VIDEO O politista de 23 de ani din Mehedinti, injunghiata in abdomen de un barbat beat. Colegul ei l-a impuscat pe agresor

de A.N.     HotNews.ro
Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:04 Actualitate | Esenţial


O politista in varsta de 23 de ani din Mehedinti a fost injunghiata in abdomen in noaptea de sambata spre duminica de un barbat beat, transmite Realitatea TV. Colegul femeii a tras sapte focuri de arma, din care trei l-au atins pe agresor. Politista a fost transportata la Spitalul Judetean din Drobeta Turnu Severin, unde a fost operata.

Potrivit informatiilor, politista facea parte dintr-un echipaj solicitat sa aplaneze un conflict izbucnit intre cinci barbati din localitatea Poroinita.

Patru barbati care consumasera alcool ar fi incercat sa il loveasca pe un altul si sa ii vandalizeze masina, insa acesta a sunat la 112.

La locul incidentului a ajuns un echipaj de la Politia Vanju Mare, format dintr-o politista si un agent. Cei doi oameni ai legii au reusit sa il incatuseze pe unul dintre scandalagii, moment in care altul a scos un cutit pe care l-a infipt in abdomenul politistei.

Colegul femeii a tras sapte focuri de arma, din care trei l-au atins pe atacator.

Atat politista, cat si agresorul ei au fost transportati la Spitalul Judetean din Drobeta Turnu Severin, unde au fost operati.

Agresorul femii va fi cercetat pentru ultraj. Ceilalti barbati implicati in scandal au fost dusi la audieri.

Parchetul de pe langa Tribunalul Mehedinti ancheteaza cazul.



Citeste mai multe despre   


















12979 vizualizari

  • +9 (15 voturi)    
    Turnu Severin = Chicago (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:10)

    cobra [anonim]

    Nu văd nicio diferenţă între ce era Chicago în trecut şi ce este Turnu Severin azi. Şi parcă văd că o să dea peste un judecător care-l condamnă la 1 an cu suspendare.
    • +23 (23 voturi)    
      Mda (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:53)

      mm [anonim] i-a raspuns lui cobra

      Pacat. Toate cele 7 gloante trebuiau trase in cap.
      • -4 (4 voturi)    
        in ceafa, mai bine (Duminică, 13 noiembrie 2011, 18:02)

        d0mu [anonim] i-a raspuns lui mm

        trebuia sa le traga gloante in ceafa agresorilor; ca si comunistii; sa nu vada cine a tras :)
        • +2 (2 voturi)    
          CONFORM LEGII, putea sa-l impuste fara somatie (Luni, 14 noiembrie 2011, 13:54)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui d0mu

          Dar, dupa parerea mea, politistul nu cunoaste prea bine legea.

          LEGE Nr. 17 din 2 aprilie 1996
          privind regimul armelor de foc si al munitiilor

          ART. 47
          Persoanele care sint dotate cu arme de foc pot face uz de arma, pentru indeplinirea atributiilor de serviciu sau a misiunilor militare, in urmatoarele situatii:
          ....
          f) pentru imobilizarea sau retinerea persoanelor cu privire la care sint probe ori indicii temeinice ca au savirsit o infractiune si care riposteaza ori incearca sa riposteze cu arma ori cu alte obiecte care pot pune in pericol viata ori integritatea corporala a persoanei;

          ART. 49
          In situatiile prevazute la art. 47 lit. a), b), f) si j), precum si la art. 48, se poate face uz de arma fara somatie, daca lipseste timpul necesar pentru aceasta.

          Concluzie: infactorul a scos cutitul, e impuscat direct, fara somatie, CONFORM LEGII, mai ales dupa ce a si lovit cu cutitul.

          Pentru uzul tardiv al armei, ar putea fi chiar sanctionat...
          • 0 (0 voturi)    
            da mai Ritzi Pitzi (Luni, 14 noiembrie 2011, 17:14)

            Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

            problema este ca politistul trebuia sa dovedeasca pe urma ca era in pericol imediat si chiar nu vrei sa stii cat de chitibusari pot fi procurorii nostri la care li se falfaie de faptul ca politistul este pus in primejdie imediata.
            Am cunoscut chiar si politisti care refuzau sa-si ia arma cu ei tocmai pe motivul ca daca vor trage, vor fi frecati in anchete interne timp de cateva saptamani la modul prostesc si le era frica ca asta putea duce la tot felul de penalizari in cariera lor.
      • +3 (5 voturi)    
        gresit (Duminică, 13 noiembrie 2011, 20:30)

        cosming [anonim] i-a raspuns lui mm

        Nu in cap, ci in genunchi si umeri si gat.
        Sa ramana derbedeul paralizat pe viata sa invete ce inseamna sa depinzi de altii mereu.
    • +10 (10 voturi)    
      nu stiu despre chicago (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:21)

      yckx [anonim] i-a raspuns lui cobra

      dar, la ny, agresorul ar fi fost facut ciur.
      si nu atunci, in zilele noastre.
    • +3 (3 voturi)    
      pai e normal (Duminică, 13 noiembrie 2011, 18:23)

      gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui cobra

      sa ii dea cu suspendare, asta a fost cuminte nu a apucat sa omoare pe nimeni, ca sa primeasca doi ani cu suspendare trebuia sa omoare cel putin 2 militieni si ii dadea si bonus :)
  • +11 (13 voturi)    
    Pe agresor de ce l-a transportat la spital ? (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:11)

    geo [anonim]

