Pragul de 6 la mia de locuitori la care școlile trec în online ar putea fi eliminat. Cîmpeanu: Vom avea discuții. Ne dorim să menținem școlile deschise până la apariția unui număr de cazuri

de I.R.     HotNews.ro
Miercuri, 29 septembrie 2021, 10:30 Actualitate | Educatie


Sorin Cîmpeanu
Foto: Captura Facebook
​Autoritățile vor discuta posibilitatea eliminării pragului de infectare de 6 la mia de locuitori prevăzut în ordinul comun la care școlile dintr-o localitate trec în online, a anunțat ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu. Acesta a precizat că „cei din educație” își doresc să lase școlile deschise așa cum este cazul grădinițelor și creșelor, și dincolo de acest prag.

„Vom avea, pe parcursul zilei de astăzi, discuții cu toți cei îndreptățiți să se pronunțe. Mai exact este vorba despre dorința de consolidare a unui numitor comun cu privire la modul de funcționare a școlilor. La acest moment, regula e clară - în localitățile în care se depășește la nivelul zilei de vineri pragul de infectări de 6 la mie, școlile ar urma să treacă în online, cu excepția școlilor speciale, a creșelor și grădinițelor. Sunt convins că toți cei îndreptățiți să se pronunțe vor căuta acel numitor comun din perspectiva copilului.

Până vineri va trebui să anuțăm cât se poate de clar, pentru că vineri e ziua în care anunțăm scenariul de funcționare a școlilor, care sunt regulile, dacă ramanem pe aceleași reguli sau dacă, așa cum ne dorim cei din educație, dacă și cei din sănătate sunt de acord, vom putea să mentinem, pe modelul gradinitelor si scolile deschise pana la aparitia unui număr de cazuri”, a declarat Cîmpeanu, în cadrul unei conferințe pe tema vaccinării.

Ulterior, acesta a declarat că are „toate disponibilitatea” să semneze modificarea ordinului comun în acest sens. Decizia ar urma să fie luată până vineri.

„Voi susține (această modificare - n.r.) în paralel cu amplificarea procesului de testare”, a mai spus Cîmpeanu.

Prezent la conferință, coordonatorul campaniei de vaccinare, medicul Valeriu Gheorghiță, a declarat că se poate lua în considerare această modificare în sensul „decuplării de pragul de 6 la mie” și „să existe o monitorizare foarte riguroasă a respectării regulilor sanitare și de identificare a cazurilor pozitive. Să se închidă acele clase și școli unde există cazuri. Ne aflăm într-o altă perioadă a pandemiei, avem la dispoziție testarea, avem la dispoziție vaccinarea”.

  • În prezent, potrivit ordinului comun Ministerul Educației - Ministerul Sănătății, trecerea școlilor de la ore cu prezență fizică la ore online se face începând cu ziua de luni, în baza ratei de infectare stabilite în ziua de vineri anterioară. Pragul este de 6 la mia locuitori.
  • Grădinițele și creșele rămân deschise și la rata de infectare de peste 6 la mia de locuitori, până la intrarea în carantină.

Când se închid școlile - Scenariile de funcționare

Scenariul 1 - Incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din localitate mai mică sau egală cu 6/1.000 de locuitori:

Participarea zilnică cu prezență fizică a tuturor antepreșcolarilor, preșcolarilor și elevilor în unitățile de învățământ, cu respectarea și aplicarea tuturor normelor de protecție.

Scenariul 2 - Incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din localitate este mai mare de 6/1.000 de locuitori până la instituirea stării de carantină la nivelul localității:

- a) Participarea zilnică cu prezență fizică în unitățile de învățământ a tuturor antepreșcolarilor, preșcolarilor și a elevilor din învățământul special, cu respectarea și aplicarea tuturor normelor de protecție;
- b) Participarea zilnică, în sistem on-line, a tuturor elevilor, cu excepția celor din învățământul special.

