CONCURS: Comentatorii de exceptie primesc carti de Nobel de la Okian

de admin admin     HotNews.ro
Luni, 7 noiembrie 2011, 16:16 Actualitate | Esenţial


Cele mai interesante comentarii postate pe site-ul www.hotnews.ro in perioada 7 noiembrie - 7 decembrie primesc premii! Puteti castiga unul din cele 5 seturi de carti de Nobel din partea Okian, iar cel mai bun comentariu va fi premiat cu un reader Kindle. Vezi regulamentul concursului.

Art. 1 Organizatorul concursului:

1.1 Concursul este organizat si desfasurat de catre HotNews.ro si Okian, denumiti in continuare "Organizator". Toti participantii la concurs sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului Regulament oficial al Concursului (denumit in continuare Regulament oficial).

1.2 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament oficial, sub conditia notificarii publice prealabile a modificarii.

Art. 2 Dreptul de participare:
2.1 La acest concurs poate participa orice persoana fizica cu domiciliul stabil in Romania. Participantii la concurs accepta si se supun prevederilor prezentului Regulament de concurs. Angajatii HotNews.ro, rudele de gradul I ale acestora, precum si angajatii firmelor partenere implicate in derularea concursului nu pot fi desemnati castigatori in cadrul acestui concurs. Fiecare participant are dreptul de a inscrie un singur mesaj in concurs.

Art. 3 Mecanismul Concursului:

3.1 Inscrierile si participarea la concurs se fac prin inregistrarea ca utilizator  www.hotnews.ro. Participantii trebuie sa scrie comentarii la articolele postate pe www.hotnews.ro. Textele primite vor fi aprobate in maxim 24 de ore si vor aparea pe site-ul www.hotnews.ro.

3.2 Castigatorii vor fi desemnati de catre un juriu format din reprezentanti www.hotnews.ro pe baza mesajelor postate si se vor premia comentariile care respecta urmatoarele criterii: corectitudinea informatiilor transmise, incadrarea in tema articolului la care a fost postat, gradul de originalitate si decenta limbajului.

3.3 Vor intra in concurs doar comentariile validate de moderatori.

3.4 Pentru a oferi sanse egale tuturor participantilor, o persoana poate fi o singura data castigatorare.

Se vor fi afisa doar mesajul si numele persoanei, fara datele de contact ale acesteia. Datele de contact (adresa si numarul de telefon) vor fi folosite pentru livrarea premiului, in cazul in care mesajul postat este selectat castigator.

Art. 4 Conditii de participare:

4.1. Participantul la acest concurs va trebui sa fie utilizator inregistrat al www.hotnews.ro.

Daca nu are cont pe www.hotnews.ro, acesta va trebui sa intre in pagina de inregistrare  (click pe butonul "Fa-ti cont pe HotNews" din coltul dreapta sus al site-ului http://www.hotnews.ro/) si sa completeze formularul de inregistrare.

Participantii la concurs sunt rugati sa completeze corect datele personale din sectiunea de inregistrare.

In concurs vor intra toate comentariile la articolelele postate pe site-ul www.hotnews.ro in perioada de desfasurare a concursului.

Inscrierea este valida doar daca participantul s-a inregistrat ca utilizator al siteului www.hotnews.ro si a postat un comentariu la articolele postate pe www.hotnews.ro pe durata desfasurarii prezentului concurs.

 

4.2 Mesajele ce vor fi inscrise in concurs trebuie sa aiba maxim 250 de caractere (inclusiv spatiile).


4.3. Textele trimise intra intr-un proces de moderare, timp in care nu sunt vizibile pe site. Dupa aprobarea de catre un moderator ele devin vizibile in pagina.

Art. 5 Calendar de desfasurare:

- Perioada de desfasurare a concursului: 7 noiembrie - 7 decembrie 2011

- Anuntarea castigatorilor se va face in intervalul 7 - 9 decembrie 2011.