    Trebuia direct la cimitir dus !
    • +15 (17 voturi)    
      potitistul care a tras (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:09)

      shoot to kill [anonim] i-a raspuns lui geo

      ar trebui cercetat pe linie profesionala.
      sapte cartuse trase si ala a ramas in viata..
      o mai fi tras si dela doi metri.
      • +3 (3 voturi)    
        ... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 21:06)

        saitok [anonim] i-a raspuns lui shoot to kill

        tot pistoale Carpati au in dotare ? ... ca atunci ar fi o explicatie !
        • +4 (4 voturi)    
          :) (Luni, 14 noiembrie 2011, 1:33)

          Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui saitok

          exista si Carpati de 9mm.
          Ca si arma de auto aparare este OK dar la 7,65mm nu prea poti cere mult daca nu tragi in parti vitale.
          Diferenta in SUA este ca pentru politisti au gloante cu capul taiat (wadcutter sau semi wadcutter) sau crestat care fac niste ravagii enorme odata ce lovesc corpul. Culmea este ca aceste gloante sunt interzise pt uzul militar (Conventia de la Geneva) dar nu sunt interzise pt uzul civil.
  • +19 (21 voturi)    
    Ultraj!? (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:11)

    cristi767 [utilizator]

    Adica daca eu injur un politist si asta vine sa bage cutitu in el, suntem judecati amandoi pentru ultraj?

    Daca asta nu e tentativa de omor, atunci eu sunt popa! Si nu, nu sunt...

    Nu in ultimul rand, cu parere mare de rau pentru ce a patit tanara, am citit cu mare curiozitate cand am citit ca agresorul a fost impuscat. Si foarte mare mi-a fost dezamagirea cand vad ca agresorul nu e mort din 7 gloante. Ma rog, din 3! A injunghiat un politist, ce dracu! Acum impart patul de spital? Daca dupa primele gloante nu s-a potolit, urmatorul trebuia in cap. Iar eventual cei care mai erau participanti la scandal, sa ia si ei cate unul si ei sa fie cei raniti. Doar asa pentru ca au cauzat injunghierea unui politist!

    M-am saturat de legi care sa protejeze atat de bine hotii si infractorii.
    • +5 (5 voturi)    
      1000% corect! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 22:24)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui cristi767

      Exact asta am exaclamat si eu!
      Care ultraj, este tentatuiva de omor, si nu accidental, ci cu cat se poate de premeditare!
      Adica daca ma opreste prolitistul si eu zi "ce ai cu ine, prostule?" este la fel cu a-i baga cutitul in burta?!
  • +13 (13 voturi)    
    Sa ii dea si o medalie (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:11)

    Kleine [anonim]

    Politistului care lo impuscat pe ala .
    • +15 (17 voturi)    
      Dar si o mustrare (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:46)

      marinel [anonim] i-a raspuns lui Kleine

      Ca nu l-a impuscat in cap, pe agresor, pentru exemplu
  • +22 (22 voturi)    
    ultraj? (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:14)

    fatmanx [utilizator]

    Pai nu e tentativa de omor? Ultraj e cand ii spui de ma-sa, nu cand dai cu cutitul.
    • +8 (8 voturi)    
      încadrare juridică (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:27)

      sorin [anonim] i-a raspuns lui fatmanx

      Încadrarea juridică corectă e tentativă de omor în concurs real cu ultrajul.
  • +21 (21 voturi)    
    ... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:19)

    ToBeOrNotToBe [utilizator]

    politistii americani nu se apropie de infractor/agresor decat dupa ce-l someaza sa se aseze la pamant cu mainile la spate (cu pistolul atintit asupra lui)... in cazul de fata toti agresorii trebuiau somati. Nu te bagi in troaca porcilor ca au tendinta naturala sa te manance...
  • +9 (13 voturi)    
    Bravo.. (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:21)

    Draqu [anonim]

    Ar trebui folosit mai des pistolul, poate astfel politia isi reface respectel care i se cuvine din partea fiecarui cetatean. Daca ar avea shotgun's ar fi extraordinar. Romani idioti...
    • +2 (2 voturi)    
      :) (Luni, 14 noiembrie 2011, 1:37)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Draqu

      stii, incredibil dar politia romana este vazuta peste granite ca fiind o politie dura.
      Trecand peste faptul ca bulgarii ii vad pe politistii romani ca fiind prea duri si pe jandarmi ca fiind niste batausi profesionisti cu licenta de bataie, politistii romani au reusit sa-l faca pe unul in Italia sa recunoasca dupa doar 1 ora si jumatate ca el ar fi ucis o femeie. Partea "funny" este ca tipul era nevinovat.
  • +32 (36 voturi)    
    In cap ar trebui sa il traga (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:30)

    Liberty NOII GOLANI [utilizator]

    Imobilizarea infractorului trebuie facuta depinzand de gravitatea faptei pana la impuscarea in cap si eliminarea lui. Felicitari politistului pt. atitudine si multa sanatate colegei lui. Iar cutitarului ii doresc ce i-a dorit el politistei lovindo cu cutitul. NU AR FII NICI O PAGUBA PT. ROMANIA DACA NU AR MAI FII ACEST INFRACTOR.
    • +11 (19 voturi)    
      O parere (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:11)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui Liberty NOII GOLANI

