VIDEO Basescu, catre studentii romani din strainatate: Am trei posturi libere de consilier, va invit sa aplicati pentru ele. Salariul la nivel de secretar de stat, program lejer - vii la 9 si nu stii cind pleci

de Redactia Stiri     HotNews.ro
Vineri, 6 ianuarie 2012, 19:57 Actualitate | Esenţial


Traian Basescu
Foto: Hotnews
Traian Basescu le-a spus vineri studentilor romani care studiaza in strainatate ca ii invita sa aplice pentru cele trei posturi vacante de consilier de stat la Administratia Prezidentiala. Presedintele le-a spus studentilor ca-i va angajaza "fara concurs, doar in baza diplomei". "Programul e lejer: vii la 9 si nu stii cind pleci, si presedintele te poate chema oricind sa-ti spui ideile", a adaugat Basescu.

Presedintele a precizat ca oferta este "serioasa", spunind ca salariul este la nivelul unui secretar de stat, alaturi de masina si secretara.

Basescu a facut oferta la o reuniune a Ligii Studentilor Romani din Strainatate, in contextul discutiilor despre salariile mici din Romania - neatractive pentru cei care au studiat peste hotare. Basescu a mai spus ca o sansa pentru cei care au facut facultatea in strainatate si vor sa se intoarca acasa sint fondurile europene.



Presedintele Traian Basescu a participat la gala Ligii Studentilor Romani din Strainatate alaturi de presedintele Senatului, Vasile Blaga, ministrul de Externe,Teodor Baconschi si presedintele Academiei Romane, Ionel Haiduc.

Evenimentul a fost organizat de Liga Studenitilor Romani din Strainatate (LSRS) si a reunit peste 600 de participanti studenti si absolventi romani. Au fost premiati  in semn de recunoastere 13 studentii romani cu rezultate deosebite in plan academic si extra curicular pentru anul academic 2010-2011.


















14627 vizualizari

  • 0 (50 voturi)    
    da? (Vineri, 6 ianuarie 2012, 20:20)

    Florin [anonim]

    Eba ,nu doreste ?
    • +3 (15 voturi)    
      Stai linistit (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 9:19)

      da [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Un loc e rezervat pentru progenitura lui Bleaga. E doar un baiat emerit, lucru garantat de pozitia inalta a militianului de ta'su si de faptul ca studiaza in Germania (ce? si pe banii cui?).
      Probabil si celelalte doua locuri se vor da rapid, exista destui borfasi care constata cu groaza ca beizadelele lor nu au destul creier sau compententa cat sa lucreze in mediul privat.
      • +1 (5 voturi)    
        Prejudecati (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 13:51)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui da

        Daca-i cunosti pe copiii despre care vorbesti, te putem crede. Daca nu-i cunosti si doar generalizezi, atunci aprecierile de orice fel nu sint potrivite. Calitatile, inteligenta, talentele pot fi apreciate direct, nu prin rude, prin avere sau prejudecati.
        • +2 (2 voturi)    
          sunt sigur (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 23:16)

          msrp [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

          sunt sigur ca atunci cand se duc la vot toti romanii ii stiu pe candidati ca altfel nu s-ar permite sa voteze nu?
        • +2 (2 voturi)    
          intrebare pt Daniels (Duminică, 8 ianuarie 2012, 11:48)

          Fane [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

          de ce isi angajeaza copii la stat si nu merg la privat sa guste si ei dulcele gust al capitalismului,doar s-au scolit in capitalism,sau de ce nu se privatizeaza acesti copii,parintii lor fiind plini de bani si averi?
      • 0 (2 voturi)    
        Chiar daca... (Duminică, 8 ianuarie 2012, 2:41)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui da

        ar vrea fi-su, nu o sa-l lase ta-su.. oricum Base e un sef imposibil.. si nici asa destept si cinstit cum se da nu e..
  • +13 (33 voturi)    
    oferta... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 20:47)

    ImInTheWrongBusiness [anonim]

    si nu s-a oferit nimeni? E o oferta extraordinara pentru un student... nu ma refer la bani, secretara si masina ci la deschiderea pozitiei, la posibilitatea de a intalnii o gramada de lume, de networking...
    • +1 (23 voturi)    
      Fi destept (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 9:21)

      oferta [anonim] i-a raspuns lui ImInTheWrongBusiness

      Tu ai lucra pentru o clasa politica corupta ai carei membri vor fi vanati in curand pe strazi ca sobolanii?
      • +4 (12 voturi)    
        Fii destept (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 11:03)

        b [anonim] i-a raspuns lui oferta

        Asa e corect gramatical
        • 0 (4 voturi)    
          ion (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 12:11)

          ion [anonim] i-a raspuns lui b

          lol :))

          you people crazy :))
          • -2 (2 voturi)    
            la multi ani, ionica ! (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 13:33)

            ginel [anonim] i-a raspuns lui ion

            dar, unde'i verbul..?

            you, crazy people !
            you peouple, you're crazy !

            sau...sunteti nebuni, tata !

            hai, lasa engleza, fi destept ! :-)
            la multi ani !
            • +2 (2 voturi)    
              La multi ani, ginel (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 16:27)

              Task Damager [anonim] i-a raspuns lui ginel

              Hai, lasa romana, FII destept!
              • -2 (2 voturi)    
                daca erai mai atent (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 21:16)

                ginel romanul [anonim] i-a raspuns lui Task Damager

                si urmarea firul, ii dadeai atentia cuvenita lui smiley, ai fi vazut ca citam din zicerile de mai sus.

