PDL Bucuresti anunta ca a strans 200.000 de semnaturi pentru sprijinirea proiectului de lege privind cainii comunitari

de A.N.     HotNews.ro
Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:14 Actualitate | Esenţial


Cainii comunitari
Foto: Agerpres
PDL Bucuresti a anuntat duminica ca a strans 200.000 de semnaturi pentru sprijinirea proiectului de lege depus in Parlament privind problema cainilor fara stapan, transmite Agerpres. Democrat-liberalii Sorina Placinta si Stefan Pirpiliu au afirmat intr-o conferinta de presa ca noul act normativ vine sa rezolve "in mod democratic" acest aspect, iar problema cainilor comunitari este una stringenta pentru Bucuresti, dar si pentru intreaga tara.

Iata cateva dintre declaratiile facute de cei doi politicieni:

Stefan Pirpiliu, vicepresedinte al Biroului Permanent al PDL Bucuresti:

*Proiectul de lege care ar putea fi aprobat saptamana viitoare in Parlament nu are in vedere exclusiv eutanasierea cainilor, el ofera autoritatilor locale puterea de decizie in ceea ce priveste sterilizarea animalelor, strangerea, vaccinarea si pastrarea lor in adaposturi, dar si eutanasierea, ca ultima alternativa de rezolvare. Eutanasierea nu se va face oricum, ci numai pentru cazurile de animale foarte grav bolnave si cainii care nu sunt adoptati in 30 de zile

* Problema cainilor fara stapan este una a primarului general si a municipalitatii, iar edilul-sef ar fi trebuit sa discute aceasta chestiune cu consilierii municipali de fiecare data.

* Bucurestiul are resurse, dar asteptam de trei ani ca primarul general sa faca adaposturi si vedem ca nu a aparut niciunul. Este o problema de constiinta a politicienilor, trebuie sa recunoastem ca acest fenomen a existat si inainte de '90 cand erau caini pe strada si dupa '90, dar cand nu a existat nicio preocupare pentru rezolvare. In 2002, PDL a initiat solutii pentru acest lucru si a aparut preocuparea, dar s-a stopat din cauza actiunilor nejustificate ale ONG-urilor

* Bucurestiul este mentionat in multe site-uri oficiale din SUA, Marea Britanie sau Franta, ca un oras in care oamenii trebuie sa se pazeasca de cainii de pe strada, existand riscul de a fi muscati si agresati.


Sorina Placinta, prim-vicepresedinte al PDl Bucuresti:

* PDL este singurul partid implicat in mod real in rezolvarea problemei cainilor fara stapan
* Doresc ca Bucurestiul sa fie o capitala europeana despre care sa nu se mai scrie ca e plina de caini

Cei doi politicieni au spus ca datele statistice indica faptul ca in Romania ar exista doua milioane de caini fara stapan, iar in Bucuresti este avansat de catre ONG-uri un numar de 40.000, iar de catre Prefectura - 100.000.

Tratamentul de ingrijire a unei persoane muscate de caini ajunge la circa 150 de euro - patru sute de lei vaccinul, la care se adauga alte costuri medicale.

Campania initiata de PDL Bucuresti a debutat pe 14 octombrie.

Daca parlamentarii nu vor vota proiectul de lege depus, PDL a anuntat ca va reveni cu un alt proiect in aceasta chestiune.


Citeste mai multe despre   
















3368 vizualizari

  • +24 (26 voturi)    
    unde e proiectul? (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:21)

    NewLevel [anonim]

    As fi semnat si eu dar n-am citit proiectul? Unde e?
  • +24 (32 voturi)    
    Eu sunt de acord (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:22)

    Razvan [anonim]

    Eu sunt de acord cu ei ... nu suport cainii. Imi cer scuze celor ce indragesc aceste animale... dar pe strada... indiferent pe unde merg dau de ei...
    • -21 (25 voturi)    
      reciprocitate (Duminică, 13 noiembrie 2011, 16:15)

      El Condor [anonim] i-a raspuns lui Razvan

      Partea proasta este ca si ei dau de noi, numai ca, deocamdata, nu au cum sa faca legi pentru eutanasierea oamenilor. Si se pare ca pentru unii nici nu e nevoie de astfel de legi.
      • +10 (12 voturi)    
        Extraordinar... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 19:31)

        Danny_craiova [utilizator] i-a raspuns lui El Condor

        Tu te auzi ce spui?Propun guvernului o H.G. care sa prevada ca toti romanii sa se urce pe bloc si sa sara in cap.In acest fel o sa scape cainii de noi si o sa traiasca fericiti pe strazi pana la adanci batraneti.
        Ps: Sa nu-mi spui ca nu am suflet si nu iubesc animalele.Am si eu trei caini,dar ei stau in curte si nu musca pe nimeni pe strada.
      • +2 (4 voturi)    
        Eutanasiere-da! (Luni, 14 noiembrie 2011, 11:41)

        Stelia [anonim] i-a raspuns lui El Condor

        De ce ,DA?pentru ca am fost de curand martora a unui eveniment care m-a lasat fara cuvinte.Pe o straduta spre Parcul Tineretului o femei in varsta ,cu un ruscac tras pe rotile plin de cumparaturi,pe semne de la piata-si un baston pe care il folosea pentru handicapul ei ,era agresata de un caine stradal fara sa aiba puterea macar sa strige.Se uita neputincioasa si isi tara picioarele pentru a ajunge cat mai repede acasa.Am observat evenimentul si am strigat cu putere la caine moment in care a fugit.Concluzia mea a fost simpla cainele observase handicapul si neputinta femeiii si o agresa.Cel mai puternic castiga asa au invatat cainii vagabonzi si este drept ca ei nu au nici o vina.Dar cel mai bine pentru ei este eutanasierea ,nu este o viata buna pentru ei sa traiasaca asa si nici pentru noi oamenii.DAAAA EUTANASIERII.
  • -16 (20 voturi)    
    Intrebare. (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:28)

    maria mayer [anonim]