      Nu e usor sa detii o arma si sa o folosesti ca sa omori pe cineva. Nu e usor sa traiesti o viata cu asta pe constiinta. Mai usor este sa "asmutesti" pe altul sa omoare.
      Cred ca politistul a procedat 100% corect, eficient si uman. Nu trebuie sa ne fie mila de gloante irosite pentru a ramane OAMENI.
  • +12 (14 voturi)    
    7 gloante la distanta aia si e in spital? (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:30)

    pehash [utilizator]

    astia sunt antrenati sa traga doar in degetele de la picioare?
    • +12 (12 voturi)    
      pai tot justitia e de vina... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:49)

      Marinel [anonim] i-a raspuns lui pehash

      ...ca altfel ii plimba ani de zile in anchete pe politisti.
      Si in plus eu stiam ca atunci cind iti este amenintata viata tragi in plin, nu mai pierzi timpul cu somatii.
      • +2 (2 voturi)    
        uzul de arma (Luni, 14 noiembrie 2011, 1:43)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Marinel

        citeste te rog LEGE Nr. 17 din 2 aprilie 1996
        privind regimul armelor de foc şi al muniţiilor (art47 la 49). As zice ca din cele 4 gloante trase pe langa ar trebui sa mai fie macar 3 gloante in unul dina aia.
  • +26 (32 voturi)    
    Cum? (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:30)

    adrian88000 [anonim]

    A atacat pe polititsta cu un cutit, a fost atins de trei gloante si va mai fi si judecat? Pai unde l-au atins gloantele? Eu speram ca toate trei in cap!
    Si ingropat fara judecata.
  • +31 (35 voturi)    
    Wow! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:34)

    BrainChild [utilizator]

    Doamne, cu ce naiba tragea politistul ala? Sper ca nu cu un pistol cu capse!
    • +8 (8 voturi)    
      haha (Duminică, 13 noiembrie 2011, 13:10)

      I [utilizator] i-a raspuns lui BrainChild

      pistoalele din dotarea politistilor exact asta sunt: pistoale cu capse.
      • +9 (11 voturi)    
        aproape cu ...capse (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:52)

        Marinel [anonim] i-a raspuns lui I

        la trageri daca nimereai tinta cu toate gloantele la 25 metri erai bun, la 50 de metri deja era noroc, indiferent cit de bun tintas erai...
      • +2 (8 voturi)    
        Antrenamentul, bată-l vina (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:23)

        Nautilus [anonim] i-a raspuns lui I

        Ca să fii sigur că nimereşti MĂCAR cu 3 gloanţe din 7, pe întuneric, trebuie antrenament. (Dacă nu credeţi, încercaţi. După limbaj, probabil că n-aţi încercat :D ) Şi prea mulţi au tendinţa să înlocuiască antrenamentul la poligon cu o ieşire la bere.

        ~Nautilus
        • +4 (4 voturi)    
          Hmmm? (Duminică, 13 noiembrie 2011, 16:25)

          Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui Nautilus

          Ia incearca sa tragi tu cu un pistol Carpati de la 10 metri departare. Daca nimeresti UN glont atunci esti tare. Plus ca nu se stie daca a mai si somat sau a tras direct. Daca era sa respecte regulamentul, doua gloante se duceau in aer si al treilea la picioare. Asa ca nu te mai da rotund.
          • 0 (0 voturi)    
            am nimerit la 25m (Luni, 14 noiembrie 2011, 17:18)

            Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

            toate cele 5 cartuse date pentru tragere.
            Am tras inclusiv cu TT si cam la fel.
            Problema este ca intr-un fel tragi la tinta cand esti relaxat si altfel tragi cand vine ala in goana cu un cutit in mana sa-ti ia beregata.
  • +29 (35 voturi)    
    Le trebuie pistoale adevarate nu Carpati (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:38)

    marioara [anonim]

    Una din masurile obligatorii pentru politie este doatarea lor cu pistoale serioase de ultima generatie, Glock sau Colt, ati avut ocazia sa vedeti cam cum intimideaza un pistol mare la braul politistului? primul efect, atunci cand vezi un pistol imens, este sa bati in retragere. Cu actualele pistoale, cu proasta lor reputatie, nu mai infricosezi pe nimeni. Trebuie schimbata procedura, in caz de scandal politia sa strige culcat iar daca nu te confomrezi sa traga in aer, si ulterior daca nu te conformezi la picioare, sa vezi atunci indiferent cine esti cum te conformezi. Pai ce inseamna asta sa stai la discutii cu poltiei , sa pui mana pe el, sa-l impingi etc.
    • -10 (12 voturi)    
      Daca nu ai fi extremista. (Duminică, 13 noiembrie 2011, 13:49)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui marioara

      Nu as spune ca nu ai dreptate.Pacat ca cel care a atacat-o pe politista,nu a fost impuscat mortal.Dar despre comentariul tau,meriti sa fii luata putin la misto.Vrei un pistol mare la braul politistului ca sa te "zbengui"cu el?Vrei imediat "culcat",dar o poti face si in picioare.Ce a facut individul este de condamnat,dar si tu esti de condamnat.Cum adica sa nu stai la discutie cu politia?Ce,ei sunt mai presus decat D-zeu?E drept ca unii se considera asa,dar nu trebuie incurajati.referitor la caz,eu cred ca si politista a gresit ca nu a respectat procedurile.Cand politistul a intervenit,ea trebuia sa-i supravegheze pe ceilalti de la o anumita distanta si sa-i someze daca continuau tulburarile.Bine ca nu a fost mai rau.
      • +8 (8 voturi)    
        stimabile (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:42)

        Archon [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Perceptia dvs asupra realitatii e alterata. Cu politia nu se sta la discutie in nici un stat civilizat. Incearca tu figura asta in State, sa vezi ce patesti. La fel in Germania sau Franta (din ce am vazut eu...). Si treaba cu pistolul masiv in dotarea politistului e cat se poate de reala. E valabila pana si pentru soldatii din linia intai, inarmati cu pusti de asalt.

