HARTA DINAMICA RATB isi va extinde reteaua de transport spre marile centre comerciale si spre cartierele rezidentiale noi

de I.C., V.Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 1 noiembrie 2011, 17:26 Actualitate | Esenţial


Trasee RATB propuse
Foto: Esri
Regia Autonoma de Transport Bucuresti isi va extinde reteaua de transport spre marile centre comerciale si spre cartierele rezidentiale noi, prin prelungirea unor linii deja existente si infiintarea altora noi, se arata intr-un comunicat de presa al institutiei citat de Agerpres.

Proiectul demareaza cu o analiza a oportunitatilor oferite de infiintarea unor linii care sa asigure urmatoarele legaturi:

Traseul 1: Gara de Nord, Pasajul Piata Victoriei, Calea Dorobantilor, Bd. Lacul Tei, Sos. Colentina, Institutul Oncologic, complexul comercial Niro;

Traseul 2: Piata Universitatii, Bd. Eroilor, Bd. Iuliu Maniu, cartierul Militari Rezidence;

Traseul 3: CET Sud Vitan, Sos. Stefan cel Mare, Foisorul de Foc, Calea Floreasca, Sos. Pipera, Sos. Bucuresti Nord, cartierul Rezidential Swan.

Intr-o etapa ulterioara, vor fi luate in calcul traseele: Piata Eroii Revolutiei, complexul rezidential Green City si Piata Chibrit, Sos. Chitila, parcul comercial Colosseum.

Potrivit RATB, pentru analiza extinderii retelei de transport a fost infiintata o comisie alcatuita din membri ai conducerii RATB dar si reprezentanti ai consiliilor locale din Judetul Ilfov, ai Consiliului General al Municipiului Bucuresti si ai centrelor comerciale si complexelor rezidentiale.

"Extinderea retelei de transport si infiintarea statiilor intermodale vor imbunatati conditiile in care calatoresc bucurestenii si cetatenii judetului Ilfov, iar activitatea comerciala din jurul Capitalei va cunoaste o dezvoltare semnificativa", a declarat directorul general al RATB, Adrian Crit.

In comunicatul institutiei este precizat si faptul ca, odata cu crearea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucuresti, pana la intrarea in functiune a acesteia, RATB impreuna cu reprezentantii Metrorex si CFR Calatori vor lua in calcul infiintarea unor statii intermodale (tren-autobuz) pe centura capitalei, prin care sa se asigure transferul calatorilor de la statiile feroviare si pana la terminalele de transport public din Bucuresti, de suprafata sau subterane.
  • Da click pe traseele de pe harta pentru mai multe detalii
Legenda:

Traseul 1:
Gara de Nord, Pasajul Piata Victoriei, Calea Dorobantilor, Bd. Lacul Tei, Sos. Colentina, Institutul Oncologic, complexul comercial Niro;

Traseul 2: Piata Universitatii, Bd. Eroilor, Bd. Iuliu Maniu, cartierul Militari Rezidence;

Traseul 3: CET Sud Vitan, Sos. Stefan cel Mare, Foisorul de Foc, Calea Floreasca, Sos. Pipera, Sos. Bucuresti Nord, cartierul Rezidential Swan.


Vezi harta mare
Harta de baza © OpenStreetMap contributors, CC-BY-SA este oferita prin intermediul serviciului de cloud ArcGIS.com, serviciu oferit de ESRI.


Citeste mai multe despre   


















11692 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    ce faceti cu 178 ? (Marţi, 1 noiembrie 2011, 17:53)

    ilie [anonim]

    Nimic bun nu se va intampla pana ce 178 nu va intoarce la Auchan !

    Este asa de simplu dar voi ganditi foarte incet
    Vor fi numai avantaje dinspre toate partile
    Incercati sa iesiti din amorteala si sa ganditi !
  • +1 (1 vot)    
    ... (Marţi, 1 noiembrie 2011, 18:38)

    Aph [anonim]

    Mda, n-ar fi rau sa introduca pe timpul verii si o linie pentru aqua park-ul din Otopeni, ca sa nu ne mai calcam in picioare cu sutele de copii in vacanta care umpleau linia express destinata aeroportului.
  • -6 (6 voturi)    
    pe banii cui? (Marţi, 1 noiembrie 2011, 19:01)

    radu [anonim]

    pe banii cui vor avea blocurile din camp transport ratb?
    • +3 (3 voturi)    
      Esti un hater (Marţi, 1 noiembrie 2011, 19:43)

      dan [anonim] i-a raspuns lui radu

      Si oamenii aia platesc impozite hater ce esti. de asta nu ajunge tara asta nicaieri, din cauza unor indivizi prosti ca tine care se gandesc numai cum sa impiedice lucrurile bune.

