REFERENDUM CONSTANTA: Presedintele Consiliului Judetean si prefectul se contrazic in privinta rezultatelor. Primul sustine ca scrutinul a fost validat, iar cel de-al doilea contrariul

de R.M.,C.C.     HotNews.ro
Duminică, 6 noiembrie 2011, 10:36 Actualitate | Esenţial


Cele 500 de sectii de votare din judetul Constanta s-au inchis, duminica, pentru referendumul pe tema desfiintarii unitatii administrativ-teritoriale a judetului Constanta. Deocamdata, rezultatele sunt incerte, in conditiile in care presedintele Consiliului Judetean (PSD) si prefectul de Constanta se contrazic, primul sustinand ca scrutinul a fost validat si s-au prezentat la vot peste jumatate din electori, iar cel de-al doilea contrariul.

Ora 23,00
Potrivit unor surse citate de Ziua de Constanta, luni, la ora 16.00, presedintele CJC, Nicusor Constantinescu va anunta rezultatul final al referendumului local.

Ora 22,40
Prefectul de Constanta: Evidenta Populatiei nu are atributiuni in centralizarea proceselor-verbale

Prefectul de Constanta, Claudiu Palaz, sustine ca Directia de Evidenta a Persoanelor Constanta nu are atributiuni pentru centralizarea proceselor-verbale de la sectiile de votare din cadrul referendumului, afirmand ca seful CJ ar trebui sa spuna cine trebuie sa valideze referendumul.

"Biroul Electoral nu are atributiuni sa valideze rezultatul referendumului, ceea ce dovedeste inca o data ca ceea ce a facut Nicusor Constantinescu este o aberatie. Sa spuna Nicusor Constantinescu cine trebuie sa valideze acest referendum. In conditiile in care era implicat prefectul sa organizeze acest referendum, asa cum spune legea, atunci trebuiau implicate si autoritatile statului sa obtina o validare corecta. Dar atat timp cat isi organizeaza singur, nu poate sa valideze nimeni ce face la el acasa", a declarat pentru corespondentul Mediafax prefectul Claudiu Palaz.

Ora 22,30
Procesele-verbale de la sectiile de votare vor fi centralizate de Evidenta Populatiei

Purtatorul de cuvant al Biroului Electoral de Circumscriptie Judetean Constanta, Laurentiu Marin, a afirmat ca dupa incheierea procesului electoral voturile sunt numarate in cadrul fiecarei sectii de votare, dupa care procesele-verbale vor fi transmise catre Biroul Electoral, unde vor fi centralizate de catre reprezentantii Directiei Publice Judetene de Evidenta a Persoanelor, institutie aflata in subordinea Consiliului Judetean Constanta, care a organizat acest referendum, potrivit Mediafax.

Laurentiu Marin, a declarat ca s-a recurs la aceasta masura in conditiile in care reprezentantii Directiei de Statistica, care ar fi urmat sa centralizeze procesele-verbale, nu s-au prezentat la Biroul Electoral.

Presedintele CJ, Nicusor Constantinescu, a declarat ca referendumul local a trecut, intrunindu-se numarul de voturi necesare validarii, potrivit Ziua de Constanta.

Prefectul judetului, Claudiu Palaz, afirma contrariul: "Din punctul meu de vedere s-a dorit prelungirea referendumului cu o ora ca la ora 20.00 nu se intruneau conditiile pentru ca referendumul sa fie validat. Nu s-a intrunit procentul de 50% plus 1", potrivit aceluiasi cotidian.

Ora 21,30 Prefect Constanta: Decizia de prelungire a referendumului, nelegala. Fac plangere penala impotriva BEJ

Prefectul judetului Constanta, Claudiu Palaz, sustine ca decizia Biroului Electoral de Circumscriptie Judetean de prelungire a procesului electoral pana la ora 21.00 este una abuziva si ca va face plangere penala impotriva membrilor Biroului care au luat aceasta decizie, potrivit Mediafax.

"Biroul Electoral de Circumscriptie Judetean Constanta a hotarat prelungirea programului de votare pana la ora 21.00, decizie abuziva luata ca urmare a solicitarilor venite din partea PSD si PNL. Cred ca doar o inconstienta a membrilor Biroului Electoral de Circumscriptie poate determina o asemenea decizie sau pur si simplu gandirea aberanta a celui care a initiat si organizat acest pseudo-proces electoral poate sa ii puna intr-o situatie atat de vulnerabila din punctul de vedere a respectarii legii pe presedintii sectiilor de votare. Pur si simplu BECJ Constanta profita de necunoasterea legislatiei de catre acestia, punandu-i in situatia de a incalca grav legea numai si numai pentru ca Nicusor Constantinescu, in disperarea ca nu-si atinge obiectivul pervers, si anume o falsa legitimitate a unui referendum organizat intr-o crasa manipulare a cetatenilor din judetul Constanta si cu grave incalcari ale procedurilor electorale, sa poata sa obtina validarea referendumului", spune prefectul de Constanta.

Si reprezentantii PDL Constanta au anuntat ca vor face plangeri penale impotriva membrilor Biroului Electoral de Circumscriptie Judetean, sustinand ca acestia au incalcat Legea nr. 3/2010 privind organizarea si desfasurarea referendumului, care la articolul 34 prevede ca scrutinul va incepe la ora 8.00 si se va incheia la ora 20.00.

Ora 20,30 Programul de votare a fost prelungit cu o ora, la  cererea primarilor PSD si PNL

Sectiile de votare vor fi deschise pana la ora 21,00, programul fiind prelungit cu o ora, ca urmare a solicitarilor primarilor PSD si PNL din judet, care spun ca la unele sectii s-au format cozi, iar cetatenii nu puteau sa voteze pana la ora initiala 20,00 de inchidere a urnelor, relateaza Agerpres.

Purtatorul de cuvant al Biroului Electoral Judetean Constanta, Laurentiu Marin, a declarat ca primarii USL au facut propunerea respectiva reprezentantilor judeteni ai PSD si PNL care, la randul lor, au cerut presedintelui BEJ prelungirea cu o ora a programului sectiilor de votare, solicitare ce a fost aprobata.

''Nu puteam sa luam dreptul unui om de a vota, mai ales ca nu este o miza politica in joc, nu sunt alegeri electorale. (...) Multi cetateni au venit la vot aproape de ora 20,00, s-au format cozi la unele sectii de votare si acestia nu ar mai fi putut vota'', a spus reprezentantul BEJ.

Locuitorii sunt chemati sa raspunda cu 'Da' sau 'Nu' la intrebarea: "Sunteti de acord cu desfiintarea unitatii administrativ-teritoriale judetul Constanta?

Ora 19,00 Presedintele CJ Constanta: Neparticiparea la referendum inseamna desfiintarea judetului

Presedintele Consiliului Judetean Constanta, social-democratul Nicusor Constantinescu, le-a cerut duminica locuitorilor din oras sa participe la referendum, pentru ca, in caz contrar, judetul va fi desfiintat, potrivit Agerpres.

''Fac apel catre constanteni sa mearga la vot pana la ora 20,00, pentru ca neparticiparea inseamna, din pacate, desfiintarea judetului. (...) Votul de astazi va fi un puternic semnal pozitiv ca noi, cetatenii judetului Constanta, inca existam chiar daca trecem prin atatea greutati, ca pentru noi judetul Constanta inseamna tot ceea ce reprezentam noi ca familie, ca dobrogeni, ca istorie, ca legaturi de civilizatie si legaturi de viata. '', a declarat Nicusor Constantinescu, in conditiile in care prezenta la vot este redusa.

