Legea educație sexuală vs. educație sanitară. Senator PSD: ”Am reușit să respingem cererea lui Iohannis. Omul ăsta chiar vrea ca în școli copiilor să li se predea de fragezi practica masturbării” / Vot pentru, doar de la USR

de Iulia Rosca     HotNews.ro
Joi, 10 iunie 2021, 18:14 Actualitate | Educatie


Educație sexuală în scoli
Foto: Hotnews
Legea care a înlocuit sintagma „educația sexuală” cu „educația sanitară” din Legea privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului și a condiționat-o de acordul părinților a fost întoarsă de președintele Klaus Iohannis anul trecut în parlament, însă solicitarea sa a fost respinsă miercuri în comisia de muncă din Senat, singurii care au susținut-o fiind senatorii USR. Senatorul PSD Călin Gheorghe Matieș a scris pe Facebook că „a fost o luptă pe viață și pe moarte” pentru respingerea cererii de reexaminare. „Omul ăsta chiar vrea ca în școli copiilor să se predea de fragezi practica masturbării (după cum o cere OMS), dar pericolul din spate este altul, mult mai grav”, afirmă el.

Senatorii PNL, PSD și UDMR au votat împotriva modificărilor cerute de președintele Iohannis și în favoarea proiectului așa cum a mers el la promulgare anul trecut. Cei de la USR au venit cu amendamente, însă toate au picat la vot.

Plenul Senatului va da un vot luni, apoi cererea de reexaminare merge la Camera Deputaților, care este decizională.

Senatorul USR Ștefan Pălărie a declarat pentru HotNews.ro că cei de la PNL au motivat cu „rețineri personale” și presiuni din partea alegătorilor din teritoriu să nu voteze în sensul solicitării președintelui Iohannis.

„Noi ne-am străduit să găsim o formulă de convergență cu colegii de la PNL și UDMR pentru a debloca legea și au avut loc mai multe runde de conversații în avans. Cu 24 de ore eram în regulă, apoi ni s-a spus că ei nu vor putea sa cadă de acord pe orice altceva în afară de forma actuală. Cei de la PNL au spus că au rețineri personale și au presiuni din partea circumscripțiilor lor, iar înțelegerea a căzut și legea a rămas în forma în care a fost formulată”, a declarat Pălărie, președinte al Comisiei de Muncă din Senat.

La rândul său, senatorul USR Irineu Darău, autorul amendamentelor care au picat la vot, a precizat că s-a discutat pe această tema circa trei ore la comisie.


Ce a scris senatorul PSD de Alba Călin Gheorghe Matieș pe Facebook




Redăm postarea publicată pe Facebook de senatorul PSD:

„Astăzi a fost o luptă pe viață și pe moarte de-a dreptul. După cum mulți știți, Iohannis a trimis în Parlament pentru reexaminare Legea pentru modificarea și completarea Legii nr. 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului.

Mai pe românește, disputa cu privire la educația sexuală în școli! Din fericire, în comisia de muncă am reușit să respingem cererea lui Iohannis. Omul ăsta chiar vrea ca în școli copiilor să se predea de fragezi practica masturbării (după cum o cere OMS), dar pericolul din spate este altul, mult mai grav. Se vede deja în țări ca și Canada sau SUA: COPIII SĂ FIE GHIDAȚI SPRE HOMOSEXUALITATE! USR lasă impresia uneori că este plătit de ONG-urile LGBT. Altfel nu îmi explic…

USR-ul a sărit de fund în sus (nicio trimitere la homosexualitatea clamată la rang de doctrină de piticii lui Barna) că asta ne cere Europa!
ATENȚIE: accept pe oricine în jurul meu și nu voi discrimina pe nimeni după niciun criteriu, fie el și sexual. DAR SĂ ÎI SPUI COPILULUI de 6-7 ani al acestei țări cum să se masturbeze și să îi insufli în mod voit și conștient să își schimbe traiectoria sexuală…NICIODATĂ USR-IȘTILOR!!!

Nu mă credeți, uitați-vă la Canada!!! Asta vrem?? EU NU!!

USR-ul a vrut ca orele de sexualitate să fie ținute de ONG-uri și să nu facă parte din curricula Ministerului Educației!! Adică să vină oricine și să predea ce o vrea… Iar Ministerul Educației să nu aibă nimic de spus…
USR-ul și Iohannis au vrut astăzi ca elevii să fie obligați să participe la orele de educație sexuală. Adică să elimine acordul părinților!!! INACCEPTABIL!

Nu fac parte nici dintre acei care susțin că sexualitatea este tabu, și copiii să nu vorbească despre ea! Sunt foarte multe boli cu transmitere sexuală, iar o sarcină nedorită la o vârstă fragedă îți schimbă probabil întreaga viață. Trebuie să îi pregătim pe copiii noștri pentru viață, iar educația sexuală are importanța ei clară. Copiii noștri au acces la internet de la vârste mici. Lumea s-a schimbat și nu putem să ne prefacem că nu vedem asta…

Am citit cărți care acum sunt în școlile din Canada sau SUA (mulțumesc prietenilor mei de acolo pentru că mi le-au trimis). NU voi accepta ca poveștile copiilor de 5-6 ani să li se citească povești cu un rege și un rege care alcătuiesc o familie și au și un copil și au trăit fericiți pentru că asta este NOUA NORMALITATE!

Cu orice risc, politic, electoral, uman: nu am nimic cu absolut nimeni și îi accept și chiar am apropiați cu orientări sexuale diferite de a mea! Sub plapuma voastră, faceți ce vreți! Dar nu încercați să mă obligați să transformăm toți copiii acestei țări în ceea ce nu sunt!!
Totul sub paravanul orei de educație sexuală.”

La această postare, mai mulți utilizatori i-au comentat că fotografia folosită este falsă, fiind modificat ecranul ce apare în imagine.


Context - Educația sexuală, înlocuită cu educația sanitară



În 3 iunie 2020, deputații au adoptat proiectul prin care este eliminată sintagma „educație sexuală” din lege, înlocuind-o cu „educație sanitară”. Derularea acestor programe urma să se facă doar cu acordul scris al părinților, potrivit legii votate de parlamentari. Klaus Iohannis a atacat actul normativ la CCR, spunând că, prin modul în care a fost adoptat, precum și prin conținutul normativ, încalcă Constituția.

CCR a decis că legea este constituțională, însă în 4 noiembrie 2020 președintele a trimis-o în parlament pentru reexaminare.

Legea care modifică Legea nr.272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, în forma în care a fost trimisă la promulgare, prevedea astfel:

„Art. 46, alineatul i)

  • Derularea sistematică în unitățile școlare, cu acordul scris al părinților sau al reprezentanților legali ai copiilor, de programe de educație pentru viață, inclusiv educație sanitară, în vederea prevenirii contractării bolilor cu transmitere sexuală și a gravidității minorelor”.