        P.S. Imi place cum dai tu sfaturi la final. Se pare ca rromanul se pricepe la orice, inclusiv la procedurile de arestare.
      • +6 (6 voturi)    
        politia romana vs politia germana (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:50)

        vveninosu [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        as vrea sa te vad luandu-te in gura cu un politist german. sa vezi, ei stau la discutii?
      • +3 (3 voturi)    
        iago (Duminică, 13 noiembrie 2011, 21:54)

        tepes [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Intodeauna se gaseste cite un ciufut care se da rotund,adica un fel de gica contra,sfatos nevoie mare crezind in naivitatea sa ca tot ce zboara se maninca.
  • +23 (27 voturi)    
    Sper sa nu il pedepsesca si pe politist (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:41)

    Creator [utilizator]

    Cum se intampla de obicei in Romania cand se inverseaza agresorul cu victima...
  • +23 (27 voturi)    
    Ultraj??? (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:45)

    Some [anonim]

    ce s-a intamplat cu tentativa de omor??? este bataie de joc..si atunci va mirati ca nu intervine politia...ca nu-si fac datoria..imi pare rau..dar este o tara de.........
    • +6 (6 voturi)    
      Stati putin (Duminică, 13 noiembrie 2011, 13:59)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Some

      Chestia cu ultrajul a spus-o autorul acestui articol, cel (cea) care semneaza cu "A.N."
      Doar un judecator poate sa incadreze fapta , iar daca totul s-a intamplat cum scrie in articol bineinteles ca si incadrarea va fi pe masura.
      Dar pana cand judecatorului nu i se prezinta faptele, in mod legal, cu marturii clare ale celor de fata, nu poate si nici nu are dreptul sa incadreze fapta, asa, din burta, bazandu-si decizia pe un articol de ziar sau pe marturii luate de reporteri de la unii-altii.
      Eu zic sa mai asteptam putin, macar cateva ore si precis vom vedea ca acuzatia nu va ramane doar la "simplu ultraj".
      • +2 (2 voturi)    
        gresit (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:30)

        sorin [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

        Încadrarea juridică o face procurorul, din faza urmăririi penale, nu judecătorul.
    • +8 (8 voturi)    
      Nu e chiar asa! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:05)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Some

      Chestia cu ultrajul a spus-o autorul acestui articol, cel (cea) care semneaza cu "A.N."
      Doar un judecator poate sa incadreze fapta , iar daca totul s-a intamplat cum scrie in articol bineinteles ca si incadrarea va fi pe masura.
      Dar pana cand judecatorului nu i se prezinta faptele, in mod legal, cu marturii clare ale celor de fata, nu poate si nici nu are dreptul sa incadreze fapta, asa, din burta, bazandu-si decizia pe un articol de ziar sau pe marturii luate de reporteri de la unii-altii.
      Eu zic sa mai asteptam putin, macar cateva ore si precis vom vedea ca acuzatia nu va ramane doar la "simplu ultraj".
  • +18 (20 voturi)    
    un copil de 23 de ani (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:46)

    kiki [anonim]

    in primul rand sper sa ne tineti la curent cu starea de sanatate a poltistei

    in al doilea rand sper ca ca legea sa fie mai dura cu cei ce agreseaza politistii, altfel o sa-i oblige pe politisti sa fie primii care fug

    iar noi, populatia sa ramanem descoperiti, nu ca acum ne e bine
    dar rau poate fi oricand
    • +2 (2 voturi)    
      Legea e buna (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:43)

      gdans [utilizator] i-a raspuns lui kiki

      Se aplica art. 176 (omorul deosebit de grav) :

      f) asupra unui magistrat, poliţist, jandarm ori asupra unui militar, în timpul sau în legătură cu îndeplinirea îndatoririlor de serviciu sau publice ale acestora;
    • 0 (0 voturi)    
      este bine (Luni, 14 noiembrie 2011, 20:56)

      pol [anonim] i-a raspuns lui kiki

      este in afara orcarui pericol, a fost operata ...si se simte bine asta am auzit...este foarte puternica si curajoasa!!
      • 0 (0 voturi)    
        Politista isi revine (Luni, 14 noiembrie 2011, 22:06)

        pol [anonim] i-a raspuns lui pol

        http://www.youtube.com/watch?v=XRM7Lq5jN24
        este nerabdatoare sa lucreze iar
  • +22 (24 voturi)    
    Politista injunghiata (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:49)

    muhahha [anonim]

    Faptul ca agressorul era in stare de ebrietate nu poate fi o scuza. Daca esti om normal cat timp esti "treaz", greu pot sa imaginez ca ajuns in stare de ebrietate sa faci asemenea fapta. Sper sa putrezeasca in inchisoare vinovatul. Pe langa faptul ca a agresat in primul rand o femeie, care pe deasupra era si un om (femeie) al legii aflat in timpul serviciului, atacatorul nu a tinut cont nici de varsta femei - putea sa fie insarcinata. Sper ca rana sa nu-i fie prea grava - si sa treaca cu bine peste trauma traita.
    • 0 (0 voturi)    
      aham (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:53)

      vveninosu [utilizator] i-a raspuns lui muhahha

      ce vrei sa zici? ca infractorii ar trebui sa se comporte altfel cand politistul e femeie? adica sa se predea, eventual sa aiba si flori la ei? glumesti nu?
      • +5 (5 voturi)    
        lol (Duminică, 13 noiembrie 2011, 16:51)