    Cat timp, este necesar pentru schimbarea,sau refacerea altui proiect?
    • -5 (5 voturi)    
      Hei, am pus doar o intrebare! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 19:33)

      maria mayer [anonim] i-a raspuns lui maria mayer

      Cand nu se stie raspunsul, se voteaza cu minus?
      :)

      "Daca parlamentarii nu vor vota proiectul de lege depus, PDL a anuntat ca va reveni cu un alt proiect in aceasta chestiune. "

      Asa... acum poate imi si raspunde cineva!

      Probabil, cu regele Mihai, vom scapa si de haitele de caini, de pe strazi. Asa-i bre?
      Ceea ce spun eu, nu inseamna ca ii critic pe cei de la PDL. Dimpotriva, ii chiar felicit! Este singurul partid care s-a ocupat pentru solutionarea acestei probleme. Totusi ma sperie o alta amanare de proiect, daca acesta nu este acceptat de parlament.

      PS regele, este doar o gluma, scuze pentru cei care cred ca e proasta.
  • +20 (24 voturi)    
    e ok. dar dupa asta: (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:29)

    cristi [anonim]

    - cainii care se plimba cu rablele din care urla manele
    - cainii care umbla in haita si bat pe cine apuca
    - cainii care urla unii la altii si ataca, teritorial, cainii de alte etnii care le "incalca teritoriul".
    - cainii care sar la bataie pe stadioane
    - cainii care nu au pic de respect pentru: batrani, autoritate, semenii lor in total
    - cainii care au senzatia ca daca au mercedes 4x4, bmw X5 sau alte placinte de masini sunt stapanii soselelor si ai celor care circula regulamentar
    - cainii care urla la luna in parlament
    - cainii care sar la ciolanul pe care nu l-ar putea manca in 10 vieti, dar o fac pentru ca pot.
    • +1 (1 vot)    
      parerea mea (Luni, 14 noiembrie 2011, 14:12)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      Parerea mea este sa incepem cu cainii astia !
  • +20 (28 voturi)    
    cainii comunitari (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:30)

    alpha [utilizator]

    desi sunt un iubitor de animale,nu pot sa nu constat ca nu exista alta cale.sunt mult prea mmulti caini si sunt mult prea periculosi; tratamentul celor mmuscati costa statul mult prea mult.nicaieri in lumea civilizata nu sunt caini sau alte animale pe strazi.ong-urile si asociatiile care CHIAR doresc sa salveze acesti caini sa construiasca di fonduri PROPRII padocuri sau "mini gradinini zoologice" pentru aceste animale.
  • -3 (17 voturi)    
    Eu sunt de acord cu eutanasierea (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:34)

    cosminrs [utilizator]

    dar stim noi cum au fost stranse semnaturile. Vreo 100 de mii habar nu au avut ce au semnat.
    • +16 (20 voturi)    
      Poate ca nu... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 16:00)

      AnaB [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

      Poate n-au avut habar de amanunte dar toti care au semnat, au semnat pentru a NU MAI FI CAINI PE STRAZI.

      Initial mi se parea cam cruda treaba asta cu eutanasierea in 30 de zile. Apoi m-a atacat in fata blocului un caine, in fata blocului unde zi de zi vine copilul de la scoala. Apoi, pe un mare bulevard din Capitala, bunicul meu a fost atacat si muscat de un caine, el fiind la o varsta la care nu mai se poate apara de potaile astea.

      Si apoi mi-am dat seama ca decat sa planga ai mei mai bine sa planga altii. Decat sa moara un copil mai bine moare un caine. Sau 10 caini. Decat sa isi pateze cineva mainile sa ii otraveasca mai bine ii aduna, ii eutanasiaza daca e nevoie si asta e.
    • +4 (8 voturi)    
      cosminus, draga! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 19:39)

      nana [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

      nu stiu ce sti tu, doar daca esti cumva orb sau nu sti sa citesti. PDL a facut campanie clara de strans semnaturi. Si, exact cum ti-am spus, orb sa fi si tot vedeai pentru ce strangeau semnaturi. Mai mult, chiar m-a amuzat faptul ca dupa ce am semnat, a trebuit sa trec prin mijlocul unei haite de 10 caini. Daca nu ma crezi, treci pe piata Moghioros! Ai grija, sa nu fie pe innoptate. Ziua, ii mai pacalesti, mai sunt masini, oameni.
  • +18 (26 voturi)    
    Excelent (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:42)

    nux [anonim]

    In sfarsit voi ptuea sa imi plimb cainele linistit prin parc fara sa fiu asaltat de toate javrele.
    • -19 (25 voturi)    
      Aha (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:02)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui nux

      Al tau e 'caine,' dar cainii abandonati sunt javre care ar trebui casapite. Ia zi, l-ai invatat cum sa vaneze pisici?
    • -14 (18 voturi)    
      Da? (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:12)

      lara [anonim] i-a raspuns lui nux

      Si care e diferenta dintre cainele tau si javrele din parc?
      • +14 (18 voturi)    
        asta e diferenta (Duminică, 13 noiembrie 2011, 16:15)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui lara