Potrivit rezultatelor numararii paralele a voturilor facuta de reprezentantii PSD Constanta, pana la ora 19,00 in intreg judetul au votat aproape 40% din totalul cetatenilor inscrisi pe listele electorale.

Rezultate asemanatoare au fost obtinute la numararea paralela a voturilor si de reprezentantii PDL Constanta si, potrivit liderului judetean al formatiunii politice, Christian Gigi Chiru, ''este cat se poate de evident ca, in mod normal si legal, pana la ora inchiderii urnelor, este imposibil ca prezenta ordonata de presedintele Consiliului Judetean Constanta, Nicusor Constantinescu, de 50% plus unu, sa devina realitate''.

Pentru ca referendumul sa fie validat, la scrutinul electoral organizat de CJ Constanta pentru a consulta cetatenii daca sunt sau nu sunt de acord cu desfiintarea administrativ - teritoriala a judetului, trebuie sa mearga la urne 50% plus unu din totalul de peste 600.000 de constanteni cu drept de vot.

Referendumul nu a starnit prea mult interesul constantenilor, scrie Ziua de Constanta.

Potrivit numaratorii paralele pe care o efectueaza PSD pana la ora 12.00, 14% din populatia judetului a iesit la vot. Numaratoarea celor de la PDL arata o prezenta de 13%.

Pentru exercitarea dreptului de vot cetatenii trebuie sa aiba asupra lor cartea de identitate valabila. Totodata, votul poate fi exercitat si la alte sectii de votare decat cele la care oamenii sunt arondati, in acest scop folosindu-se listele suplimentare.

Pentru ca referendumul sa fie validat este nevoie ca jumatate plus unu din numarul total al alegatorilor sa voteze.

Procesul electoral va dura pana la ora 20.00.

Potrivit reprezentantilor Biroului Electoral de Circumscriptie Judetean Constanta, pana acum procesul de votare s-a desfasurat fara incidente.

Reprezentantii Biroului Electoral de Circumscriptie Judetean Constanta spun insa ca au aparut unele dezinformari dupa ce mai multi presedinti de sectii de votare au primit pe telefoanele mobile un mesaj care spunea ca referendumul este organizat nelegal si prin care erau sfatuiti sa nu se prezinte in sectii in ziua referendumului. In acest caz a fost sesizata Politia Constanta.

Referendumul are loc in baza unei hotarari care a fost votata in 22 iunie de consilierii PSD si PNL, dupa ce reprezentantii PDL au lansat tema reorganizarii administrativ-teritoriale a tarii.

Hotararea CJ a fost atacata apoi in instanta de catre prefect, insa Curtea de Apel Constanta a respins, in 13 octombrie, actiunea acestuia.

Organizarea acestui referendum a provocat controverse intre prefectul judetului Constanta, Claudiu Palaz, si presedintele CJ, Nicusor Constantinescu, care se acuza reciproc ca incalca legea.

Claudiu Palaz a declarat, vineri, intr-o conferinta de presa, ca dupa incheierea referendumului va face o plangere penala impotriva lui Nicusor Constantinescu pentru abuz in serviciu si va sesiza Consiliul Superior al Magistraturii in cazul presedintelui Biroului Electoral de Circumscriptie Judetean Constanta, judecator Claudia Bojin, care ar fi luat hotarari neconforme cu legea.

La randul sau, presedintele Consiliului Judetean Constanta ii reproseaza prefectului ca nu a informat Departamentul pentru Administratie Publica Locala din cadrul MAI in termen de 24 de ore de la primirea hotararii CJ prin care se stabileste organizarea referendumului, ca nu a comunicat in termen de 48 de ore de la stabilirea datei referendumului lista cu alti juristi decat judecatori si procurori din care sa fie desemnati prin tragere la sorti presedintii sectiilor de votare, ca nu a vegheat la respectarea termenelor pentru realizarea activitatilor prevazute in Legea referendumului si ca nu a raspuns cererilor de indeplinire a obligatiilor formulate de catre Biroul Electoral de Circumscriptie Judeteana Constanta.

Tema reorganizarii administrative a tarii fost adusa in discutie in luna mai de catre reprezentantii PDL, iar presedintele Traian Basescu a promovat o varianta de reorganizarea administrativa cu opt judete mari sau sapte judete si municipiul Bucuresti.

Reprezentantii opozitiei au contestat propunerea, cu care nu au fost de acord in totalitate nici liderii UDMR.

Ulterior, mai multe consilii judetene au emis hotarari privind organizarea de referendumuri pe tema intentiei de reimpartire administrativa, majoritatea acestor decizii ale autoritatilor judetene fiind contestate in instanta de catre prefecturi


Citeste mai multe despre   


















17926 vizualizari

  • +33 (59 voturi)    
    populism gretos al usl ... (Duminică, 6 noiembrie 2011, 10:48)

    MARIAN [anonim]

    UN ACT DE UN POPULISM ZGUDUITOR SI SFIDATOR CARE REFLECTA RUPEREA TOTALA DE REALITATE A USL ... ACESTI DERBEDEI PLANG PE UMERII PENSIONARILOR CU LACRIMI DE CROCODIL IAR IN LOC DE UN PACHET CONSISTENT DE SARBATORI CHELTUIE AIUREA BANII JUDETULUI . INCALIFICABIL !
    • -19 (39 voturi)    
      Hotnews dezinformeaza (Duminică, 6 noiembrie 2011, 19:35)

      cum redusa? [anonim] i-a raspuns lui MARIAN

      Cum puteti spune ca este redusa prezenta la vot cand va fi de aproape 50%? (care in fapt este de 70-80%, tinand cont ca pe liste sunt puse persoanele plecate care nu au mai aparut la recensamant)
      Dar ce sa te astepti la Hotnews care este instrumentul de propaganda al PDL. Va garantez ca peste 90% au votat pentru pastrarea judetului Constanta. Oricum, dupa alegeri, PDL va fi spulberat.
      • +8 (20 voturi)    
        judetul constanta? (Duminică, 6 noiembrie 2011, 23:14)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui cum redusa?

        pardon, vroiai sa spui judetul mazare, nu? nu neaparat pt ca voteaza constant un // pe post de primar, ci pentru ca mai multa minte nu pot avea daca s-au inghestuit sa voteze la facatura asta de recensamant.
        daca s-ar crea regiunea de dezvoltare dobrogea, nu tot constanta ar fi centrul? care o fi motivul pt care sa voteze nu? mai rau de atat, care o fi motivul pentru care un om care are creierul mai mare decat un bob de mazare s-ar duce la o asemenea aberatie de recensamant?

        si ce daca pdl va fi 'spulberat' dupa alegeri? te bucuri? in constanta primarul si consiliul judetean sunt de la psd, nu? singurul lucru care se va schimba va fi ca vor fura mai mult pentru ca nu le va mai fi frica de DNA... isi va pune psd securistii inapoi la justitie si interne... sa vezi atunci lapte si miere pt amaratii care au votat azi.(editat de HotNews.ro)
        • -3 (5 voturi)    
          Anonimat (Luni, 7 noiembrie 2011, 9:42)

          constiinta [anonim] i-a raspuns lui pehash

          Ai noroc pehash ca emiti teoriile tale aberante sub palaria anonimatului. Tu esti un fanatic politic PDL (probabil esti un membru inflacarat PDL, care asculta indoctrinat teoriile tatucului) Constantenii nu au votat politic, eu nu am legatura cu nicio formatiune politica, dar sunt impotriva aberatiilor emise de oricine(cum ar fi aceasta regionalizare) Constatenii, pe care ii jignesti in corpore, au decis ca judetul Constanta sa ramina asa cum este si nimeni nu mai poate schimba asta acum.
      • +5 (13 voturi)    
        Ha,ha! (Duminică, 6 noiembrie 2011, 23:17)

        nana [anonim] i-a raspuns lui cum redusa?

