Radu Mazare, despre eutanasierea cainilor comunitari: Decat sa ma muste pe mine, mai bine il omor pe caine, ca asta-i viata

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 24 noiembrie 2011, 17:04 Actualitate | Esenţial


Primarul Constantei, Radu Mazare, a declarat, joi, ca el crede ca trebuie eutanasiati cainii comunitari, in conditiile in care musca oamenii, dar ca municipalitatea va decide ce masura sa ia in acest sens dupa ce va consulta cetatenii, transmite Agerpres.

"Sunt pentru noua lege privind cainii comunitari si o sa decida lumea ce o sa facem. O sa facem sondaj, oamenii isi vor spune optiunea si pe site-ul primariei si telefonic. (...) Eu cred ca trebuie omorati cainii in conditiile in care musca oamenii. (...) Decat sa ma muste pe mine si sa ma imbolnavesc si sa fac injectii in burta in niste conditii groaznice, mai bine il omor pe caine, ca asta-i viata. Eu sunt mai puternic decat cainele. Ca, daca ar fi dupa el, m-ar musca si m-ar manca pana la urma. Cainele se gandeste ca ma doare cand ma musca pe mine?", a spus, intr-o conferinta de presa, Radu Mazare.

Acesta a mentionat ca, indiferent de ceea ce vrea populatia, "in niciun caz" cainii comunitari nu vor fi prinsi si ''intretinuti'' toti din banii primariei, fiind vorba de peste 20.000 de patrupede, in conditiile in care in acest an administratia locala a cheltuit 800.000 de lei cu functionarea biobazei.

Primarul Constantei sustine ca occidentalii ne invata sa nu eutanasiem cainii comunitari, dar in tarile lor aceste animale nu exista pe strazi.

"Ii vad pe occidentalii care vin si ne invata pe noi ca ar trebui sa pastram cainii, dar la ei nu am vazut niciodata un caine. Asta este ca si cu poluarea. Dupa ce au rupt-o si au construit fel si fel de industrii, vin si ne spun noua ca nu, noi nu avem voie sa facem asa ceva", a afirmat Mazare.

Edilul a spus ca este iubitor de animale si ca se gandeste "cu sufletul" si la cainii comunitari, dar si la porci, miei sau animale care sunt sacrificate pentru a fi consumate de populatie.

"V-ati gandit prin ce chinuri trece porcul ca sa-l mananci? Puiul, vaca sau vitelul? Cand mancati carnea de vitel va ganditi prin ce chinuri trece bietul animal? (...) Plangem ca de ce vanam animale, dar nu plangem de ce le taiem in abator. De ce nu se ridica aceeasi problema ca in cazul cainilor?", a afirmat primarul Constantei.

Referitor la modul de eutanasiere a cainilor comunitari, Radu Mazare a spus ca nu se pricepe la asa ceva, dar ca "asa cum sunt omorati oamenii in America cand fac o crima, prin injectare, la fel sa se faca si cu cainii".


Citeste mai multe despre   


















3749 vizualizari

  • +16 (28 voturi)    
    bravo ! (Joi, 24 noiembrie 2011, 17:13)

    geanin [utilizator]

    pt prima data pot spune ca sint deacord cu Radu Mazare. trebuie sa mergem in siguranta pe strada. noi dar mai ales copiii si femeile, care sint mai vulnerabili. eutanasierea, este o masura acceptabila si mai putin costisitoare.
  • -13 (23 voturi)    
    cind ma gindesc ce fel de omaneni (Joi, 24 noiembrie 2011, 17:17)

    cubical [anonim]

    conduc romania, ce limbaj de maidan folosesc, ma gindesc sa sar in apararea necuvintatoarelor. acelasi comportament cred ca il are cu oricine...fie om sau animal, dar sa nu muste......ca edil ar trebui mai multa viziune cind te adresezi, dar asa e cind lumea proasta alege unul de al lor.
    • +2 (10 voturi)    
      ... (Joi, 24 noiembrie 2011, 18:51)

      ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui cubical

      ti-au dat minusuri pentru ca n-au inteles exact ce ai vrut sa spui (la fel s-a intamplat si mai jos cu mesajul meu). Ceea ce ai vrut tu sa spui este ca prin limbajul si ferocitatea cu care Mazare a tratat subiectul, arata ce fel de scrupule are omul asta.
      Omorarea (sau eutanasierea cum va place sa spuneti) a cainilor nu este o masura usor de luat, sau cel putin nu atat de usor pe cat lasa Mazare sa para... Prin bagatelizarea subiectului Mazare arata dezumanizarea lui si implicit a celor ce-l voteaza.

