Profesorii care nu sunt vaccinați vor preda online - ipoteză lansată de ministrul Educației: „Există presiune din partea părinților”

de I.R.     HotNews.ro
Marţi, 13 aprilie 2021, 15:46 Actualitate | Educatie


scoala online
Foto: pxfuel.com
Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, a vorbit marți despre ipoteza în care, la presiunea tot mai mare din partea părinților, profesorii care nu sunt vaccinați împotriva Covid-19 să predea exclusiv online, chiar dacă școala se desfășoară cu prezență fizică.

„Vă împărtășesc o experiență din ceea ce primesc eu ca ministru și ministerul. E o presiune din ce în ce mai mare din partea părinților de a solicita reluarea școlii cu prezență fizică doar cu cadrele didactice vaccinate. Deci sunt din ce în ce mai mulți acei părinți, care... Sigur, există probleme de confidențialitate a actului medical, există foarte multe aspecte care trebuie luate în discuție. Dar, vă spun, că este această presiune. Care s-ar putea să ne ducă la un moment dat... Cu tot dragul, colegii cadre didactice care nu sunt vaccinate vor preda online, chiar dacă în școala respectivă vor fi activități cu prezență fizică”, a spus Cîmpeanu marți, la Ploiești, în cadrul conferinței „Vaccinare și testare pentru învățare”.

„Este o ipoteză, e bine să ne gândim la toate ipotezele. Depinde cât de mare va fi presiunea în acest sens. Justificată, dintr-o perspectivă. Sigur, perspectivele sunt multiple”, a completat Cîmpeanu.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3285 vizualizari

  • +1 (7 voturi)    
    Foarte bine (Marţi, 13 aprilie 2021, 15:59)

    Luk [utilizator]

    Sa predea online elevilor care sunt obligati sa faca scoala online. Ceilalti elevi nu se duc la scoala sa faca scoala online, asta-i absurd.
  • +1 (15 voturi)    
    aha (Marţi, 13 aprilie 2021, 15:59)

    Alin Delin [utilizator]

    Acum bagati parintii la inaintare.
    Nu v-ar fi rusine.
  • +5 (13 voturi)    
    Nu cred ca presiunea e de la parinti. (Marţi, 13 aprilie 2021, 16:08)

    D-or [utilizator]

    In curind nu vor mai fi voluntari pentru vaccinare.
  • +1 (7 voturi)    
    Evident (Marţi, 13 aprilie 2021, 16:10)

    Sofis [utilizator]

    Si se va preda online ca si pana acuma, luati filmulete de pe youtube si share-uit in powerpoint. Intre timp ei vor aparea la televizor la chefi la cutite sau cine stie ce alte indeletniciri comune angajatului la stat: curatenie in casa, business propriu iar interactiunea se va face doar pentru fondul profesorului (nici macar al clasei). Stim, e ilegal, dar nici Inspectoratul nu se chinuie activ sa gaseasca spetele.
  • -1 (3 voturi)    
    elegant (Marţi, 13 aprilie 2021, 16:13)

    alex562 [utilizator]

    .
  • +4 (16 voturi)    
    In februarie ce spuneai, PAPAGALULE ! (Marţi, 13 aprilie 2021, 16:14)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    La scoala cu orice pret !

    Ei, bine, sotia mea, nevaccinata la acea data, aproape de pensionare, a preferat sa intre in concediu fara plata, ca sa nu se expuna riscului de infectare de la copiii (deasemenea nevaccinati) care tocmai ce reveneau din vacanta petrecuta pe la munte, pe la rude, cu prietenii, copii care au fost un vector important de transmitere a infectarii.

    Acum, ca e "groasa", faci 2-3 pasi inapoi si lasi nevaccinatii online.

    In februarie nu era bine ? I-ai trimis sa atace "la baioneta" Covidul...