- Expedierea premiilor: 9 - 16 decembrie 2011

Art. 6 Desemnarea castigatorilor:

6.1 In intervalul 7 - 9 decembrie 2011 vor fi desemnati cinci castigatori de catre reprezentantii HotNews.ro. Mesajele castigatoare vor fi selectate dintre mesajele postate pana in ziua de 7 decembrie 2011 (ora 23.59). Autorii mesajelor castigatoare vor fi contactati prin e-mail pentru comunicarea informatiilor de contact si vor fi anuntati pe site-ul www.hotnews.ro si prin e-mail. Daca in termen de 24 ore de la desemnarea unui castigator, nu se primeste un e-mail de raspuns cu datele de contact in vederea  expedierii premiului, se va desemna un nou castigator.

Art. 7 Premii:

7.1 Vor fi acordate 5 premii, constand fiecare in cate 2 carti, si un premiu pentru cel mai bun comentariu, reprezentand un Kindle.

Cele 10 carti care sunt oferite de Okian ca premiu sunt:

7.2 Premiile ce constau in produse nu se pot compensa in bani.

7.3 In cazul in care castigatorul este un minor sau o persoana lipsita de capacitate de exercitiu sau cu capacitate de exercitiu restransa, acesta este indreptatit sa intre in posesia premiului numai daca este insotit de unul din parinti sau de catre reprezentantul legal. Acesta din urma va semna o declaratie prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere ce va decurge din acordarea premiului precum si de plata oricaror daune interese sau alte pretentii de orice natura legate de premiul obtinut.

Art. 8 Evaluare:

8.1 Materialele inscrise in concurs sunt afisate pe site dupa criteriile:

  • incadrarea in tema (comentarii pe tema articolului ales)
  • gradul de originalitate
  • corectitudinea argumentarii
  • decenta limbajului

8.2 Cele 5  mesaje castigatoare vor fi alese prin tragere la sorti, conform mecanismului descris in Art. 6 Desemnarea castigatorilor.

8.3 Desemnarea castigatorilor se va face de catre reprezentantii HotNews.ro dintre comentariile   postate pe site in perioada concursului si care respecta toate criteriile de admitere in concurs.

Art. 9. Drepturile de autor:

9.1 Materialele inscrise trebuie sa respecte legea drepturilor de autor, precum si drepturile de proprietate intelectuala si drepturile exclusive de orice alta natura recunoscute de lege. Participantul trebuie sa fie proprietarul tuturor drepturilor asupra materialelor inscrise in concurs sau sa detina drepturile corespunzatoare de utilizare cu privire la acestea.

9.2 Participantul este unic responsabil asupra oricaror consecinte directe sau indirecte ce pot aparea ca urmare a inscrierii materialelor in acest concurs. Participantii pastreaza drepturile de autor asupra materialelor.

9.3 Trimiterea comentariilor prin formularul special de comentarii desemnat implica acordul ca materialele inscrise in concurs sa poata fi expuse si utilizate de catre HotNews.ro, cu mentionarea numelui autorului, prezentul reprezentand consimtamant al autorilor si titularilor de drepturi de proprietate intelectuala cu privire la aceasta forma de utilizare, nelimitat in timp si spatiu.

Art. 10. Politica de confidentialitate:

10.1 Datele personale ale participantilor sunt confidentiale si vor fi folosite doar pentru functionarea normala a concursului.

Art. 11 Forta majora:

11.1  Prin forta majora se intelege acel eveniment imprevizibil, insurmontabil, independent de vointa vreuneia dintre parti si intervenit ulterior debutului concursului si care pune, in mod obiectiv, Organizatorul in imposibilitatea de a executa in mod corespunzator, in totalitate sau in parte, concursul.

11.2 Reprezinta caz de forta majora, fara a se limita la acestea,si cu conditia sa nu fie provocate sau favorizate de neglijenta partii care il invoca, evenimente precum: incendii, cutremure, inundatii sau alte calamitati naturale, schimbari sau reglementari ale legislatiei, incidente grave, razboi etc.