      Curatenia trebuie facuta, este clar. Asa nu se mai poate... Dar modul in care se exprima mazare arata ca locul lui este undeva la parnaie.
      Domnule Mazare, un mesaj uman ar arata asa: "Deoarece numarul cainilor vagabonzi este extrem de mare si asocierea lor in haite este un fapt foarte periculos pentru oameni (dupa cum arata si numarul oamenilor muscati de caini) trebuie sa luam aceasta masura regretabila."
      • 0 (4 voturi)    
        ok, m-ai convins acum (Vineri, 25 noiembrie 2011, 16:18)

        epaminonda [utilizator] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

        sa se ia masura regretabila! imi voi permite un moment lipsit de ipocrizie sa vars o lacrima pentru catelusii nenascuti care nu vor avea o sansa sa isi infiga coltisorii in bucile mele care le-au incalcat teritoriul doar pentru ca se aflau pe strada (bucile, nu catelusii!)

        PS.... in puii mei de javre bagaboante! baaaah, de-aia suntem la curu Europei! pentru ca scapam in semantica toate problemele importante!!!
        va arde de cum se exprima golanul ala de constanta, va arde ca ala este de la psd si nu de la pdl, va arde de puterea pe care o are ala.

        putin imi pasa de asta in acest moment in care eu trebuie sa fac injectii copilului muscat de o maidaneza gestanta! eu vreau sa iau inapoi lacrimile copilului care poate va ramane traumatizat de imagine unui "cutzu flumos" care a sarit fara motiv la el.
  • +9 (15 voturi)    
    Hihihi (Joi, 24 noiembrie 2011, 17:19)

    George [anonim]

    Pai ce faci ba Napoleoane? Vrei sa te dea Ponta afara din PSD? Ca Ponta e iubitor declarat de maidanezi.
  • +14 (22 voturi)    
    corect (Joi, 24 noiembrie 2011, 17:19)

    andu [anonim]

    Mazare, in stilul lui arogant, a spus ce gindesc mai toti romanii, acesti caini nu au ce cauta pe strazi, punct! In vest nu sunt caini pe strazi, asa ca ONG-urile sa nu vina aici sa ne dea lectii! Cine doreste caini sa si-i creasca in propria ograda!
    • -6 (12 voturi)    
      o mica remarca (Joi, 24 noiembrie 2011, 18:39)

      comentator [anonim] i-a raspuns lui andu

      Perfect de acord cu tine, cainii nu au ce cauta pe strada, insa:
      - ei au ajuns pe strada tot din cauza unor oameni !
      - faptul ca s-au inmultit necontrolat nu e din cauza cainilor, ci tot a oamenilor, care au lasat lucrurile sa evolueze la voia intamplarii;
      - cainii agresivi ar trebui in mod sigur eutanasiati, insa cei blanzi ar merita o soarta mai buna!
      Cred ca problema asta ar trebuie tratata cumva mai detaliat si individualizat pentru fiecare localitate in parte. Sa omori e simplu, sa salvezi e mai complicat, insa nu e chiar imposibil, macar in parte.
      • +5 (13 voturi)    
        Ba sa fie omorati toti la gramada (Joi, 24 noiembrie 2011, 19:04)

        V.R. [utilizator] i-a raspuns lui comentator

        E mai economic asa, iar fiecare leu pierdut datorita unor caini nu mai poate fi investit pentru bunastarea unui om.

        Doar n-o sa platim oameni din taxele noastre ca sa urmareasca cainii toata ziua, doar pentru a decide care e pasnic si care nu! Ar fi imoral, atata timp cat in Romania batranii mor din lipsa banilor pt. medicamente.