Ce solicitase președintele Iohannis în cererea de reexaminare


În cererea de reexaminare, președintele Iohannis preciza că înlocuirea noțiunii de „educație sexuală” cu cea de „educație sanitară” și introducerea obligativității obținerii acordului scris al părinților a generat numeroase critici, atât din partea experților din domeniul educației, cât și a organizațiilor neguvernamentale, îndeosebi a celor reprezentative ale tinerilor și elevilor.

„Prin introducerea sintagmei „educație pentru viață, inclusiv educație sanitară”, textul de lege se îndepărtează de principiul „promovării educației pentru sănătate” prevăzut în art. 3 lit. r) din Legea nr. 1/2011. Practic, reglementate în acest mod, programele de educație pentru sănătate sunt evidențiate doar prin educația sanitară, componenta de educație pentru sănătate sexuală fiind, astfel, eliminată sau simplificată la transmiterea în mod exclusiv de informații cu privire la igiena personală. Ideea de educație sanitară este una desuetă, ce nu mai corespunde conceptului actual privind sănătatea publică. Educația sanitară, fiind un termen utilizat înainte de anul 1990, cuprindea doar activități de asigurare a igienei”, se arată în cererea președintelui.

Șeful statului adăuga că importanța educației pentru sănătate, mai ales a educației sexuale rezultă îndeosebi din necesitatea asigurării unui climat sănătos, în deplină siguranță pentru realizarea relațiilor dintre indivizi, care să garanteze integritatea fizică și psihică a acestora.

De asemenea, Iohannis susținea că obligativitatea existenței acordului din partea părinților are ca efect restrângerea accesului copiilor la o educație adecvată, cu atât mai mult cu cât această limitare nu se aplică și în cazul altor tipuri de programe.

„Această măsură legislativă este de natură să creeze un obstacol în realizarea interesului superior al copilului, astfel cum acesta este prevăzut de convențiile internaționale la care România este parte și care trebuie să primeze dreptului părintelui de a decide pentru copilul său”, preciza președintele.

Amendamentele respinse ale USR


Potrivit unui comunicat de presă, amendamentele USR PLUS vizau:
- eliminarea articolului de lege care schimbă sintagma „educație sexuală” în „educație sanitară” și care condiționează participarea la aceste ore de acordul părinților
- introducerea orelor de educație sexuală din clasa a V-a
- predarea orelor de către cadre medicale
- posibilitatea ca părinții să-și retragă copiii de la aceste ore, la clasele V-VIII.

„Dacă nu le oferim adolescenților și tinerilor informații și explicații în mod organizat, la școală, ei își vor lua informația singuri de unde pot, de pe Internet, de pe TikTok sau de pe alte rețele sociale. Statisticile arată că 9 din 10 băieți și 6 din 10 fete au accesat conținut pornografic înainte de 18 ani. E absurd să crezi că mai poți opri accesul copiilor și tinerilor la tehnologie și la informația la care vor să ajungă. Este aproape imposibil ca părinții din ziua de azi să știe sau să verifice pe ce site-uri rătăcesc copiii lor, ce informație se găsește acolo și cine o gestionează. Dacă vrem să dăm dovadă de responsabilitate reală, trebuie să elaborăm rapid un cadru legislativ care să permită o predare adecvată vârstei copiilor”, a explicat Irineu Darău, citat în comunicat.

USR amintește în comunicat că „România are cel mai mare număr de mame minore din Europa, peste 700 de fete cu vârste sub 15 ani devenind mame, cea mai mare incidență și mortalitate din cauza cancerului de col uterin din UE, iar unul din patru tineri a contractat o boală cu transmitere sexuală. O cercetare din 2015 arată că lipsa educației sexuale costă România circa 33 de milioane de euro pe an.”






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12051 vizualizari

  • +33 (91 voturi)    
    Populism ieftin (Joi, 10 iunie 2021, 18:26)

    Sofis [utilizator]

    Educatia sexuala intr-o tara care exceleaza la sarcini la varste fragede este un must.

    Tratati fricile electoratului prost educat si nu nevoia de educatie a copiilor si a societatii de maine.

    Datorita voua se perpetueaza indobitocirea apropos de scandalului preotului din Neamt.
    • +16 (30 voturi)    
      Corect (Joi, 10 iunie 2021, 18:44)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

      dar ce facem, ca educatia asta trebuie inceputa intai cu parintii copiilor.

      Daca majoritatea ar fi informata, poate si copiii lor ar fi.
    • +20 (48 voturi)    
      PSD e antieducatie (Joi, 10 iunie 2021, 18:49)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

      Cu cat sunt cetatenii mai prosti, cu atat mai mult voteaza PSD.
    • +20 (42 voturi)    
      Perfect de acord (Joi, 10 iunie 2021, 18:58)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

      As inlocui, totusi, "un must" cu "o necesitate"...
    • +9 (25 voturi)    
      da..asta e.. (Joi, 10 iunie 2021, 19:00)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

      cine are cap ,bun simt si logica isi invata copiii acasa. cine nu..n-ai ce face..atat se poate in Romania momentan,sau..atat se vrea.
      Adevarul e ca pnl si usr sunt VARZA la comunicare,nu stiu DELOC sa se conecteze cu oamenii. Psd profita, vin cu populisme ,agraveaza anumite frici existente in societate..si puncteaza..pentru ca dreapta doarme.
      • +4 (22 voturi)    
        Nu as spune ca dreapta doarme (Joi, 10 iunie 2021, 20:32)

        Sofis [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

        Aici nu e vorba de dreapta vs stanga, este vorba despre educati vs grobieni, despre oameni ce servesc societatea si oameni ce o capuseaza, vorbim de oameni cu idealuri sau de idioti care se ascund in spatele traditionalismului, vorbim de oameni care vor sa faca si altii care nu, pentru ca nu pot, nu stiu, nu inteleg, nu vor, nu le foloseste, nu le perpetueaza pozitia si bunastarea propriei lor burti. Educatia nu are culoare politica.
      • -5 (25 voturi)    
        Penele nu e varza la comunicare (Joi, 10 iunie 2021, 20:55)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

        Hai sa revedem cum sau pozitionat la referendumul pt. familia traditionala.
        De fapt, o mare parte a asa zisului partid ,,liberal" e format din membrii ai comunitatilor neoprotestante(eu n-am nici o problema cu asta, dar e o realitate, verdeti majoritatea conducerii ,,labarale " aradene) dar si pe cei de la centru, si care impun o anumita directie habotnica unui partid care-si spune Liberal, or, asta este impostura.
        De fapt in comisie s-a votat usl contra USR.
        • -2 (20 voturi)    
          Adevărul doare (Joi, 10 iunie 2021, 22:10)

          GoTrump [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

          Habotnică în ce sens? Că nu permite unor ONG-uri pline de perverși sexuali să îi învețe pe copii că tot ce fac ei e normal și de urmat? Ia să scoată usr-iștii din lege orice aspect legat de perversiuni sexuale și de relații sexuale bolnave și să vezi că nu se va mai opune nimeni.
          • -2 (8 voturi)    
            Amuzant (Vineri, 11 iunie 2021, 16:52)

            tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui GoTrump

            Amuzant cum unii vad paiul din ochiul altuia!