                asa ca, fi atent ! :-)
    • -1 (7 voturi)    
      Esti naiv ... (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 10:26)

      mm [anonim] i-a raspuns lui ImInTheWrongBusiness

      Pui prea repede botul la tot felul de momeli!
    • -3 (13 voturi)    
      i'auzi ! (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 10:41)

      ginel din cotrocesti [anonim] i-a raspuns lui ImInTheWrongBusiness

      unul cu liceul, fara bac, n'ar fi mai bun ?
      ca tot nu pune problema de vreo expertiza, experienta...

      la base nu e nevoie sa stie ceva consilierul, tre' sa zica doar: da sefu', am inteles, facem cum ziceti !

      spor la treaba !

      si..sa traiti bine !
      • 0 (2 voturi)    
        daca e de familie (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 12:03)

        portopostack [anonim] i-a raspuns lui ginel din cotrocesti

        adica, de'al lui vasalie, bonbo, hreby, placinta sau un nume mai de soi, nu e nevoie de expertiza, de experienta.
        experienta parintilor este suficienta !
  • -4 (38 voturi)    
    cum ramane cu Andrei Plesu? (Vineri, 6 ianuarie 2012, 20:53)

    Dan Costea [anonim]

    Si dupa ce te cheama sa iti spui ideile te spurca ca pe Andrei Plesu?
    • -2 (20 voturi)    
      Invata sa eviti (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 8:53)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Dan Costea

      cacofoniile!
      E clar, nu esti bun pentru un interviu la Cotroceni!
      Cat despre DOMNUL Andrei Plesu, exista posibilitatea ca dansul si Presedintele tarii sa fi avut divergente. Nu l/am auzit pe DOMNUL Plesu injurand si nici pe DOMNUL Presedinte.
      Dar la tine, cunoscator de latrine, e de inteles; cacofonii, mizerii, duhori...
      • 0 (12 voturi)    
        memorie scurta... (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 12:22)

        hmmm [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        "g#%zari" si "tiganca imputita" nu sunt injuraturi? ti-amintesti ale cui sunt? cumva ale "domnului" presedinte?
        • -1 (1 vot)    
          Nu inteleg (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 13:59)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui hmmm

          De-aia trebuie folosite cacofoniile? Pentru ca a zis presedintele nu stiu ce?

          Dai impresia ca nu-ti place presedintele. Nu inteleg atunci cum de alegi ca scuze pentru cacofonii exact comportamentul care nu-ti place la presedinte?
        • -1 (5 voturi)    
          Daca nu stii sa citesti, te invat eu (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 14:34)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui hmmm

          sau iti traduc!
          NICIUNUL DINTRE CEI DOI nu si-au adresat injuraturi!
          Acum este clar!
          Ma scuzi, dar am crezut ca fiind vorba despre doi oameni, comentariul se refera doar la cei doi.
          Comunist cum esti rastalmacesti tot, de nici tu nu mai intelegi! Iarta/l, Doamne, nici el nu stie pe ce lume este. Cu atatea latrine a ajuns sa puta!
          • -1 (3 voturi)    
            comunist? (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 17:59)

            hmmm [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            daca stii cum, cauta in caragiale continuarea la "amice, esti..."(e in "caldura mare"), ti se potriveste perfect!
            pot fi acuzata de orice, dar de simpatii comuniste niciodata. putine lucruri urasc la fel de mult pe lumea asta. insa 2 dintre aceste lucruri pe care le urasc la fel de mult ca si comunismul sunt prostia si mitocania.
            sa ma acuzi de comunism pentru ca nu il inghit pe basescu te incadreaza la primul dintre acestea (dimpotriva, ar insemna ca anticomunismul meu este doar de fatada daca as simpatiza un reprezentant al securitatii statului comunist). partea cu latrinele, te incadreaza la al doilea.
            ok, basescu si plesu nu s-au injurat reciproc. asta ai vrut sa spui. big deal... asta nu il face pe basescu "domn" niciodata. injuraturile celebre sunt doar mici argumente in acest sens...
            nu te mai obosi sa afirmi ca sunt fan psd sau mai stiu eu ce, si ca de-aia, ca ma platesc ei, vorbesc asa de basescu. e gresit. si aia sunt vai de capul lor si nu-mi inspira niciun fel de respect. la mine nu functioneaza "dusmanul dusmanului meu e prietenul meu" (si nici echivalentul cu "prietenul prietenului"). am ceva mai multa minte. faptul ca nu-mi place psd-ul nu inseamna ca trebuie sa-mi placa pdl-ul si nici viceversa. poti sa intelegi asta?
            si, chiar daca refuzi sa-l vezi, grobianismul lui basescu e mai mult decay evident, in ciuda faptului ca l-a angajat pe plesu la cotroceni (un exercitiu de imagine, de altfel, si-atat) si oricat ai vrea tu sa-l crezi "domn" (da, teoretic, un presedinte de tara ar trebui sa merite respectivul apelativ, insa, de data asta, chiar nu e cazul).
          • +1 (1 vot)    
            PS (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 19:37)

            hmmm [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            si bine ca te impiedici de o cacofonie a cuiva, dar nu stii sa faci acordul subiectului cu predicatul (vezi "NICIUNUL nu si-au adresat"). abtine-te de la a da lectii...
      • +2 (2 voturi)    
        asa e... (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 13:41)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        ... ca D-ta esti consilier? >:)
    • +1 (13 voturi)    
      Din declaratia lui Plesu (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 9:20)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Dan Costea

      se putea intelege ca nu s-a putut adapta la programul acesta, aparent lejer, nu ca ar fi avut alte idei. Poate ca el dorea sa aiba un program asemanator cu al lui Antenescu. Sa vina la 2 si sa plece la 3. ambele P.M.
  • -9 (27 voturi)    
    Si inainte (pana in 1945) studiau in strainatate, (Vineri, 6 ianuarie 2012, 21:16)

    revelare [anonim]

    dar veneau, cei mai multi, inapoi. Nici atunci Nu erau asa de infumurati, ca acum... Mofturi... Sa isis faca firme, sa scoata bani...
    Nu mai ai loc de astia, ei cred ca daca ai terminat facultatea, fie si in starinatate, gata, esti mare specialist
    • +4 (14 voturi)    
      Hai ...gata cu oftica (Vineri, 6 ianuarie 2012, 22:41)

      Vasile [anonim] i-a raspuns lui revelare

      Nu mai vorbii asa plin de sila.. ca pana la urma toti poti sa plece..inclusiv dumneata. Tot ce iti trebuie e sa te chinui ca nebunu si sa prinzi bursa completa. Daca esti la bere/fotbal si altele... nu merge. Insa merge oftica apoi.