        Si, mai adauga si cativa morti care se intorc de la groapa, special pentru asta... :))))))))))))))
        Cei care n-au fost la recensamant, au venit cu camioanele dupa...?
        • +2 (14 voturi)    
          PSD-ul si (Luni, 7 noiembrie 2011, 3:02)

          banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui nana

          PNL-ul,mai nou USL,este sau sunt formatiuni politice care au doctrina de baza minciuna,prostirea cetatenilor si furtul.Ce ipocrizie ;pana la ora 19 ,prezenta a fost de 40%,dar in intervalul dela ora 12 (14% prezenta)pana la ora 19,au votat 26%, (adunare simpla 14 +26 =40) ,urmeaza intrebarea logica daca in 7 ore au votat 26 % cum se poate vota in 2 ore inca 10% stiind ca dupa ce se lasa intunericul ,si in general seara prezenta la urne scade CONSIDERABIL!
          P.S. IN INTUNERIC LUCRUL LE PLACE DOAR HOTILOR !
          • -4 (14 voturi)    
            referendum la constanta (Luni, 7 noiembrie 2011, 4:36)

            giulesteanu [anonim] i-a raspuns lui banateanul.

            lui banateanu !
            De ce te mira faptul ca intr-un interval mic de timp au votat foarte multe persoane ?
            Intreaba pe desteptul vostru ministru de externe cum de a votat atata lume la Paris de la scos pe basescu presedinte ? La Paris s-a votat la 13 secunde un vot ! De ce crezi ca dupa lasarea intunericului prezenta la vot scade considerabil ? La Paris era intunericul mai transparent de nimereau votantii la baconschi in prag cu viteza gandului !
            De ce dracu' nu va e putina rusine sa mai si recunoasteti ca intunericul prinde bine la hoti, cand PDL-ul e de departe campion al hotiilor.
            Adevarul este ca a inceput sa va tremure textilele intime de frica ca se intoarce roata si hotiile facute pe intuneric (inclusiv votul de la Paris) se vor pune in lumina si vor vedea si fraierii de sustinatori ai lui boc, udrea si basescu adevarata fata a lor.
            Explicate mai banatene de ce membrii marcanti ai PDL a inceput sa critice partidul din care face parte ? Vezi Videanu, Cristi Preda, & co.
          • -3 (3 voturi)    
            Cum se poate vota? (Luni, 7 noiembrie 2011, 10:27)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

            Simplu ca si la paris.
            Doi pe secunda.
    • -5 (29 voturi)    
      cum zicea idolul tau (Duminică, 6 noiembrie 2011, 19:38)

      smen [anonim] i-a raspuns lui MARIAN

      ''sa ne intarcem la popor'' aaaa pardon pentr voi poporul e bn doar cand va avantajeaza,cand e impotriva voastra deja aruncati cuvinte fumate demult ''populsism,comunisti,mineri,iliescu'' stm reteta
    • +17 (25 voturi)    
      update 3 (Duminică, 6 noiembrie 2011, 20:06)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui MARIAN

      psd a cerut prelungirea cu o ora a referendumului pe motiv ca bietii constanteni, oameni foarte harnici, lucreaza duminica pana la ora 20.00 si abia dupa aceasta ora pot ajunge la vot.
      pe cat punem pariu ca se va atinge prezenta 'dorita', dar se vor gasi pe liste o gramata de electori care n-au calcat azi pragul circumscriptiilor?
      • -7 (15 voturi)    
        Ce te intereseaza pe tine? (Duminică, 6 noiembrie 2011, 23:35)

        Constantean [anonim] i-a raspuns lui pehash

        Se pare ca baietii de aici s-au pus cu minusuri la greu. Hotnews a scos vestea cu prezenta redusa la vot, a inghitit papara si tot ii da cu minusuri. Aici nu este nimic politic la mijloc, pur si simplu constantenii vor ca judetul sa ramana asa cum este si asta au si votat si de aceea au iesit masiv la vot in ciuda catorva bieti propagandisti de la PDL. De acum nu se mai poate face nimic, judetul Constanta nu va fi integrat in nicio regiune moldoveneasca sau de alta natura.
        • +4 (6 voturi)    
          Constantenii vor (Luni, 7 noiembrie 2011, 7:00)

          banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Constantean

          sa ramana asa cum este ! Da te cred fiindca si TU te identifici cu constantenii.Dar despre ce faci
          este ca ai un gob (loc de munca) in administratia publica cu o renumeratie foarte-foarte buna ! STATUL te plateste pentru stat -degeaba ! Asta nu intelege lumea si cei pe care le prostiti,ca trebuie redus numarul celor ce stau degeaba la stat ! LA LUCRU CU VOI NU INTINDETI MANA DOAR PENTRU BANI,ducetiva si tociti ungiile cu ceva ,si veti pretui banii respectivi, doar leati castigat cu MUNCA !
          • 0 (4 voturi)    
            banatene (Luni, 7 noiembrie 2011, 10:34)

            justin [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

            Un sfat: mai treci pe la scoala.

            Sigur esti un imigrant in zona. Banatenii nu au un mod de exprimare ca al tau (prost gramatical cat si violent)

            Sau poate ar trebui sa mergi la lucru, nu sa ceri "renumeratie" pentru opiniile tale de doi bani.
            • 0 (2 voturi)    
              shout inca ceva ! (Luni, 7 noiembrie 2011, 15:27)

              banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui justin

              da,La lucru mai merg fiindca sunt chemat cu toate ca sunt de ani dezile inpensie! dar ma cheama fiindca voi tineretul nu stiti sa faceti nimic,doar gura este devoi,dar daca te-as pune langa un strung ai murii de foame langa el ,hai ceau !
        • -2 (4 voturi)    
          Asa este politica la noi.... (Luni, 7 noiembrie 2011, 9:43)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Constantean

          cand PDL vrea sa "consulte populatia" pune pe buletinele de vot intrebarile la fel, sa iasa cum vor ei (vezi planuitul si abandonatul referendum din Bucuresti...).
          Populism?
          Pai referendumul care te-a intrebat daca vrei mai putini parlamentari, dupa o campanie furibunda de diabolizare a parlamentului (esenta , de fapt, a unei democratii reprezentative moderne)...ce dracu' a fost?
          Localnicii nu pot sa hotarasca pentru ei?
          Atunci de ce ni se scot ochii ca locuitorii Rosiei Montane trebuie sa hotarasca asupra exploatarii aurului romanesc de catre altii?
          Aha, acolo sunt alte interese....
          Uite ce este, stimati basisti, Mazare v-a tras-o dupa modelul Basescu!
          A demonstrat, prin metode oranj, ca reorganizarea Romaniei nu este dorita de popor.
          Na! Va place?
          Incep sa cred ca a inceput sfarsitul vostru....va sugerez sa urmati sfatul sefului vostru catre romani: plecati in alte tari, oriunde si lasati-ne !
          • +2 (2 voturi)    
            Si cine va castiga? (Luni, 7 noiembrie 2011, 10:35)