        Cainele cu stapan e vaccinat, curat, are carnet de sanatate. Daca ma musca un caine cu stapan, nu trebuie neaparat sa platesc analizele cainelui, trebuie sa ma uit in carnetul lui de sanatate si pots a cad la pace si cu stapanul. Cu maidanezii nu pot face asa ceva. Tutelor!!!
  • +16 (20 voturi)    
    Hai o data (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:48)

    redscorpion [utilizator]

    Votati mai repede legea asta, doar voi aveti puterea in parlament.
  • -7 (13 voturi)    
    de ce au tinut legea din 2008 blocata? (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:53)

    adriana [anonim]

    da, da, da asa mintea PDL si in ultima campanie. vom avea pensii de sute de euro, salarii de mii de euro, autostrazi de sute de km si nimeni nu va fi concediat si nu va avea salariul taiat. stiu ca nu veti publica mesajul, dar trebuie sa stiti ca s-a terminat cu minciunile. stim cu totii cum s-au strans semnaturi in toata tara, cu minciuni pt care vor plati penal. sau nu vor plati, dar UE deja stie cu cine au de-a face. sunt niste hoti violenti, instigatori la crima. PDL NU DORESTE SA REZOLVE PROBLEMA CAINILOR! Daca dorea din 2008 pana acum adopta legea care prevedea sterilizarea obligatorie a tuturor cainilor, dar a tinut legea special blocata.
  • +11 (15 voturi)    
    proiect caini comunitari (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:53)

    Marius [anonim]

    Am caine dar nu inteleg pe cei care au perpetuat aceasta plaga a capitalei. Sa fie amendati drastic cei ce abandoneaza caini, nu curata dupa ei sau hranesc cainii strazii fara sa ii si ea in grija, fara sa isi asume raspunderea pana la cap.
  • -17 (19 voturi)    
    O alta minciuna portocalie (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:58)

    Adrian [anonim]

    O minciuna portocalie: ONG-urile, PSD, PNL si alti politicieni sunt de vina ca sunt caini in strada

    In realitate, din 2008 PDL tine blocata o lege perfecta care prevedea sterilizarea tuturor cainilor, astfel incat pana acum nu mai era niciun caine pe strada. Dupa ce ca a tinut legea 3 ani pe loc, PDL a modificat legea in asa hal, incat este aproape imposibil sa mai adopti un caine si a prevazut masuri care va duce la inmultirea cainilor peste masura. Peste 80% din cainii din Bucuresti sunt sterilizati. Daca vor fi ucisi, locul lor va fi luat de altii nesterilizati, care vor fi abandonati. La 1 caine ucis, alti 10 sunt abandonati. Cineva spunea ca uciderea cainilor echivaleaza cu scoaterea apei dintr-o casa inundata, cu cana, inainte de a inchide robinetul.

    PDL minte, asa cum a mintit si alta data. Cand au fost alesi. Erau in campanie electorala si promiteau mariri de salarii, de pensii, autostrazi. Au distrus tara in perioada mandatului. Acum, iar sunt in campanie electorala si promit ca vor scapa tara de caini, ucigandu-i. Pardon, lasa la alegerea primariei daca vor fi ucisi sau nu, dar spun clar ca nu sunt bani decat pentru ucidere. Funny, nu?
    Desi exista studii stiintifice care dovedesc ca eutanasierea cainilor este ineficienta si costisitoare, PDL insista sa adopte o lege care incalca drepturi fundamentale ale omului, declaratia UE si drepturile animalelor. PDL minte iar pentru ca iar este in campanie electorala. Oare, daca sunt votati in 2012 si cum de taiat salarii si pensii nu vor mai avea de unde sa taie, copii de ucis in spitale nu vor mai avea, iar cainii vor fi macelariti in fiecare zi, cu ce minciuna ne vor mai "incanta" alesii in urmatoarea campanie? PE CINE VA MAI UCIDE PDL DUPA CE VA TERMINA CU CAINII? MIE DEJA IMI ESTE FOARTE FRICA DE ACEST PARTID DE SATANISTI UCIGASI!
    Haideti sa urmarim acest film impreuna pentru a ne reaminti cum ne-a mintit PDL si de ce UCIDEREA CAINILOR ESTE O ALTA CAMPANIE DE MANIPULARE din partea lor? Daca studiile stiintific
  • -10 (18 voturi)    
    cainii vagabonzi (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:01)

    elisabeta [anonim]

    S-au semnat si in Ploiesti asemena liste spunindu-se ca e pentru salvarea ciinilor vagabonzi si in conformitate cu oug 155.De buna credinta am semnat fara sa stiu ca in respectiva OUG se specifica ca se eutanasiaza ciinii care nu sunt revendicati in 30 de zile(lucru cu care nu sunt de acord).Consider ca am fost inselata . Am cerut ulterior sa se afiseze respeciva OUG si am fost repezita ca nu stiu ce semnez.Asa era dar am fost de buna credinta. In aceste conditii PDL-ul sa nu se mai laude cu ce minune au reusit sa faca.Daca e sa extrapolam , miine poimiine o sa se ceara semnaturi si pentru oamenii strazii sau cei ce consuma droguri ca si ei sunt uneori agresivi .
    • -10 (12 voturi)    
      caz penal (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:39)