      Oricum, "specialist" devii oriunde daca te chinui. Nu sa faci copie masiv fara pic de gandire in 4 ani de facultate!
  • +12 (18 voturi)    
    Link (Vineri, 6 ianuarie 2012, 21:18)

    hot news [utilizator]

    Aplicatia se trimite direct prin e-mail sau exista un spatiu online unde se poate incarca cv-ul?
    • -1 (19 voturi)    
      Tu glumesti?! (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 11:15)

      lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Era un simplu exercitiu de imagine al hahaitului. Doua parale nu da el pe specialisti. Omului ii trebuie baietii destepti, securistii, retelele mafiote si politicianiste. Asta-i baza pesedintelui!
      • 0 (4 voturi)    
        ion (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 12:14)

        ion [anonim] i-a raspuns lui lucky luck

        mai

        schimbarea trebuie sa vina de undeva

        !
  • -11 (19 voturi)    
    juni neracolati la Cotroceni? Vai!!! (Vineri, 6 ianuarie 2012, 21:18)

    monica L [anonim]

    Cu junii astia la Paris invata e o probema... din punct de vedere al serviciilor sint virgini....
  • +3 (35 voturi)    
    Chiar asa ? (Vineri, 6 ianuarie 2012, 21:19)

    HP [utilizator]

    Unde anume sunt specificate job-urile vacante pe site-ul administratiei prezidentiale ?

    Apoi, de cand se pot angaja studentii din strainatate pe baza diplomelor, in comparatie cu studentii nostri ? Sau, daca esti student afara inseamna ca esti mai bine pregatit ? E o palma data universitatilor serioase din Romania.

    Si, nu in ultimul rand, de ce doar stundentii ? De ce nu ia presedintele capsunarii pe post de consilieri ? Ca doar lucreaza in strainatate, deci lucreaza mai bine.

    Cred ca imi voi trimite spre analiza CV-ul in cazul asta, avand in vedere ca sunt inginer cu 2 facultati si mai si lucrez in strainatate in ditamai compania de prestigiu.
    • -4 (10 voturi)    
      care universitati serioase din Romania??? (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 9:06)

      neutrino [anonim] i-a raspuns lui HP

      ca nu avem niciuna nici macar in top 500 Mondial.
      • +3 (7 voturi)    
        SANCHI (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 10:45)

        STAN PATITU [anonim] i-a raspuns lui neutrino

        Asa ti-a spus tie? Unde ai citit acel top 500?
        • +1 (3 voturi)    
          Uite trei surse diferite! (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 12:21)

          marius [anonim] i-a raspuns lui STAN PATITU

          http://www.arwu.org/ARWU2010.jsp
          http://www.topuniversities.com/university-rankings/world-university-rankings/2010
          http://www.timeshighereducation.co.uk/world-university-rankings/2011-2012/top-400.html

          Nici o universitate romaneasca!
        • +1 (1 vot)    
          uite aici (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 12:29)

          hmmm [utilizator] i-a raspuns lui STAN PATITU

          http://www.adevarul.ro/scoala_educatie/Top_cele_mai_bune_universitati_din_lume-_Vezi_are_sunt_acestea_0_542346019.html#

          intr-un alt top, apare totuei UPB:
          www.ziare.com/scoala/politehnica/universitatea-politehnica-bucuresti-in-top-500-international-1061872
  • 0 (26 voturi)    
    la subiect (Vineri, 6 ianuarie 2012, 21:24)

    George [anonim]

    Lasati, domnule presedinte, ca doamna Elena Udrea a afirmat ca stie din proprie experienta ca la locul de munca la bugetari se freaca menta. Probabil dorea dansa sa spuna ca stie din propriile informatii, dar i-a scapat pasarica.
  • -1 (25 voturi)    
    Hmmm (Vineri, 6 ianuarie 2012, 21:25)

    MRSmrs [utilizator]

    ''Presedintele'' face o propunere de smenar: =Presedintele le-a spus studentilor ca-i va angajaza "fara concurs, doar in baza diplomei"= obisnuit cu ''afecerile'' familiei lui si a prietenilor sai gen Bercea Mondialu'.
    Pentru acest individ exista numai pile... de lege si corectitudine/sanse egale nu a auzit?!
  • +3 (29 voturi)    
    just asking (Vineri, 6 ianuarie 2012, 21:40)

    pamfletaru [utilizator]

    dar de ce doar pe cei din strainatate?! dl presedinte nu are incredere in sistemul de invatamant romanesc?
    • +2 (12 voturi)    
      Cum a avut si in cel medical (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 11:18)

      lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui pamfletaru

      Cand s-a dus in Austria...
      Sigur ca incurajand medicii sa plece, privatizand statul dupa cum o face, desfiintand spitale si scoli el stie cel mai bine cat de putin poti avea incredere in sistemul romanesc pe care se zbate din toate puterile sa-l distruga complet.
  • +3 (19 voturi)    
    Ha ha (Vineri, 6 ianuarie 2012, 22:14)

    goagal [anonim]