            dora si profa in acelasi timp [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Ba pot hotari in interes strict local,dar nu intr-o problema ce priveste regionalizarea intregului teritoriu al tarii ,adica o reforma adm.teritoriala.Abia atunci se va vedea cine sunt fruntasii si cine codasii in elaborarea proiectelor de dezvoltare pentru cetatenii proprii.Constantenii sunt aburiti rau de propaganda edililor locali si nu vad cum acestia mulg deodata si vaca locala si pe cea nationala fara sa simta o imbunatatire in nivelul lor de trai.Mazare si ai lui in noua configuratie administrativa nu-si vor petrece viata prin sejururi prin tarile exotice,vor trebui sa dea socoteala cetatenilor lor.
    • +6 (6 voturi)    
      In plus, (Luni, 7 noiembrie 2011, 7:36)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui MARIAN

      cat trebuie sa fii de tampit sa crezi, ca cetatean, ca te afecteaza cu ceva desfiintarea judetului. Singurii afectati sunt cei angajati la consiliul judetean in special presedintii si consilierii de consilii judetene care nu stiu sa faca altceva decat sa candideze si sa FURE!!!
    • -1 (3 voturi)    
      dar... (Luni, 7 noiembrie 2011, 9:03)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui MARIAN

      referendumuril;e lui Basescu nu sunt populiste?.. Elvetia este tara populismului daca o iei dupa asta.. la ei referendumul este ceva obisnuit... atata vreme cat se doreste comasarea judetelor in vederea impartirii teritorial-administrative aceste referendumuri arata ce doreste poporul.. si nu uita ca exact presedintele spunea ca trebuie ca politicienii sa se indrepte catre popor.. dar se vede ca voi cei ce ganditi doar portocaliu aveti doar ideile pe care vi le permite partidul
  • +24 (24 voturi)    
    Ce este pus pe buletinul de vot? Concret si nu ce (Duminică, 6 noiembrie 2011, 10:53)

    Misto [anonim]

    Si acuma intrebarea!
    Ce intrebare este poe buletinele de vot?
    Cum este formulata intrtebarea?
    putem scrie aici si 10 pagini, sa va tot invartiti in jurul gaurii
    Decu:
    Ce srie pe buletimnul ala de vot?
    • +6 (12 voturi)    
      Intrebarea este... (Duminică, 6 noiembrie 2011, 19:17)

      Razvan S. [utilizator] i-a raspuns lui Misto

      "Sunteți de acord cu desființarea unității administrativ-teritoriale, județul Constanța?"
      Răspunsul logic, la formularea respectivă, este "NU". Dacă nu oferi nicio alternativă în locul județului, ce-ar putea să zică? "... adică toți ceilalți o să aibă în continuare județ, iar noi o să fim așa... într-o pată albă pe harta României?!"
      Vezi: http://diacritica.wordpress.com/2011/11/06/votat
    • +10 (10 voturi)    
      CE SCRIE (Duminică, 6 noiembrie 2011, 20:02)

      IOLANDA [anonim] i-a raspuns lui Misto

      PE BULETIN :DORITI DESFIINTAREA UNITATII ADMINISTRATINE CONSTANTA:
      1.DA
      2.NU
      ASTA E TOT CE SCRIE
      • -4 (10 voturi)    
        @ iolanda (Duminică, 6 noiembrie 2011, 23:28)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui IOLANDA

        Mai bine fii atenta la ce scrie si cum scrie.
        Omul are un singur neuron, adica portocaliu si atrofiat. Ma refer la mister "Misto"
        • +1 (3 voturi)    
          Misto? (Luni, 7 noiembrie 2011, 8:22)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Cuvant... portocaliu?
          Nu el lui Mitrea?
          Cucoana, nu sunt misogin, dar parca esti... blonda!
  • +30 (44 voturi)    
    desfintarea clicii (Duminică, 6 noiembrie 2011, 11:01)

    rov [utilizator]

    Nicusor cu puisor mazarica au toate ploile facute la C-tanta. De ce sa se amestece cu altii. Si de ce sa nu fie in fiecare judet cate un aparat birocratic stufos. Au pus intrebarea "la sentiment" , iar populatia e mandra ca voteaza... Ne-am obisnuit sa dam vina pe polticieni- gresit, daca alegatorii iti canta in struna de ce sa nu profiti de naivitatea lor ?
  • +29 (45 voturi)    
    cetatenii din Constanta nu au autoritatea... (Duminică, 6 noiembrie 2011, 11:03)

    coriolan [anonim]

    ...de a decide asupra organizarii teritoriului Romaniei.
    Daca vor independenta fata de conducerea Romaniei, si astfel sa decida asupra destinului lor,sa o faca asumandu-si toate consecintele.Este cea mai mizerabila actiune de propaganda PSD-ista,de populism dezmatat.Este un precedent care va fi speculat de secui si va trebui sa tacem malc dupa referendumul iresponsabililior psd-isti de la Constanta.Evident ca vor vota NU si asta va insemna ca s-a mers pe furia si emotia produsa asupra unei parti din populatie de o opinie a decidentilor guvernamentali.Parerea mea este ca gasca de nemernici si papagali de la Constanta trebuie sparta.Oare constantenii nu-si dau seama ca sunt umiliti si crezuti oligofreni de paparudele masculine de acolo?
    • +16 (26 voturi)    
      cetatenii din "tinutul" secuiesc nu au autoritatea (Duminică, 6 noiembrie 2011, 18:27)

      Justitia Romana [anonim] i-a raspuns lui coriolan

      ... de a decide asupra organizarii teritoriului Romaniei... tot asa cum nici cetatenii din Constanta nu au aceasta autoritate...

      Organizatorii "referendumului" de la Constanta dau dovada de prostie crasa... si creaza un precedent periculos...
      • +10 (16 voturi)    
        Nu chiar prostie (Duminică, 6 noiembrie 2011, 20:51)

        Marinel [anonim] i-a raspuns lui Justitia Romana

        Au un tel precis: ciolanul.
        Au dezinformat lumea, ca se desfiinteaza judetul, fara sa spuna ca este vorba de consiliul judetean unde Constantinescu taie frunza la ciini pe banii contribuabililor si mai mult decit atit submineaza autoritatea prefectului. Nu au spus ca ramin in continuare tribunalul, politia, finantele si altele, ca sa creeze impresia ca trebuie sa te duci la Galati pentru o hirtie, un impozit sau o taxa.
        Eu unul as fi votat (DA) pentru desfiintare, dar nu m-am dus la vot sa nu treaca de 50%+1, sa nu se valideze referendumul, deoarece au votat multi pensionari (NU).
        Martalogii sa se duca la munca, nu sa doarma beti la volan in intersectii.
    • -1 (1 vot)    
      Atunci nici cei din Rosia Montana nu au nici un dr (Luni, 7 noiembrie 2011, 9:12)

      dan [anonim] i-a raspuns lui coriolan

      Atunci nici cei din Rosia Montana nu au nici un drept sa-si spuna parerea... Si de fapt nimeni... in afara de smecheri... dar poate locuitorii ar trebui trimisi direct la canalul Siret Dunare daca ar incerca sa-si spuna parerea. S-ar rezolva si cu dezvoltarea tarii... s-ar rezolva si cu deficitul, ca n-ar mai consuma decat o coaja de paine pe zi.... am ajunge la 16 milioane, care se spune ca e tinta pentru romani... o solutie foarte simplu de realizat... pana acum s-au rezolvat etapele intermediare... mai e doar un pas....
    • -2 (2 voturi)    
      Care "conducere"a Romaniei? (Luni, 7 noiembrie 2011, 9:33)

      livia [anonim] i-a raspuns lui coriolan

      referendumul face parte din execitiu democartic,iar Romania este democratie,sau cumva stalinist-nazistii PDL vor dictatura?
  • +21 (31 voturi)    
    Fara suspendare (Duminică, 6 noiembrie 2011, 11:04)

    Daniels22026 [utilizator]

    Mi se pare ca referendumul e doar un raspuns la propunerea PDL-ului de reorganizare administrativa a tarii. La o propunere se putea raspunde cu un sondaj de opinie. De ce referendum, de ce atitia bani aruncati aiurea?