        Asta e natura si selectia naturala: daca o specie se inmulteste dincolo de posibilitatile mediului in care traieste, multi indivizi vor muri. Iar mediul oferit de om: gunoaie, resturi de mancare, etc. este cu mult mai primitor decat natura salbatica, adica presiunile de selectie sunt mult mai laxe. In padure, numarul lupilor de exemplu nu creste exagerat tocmai pentru ca puii mai slabi sunt din start condamnati la moarte prin infometare.
    • +5 (11 voturi)    
      ACESTE ONG uri (Joi, 24 noiembrie 2011, 20:16)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui andu

      Au facut mult rau in tara asta!Habar nu am cine le plateste,ca sa puna mai presus securitatea cainilor decat securitatea oamenilor.Am impresia ca traim intr-un film SF de groaza gen,Planeta Maimutelor.As denumi Romania ,Tara Cainilor.ce ani am trait de groaza printre atatia caini aparati de niste dezaxati.Bravo Mazare!
    • 0 (2 voturi)    
      Inteligenta poporului nostru educat (Vineri, 25 noiembrie 2011, 15:33)

      proPet [anonim] i-a raspuns lui andu

      Aveti cumva habar de ce nu sunt caini in "vest"? Pentru ca au folosit o metoda atat de corecta din punct de vedere moral, etic, financiar, s a m d . Romania a primit fonduri pt sterilizarea cainilor fara stapan, acum ani buni de zile, insa banii nu au ajuns in niciun caz acolo unde le era destinatia! banii au ajuns in cu totul alte directii(buzunare). daca se facea atunci sterilizarea tututor cainilor acum nu mai aveam nicio problema! Ei nu se mai inmulteau, iar acum nu mai era niciunul, cainii disapareai de tot in mod firesc, de moarte naturala. Acum pt ca nu am gestionat problema cum trebuia, si am papat banii in alte scopuri, am gasit solutia: haideti sa ii impuscam pe toti!!!!! Voi dati-ne bani pt sterilizari ....ca ii omoram noi cumva!
  • -8 (16 voturi)    
    . (Joi, 24 noiembrie 2011, 17:29)

    adi [anonim]

    Lasa mazarica, intr-o alta viata ai sa fii si tu un caine in Constanta!
  • +4 (16 voturi)    
    Realism si pragmatism (Joi, 24 noiembrie 2011, 17:33)

    Silviu [anonim]

    De asta avem nevoie de la conducatori, nu de bocete si injurii aduse unii altora! Pentru asta il felicit pe Radu Mazare ca a avut curajul sa spuna lucrurilor pe nume.
    • -3 (7 voturi)    
      asa oameni tari in gura ! (Joi, 24 noiembrie 2011, 19:38)

      rio de prazil [anonim] i-a raspuns lui Silviu

      sambagiul asta e in stare sa muste un caine si sa'l faca si sa turbeze !

      felicitari, constanteni ! aveti ...Konducator !
      • -2 (4 voturi)    
        decat sa ma muste el pe mine (Joi, 24 noiembrie 2011, 20:12)

        marinelu [anonim] i-a raspuns lui rio de prazil

        mai bine sa planga ma'sa !

        fuhrerul von mazaris dixit !

        nici nu cred c'a gandi prea mult la asa ..iemanare telctoala. dansul e un spontanac.

        sper ca zicerea sa va ramane si va fi citata de constanteni, peste secoli, spusa de batrani, nepotilor !

        sa traiti bine, mai draga !
  • +3 (13 voturi)    
    De acord (Joi, 24 noiembrie 2011, 17:36)

    Mircea [anonim]

    Nu poti sa nu fii de acord cu Mazare! Cam asa sta problema.
  • -2 (12 voturi)    
    ... (Joi, 24 noiembrie 2011, 17:40)

    ToBeOrNotToBe [utilizator]

    Unul ca Mazare a facut sa para toata actiunea asta de curatare a cainilor de pe strazi un act criminal. Numai un nazist putea sa faca asa ceva... Domnule Mazare aveti grija, ca "asta-i viata" poate sa se intoarca impotriva dvs in curand, pentru ca infractorii sunt prinsi odata si odata pentru ca de ce nu, asta-i viata
  • +5 (19 voturi)    
    e rational (Joi, 24 noiembrie 2011, 17:43)

    Maria Monica Matache [anonim]

    Ce spune primarul Mazare e singura solutie rationala. De peste 20 de ani oamenii sufera. Ajunge, nu putem fi la cheremul unor zoofili isterici care urasc oamenii si a unor ONG-uri care o duc bine cand oamenii sunt terorizati.
  • +4 (16 voturi)    
    bravo (Joi, 24 noiembrie 2011, 17:43)

    DRG [utilizator]

    Lol, cred ca sunt pentru prima data de acord cu o afirmatie facuta de Mazare!
  • +2 (14 voturi)    
    . (Joi, 24 noiembrie 2011, 17:43)

    radukku [utilizator]