    Haulesbaules mama voastra de studenti care ati plecat. Ia sa puneti mana sa va intoarceti in tara asta de cacao sa munciti cat vor muschii nostri pe salarii de cacao. Adicatelea cea mai joasa treapta de salarizare din grila dar o sa scriem pe hartie ca sunteti secretari (de stat degeaba).
    Ia mai mai dati din clopotei sa se auda si la ei!!!
  • -3 (23 voturi)    
    Cai verzi pe pereti (Vineri, 6 ianuarie 2012, 22:22)

    Horea [anonim]

    Oferta e serioasa, adica esti platit secretariceste ca sa-ti racesti gura de pomana si apoi sa te ironizeze un bufon.
    E ceva mai rau decat a vorbi cu peretii, pentru ca macar peretii nu fac bancuri de prost gust.
  • 0 (28 voturi)    
    studentii romani (Vineri, 6 ianuarie 2012, 22:32)

    andrei [anonim]

    In tari precum Germania absolventii de facultati romanesti de informatica, medicina si inginerie sunt la mare cautare. Basescu ofera insa angajari fara concurs doar celor care studiaza prin strainatate ca si cum cei de aici nu sunt suficient de buni pentru Romania chit ca sunt foarte cautati in tari si companii exigente de pe plan international.

    E o alta iesire a acestui individ care para sa urasca scoala romaneasca. Este inadmisibil ca presedintele Romaniei sa faca reclama negativa scolii romanesti iar strainii sa fie cei care apara scoala de aici!!
    • +5 (5 voturi)    
      Ai dreptate (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 11:33)

      Traian [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Am auzit un purtator de cuvant al comisarului european pe educatie raspunzind unor politicieni anonimi de pe la noi. El lauda reforma inceputa de ministrul Funeriu in invatamintul romanesc. Purtatorul de cuvant al comisarului european pentru Educatie, Dennis Abbott, a declarat: Romania a adoptat o reforma sistemica, ambitioasa, la toate nivelurile educationale. Pe cand crizati nostri politicieni . . .
  • +4 (22 voturi)    
    deja am aplicat (Vineri, 6 ianuarie 2012, 22:34)

    alias [anonim]

    Prin constitutie Presedintele garanteaza apararea si aplicarea legii.
    Pe de alta parte exista o legislatiei a muncii care impune reguli precise privitor la programul de lucru.
    Presedintele recunoaste ca nu exista program si ca angajatul poate fi pus la munca la nesfirsit , cit vrea patronul in cazul de fata statul
    Pe de alta parte Presedintele incurajeaza incalcarea legii pe care o considera un lucru normal.
    Dar mai duios este faptul ca oamenii ar trebui sa lucreze din patriotism.
    Voi depune cerere
  • -1 (27 voturi)    
    Tipic marinaresc (Vineri, 6 ianuarie 2012, 22:34)

    hyperion [anonim]

    sau nu stiu cum sa spun ca asa ceva mai rar de la un presedinte, normal totusi pt Europa de Est. Nu are pic de style omul asta.
    Domnule Presedinte, eu mi-s student in afara si deja am bursa si contract care-mi ofera 200K pe an ca junior.
    Dv ce-mi oferiti? O sansa sa-mi arat dragostea fata de patrie si sa intru in clica dv de hoti profesionisti?
    • +9 (19 voturi)    
      Esti dus rau (Vineri, 6 ianuarie 2012, 22:51)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui hyperion

      200K pe an.... Astea sunt visele pe care le ai tu poate.
      Un salariu bun ca junior in Franta este de 36000 euro pe an brut. Si asta cu masterul M2 terminat. Dupa 5 ani de experienta ca manager o sa ajungi undeva pe la 70-80 mii de euro brut.

      Esti total pe dinafara si vorbeste gura fara tine.
  • -3 (23 voturi)    
    Oferta serioasa versus glume proaste (Vineri, 6 ianuarie 2012, 22:35)

    evoque [utilizator]

    Hai ca a mai scos si base un base. Cine naiba crede in asa ceva?
    Pe cine baga base in seama? Pe nimeni? Poate sa va faca jocul asta cu cine vrea, poate sa o spuna si in lacrimi herr president este pe treaba lui. Si daca are 100 de consultanti lucrurile merg numai cum vrea el.
    Vrajeala, fara lacrimi.
    • 0 (8 voturi)    
      Te oftici. (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 10:52)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui evoque

      Asa sunt toti nestiutorii de carte.Cand spun carte nu ma refer la popa,dama as,cu toate ca in viata este ine sa ai un as in maneca,dar asta inseamna sa ai o varianta de rezerva.Pacat ca la noi,varianta de rezerva,adica opozitia,este jalnica.Daca-i formata numai din indivizi ofticosi,care injura,scuipa si nu sunt in stare sa aiva un program de guvernare altfel decat actualul program.Spre stiinta ta,poti trai destul de bine si lucrand in diferite domenii,nu neaparat la Cotroceni.Eu nu cred ca viata de consilier prezidential este o oportunitate deosebita pentru un individ care vrea sa fie liber.Ca sa lucrezi acolo,trebuie sa-ti asumi si niste riscuri,ca multi ani dupa, trebuie sa-ti tii pliscul.Si tu nu pari a fi genul.
      • 0 (6 voturi)    
        Hmmm (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 12:19)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Am vazut ca udrea nu si-a tinut deloc ''pliscul'' dupa ce a parasit postul...ba inca dadea mereu din el.
      • +1 (3 voturi)    
        As popa dama (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 13:33)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Sunt cartile preferate ale presedintelui.
        Si cu astea joaca de multi ani. Pacatul opozititi este ca nu a inteles niciodata "jocul" basescian, iar acum sunt mai slabi ca niciodata.
        Nu am fost niciodata dornic de asemenea functii. Am viata mea si am drumul meu in viata. Multumit sau mai putin multumit, este mai putin important, important este ca am acea liniste interioara de care are nevoie fiecare. Uneori ma mai tulbura tampeniile politicienilor nostri care se transpun in legi aiuristice si multe alte chestii de genul asta.
        Una peste alta am preferat sa imi desfasor mare parte din activitate in afara tarii.
        Ce este mai putin este ca as fi vrut sa fac aceleasi lucruri in tara. Dar .... hai ca am deviat de la subiect.
  • -1 (27 voturi)    
    Daca vii la servici la ora 9 (Vineri, 6 ianuarie 2012, 22:35)