      si eu stau in mijlocul Bucurestiului, doar ma enerveaza prostia si rautatea din jurul meu.
    • +2 (2 voturi)    
      Pe banii lor! (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 9:36)

      Sevraj [utilizator] i-a raspuns lui radu

      Ca doar oamenii de acolo au bani sa plateasca bilet, nu merg pe gratis!
      Doamne, ce oameni rai printre noi!
  • 0 (0 voturi)    
    Spaga (Marţi, 1 noiembrie 2011, 20:36)

    ady [anonim]

    In cartierul Latin de pe Prelungirea Ghencea, cineva din conducerea RATB, a primit 2 apartamente, ca sa isi de acordul, ptr. a baga linie de autobuz acolo. Cam asa se intimpla si in Militari, probabil inca se negociaza:))
  • +3 (3 voturi)    
    alta comisie? (Marţi, 1 noiembrie 2011, 22:54)

    ttavi [anonim]

    Ce propune RATB se suprapune 60-70% peste actualele trasee: 182, 336/138 si 135.
    Pentru linii de tramvai noi sau banda unica pentru autobuze cand infiintam o comisie?
    • +2 (2 voturi)    
      Linii existente (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 9:18)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui ttavi

      Ai dreptate, de fapt cred ca RATB vrea sa prelungeasca liniile respective (182, 336, 135) pana la noile cartiere, nu cred ca e vorba de linii noi, ci de prelungire cu 4-5 statii a fiecarui traseu.
  • -1 (1 vot)    
    extindeti si parcul de masini (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 10:02)

    sorin [anonim]

    Initiativa ar fi laudabila daca o data cu aceasta extindere de traseu se va suplimenta si nr de autobuza asa aceasta masura va ingreuna si mai mult soarta celora care se deplaseaza la serviciu in fiecare zi cu ARATB-ul
    Infiintarea traseelor de noapte s-a facut prin diminuarea nr de masini de pe traseele de zi.
    E foarte placut sa mergi inghesuit si sa-ti cante in autobuz reclama aia de la RATB in care iti spune cum se strofoca RATB-ul sa modernizeze mijloacele de taxare
    Apropo pe cand o reclama cu stradaniile RATB-ului pentru modernizarea conditiilor de transport?
    • 0 (0 voturi)    
      Traseul 1 exista deja (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 10:16)

      Dana [anonim] i-a raspuns lui sorin

      Autobuzul 182 face legatura intre Gara de Nord si Institutul Oncologic, iar de la Oncologic exista microbuze gratuite pt Dragonul Rosu.

      Exista si 282, Gara de Nord - Sos Fundeni (traseu cu vreo 4 statii mai scurt decat 182).

      Oricum, pentru ambele autobuze traseul e lung, 182 de exemplu vine cam la 20 min. (10 min. daca ai noroc).
  • 0 (0 voturi)    
    RATB (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 11:00)

    iulia [anonim]

    http://infoinsider.ro/2011/11/02/gogosi-de-ce-sa-te-plimbi-cu-city-tour-bus-bucharest-ghid-poetic-pentru-incepatori/
  • 0 (0 voturi)    
    Inutil! (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 11:08)

    sorin [anonim]

    E absolut inutila linia care se opreste la "cartierul rezidential Swan"! Aceasta linie chiar se opreste in camp, mai exact intre linia ferata si cartierul Pipera, la vreo 1,5 km de zona de locuit ca rezidentiala deranjaza intelg. E doar o alta magarie a celor de la Voluntari care obliga mii de oameni din Pipera si Tunari sa mearga cu cele mai infecte microbuze posibile doar pentru probabil spaga data de asa zisii transportatori. Sau sa aglomereze soseaua Pipera cu autoturismele proprii. Asta doar din vina celor de la primaria Voluntari care doar ia impozite din Pipera, absolut fara nici o justificare! S-a semnat anii trecuti un protocol in care RATB era de acord cu o linie pre oraseneasca pana in Tunari dar cei de la Voluntari au refuzat! Acum au acceptat aceasta linie care se opreste exact unde nu trebuie doar ca sa o faca inutila iar propietarii de microbuze-care nu dau niciodata bilet- sa isi bata in contiunuare joc de mii de oameni!
    • 0 (0 voturi)    
      Mai gandeste-te... (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 11:48)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui sorin