    Dupa atata amar de vreme spune ceva inteligent.
  • +3 (13 voturi)    
    la object (Joi, 24 noiembrie 2011, 17:48)

    cicio [anonim]

    de la un creier simplu si foarte odihnit, o solutie la fel de simpla...
  • +2 (12 voturi)    
    CORECT! (Joi, 24 noiembrie 2011, 17:48)

    radu_zarzare [anonim]

    Trebuie sa scapam de caini.
    Ori noi, ori iei!
  • +8 (10 voturi)    
    dulai (Joi, 24 noiembrie 2011, 17:49)

    Durlida [utilizator]

    are dreptate cu o singura mentiune: inainte de eutanasiere cainii sa fie pastrati in adapost 15 zile a.i. doritorii sa ii poata salva dar doar dupa ce cainele este implantat cu cip sau tatuat cu cnp-ul noului stapan.

    Daca respectivul caine este gasit apoi pe strada nesupravegheat si doamne fereste musca pe cineva atunci sa stim exact impotriva cui sa ne adresam.
  • +10 (12 voturi)    
    Asa da ! (Joi, 24 noiembrie 2011, 17:53)

    Pedro [anonim]

    Cei ce gandesc rational ajung doar la concluzia ca animalele n-au ce cauta pe strazi.
    Insa sunt tot felul de paraziti, care cauta sa castige si ei un ban facand tot felul de discutii : "da' daca nu e bine ?"
    Primarul a spus pe sleau care e treaba, nu ca nenea ponta "cainii au probleme, trebuie ajutati".
    Astept cu mare interes sa ma dau cu bicicleta ca prin Austria, adica FARA FRICA de caini !!!
    • -1 (3 voturi)    
      Popor IDIOT (Joi, 24 noiembrie 2011, 22:01)

      redalert [utilizator] i-a raspuns lui Pedro

      Uneori nu iti doresti sa fi si tu un ciiine sa te poate euthanasia si pe tine alti suflet idiot auzi la el pe bicicleta
  • +10 (10 voturi)    
    de acord (Joi, 24 noiembrie 2011, 18:00)

    ary [anonim]

    credetima si va spun cu mina pe inima nas dori sa fie eutanasiati ciini maidanezi .dar sa-i avem pe strazi,pe la tomberoane ,prin parcuri,prin piete,chiar si in fata blocului ,chiar si in scara de bloc eu cred ca nu este normal intrun stat care se crede EUROPEAN .si ii rog pe actorii sau pe vipurile special CRISTINA TOPESCU ,IRINA LOGHIN sa se dea sos din masinile lor si sa mearga prin periferiile oricarui oras din ROMANIA si sa-mi spuna dupa acea.Fata mea in virsta de 12 ani a fost muscata de o catea ,de mina de burta de fund ,stiti prin ce chinuri a trecut nu numai cu muscaturile ci si cu insectabilele facute toata ziu din ora in ora credetima.
  • +3 (5 voturi)    
    ciinii comunitari (Joi, 24 noiembrie 2011, 18:28)

    adrian [anonim]

    Pentru prima data sint de acord si eu cu dl.Mazare. Acuma trebuie sa se si tina de cuvant ceea ce e mai greu. Vom trai si vom vedea !
  • -2 (8 voturi)    
    Stai linistit Radule! (Joi, 24 noiembrie 2011, 18:28)

    Damocles [anonim]

    Cainii sunt unele dintre cele mai inteligente animale. Nu cred ca te-ar musca vreunul, riscand sa ia microbul tupeitei autoimune de care suferi! :)
    • -2 (6 voturi)    
      Toti astia care termina Institulul de Marina (Joi, 24 noiembrie 2011, 19:12)

      Canis [anonim] i-a raspuns lui Damocles

      fac cursuri de Filozofie Populara gen :
      "iarna nu-i ca vara" ;
      "Decat sa ma muste pe mine si sa ma imbolnavesc si sa fac injectii in burta in niste conditii groaznice, mai bine il omor pe caine, ca asta-i viata" ;
      "Cainele se gandeste ca ma doare cand ma musca pe mine".
      Nu Radule! nu gandeste .
      Fara sa vreau, imi aduc aminte de un cantecel fredonat prin taberele Scolii Gen nr. 7 Cta, si prin cartier, in serile de vara :
      "Nu mai rupeti flori copii,
      Ca si ele este vii.
      Cu noi este pui de om,
      Ele este pui de pom."