    Constantin [anonim]

    legea te obliga ca la ora 17 sa pleci acasa. Ar trebui un control de la ITM la Cotroceni si eventuale amenzi pentru nerespectarea programului legal de munca. Nu de alta dar pierzi serios din randament, precum guvernantii, daca muncesti frecvent mai mult de opt ore pe zi.
    • +3 (11 voturi)    
      pfa (Vineri, 6 ianuarie 2012, 22:48)

      dzk [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      nu e nevoie de itm ca se va lucra pe pfa! :)))
      • 0 (0 voturi)    
        esti pe-aproape ;) (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 13:47)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui dzk

        Consilierii personali ai presedintelui si ai ministrilor NU sunt functionari publici (deci NU au obligatia sa isi depuna declaratiile de avere - cu toate ca n-au altceva de facut toata ziulica decat de susotit la urechile celor de mai sus) iar contractele lor de munca (in caz ca nu sunt platiti pe PFA) sunt pe perioada DETERMINATA, pentru ca nu se stie niciodata cat timp presedintele sau ministrii vor ramane pe functii ;)
        Daca nu credeti, uitati-va pe site-uri si bagati aici: CATE declaratii de avere ale consilierilor personali ati gasit? ;)
    • +11 (29 voturi)    
      mda (Vineri, 6 ianuarie 2012, 23:13)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      De-aia ne merge asa bine in tara asta ca prima noastra grija este nu cumva sa muncim prea mult. De munca din vocatie (in cazul asta si patriotism) ai auzit? E genul acela de munca pe care-l faci cu pasiune, cu daruire. Eh, obiceiuri vechi si idealiste. Pacat ca nu sufera si medicii de boala asta cand fac 2 garzi consecutive ca nu sunt suficiente cadre sau cand li se prelungesc operatiile peste program sau politia cand sunt urgente (presupun ca ar trebui sa plece acasa dupa ceas) sau chiar presedintele...
      • -1 (17 voturi)    
        dar tu de lege ai auzit?? (Vineri, 6 ianuarie 2012, 23:37)

        salariul legal [anonim] i-a raspuns lui Mihai

        Apropo, tu ce munca din vocatie faci in Modrogan? SAu la Cotroceni?
      • 0 (16 voturi)    
        vocatie de sclav? (Vineri, 6 ianuarie 2012, 23:39)

        sictireanu [anonim] i-a raspuns lui Mihai

        Nu, mersi! Sunt un om liber, ma supun legilor in vigoare!
      • +6 (16 voturi)    
        Serios (Vineri, 6 ianuarie 2012, 23:51)

        CAta [anonim] i-a raspuns lui Mihai

        Eu lucrez pentru propria familie si lucrez cate 12-16 ore pe zi si nu imi ajung, as munci si mai mult ca imi place sa muncesc.
        • +2 (4 voturi)    
          biata familie... (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 13:47)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui CAta

          !
      • +2 (14 voturi)    
        Serios, te bagi tu? (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 0:22)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui Mihai

        Sa muncesti pe gratis (ca un sclav)?
        De ce in alte tari, Germania de exemplu, le merge asa bine fără munca patriotica?
        Pai îți spun eu, ei n-au atâta birocratie, care retine oamenii de la munca, si au de zece ori mai putini funcționari pe cap de locuitor decât noi.
      • +4 (12 voturi)    
        Excesul nu e bun (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 0:25)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Mihai

        nici macar in munca!
        O baterie de mare putere are o viata de cinci ani daca e folosita in mod corespunzator, adica 8 ore munca, 8 ore incarcare, 8 ore pauza. Daca o folosesti intensiv si reduci total orele de pauza dupa un an nu mai e buna decat de aruncat la gunoi. Renteaza sa iti iei doua baterii la cinci ani decat una in fiecare an daca una singura nu-ti acopera nevoile.
    • +7 (19 voturi)    
      Mai Constantine... (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 0:03)

      matache [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      ... daca faci treaba ca la stat, da, iti pierzi randamentul dupa 8 ore, insa oamenii pasionati, care aduc progresul pe lumea asta, fac lucrurile cu daruire si practic muncesc cat timp nu dorm - ciudat pentru unul ca tine, dar mai exista, din fericire, unii ca ei.
      Probabil ca un consilier nu STA 8 ore la servici, dar este selectat pentru ca este capabil sa gandeasca cu folos atunci cand este nevoie.
      Dormi in banca ta, meriti sa ramai sarac si fericit in fata televizorului, cu berea in mana, dupa 8 ore de servici :)
      • +2 (14 voturi)    
        corect, uite consilierul Fota (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 0:53)

        victor [anonim] i-a raspuns lui matache

        pe probleme de securitate oare ce face 8 ore la serviciu? Ca sigur nu citeste texte ]n engleza! Ce-l consiliaza asta pe Base? Ce capacitate are ded lucru??