    Cei care au organizat si aprobat aceasta razbunare costisitoare, ar trebui sa intre la inchisoare, fara suspendare. Se gasesc in practica atitea intrepretari hazlii ale legilor, incit sint sigur (desi nu sint jurist) ca vinovatii moral de la Constanta pot fi sanctionati si penal.
    • -14 (26 voturi)    
      nici 10% din cetatenii Romaniei nu sustin (Duminică, 6 noiembrie 2011, 17:33)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      reorganizarea teritoriala, una din marile gafe ale actualei guvernari! in mod clar cu idei de tipul reorganizare teritoriala, exploatarea aurului de catre straini ,neputinta in lupta impotriva coruptiei ,arata clar nu numai limitele guvernarii actuale dar si faptul ca se situeaza in contra istoriei
      poporului roman!
      • +10 (18 voturi)    
        Nu uita. (Duminică, 6 noiembrie 2011, 19:53)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        Actuala organizare teritoriala este opera tov.Ceausescu si nu este conform traditiilor si intereselor populatiei din zonele de interes.Da,actuala organizare trebuie modificata si numai pentru a se sparge niste gasti care franeaza dezvoltarea localitatilor.Baronii actuali pun frana investitiilor de teama pierderii influentei .Nu stiu de unde ai scos "nici 10%".Cred ca este pusa la misto.Cred ca 10% nu vor reorganizare si daca te documentezi cum au fost facute actualele judete ,imi dai dreptate.
        • -10 (18 voturi)    
          Esti jalnic (Duminică, 6 noiembrie 2011, 21:35)

          pentru mircea [anonim] i-a raspuns lui mircea

          Mircea Basescu nu te mai agita atat vine scadenta si o sa pierdeti cu brio alegerile, daca mai sustineti si gafa asta de reorganizare teritoriala sunteti terminati politic. Oricum se vede ca nu aveti curaj sa cereti niciun fel de opinie populara. Mai aveti un an de zile si la revedere!!!!
      • +9 (17 voturi)    
        Obiectiv (Duminică, 6 noiembrie 2011, 20:19)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        De la reorganizarea teritoriala a Romaniei, te razbuni si intrebi populatia daca e de acord cu desfiintarea judetului Constanta? De cind facem referendum pe judete privitor la probleme nationale? Unde-i propunerea referendumului pentru o concreta organizare teritoriala?

        Trebuia sa scrii o propozitie si despre referendumul de la Constanta, ca despre asta e vorba aici si acum. Urasti PDL-ul, dar asta nu trebuia sa te impiedice sa fii obiectiv punctual.
      • +9 (17 voturi)    
        Doar faotul ca se opune din rasputeri UDMR (Duminică, 6 noiembrie 2011, 20:43)

        revelare [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        e cea mai buna dovada, ca reorganizarea e buna in varianta prezentata de Base....
        Ii scoate pe unguri de a mai fi sefi la judet/regiune, raman doar primari in mizeriile lor
  • +24 (30 voturi)    
    cine plateste referendumul? (Duminică, 6 noiembrie 2011, 11:24)

    bizonul [anonim]

    cine plateste referendumul?
    • +8 (14 voturi)    
      contribuabilii (Duminică, 6 noiembrie 2011, 20:53)

      ana [anonim] i-a raspuns lui bizonul

      dar sper ca justitia sa-i impute costurile, 2 milioane lei.
  • +28 (36 voturi)    
    Mult zgomot pentru un rezultat ... previzibil (Duminică, 6 noiembrie 2011, 11:32)

    Gherase [utilizator]

    Referendumul asta este doar o forma de teatru ieftin.
    Scopul evident este discreditarea ideii de regionalizare.
    Intrebarea de pe formular este "Sunteti de acord cu desfiintarea unitatii administrativ-teritoriale, judetul Constanta?". Nici o vorba despre care ar fi alternativa, adica infiintarea unei alte unitati administrativ teritoriale, sa zicem regiunea Dobrogea, care ar putea avea resedinta de regiune tot la Constanta ...
    Pentru a fi validata optiunea de eventuala desfiintare, la referendum ar trebui sa participe peste jumatate din votanti, din care jumatate sa voteze Da. Si chiar si atunci, s-ar invoca lipsa de legitimitate a celor care au votat pentru, comparativ cu totalul populatiei votante. Ca atare, lucrurile sunt prea clare chiar inainte de a incepe simulacrul de referendum. O facatura ce va fi puternic mediatizata cu scop politic evident
  • -20 (32 voturi)    
    PDL ar face orice sa interzica referndumul (Duminică, 6 noiembrie 2011, 11:35)

    John [anonim]

    ... deoarece le este frica de popor.
    • +18 (24 voturi)    
      Si Germania, Franta si restul Europei... (Duminică, 6 noiembrie 2011, 16:43)

      Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui John

      ..au facut tot ce le-a stat in putinta sa impiedice referendumul din Grecia. Oare de ce!?
      Asa ca lasa-ne si intoarce-te repede pe Antena 3 si delecteaza-te cu delicatesele care se servesc acolo!
      • +2 (6 voturi)    
        bravoooo (Luni, 7 noiembrie 2011, 6:21)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Tase Rotta

        mai facut sa RAD! Delicatese......la antena-3.....auzi ce chestie hahahaha,delicatese .ai uitat ceva.......hahahaha delicatese pentru prostii !
    • +8 (14 voturi)    
      Si ce face ,ma rog? (Duminică, 6 noiembrie 2011, 19:57)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui John

      De ce sa le fie frica.Adica nu le este frica hotilor de la PSD si PNL numiti acum USL-(isi schimba mereu numele dar naravul ba)care au distrus economic Romania si sa le fie frica celor care incearca sa tina Romania pe linia de plutire.Cred ca esti dintre cei care au distrus Romania si va veni si randul tau sa dai socoteala.Banii furati nu-ti vor fi pavaza.
  • -14 (26 voturi)    
    ... (Duminică, 6 noiembrie 2011, 11:43)

    dragos234 [utilizator]

    Ar trebui facut asa in toate judetele.
  • +23 (31 voturi)    
    Bani aruncati pe geam . (Duminică, 6 noiembrie 2011, 11:45)

    STEFAN A. [utilizator]

    Deci :
    1- Daca la referendum se stabileste ca Constanta ramine judet , nu se schimba nimic .
    2- Daca se stabileste ca nu mai vor judet , in ce se transforma ca inca nu exista nici o lege pentru asa ceva?
    3- Cum stim noi romanii sa aruncam banii pe geam. Si "preventiv" ca inca nu se are habar ce si cum cu reorganizarea pe regiuni. In realitate pot fi si comasate judetele . Mai mari dar si mai putine . Fara sa fie obligatorie o modificare constitutionala .
    Se vede ca Mazare are bani cu gramada la Constanta . Sau poate cheltuielile cu refendumul sint puse pe spatele administratiei centrale ?
    • -3 (9 voturi)    
      Hmmm (Duminică, 6 noiembrie 2011, 23:22)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui STEFAN A.

