Ministrul Educației, despre extinderea anului școlar: „Nu dorim încă o modificare pentru anul școlar următor. Punem în discuție extinderea începând cu septembrie 2022”

de I.R.     HotNews.ro
Marţi, 6 aprilie 2021, 16:09 Actualitate | Educatie


Sorin Cîmpeanu
Foto: Captura Facebook
Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, a declarat marți la Digi24 că nu va propune o schimbare de structură pentru anul școlar 2021-2022, însă va pune în discuție o extindere a anului școlar începând cu septembrie 2022.

„Structura anului școlar 2021-2022 este cunoscută. Dacă vrem să modificăm ceea ce știm deja, ministerul nu va veni cu propunere, dar dacă profesorii, elevii, părinții vor cere acest lucru ministerul Educației va susține. Nu dorim să inducem încă o modificare pentru anul școlar următor. Dorim însă să punem în discuție extinderea perioadei de școala din septembrie 2022, asta da,” a afirmat Cîmpeanu la Digi24, întrebat despre posibilitatea extinderii anului școlar viitor.

Săptămâna trecută, Societatea Academică din România, alături de asociații de elevi și de Federația asociațiilor de părinți, dar și de organizații precum Salvați Copiii și World Vision România, au făcut un apel public către premierul României și ministrul Educației pentru începerea cursurilor din anul școlar 2021-2022 în data de 1 septembrie 2021 și un an școlar mai lung decât are România în prezent.

Potrivit textului, România este una dintre cele 3 țări europene care au cele mai puține zile de școală din Europa: în jur de 165, la fel ca Malta și Albania, spun experții europeni în raportul „The organisation of school time in Europe”, realizat de Agenția Executivă pentru Educație a Comisiei Europene (EACEA/Eurydice).

Structura anului școlar 2021-2022

Cursurile încep pe 13 septembrie 2021 - vacanța de vară: 11 iunie 2022.

Primul semestru are doar 14 săptămâni: 13 septembrie 2021-22 decembrie 2021 - vacanța de iarnă este și vacanța intersemestrială.

Vacanța de iarnă: 22 decembrie 2021-9 ianuarie 2022.

Semestrul al doilea - 20 de săptămâni: 10 ianuarie 2022-14 aprilie.

Vacanța de primăvară: 15 aprilie - 1 mai.

Cursurile de reiau pe 2 mai și durează până la vacanța de vară care începe sâmbătă 11 iunie.

În plus, există o vacanță pentru grădinițe și clasele primare în perioada 25-31 octombrie.

„Școala altfel” se desfăsoară în perioada 8-14 aprilie 2022.

„Intervalul aferent programului Școala altfel nu va coincide cu perioda în care se susțin lucrările scrise semestriale (tezele)” se precizează în ordinul de ministru.

Tezele se susțin cu cel puțin 3 săptămâni înainte de finalizarea semestrului.

Pentru clasele terminale din învățământul liceal (clasa a XII-a zi, clasa a XIII-a seral și frecvență redusă), anul școlar are 32 de săptămâni de cursuri și se încheie la data de 27 mai 2022.

Pentru clasele a VIII-a, anul școlar are 33 de săptămâni de cursuri și se încheie la data de 3 iunie 2022, în timp ce pentru clasele din învățământul liceal - filiera tehnologică (exceptând clasele terminale anterior menționate), respectiv pentru clasele din învățământul profesional, anul școlar are 37 de săptămâni de cursuri.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















22372 vizualizari

  • +6 (10 voturi)    
    Este (Marţi, 6 aprilie 2021, 16:31)

    tarabost [utilizator]

    un merituos mostenitor al Abramburicai... Romania nu se mai vindeca.
    • +1 (7 voturi)    
      Si totusi are dreptate , nu ? (Marţi, 6 aprilie 2021, 17:51)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui tarabost

      Mai e vreo tara in UE cu 3 luni de vacanta in vara si doar 34 saptamani de scoala ?
      • +6 (8 voturi)    
        exista (Marţi, 6 aprilie 2021, 21:09)

        cetateana [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Franta are 163 de zile pentru ciclul primar si gimnazial. Romania 165 zile.

