UPDATE O cursa Bucuresti - Bergamo a fost intoarsa pe Aeroportul Baneasa, din cauza unor probleme la un motor

de I.R.     HotNews.ro
Miercuri, 30 noiembrie 2011, 9:43 Actualitate | Esenţial


O aeronava Wizz Air cu 157 de pasageri la bord s-a intors, miercuri dimineata, pe Aeroportul Baneasa la 20 de minute de la decolare, dupa ce capota unuia dintre motoare s-a desprins, a declarat reprezentantul aeroportului, Teo Postelnicu, citat de Mediafax.

Avionul trebuia sa plece spre Bergamo la ora 07.05, a decolat la 07.26, dar s-a intors pe Aeroportul Baneasa la 07.44, a precizat Teo Postelnicu.

Valentin Iordache, purtatorul de cuvant al Companiei Nationale de Aeroporturi, a declarat ca traficul aerian nu a fost perturbat de acest indicent.

UPDATE Pasagerii au plecat cu un alt avion la 11.50, cu o intarziere de aproape 5 ore.

"Zborul Wizz Air W6 3131 de la Bucuresti la Milan Bergamo a revenit pe Aeroportul Baneasa la scurt timp dupa decolare, aterizand in siguranta, fara nicio complicatie. Capitanul a decis sa intoarca aeronava deoarece un panou de acces al unuia dintre motoare s-a desprins. Evenimentul nu a afectat functionarea aeronavei. Siguranta pasagerilor nu a fost pusa in pericol nicio clipa", a declarat Attila Dankovics, director de vanzari, marketing si comunicare Wizz Air, citat intr-un comunicat de presa remis, miercuri, agentiei MEDIAFAX.

Pasagerii sunt transportati la Milano Bergamo cu o alta aeronava, intarzierea cauzata fiind de patru ore si 50 de minute. Reprezentantul companiei Wizz Air a precizat ca pasagerii au fost serviti cu alimente si apa.

Motivul defectiunii aeronavei este in curs de investigare, a mai spus Attila Dankovics.

Reprezentantului Aeroportului Baneasa, Teo Postelnicu, a declarat ca pasagerii cursei Wizz Air au plecat spre Bergamo la ora 11.50, cu o alta aeronava pusa la dispozitie de companie.


Citeste mai multe despre   


















1972 vizualizari

  • -5 (9 voturi)    
    Incalificabil (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 10:26)

    cititor [anonim]

    Fara cuvinte.....
    • +2 (6 voturi)    
      Adica de ce este.. (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 10:32)

      just_me [anonim] i-a raspuns lui cititor

      ..incalificabil?
      Aceste lucruri se pot intampla oricui. Important este ca s-a terminat cu bine.
      • -4 (6 voturi)    
        Cursele low cost (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 11:01)

        Marian [anonim] i-a raspuns lui just_me

        Cursele cu costuri reduse au diminuate si cheltuielile de mentenanta. Numai asa se pot explica astfel de incidente. Bine ca s-a terminat cu bine.
        • +4 (6 voturi)    
          huh? (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 11:45)

          pseudo [utilizator] i-a raspuns lui Marian

          Spui tampenii, de parca ar exista un regulator separat pentru companiile low-cost, mai permisiv si care primeste spaga pentru a inchide ochii la revizii. Bai romanule, trezeste-te!
  • -2 (8 voturi)    
    este incalificabil (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 10:51)

    nebv [anonim]

    am zburat mult cu WizzAir , de ca. 2 ani nu o mai fac
    avioanele sunt vizibil neintretinute, ultimile 3 incidente
    au fost cu avioane WizzAir ... cica pasari, motare care iau foc samd.

    Nu sunt specialist in motoare de avion insa dupa
    ce zbori o vreme cu Lufthansa simti diferenta.

    Un motor intretinut merge "rotund" nu auzi tot felul
    de vibratii/modulatii suprapuse. Mie asta mi-a fost dat sa aud in ultimile curse la WizzAir.

    cum adica s-a desprins capacul, da ce este lipit cu Scotch ?
    • +2 (4 voturi)    
      Capacele de WC (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 11:37)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui nebv

      De fapt e vorba de capota motorului. Se intampla si la "case" mai mari. Bine ca s-au intors si au aterizat cu bine.
    • +2 (2 voturi)    
      !!! (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 13:34)

      tuy [anonim] i-a raspuns lui nebv

      1. nu stiu unde ai auzit tu zgomote, sincer!!
      2. Iti place sa zbori cu lufthansa, nu? Cei de la lufthansa se ocupa de intretinerea avioanelor.
      3. si uite aici, dragule, varsta avioanelor cu care zbori tu...si daca nu o crezi, te poti documenta:
      http://www.libertatea.ro/detalii/articol/ani-avioane-zburam-363114.html
  • 0 (2 voturi)    
    Capotele motor la A320 cu motoare V2500 (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 11:28)

    Ionescu [anonim]

    Ca un tehnic de aviatie licentiat pe tipul asta de aeronava pot afirma ca este o greseala tehnica la mijloc si sper ca , capotele de la reversorul de jet niciodata sa nu se desprinda. Sistemul de lacate este dublat de unul de siguranta si nu ar trebui sa se deschida necontrolat . Tot asa si capotele de fan (partea din fata a motorului) odata lacatele bine angajate si inchise nu sunt probleme...insa daca ele nu sunt ferm inchise in timpul decolarii si zborului se deschid,rup balamalele de fixare si zboara. Problema este ce lovesc ele in momentul desprinderii,de aici pot apare catastrofe.
    Deci daca aseara(dimineata) a fost o interventie tehnica la acel motor cu siguranta ca lacatele nu au fost corect inchise !
  • 0 (4 voturi)    
    Wizz (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 11:44)

    martinezu [anonim]

    Ieri am zburat cu wizz si in citeva zile mai zbor odata. In fiecere luna zbor de cel putin 2 ori cu ei.
    Au niste tarife incredibil de mici si niste avioane in stare f buna. ( comparabil cu Blue air sau chiar si Tarom). Cred ca este un incident care se poate intimpla oricarei linii. Bine ca nu a fost nimic grav desi cred ca pasagerii s-au speriat. ( eu unul m-as speria sa mi se spuna ca ne intoarcem pentru ca am pierdut o capota de la motor). Orice accident/incident insa sta la baza imbunatatirii sigurantei in viitor. Cel putin in aviatie.
  • 0 (0 voturi)    
    wizz (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 21:53)

    dana [anonim]

    am decolat peste 6.ore...se declara mai putin deoarce stiu k au de pierdut..macar nu fac ceva sa iasa cu fata curata..li s-a oferit oamenilor mancare si apa dupa 4 ore..
  • 0 (0 voturi)    
    zborul (Joi, 1 decembrie 2011, 11:48)

    Anna [anonim]

    Eu eram acolo...si am auzit un zgomot, si de fapt era o parte din motorul care s-a detasat, a lovit avionul apoi a intrat in aripa. Pilotul a spus "ne intoarcem pentru o mica problema tehnica" si a facut bine asa ca nu s-a raspandit un val de panica, dar eu eram unde era aripa deci stiam care era problema. La sfarsit s-a terminat bine, din fericire. (Nu sunt romanca asa ca daca nu am explicat la perfectie e pentru acest motiv)


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version