Ce se întâmplă la apariția unui caz de Covid în clasă


Regulile în cazul apariției unui caz de COVID-19 într-o clasă sunt diferite în învățământul preșcolar și primar față de cel gimnazial și liceal. La apariția unei îmbolnăviri, elevii din clasele a VII-a și a VIII-a și cei din liceu pot continua cursurile la școală doar dacă sunt vaccinați sau trecuți prin boală.

  • În cazul copiilor din preșcolar și a celor de până la clasa a VI-a, cursurile trec în online pentru 14 zile, dar se poate veni la școală din ziua 8, în urma testării antigen, cu test COVID negativ.
  • Testarea se organizează în școală.
  • În cazul în care părinții refuză testarea copiilor în ziua 8, acei copii continuă cursurile online până în ziua 14.
  • În cazul copiilor din clasele a VII-a, a VIII-a și a celor de liceu, la apariția unui caz de COVID într-o clasă pot continua cursurile la școală elevii vaccinați anti-COVID și cei trecuți prin boală în ultimele 180 de zile.
  • Elevii nevaccinați vor trece în online, cu posibilitatea testării în ziua 8.

La apariția cazurilor de îmbolnăvire cu virusul SARS-CoV-2 în rândul cadrelor didactice, didactice auxiliare sau nedidactice, acestea au obligația de a anunța conducerea unității de învățământ care va informa DSP/DSPMB. DSP/DSPMB, în urma anchetei epidemiologice, va stabili care sunt contacții direcți ai acestora și va decide împreună cu conducerea unității de învățământ dacă se impune suspendarea activităților didactice la nivelul grupei/clasei sau unității de învățământ.

Măsura suspendării este dispusă prin hotărârea comitetului județean pentru situații de urgență/al municipiului București, la propunerea conducerii unității de învățământ/instituției conexe, cu avizul ISJ/ISMB și al DSP/DSPMB.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















17789 vizualizari

  • +9 (19 voturi)    
    In traducere (Miercuri, 29 septembrie 2021, 10:34)

    tusnami [utilizator]

    asteptam sa treaca toate clasele in online din cauza cazurilor de covid pentru ca majoritatea profesorilor nu stiu sa foloseasca platforma.

    Bonus points pentru multiplicarea cazurilor de covid in clasa pentru ca parintii nu sunt de acord cu testarea, nici macar prin saliva, a copiilor.
    • +1 (1 vot)    
      ! (Miercuri, 29 septembrie 2021, 13:08)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui tusnami

      Daca dupa un an si ceva de covid nu stii sa folosesti platforma online, cum naiba sa mai predai orice obiect daca nu te duce capul la o chestie atat de simpla?
  • +16 (28 voturi)    
    mda (Miercuri, 29 septembrie 2021, 10:34)

    SoulSearcher [utilizator]

    asteptati sa trecem de 20.000 de cazuri...

    eu oricum mi-am retras copilul de la gradinita, ne vedem la anu`
    • -14 (16 voturi)    
      S’o crezi tu ca la anu’ (Miercuri, 29 septembrie 2021, 12:32)

      winston_smith [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Daca crezi ca la anu’ situatia va fi mai buna, te inseli. Va fi mai rea. Din cei vaccinati pana acum cu 2 doze, buna prte nu vor accepta doze suplimentare. Variante vor tor “aparea”. Copilul tau pierde mai mult stand un an acasa, dar e decizia ta. Iti spun ca in toamna viitoare il vei duce la o situatie chiar mai rea, asa ca ai putea la fel de bine sa il duci si acum. Vezi in uk, fara masca, fara distantare, au murit copiii pe capete? De ce esti panicat? Eu, daca inchid scolile, ii aduc invatator acasa(clasa 1).
      • 0 (2 voturi)    
        multe minusuri (Miercuri, 29 septembrie 2021, 14:52)

        winston_smith [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

        0 argumente. troli.
      • +1 (1 vot)    
        mda (Joi, 30 septembrie 2021, 13:13)

        SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

        stai linistit, ca poti sa-ti retragi copilul de la scoala romaneasca si 2-3 ani... nu pierde nimic esential :))))))

        am testat eu asta... invata mai mult singuri din online, trebuie doar sa ai timp de ei, si sa-i indrumi incet incet...

        singurul lucru pentru care dau copii la scoala este sa socializeze si sa se integreze cu altii, ca altfel raman incuiati social si se vor adapta greu in societate
      • 0 (0 voturi)    
        mda (Joi, 30 septembrie 2021, 13:19)

        SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

        eu de exemplu am baiatul cel mare de 5 ani cu astm bronsic indus viral (am fost si in tara si in afara ca sa mi se confirme acest lucru)

        l-am dat 2 saptamani la grupa mare si mi-a facut iar 2 infectii de m-a costat vreo 700 lei doar doctorii si pastilele... plus alte tratamente acum de sustinere...

        deci ce naiba sa faca la gradinita ? sa-l umplu de viroze pana da in astm total ?

        anul trecut l-am tinut acasa ca deh a fost covidu`.. n-a racit nici macar odata

        asa ca lasati-ma cu teoriile voastre, testati pe sanatatea familie voastre si pe propriu buzunar
  • -3 (21 voturi)    
    Cine a decis ca pragul sa fie 6? De ce nu 5 sau 7? (Miercuri, 29 septembrie 2021, 10:35)

    Gryphus [utilizator]

    Adica pe ce baza s-a ales pragul 6 pt inchiderea scolilor si cine a decis asta? E secret, probabil decizie luata in Lehliu gara
    • +8 (20 voturi)    
      Infectare covid (Miercuri, 29 septembrie 2021, 11:18)

      Ramsey [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Trebuia facut un referendum in care sa intrebe si pe coana Veta din colt la care valoare de infectare trebuie pus pragul de inchidere a scolilor.
      • +1 (1 vot)    
        Deci e bine sa decida CUTZU care e pragul??? (Miercuri, 29 septembrie 2021, 15:05)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Ramsey

        deci tu esti de acord ca un penal ca Cutzu sa decida pragul la care se inchid scolile?

        Ca nu stim cine decide astazi dar el vad ca poate sa modifice acel prag deci el decide
    • +3 (11 voturi)    
      recomandarea OMS e : scolile se inchid (Miercuri, 29 septembrie 2021, 11:19)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      ultimile si se deschid primele , cacatzu confunda mall cu scoala nu ma mira!
      • -5 (13 voturi)    
        scoli? ce scoli? (Miercuri, 29 septembrie 2021, 11:33)

        panda_rosu [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

        unde sunt aia care in aprilie-mai urlau sa se tina scolile inchise inca putin, ca ce, nu mai aveti rabdare cateva saptamani sa se vaccineze lumea?

        cand le ziceam ca nu se schimba nimic, se faceau ca nu pricep si aruncau cu minusuri.

        asta e ca faza aia haideti mai, stati 2 stapamani in casa ca va pasa, 2 sapt si gata.

        au trecut 2 ani intre timp.
    • 0 (0 voturi)    
      cine a decis (Miercuri, 29 septembrie 2021, 12:50)

      octav65 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      ai vreo propunere? ca de comentat... plina tara de comentatori
  • -2 (12 voturi)    
    ce atata joaca?? (Miercuri, 29 septembrie 2021, 10:36)

    Paul_ [utilizator]

    Ce atata joaca?

    Puteti spune ca nu le veti inchide indiferent de situatie.