            "Adică să vină oricine și să predea ce o vrea… Iar Ministerul Educației să nu aibă nimic de spus…" in schimb avem 50.000 de popi care predau lectii despre serpi vorbitori si inviati din morti cum vor ei fara ca Min Educatiei sa aiba ceva de spus! Sa mentionez manualul de religie care le spunea copiilor ca daca nu isi spun rugaciunea seara ii calca masina a doua zi?
            • +3 (7 voturi)    
              Dezinformezi (Vineri, 11 iunie 2021, 21:16)

              Iomen [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

              Profesorii de religie sint angajatii ministerului, iar manualele sint editate de edituri independente si aprobate de minister.
              Nicio materie studiata in scolile de stat nu trebuie sa faca exceptie de la asta!
        • -1 (11 voturi)    
          Un comentatiu politic interesant (Vineri, 11 iunie 2021, 10:37)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

          nu comentez despre membrii neoprotestanti, mu am informatia si miroase nitel a cometariu partinitor (daca ai un link ceva, catre informatie mai consistenta...).

          Dar concluzia e perfecta: "De fapt in comisie s-a votat usl contra USR."
      • +1 (17 voturi)    
        1/11 au votat AUR, 3/10 - PSD (Joi, 10 iunie 2021, 22:16)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

        ba chiar 25% hAUR in diaspora, teoretic aia sunt integrati in vest.
        Stam bine, una din 10 mame are sub 20 ani. Fara bani, fara scoala, fara familie puternica.
    • -11 (37 voturi)    
      comparativ cu ate state (Joi, 10 iunie 2021, 19:06)

      TrickyWicky [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

      Care exceleza in pedofilie la noi inca este cea mai dafe tara
      Cei de la USR cu fortele or motrice au pierdut deja votaantii care i au votat
      • +3 (21 voturi)    
        faptul ca nu cerceteaza nimeni (Joi, 10 iunie 2021, 22:18)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

        cazurile de pedofilie si cele de exploatare sexuala pe internet nu inseamna ca nu exista
      • +12 (20 voturi)    
        esti sigur? (Joi, 10 iunie 2021, 22:44)

        TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

        La fel cum excelam si la rata de mortalitate mica COVID pana cand s-a aflat ca jumatate dintre decese au fost ascunse?

        Adevarul este ca tribunalele ii achita pe banda rulanta pe pedofili, din motive care imi scapa.

        Daca iei condamnarile putine, probabil da, "excelam". Furatul caciulii pana la urma e sport national.
        • -8 (14 voturi)    
          niste linkuri te rog (Vineri, 11 iunie 2021, 10:53)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

          sau statistici, ca sa stim cum stam :)

          Insa TrickyWicky ar trebui sa stie ca Romania e campioana europeana la exploatare sexuala.


          "An estimated 1,500-3,000 children live on the streets of Romania (UNICEF, 2006; MPHASIS, 2008)."

          A "taste" despre ce zice presa din UK in toamna 2020:

          https://www.theguardian.com/global-development/2020/nov/30/silent-victims-the-hidden-romanian-women-exploited-in-the-uk-sex-trade

          https://www.thenational.scot/news/18809330.sex-trafficking-romanian-women-uk-industrial-scale/

          "The Global Slavery Index shows that Romania, with 86,000 trafficking victims, has one of the highest rates of modern-day slavery in Eastern Europe and most victims experience sexual exploitation."

          https://borgenproject.org/human-trafficking-in-romania/
          • +7 (9 voturi)    
            cifre mici pt romania (Vineri, 11 iunie 2021, 11:57)

            TrickyWicky [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

            Dar cifre mari pt UK
            Si vorbuim de pedofilie la nivel inalt.
          • +7 (9 voturi)    
            Pedofilie in UK (Vineri, 11 iunie 2021, 13:21)

            TrickyWicky [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

            https://www.independent.co.uk/news/uk/crime/paedophile-uk-arrest-child-sex-abuse-police-internet-a9396661.html
    • +1 (35 voturi)    
      Ba deloc (Joi, 10 iunie 2021, 19:56)

      Iomen [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

      Daca e adevarat ca USR-ul sustine predarea orelor fara acordul parintilor (ceea ce pare deja confirmat) si ca orele trebuie predate de ONG-uri fara programa controlata de minister, avem o mare problema.
      USR ar trebui sa se dezica imediat, altfel nu numai ca va duce AUR la 20% (ceea ce unele sondaje par sa indice), dar va duce si PSD spre 50%. Ce s-a vrut in Buc cu USB si unde pare sa se indrepte USR si cu ce efecte sint 2 lucruri total diferite. Nu degeaba a plecat Nicusor…
      Cat despre educatia la varste fragede, tind sa te contrazic. Statul roman e un administrator prost (de la pensii la infrastructura), un inovator prost (firmele romanesti de stat au in majoritate idei si procese invechite) si un educator prost (care poate, si nu fiti ipocriti, isi copilul la scoala privata si il trimite la universitate afara). Mi-e greu sa spun practic la ce se pricepe…De ce as lasa eu statul roman sa controleze educatia sexuala a copilului meu!?!?
      • -4 (16 voturi)    
        cam cati pesedisti de top nu au copchii (Joi, 10 iunie 2021, 22:22)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Iomen

        pe afara?
        Cu LGBT si educatie sexuala cu tot ...
        Daca la 12 ani poti avea copii dintr-un contact sexual, atunci e bine sa stii deja.
        Poate acum 10-20 ani ignoranta era ok, dar acum copii au acces la foarte multa informatie, stiu sa se ascunda mai bine decat parintii, plus ca parintii nu ii mai controleaza la fel de mult.
    • -4 (20 voturi)    
      e trist (Joi, 10 iunie 2021, 20:12)

      alt.cineva [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

      dar cred ca asta si vor sa fie indobitociti, pentru ca is mai usor de cumparat cu mici, bere si manele. Si politicienii sunt constienti de asta.
      Suntem locul 1 in Europa cu sarcini adolescente.
      • +4 (12 voturi)    
        Serios? (Vineri, 11 iunie 2021, 8:39)