        http://www.youtube.com/watch?v=GFrlZR8arRg
        • +3 (11 voturi)    
          Fota munceste din vocatie! (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 0:58)

          ebasha [anonim] i-a raspuns lui victor

          sunt sigur ca renuntat la salariu si vine l serviciu din pur patriotism!
        • +3 (13 voturi)    
          M-ai bine dispus... (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 1:02)

          matache [utilizator] i-a raspuns lui victor

          ...si intristat in acelasi timp... Evident ca ai dreptate, cel putin in cazul acesta (si probabil in cazul covarsitoarei majoritati a politrucilor).
          Din pacate, majoritatea postarilor se leaga direct de cele 8 ore de lucru... si cu acest lucru nu pot fi de acord! Un simplu contopist poate sa pretinda sa lucreze 8 ore, legea PSD-ista ii permite asta, insa in clipa in care doresti sa aduci o contributie semnificativa nu iti mai pui problema timpului de lucru... cel putin asa vad eu lucrurile.
  • -1 (5 voturi)    
    Nu cred. (Vineri, 6 ianuarie 2012, 22:37)

    jos_iliescu [anonim]

    Nu cred. Desi ar fi frumos.
  • -2 (14 voturi)    
    merg eu, merg eu... :D (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 0:07)

    Codruta N [utilizator]

    E adevarat ca nu mai sunt studenta, mai de multishor - dar macar am terminat studii de lunga durata si apoi... pot sa-i dau sfaturi FOARTE bune, d.ex. sa nu mai faca circ in privinta Rosiei Montane ;)
    In plus, stiu si o gramada de bancuri bune - n-o sa-l mai vedeti plangand... numa' o sa auziti cum râde ;)

    Am totusi o intrebare mica-mica: de CE numai studenti "din strainatate"? I s-a fasait D-lui Funeriu reforma? sau o fi stiind Baselu ceva? ;)
  • +5 (13 voturi)    
    Link (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 0:18)

    Mircea [anonim]

    www.presidency.ro
    Pentru cei ce vor să apșice. Mult succes!
  • -1 (15 voturi)    
    Domnule Presedinte (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 0:39)

    Panea Liviu Cristian [anonim]

    Cu stima si respect n-as lucra pentru dumneavoastră nici chiar pentru un salar astronomic. Ma respect ca fiinta libera si nu gasesc nimic atractiv in oferta dvs perfida si delăsătoare !

    Am parasit tara si spatiul academic romanesc cu multa bucurie si pace sufleteasca.

    Sa traiti bine... !

    Dumnezeu sa va binecuvinteze si sa va tina cat mai departe de noi !

    Cristian
    • -4 (6 voturi)    
      Pt.-P.L.C (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 9:01)

      Badea Ioan [anonim] i-a raspuns lui Panea Liviu Cristian

      Cu stima si respect nu cred ca te-ar invita nimeni ! Ma bucur ca ti-ai cistigat "pacea sufleteasca " !! Dar cel mai mult ma bucur pentru spatiul academic romanesc c-a scapat de d-voastra ! Win-Win situation !
      Dumnezeu sa va binecuvinteze si sa ne tina cit mai departe de "voi " ! Si inca ceva !!!!
      Salarii au doar "securistii " !!! pt. "servici "?!
      In lumea libera se chiama RETRIBUTIE !
      Retributia este pentru JOB-ul facut ! Pot sa-ti si desenez daca n-ai priceput !
      • 0 (4 voturi)    
        Hmmm (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 12:22)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Badea Ioan

        Vezi ca idolul tau boc spune numai ''salar''...dar poate asa spun fostii activisti(boc) si securisti(bese).
      • 0 (2 voturi)    
        da' de unde! (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 13:51)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Badea Ioan

        Retributie era pe vremea comunistilor! Peste tot pe unde am mers prin asa-zisa lume libera, toata lumea vorbea despre "salary", "indemnisation" etc...
  • +1 (9 voturi)    
    oferta de nerefuzat (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 1:11)

    teodor paleologu [anonim]

    Domnule presedinte, excelenta oferta, chapeau! Dar nu ar fi mai bine totusi sa recurgeti la adevarati experti? Si studentii sunt de valoare desigur, dar nu au experienta. Eu ma ofer sa va fiu consilier, ca m-am plictisit sa tot trag targa pe uscat in Camera Deputatilor. Ma acceptati pe langa dv?
  • -1 (5 voturi)    
    Tarom (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 8:07)

    vic [anonim]

    Sunt la Aeroportul Otopeni,tocmai ce am ajuns cu mare interziere de laTimisoara.Evident bagajele nu au venit si probabil cu multa sansa voi prinde zborul spre londra.Situatia se repeta a nu stiu cata oara.Desi am intrat in UE la Otopeni nimeni nu poate sa ma ajute afirmand ca sunt angajati Tarom.Deci in UE cu sevicii romanesti.Regret nu pot sa ma intorc,torul functioneaza "la liber".
  • -1 (9 voturi)    
    pe bune? (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 8:15)

    alain [anonim]

    mai base ,
    sincer fiind te-am cam votat sa castigi procente,noi astia din strainatate,eu unul cazand in aceeeasi categorie
    si din pacate nimic schimbat prin ro
    smecheria ta tine dar se pare ca nu prea
    hai ,lasa tu postul pt unul care are ochii un pic mai limpezi decat ai tai
  • 0 (8 voturi)    
    bag de seama (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 9:37)

    kubu [anonim]

    pai cine studiaza afara e clar ce ginduri are.....si nu sa se intoarca la base@xu
  • -2 (4 voturi)    
    interesant (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 10:21)

    atreus [anonim]

    se face training la locul de munca astfel incat cei care au o specializare diferita sau complementara sa se poata integra si deveni experti?
    apropo de somaj...
    • 0 (0 voturi)    
      minus ca minus (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 17:57)

      atreus [anonim] i-a raspuns lui atreus

      dar angajatorul trebuie sa ia in considerare si un anume training... companiile ar trebui sa ofere burse etc. asa se face...
  • -3 (5 voturi)    
    Posturi pentru (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 10:24)

    Gheorghe Buhac [anonim]