        Daca va uitati pe cifre nu exista corelatie intre lungimea anului scolar si rezultatele PISA.

        Bulgaria are deja 180 de zile si e mai pulbere ca noi.
        Italia are 200 zile si e mult in spatele Frantei.
        Estonia are 175 zile si e pe primul loc.
        Si tot asa.
        Sunt alti factori care influenteaza rezultatele scolii inaintea lungimii anului scolar.
        Calitate nu cantitate.
        • 0 (2 voturi)    
          Bulgaria e mai pulbere ca noi ? (Marţi, 6 aprilie 2021, 22:47)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui cetateana

          Parca Romania are cele mai proaste rezultate la testele PISA. Iar din ce stiu eu, sistemul educational din Franta este intr-o criza uriasa datorita lipsei rezultatelor. Si mai tine cont si de faptul ca in Romania nu exista sistemul de scoala dupa scoala, un sistem existent in foarte multe scoli din Franta. Deci numarul de ore petrecut la scoala nu l-ai luat in calcul.
        • 0 (0 voturi)    
          Pana la urma... (Miercuri, 7 aprilie 2021, 8:47)

          grongobar [utilizator] i-a raspuns lui cetateana

          ...Romania a votat-o pe Sosoaca&co nu Bulgaria. Deci e clar cine e mai praf...
          • 0 (0 voturi)    
            si la asta sunt mai praf (Miercuri, 7 aprilie 2021, 11:58)

            cetateana [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

            Sosoaca a lor a luat si mai mult decat AUR la alegerile din weekend-ul asta, vreo 17%
            Dar vorbeam de testele PISA.
  • +4 (12 voturi)    
    bun asa (Marţi, 6 aprilie 2021, 16:40)

    martel55 [utilizator]

    in loc sa scoatem toate inutitlitatile din programa, marim anul scolar mai bine, sa icnarcam in con tinuare copiii...surprinzator insa ca vin si de la parinti astfel de popruneri (probabil sunt cei care vad scoala ca un lco udne sa isi tirmitia copiii de acasa, pentru ei ar fi perfect sa nu fie vacante decta asa vreo 20 de zile pe an cat e p[erioada de concedii eventual)
    • +8 (12 voturi)    
      exact asa (Marţi, 6 aprilie 2021, 17:02)

      Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      fix asta e scoala pt multi parinti... locul in care pleaca copiii sa nu fie pe capul lor.
    • +3 (5 voturi)    
      ... (Marţi, 6 aprilie 2021, 18:18)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Ei, parinti. Asociatiile astea au tot felul de papusari in spate. A intrebat cineva vreun parinte sau elev ce crede cu adevarat?
      Ce scandal si cu clasa zero si s-a dovedit ca nu erau pregatiti, generatia aia a fost si este de sacrificiu si vor fi pana vor termina liceul. Pana anul trecut nici macar nu stiau cum vor da EN, ar fi trebuit sa dea la "stiinte", nu doar la matematica. In ultimul moment s-a decis ca nu, pentru ca nu s-a predat "integrat".
      Important e ca ministrii sa se simta importanti, mici dictatori ajunsi vremelnic in fruntea mesei.
    • +1 (5 voturi)    
      Eu vad scoala altfel (Marţi, 6 aprilie 2021, 20:20)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Nu ma intereseaza vacantele si concediile parintilor, ma intereseaza ca copiii sa nu aiba nevoie de ajutorul parintilor pentru ca se preda tot timpul pe repede inainte si nu au timp sa-si sedimenteze informatia, exercitii in clasa nu se fac mai deloc ca nu e timp, toata povara e aruncata in spatele parintilor, a meditatiilor. Copiii trebuie sa invete in clasa. Intelegi acum ideea ? In clasa nu acasa, nu cu meditatori, nu cu parinti. Ca sa se intample asta, anul scolar trebuie extins cu cel putin 1 luna de zile. Si apropo, daca nu stiai, in Elvetia vacanta de vara este de ... 20 de zile. Sau tu vrei sa traiesti ca elvetienii , sa inveti ca romanii si sa muncesti tot ca romanii ( asta apropo de o gluma din anii 90 in Polonia - sa muncesti ca polonezul si sa castigi ca japonezul). Garantez ca 80% din parinti sunt de acord cu lungirea anului scolar.
      • +1 (3 voturi)    
        deci scapa de meditatii ziceti (Marţi, 6 aprilie 2021, 21:13)