    Asa ministru ageamiu nu credeam ca voi mai vedea, cred ca a depasit-o si pe Abramburica...
    Nu am votat PSD, iar Campeanu e doar un rebut resapat din partidul lui Ponta, n-are ce cauta in Guvern !
    • +5 (5 voturi)    
      feb (Marţi, 13 aprilie 2021, 16:56)

      Kato01 [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Papagalul ca si toti ministrii au zis "in functie de situatia epidemilogica". Imi pare rau ca multi aud doar ce vor dintr-o declaratie... Da, e naspa in Ro, nu erau ei coerenti nici inainte de pandemie.... dar sa se ne uitam si la celalalte tari inainte de a da cu piatra, peste tot e cam haos. Imi pare rau ca nu aveti un Dzeu personal sa va rezolve problemele.
      • -1 (3 voturi)    
        Problemele si le rezolva fiecare.... (Marţi, 13 aprilie 2021, 22:21)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Kato01

        Daca timp de o luna ar respecta "la sange" toata lumea regulile de protectie, viruslul ar disparea din lipsa de gazde noi. Cei infectati s-ar vindeca (unii ar muri, din pacate) si n-ar mai fi alti purtatori care sa-l duca mai departe.

        Asta nu a inteles OMENIREA, ca am scapa de virus cu un efort comun, nu cu fentarea restrictiilor, ca nu vrea nimeni sa stam de prosti in casa si sa se prabuseasca economia mondiala.
    • +6 (12 voturi)    
      E groasa la tine in cap (Marţi, 13 aprilie 2021, 16:59)

      Socrate2021 [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Cazurile scad vertiginos, iar parintii nu vor ei insisi sa se vaccineze. Mai terminati cu obsesia asta, vaxxeri fanatici si radicali! Cel mai bine ar fi sa decida fiecare clasa in parte, sa se voteze daca sa vina profesorul fizic la scoala. Altfel, nu ma asteptam la asemenea dezinformare crasa de la Campeanu, ca asa cer parintii. In afara de batrani, cronici, doar vreo un milion de labili psihic covid-isterici s’au cam grabit la vaxinare. Pe noi restul, lasati’ne sa traim cum vrem, o facem pe riscul nostru si nu vrem sa avem de a face cu nici o terapie genetica experimentala, sau cu vreo secta a vaxinarii, si cu atat mai putin sa o impunem altora! La revedere!
      • 0 (4 voturi)    
        Riscati si nu mai aglomerati ATI-ul dupa infectare (Marţi, 13 aprilie 2021, 22:13)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Socrate2021

        Da, batranii si cronicii pot sa moara, ca sa mearga copiii la scoala si parintii (cu copii cu tot) la mare si la munte sau la mall...
        Nu exista "riscul nostru" exista RISCUL pentru toata populatia,

        Cine nu vrea sa se vaccineze, sa nu cerseasca locuri in spital dupa ce se alege cu plamanii praf.

        Socrate a fost un om intelept, nu inteleg de ce ii plagiati numele, ca nu e (sigur) cel real.
    • +4 (4 voturi)    
      Alo? (Marţi, 13 aprilie 2021, 17:57)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Nu-mi pasa unde sunt profesorii, multi dintre ei ar putea sa si lipseasca. Copiii trebuie sa mearga la scoala. Punct!
      • 0 (4 voturi)    
        Sa mearga la scoala copiii... (Marţi, 13 aprilie 2021, 22:08)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Sa vedem cine ii va mai educa, daca nu-ti pasa unde sunt profesorii...

        Scoala nu e formata doar din copii, mai trebuie si profesori.
        • +1 (1 vot)    
          Da (Miercuri, 14 aprilie 2021, 8:19)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

          Am vazut si vad ce fac profesorii. Nu-i greu sa pregatesti un tanar pentru a ajunge profesor la fel de bun ca cei care-s azi in scoli, stati linistit :))
          Cat despre educatie... hadeti sa ramanem seriosi, bine? Daca fiul meu ar fi depins exclusiv de educatia pe care o primea de la profesori...
          Cei a caror educatie depinde exclusiv de profesori sunt analfabetii pe care-i vedem la PISA, toti ceilalti iau ceva cunstinte de la scoala, respecta regulile scolilor, dar sunt educati acasa sau in particular. Nu-mi educi dumneata copilul, eventual ii dai niste deprinderi si, uneori, ceva informatii, dar de educat nu mi-l educi. Nu elaborez de ce, hadeti sa ramanem la atat.
  • -1 (7 voturi)    
    vrajeala (Marţi, 13 aprilie 2021, 16:50)

    martel55 [utilizator]