      Populi dixit !
  • +1 (7 voturi)    
    Pentru prima data ... (Joi, 24 noiembrie 2011, 18:59)

    spartacus [anonim]

    ...de acord cu mazare. ONG-urile care ne streseaza de ani de zile cu protectia cainilor nu au solutii viabile. Nu am vazut in nicio tara europeana hoarde de caini pe strazi cum se intampla la noi! Cine doreste sa aiba un prieten patruped, foarte bine, sa-l tina in curte, in apartament, unde poate si unde vrea, dar pe strazi nu au ce cauta.
  • -2 (4 voturi)    
    Nazistul (Joi, 24 noiembrie 2011, 19:49)

    Barbu [anonim]

    Un derbedeu. Un criminal ticalos. Orice caine comunitar este mai bun si mai omenos ca individul asta care defiliaza in haine de nazist.
    • -1 (5 voturi)    
      Sigur (Joi, 24 noiembrie 2011, 21:02)

      Cetatean [anonim] i-a raspuns lui Barbu

      Te-as eutanasia si pe tine, precum si pe toti cei care pun animalele mai presus de om.
    • +2 (2 voturi)    
      aha... (Vineri, 25 noiembrie 2011, 9:23)

      Ava_ps [utilizator] i-a raspuns lui Barbu

      Bănuiesc că eram și eu „un nazist”, „un derbedeu” și „un criminal ticalos” - la 10 ani, cînd mi-a sărit primul cîine vagabond in spate fără să-l văd... Da, acum îmi explic, pîna azi nu am înțeles de ce am fost atacată...
      Adevărat ce se spune că prostia omenească e infinită.
  • -2 (4 voturi)    
    diferenta dintre mazara si un ciine comunitar (Joi, 24 noiembrie 2011, 20:36)

    alex [anonim]

    este ca mazare latra prin ziare si musca din buget.

    Si dintre ei doi , aleg ciinele
  • +1 (5 voturi)    
    mazare (Joi, 24 noiembrie 2011, 21:49)

    ovi [anonim]

    Bravo, Mazare, asa te vreau !!! Nu te lua dupa nimeni, fa exact ceea ce ai propus. Populatia iti va fi recunoscatoare.
  • +1 (5 voturi)    
    prima data .... (Joi, 24 noiembrie 2011, 21:49)

    dorel [anonim]

    de cand Mazare exista pe spatiul public .... cand sunt de acord cu el ;)
  • +2 (4 voturi)    
    bravo mazare (Joi, 24 noiembrie 2011, 22:47)

    un constantean [anonim]

    mi se pare ca mazare e cel mai tampit primar iar constantenii cei mai idioti de tot iese din primul tur. cu toate astea azi imi place de el . bravo mazare ai cohones !
  • -1 (3 voturi)    
    Radu Mazare, despre eutanasierea cainilor comunita (Vineri, 25 noiembrie 2011, 9:36)

    Eu! [anonim]

    Ultima data stiam ca este o diferenta intre un om si un animal, cel putin prin prisma ,,gandirii''...Acesta era un atu al nostru, dar bag de seama de ceva timp ca s-a schimbat ... Tot mai des observ reactii ,,criminale'' contra animalelor (dupa cum spunea insa Dom' Mazare in articol, nu prea exista diferenta intre om si animale, asa ca ma intreb ... oare nu este acelasi lucru cu a omori o persoana?!....) la fiecare articol, la fiecare colt de strada si in fata fiecarui bloc ... Sincer, dom' Mazare nu toti cateii musca asa cum nu toti oamenii jefuiesc, talharesc sau omoara ... oameni sau animale...din punctul de vedere al unora se pare ca este acelasi lucru. Si ma intreb, cati dintre voi (inclusiv dom' Mazare) stiu procentajul de oameni muscati de catei versus oameni talhariti, jefuiti, batuti si omorati de alti OAMENI! Da OAMENI ca noi, ca voi, care pot gandi si pot decide soarta unei vieti, care sunt omorati si talhariri de zeci de ori mai des decat sunt muscati de un catel! Contra altor oameni nu vad sa se ceara pedeapsa capitala, desi cazurile sunt mai numeroase si mai terifiante! Nu aveti curaj sa va puneti cu cei mai puternici, va dati mari in fata unor suflete care nu pot sa va raspunda! In fata mea sunteti nimic altceva decat niste LASI! RUSINE!
    • +1 (1 vot)    
      Ai perfecta dreptate (Vineri, 25 noiembrie 2011, 16:11)

      ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Eu!