Art. 12 Intreruperea concursului:

12.1 Concursul va putea fi intrerupt doar in caz de forta majora de catre Organizator, asa cum s-a precizat si definit in Art. 12 Forta Majora, sau prin decizia Organizatorului, dar acestea vor putea fi realizate doar dupa ce Organizatorul a auntat in mod oficial publicul.

Art. 13 Litigiile si legea aplicabila:

13.1 Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participanti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta cale nu este posibila, litigiile vor fi solutionate de catre instanta competenta din municipiul Bucuresti in conformitate cu dreptul comun. Legea aplicabila este legea romana.

Art. 14 Contact:

14.1 Pentru mai multe informatii referitoare la concurs, va rugam sa ne scrieti la concurs[at]hotnews.ro.

Art. 15 Clauze finale:

15.1 Organizatorul isi rezerva dreptul de a refuza participarea oricarui tip de material la concurs pe motiv de neconcordanta cu tema concursului.

15.2 Prin participarea la acest concurs, participantul confirma faptul ca a citit si a inteles toate conditiile din Regulamentul de concurs si ca le accepta.

15.3 Prin participarea la acest concurs, participantii sunt de acord ca datele lor de identitate sa intre in baza de date a organizatorului, acestea putand fi folosite pentru desemnarea castigatorului si in activitatile de marketing ale organizatorului.



















22207 vizualizari

  • +2 (8 voturi)    
    Comentariul din reclamă (Luni, 7 noiembrie 2011, 21:03)

    Semidoctul [anonim]

    Ironic, dar...
    Comentariul care apare în reclama Flash ataşată articolului (şi care se doreşte, nu-i aşa?, ca definitoriu) menţionează, printre altele, că fotonii (spre dosebire de neutrini) nu trec prin materie... ceea ce este fals. Exemplul concret şi cel mai des întâlnit în lumea înconjurătoare este sticla.
    Doi eurocenţi am avut şi, iacă, vi i-am dat.
    • +3 (5 voturi)    
      :) (Luni, 7 noiembrie 2011, 21:17)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Semidoctul

      Dragule,

      Fotonii trec doar prin anumite forme ale materiei.

      Neutrinii trec prin orice forma a materiei.

      Aloha.
      • +4 (6 voturi)    
        :)) (Luni, 7 noiembrie 2011, 21:48)

        unul [anonim] i-a raspuns lui alex

        Neutrini trec prin orice forma <i>cunoscuta</i> a materiei.

        AAlloohhaa
        • -1 (1 vot)    
          mai unul mai (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 22:50)

          altul [anonim] i-a raspuns lui unul

          Neutrinii (articulat hotarat) trec prin orice forma cunoscuta a materiei.

          Si cu asta mi-am adjudecat primu premiu, nu? Va rog, eu as vrea cartea lui Bellow.
          • 0 (0 voturi)    
            mai unul si mai... (Joi, 8 decembrie 2011, 11:40)

            tino [anonim] i-a raspuns lui altul

            Se scrie primul, nu "primu", cu articol si mai hotarat. De ce oare ne-om apuca sa-i corectam pe altii cand noi scriem la fel de prost? De fapt, cand te apuci sa corectezi si tu faci greseli chiar de natura celor pe care (cica, sic!) le corectezi, atunci esti mai rau decat cel pe care abia l-ai corectat.So, nu ti-ai adjudecat niciun premiu sau in niciun caz pe cel pe care sperai sa-l "agati" asa simplu. Deh, gramatica asta care ne omoara...
      • +2 (6 voturi)    
        Um... (Marţi, 8 noiembrie 2011, 4:01)