      Doina [anonim] i-a raspuns lui elisabeta

      @cainii vagabonzi
      elisabeta [anonim]

      Oricine ai fi, trimite declaratia de mai sus la Asociatia Cutu-Cutu, cu datele tale de contact, deoarece va fi proba la procesul penal care va urma. Mai spune si altora care sunt in aceeasi situatie. Sunt semnaturi luate prin frauda - caz penal si va fi un proces. Strangem probe.
      • +10 (12 voturi)    
        asociatia de doi lei (Duminică, 13 noiembrie 2011, 16:57)

        coco [anonim] i-a raspuns lui Doina

        care isi mai zice si cutu-cutu, in loc sa cheltuie banii aiurea prin procese mai vine ar veni cu niste solutii pentru eliminarea acestui virus care sunt cainii vagabonzi. in ce oras civilizat ati mai vazut haite de10 caini mergad prin parcuri si pe strada, latrand si atacad oamenii. mie imi e frica sa imi las copilul sa alerge prin parc din cauza acestor jivine ordinare. daca primaria nu face nimic haideti oameni buni sa ne organizam sa ii vanam noi pe ei, nu sa fie oamenii alergati de caini
      • +2 (2 voturi)    
        Ha,ha,ha! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 19:48)

        nana [anonim] i-a raspuns lui Doina

        Ai fost tare la faza asta!
    • +6 (8 voturi)    
      Nici o problema, draga doamna! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 19:46)

      nana [anonim] i-a raspuns lui elisabeta

      Aveti timp in 30 de zile sa ii luati la dvs acasa si sa-i ingrijiti, ca o doamna cu responsabilitate ce sunteti. Asa-i!? Deci, n-ati semnat degeaba! Daca nu vreti sa ii aveti pe constiinta, pe tovarasii caini, luati-i cu dvs.
      Tot ce vreau eu, este sa nu ii mai vad in preajma mea, cand ies ca sa ma plimb, sau la munca, la cumparaturi...
  • -17 (19 voturi)    
    bolanii urmatorii propusi pentru a fi ucisi de PDL (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:03)

    adriana [anonim]

    stiti ce face PDL? scoate cu cana apa din casa inundata, inainte de a opri robinetul. ucid caini, dar la fiecare caine ucis sunt abandonati alti 10. Nu mai spun despre modul in care sunt "ingrijiti" in adaposturi si moartea cruda de care au parte. ROMANIA ESTE O TARA DE PSIHOPATI sau este DOAR CONDUSA DE PSIHOPATI? sa ne lamurim cu totii. vom avea sondaje acum si pentru eutanasierea bolnavilor de hiv, hepatita, cancer? ca si ei sunt neproductivi si mananca bani multi in viziunea PDL
    • +12 (12 voturi)    
      desi... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:25)

      NewLevel [anonim] i-a raspuns lui adriana

      Desi nu am citit proiectul in totalitate, am gasit spicuiri din el pe net.
      Din ce am inteles, se pare ca vor exista reglementari si in ce priveste stapinii de ciini care abandoneaza animalele (amenzi, obligativitatea inscrierii, micro-cipare).
      Ideea e ca aceasta eutanasiere nu este singura prevazuta in lege, mai sint si alte masuri.
  • -19 (19 voturi)    
    145000 caini ucisi in Bucuresti cu 10.000.000 euro (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:07)

    adriana [anonim]

    in 2012, multumita PDL vom avea de 10 ori mai multi caini pe strazi. Asta arata studiile Organizatiei Mondiale a Sanatatii si studiile UE, care apropos impune sterilizarea ca singura masura eficiente. dar, ce Dumnezeu, Romania face parte din SUA, nu din Europa. (sa mai spun ca Oradea a rezolvat problema cainilor DOAR prin STERILIZARE? sa mai spun ca in ciuda faptului ca au fost ucisi numai in Bucuresti 145000 caini cu peste 10.000.000 euro, avem caini in continuare pe strazi? de ce mai sunt caini pe strazi, daca este asa eficienta eutanasia?) cred si eu ca sustine PDL uciderea cainilor la cati bani le va iesi din asta
    nu publicati nici mesajul asta. lasati numai mesajele portocalii.
    • +13 (13 voturi)    
      vb aiurea (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:14)

      a [anonim] i-a raspuns lui adriana

      vbca sa te afli in treaba. habar nu ai pt ce au fost semnaturile alea si ce e cu proiectul ala, in primul rand. In al doilea rand ca minti fara rusine, de vreme ce sunt eutanasiati nu au cum sa mai fie caini pe strada. PE langa asta, nimeni nu zice sa nu se faca si sterilizare, dupa cum nimeni nu zice ca toti trebuiesc autanasiati.