    Copiii au prioritate la internare la spitalele de boli infectioase viata merge inainte.
  • +24 (40 voturi)    
    dl ministru e idiot, se sesizeaza cineva? (Miercuri, 29 septembrie 2021, 10:38)

    catelu [utilizator]

    Dupa ce a tinut scolile deschise pana s-au infectat o gramada de copii, politrucul asta vrea sa continue.
    La 11 mii de cazuri pe zi, cu sistemul sanitar deja depasit, nu e vreo autoritate in masura sa-l cenzureze, daca e clar incompetent si depasit de situatie?
    • 0 (0 voturi)    
      de acord (Miercuri, 29 septembrie 2021, 14:26)

      aero [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      Cu parere de rau dar daca vrem sa oprim cresterea numarului de cazuri scolile trebuie sa treaca on-line..nu aberatii: magazine inchise la 18, masca in aer liber (poate si in pat) - ok in piete, magazine etc. E un lucru rau pentru copii dar daca nu dorim sa vedem tot mai multi copii la ATI, nu avem ce face..
  • +5 (13 voturi)    
    . (Miercuri, 29 septembrie 2021, 10:39)

    tirolez [utilizator]

    Nu e gresit in absolut, dar sa nu mai permita copii bolnavi la scoala sub nicio forma. Nici profesori.
    • +6 (6 voturi)    
      asta (Miercuri, 29 septembrie 2021, 12:03)

      martel55 [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      ar insemna sa se testeze de adevaratelea, adica orice caz simptomatic sau contact indiferent ca e vaccinat sau nu, indiferent ca e sau nu simptomatic...ceea ce la noi un se intmapla, din contra, ugernantii fug de testare ca aia de tamaie
  • +2 (8 voturi)    
    La limita penibilului - Parazitii (Miercuri, 29 septembrie 2021, 10:42)

    Giolgel [utilizator]

    Dragostea de tara naste prosti
    Romania e o tara plina de banci, farmacii, cazinouri si shaormerii
    E o tara de prostitiate, de hoti de buzunare si portari cu simtul raspunderii
    Ceilalti muncesc ca fraierii
    Noi trei suntem aci sa scoatem acidul din apa plata
    Te comporti indecent pentru un trai decent
    Faci o facultate - doua, ca student
    Afacerile legale te trimit in faliment
    Intr-o tara mai plina de maimutoi decat Disneyland
    Aparent esti relaxat ca ai un trai decent
    Multumit ca ai apa curenta si curent
    Corectitudinea e o slabiciune in prezent
    Frate, aici se fura tot de la bani la libertate
    Intrati in Europa cu capul jos se pare
    Ca si presedintele are mainile murdare
    Romania sa-mi fac loc in lumea ta de bronz
    Umblu pe teava cu un glont ca-n Bronx.
    • -8 (8 voturi)    
      versuri pandemice (Miercuri, 29 septembrie 2021, 11:21)

      Ramsey [utilizator] i-a raspuns lui Giolgel

      De unde stiti Dvs. ca "....se pare
      Ca si presedintele are mainile murdare..." ?....aveti divezi concrete ce spot fi sustinute in fata judecatorului ???
      • -2 (4 voturi)    
        si-a facut o idee (Miercuri, 29 septembrie 2021, 11:59)

        cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui Ramsey

        dupa obtinerea prin fals a unor case - lucru confirmat de instanta, nu doar auzit la aneta 3
  • +10 (22 voturi)    
    NU (Miercuri, 29 septembrie 2021, 10:42)

    mamalustefancelmare [utilizator]

    Sa ramana in ONLINE ! Nu trebuie sa se imbolnaveasca vreun copil ca sa se poata inchide o scoala. Este bataie de joc !
  • +8 (14 voturi)    
    asa (Miercuri, 29 septembrie 2021, 10:43)

    martel55 [utilizator]

    si cine nu vrea sa isi asume acest risc? sunt curios cum ii vor obliga pe acei parinti care nu vor sa riste sanatatea copiilor din cauza ambitiilro prostesti ale unui politruc
    • 0 (0 voturi)    
      este simplu - are optiune sa faca online (Miercuri, 29 septembrie 2021, 12:07)

      cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      oriunde va intreba ii vor spune sa tina copilul acasa daca are febra sau tuseste
  • +13 (19 voturi)    
    Superb! (Miercuri, 29 septembrie 2021, 10:44)