        Semidoctul [anonim] i-a raspuns lui alex

        Nu ştiu ce legătură are cu ce am spus eu.
        Comentariul la care mă refeream enunţa un fapt care este incorect (şi anume că fotonii nu trec prin materie); ce fac restul particulelor este irelevant.
        Era ironic faptul că un comentariu cu conţinut incorect era prezentat drept exemplu.
        ...Şi ca să fiu pedant, există o diferenţă între "formă a materiei" şi "structură energetică". Anunţă-mă dacă vrei să ştii _de ce_ trec fotonii prin sticlă şi nu prin cauciuc ;)
        • +8 (8 voturi)    
          :))) (Marţi, 8 noiembrie 2011, 9:46)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui Semidoctul

          mai , voi vreti sa castigati concursul :D.
          • 0 (0 voturi)    
            aiurea! (Marţi, 8 noiembrie 2011, 12:40)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui anonim

            astia vor sa ne fure caii :)) :))
        • +2 (2 voturi)    
          Neutrini si fotoni (Marţi, 8 noiembrie 2011, 13:37)

          Radu [anonim] i-a raspuns lui Semidoctul

          Si la neutrini si la fotoni atenuarea la interactia cu substanta este exponentiala. Difera insa factorul de atenuare, care depinde si de substanta, si de energia fasciculului incident (e.g. una e un foton din domeniul optic, alta un foton gamma...). Pe scurt, insa, tipul interactiei cu substanta este acelasi la fotoni ca si la neutrini.
          • +3 (3 voturi)    
            de ce depinde (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 12:25)

            Demigod [utilizator] i-a raspuns lui Radu

            Interactia acestor cuante cu alte elemente depinde de: marime, masa, sarcina electrica, si nivelul cuantic.
            Neutrinul sta prost la toate aceste capitolele, de asta trece prin materie nealterat.

            Fotonii NU trec prin materie. Chiar si exemplul cu sticla e prost, deoarece fotonii isi vor schimba starea cuantica, datorita efectului compton.
            • +1 (1 vot)    
              Neutrini si fotoni (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 16:27)

              Radu [anonim] i-a raspuns lui Demigod

              N-am folosit nicaieri expresia "a trece prin materie", am spus ca interactia e de acelasi tip si la neutrini si la fotoni. Sunt doctor in fizica radiatiilor, asa ca stiu ce spun. In plus, in fizica termenul corect este cel de "substanta", pe care l-am si folosit. Partea cu materia e mai degraba o categorie filosofica.
              • +1 (1 vot)    
                ok. (Vineri, 11 noiembrie 2011, 17:54)

                Demigod [utilizator] i-a raspuns lui Radu

                "Materia" si "Substanta", sunt ambele termeni filosofici. Fizica nucleara lucreaza cu... cuante. Particule independente, care sunt aproximari teoretice si probabilitati matematice a ceea ce este defapt in spatele lor.

                Cat despre faptul ca fotonii trec prin sticla ai dreptate, se intampla datorita alinierii electronilor pe aceeasi fregventa in structura cristalina a sticlei. (MY BAD!) M-a luat gura pe dinainte.

                Efectul compton se produce si in spectrul vizibil.
            • +1 (1 vot)    
              de ce depinde (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 18:28)

              Radu [anonim] i-a raspuns lui Demigod

              ...am uitat sa mentionez un lucru referitor la efectul Compton: sectiunea eficace de aparitie a acestui efect este extrem de mica la fotonii din spectrul vizibil, deci nici vorba de imprastieri Compton la trecerea luminii prin sticla, care da, chiar trece prin sticla.
      • +1 (1 vot)    
        rock (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 0:10)

        rica [anonim] i-a raspuns lui alex

        trec prin orice dar nu lasa urme lol
    • 0 (0 voturi)    
      Fotonii (Vineri, 11 noiembrie 2011, 9:39)

      atucna [utilizator] i-a raspuns lui Semidoctul

      Da ai perfecta dreptate,fotonii trec doar prin anumite forme ale materiei,iar neutrinii trec prin orice forma a materiei,insa fotonii nu trec prin sticla deoareceisi vor schimba starea cuantica
      • 0 (0 voturi)    
        Really? (Joi, 8 decembrie 2011, 17:26)