    de ce au pretentii la profesori atata timp cat copiii nu sunt vaccinati?transietrea oricum e in prinicpal intre copii, ca ei nu respecta in mare parte reguliule, mai ales in pauze cand nu sunt supravegheati...pare mai degraba o presiune pe profesori sa se vaccienze cu un vaccin care nu e obligatoriu (isi fc probleme ca le raman dozele de AZ?)
    • +6 (6 voturi)    
      Cetatene (Marţi, 13 aprilie 2021, 18:00)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Vaccinurile astea nici macar nu sunt testate pe copii, ei nu au nevoie de ele si oricum e irelevant cata vreme profesorul e vaccinat, ca el e in pericol, nu copiii. Nu vrei sa predai in scoala, stai acasa si predai online copiilor din scolile in care se mai preda online. Dupa asta profesorii se pot reorienta spre alte domenii de activitate, nimeni nu-i obligat sa fie profesor sau sa-si puna viata in pericol.
  • +5 (7 voturi)    
    Doar că (Marţi, 13 aprilie 2021, 17:10)

    Mazeta [utilizator]

    Profesorii vaccinați vor vrea să predea online. Profesorii nevaccinați vor vrea să predea fizic.
  • +8 (8 voturi)    
    Stimati concetateni (Marţi, 13 aprilie 2021, 18:49)

    Luk [utilizator]

    Scolile NU sunt despre profesori, sunt despre copiii nostri. Nu ma intereseaza ce fac profesorii, nu-i ca si cum tagma exceleaza in meseria asta. In medie, profesorii scot 50% analfabeti functional, asa ca e plauzibil sa presupui ca 50% dintre ei sunt la fel de analfabeti.
    Copiii trebuie sa mearga la scoala, sa socializeze, sa treaca peste trauma perioadei asteia. La scoala au biblioteci, acasa-i mai pregatesc parintii, e ok daca stau in clasa sub o vaga supraveghere. Nu dau doi bani pe 95/100 de profesori. Stiu asta din experienta, copilul meu a fost la un liceu extrem de bun, printre primele din tara, dar chiar si asa o parte dintre profesori nu puteau acorda subiectul cu predicatul sau nu puteau formula o fraza care sa aiba inceput si sfarsit. Profesorii care nu doresc sa se vaccineze si nu vor sa stea langa copii, pot alege sa practice telemunca, cu conditia sa exista nevoia pentru telemunca in domeniul lor, adica sa existe scoli care se afla in localitatile in care se face scoala online.
    Orice altceva e deja prea mult. Dupa ce ca-i vai de capul lor, mai vor sa tina si copiii acasa pentru motive absolut personale.
    Asa ceva nu exista.
    • +3 (3 voturi)    
      Total de acord (Marţi, 13 aprilie 2021, 23:14)

      Sofis [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Hai sa nu facem din munca remote si pandemie inca o oportunitate pentru lenesi, cei ce fakeuiesc munca, pacalesc sistemul, au un job pe viata fara sa fie obligati sa livreze nimic. Tot riscul este pe copii si pe parinti cand vine vorba de educatie. Foarte rare cazuri de profesori intr-adevari care sa isi merite postul.
  • -4 (6 voturi)    
    sunt de acord daca... (Marţi, 13 aprilie 2021, 18:55)

    Dofe [utilizator]

    Sunt de acord ca sa se aplice acest lucru cu urmatoarele conditii: si parintii sa accepte ca copii sa fie testati saptamanal, profesorii care predau online fara un motiv intemeiat sa aiba un salariu redus. La institutii publice cei care nu sunt vaccinati sa nu aiba contact cu publicul. La spitale cei nevaccinati sa fie trimisi in concediu fara plata. In magazine si hoteluri sa fie afisat cat la suta din angajati sunt vaccinati si cat la suta din vei care au contact cu clientii sunt vaccinati. Hotelurile sa aiba dreptul sa afiseze daca toti angajatii sunt vaccinati. Primariile unde rata de vaccinare este mare sa primeasca fonduri mai mari (nu pentru salariu ci pentru investitii)
    • 0 (2 voturi)    
      Cetatene (Marţi, 13 aprilie 2021, 20:49)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Dofe

      Oamenii care reuza sa se duca la munca sunt intai avertizati si pe urma concediati. Nu le reduci salariul, ii dai afara si angajezi pe altcineva. Nu vrei sa te vaccinezi, e dreptul tau. Nu vrei sa te vaccinezi, dar ti-e teama ca iei de la copii? Cauta-ti de lucru!
  • +3 (3 voturi)    
    Ramane cum s-a stabilit (Marţi, 13 aprilie 2021, 20:00)

    Irina25 [utilizator]

    Vaccinarea nu-i obligatorie, dar in curand n-o sa mai poti sa cumperi paine...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by