    Dragii mei nu prea ati inteles ce a spus Presedintele
    1-Facand aceasta oferta a atras atentia agentiilor de stat si multinationalelor , cat si companiilor romanesti ca avem absolventi de valoare care trebuie adusi acasa cu orice pret , oferindu-le posturi bune pentru asi valorifica excelenta .
    2-Vorbindu-le de Fondurile Europene ia provocat pe acesti tineri specialisti sa aiba incredere in expertiza acumulata si sa aplice pentru aceste fonduri punand bazele unor centre mici de cristalizare a valorilor .
    Este ca atunci cand dupa ce ai tras zgura de pe baia de otel , ai curatat otelul lichid de impuritati , adaugi elementele de aliere care au temperaturi de topire superioare otelului din baie (expertiza) si care constitue centre de cristalizare pentru viitorul otel.
    Cu cat mai multe astfel de centre cu atat mai mare va fi viteza de solidificare ,dimensiunile cristalelor vor fi mai mici ceeace inseamna tenacitate , rezistenta mare , etc..
    Va doresc succes
    Cu stima
    Gheorghe Buhac
    • +1 (1 vot)    
      toate bune si frumoase (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 16:01)

      ion bulbuc [anonim] i-a raspuns lui Gheorghe Buhac

      numa' ca ce expertiza poate avea unul abia iesit de pe portile teoriei, fara nicio experienta in lumea reala ?

      pe vremuri se vorbea despre sfatul sau divanul inteleptilor satului...

      azi se vorbeste de trei posturi vacante ( ?!?) in divanul statului.
      dece sunt posturile alea vacante, de cat timp, cine le'a vacantat.
      un om cu experienta s'ar gandi la asta.

      sau poate vrea sa angajeze pe postul lui monica clinton...stagiare.
      are o havana de inmuiat.
  • +1 (7 voturi)    
    Aplauze , va rog!!!!!!!!!!!! (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 10:39)

    Laura [anonim]

    O umilinta mai mare pe care le-o puteati aduce studentilor romani din strainatate nu se putea!
    De obicei, studentii romani ajung in strainatate tocmai datorita faptului ca au incercat sa se angajeze in Romania sau sa caute anumite oportunitati si nu au reusit, SAU poate pentru ca Secretara Consilierului Prezidential a lucrat pana la ora 13 si a uitat CV-urile celor care si-au depus candidatura..si, in plus daca tot a venit la interviu doar un singur candidat recomandat de Dl. Deputat X...DE CE SA NU-L ANGAJATI!Pe studenti nu ii intereseaza salarizarea..este vorba de specializare, aprofundare si crearea de oportunitati..nu vrem bani multi in termen scurt, cerem doar decenta in salarizare.
    Inca o data, APLAUZE!
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 23:05)

      Panea Liviu Cristian [anonim] i-a raspuns lui Laura

      avem o tara frumoasa oameni cat de cat credinciosi dar din pacate suntem condusi de o minoritate de oameni carora nu le pasa de noi !

      Dragi studenti nu va umiliti ci iubiti adevarul si corectitudinea, decenta !
  • 0 (6 voturi)    
    SANCHI SI TINERETUL ROMANIEI (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 10:43)

    STAN PATITU [anonim]

    Se poate rezolva ceva cu trei posturi? Se rezolva ceva din problemele tineretului cu aceste trei posturi? Dar pentru tinerii tigani nevoiti sa fure ca sa traiasca care sunt cu milioanele si care nu urmeaza studii superioare? Ar putea sa angajeze si trei din astia...
  • -1 (7 voturi)    
    SANCHI (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 10:49)

    STAN PATITU [anonim]

    Ce ar face un tanar la Cotroceni? Ar plimba niste hartii? Asta in cel mai bun caz... Probabil ca ideea este ca daca se pune bine cu seful poate face afaceri cu statul, poate prinde contracte pe care sa le paseze rudelor si prietenilor ca sa faca bani. Toti acesti consilieri cu salarii mici nu traiesc din leafa ci din ce pot sa fure.
  • +1 (5 voturi)    
    diferentiere... (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 11:09)

    mxp [anonim]

    cred ca dl presedinte ar trebui sa promoveze toti studentii romani, nu numai pe cei care studiaza in strainatate... cred ca a creat un favoritism, tipic romanesc pentru cine detine un post si se simte important intr-o functie publica... oare cand se va invata oare despre transparenta, sanse egale, a nu fi partinic, etc...

    ar fi fost corect ca presedintele sa-i incurajeze pe studentii ce studiaza in strainatate sa concureze pe aceste posturi alaturi de studentii care studiaza in RO.

    mai avem mult de evoluat ca societate..
  • +2 (8 voturi)    
    Consilier? Si ce sa consilieze?! (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 11:21)

    GHita Bizonu' [anonim]

    In MAFIA (organizatie serioasa, seculara) consigliere e unu care deja si-a dovedit "valoarea". Adica cu experienta. Nu un giurelu proaspat venit. In alte domenii consilier este un profesionist desavarsit, cu o mare experienta, la final de cariera care de multe opri nu vrea raspunderi adtive (sa fie director de ex).
    La noi ca la balamuc- consilier este un tanar prosp[at venit de pe bancile scolii! Nimic de zis pregatirea junelui poa sa fie impecabila - ii lipseste insa experienta practica. Nu si-a aratat valoarea. Si uite asa "cine trebe" incepe o cariera "la varf" incepand cu o functie care in mod normal ar fi apogeul unei cariere de succes ptr altii!
    Insa inaceats functoe de inceput tanarul consilier va face invitabil niste greseli (la facultate nu se invata si cum se aplica teoria!) insa le va face "pe scara larga" la nivel de minister, tara , nu la nivelul unui birou ...
  • -1 (3 voturi)    
    de aia conduce prost tara (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 12:21)

    klaudyuxxx [anonim]

    ca n-are consilieri si face totul dupa capul lui
  • +1 (3 voturi)    
    As vrea sa aplic si eu (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 12:42)