    Bucuresteanul_Bezmetic [utilizator]

    Ce sa mai zic, cand ne apropiem de 6, mutam 6-le si gata...:)
    Cat despre "dacă și cei din sănătate sunt de acord" e ca la productia la hectar, declarativ "avem de toate" si "suntem pregatiti", in realitate stam pe holuri si nu ne baga nimeni in seama, ca n-avem nici medici si nici spitale pentru atatia infectati.
    Scoala ca punct de propagare accelerata a virusului nu inseamna doar "masuri de siguranta in interior", inseamna si mijolacele de trasport in comun, metroul de exemplu, in care elevii stau inghesuiti zi de zi cu alti oameni.
    Dupa declaratia asta, e clar ca e fiecare pe barba lui de acum incolo, bafta si asteptam raportarile cu nr de decese din sep-dec 2021.
  • +20 (22 voturi)    
    Iarasi acceasi atitudine de doi lei. (Miercuri, 29 septembrie 2021, 10:50)

    bogdan1477 [utilizator]

    Deci cand alte localitati au ajuns la 6 cazuri la mie, n-a fost nici o problema sa se aplice legea, ca aia oricum sunt putini, si fraieri si nesemnificativi. Cand insa ajunge Bucurestiul la 6 la mie, atunci legea nu mai e neaparat buna, nu prea mai trebuie respectata, ne gandim sa o schimbam, etc. Cumva avem 2 tipuri de cetateni in tara asta: provincialii, pentru care legea e obligatorie si "capitalistii", vorba lui Caragiale, cetateni superiori pentru care legea se aplica selectiv. Dea dreptul penibil. Si dupa aia ne miram cum de increderea in autoritati e zero.
  • +5 (13 voturi)    
    Sa le inchida la 1000 la mie. (Miercuri, 29 septembrie 2021, 10:51)

    gv [utilizator]

    Eu zic sa le lase deschise pana la incidenta de 1000 la mie, macar sa stim o treaba. Pot sa le inchida peste pragul asta.
  • +3 (11 voturi)    
    Eu zic sa se desfiinteze (Miercuri, 29 septembrie 2021, 10:56)

    PowerIon [utilizator]

    chiar si scoala online.
    Ce nevoie ai de scoala performanta cand poti sa conduci o țară fara sa iei un examen de admitere la facultate.
    Si fara scoala speli vase in America sa platesti niste cursuri.
  • +8 (10 voturi)    
    ... (Miercuri, 29 septembrie 2021, 10:56)

    _Sherlock_ [utilizator]

    No comment!

    Sa schimbi legile pe care tot tu le ai activat si sustinut
    e deja prea mult pentru orice comentariu. S a ajuns
    prea jos in tara asta. Declar pierdut caracter om politic,
    il declar nul!

    Scoatem pragul declarand ca o sa ne bazam
    pe o testare si vaccinare ipotetica si care, chiar
    daca ar exista si populatia ar sustine-o, nu are cum
    sa aiba efect imediat!!!!

    Vanatori de voturi si cam atat, altceva nu stiu sa faca!
  • +16 (16 voturi)    
    Cuvantul tau are valoare nula oricum (Miercuri, 29 septembrie 2021, 10:59)

    Remarque [utilizator]

    cimpene, nu mai iesi cu declaratii. Indiferent ca vorbesti despre testare, sau despre inchiderea scolii, sau despre stabilirea indicelui, cuvantul tau are valoare fix zero, din cauza ca vii si modifici regulile deja facute tot cu acordul tau.