        Anges [utilizator] i-a raspuns lui alt.cineva

        Poti sa ne dai si noua sursa statistica pentru afirmatia cu mame adolescente? Ca tot o aud repetata obsesiv…
        S-ar putea sa descoperi ca de fapt staristica e pe mame sub 20 de ani. Ceea ce nu e neaparat rau; nu toata lumea viseaza sa-si distruga tineretea prin corporatii si sa faca pe urma tratamente pe la 35-40 de ani cand se trezeste ca vrea un copil.
    • +2 (18 voturi)    
      Felicitari (Joi, 10 iunie 2021, 23:36)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

      senatorului PSD de Alba ! " Must-ul" asta este bun pentru copilul dumneavostra. Pentruca nu averti timp sau chef sa il educati acasa . Eu nu vreau ca un ONG sa-mi educe copilul. Il educ eu. E bine asa ?
  • +16 (76 voturi)    
    In scoli se face propaganda nu educatie (Joi, 10 iunie 2021, 18:30)

    Gryphus [utilizator]

    Copiii trebuie educati cu privire la riscuri: HPV, sarcina etc

    Dar ei NU primesc informatii relevante ci propaganda globalista de la unele fundatii feministe despre lgbsft si alte aberatii.
    • +5 (21 voturi)    
      Despre ce scoli vorbesti? (Joi, 10 iunie 2021, 18:39)

      karryne [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      amendament respins: predarea orelor de către cadre medicale

      Cadre medicale vs fundatiile feministe de care vorbesti tu.
      Care-s scolile in care se intampla asta?!
    • -6 (24 voturi)    
      Sursa? (Joi, 10 iunie 2021, 18:42)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Ne spui si noua de unde stii asta?
      • -3 (9 voturi)    
        Nu avem nevoie de date (Vineri, 11 iunie 2021, 11:00)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        Ar trebui sa stiti singuri sa va sprijiniti vorbele cu date concrete, mai ales cand se acuza.

        Altfel... o o simpla voma digitala.
        Faptul ca majoritatea celor ce au votat pentru comentariu au notat ca negativ o dorinta de a vedea exemple, date concrete, spune extrem de multe.

        Cand am inceput sa citesc acest magazin online, publicul parea cu mult peste nivelul celui de acum.

        Ne-am prostit noi (cititorii), sunt prea multi postaci, sau are mult mai mutla lumea acces la internet si a cobarat capacitatea intelectuala si emotionala a cititorilor?
      • -2 (4 voturi)    
        Din poza din articol, nu vezi poza??? (Vineri, 11 iunie 2021, 11:33)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        apare in articol poza cu dovada si e clar ca se intampla lucrurile astea in multe scoli
    • +5 (17 voturi)    
      cum stii tu ce 'primesc' (Joi, 10 iunie 2021, 18:54)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      daca nu au fost niciodata asemenea ore in romania ???
      daca ai vazut tu,ca senatorul -cioban d ela psd prin canada sau USA,nu inseamna ca trebuie sa fie la fel
    • -6 (22 voturi)    
      Ohohoho (Joi, 10 iunie 2021, 18:56)

      Sofis [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      fundatiile feministe sunt problema ta. Ti se va lua dreptul sa invinetesti femeia, vai saracu` de tine. Vai de noi ca platim din bani publici perpetuarea celor ca tine :(
      • -7 (7 voturi)    
        Sa face schimb cultural cu India (Vineri, 11 iunie 2021, 11:02)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

        sau Pakistan, sa invatam de la campioni.
  • -5 (49 voturi)    
    Corect, "uitați-vă la Canada" (Joi, 10 iunie 2021, 18:34)

    Ioan.Toma [utilizator]

    Si ce vedem?

    1) refuzul Papei și al Bisericii Catolice de a-și recunoaște „responsabilitatea” și „partea de vinovăție” în (...) decesul a peste 200 de copii indigeni, creștinați cu forța: https://www.hotnews.ro/stiri-international-24840439-canada-ramasitele-copiilor-indigeni-trudeau-solicita-bisericii-catolice-recunoasca-responsabilitatea.htm

    2) Patru membri ai unei familii musulmane au fost uciși și un copil rănit duminică seara într-un atac „premeditat” (...) "Există dovezi că acesta a fost un act premeditat și planificat, motivat de ură. Credem că victimele au fost vizate pentru că erau musulmani", a declarat Paul Waight, anchetatorul poliției https://www.hotnews.ro/stiri-international-24845505-canada-justitia-considera-cei-patru-membri-unei-familii-musulmane-fost-ucisi-intr-atac-premeditat-camion.htm

    Pentru aceste motive, solicit scoaterea orelor de religie din scoli, care sunt prozelitism si indoctrinare. De asemenea, o reala separare a statului de Biserica. Pentru ca in Romania sa nu se repete situatiile din Canada!
    • +7 (33 voturi)    
      Aha... (Joi, 10 iunie 2021, 18:45)

      reiand [utilizator] i-a raspuns lui Ioan.Toma

      Bine măcar că recunoașteți că scopul e înlocuirea moralei creștine cu (non)morala sexo-marxistă, să fie clar pentru toată lumea. Nu are nicio legătură cu "educația".

      Argumentele din Canada sunt, ca de obicei, pe lângă subiect. Crima e condamnată fără echivoc de sistemul de valori creștin. În schimb, în Canada progresistă, oamenii își inventează sexe noi și pronume și e ilegal să nu le accepți și folosești. Aberații monumentale.
      • -4 (8 voturi)    
        Jordan, are you here? (Vineri, 11 iunie 2021, 11:08)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui reiand

        Peterson Jodan, a snowflake from a Russian rehab centre.
        • +4 (6 voturi)    
          Nu intelegi ce spui (Vineri, 11 iunie 2021, 13:16)

          ids [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

          Nu exista culoare politica la acest termn, iar Jordan dezbate impecabil si accepta contra-opiniile.