      Vorbiti toti de sterilizare. de ce nu ati facut sterilizarea asta de acum nu stiu cati ani, cine v-a impiedicat? am ajuns sa nu mai mergem pe strada ca ne ataca javrele. Suntem o rusine de capitala europeana cu plaga asta. Iti plac? ia-ti-i acasa si tine-i in casa, e foarte ok. Cainii nu au ce cauta pe strada. Dar nu mai minti ca prin eutanasiere nu se rezolva problema. Se rezolva.
    • +2 (2 voturi)    
      Romania face parte din SUA? (Duminică, 13 noiembrie 2011, 19:52)

      nana [anonim] i-a raspuns lui adriana

      Nu ti-a spus nimeni ca si Europa face parte tot din SUA? Si nu glumesc la faza asta!
      In plus, Oradea nu este Bucuresti!
  • -9 (11 voturi)    
    PDL vrea caini pe strada! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:16)

    adriana [anonim]

    cei care au semnat pentru altceva, fiind mintiti de PDL, puteti sa depuneti plangere penala. avem nevoie de cat mai multe. s-au depus multe plangeri, dar cu cat mai multe, cu atat mai bine. de noi toti depinde sa oprim macelul si genogidul indreptat impotriva oamenilor. eu una sunt disperata. daca astia adopta legea, vom avea zeci de milioane de caini pe strada. asa s-a intamplat si in alte tari si dupa ce au adoptat sterilizarea au inceput incet incet sa se reduca nr lor. problema este ca toata munca noastra, toata investitia se duce pe apa sambetei. numai in Bucuresti sunt sterilizati 80% din caini - gratis de catre ONG-uri. ce facem cu banii acestia investiti? si noi si ong-urile? va dati seama ca daca cainii sterilizati sunt ucisi, locul lor va fi luat de caini nesterilizati care se vor inmulti fara masura? va dati seama ce ne asteapta? ce a fost si in perioada cand a ucis Basescu. inmultirea fara numar si caini agresivi. copiii erau atacati daca mangaiau in caine si discriminati. ne intoarcem la acele vremuri? credeam ca evoluam. concluzia este ca PDL VREA CAINI PE STRADA pentru a face bani!
  • -9 (13 voturi)    
    PDL ucide caini si ne conduce in continuare (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:22)

    adrian [anonim]

    bineinteles ca PDL va reveni cu un alt proiect. ati vazut sa fie diperati sa aloce fonduri copiilor autisti? ati vazut sa faca scoli pentru copiii cu dizabilitati? nu, or fi mancat cateii bani pentru asa ceva. ca doar se laudau ca fac spital daca ucid cateii. MAI PROSTILOR LA 2.000.000 caini, eutanasia costand intre 60-218 euro (da, da atat a costat), astia baga in buzunar in jur de 200.000.000 euro. Videanu v-a dat voua ceva din uciderea cainilor sau Basescu? NU, prostilor. cainii erau in numar si mai mare pe strada si ei isi construiau palate si isi finantau alegerile. asa au ajuns sa va conduca si sa distruga tara.
    • +13 (15 voturi)    
      ne abtinem? (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:43)

      NewLevel [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Basescu a omorit ciini, Videanu - nu.
      Pe vremea lu' Basescu numarul ciinilor era in scadere (surpinzator, prin eutanasie scade numarul ciinilor si nu prin sterilizare; prin sterilizare scade numai numarul organelor genitate atasate la ciini).
      Asta e adevarul, si nu numerele alea -- de unde le scoti?? - 2 milioane de ciini?? Eutanasia costa intre 60 si 218 euro??? 200 (doua sute) de milioane de euro??? Hai, ma, adrian / adriana, daca ai chef de trolling lasa-ne, ca avem si alta treaba.
  • -8 (12 voturi)    
    PDL nu renunta. Vrea uciderea cainilor (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:26)

    adriana [anonim]

    ce vrea PDL de fapt? a ucis copii in spitale, a ucis pensionari, a concediat oameni, a distrus firme private, ne-a nenorocit pe toti. si pentru ca nu mai au de unde sa fure bani, acum ucis si cainii. va dati seama ce disperati sunt sa faca rost de bani, mai ales primariile, daca se pregatesc sa iasa cu alta lege? voi va dati seama cat de nemernici sunt?
  • -8 (12 voturi)    
    Mai crede cineva PDL? (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:28)

    adrian [anonim]

    Acum este momentul sa iesim toti in strada. NU SE MAI POATE. PDL vrea sa ne ucida, sa ne termine fizic si psihic pe toti. Si morti ne vor vinde! Chiar nu v-ati saturat cu totii de hotiile si minciunile lor? Chiar ii mai crede cineva?
  • -8 (14 voturi)    
    Din orice unghi privesc problema tot CRIMA vad! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:35)

    CarmenGhimi1321190892298 [anonim]

    Carmen Ghimi
    Fiind vorba de o fapta abominabila, crima, cred ca este nevoie de o re-confirmare. I-as ruga pe onorabilii pedelei sa trimita 200.000 de plicuri, pe adresele celor ce au semnat, ca sa primeasca RECONFIRMAREA, prin posta, si atunci "sa se poata spala pe maini"... Altfel, orice betiv care a trecut pe la cortu' lor, a luat pixu' si a semnat... Pot sa cred ca omu' era in cunostinta de cauza? Nici vorba... Si, sa nu-mi spuneti ca nu sunt bani... Au bani pentru campanii electorale cand trimit plicuri burdusite cu pliante si fluturasi ale diversilor candidati... Probabil miza este foarte mare din moment ce "se lupta" cu atata inversunare. Si-uite asa, incet, incet, urmeaza alte si alte crime....
    • +12 (14 voturi)    
      crimele au loc acum (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:53)

      Maria Monica Mtache [anonim] i-a raspuns lui CarmenGhimi1321190892298

      Carmen, crimele au loc acum, sunt oameni muscati de caini, copii mutilati, multi au fost ucisi. Orice om cu ratiune isi da seama ca la o densitate critica de indivizi canini pe strazi acestea se aduna in haita si ataca oamenii. Au fost multe victime si tot mai multa lume se roaga ca sadicii zoofili care tin mai mult la caini decat la semenii lor sa fie sfasiati de haite.
      In spatele adevaratelor crime se afal ONG-urile care o duc bine atat timp cat sunt haite pe strazi. Neoameni,
      antiumanim paraziti nerusinati, perversi plini de uracare traiesc din suferintele altora.
      MM
      • -8 (10 voturi)    
        Cateva cazuri izolate sunt "exemplele" ciracilor (Duminică, 13 noiembrie 2011, 16:30)