    Noroc ca mai ai cateva zile de mandat. Abia astept sa dispareti toti penelistii din prim plan.
  • -4 (18 voturi)    
    mintea romanului de pe urma... (Miercuri, 29 septembrie 2021, 10:59)

    demaGOGU [utilizator]

    ...scolile tb sa ramane deschise...cu orice pret!

    altfel vom culege sparanghel/toaleta batranii in Occident pana la a n-shpea spita.
  • +8 (18 voturi)    
    aiureala (Miercuri, 29 septembrie 2021, 11:10)

    aditza_1967 [utilizator]

    La 5 la mie incidenta, spitalele dau peste
    Si unii se intreaba cum sa ales totuis 6? Nu se putea mai sus?

    Cit de idiot trebuie sa fi?
    L a un moment dat numai p oti fi tratat, nu e vorba ca e bine sa lasi deschise mallurile
    trebuie sa elimini cit poti din eventuialele locuri de infectare, s a poti face fata cu sistemul sanitar. In plus copiii sunt cei mai buni carausi al COVIDului. De ce sa ramina scoliel deschise? Pentru mindria unui politician?
    Sau trebuie sa realizam targetul de 20000/zi? Sau poate vor sa il si depasim
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Miercuri, 29 septembrie 2021, 11:57)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui aditza_1967

      De mega-spreader eventul saga si urmatoarele nu pomeneste nimeni. Ma refer strict la Bucuresti. Cam atat i-a durut de scoala si copii, permitand dezastrele sanitare numite saga, bbb and co.
      Cineva si-a umplut teschereaua si acum, la 6+ nici macar activitati sportive in aer liber nu mai e voie. Dar ne paaasa de sanatatea si binele copiilor de nu mai putem.
      Dar o tine langa cu mall-urile in schimb, de parca se duc toti elevii la mall.
  • +15 (17 voturi)    
    Ocaua mica versus cea mare (Miercuri, 29 septembrie 2021, 11:12)

    RobertRO [utilizator]

    Cosider masura binevenita. Dar incorecta.
    Sunt deja localitati in tara in care rata Covid a depasit pragul de 6, iar scolile au trecut deja in online, conform reglementarii in vigoare.
    Cand insa rata a depasit 6 in Bucuresti, brusc se discuta schimbarea regulii. Si se face acest lucru in regim de urgenta.
    In concluzie: pentru copiii care studiaza in Bucuresti, printre care desigur se numara si majoritatea copiilor politicienilor, se cauta imediat solutii.
    Pentru ceilalti copii... ei sa fie sanatosi.
  • +14 (16 voturi)    
    de la distanta (Miercuri, 29 septembrie 2021, 11:24)

    minodues [utilizator]

    se ... pe noi, cu jet.

    Nu contează că nu mai sunt paturi la ATI (știm asta de la că cîțu)

    Nu contează că marea majoritate nu este vaccinată (ne-a spus-o iohanu).

    Nu contează că există zero testare în scoală.

    Totul e roz.
  • +15 (15 voturi)    
    pentru cine a uitat (Miercuri, 29 septembrie 2021, 11:26)

    berenger [utilizator]

    același tâmpeanu a băgat în primăvară toate școlile din țară în vacanță peste o lună pentru că se depășise incidența în bucurești. acum, același ipochimen recunoaște candid că reperul de 6 la mie a fost pus doar că nimeni nu credea că va fi atins, deși n-au făcut nimc ca cifrele să nu crească. și, bineînțeles, la fel ca-n primăvară, schimbăm regulile din mers pentru toată țara pentru că nu ne convine ce se întâmplă în bucurești. definiția abuzului relativist în floare!
  • -6 (12 voturi)    
    cinic (Miercuri, 29 septembrie 2021, 11:28)

    Kato01 [utilizator]

    Gandind mega cinic. Mai bine 1% dintre copiii pe minus(dam un imbolt la tiganii sa produca aia 1%) decat 90% prosti produsi de "invatamantul online"...
  • +8 (10 voturi)    
    8 is the new 7 (Miercuri, 29 septembrie 2021, 11:28)

    minodues [utilizator]