        g [anonim] i-a raspuns lui atucna

        Uitate pe fereastra. Tot ce vezi sunt numai fotoni de fapt. O mie de teorii nu fac un ban daca nu sunt confirmate de practica.
    • 0 (0 voturi)    
      i'm back (Marţi, 6 decembrie 2011, 17:43)

      zweistein [anonim] i-a raspuns lui Semidoctul

      Comentariul din reclama era un raspuns la propunerea unui comentator de a se face un experiment de genul celui facut la cern in care sa se dea drumul simultan la un foton si la un neutrin si sa vada cine castiga cursa.
      Evident, experimentul este imposibil din multe puncte de vedere, inclusiv cele enumerate de mine, si anume ca lumina nu are cum sa ajunga de la CERN la Gran Sasso prin pamant.
      • 0 (0 voturi)    
        articol (Marţi, 6 decembrie 2011, 17:54)

        zweistein [anonim] i-a raspuns lui zweistein

        Aici gasesti comentariul original:

        http://science.hotnews.ro/stiri-stiinte_fundamentale-10461303-descoperirea-care-contrazicea-einstein-fost-contestata-neutrinii-nu-depasit-viteza-luminii-diferenta-provine-din-pozitia-relativa-satelitilor-gps-fata-pamant.htm
  • +1 (1 vot)    
    concurs (Luni, 7 noiembrie 2011, 21:45)

    hâtru [anonim]

    La comentariile de mai sus pot spune doar că bezna, în mediul românesc, se propagă cu o viteză superioară luminii...
    Dar vorbim de concurs! Şi chiar să vă iau în serios cu un aşa regulament (drastic) pentru premii, toate la un loc, cât un raft de cărţi? Competiţia are hazul ei şi aşa, e un spectacol în sine dar dacă îi mai adăugaţi şi premii ca astea o aruncaţi în derizoriu. Oricum, daţi-i drumul: sunt cu ochii pe voi!
  • 0 (2 voturi)    
    Sa ne dam datele poate cistigam doua carti? (Luni, 7 noiembrie 2011, 22:29)

    anonim [anonim]

    "Prin participarea la acest concurs, participantii sunt de acord ca datele lor de identitate sa intre in baza de date a organizatorului, acestea putand fi folosite pentru desemnarea castigatorului si in activitatile de marketing ale organizatorului."

    Nu suna prea bine.
    • +1 (1 vot)    
      votesc (Marţi, 8 noiembrie 2011, 9:20)

      rugantino [anonim] i-a raspuns lui anonim

      si la viitoarele alegeri :)))
  • +2 (4 voturi)    
    reclama invadatoare (Luni, 7 noiembrie 2011, 23:51)

    anon [anonim]

    nu ne place, nu participam.
    • 0 (0 voturi)    
      reclama neinvadatoare (Marţi, 8 noiembrie 2011, 12:50)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui anon

      e un simplu banner pe centru - articolul de sub el face parte din design-ul bannerului, deci relax!
  • +2 (4 voturi)    
    :) (Marţi, 8 noiembrie 2011, 9:51)

    anonim [anonim]

    Felicitari pentru initiativa.

    Eu ma bucur ca faceti ceva pentru incurajarea comentarilor de calitate. Sigur ca fiecare isi considera comntariul de calitate insa asa e incurajator pentru comentatorii amatori (adica ne-postaci) sa comenteze la articolele politice.
  • +2 (2 voturi)    
    completare (Marţi, 8 noiembrie 2011, 9:57)

    anonim [anonim]

    Desi mi-ar placea sa particip nu-mi convine faptul ca numele castigatorilor sunt facute publice.