      1. Nimic nu te opreste sa ceri soferilor de microbuze biletul pentru care ai platit.
      2. In zona Swan (Lebada) sunt vreo 2000 de oameni care muncesc, nu doar cei care locuiesc acolo, asa ca nu este "in camp".
      3. Liniile RATB prelungite mult in Ilfov s-au dovedit a fi nerentabile prin faptul ca primariile nu au platit partea lor de subventie, asa ca nu e cazul sa mai intre linia RATB mai departe in Pipera si Tunari . Doar nu-ti inchipui ca o calatorie costa RATB doar 1.30 lei...
      • 0 (0 voturi)    
        Nu e asa (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:34)

        sorin [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        !.Nimic nu ma opreste intr-adevar dar e greu sa ceri bilet cand abia urci intr-un microbuz de 15 locuri cu 40 de persoane in el!
        2. Zona Swan este de fapt un proiect neterminat si eronat numit rezidential, deoarece au fost finalizate doar corpurile de birouri si chiar este in camp!
        3. Anul trecut Oprescu a anuntat ca se vor relua liniile RATB preorasenesti, fiind deja pregattite autobuzele. La scurt timp au aparut la TV diversi "intreprinzatori" care sa vaitau ca le falimenteaza firmele de microbuze daca se reintroduc aceste linii. Te asigur ca 99% din cei din zona Pipera Tunari ar utiliza linii RATB in loc de cele mai mizerabile si infecte microbuze care se folosesc in prezent. SA decizi tu ca nu e cazul presupune ori ca esti vreun " intreprinzator" cu un harb de microbuz care face bani la negru din aceasta zona ori ca faci parte dintre cei care cred eronat desigur ca in zona nu sunt decat bogatasi cu jeep-uri. Cu siguranta este necesara o linie RATB dar cu o primarie ca cea din Voluntari care s-a opus evident nu va fi vreodata.Asa ca poate nu e cazul sa te pronunti la ce nu stii.
        • 0 (0 voturi)    
          Mie imi convine linia 135 pana la Swan, (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 16:48)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui sorin

          ca in proiect, pentru ca lucrez in zona si vreau RATB de acasa pana la birou, dar nu pana in Tunari, ca Primaria Voluntari nu plateste partea ei de subventie. Ce nu e clar ?

          Cu niste harburi de microbuze aglomerate circul si eu de la/pana la statia de metrou Pipera...
          • 0 (0 voturi)    
            Sa fii sanatos (Joi, 3 noiembrie 2011, 11:08)

            sorin [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

            E bine atunci ca asa s-a decis si iti convine tie. E adevarat ca sunt vreo 5000 de oameni dezavantajati si care nu au cum sa plece in costum de acasa la birou in microbuze supraaglomerate, dar nu conteaza, daca tie ti-e bine, ce mai conteaza?super roman esti!
  • +1 (1 vot)    
    Dar liniile existente PRE-ORASENESTI ... (Miercuri, 2 noiembrie 2011, 19:22)

    ConstruireaCasei.wordpress.com [utilizator]

    ... de ce se desfiinteaza?

    Toate iesirile principale din Bucuresti sunt lasate prada firmelor de transport (microbuzele de linie) care practica JAF LA DRUMUL mare in cardasie cu Politia, ARR, Primariile, RATB, ...

    Desi RATB ar castiga MULTI bani de la toti locatarii noilor cartiere si acelor care fac naveta din comunele limitrofe, au desfiintat liniile sau le-au redus pana la un punct unde nu sunt folosite de nimeni!

    De ex. autobuzul 302 care merge pe Soseaua Alexandriei pana la inceputul orasului Bragadiru unde se retrage undeva in camp. Daca ar merge pana la giratoriul de dupa centrul orasului Bragadiru ar fi plin si ar justifica traseul din plin!

    Dar, in momentul de fata, de la capatul tramvaiului 32 (troleibuz 96, autobuz 226) singura varianta viabila de a merge mai departe (chiar si Bucuresti, spre zona Penitenciarului Rahova), Bragadiru, Cornetu este cu maxi-taxi.

    Adica o cursa de 1,5-2 lei in care pasagerii stau ca sardelele, calare pe sofer si NICI o autoritate nu se seizeaza. Trec pe langa politie ca pe langa prieteni, totul este in regula.

    Acelasi lucru despre Magurele, Darasti si toate zonele limitrofe.

    Evident, la microbuze nu exista optiune de abonament, elev, student, ... de multe ori nici tichet = FABRICI de BANI

    Iar RATB inventeaza pentru cetateni ... mersul pe jos!

    Re-infiintati cursele preorasenesti si veti avea de castigat: veti crea acel transport civilizat pe care il tineti ca slogan!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version