        Archon [anonim] i-a raspuns lui vveninosu

        Tu glumesti, nu? Doar o scursura umana ataca o femeie, indiferent ce uniforma poarta. S-ar putea sa nu fi aflat pana acum, dar femeile pot fi insarcinate. E impotriva oricarui impuls uman sa injunghii o fata de 23 de ani, indiferent de circumstante.

        Si eu sper ca distrusul sa infunde puscaria ani multi.
        • +1 (1 vot)    
          in completare (Duminică, 13 noiembrie 2011, 19:32)

          zxcv [utilizator] i-a raspuns lui Archon

          si chiar daca nu e insarcinata acum ar putea dori asta in viitor, iar o rana in abdomen poate ii va pune probleme legate de asta
    • +1 (1 vot)    
      Agravanta (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:44)

      gdans [utilizator] i-a raspuns lui muhahha

      Nu numai ca nu este o scuza, este agravanta.

      In plus se aplica art. 176 (omorul deosebit de grav) :

      f) asupra unui magistrat, poliţist, jandarm ori asupra unui militar, în timpul sau în legătură cu îndeplinirea îndatoririlor de serviciu sau publice ale acestora;
  • +3 (3 voturi)    
    Agresorul femii va fi cercetat pentru ultraj. (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:55)

    muhahha [anonim]

    Acuma vad care vor fi acuzatiile -- Agresorul femii va fi cercetat pentru ultraj.

    Despre -

    Port de arma alba in locuri publice?
    Vatamare corporala?
    Tentativa de omor?
    Agresarea verbal/fizic al unui agent de politie aflat in timpul serviciului?

    - nimic?
    • +3 (3 voturi)    
      tot (Duminică, 13 noiembrie 2011, 16:12)

      tot [anonim] i-a raspuns lui muhahha

      tot e bine ca nu va fi cercetata politista...
    • +1 (1 vot)    
      Omorul deosebit de grav (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:46)

      gdans [utilizator] i-a raspuns lui muhahha

      Art. 176 - Omorul deosebit de grav:

      f) asupra unui magistrat, poliţist, jandarm ori asupra unui militar, în timpul sau în legătură cu îndeplinirea îndatoririlor de serviciu sau publice ale acestora;
  • +1 (3 voturi)    
    La mir.... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:57)

    jorj [anonim]

    In astfel de cazuri trebuie sa fie permisa lichidarea fara avertisment a infractorului, si in caz ca supravietuieste 20 de ani de ocna grea......
  • +5 (5 voturi)    
    Legea permisiva!!! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:59)

    reed1 [anonim]

    Dupa parerea mea legea este mult pre permisiva si ai nevoie de mult prea multe proceduri ca sa folosesti armamentul din dotare. Desi dau dreptate celui care a spus ca un pistol mai mare are un altfel de efect asupra agresorului , folosirea unui Glock sau Colt sau a oricarei arme de calibru mare intr-o interventie urbana poate pune in pericol viata celor nevinovati. Ganditi-va ca daca un glont de 9 mm cu puterea sa de penetrare trece prin agresor poate rani sau mai rau, ucide un nevinovat care se afla in zona. Desi poate o sa ziceti ca aberez, eu zic ca ar fi mult mai ok daca politisti ar fi dotati cu tasere,acele pistoale cu electrosocuri, care ar fi mult mai eficiente din punctul meu de vedere pentru ambele parti.
    • +4 (4 voturi)    
      Ho, ho, cum ar fi zis Moş Crăciun (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:30)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui reed1

      Gloanţele de 9x19mm (Glock, Beretta, Browning etc) sau 9x18mm (Makarov) trec foarte greu sau deloc prin agresor. Nici fabricanţii nu sunt proşti.

      7,62x25 (Tokarev TT-30) şi orice glonţ tras de o puşcă (.222, .223Rem, 5,45x39, 7,62x39, .308Win, 7,62x54R şi orice e peste) la distanţe mici trec chiar şi printr-o tablă de oţel sau un perete de BCA ca prin brânză.

      De asta poliţiştii obişnuiţi nu poartă AKMuri sau PM mod. 63.

      ~Nautilus
      • +2 (2 voturi)    
        Poate (Duminică, 13 noiembrie 2011, 16:39)

        reed1 [anonim] i-a raspuns lui Nautilus

        Nu te contrazic, deoarece nu am cunostinte foarte elaborate in balistica , insa prin natura serviciului am putut sa folosesc si folosesc diferite tipuri de armament printr-e care Glock 19,Stecikin, Makarov si binenteles si Carpati.Stiu ca puterea de penetrare al celor 3 e mult superioara Carpatiului.Probabil ca ai dreptate.Insa tot as opta pentru arme mai putin letale si cu acelasi efect daca nu mai mare.
        • +1 (1 vot)    
          :P (Duminică, 13 noiembrie 2011, 18:22)

          Nautilus [anonim] i-a raspuns lui reed1

          1. Dacă ai avut Glock sau Stecikin, înseamnă că ai fost la Poliţie sau la SPP, fiindcă la Armată nu prea sunt :)

          2. Da, orice 9x19 sau 9x18 este mult mai puternic "încărcat" faţă de cele 2 jafuri pe care le poate trage Carpaţi (7,65x17 sau 9x17).