          Snowflake = A very sensitive person. Someone who is easily hurt or offended by the statements or actions of others.
          This has nothing to do with politics. Snowflakes can be liberal or conservative. Whether it is a compliment or an insult is a matter of opinion and depends on the context.
      • -3 (7 voturi)    
        Singurii marxisti pe care-i stiu a avea probleme.. (Vineri, 11 iunie 2021, 17:47)

        Ioan.Toma [utilizator] i-a raspuns lui reiand

        ... cu sexualitatea, deci care ar fi in viziunea ta sexo-marxisti, sunt marxist-leninist-stalinistii din Marea Adunare Nationala care au initiat Articolul 200: https://ro.wikipedia.org/wiki/Articolul_200

        Din exemplele mele reiese cum crima este ceva la ordinea zilei pentru crestini. Fie ca ucid populatiile bastinase, fie ca ucid "paganii" (necrestinii, de fapt).
    • +1 (23 voturi)    
      vii tu iar (Joi, 10 iunie 2021, 18:56)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Ioan.Toma

      cu discutia eterna despre religie,care s-a rezolvat,si e OPTIONALA. adica dictezi tu altora ce sa creada si ce credinta sa urmeze.problema e rezolvata. esti imptotriva,retrageti copilul. Asta nu inseamna ca trebuie sa o faca toti.
      • -3 (15 voturi)    
        Nu e optionala decat pe hartie (Joi, 10 iunie 2021, 22:27)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

        daca ora e la mijlocul programului, copilul fie e pastrat in clasa, fie trebuie parintele sa-l ia, nu e permis de obicei sa mearga la sala de lectura sau pe terenul de sport.
        Multi parinti se tem ca poate fi ostracizat de colegi sau profesori, etc.
        Sa faca scoala duminica la biserica dupa slujba, sa vedem prezenta atunci
      • -3 (3 voturi)    
        cum e optionala daca ”retrageti copilul”? (Sâmbătă, 12 iunie 2021, 13:59)

        Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

        bine, cineva mai putin spalat pe creier ar fi scris ”retrage-ti copilul”!
    • +7 (25 voturi)    
      Si care e legatura!?!? (Joi, 10 iunie 2021, 20:02)

      Iomen [utilizator] i-a raspuns lui Ioan.Toma

      Adica pentru o presupusa vinovatie a bisericii catolice in Canada si un accident pe care politia il ancheteaza ca si crima rasiala, tot in Canada, trebuie introdusa educatia sexuala in Romania!?!? Da’ schimbarile climatice din Antarctica, nu sint si ele un argument?
      • -4 (6 voturi)    
        E crima religioasa (Vineri, 11 iunie 2021, 17:50)

        Ioan.Toma [utilizator] i-a raspuns lui Iomen

        Rasismul e una, religia e alta. De condamnat sunt amandoua. Dar una e sa ucizi arabi sau persoane de culoare, indiferent de credinta, si alta e sa ai drept tinta musulmani, adica non-crestini.

        In rest, se vede ca ai citit din doi in doi ce am scris eu. Si anume ca ma pronunt ferm impotriva orelor de religie, asa-zis optionale, dar bagate pe gat copiilor. Pentru ca VOI, crestinii, vreti sa indoctrinati si urmatoarele generatii.
  • -5 (29 voturi)    
    hehe (Joi, 10 iunie 2021, 18:37)

    transpenibilus [utilizator]

    Ia uite, si PSD sunt "conservatori" ca Trump sau Viktor Orban... Cine ar fi crezut!

    Si pesedeii su haurarii si "conservatotrii polonezi" si Trump si BOR sunt "pro viata", deci impotriva avorturilor. Exact ca "conservatorul" Ceausescu N.

    Si "conservatorul" Viktor O. si gAURitii si Trump si China lui Xi Jinping sunt impotriva musulmanilor (ca nu e crestini si e "religia pacii"), a migrantilor si a minoritatilor. Nici pesedoii nu inghit astea cu minoritatile.

    Bineinteles, si PSD si Trump si Viktor O. si chinezii si postacii rusi ai lui Putin si ghiAUR sunt mari patrioti, nationalisti si suveranisti. Ei nu sunt slugi si colonie!!!!

    Bre, da totusi, cum sa te pui in rand cu Ceausescu, cu Xi Jinping sau cu Putin si sa te crezi "da dreapta"?

    Limbricilor, voi sunteti doar niste ciume rosii, comunisti, populisti, demagogi si patrihoti, asta sunteti.
  • -4 (20 voturi)    
    Politica strutului. Nu vad, nu ma afecteaza (Joi, 10 iunie 2021, 18:39)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Oare parintii fetelor devenite mame la 13-17 ani pentru ca nu le-a explicat nimeni, nimic, ce parere au ?

    Dar parintii baietilor arestati pentru violuri sau relatii sexuale cu un minor ?

    Adultii, care-si pot satisface sau controla mai bine instinctele sexuale, nu mai sunt in stare sa inteleaga ce se petrece in mintea unor adolescenti la pubertate.

    Cum e mai bine sa tinem copiii: nestiutori, inclusiv informati de pe unde apuca, sau educati d.p.d.v al sexualitatii de catre oameni calificati, care sa le explice ceea ce parintii nu vor (nu sunt in stare, le e rusine, nu cred ca e treaba lor, nu-i intereseaza problema etc.) ?
  • +2 (38 voturi)    
    Excelent! (Joi, 10 iunie 2021, 18:39)

    reiand [utilizator]

    Iată o veste bună! Pentru cine nu înțelege, asta este o bătălie pentru sufletul unui popor. Sexo-marxiștii vor să pună mâna pe educație ca să spele pe creier copiii, să le programeze sistemul lor nociv de valori, despre asta e vorba. Evident, totul e ambalat în scopuri nobile. Ei, uite că (încă) nu le-a ieșit. Dar vor persista, din ce în ce mai vocal, mai agresiv, mai învinuitor.
    • -7 (23 voturi)    
      Aberezi (Joi, 10 iunie 2021, 20:39)

      Sofis [utilizator] i-a raspuns lui reiand

      orice discutie despre educatie sexuala se transforma in propaganda anti lgbt.
      la fel cum orice discutie despre stiinta se transforma nu cu mult timp in urma in propaganda pro religioasa.
      la fel cum orice discutie despre valorile democratice erau propaganda impotriva masinilor de scris si dolarilor.
      la fel cum orice discutie despre hoti si incompetenti se transforma in propaganda ieftina nationalista.

      poate o sa intelegem odata ca te nasti cu rasa, orientarea sexuala, dar cu prostia nu. Si ca ar trebui sa imbunatatim educatia si nu viata privata a altora calcandu-le pe propriile lor drepturi.
      • +7 (23 voturi)    
        Adevărul doare (Joi, 10 iunie 2021, 22:32)

        GoTrump [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

        A nu se face confuzie între orientare sexuală ( care e una singură, cea normală, heterosexuală ) și viciile sexuale de care suferă elgibitiștii. Bineînțeles că religia se bate cap în cap cu propaganda perverșilor. Noroc cu religia, că altfel ajungeam toți niște degenerați sexuali, niște epave umane. Aaa, vrei să ne aduci aminte de tot felul de preoți abuzatori? Păi dacă ești de acord cu perversiunile sexuale elgibitiste, de ce îi mai acuzi? Faptul că ei sunt ipocriți e cu totul altceva.
  • 0 (16 voturi)    
    Daca numai unii (Joi, 10 iunie 2021, 18:48)

    Ibit [utilizator]