      Suntem buni doar de frica, mila si deznadejdea e din slabiciune, am inventat-o doar ca mecanism de aparare. Suntem ca un betiv amarat cu care matura toti pe jos insa care atunci cand ajunge acasa isi umfla muschii si isi bate nevasta si copiii.

      Rata criminalitatii e de 2%, probabil ca in realitate din cauza ca pedepsele nu se cumuleaza rata normala ar fi de 3-4%, adica cam atati oameni ar trebui sa fie condamnati. In cazul asta nu tipa nimeni sa fie omorati toti oamenii.

      Sunt de acord cainii agresivi fara motiv (nu cei pe care ii lovim de placere) sa fie omorati (si aici am dubii pentru ca de ex pe un om agresiv nu il omoram, insa pentru ca nu ne permitem altfel recurgem la solutia extrema in cazul cainilor). Insa pana la a omora toti cainii din cauza ca un caine din zeci de mii e agresiv mi se pare prea mult.
      Eu personal nu am vazut pana acum un asemenea caine agresiv la mine in oras, am senzatia ca e o problema a bucurestiului. In plus mi se pare ca e o vaca electorala foarte darnica fiindca in cazul asta datorita firii lase si perfide a omului - majoritatea greseste. (cu siguranta sunt oameni cu foarte multa omenie insa numarul lor e foarte mic, sunt stigmatizati si in general au curajul sa faca uneori un ONG)

      Daca cineva crede ca ma insel asupra firii omului il rog sa ma contrazica. Abia astept. Sa imi spuna de exemplu daca sudistii erau niste oameni buni sau daca sudistii se credeau ca sunt oameni buni. Pe urma sa imi spuna de ce exista razboaie. Si discutia poate continua. Eu pe moment ma bucur ca nu sunt caine si astept sa vad gesturi de bunatate izvorate nu din lasitate sau educatie ci din interiorul sufletului.
      • +1 (1 vot)    
        pisica (Vineri, 25 noiembrie 2011, 17:55)

        Durlida [utilizator] i-a raspuns lui ciprian_

        Caine e un animal domestic. (DOMÉSTIC, -Ă, domestici, -ce, adj. 1. (Despre animale) Care trăiește pe lângă casă, fiind folosit în anumite scopuri. 2. Care este legat de casă, de gospodărie, de familie, specific vieții gospodărești; p. ext. intim, privat. – Din fr. domestique, lat.)


        Atat timp cat nu e domestic nu poate sta intre oameni, asta este adevarul. Atat timp cat cainele este eutanasiat dupa un interval in care poate sa apara un eventual stapan totul este ok.

        ps
        Nu stiu pe unde ai umblat tu de nu ai vazut caini agresivi. Poate erau pisici.
        • -1 (1 vot)    
          sclavul (Sâmbătă, 26 noiembrie 2011, 2:11)

          ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Durlida

          Uite, pentru ca tot am pomenit de sudisti, care crezi ca era definitia unui negru in dictionarul din sudul americii cand se facea import de sclavi din africa? Sau daca in dictionarul unei civilizatii extraterestre ar scrie ca toti oamenii ar trebui omorati? Ce conteaza o definitie atata timp cat e vorba de o viata? Stiu ca nu e viata ta, dar e o viata. Aici fac si putina reclama vegetarianismului - nu numai ca faci un bine la 1-2 sute de gaini pe an insa e si estetic, nu bagi kilograme de hormoni in tine si nu risti sa faci o multime de boli asa cum sunt cele de inima. Cred ca ar place si bisericii, calugarii in anumite manastiri nu mananca decat de post.

          Pe de o parte oamenii traiesc cu senzatia ca totul li se cuvine, ca au dreptul sa faca si planeta praf daca vor.
          Pe de alta parte cainii sunt in strada tot din vina oamenilor, oamenii i-au trimis acolo, nu au venit acolo adusi de barza. Oamenii cumpara caini pentru ca e cool si nu pentru ca au ce sa le ofere cainilor; in plus majoritatea oamenilor nu sterilizeaza cainii. Ii lasa sa se inmulteasca si apoi scapa de pui. Acum din pacate se trateaza doar efectul; eu nu cred in tratamentul asta. Daca oamenii sunt de vina pentru problema asta atunci sunt responsabili sa rezolve problema cu demnitate.
      • +1 (1 vot)    
        cainii e ingeri (Vineri, 25 noiembrie 2011, 19:37)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui ciprian_