          Dar nu pot găuri o tablă de oţel sau un perete de BCA aşa cum face un glonte de puşcă, şi dacă tragi cu unul pe palierul unui bloc, nu intră glontele într-un apartament şi să-l împuşte pe un nea Vasile care îşi bea cafeaua în faţa televizorului.

          3. Foarte probabil ştii că e o regulă pe care ţi-o spun instructorii la tir, să ai grijă în ce şi în cine tragi astfel încât glontele să nu nimerească pe cine nu trebuie...

          ~Nautilus
        • 0 (0 voturi)    
          APS? (Luni, 14 noiembrie 2011, 17:23)

          Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui reed1

          de unde puii mei ai mai gasit tu APS sa tragi cu el?
          Chestia aia este o raritate! Colectionarii platesc bani grei pt un Stecikin automat.
          • 0 (0 voturi)    
            Ai fi surprins ce găseşti uneori pe la noi (Marţi, 15 noiembrie 2011, 13:08)

            Nautilus [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

            Prin 2006 a apărut o ştire la Pro(s)T(e)V(e) despre sinuciderea fetei unui comandant de poliţie, după spusele reporterului cu pistolul de serviciu al bătrânului. Numai că arma filmată de ei era cam greu să fie armă de serviciu, fiind un P08 Parabellum (Luger), care a ieşit din producţie în 1942 şi costă 3000 USD cel mai ieftin exemplar capabil încă să tragă...

            Eu unul nu aş fi prea surprins când ar găsi cineva la noi vreo armă militară trecută prin războaie, sau vreo armă de vânătoare care a făcut Africa pe vremea lui Karen Blixen :)

            ~Nautilus
  • +4 (6 voturi)    
    foarte bine (Duminică, 13 noiembrie 2011, 13:02)

    bobo [anonim]

    bine a facut, asta ar trebui sa faca orice politist cand e atacat, desi dupa 3 gloante ala nu mai trebuia sa ajunga la spital si sa fie tratat pe banii nostri.
    in alta ordine de idei sa injunghie un politist in exercitarea functiei si sa i se faca dosar doar pt ultraj mi se pare bataie de joc ... trebuia sa-i faca dosar pt tentativa de omor
  • +5 (5 voturi)    
    Daca politistii sunt injunghiati (Duminică, 13 noiembrie 2011, 13:10)

    dan [anonim]

    ce sansa au cetatenii? Ar trebui ca judecatorii astia corupti sa nu mai condamne pe cei care respecta legea si sa-i lase liberi tocmai pe infractori, criminali, interlopi.
  • +5 (5 voturi)    
    incadrare eronata (Duminică, 13 noiembrie 2011, 13:13)

    Alessia [anonim]

    Ce ultraj, frate? Ultraj era daca o injura. Asta e tentativa de omor toata ziua. S-a gasit sa faca pe "viteazul " cu o fatuca.
  • +14 (18 voturi)    
    ultraj (Duminică, 13 noiembrie 2011, 13:14)

    Paleopterix [utilizator]

    Acuzat de "ultraj"??? Asta chiar e ridicol, o fi fost ruda cu procurorul sau e vreun interlop infipt bine in schema. Adica tu bagi cutitul in cineva, si nu in oricune, intr-un om al legii, si te acuza de tulburarea linistii publice. Chestia asta cere cel putin o demisie la procuratura... sper sa se sesizeze cine trebuie!
    • +5 (5 voturi)    
      cu alte cuvinte (Duminică, 13 noiembrie 2011, 13:23)

      Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui Paleopterix

      ULTRÁJ s. n. insultă adusă unui reprezentant al autorității publice în exercițiul funcțiunii; (p. ext.) ofensă, jignire adusă cuiva. (după fr. outrage, it. oltraggio)

      Daca baga cineva cutitul in tine, inseamna ca te-a jignit?
    • +1 (1 vot)    
      Art. 176 - Omorul deosebit de grav (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:48)

      gdans [utilizator] i-a raspuns lui Paleopterix

      f) asupra unui magistrat, poliţist, jandarm ori asupra unui militar, în timpul sau în legătură cu îndeplinirea îndatoririlor de serviciu sau publice ale acestora;
  • +8 (8 voturi)    
    Straniu ... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 13:19)

    Daniel [anonim]

    Faptul ca politistul ranit este femeie nu este relevant. O femeie politist nu este un politist de mana a doua!

    Doi politisti contra 4 indivizi agresivi - intr-o confruntare directa politistii aveau mici sane. Pistolul / pistoalele(!) trebuia/trebuiau scos/scoase de la inceput. Infractorii aliniati, in genunchi. Unul dintre politisti ii tinea in bataia pistolului iar celalalt ii incatusa. Cum misca unul cum il impusca. Simplu, fara risc pentru politisti.

    Daca echipajul de politie a actionat conform procedurilor in vigoare, atunci acestea ar trebui schimbate.