    La mai mareee.
    Cerul e limita ... amin amin
  • +6 (6 voturi)    
    O...ce??? (Miercuri, 29 septembrie 2021, 11:50)

    Bucuresteanul_Bezmetic [utilizator]

    Ce vrei sa spui tu Gheorghita cu "o monitorizare foarte riguroasă a respectării regulilor sanitare și de identificare a cazurilor pozitive", cand tu ai declarat ca sunt 1000 si ceva de copii infectati si 2000 si ceva de teste la copii, pai cum? Daca testai tu toata clasa si toti profesorii fiecarui infectat, nu trebuiau sa fie 30000 de teste pentru 1000 de copii infectati? In realitate se pozitiveaza si se musamalizeaza totul, stau acasa si nu isi fac PCR decat cand ajung la spital ca le e foarte rau, iar cand clasa intra in carantina, nu vine nimeni de la DSP sa testeze nimic, nici colegii nici familiile, doar cei cu complicatii afla, cand ajung la spital si fac PCR.
    • +1 (1 vot)    
      confirm (Miercuri, 29 septembrie 2021, 12:39)

      martel55 [utilizator] i-a raspuns lui Bucuresteanul_Bezmetic

      asa s eintmapla in scoli, ba mai mult daca ceri inforamtii te acuza profesorii si unii parinti ca faci valuri....desi nu am auzit inca pe vreunul din astia sa isi asume vreo rapsunderea pentru nfectarile pe care le produc prin iresponsabilitatea lor
  • +3 (5 voturi)    
    Cate ipocrizie (Miercuri, 29 septembrie 2021, 12:09)

    acinigrev [utilizator]

    Sa te fereasca Dumnezeu sa mi se imbolnaveasca unul din copiil la Scoala. Sa nu m aintrebi de ce sunt in fata Guvernului/Ministerul Educatiei si te astept> cand vei fi in stare a faci ceva pentru scoala cu adevarat, in pandemie, sa asiguri conditii pentru desfasurarea in siguranta a orelor de curs, atunci sa iei decizii cand si cum treci scolile in online
  • +1 (3 voturi)    
    Incompetentule (Miercuri, 29 septembrie 2021, 12:29)

    MCR [utilizator]

    rusine
  • +1 (3 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 29 septembrie 2021, 12:30)

    [anonim]

  • +5 (7 voturi)    
    un incapabil (Miercuri, 29 septembrie 2021, 12:31)

    martel55 [utilizator]

    care in 10 luini nu a fost in stare sa se gandeasca la nimic, venea doar prin studiouri si recita ca el vrea scolile deschise fara sa faca insa nimic cncret pentru asta, si acum se apala pe maini de orice raspundere si vrea sa arrnce in spinarea copiilor si parintilor consecintele incompetentei lui...e clar ca suntem pe cont propriu si fiecare decide pentru el, regulie sunt pesntru fraieri, ca oricum se schimba dupa cum au nevoie smehcerii
    • -2 (2 voturi)    
      Vaccinarea e disponibila tuturor (Miercuri, 29 septembrie 2021, 15:08)

      winston_smith [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Nu se justifica inchiderea scolilor, nici restrictiiile de orice fel. Nu am de gand sa respect nimic, azi am vorbit cu 6-7 parinti ai unor colegi,si cu invatatoarea, si vor veni acasa la noi, vor face scoala fizic, acasa. Clandestin.
  • 0 (0 voturi)    
    S-ar intra in normalitate deoarece: (Miercuri, 29 septembrie 2021, 14:49)

    rana [utilizator]

    - "scoala se inchide ultima" (Campeanu, Rafila - epidemiolog);
    - "scoala nu imbolnaveste" (Campeanu);
    - "nu la scoala se transmite virusul" (Anisie, Campeanu);


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by