        Iti pot zice din proprie experienta ca in Brasov si Craiova cainii sunt agresivi. Auzi, "ceva specific Bucurestiului". Alte locuri in care cainii mai sunt agresivi: Martinica, USA, Norvegia, San Marino, Vatican, Italia si restul pana la cate sunt in total pe Pamant.
        • -1 (1 vot)    
          cainii sunt ingeri (Sâmbătă, 26 noiembrie 2011, 1:55)

          ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Dan

          In iasi nu sunt agresivi. De fapt in cartier la mine sunt cate 2 caini cam la fiecare 2-3 blocuri majoritatea speriati, unii dintre ei e adevarat mai indrazneti insa de obicei daca au probleme au unii cu altii si poate e normal sa isi apere teritoriul cand vine un caine strain de la 4 blocuri distanta.

          Le spun din cand in cand o vorba buna, ii mai alint pentru ca stiu ce viata grea au. Pe raza de 500 m pe partea mea de strada ii stiu pe toti, vreo 5-10 ma recunosc de la distanta si vin sa ma intampine dand bucurosi din coada. Oamenii de la blocuri ii stiu si pe unii mai prietenosi ii mangie. La cainii din zona mea le dau de mancare un solist la opera, o profesoara universitara sau niste batrani; in afara de un vecin oficial nebun care nu se intelege cu nimeni oamenii si cainii se inteleg bine.

          Mi-e frica doar de cainii crescuti in casa pentru ca sunt imprevizibili, de cei din strada nu pentru ca strada i-a uniformizat. Stiu ca oamenii au puterea: magazine de carne, etc. Stiu ca singura lor sansa e sa fie cuminti. Odata o catea care sta langa cladireaa in care lucrez ma urmarea prietenoasa si ca sa o fac sa se intoarca pentru binele ei sa nu se indeparteze de zona care ii era familara m-am facut ca o lovesc. S-a lasat jos si a inceput sa planga speriata.

          Problema e si felul in care oamenii sunt educati sa se poarte cu cainii, eu ma duc oriunde si intre 30 de caini si nu am nici o problema. Daca mi-ar fi frica de ei, i-as considera dusmani, as arunca cu pietre in ei sau i-as numi javre, cu siguranta as avea probleme cu cainii.
  • 0 (2 voturi)    
    PRIMARUL MAZARE (Vineri, 25 noiembrie 2011, 22:20)

    dache emilia [anonim]

    FOARTE BINE ,MACAR DE S-AR TINE DE CUVANT .avem atatea cheltuieli si asta este o treaba buna.banii ce se arunca pentru ingrijirea acestor muscatori de oamenui sa se dea copiilor saraci ,cei care cu acesata suma poate se duce la scoala cu burta plina.
  • -1 (1 vot)    
    Legea Eutanasierii ciinilor fara stapin din Romani (Sâmbătă, 26 noiembrie 2011, 2:20)

    Flavia [anonim]

    In privinta adoptarii acestei legi care este de fapt o PALMA TRASA ROMANIEI, le pot spune un singur lucru romanilor din Tara Romaneasca: DATI JOS GUVERNUL ACESTA DE 2 BANI! Pentru ca va eutanasiaza de mult buzunarele dvs., guvernantii au decis ca in loc sa salveze animalele nimanui - dvs nu mai aveati cu ce sa-i hraniti si v-ati aruncat animalele in strada, acum guvernul s-a apucat de ceva treaba inainte de sfirsitul anului. S-a decis sa eutanasieze animalele, doar ca sa se vada ca lucreaza si dinsii ceva....
    RUSINE, RUSINE DE 3 ORI RUSINE????!!!! Cum spunea regretatul Caragiale.... RUSINE OAMENI FARA SUFLET.
  • +1 (1 vot)    
    Petitie pentru impozitarea proprietarilor de caini (Duminică, 27 noiembrie 2011, 0:48)

    A. [anonim]

    Petitie pentru impozitarea proprietarilor de caini la Constanta.
    Daca doriti ca si alte persoane sa afle despre aceasta petitie, le puteti trimite
    urmatorul link: http://www.petitieonline.ro/petitie/51688054
  • +1 (1 vot)    
    aham...hm (Duminică, 27 noiembrie 2011, 23:04)

    malika ela [utilizator]

    E si hilar cum se agita unii sa ne faca sa credem ca problema e la oameni, nu la caini. Ca daca am vrea, am gasi solutii demne, dar suntem rai si vrem sa omoram cu orice pret.
    Ce facem noi de 4 ani?
    Avem lege a sterilizarii.
    Ce am observat in astia 4 ani?
    Ca maidanezii se inmultesc.
    Concluzie?
    Banii destinati sterilizarii nu prea se duc la sterilizare.
    Solutie?
    Gasim o metoda mai eficace de combatere a maidanezilor.