    Adica USR + au sustinut pozitia lui KWI trebuie sa intelegem , asa cum sustine PEE SEE DEE , ca se masturbeaza ?
    Ca astia voiau sa traim in comun.....stiam mai de mult....
  • +4 (28 voturi)    
    Ce rost are ora de religie în școli? (Joi, 10 iunie 2021, 18:53)

    asavreau [utilizator]

    În schimb ore de educație sanitară, educație comportamentală nu se face și vedem rezultatele prin violențele zilnice din școli. Copii nu mai știu să dea bună ziua și se miră când le ceri să facă asta. PSD dovedește lipsa de educație-analfabeți cu diplomă se ocupă de învățământ ! .
    • -3 (3 voturi)    
      are rolul sa spele creiere! (Sâmbătă, 12 iunie 2021, 14:01)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      si sa asigure prospatura pentru turma bor-psd!
  • +8 (36 voturi)    
    Exemplu ciudat : (Joi, 10 iunie 2021, 18:57)

    Observatory [utilizator]

    Canada care este mai marxista ca fostul nostru Ceashka .
    Canada este un exemplu rau( chiar dacă te lauzi curtată care te a adoptat)
  • +13 (33 voturi)    
    O atta confuzie majora (Joi, 10 iunie 2021, 19:20)

    Harald2 [utilizator]

    a politicienilor romani indoctrinati din exterior este ca numarul mare de mame minore este din cauza lipsei de educatie sexuala in scoli. FALS!

    Numarul mare de mame minore este datorat lipsei educatiei si a scolarizarii. Mai pe romaneste, pentru cei ce nu inteleg, datorita faptului ca acele mame minore NU prea au dat pe la scoala.

    Recomand celor care ma contrazic sa verifice daca in manualul de biologie de clasa a VII-a, informatiile li se pare insuficiente (incepand cu pag. 92) si daca un tanar care stie sa citeasca ar avea dificultati de intelegere:
    https://manuale.edu.ro/manuale/Clasa%20a%20VII-a/Biologie/U0MgRElEQUNUSUNBIFBV/
  • -2 (26 voturi)    
    suntem penibli (Joi, 10 iunie 2021, 19:28)

    zgubilitix [utilizator]

    In anul 2021 inca ne este rusine sa rostim cuvandtul "sex" si sa invatam stiintific, pragmatic despre acesta. Incredibil.

    Invatam formule matematice complicate, da' de chestia asta naturala, normala nuuuuu, sa nu invatam.

    Facem sau nu facem educatie sexuala in scoli - copiii vor invata de unde pot - colegi si internet. La varsta lor, sunt ca un burete de informatii in general si sexuale poate in particular.

    Locuiesc langa un liceu, trec pe langa grupuri de elevi - 90% din discutiile care imi ajung la urechi sunt despre sex.
    • +8 (16 voturi)    
      penibil esti tu ca vorbesti fara sa stii (Joi, 10 iunie 2021, 23:53)

      Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui zgubilitix

      Manualul de clasa a 7-a contine deja cam tot ce trebuie sa stie un copil desre sex, protejare si sistem reproducator!

      de curios uite-te de la pagina 92 incolo!

      https://manuale.edu.ro/manuale/Clasa%20a%20VII-a/Biologie/U0MgRElEQUNUSUNBIFBV/
  • -3 (15 voturi)    
    Întrebări (Joi, 10 iunie 2021, 19:28)

    NoFive [utilizator]

    Cine să facă educație sexuală în școli? Nu prea văd cine ar avea competențele necesare. Medici? Societatea civilă? ONG-uri? Profesori? Pe ei cine i-ar acredita? Și pe ce principii? Ar fi nevoie pentru început de un grup de lucru (think tank) format din reprezentanți ai mai multor domenii active social, care să întocmească o bază de predare coerentă și credibilă. Dar cine și-ar da girul și ce șanse de reușită ar avea un astfel de curriculum într-o societate profund tradiționalistă și în mare majoritate subțirel spre străveziu educată ca a noastră?
  • +12 (38 voturi)    
    Cand am ajuns (Joi, 10 iunie 2021, 19:35)

    Baiazid [utilizator]

    sa ne apere PSD de "noua normalitate" deja e clar ca treaba nu e buna. Niciodata n-am fost fan PSD dar aici sunt intru totul de acord. Cred ca e primul discurs coerent si vertical al unui PSD-ist pe care l-am citit (chiar daca e foarte posibil sa fie doar pentru imagine) insa mesajul e foarte ok si subscriu 100%. Indoctrinarea sexo marxista nu are ce cauta in scoala si nici intr-un caz de la varste fragede, cand adolescentii sunt cel mai usor de manipulat. Tot ce tine strict de sanatate trebuie inclus evident, ce e extra e problema. Adult fiind acum mi se pare complet respingatoare aceasta ideologie al "noului normal" in care tot ce e mai anormal si ne natural e ridicat la rang de "firesc". Cunosc personal romani din Canada care au revenit aici tocmai pentru a NU isi expune copiii la propaganda sexo marxista obligatorie din scoala. Este momentul sa stopam ferm orice incercare de introducere a acestor nebunii la noi pentru ca "ne cere Europa" si sa fim ferm pe pozitii altfel in cativa ani vom ajunge si noi sa nu mai avem mama, ci parinte 2.
    • -6 (18 voturi)    
      Coerenta (Joi, 10 iunie 2021, 20:47)

      RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui Baiazid

      Vorbesti de coerenta si apoi spui "indoctrinarea sexo marxista". Aici m-ai pierdut total. Nici n-am mai citit result. In scoala spuneam ca "ne f**e Stalin" daca ne prinde profa de mate fara tema. Oara asta inseamna ca eram indoctrinati "sexo marxist"?
      • +3 (15 voturi)    
        o spuneam la modul figurat daca intelegi (Joi, 10 iunie 2021, 23:56)

        Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui RaduMiron

        ca doar nu vinea stalin la propriu sa ne .....