    Ma mai gandesc.
  • -1 (3 voturi)    
    concurs (Marţi, 8 noiembrie 2011, 20:38)

    Nadia IrinaStefan1320777228336 [anonim]

    Este un site interesant care capteaza atentia.
  • 0 (0 voturi)    
    Buna initiativa (Miercuri, 9 noiembrie 2011, 22:04)

    Stefan [anonim]

    Buna initiativa, dar modul in care ati ales sa promovati concursul e dezamagitor.
  • +1 (1 vot)    
    laser frate ... (Vineri, 11 noiembrie 2011, 10:13)

    dp [anonim]

    eu zic ca si fotonii trec prin orice material/meterie/substanta

    Conteaza doar cat de "baban" e laserul :-)
    • 0 (0 voturi)    
      mda (Miercuri, 30 noiembrie 2011, 8:41)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui dp

      corect
  • 0 (0 voturi)    
    viteza luminii e totusi constanta (Luni, 14 noiembrie 2011, 12:05)

    titi zaur [anonim]

    viteza luminii NU variaza in functie de material. ea e aceeasi; se modifica doar lungimea undei, in timp ce frecventa ramane constanta. d'asta avem IMPRESIA ca lumina incetineste.

    treaba cu vidul e ca viteza luminii are aceeasi valoare INDIFERENT de observator.
    • 0 (0 voturi)    
      hmmm (Joi, 1 decembrie 2011, 13:15)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui titi zaur

      Eu credeam că frecvența este invers proporțională cu lungimea de undă.... Cred că prin lungimea undei te-ai referit la distanța parcursă de undă, din cauza ciocnirilor mai dese cu alți atomi, unda parcurgând o traiectorie mai mult sau mai puțin în zig-zag...

      O zi bună,
      Adrian
  • -1 (1 vot)    
    mircea geoana (Luni, 14 noiembrie 2011, 16:28)

    dragostea cuiva [anonim]

    vizita la vantu atunci, vizita in america acum, doamna mihaela, tineti l in casa!
  • +2 (2 voturi)    
    si daca comentariul nu apare? (Luni, 14 noiembrie 2011, 19:36)

    cosminrs [utilizator]

    din cate am vazut unele comentarii nu apar.. nu pentru ca ar contine injurii.. sau ceva ce sa nu fie civilizat..
    dar tocmai pentru ca au sens..
    sa inteleg ca pot castiga numai acele comentarii care sunt de partea puterii? se cauta oameni care sa scrie pentru propaganda cumva? e o idee buna un asemenea concurs.
    • +2 (2 voturi)    
      taman d'aia (Marţi, 29 noiembrie 2011, 13:43)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

      nu ma fac utilizator.
      nu cred in echidistanta si deontologia hotnews.
      sunt deasupra mediei, chiori in tzara orbilor.
      nimeni nu e perfect. :-)
      chiar aici, la acest articol, nu mi'a aparut un comentariu.
      atentie, nu criticati hotnews sau produsele ! :-)
  • +1 (1 vot)    
    Comentarii anterioare pe tema fotonilor (Joi, 17 noiembrie 2011, 17:39)

    Gigel [anonim]

    Ma intreb daca domnii care au scris mai sus pe tema fotonilor si neutrinilor au cunoscut si alte forme, mai feminine.
  • -1 (1 vot)    
    viteza neutrinilor (Vineri, 18 noiembrie 2011, 13:45)

    adrian [anonim]

    Daca sant dubii trebuie remasurata viteza luminii in aceleasi conditii parcurse de neutrini. Erorile de masurare vor fi aceleasi.
  • +2 (2 voturi)    
    Colonizarea spatiului cosmic (Luni, 21 noiembrie 2011, 12:37)

    Adrian Ungureanu [anonim]

    Sunt de acord cu SH ca in viitor aceasta e singura sansa a omenirii. Dar inainte de a fi o sansa, inainte de a coloniza spatiul, trebuie sa invatam sa respectam si sa iubim planeta pe care ne-am nascut si pe care traim. Uitati-va in jur: Terra este o sansa uriasa pentru noi. Se spune ca nu vom mai avea resurse si ca vom fi prea multi. Da, daca nu ne vom schimba modul de a gandi. Asa cum evolueaza lumea de azi se poate spune ca va secatui planeta. La fel vom proceda si cu cele pe care le vom coloniza? Pana cand?
  • -1 (1 vot)    
    excludere Geoana (Miercuri, 23 noiembrie 2011, 9:33)