      Mda, ai dreptate...acei bani puteau umple conturile divei din plescoi sau a familiei avare si hamesite a marinarului.
      Referendumul referitor la numarul de parlamentari(pe care mafia pdl+bese) nu la folosit decat pentru propaganda, la ce a folosit?
      Si cat a costat cetatenii?
      Apoi nici macar nu a fost aplicat rezultatul...tipic tzeparului de bese.
  • +19 (27 voturi)    
    Se impune, (Duminică, 6 noiembrie 2011, 11:47)

    ioil [anonim]

    infiintarea a cator mai multe cluburi de fite sub tutela lui Mazare care pare sa fie cel mai bun in materie.sper ca asa sa treaca mai usor criza peste bietii constanteni!
  • +25 (33 voturi)    
    Ce rost are? (Duminică, 6 noiembrie 2011, 12:02)

    mircea [anonim]

    Astia de la Constanta fac referendum numai pentru a cheltui prosteste niste bani si pentru a le acorda ungurilor un atuu.Cei din HarCov vor spune ca "uite si la Constanta sa facut referendum,care-i problema'?Despre referendumul din Constanta PSD tac malc.
    • +6 (12 voturi)    
      Sa crezi tu ca prosteste cheltuie banii, (Duminică, 6 noiembrie 2011, 20:46)

      revelare [anonim] i-a raspuns lui mircea

      ia afla cine a tiparit buletinele de vot, de une au cumparat, hartie, pixuri, materiale de tot felul?
  • +20 (30 voturi)    
    Nestire (Duminică, 6 noiembrie 2011, 12:07)

    gdans [utilizator]

    In primul rand lipseste informatia principala : cum este formulata intrebarea pe formularele de vot.

    Este aproape imposibil sa voteze jumatate plus unu din numarul total al alegatorilor cel putin din cauza prezentei scazute la vot.

    Regionalizarea ar fi avut aspectele pozitive in atragerea fondurilor europene, restructurarea si micsorarea cheltuielilor bugetare si nu mai putin rezolvarea problemei maghiare cu infiintarea regiunii Centru cu capitala la Brasov.

    In cazul particular al jud. Constanta nu au decat sa-l faca regat si sa-l puna pe Mazare rege, cu asemenea electori mai bine lipsa.
  • +20 (28 voturi)    
    bani aruncati pe fereastra (Duminică, 6 noiembrie 2011, 12:26)

    Denoro [utilizator]

    Bani aruncati pe fereastra si scandal inutil pentru un referendum a carui rezultat este din start cunoscut. Normal ca cei din judetul Constanta nu vor dori desfiintarea judetului Constanta in forma lui actuala. Tine de patriotism local.
    Si lasand asta la o parte, ca rezultatul este evident, la ce ajuta? In cazul unei reorganizari teritoriale, se poate invoca acest referendum astfel incat judetul Constanta sa ramana nemodificat? Sincer, ma indoiec ca un astfel de referendum are puterea asta; daca ar avea, atunci si referendumurile din Harghita si Covasna care se mai tin uneori ar trebui sa destrame Romania, ori asa ceva e aberant. Cum cam aberant e si referendumul de azi din Constanta: bani aruncati pe fereastra, scandal fara sens si o inutilitate desavarsita!
  • +24 (32 voturi)    
    Ce mizerie (Duminică, 6 noiembrie 2011, 13:28)

    Vlad [anonim]

    E o rusine ce se intampla in constanta. Acest referendum e doar o manevra financiara a celor de la primarie. Nu degeaba au bagat un pret de 3 ori mai mare decat costa in mod normal sa faca acest referendum. In buzunarele cui credeti ca a intrat diferenta de bani?
  • +17 (25 voturi)    
    in concluzie: bani aruncati pe geam! (Duminică, 6 noiembrie 2011, 14:07)

    mircea [anonim]

    Indiferent de rezumatul referendumului judetean, de la Constanta sau de aiurea, totul e in zadar!

    Banii s-au folosit aiurea, ca de obicei unii politicieni vor sa se ascunda in spatele legii...populare, insa nimeni si nimic nu tine cont de cheltuirerea banilor aiurea. Nimeni nu raspunde pentru harababura asta. E o frenezie greceasca si in Romania!

    Astept de 40 de ani sa vad judecatorii la puscarie pentru deciziile gresite luate voit. La fel cu politicienii care fie au votat legi tampite, fie au complotat contra intereselor poprului roman! Idem pentru toti cei implicati in ultimele decenii in spolierea populatiei si aducerea ei in stare de masa neomogena, dezbinata, fara viitor! Cine va recupera anii pierduti ai acestei natii din cauza unor politicieni-oameni de afaceri-magistrati verosi ori lipsiti de scrupule?!
    Daca pe vremea lui Ceausescu mai era rotirea cadrelor sau confiscarea averilor obtinute ilicit, prin mijloace nejustificate...de 22 de ani incoace se pare ca toata clasa conducatoare nu doreste decat terminarea fizica a celor ce nu (mai) pot fugi din tara!

    Si uite asa va aparea un nou Vadim, ori mai rau, un nou Hitler! La inceput va parea un nou lider, care vrea binele tarii, mai apoi va cere prin plebiscit puteri absolute sa lupte cu Mafia, apoi va sfarsi prin a fi un nou dictator, mai mult sau mai putin luminat, care va sfarsi prin a duce tara intr-un nou razboi! Nimeni nu invata nimic din istorie...

    Asa sa va ajute Dumnezeu!
  • +24 (34 voturi)    
    OUT PSD! (Duminică, 6 noiembrie 2011, 14:28)

    Klaus [anonim]

    Legea 315/2004 a fost promulgata de catre mizeriile de la PSD. Ei doreau sa imparta tara in 8 regiuni de dezvoltare, atunci viermii de la PD si PNL erau impotriva. Acum PDL-ul doreste reorganizarea Romaniei in 8 regiuni de dezvoltare si ghiciti ce, PSD-ul care initial doreua sa faca ei aceasta reorganizare sunt impotriva. Ideea este in felul urmator: Suntem condusi de niste mizerii pe plan local (PSD), si de alte mizerii pe plan national (PDL). Mizeriile de pe plan local (PSD) nu doresc sa isi piarda puterea, intrucat la centru este PDL-ul. Insa ar fi dorit ca tara sa reorganizeze in 8 regiuni, daca ei ar fi guvernat tara :) Niste viermi sunt si unii si ceilalti. Oricum este bine sa scapam de incompetentii de genul lui Constantinescu si Mazare, nu au facut nimic pentru oras si nimic pentru judet...
  • +17 (27 voturi)    
    Teroristi ! (Duminică, 6 noiembrie 2011, 14:36)

    cornel [anonim]