    Cat despre incadrarea faptei - eu as zice ca este tentativa de crima.
  • +5 (5 voturi)    
    Politistul si-a cam golit incarcatorul (Duminică, 13 noiembrie 2011, 13:20)

    Flo [anonim]

    si au mai ramas 2 agresori pusi pe scandal iar el cu un pistol gol și colega injunghiată. Primul foc de somare, al doilea pt vătămare ușoară (dacă e posibil dacă nu ghinion) iar al treila obligatoriu trebuia să fie fatal. Pt restul agresorilor nu se mai pune problema de somare/intimidare.
    Daca tot s-a ajuns la cercetare, trebuie să fie incadrat la cdel puțin 4: port de armă ablă, deranjarea liniștii publice, ultraj, și tentativă de omor, și poate se mai găsește ceva distrugere (a mașinii ăluia), instituire de grup infracțional etc.
  • +5 (5 voturi)    
    bravo (Duminică, 13 noiembrie 2011, 13:26)

    x [anonim]

    Ar trebui modificat regulamentul/ legea incat sa nu mai fie nevoie de acele cateva focuri de avertizare in conditiile in care viata cuiva e in pericol sau infractorul poate scapa. Cat despre suspendarea politistului si anchetarea lui pentru ranirea infractorului, poate ar trebui sa arunce si-ai nostri o privire la legislatia din state.
    • +1 (1 vot)    
      primul lucru... (Luni, 14 noiembrie 2011, 8:40)

      John M. [anonim] i-a raspuns lui x

      pe care ti-l spune dealerul de arme in America atunci cand iti cumperi arma e ca mai intai sa-i bagi celui care ti-a intrat noaptea-n casa vreo cateva in scafarlie si pe urma sa-l tragi pe cel de averisment in tavan ca nimeni nu poate stabili ordinea in care ai tras. Sper ca politistii romani sa fie "smart enough" sa stie lucrul asta si sa faca la fel.
      • +1 (1 vot)    
        După război, mulţi viteji se-arată (Luni, 14 noiembrie 2011, 15:47)

        Nautilus [anonim] i-a raspuns lui John M.

        Când a făcut Iovan aşa ceva, lumea zbiera că Iovan e criminal, că hoţul e nevinovat, că Iovan trebuia să stea şi să se lase bătut sau înjunghiat...

        ~Nautilus
        • 0 (0 voturi)    
          corect (Luni, 14 noiembrie 2011, 17:27)

          Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Nautilus

          scandalul a fost de o penibilitate rara.
          Pe procurori ii durea mai tare de faptul ca a impuscat "tipul" decat de faptul ca ce cauta ala noaptea la om in casa.
          In SUA este o lege supranumita King of the Castle care iti da voie sa impusti hotul chiar si pe peluza din fata casei tale dar si daca hotul incearca sa intre la vecin.
        • 0 (0 voturi)    
          cultura individualismului (Luni, 14 noiembrie 2011, 20:37)

          John M. [anonim] i-a raspuns lui Nautilus

          In traditia americana, individul trebuie sa fie capabil sa se apere singur cu mijoace cel putin egale cu ale agresorului. O situatie critica se consuma in cateva secunde, iar binele trebuie sa invinga raul. In cazul Iovan, procurorii nici n-ar fi dus cazul in tribunal ca se faceau de ras. In Colorado, un intrus impuscat pe proprietatea privata nu mai atrage automat un proces penal, ci doar un proces verbal de constatare. In alte state, se rezolva totusi in tribunal, dar in favoarea celui care a fost agresat la el acasa. Sa nu uitam: verdictul e dat de jurati- cetateni de rand convocati de serviciul public-nu de judecatori, care pot fi plini de prejudecati sau corupti.
          • 0 (0 voturi)    
            Procurorii şi porc-urorii (Marţi, 15 noiembrie 2011, 3:32)

            Nautilus [anonim] i-a raspuns lui John M.

            În cazul Iovan, procurorii nu "ar fi dus cazul în tribunal", ci nu au dus cazul în tribunal, punct. Mai precis, pe data de 02.02.2006, a fost dispusă scoaterea de sub urmărire penală a învinuitului Iovan Adrian, comunicată avocaţilor celor două părţi.

            Dar asta a fost decizia procurorilor, oameni de specialitate care aveau această opţiune prin prin funcţia pe care o deţin, în baza legii şi a cercetărilor pe care le-au făcut.

            Asta nu a împiedicat populaţia civilă să ţipe cât o ţinea gura, ca la miting, că Iovan e asasin, că hoţul e nevinovat, că Iovan trebuia să stea şi să se lase bătut sau înjunghiat, şi altele de genul ăsta.

            Populaţia civilă a judecat ea în locul oamenilor legii: Iovan = criminal.

            Populaţia civilă, care a decis că în caz de intoxicaţie acută cu vodcă proastă, ar vrea să folosească "bâta de la 1907" sau "ranga de la 16 februarie 1933", FĂRĂ să i se răspundă imediat cu "puşca lui Iovan".

            ~Nautilus
  • +7 (7 voturi)    
    ultraj ? (Duminică, 13 noiembrie 2011, 13:34)

    claudia [anonim]

    Cum adica, stimabililor : Agresorul femii va fi cercetat pentru ultraj, dupa înjunghiere in zona abdominala ?