        Uite ce se intampla in Danemarca si Olanda, show-uri TV in care adulti se dezbraca in fata copiilor de 10 ani!

        https://www.youtube.com/watch?v=gob9-Lx6PCU
      • +6 (20 voturi)    
        Detalii (Vineri, 11 iunie 2021, 0:02)

        Baiazid [utilizator] i-a raspuns lui RaduMiron

        Pentru ca pare totusi ca nu esti neaparat rau intentionat, doar putin ignorant o sa explic mai pe larg ca sa observi ca e complet coerent ce am scris. Marxism-ul are la baza, printre altele, ideea ca societatea e impartita in doua - "proletariatul" si "burghezia" prima categorie fiind subjugata economic de a doua, si din aceasta cauza proletariatul trebuie sa "dea jos" inclusiv prin violenta burghezia asupritoare. Aceasta idee plus cele referitoare la lipsa de proprietate etc. fac parte din doctrina marxista. Sexo - marxismul schimba proletariatul cu minoritatile sexuale si feminismul exagerat iar burghezia prin "persoanele cis-gender" si profereaza lupta minoritatilor pentru "drepturi" care inseamna nici mai mult nici mai putin decat inscrierea anumitor deviatii in definitia normalitatii si impunerea lor cu forta "burgheziei". Aceasta e evident o doctrina ceva diferita de marxismul original dar ea este si ramane in continuare o doctrina. Iar aceasta doctrina sustine ceva ce pentru oricine are un minim de bun simt si inteligenta apare ca fiind complet fals - si anume ca toate anormalitatile care definesc minoritatile sexuale sunt de fapt complet normale si trebuie acceptate chiar cu forta de majoritatea oamenilor. Predarea acestor bazaconii in scoli sub falsa denumire de "educatie sexuala" este si ramane o incercare de indoctrinare a adolescentilor dupa cum vedem deja ca se intampla in afara cu efecte dezastruase pentru vietile acelor sarmani tineri "emancipati". Conform cu definitiile de mai sus ce ziceati voi la scoala nu se incadreaza evident la indoctrinare, insa daca dupa ora de "educatie sexuala" veneai acasa si ii spuneai mamei tale ca de azi i te adresezi cu "parintele 2" si ca de acum incolo ai genul fluid poti sa iti imaginezi singur urmarea :)
  • +7 (37 voturi)    
    agenda USR -ului imptriva poporului (Joi, 10 iunie 2021, 19:46)

    richter [utilizator]

    vor sa bage mizerie in mintea copiilor de mici, ca apoi sa legalizeze perversiunile lor; de parca Dumnezeu doarme !
    • -4 (6 voturi)    
      Dumnezeu nu doarme, nici nu e treaz (Vineri, 11 iunie 2021, 17:38)

      Ioan.Toma [utilizator] i-a raspuns lui richter

      Pentru ca, pur si simplu, nici nu exista.
      • +1 (1 vot)    
        Oh, my God! (Sâmbătă, 12 iunie 2021, 17:43)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui Ioan.Toma

        De mult asteptam o clarificare la problema! Si, iata ce a venit, de unde nu ma asteptam! Raman pe veci indatorat! Semnat: Dumnezeu
      • 0 (0 voturi)    
        nici Toma n-a crezut; (Sâmbătă, 12 iunie 2021, 19:21)

        richter [utilizator] i-a raspuns lui Ioan.Toma

        asa ca mai aveti un pic rabdare-
  • +2 (14 voturi)    
    adevarul e (Joi, 10 iunie 2021, 20:17)

    alt.cineva [utilizator]

    ca acum copiii stiu mult mai multe decat stiam noi sau ipocritii astia numiti politicieni. Au access la informatii, dar nu inseamna neaparat ca sunt adevarate.
    Suntem in epoca in care guvernele nu sunt capabile sa ne invete, asa ca apar generatiile de tiktokeri, facebookeri, youtuberi, etc.
    • +4 (18 voturi)    
      Responsabili de a invata (Joi, 10 iunie 2021, 20:48)

      Sofis [utilizator] i-a raspuns lui alt.cineva

      suntem noi si pentru noi si pentru copiii nostri. Nu guvernul.

      Treaba guvernului este sa sustina meritocratia si sa nu devina entitatea care sustine proasta educatie si incompetenta in schimbul unor voturi.

      Si este trist ca asemenea propuneri vin din partea unui partid care de 30 de ani prinde voturi cu zecile de procente. Daca Veorica profesoara de lucru manual a ajuns premier, daca Veorica care a stat 10 ani la Bruxelles nu a prins o boaba de engleza, daca e plin de coafeze amante si beizadele in posturi cheie si astfel de cazuri vin majoritar din partea aceluiasi partid care sustine ca e mai bine sa stai in bezna si care este sustinut pe voturi din cele mai sarace zone din Romania (pe care ei le-au dus acolo conducandu-le 8 mandate la rand) si tot nu vedem realitatea ... vai de noi.
  • -1 (15 voturi)    
    Sexualitate (Joi, 10 iunie 2021, 21:33)

    Dalla [utilizator]

    Catre toti pudibonzii si habotnicii, fie ei sau nu membri PSD:
    Procesul sexualitatii umane, in instanta culturii, s-a desfasurat doar in jurul dogmelor mistice, la diverse perioade de timp.
    Acum doua mii de ani evreii instituiau regula circumciziei, pt ca baietii sa-si poata dedica tineretea studiului Talmudului. O mie si ceva de ani mai tarziu, in timpul Inchizitiei si al cruciadelor, centura de castitate aplicata sotiilor ramase singure, precum si pedepsele teribile pt adulter erau regula. Despre preceptele sexuale ale Coranului mi-e jena si frica sa vorbesc aici.
    Astazi, primim mustrari si sfaturi de comportament sexual de la preoti crestini pedofili sau pederasti. Tot astazi, in sec XXI, peste 200 de milioane de femei din 30 de tari sunt victime ale mutilarilor genitale (FGM), de diverse tipuri, comise de fanatici religiosi.
    De asemenea astazi, in secolul cuceririlor spatiale, political correctness-ul ne invata toleranta LGBT si faptul ca nu e nimic nou sub soarele sexualitatii umane, decat modul cum o definim noi.
    Strict despre masturbare: e intalnita in tot regnul animal, deci, naturala. Daca ea nu ar fi fost incriminata cu obstinatie in ultimii 2000 de ani de marile religii, si blamata pt toate relele care se pot abate asupra naturii umane... a calculat cineva cate drame, cate tragedii, cate crime si violuri, cate procese de constiinta, poate cate razboaie, ar fi putut fi evitate?
    • -4 (12 voturi)    
      Ce facem cu "invataturile" vechi de 2000 de ani ? (Vineri, 11 iunie 2021, 9:27)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Dalla

      Ne uitam la ele si ne minunam (eventual ne si inchinam)...