        CarmenGhimi1321190892298 [anonim] i-a raspuns lui Maria Monica Mtache

        Vina pentru ceea ce se-ntampla cu copiii si persoanelor "muscate" este numai a lor parintilor, si respectiv a persoanelor in cauza. Asta se-ntampla de cand ma stiu. Sunt cazuri izolate pe care pedelistii in nebunia lor le tot dau ca exemplu... Nu mai incercati sa ne convingeti! Gata! Sunteti de sapte ani la putere si daca vroiati sa faceti tara asta civilizata, aplicati planurile de castrare si supraveghere a cainilor cu stapani. N-ati facut nimic. Unele ONG-uri sunt tot ale acolitilor vostri, sau nu sunt lasate sa-si faca treaba! Stim! "Haitele" de pe strazi vor fi in continuare, pentru ca, CRIMA, presupune existenta lor vesnica, VESNICA este si aceasta sursa de bani pentru ALEGERILE PEDELE!!!
  • +12 (14 voturi)    
    Votez pe cine ma scapa de caini (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:40)

    toto [anonim]

    Votez pe cine ma scapa de caini !
    • +8 (8 voturi)    
      Si eu votez PDL (Duminică, 13 noiembrie 2011, 19:32)

      CodrutzaN [anonim] i-a raspuns lui toto

      Iarasi votez PDL daca ne scapa de javrele de pe strazi si de ONG-urile furacioase(Cutzu-cutzu, pierfloscan...)
  • -10 (12 voturi)    
    CUM SA SE APERE SOCIETATEA CIVILA DIN PROTECTIA AN (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:41)

    Ildiko Badescu [anonim]

    CUM SA SE APERE SOCIETATEA CIVILA DIN PROTECTIA ANIMALELOR DE TAVALUGUL MASINII DE PARTID AL PDL ?

    (1)De 11 ani auzim acuza ca ONGurile de protectia animalelor sunt vinovate pentru existenta cainilor pe strazi, fara sa se fi dovedit vinovatia vreunui ONG si fara sa fie nominalizat vreun ONG ca fiind vinovat !
    Care ONGuri si vinovate de ce ? Pentru ca puterea politica nu a aplicat legile Romaniei privind controlul inmultirilor nedorite pentru animale sau legile prin care s-au ratificat in Romania tratate internationale pe aceasta tema cum ar fi legea 60/2004 ?

    Societatea civila din Romania este lipsita de fonduri, si nu poate face fata masinii de partid Pdl care strange semnaturi cica pentru adoptarea proiectului de lege PLx912/2007 care contine amendamente ce prevad:

    -eutanasia cainilor asa zis "agresivi" dupa 3 zile-eutanasia cainilor blanzi, capturati si neadoptati, dupa 30 de zile
    -lasarea la latitudinea primariilor a modalitatii de gestionare a cainilor fara stapan (eutanasie, adapostire sau sterilizare/returnare);
    -pedepsirea celor care hranesc cainii pe strada cu amenzi intre 2000-5000 lei
    -adoptarea cainilor de la hingheri doar cu permisiunea vecinilor, avand dovada de casa, de serviciu, doar daca persoana respectiva are mai putin de 2 caini si CONTRA UNEI TAXE
    -tinerea puilor de pana la 5 luni in adaposturile publice

    Nota: *In Romania NU exista profesia de ETOLOG care poate stabili agresivitatea unui caine; au fost acuzati caini de agresiviatate care conform legii 60/2003 sunt nevinovati pentru ca isi aparau teritoriul ; Metoda stabili vinovatiei unui caine se va face dupa metoda romaneasca, de provocare a cainelui.
    *Primariile vor prefera intoteauna eutanasia
    *CUM SE POATE ADOPTA O LEGE ORGANICA PE BAZA UNOR SEMNATURI STRANSE DE Pdl ?; Ce rol au aceste semnaturi ? De fapt ne-au demonstrat cum inteleg ei consultarea cetatenilor, aspect mentionat in Proiectul de lege !
    *Pdl vrea de fapt sa distraga atenti
    • +8 (10 voturi)    
      etolog, etolog si cainii te fac olog (Duminică, 13 noiembrie 2011, 16:38)

      Maria Monica Matache [anonim] i-a raspuns lui Ildiko Badescu

      Mi-ar fi rusine sa ridic aceasta problema falsa a etologilor- o gaselnita perfida! E clar ca agresivitatea cainilor depinde de numarul lor si nu de caracteristicile individuale, Caini pe care ii hranesti si te cunosc de ani de zile te ataca si musca fara mila cand sunt in haite.
  • +11 (15 voturi)    
    au votul meu (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:51)

    Sergent [anonim]

    E clar o situatie de "ori da, ori ba" in care cele 2 mari partide si-au ales tabara.
    Eu cred ca PDL a ales tabara corecta, majoritara, de bun simt. Daca s-ar reusi eliminarea cainilor de pe strazi pana la alegerile viitoare ar avea mari sanse sa castige pentru simplul fapt ca ar rezolva o problema presanta si foarte vizibila a societatii.
    • -9 (11 voturi)    
      si eu cred ca esti doar un "simpatizant" pdl (Duminică, 13 noiembrie 2011, 16:15)