    Tentativa de crima nu functioneaza in Romania ?
  • +4 (4 voturi)    
    Bine si asa (Duminică, 13 noiembrie 2011, 13:49)

    gringo [anonim]

    Daca nu crapa in spital, il asteapta baietii veseli la mititica. Doar ca trebuie schimbat acolo in tentativa de omor ca sa fie condamnarea mare, doar daca n-o fi si asta vre-un "Butoane".
  • +6 (6 voturi)    
    cartus.... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 13:57)

    soso [anonim]

    daca era de calibru NATO, cred ca era ultimul cartus pt cretinul ala! bravo celor 2 politisti, bravo politistului care a tras, felicitari pt curaj, chiar daca va fi si el judecat (asta nu inseamna ceva negativ)! bravo lor! ar trebui TOTI politistii sa foloseasca arma din dotare, cu toate consecintele! sa traga dom'le in plin, caci politia a ajuns bataia de joc a cocalarilor, a tiganilor, a tuturor!
  • +1 (5 voturi)    
    sunt confuz, ajutati-ma (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:39)

    cristi [anonim]

    Ieri asteptam sa intru la film si vad doi politisti cum inghesuie o tiganca (probabil de-aia de care iti cere bani pentru parcatul masinii - protectie) intr-un gang si ii dau cateva picioare, dupa care pleaca.

    Sincer, m-am gandit sa filmez cu telefonul, oripilat fiind, dar dupa aia mi-am dat seama ca am vazut ceva frumos.

    Politistii in Romania au enorm de multa putere (bineinteles in fata oamenilor "de rand") dar problema e ca daca se exagereaza se pot deschide adevarate viespare de abuzuri, de-aia nu impusca mortal.

    Ar fi frumos ca politistii din Romania sa fie mai mult Elliot Ness din incoruptibilii si mai putin Denzel Washington din Training Day.
  • -2 (2 voturi)    
    ne-am saturat de violuri, crime si batai. (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:25)

    madalina [anonim]

    stimati redactori hotnews,
    dau click pe rubrica "esential", tocmai ca sa aflu ce este mai important in tara, informatii care tin de interesul public, si pe ce imi pica ochii... "injunghiat", "beat", "agresor". sa fim seriosi, chiar credeti ca asta merita sa faca parte din rubrica "esential"? pai mai bine ii schimbati numele si o transformati in "stirile de la ora cinci". sau va apucati de lucruri serioase.
  • +2 (2 voturi)    
    curaj, curaj (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:52)

    kalu [anonim]

    domnilor politisti. In alta tara, al treilea glonte era directionat direct catre cap. Curaj !!!
    • +1 (1 vot)    
      ... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 22:53)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui kalu

      Către piept. Instruirea poliţienească a anglofonilor spune că trebuie ochit "centrul de masă al agresorului", fiindcă e o ţintă mai mare, cu mai multe organe vitale şi riscul de a nu-l nimeri e mai mic :))

      ~Nautilus
  • +1 (1 vot)    
    zic eu ca ... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:55)

    mgh [anonim]

    In primul rand in Romania numarul judecatorilor -
    avocatilor condamanti pentru spaga oferita de infractor este colosal de ... mica. Fiscul trebuie sa-i ia la puricat pana la al;4-ulea nivel de rudenie. Dupa aceea trebuie facut public la televizor ca orice agresiune impotriva unui politist va fi fatala si daca se va incerca intimidare -agresiune asupra familiei se va lasa cu ani agrei de puscarie si lichidarea integrala a averii familiei agresorului si a familiei acesteia.
    Legile trebuie schimbate urgent altfel va fi prapad.
  • +1 (1 vot)    
    jkhj@yahoo.com (Duminică, 13 noiembrie 2011, 20:53)

    ljhbjb [anonim]

    Felicitari pentru colegul politistei,asa trebuie procedat cu fiecare care se cred mai presus de lege,ajunge din gunoaie biologice din astia,in cap trebuia sa i traga!
  • +1 (1 vot)    
    Cercetat pentru... ce?! (Luni, 14 noiembrie 2011, 9:04)

    Lucian [anonim]

    A injunghiat-o in abdomen si e cercetat pentru ultraj? Dar tentativa de omor ce are?
    • 0 (0 voturi)    
      Cam asa ceva (Luni, 14 noiembrie 2011, 11:09)

      dragos [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      Asta a fost prima intrebare pe care mi-am pus-o si eu. Dupa ce a bagat ala cutitu-n ea, e judecat pentru ultraj. Doamne, ce penibil, eu raman totusi la concluzia ca Politia cu dotarile pe care le are isi face treaba cu brio, totul se rupe in schimb mai sus la procurori si judecatori. Astia au distrus efectiv justitia in Romania, hotii astia care decid cine e si cine nu e vinovat.
  • 0 (0 voturi)    
    ??? (Luni, 14 noiembrie 2011, 13:18)

    runa [anonim]

    ultraj???? tentativa de omor!! si e bine ca a reactionat colegul ei (probabil socat de nu a nimerit foarte bine din 7 gloante) dar politistii ar trebui trimisi la cursuri de tir permanent si cursuri unde sa-i invete cum sa actioneze dur cand au de a face cu asemenea criminali asa cum e in state.Inteleg ca e vorba de o comuna dar sa trimiti o politista si un agent cand in incident sunt implicati mai multi infractori nu mi se pare normal. Oricat de norocoasa e tanara tot va avea probleme de sanatate din cauza aceasta. Politistii romani trebuie sa actioneze cu duritate in aceste cazuri de atacuri armate ale infractorilor. si nu in ultimul rand acei criminali trebuiau somati sa stea pe burta cu fata la pamant inainte de a incepe sa le puna catusele si daca unul se misca sa fie impuscat. numai asa se vor pune la respect toti criminalii care acum fac legea la noi.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version