    Liviu [anonim]

    As vrea sa aplic si eu pentru postul de consilier prezidential. Am 34 ani si am lucrat in ultimii cinci ani in mediul privat in licitatii publice. As avea o gramada se sfaturi in domeniul licitatiilor publice si al proiectelor cu fonduri europene. Am diploma de inginer electronist.Multumesc.
  • 0 (8 voturi)    
    Parerea mea... (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 12:50)

    Prazul Niculae [anonim]

    Parerea mea este ca un strain american a scris o carte extraordinara de istorie a Romaniei si se numeste Fereste-ma, Doamne de prieteni... si dupa ce am citit-o, am vazut altfel comentariile scrise de catre cei ce posteaza. Da, sunt inca multi comunisti infocati, indoctrinati in spiritul cel mai rau al raului de care Romania a avut si are parte inca.
    Este o mare onoare sa fii consilier al Presedintelui tari tale, sa faci parte din elita de moment a acestei tari Romania, sa simti ca ceea ce faci poate avea o influenta asupra modului de a fi, a conduceri tari tale?!!!
    Parerea mea este ca Presedintele Romaniei de astazi este un mare om politic si mai presus de atat un mare patriot cum rar Romania o sa mai gaseasca.
    Doamne ajuta!
    • +1 (5 voturi)    
      triasca presedintele ! (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 13:37)

      partzul paul d'anjou, burbon y teliorman [anonim] i-a raspuns lui Prazul Niculae

      e atat de destept si patriot, ca n'are nevoie de consilieri cu oarece experientza !
      cinste lui, mai draga !

      mata ai un zece cum laudae.

      and, may the farts be with base !
    • -1 (3 voturi)    
      unu (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 14:15)

      unu [anonim] i-a raspuns lui Prazul Niculae

      sigur nu traiesti in romania
      • 0 (2 voturi)    
        sigur TU nu traiesti in Romania (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 15:38)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui unu

        Cel mai probabil traiesti intr-o lume de vis unde "tara" inseamna cele cateva partide - PSD, PNL, PDL...
  • 0 (4 voturi)    
    cu umilinta, as recomanda (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 13:21)

    panfilica [anonim]

    domnului presedinte, pentru un post de consiier, pe vesnicul tanar, profesorul neagu djuvara.
    chiar un post de ministru de externe, sau macar de ambasador itinerant...

    ce ziceti, sefu, aaaa ?!
    • -1 (1 vot)    
      sa intreb pe elena (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 16:47)

      zeus [anonim] i-a raspuns lui panfilica

      sa vad daca ea e de acord!
  • -1 (5 voturi)    
    mitocanie... (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 14:45)

    catalin_mattei [utilizator]

    domnul presedinte probabil ca prinde la cei ce gusta vulgul caci altfel ar fi greu de inteles hahaitul :smecheres: la : o sa aveti masina si secretara:... este un mod vulgar de a privi lucrurile.. nu stiu cum vede domnia sa pozitia de secretara dar probabil ca cele mai multe dintre cele ce ocupa astfel de locuri nu sunt saltele pt sefi asa cum lasa sa se creada T Basescu prin hahaiala sa de prost gust...
  • +1 (3 voturi)    
    Noua generatie de.......... (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 16:08)

    Willing [anonim]

    Nu cred ca era mai mult decat o invitatie pentru cei din conducerea LSRS care au aratat ca sunt 'dispusi' sa faca orice pentru a avea si ei un titlu cu care sa se falaseasca.

    Sau poate cativa tineri din medii 'inteligente' cu lecturi in afara deja au fost alesi pentru posturile astea. Victorie dubla asa, iti platesti datorii mai vechi fata de nu stiu cine si legitimezi actul prin pasoptistii digitali:D
    • -1 (1 vot)    
      o invitatie (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 17:07)

      Alex-AP [utilizator] i-a raspuns lui Willing

      ... sau o capcana :)
  • -1 (1 vot)    
    ...noi emigrantii romani...o meritam...! (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 16:50)

    bm [anonim]

    ..pentru ca suntem o rasa intelectuala superioara...!
  • +1 (5 voturi)    
    "am 3 posturi" ??!! (Sâmbătă, 7 ianuarie 2012, 17:04)

    costica [anonim]

    Dar, ce ?! Posturile alea sunt proprietatea personala a Presedintelui, de se exprima asa ?! Presedintele Romaniei "are 3 posturi" ??!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    De fapt, Presedintele confirma ca in Romania tot ceea ce este legat de institutiile de stat sunt considerate de fapt "proprietate personala" de catre politicienii romani !!!
    Sa ne traiasca !!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Vreau sa candidez (Duminică, 8 ianuarie 2012, 9:12)

    chris [anonim]

    Vreau si eu sa candidez !
    Poate cineva sa-mi spuna cum ?
    m-am uitat pe pagina Presedintiei si nu e nimic in acest sens.
    Multumesc,
    Chris
  • 0 (2 voturi)    
    I-auzi, fara concurs? (Luni, 9 ianuarie 2012, 10:28)

    ripahoratiu [anonim]

    1. Parca era lege cum ca angajarile la stat se fac CU CONCURS. A, am uitat ca legea se termina unde incepe culoarea portocalie...
    2. Parca era lege ca angajarea nu se poate face PE CRITERII DISCRIMINATORII. De ce numai studenti si de ce numai cei care au invatat in strainatate? Ma rog, daca nici de constitutie nu ne impiedicam, ce mai conteaza.
    • 0 (0 voturi)    
      Munca ! ? (Luni, 9 ianuarie 2012, 16:30)

      Fne! [anonim] i-a raspuns lui ripahoratiu

      Valea ! Ce munca...? Ce pretentii...! Descurcati'va...!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version