      Stiinta de azi paleste drastic in fata Religiei, iar asta ne tine pe loc. Vezi vaccinarea...
      • +5 (9 voturi)    
        Nu inteleg (Vineri, 11 iunie 2021, 12:31)

        Anarb [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        De unde le scoti? Stiinta si religia nu se exclud reciproc.
        Nu stiu cum e la altii, dar BOR face campanie pentru vaccinare. Deci despre ce vorbim?
        • -1 (5 voturi)    
          Le scot de la preoti:va vaccinati=va cresc solzi ! (Sâmbătă, 12 iunie 2021, 13:32)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Anarb

          Astept si ziua in care va disparea din Religie sintagma "Crede si nu cerceta !"
  • +4 (18 voturi)    
    Sodoma și Gomora (Joi, 10 iunie 2021, 21:38)

    GoTrump [utilizator]

    Bravo senatorilor pentru această victorie împotriva perverșilor de la Bruxelles și a slugilor lor din țară. Perverșii să facă ei ce vor acasă, dar să nu ne impună nouă destrăbălările lor. Mai ales copiilor.
  • +6 (14 voturi)    
    (s)ex machina (Joi, 10 iunie 2021, 21:41)

    notnow [utilizator]

    Nu am votat niciodata PSD (sau vreun predecesor al sau)... Totusi, daca "progresistii" alesi pe fondul unui val de ura impotriva tupeului nesimtit al pesedistilor au in vedere doar astfel de masuri pentru "modernizarea" Romaniei, nu-i in regula. Nu cred ca tara asta era modernizata pana in maduva oaselor, dar ii lipsea componenta de emancipare sexuala progresista. Exista o serie de elemente de educatie de care sunt raspunzatori parintii si familia. Oare ne dorim sa excludem parintii si familia din educatia copiilor? Sa ii institutionalizam total si sa le livram doar politicile corecte si aliniate la un trend anume? Au mai incercta si altii (si nazistii si bolsevicii). Si pana la urma de unde atata exhibitionism? Inteleg toleranta si egalitatea, insa deja s-a trecut de acel prag. Acum promovam anumite orientari si un anumit libertinaj ca noua normalitate. O fi bine? O fi rau?... De ce nu iesim goi pe strada, ca doar, am auzit si argumentul acesta, "De ce sa ne fie rusine si frica sa vorbim despre sex sau sa vedem la liber sex?" Si mai mult decat atat... Cei care nu invata cat fac 2 ori 2, nu vor invata nici ce e rau si bine despre sex...
  • +12 (20 voturi)    
    pentru cine (Joi, 10 iunie 2021, 21:55)

    hanu [utilizator]

    citeste doar titlurile, e vorba de educatie sexuala... Pentru cine observa atent ce notiuni teribile sunt introduse pe usa din dos, respingerea preceptelor marxiste au fost impanate si denaturate notiuni de bun simt si acceptabile, devine o chestiune cruciala pentru sanatatea mintala a bietilor copii.
    S-a trecut deja in vest la aberatii precum lasarea la libera alegere a unui prescolar alegerea sexului. Un copil care nici la baie nu poate sa mearga singur i se pun intrebari gen "vrei sa fii baiat sau fata?" Vi se pare ok sa faca cineva asa cu copiii vostri?
    Total de acord cu educatia sexuala, dar sa fie ceea ce se pretinde, nu indoctrinare neomarxista!
    • -3 (11 voturi)    
      Indoctrinare... (Vineri, 11 iunie 2021, 3:21)

      Dalla [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      De acord cu ce spui, mai putin cu termenul "neomarxist", care e doar o marota adusa pe bursa ideilor de catre oficine de propaganda precum RTV, A3, Stiripesurse... La fel ca si "rezisti", "rezistoizi", "anticrestini" etc...
  • +9 (17 voturi)    
    si apropo de "comunitate" (Joi, 10 iunie 2021, 22:01)

    hanu [utilizator]

    lgbt nu e o "comunitate", oamenii lgbt au pareri diferite, nu sunt toti identici. Oamenii cu ochi albastri nu sunt o "comunitate". Barbatii de 185m cu par negru nu sunt o "comunitate". "Comunitate" e un termen otravit utilizat de marxisti pentru a da senzatia de front comun si unanimitate in pareri si simtire, acolo unde chiar nu e cazul.
    Categoria si comunitatea ultima sunt INDIVIDUL. Cugetati la asta.
    • +1 (1 vot)    
      LGBT+ (Sâmbătă, 12 iunie 2021, 18:08)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      "Categoria si comunitatea ultima sunt INDIVIDUL. Cugetati la asta."
      As fi facut-o, da' mi-a luat-o inainte unu' mai destept ( adica DEX-ul): "Grup de oameni cu interese, credințe sau norme de viață comune;" (nu zice ca, prin reducere la absurd, s-ar ajunge la "individ")
  • +1 (11 voturi)    
    daca educatia sanitara include 10% ed. sexuala (Joi, 10 iunie 2021, 22:32)

    jorj_bv [utilizator]

    e ok.
    Adesea subiectele despre reproducere si sexualitate sunt trecute la tabu si tratate cu lejeritate sau jena si avem 10% mame sub 20 ani - multe nu-si termina studiile, devin dependente tocmai de familiile care nu le-au oferit informatii suficiente sau de "tata".
  • +8 (24 voturi)    
    ....cu varf si indesat...... (Joi, 10 iunie 2021, 23:17)

    Torquemada13 [utilizator]

    Romanii vor regreta amarnic - in timp - absenteismul de la referendumul pentru familia traditionala. Dragnea a fost doar o marota-referendumul era pentru modificarea Constitutiei. Legislatia care reglementeaza justitia se aproba in parlament. Raspandacii (stim noi ai cui) au muncit pe rupte. LGBT & globalismul - asta vor sevi romanii dimineata, la amiaza, seara......si noaptea ! PSD doar s-a agatat de referendum. Cei care s-au prezentat au fost traditionalistii conservatori (Suceava, Bihor) .Votantii PSD ies la vot - in mare parte si traditional- pe caldari, paturi, plase & co. Sefimea lor nu a bagat bani pentru ca nu obtineau posturi "de perspectiva" la referendum ! Poporul a cazut (a cata oara ) in plasa raspandacilor. Astept minusurile de la "epoleti", USR-isti & co .
    PS: UDMR nu va vota nicicand amendamentele propuse. E la mintea oricui gandeste !
  • -2 (16 voturi)    
    Nea Costel, drojdier. (Vineri, 11 iunie 2021, 1:58)

    _tudor_ [utilizator]

    Doua stiri din Romania:"Am reușit să respingem educatia sexuala in scoli" si "Primar retinut pentru un viol cu o minora de 12 ani care s-a petrecut de acum cativa ani".
    Asta e contextul: Nea Costel, drojdier: "Da-i in plm"
  • 0 (14 voturi)    
    "Istoria comunitatii LGBTQ+" (Vineri, 11 iunie 2021, 6:47)

    xolv [utilizator]

    asta e "educatia" de care au nevoie copiii....
  • +1 (3 voturi)    
    nu are rost sa discutam despre educatia sanitara (Sâmbătă, 12 iunie 2021, 7:11)

    mongolul [utilizator]

    in scoli; cadem in truiesme ieftine sau in ridicol; interesanta pozitia USR. Astia cu cine sunt?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by