      CarmenGhimi1321190892298 [anonim] i-a raspuns lui Sergent

      si ca toti din aceasta categorie, nu intelegi ca fapta in sine se cheama CRIMA! Daca maine, poimanine, iti vor cere, in calitate de simpatizant, sa mergi acasa sa-mpusti pe bunicu, bunica, mama, tata... ca-s batrani si mananca banii tarii, deci banii tai, de pomana? Tot asa o sa gandesti? Au ales "tabara" corecta? Crede-ma: Nici Necuratu' nu-i mai alege data viitoare, dar, au gasit metoda de a face rost de bani ca sa masluiasca iar totul ! Sper sa plateasca pentru toate astea! Cat mai curand!
      • -3 (3 voturi)    
        Nu generaliza prosteste (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:29)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui CarmenGhimi1321190892298

        Si eu sunt votand al PDL, dar nu sunt de acord cu eutanasierea, asa ca las-o mai moale cu votantii PDL care vor sa omoare cainii si cei ai USL care iubesc animalele.
      • +7 (7 voturi)    
        da, sunt simpatizant in acest caz (Duminică, 13 noiembrie 2011, 18:10)

        Sergent [anonim] i-a raspuns lui CarmenGhimi1321190892298

        Nu se numeste crima ci se numeste "controlul daunatorilor". Crima e cand lasi caini agresivi pe strada, care pot ataca si ucide oricand un om.
        Si da, in cazul acesta sunt "simpatizant" PDL. Daca ar fi fost PSD-ul sustinatorul acestei legi as fi fost simpatizantul lor. Sustin orice partid care ma reprezinta intr-un anumita situatie.
  • -10 (10 voturi)    
    Problema cainilor comunitari (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:51)

    geea [anonim]

    Am citi din comentariile pe marginea art., ma ingrozesc cata rautate si chiar ura aveti fata de aceste animale care nu au nicio vina ca s-au nascut pe strazi. Chletuim mil. de lei pe mofturi ca sunt ale parlamentarilor sau chiar a simplilor trecatori. O bucata de paine nu le dati, foarte multi ii loviti cu piciorul sau cu piatra.
    Nu sunt pentru a ramane pe strazi dar nici cu EUTANASIA nu sunt de acord. Veti ramane in istorie ca si criminali cei care propuneti eutanasia.
    Intotdeauna in Ronmania s-au luat hotarari adhoc, sau pompieristic.
    Nu suntem seriosi, nu ducem pana la capat un lucru, dar suntem plini de idei hidoase.
    Fiti cerebrali, nu instinctul trebuie sa primeze ci sufletul si ratiunea, altfel nu ne deosebim de bietele animale necuvantatoare.
  • +7 (9 voturi)    
    INCREDIBIL!!DL-LOR (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:53)

    tornado! [anonim]

    o sa ajungeti bucurestenilor sa va mancie ciini incredibil nu sunteti capabile sa traiti i oras civiliza traiti ca tigani cu caruta cu ciinele si vai de mama vostra ,ivocati meru ca ca sunt criminali ce care vor sa facceva ,,,dar va intreb de ce nu ii luati acasa si saaveti grija de ei nu sa tot va aud comentid si facid criminali !!!! din fericire traiesc in oras europen din vest europa unde o tara ca a nosta are si ia ciini si este o mare diferenta inte voi bucuresteni dar nu toti si o tara europena care are mare grija de ei sunt in casa cu ei si nu-i lasa pe strazi ca in bucurest!! [[bucuresteni o sa ajungeti sa va mance ciini di cauza unora cu interese ascuse si din idolenta ]]!!!!!! multumesc si aveti grija mare de voi sa nu va manice ciini!!!!!
  • -7 (11 voturi)    
    Eu omor, tu omori, el omoara, noi omoram, voi ... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:55)

    ciprian [anonim]

    - sub o masca de civilizatie (asa se procedeaza in alte tari, etc, etc)
    - se pare ca daca ai in mana o bata suficient de mare atunci poti sa rezolvi orice problema. Eu cred ca pentru problema cainilor vagabonzi sunt vinovati tot oamenii care i-au dat in strada dupa ce au fost mutati de la casa la bloc, oamenii care i-au abandonat in strada, oamenii care au cani pe care nu ii sterilizeaza si ai caror caini fac pui si ii abandoneaza ca e cel mai usor si mai ieftin, oameni care cumpara caini pentru ca e cool si oameni care cresc caini in crescatorii pe banda rulata doar pentru profit.
    - cand in lumea asta omorul a rezolvat orice problema?
    - de acord ca exista si caini rai dar pentru ei nu-i normal sa omori tot ce iti apare in fata.
  • +8 (8 voturi)    
    hai ca se poate (Duminică, 13 noiembrie 2011, 16:53)

    nmh [anonim]

    o ultima sfortare , dam un ban acuma si scapam definitiv sa nu se mai imbogateasca unii pe sufletul mare al unor idioti
  • +8 (10 voturi)    
    trebuie o data rezolvata problema, fara caini... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 16:53)

    andu [anonim]

    trebuie o data rezolvata problema, fara caini pe strazi, asa e in orice tara normala. ONG-urile fac panarama pentru ca isi pierd obiectul muncii (a se citi banii pe care ii toaca degeaba).
  • +7 (7 voturi)    
    Tacerea suspecta a lui Sorin OPRESCU (Duminică, 13 noiembrie 2011, 18:16)