    PNL +PSD = teroristi politici
    • -1 (1 vot)    
      Politia politica PDL in actiune, (Luni, 7 noiembrie 2011, 9:39)

      liviau2005 [utilizator] i-a raspuns lui cornel

      Daca PSD-PNL sunt teoristi poliitci atunci ce sunt cei de la putere care au adus Romania in pragul dzastrului socio-economic?
    • 0 (2 voturi)    
      Ai uitat de PC care ne terorizeaza prin Antene... (Luni, 7 noiembrie 2011, 10:11)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui cornel

      Sunt cei mai mici din USL, dar au cea mai mare influenta asupra maselor.
  • +19 (29 voturi)    
    de ce sunt cheltuiti niste bani aiurea? (Duminică, 6 noiembrie 2011, 14:36)

    ana lugojana [anonim]

    Nu prea m-am lamurit. Se face o PROPUNERE si, in loc de dezbateri publice, discutii, mese rotunde unde sa se explice clar ce ar insemna acest lucru, o fi mai bine? o fi mai rau? se cheltuiesc o groaza de bani pentru a organiza acest referendum. Acesta se face in ultima instanta, cand toate sunt cat de cat lamurite, se stie ceva clar: se unesc judetele X, Y si Z, capitala o sa fie la..., aparatul administrativ o sa aiba X departamente, alcatuit din x persoane, si asa mai departe. Oameni buni, sunteti de acord? da sau Nu? Un referendum nu se face cand avem doar o PROPUNERE. Asta ar insemna ca, in viitor, sa facem referendum si cand primarul vrea sa planteze copaci in fata primariei. (exagerez, evident) Mai ales ca e si cu final asteptat, raspunsul va fi: NU, nu vrem! (Nu, nu locuiesc din Constanta)
  • +13 (21 voturi)    
    O forma de teatru ieftin 'marca' Mazare PSD! (Duminică, 6 noiembrie 2011, 16:01)

    Colette [utilizator]

    Daca Mazare, acest Nicusor Constantinescu si toti acolitii PSD-isti din Constanta au ajuns sa conduca acest oras superb, sa-si bata joc de tot ce a insemnat patrimoniul cultural al zonei INSEAMNA CA LOCUITORII CONSTANTEI I-AU VOTAT DE FIECARE DATA PT A-I LEGITIMA. Constanta si locuitorii sai m-au dezamagit complet si iremediabil, sa le fie rusine pt modul in care au incuraja pomana electorala si cea sociala facuta tot din banii lor, nu din cei ai lui Mazare! Ce se contesta la acest referendum este Legea 315/2004 ce a fost promulgata de cei la PSD. Ei doreau atunci sa imparta tara in 8 regiuni de dezvoltare. Acum de ce nu mai e ok? PROPUN CA TOATE CHELTUIELILE SA FIE SUPORTATE DE ORGANIZATORII ACESTUI REFERENDUM! Daca locuitorii Constantei isi doresc independenta fata de Guvernul Romaniei, si astfel sa decida asupra destinului lor, sa o faca dar numai asumandu-si consecintele. O mizerabila initiativa a PSD-ului care va crea un precedent rapid speculat de UDMR in problema secuiasca! ASTEPT PUNCTUL DE VEDERE AL PSD-ULUI CENTRAL, AL LUI PONTA, ILIESCU SAU NASTASE, SA VAD CUM INCURAJEAZA EI DESTRAMAREA ROMANIEI!
    • -4 (12 voturi)    
      Votam pentru noi (Duminică, 6 noiembrie 2011, 20:42)

      constanteanul [anonim] i-a raspuns lui Colette

      Cele 8 regiuni de dezvoltare sunt regiuni economice nu administrative.

      Si da, nu inteleg de ce comenteaza cei care nu sunt locuitori ai judetului Constanta.

      Avem voie sa ne votam pentru viitorul nostru, la fel cum si voi aveti voie sa votati pentru al vostru.

      Aceasta este esenta democratiei.
      • +1 (7 voturi)    
        BINE DORELE! (Duminică, 6 noiembrie 2011, 23:10)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui constanteanul

        sa votam atunci in fiecare familie cat sa fie impozitul pe venit, ce zici?

        Democratie!

        P.S. Citeste Constitutia Romaniei si lasa prostiile!
      • +2 (8 voturi)    
        Deja am ajuns sa votam fiecare pt judetul lui? (Duminică, 6 noiembrie 2011, 23:22)

        Colette [utilizator] i-a raspuns lui constanteanul

        Nu-mi place sa intru in dispute, imi exprim un punct de vedere, am acest drept si respect punctele de vedere opuse exprimate atata timp cat au o logica si niste argumente. Da, ai voie sa votezi pt viitorul tarii tale, al Romaniei, ai voie sa votezi la un referendum local pe probleme care nu tin de sistemul national de organizare si institutionalizare al Romaniei. Daca vreti sa hotarati viitorul vostru, locuitori ai Constantei, votati ca de acum inainte sa nu mai primiti bani de la bugetul de stat, adica din taxele si impozitele platite de noi toti, cetateni ai Romaniei, si nu numai de voi, locuitorii Constantei! N-am nimic impotriva, principiul autonomiei sa se aplice pana la capat, dar nu facem ce vrem dar sa ne dati bani ca sa facem ce vrem noi. Iar treaba cu cele 8 regiuni care sunt economice si nu administrative eu zic sa te intorci la Dex...orice impartire a teritoriului unei tari tine de sistemul ei administrativ care implica si o regionalizare economica, in mod logic. Dar referendumul a fost pe probleme de administratie si nu de economie, cel putin asa afirma primarul vostru PSD-ist Mazare...Te contrazici, inteleg punctul tau de vedere, dar incearca si alte argumente. Si apropo, care este finalitatea acestui referendum, indiferent de rezultatul lui? La precedentul creat si posibilele lui urmari in Ardeal te-ai gandit, d-le locuitor al Constantei?
      • +2 (2 voturi)    
        referendum va trebuie? (Luni, 7 noiembrie 2011, 9:07)

        vallya3 [utilizator] i-a raspuns lui constanteanul

        mai bine se foloseau aceste fonduri pentru reabilitarea Cazinoului...
  • -12 (20 voturi)    
    salut (Duminică, 6 noiembrie 2011, 16:12)

    coco [anonim]

    bai pdlistilor, regionalizarea asta a vostra va duce la desfiintarea tarii!! nu mai insistati atat ca tot in puscarie veti putrezi cu torii. fie ca este vb de ziua d maine sau anu viitor.
  • +14 (20 voturi)    
    Nu s-a prins nimeni (Duminică, 6 noiembrie 2011, 17:54)

    scorilo [anonim]

    ca asta e referendumul cerut de Papandreu.
  • -15 (25 voturi)    
    reorganizare (Duminică, 6 noiembrie 2011, 18:44)

    Mr. Spock [anonim]

    Tot circul asta cu reorganizarea nu este altceva decit o actiune de a asigura sifonarea banului public catre PDL si dupa alegeri. Ia ginditi-va ce presupune aceasta reorganizare, cita munca, cite contracte cu statul de la imprimare de placute noi pentru institutiile publice pina la masurarea si trasarea limitelor noilor regiuni (recent am auzit ca doar pentru studiul de fezabilitate al unui "monument" ce indica o limita de judet s-au platit 700 de milioane de lei vechi). Totul inseamna bani si contracte. Cum deja este cert ca PDL n-are nicio sansa la cistigaea alegerilor si de la anul va trebui sa predea stafeta, macar pe ultima suta de metri vrea sa asigure o bunastare pentru firmele afiliate si pentru perioada de dupa 2012.
    Ce am scris mai sus este doar parerea mea personala si nu sunt postacul nicunui partid politic.
  • +8 (14 voturi)    
    n-a avut sange... (Duminică, 6 noiembrie 2011, 19:40)

    nomen [anonim]