    Cu sterilizarea in brate avem mii de cazuri de oameni muscati anual la noi. Vi se pare normal si suportabil? Daca da, va doresc sa beneficiati de un tratament onorabil din partea unui caine agresiv si sa ajungeti si voi la injectii in burta. Poate va mai vindeca de onorabilitate si utopisme gen: numai oamenii rai sunt muscati....ca daca ai stii cum sa iei cainele, nu te-ar capsa.
  • 0 (0 voturi)    
    Petitie (Luni, 28 noiembrie 2011, 6:19)

    A. [anonim]

    Petitie pentru impozitarea proprietarilor de caini la Constanta.
    Daca vreti ca si alte persoane sa afle despre aceasta petitie, le puteti trimite urmatorul link:
    http://www.petitieonline.ro/petitie/51688054
  • +1 (1 vot)    
    CE NE FACEM CU MIZERIA UMANA???? (Vineri, 2 decembrie 2011, 10:38)

    VLADOIU [anonim]

    SUNT DE ACORD!
    Sunt de acord ca si posesor de animale sa strang dupa mizeria cainelui meu ASTA SI FAC ! Daca ai caine sa si cureti dupa el.Daca ar face toti cum fac eu ar fi BINE!I
    Dar ce ne facem cu jegosii cara scuipa muci pe trotuare facand slalom, tigari si hartii din masini direct de pe geam, cu hartiile aruncate de geamul de la bucatarie sau direct resturile menajere? Hai sa vedem si Javrele care polueaza trotuarele si vomita.Credeti-ma merg destul pe jos ca sa vad cata mizerie e de lasata toti laolalta.
    Maidanezii???Problema tuturor! Nimeni nu s-a ocupat de ei, o femela naste pui la fiecare 7-8 luni! Cine iubeste sa sterilizeze ca sa stopeze inmultirea sau sa dea spre adoptie(asta fac de multa vreme, dar sunt tot mai multi, apar mereu si mereu altii!!!!)
    Sunt impotriva mizeriei de pe strazi si trotuare impotriva eutanasierii, acesti caini scapati de sub control doar DATORITA noua ANIMALELOR UMANE! Si inca ceva am observat ca s-au inmultit f mult pisicile , care miorlaie si fac mizerie peste tot pe alea cum le prindem?Unde nu sunt caini se afla picisi!
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Vineri, 2 decembrie 2011, 19:41)

    Stefan Dragos [anonim]

    Cainii vagabonzi prezinta un real pericol pe strazile tarii noastre iubite si toti strainii care vin la noi in tara vad acest aspect ca o problema majora. Fapt cu care sunt total de acord, nu poti merge pe strada linistit, deoarece in orice moment poate sari o lighioana pe tine sa te muste. Sunt de acord cu eliminarea acestei probleme, acum sincer chiar si cu eutanasierea, pentru ca numarul lor a devenit alarmant de mare si in orasele noastre NU gasesti pietre cu care sa arunci in ei daca esti atacat, ce sa mai zic de copii si de femei. Stiu ca sunt suflete, am si eu UN catzel, dar tinut legat, dresat, vaccinat, insa cu atatia pe strazi este imposibil. Normal ca fanaticii iubitori de animale vor comenta, DAR FRATILOR DACA II DORITI LUATI VREO 20 DE BUCATI IN CASA SI LOCUITI CU EI. NU ii recuperati de le hingheri ca apoi sa-i lasati liberi pe strazi
  • 0 (0 voturi)    
    rd cu Radu Mazare (Vineri, 23 decembrie 2011, 11:57)

    Alistar [anonim]

    Oare putem accepta sa ucidem oi, vaci, porci, pasari si alte animale folositoare omului care nu ataca oamenii pentru a da hrana maidanezilor agresivi, care ne ataca pe noi si pe copiii nostri, care raspandesc boli , care umplu trotuarele cu excrementele lor pline de paraziti intestinalli ???
    Va cer un pic de judecata !
    ROMANIA A DEVENIT O REPUBLICA MAIDANEZA !!!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version