    Miron Popescu [anonim]

    Schimbul de replici leşioase între un cripto-comunist şi un cripto-securist cuprinde adevăruri de care-ar trebui să se ţină seama atât în partidul aşa zis "social-democrat" cât şi în clarificaarea opţiunilor politice ale acelei părţi a populaţiei care chiar optează, nu doar votează.
    Din păcate, şi din vina noastră, curcubeul opţiunilor politice este cenuşiu-general, nici o formaţiune ne-putând pune pe perete un tablou clar al viitorului pe care-l propune, precum şi al costurilor şi condiţiilor pe care acel viitor le presupune.
  • -1 (1 vot)    
    In memoria 'holocaustului' comunist (Joi, 24 noiembrie 2011, 13:48)

    crisnews [utilizator]

    Noi n-am avut milioane de victime, ci 'numai' peste 400 de mii. Asta nu cred ca este ceea ce i-a impiedicat pe cei ce stau in fotoliile fostilor comunisti sa decida constructia unui monument al victimelor comunismului in Bucuresti si peste tot in tara. Evreii au facut-o nu numai in tara lor, dar si peste tot in lume pentru victimele holocaustului lor. 'Au facut-o' chiar si in Bucuresti cu bani de la Ministerul Culturii in numai doua luni. Polonezii au construit chiar un monument pentru tinerii sacrificati in Piata Tien An Men. Americanii au facut-o si ei nu numai pentru holocaustul evreilor, dar chiar si pentru victimele comunismului, pentru cele peste 100 de milioane in toata lumea, desi n-au trecut direct prin negura acestui sistem. Noi inca asteptam ca si Bucurestiul sa aiba unul, desi pe ici pe colo sa mai facut cate ceva. La Iasi a fost construit de curand un monument dedicat victimelor comunismului,.iar in Elvetia un grup de fosti detinuti politici au reusit sa faca posibil ridicarea unui monument in aer liber in 2004.
    Desi putine, exista totusi diverse monumente dedicate unor martiri, victime ale urii propagate de comunistii romani, invatacei 'bine scoliti' ai 'profesorilor' sovietici. Cu toate astea inca nu exista o minima decenta si un minim interes ca aceste locuri sa devina un loc de 'pelerinaj' daca nu pentru noi toti, macar pentru tinerii elevi si studenti ce sunt inca in perioada de formare, ca sa nu mai vorbesc de delegatiile straine. Cand vom vedea zilnic niste buchete de flori proaspete la monumentul lui Maniu si Coposu? Pe drept se spune ca cine uita sau nu-si cunoaste istoria risca sa o repete. Al cui interes este oare?
  • +2 (2 voturi)    
    despre cainii vagabonzi (Joi, 24 noiembrie 2011, 23:45)

    Mauro [anonim]

    Pentru cei care se gandesc sa eutanasieze cainii vagabonzi fiindca ei sunt agresivi si pot sa muste oamenii,ar trebui sa se gandeasca cum poti sa reactionezi daca nu ai manacat niciodata si esti tot timpul flamand.Stiam ca in decursul anilor au fost multe fonduri pentru sterilizarea lor care au fost deturnate.Tot oamenii sunt de vina pentru ca i-au lasat sa se inmulteasca.Acum vreo 2 ani o societate din Anglia se oferea sa ii sterizeze (Dog Trust),parca au discutat si cu Boc.Probabil acum vor fi fonduri pentru eutanasiere,altfel nu era aceasta preocupare.Dar vor fi multe abuzuri,agresiuni criminale-ale oamenilor impotriva cainilor.
    • 0 (0 voturi)    
      Cel mai bun comentariu. (Joi, 8 decembrie 2011, 17:30)

      g [anonim] i-a raspuns lui Mauro

      Tipic. Se potriveste ca nuca in perete si este si plin de aiureli.
  • -1 (1 vot)    
    asigurari de sanatate (Vineri, 25 noiembrie 2011, 5:53)

    alexia [anonim]