    SIMION [anonim]

    Pentru cei care critica legea le spun ca in America, se procedează la fel– toti cainii sunt dusi in adăposturi si ii eutanasiază dacă nu-i adoptă nimeni pe parcursul a 3(trei) zile, la fel exista legi similare in GERMANIA si BELGIA! Costul tratamentului medical pentru fiecare persoană muscată de caine este de 4 milioane de lei (vechi). Pentru fiecare caine care se duce la adăpost, Primăria cheluieste 375 de lei (3 milioane si 750 de mii de lei vechi). Dacă toti cainii din Bucuresti sunt dusi in adăposturi si sterilizati ar trebui sa plătim peste 107 milioane de euro pe an pentru ei. Ganditi-va ca de acesti banii putem face 2 spitale sau 5 scoli sau 2 săli polivalente sau multe altele. Cainii vor sta o perioada in adaposturi si ii poate adopta oricine de acolo asa ca ONG-urile ii pot lua pe toti daca se dau asa rotunzi!
  • +5 (5 voturi)    
    Ar trebui (Duminică, 13 noiembrie 2011, 19:40)

    Cecil [anonim]

    Ca fiecare caine care este prins si are placuta de identificare in ureche sa i se faca investigatii sa se vada daca este sterilizat sau nu si daca nu este atunci se se dea de urma celui care a incasat banii pentru aceasta operatiune si sa-i fie facut dosar penal pentru furt, inselaciune si fals in acte. Va spun ca nu cred ca nici macar jumatate dintre javrele maidaneze nu sunt sterilizati.
  • +6 (6 voturi)    
    rasu curcilor (Duminică, 13 noiembrie 2011, 20:30)

    csdb [anonim]

    Zece ani ne-au trebuit sa strangem semnaturi.
    Si creca s-au strans de zece ori si semnaturile alea.

    Banuiesc ca la fel va arata si stirea din 2020.
    Odiseea spatiala: cainele comunitar.

    Clasa politica de kko.

    Nu cenzurati kko - ca e o bautura buna.
  • -5 (5 voturi)    
    cnp (Duminică, 13 noiembrie 2011, 20:37)

    un recenzor [anonim]

    Toti cei 200.000 de semnatari si-au dat CNP-ul numele si prenumele, adresa si semnatura, fara a se intreba daca aceste date nu sunt folosite in alte scopuri.
    Cand au fost romanii corectii, la recensamant sau acuma, cand isi dau CNP-ul si toate datele de identificare fara resentimente????.
  • +6 (6 voturi)    
    Cainii maidanezi (Duminică, 13 noiembrie 2011, 20:43)

    Maverick777 [utilizator]

    Cainii de pe strazi sunt o problema reala, desi ONG-urile si iubitorii fanatici de animale nu vor sa accepte asta. Trebuie sa gasim o solutie, chiar daca ea va fi una dureroasa, pentru ca m-am saturat de eticheta de oras plin de caini pe care o are Bucurestiul. In sfarsit urmam exemplul tarilor civilizate din afara si sper sa ajungem aproape ca ei in ce priveste rezolvarea acestei probleme. Pnetru iubitorii adevarati, va rog sa ganditi rational problema, nu cu sufletul.
  • +4 (4 voturi)    
    Uitati-va pe Discovery si Animal Planet (Luni, 14 noiembrie 2011, 1:33)

    cip [anonim]

    Uitati-va pe Discovery si Animal Planet, in Anglia sau orice tara europeana, cum se procedeaza acolo ... se gaseste cainele pe strada, se ridica cainele, se tine 3 zile poate il revendica careva, daca nu ... atunci cainele javra dracu este omorata, ucisa eutanasiata, este ceva normal se intampla zilnic in tarile civilizate, de ce plm Rromania a ajuns o crescatorie de javre periculoase pe strazile publice ... parca sunteti prosti cu totii cu cainii vostri de pe strazi ...
  • +4 (4 voturi)    
    Si asta trece tacit? (Luni, 14 noiembrie 2011, 4:49)

    ANdy [anonim]

    Dupa cum se vede si la cate amanari au fost, si legea asta trece tacit. Pentru ca nu au oo sa o treaca pe bune.
    Vai de capul nostru cu asemenea politicieni.

    SI oricum daca trece leagea nu inseamna ca se va si trece la actiune.
    In Bucuresti cel putin, cat timp e Oprescu primar nu se va face nimic.
    Pana atunci singurele animale omorate, fara sa-i pese nimanui sunt milioanele de prin abatoare.
    Si cum se face ca dintre toate animalele omorate va pasa doar de caini? Dar pasari care mor prin pet shop-uri sau pisici cum va suna?
    Numai ipocriti rupti in c..r pe aici.
    Va dati iubitori de animale dar nu faceti nimic de fapt.
  • +2 (2 voturi)    
    bravo (Luni, 14 noiembrie 2011, 10:37)

    george [anonim]

    Platesc taxe si impozite ca sa ma simt in siguranta in orasul meu. Cat timp vor fi caini maidanezi care traiesc in haite in spatele blocurilor nu vom fi considerati un popor civilizat.
  • +1 (1 vot)    
    Eutanasia salveaza Romania!!!!! (Luni, 14 noiembrie 2011, 14:56)

    Azorel [anonim]

    Au votul meu cei ce se ocupa de problema cainilor


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version