    Daca mazare facea referendumul pe coperta plaboy, langa gagicile alea goale, ar fi avut prezenta 101%. fraier ...
  • +11 (17 voturi)    
    asa si? (Duminică, 6 noiembrie 2011, 19:41)

    laurentiu [anonim]

    bani aruncati. astia din PSD nu recunosc referendumul national si fac acum locale.
  • +2 (4 voturi)    
    referendum constanta (Duminică, 6 noiembrie 2011, 19:51)

    ziua de constanta [anonim]

    http://www.ziuaconstanta.ro/stiri-calde/stiri-calde/referendumul-s-a-preungit-cu-o-ora-34676.html
  • +8 (18 voturi)    
    si daca... (Duminică, 6 noiembrie 2011, 19:56)

    nedumerit [anonim]

    si daca lumea voteaza desfiintarea, ce se intampla cu judetul ?
    dispare, se muta, ii ia calarasiul, ialomita, braila, tulcea ?
    sau devine provincie in prazilia ?!
  • +1 (7 voturi)    
    Se poate si asta, la noi? (Duminică, 6 noiembrie 2011, 23:13)

    nana [anonim]

    Ha, ha! :)))))))))))))))
    Un oarecare din nu stiu ce functie sa organizeze referendum fara stirea autoritatilor? :))))))))))))))))))
    Buna, chestie!
  • +3 (9 voturi)    
    un constantean (Luni, 7 noiembrie 2011, 0:15)

    bibarel [utilizator]

    sper ca Nicusor Constantinescu sa faca puscarie pentru banii cheltuiti pe prostii, m-am saturat de acesti pacalici ai PSD-ului .. se dovedesc mai periculosi decat PDL-istii, era o liniste totala in Constanta, este imposibil sa fie peste 50%. Mizerabilii!!!!
  • +3 (9 voturi)    
    2 exercitii de imaginatie (Luni, 7 noiembrie 2011, 1:00)

    NewLevel [anonim]

    Unul mai fantezist decit altul, dar hai sa ne inchipuim urmatoarele doua referendumuri:

    1/ Hargita: Sinteti de acord cu infiintarea Tinutului Secuiesc ca unitate teritorial administrativa? DA / NU. Cu ce e diferit acest referendum de cel organizat in Constanta? E legat tot de impartirea teritoriala, in esenta nu sint cu nimic diferite.

    2/ Constanta: Sinteti de acord cu infiintarea regiunii Sud-Est cu capitala la Constanta? DA / NU. Cred ca altul ar fi fost raspunsul.

    Ce au facut ei acum e ca si cum ar intreba: "Sinteti de acord sa fure si altii in zona in afara de noi? DA / NU".
  • 0 (8 voturi)    
    Prefectul (Luni, 7 noiembrie 2011, 1:26)

    evoque [utilizator]

    Prefectul contrazice ca asa este setat. Atat stie el. A si mai stie sa isi faca reclama, lucru pe care la invatat de la mazare, daca primul isi scria numele pe toate locurile de joaca ultimul zicea ca da bine daca isi scrie numele pe masina prefecturii. De altfel nu stie nimeni ca ar fi si prefect in constanta.
  • -1 (1 vot)    
    cine se aseamna se aduna (Luni, 7 noiembrie 2011, 8:10)

    andrei [anonim]

    Nu credeam ca batranul iliescu sa aiba atati fani printre postacii pedelei, ati ajuns sa venerati vorba lui celebra "mai animalule" adresata pe la inceputul anilor 90 tanarului jurnalist pe atunci Radu Mazare... Vorba aia, cine se aseamana, se aduna, ca doar de la FSN se trag si pesedeii si pedeleii !
  • +2 (4 voturi)    
    Republica Socialista Constanta ! (Luni, 7 noiembrie 2011, 8:31)

    cornel [anonim]

    La ce tara se ataseaza ? URSS-ul nu mai exista. Se face Republica Separatista Mazare ? Probabil. Unele femei vor pachete de mancare gratuita, asa cum face PZD si PNL, mai nou. Ori mazare le asigura pachetul....
  • -1 (5 voturi)    
    mafia PDL-Basescu Traian in actiune la Constanta. (Luni, 7 noiembrie 2011, 9:30)

    livia [anonim]

    Desi acest site este loial mafiei PDL imi permit drptul la libertatea de exprimare ce sper sa nu fie cenzurat.Nici un act si nici un exercitiu democratic nu mai este posibil in Romnaia atat timp cat Basescu Traian se mai afla la Cotroceni si PDL la guvernare.In mod cert la Constanta s-au furat si s-au falsificat voturi.
    • +2 (2 voturi)    
      De catre cine? (Luni, 7 noiembrie 2011, 9:56)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui livia

      "Nici un act si nici un exercitiu democratic nu mai este posibil in Romnaia atat timp cat Basescu Traian se mai afla la Cotroceni si PDL la guvernare"
      Respectarea legii nu mai face parte din "exercitiu democratic"? Ai citit Art. 34 din Legea 3/2000? BEJ Constanta a supus la vot ca ei nu aplica legea. Democratie pura nu?
      O sa ma intalnesc si eu cu 2-3 prieteni si supunem la vot daca sa-ti dam in cap si sa te "usuram" de portofel.
      "In mod cert la Constanta s-au furat si s-au falsificat voturi. " Cine le-a furat? Voturi pentru ce? “Sunteți de acord cu desființarea unității administrativ-teritoriale, județul Constanța” este o intrebare cu doua raspunsuri. Ce se intampla daca raspunzi "DA"? Se desfinteaza Consiliul Judetean? Constanta devine zona libera de administratie sau ce?
      Dupa nick esti femeie. Daca supun la vot 5 barbati, intr-o noapte lunga de iarna, ca esti suficient de frumoasa pentru un ganbang?
  • +5 (5 voturi)    
    referendum (Luni, 7 noiembrie 2011, 9:36)

    ovidiu [anonim]

    constanteni trezitiva si alege -ti alt primar si alt presedinte indiferent ce partid ar fi deorece cei doi actuali sint de cea mai joasa spita, Nu va injositi ,ieri am ramas perplex cind o batrina ia sarutat mina lui Mazare rusine de 3 ori rusine
  • +1 (3 voturi)    
    mi-e rusine..... (Luni, 7 noiembrie 2011, 9:57)

    mitica [anonim]

    ... ca sunt constantean
  • +2 (2 voturi)    
    HotNews, va rog, daca se poate... (Luni, 7 noiembrie 2011, 10:49)

    Colette [utilizator]

    Sa publicati si punctele de vedere exprimate de staff-ul PSD, de Ion Iliescu, Adrian Nastase, Ponta sau Dragnea, privitoare la eficacitatea si legalitatea acestui referendum organizat la Constanta, referitoare la Legea 315/2004 promovata tot de cei de la PSD! Am tot citit in articolele de pe site-ul HotNews orice 'panseu' trecut de Nastase pe blogul lui, dar nu am gasit nimic ref. la acest referendum. Am fost asaltati cu opiniile zilnice exprimate de Ponta, dar nimic despre 'Republica Constanta - Mazare'. Va multumesc si astept....


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version