    O schimbare a sistemului de sanatate era necesara.Sunt de acord cu un pachet de baza,dar consider ca pentru acest pachet suma sa fie aceeasi pentru toata lumea,nu un procent din venituri.In legatura cu programele de sanatate am citit ca unele vor disparea.Nu stiu la ce se refera ,dar eu prezint cazul unui bolnav de hep b,tratat cu antivirale si care la fel ca si la cei bolnavi de Sida acest tratament este pe termen lung,oprirea antivirarului ducand la recadere.Eu cred ca nu poti sa atopezi aceste programe,pentru ca ar fi ca si cum i-ai opri oxigenul unui bolnav care exista doar ca e conectat la aparate.Sunt de acord sa-mi cumpar unele medicamente care pot fi pe termen scurt,dar n-as avea posibilitatea sa suport trat pentru hep care este in jur de 2000 lei!Renuntarea la acest program ar insemna condamnare la moarte mai ales a celor carora li s-a inceput un astfel de tratament.Si inca ceva:poate vor disparea acele liste de asteptare si acele aprobari ale comisiilor,medicul curant sa fie cel ce hotaraste pentru pacientul sau.
  • -1 (1 vot)    
    adevar (Vineri, 25 noiembrie 2011, 6:31)

    El Condor [anonim]

    Sunt de acord cu olandezii. Aceasta "intrare" ar fi ca patrunderea unui virus mortal pentru orice organ sau organism. Romanii mai au mult de invatat pentru a ajunge la nivelul de civilizatie cerut .
  • -1 (1 vot)    
    Recuperare creante (Vineri, 2 decembrie 2011, 21:32)

    Titel [anonim]

    Creantele nu se pot recupera deoarece nu exista intres din parte celor care trebue sa raspnda de aceasta problema.
  • +1 (1 vot)    
    http://www.zf.ro/dupa-afaceri/video-nu-o-sa-va-vin (Miercuri, 7 decembrie 2011, 18:06)

    and [anonim]

    http://www.zf.ro/dupa-afaceri/video-nu-o-sa-va-vina-sa-credeti-o-nava-spatiala-a-fost-descoperita-in-apropiere-de-mercur-sunt-imaginile-reale-9036620

    am vazut acest articol.

    parerea mea este ca daca obiectul observat este asa de mare precum pare atunci cu siguranta trebuia "observat" cu mult inainte prin schimbari datorate gravitatiei. daca in schimb afectul apare datorita apropierii de satelit atunci ar fi o chestie interesanta sa avem o "posibila " entitate inteligenta asa de apropae cu care s-ar putea lua un minim de contact.

    alt articol interesant era de Pamant 2.0. adica aceas planeta descoperita la aproximativ 700 de ani lumina de noi ( sper ca am retinut bine). eu tot sunt inca nedumerit. adica nu stiu compozitia planetei, dar au putut sa calculeze cu o precizie destul de bun atemperatura medie. pai prin metode spectrale actuale ar putea sa identifice destuld e usor o masa, densitate, automat gravitatis si implicit o stare aproximativa a planetei respective.

    legat de acel test in care acei neutrini au "reusit" sa fuga mai repede decat fotonii. eu cred ca fie e vorba de o eroare sistematica si atunci oricat de mult vor ei sa repete tot asa o sa reuseasca neutrinii sa fuga mai repede decat fotonii, fie cred eu poate fi vorba de "teleportare" - nuc ea vazuta in filmele SF ci faptul ca acei neutrini au fost practic dezintegrati si recreati avand aceleasi coordonate cuantice la destinatie. sau paote cine stie alte fenomene pe care nu le putem inca imagina. eu toptusi cred ca viteza luminii in conceptul actual e limitata . si de ce zic acest lucru pt ca in spatiu pe o stea exista conditiile de a genera energii f mari din reactiile nucleare. astfel se pot observa si alte particule decat fotoni, iar noi urmarim de ceva vreme aceste stele si nu am observat nimic "dubios" legat de viteze supraluminice.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version