        cetateana [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Deci daca o sa fie anul scolar mai lung cu 3 saptamani copiii pot renunta complet la meditatii? Ha ha ha!
        • +1 (3 voturi)    
          Absolut (Marţi, 6 aprilie 2021, 22:36)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui cetateana

          Am 2 copii in gimnzaiu si stiu foarte bine cum se vara pe gat materia cu polonicul. Daca s-ar face temele la scoala, daca s-ar exersa mai mult la scoala, nu ar fi nevoie de mai multe teme acasa, nu ar fi nevoie de meditatii ( cel putin nu la nivelul asta industrial) si , mai important, milioane de copii pentru care parintii nu au bani de meditatii ar putea sa aiba rezultate mult mai bune. Nu e nimic rocket-science, au gandit-o altii inainte.
  • -8 (12 voturi)    
    2 luni de vacanta (Marţi, 6 aprilie 2021, 17:06)

    Paul_ [utilizator]

    Cred ca 2 luni de vacanta de vara sunt suficiente.

    Cum nu prea se poate prelungi scoala pana pe 15 iulie, pentru ca este cald, cred ca este o idee buna sa inceapa pe 1 septembrie.
    • 0 (6 voturi)    
      E bine ca cineva in tara asta isi pune problema (Marţi, 6 aprilie 2021, 17:49)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

      Suntem singura tara din lume care are 3 luni de vacanta vara si cel mai scurt an scolar.
      • -1 (3 voturi)    
        ???? (Marţi, 6 aprilie 2021, 20:47)

        Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Pai asta am spus si eu.

        Iulie si august sunt suficiente.
    • +3 (7 voturi)    
      15 sept-15 iunie. Atit trebuie sa dureze anul scol (Marţi, 6 aprilie 2021, 18:07)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

      MEN nu este stapinul vietii copiilor si a parintilor.

      Are la dispozitie perioada 15 septembrie - 15 iunie sa predea ce trebuie.
      Dar, in rest, copiii au nevoie si de timpul lor personal pentru lecturi, experiente, prietenii.
      • -1 (5 voturi)    
        Cum le stii tu pe toate (Marţi, 6 aprilie 2021, 20:08)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        Eu zic 1 sept - 1 iulie ca in toata Uniunea Europeana ca sa mai invete si ceva copiii din tara asta. Si nu, nu e timp sa inveti tot ce trebuie. Materia e fix aceeasi care e si in celelalte tari dar predata intr-un timp cu 1.5 luni mai scurt.
        • +1 (3 voturi)    
          habar nu ai (Marţi, 6 aprilie 2021, 21:14)

          cetateana [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          Ia verifica cum se coreleaza rezultatele PISA cu lungimea anului scolar in tarile europene. NU se coreleaza!
          Calitatea conteaza nu cantitatea!
          • -1 (3 voturi)    
            Se coreleaza (Marţi, 6 aprilie 2021, 22:38)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui cetateana

            Franta, Grecia, Italia. Spania, Portugali cu ani scolari scurti (dar mai lungi ca in Romania) au rezultate execrabile.
            • 0 (0 voturi)    
              chiar n-ai habar (Miercuri, 7 aprilie 2021, 12:01)

              cetateana [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

              si imprastii numai minciuni.
              Pai Italia e campioana la lungimea anului scolar, are 200 zile si e sub media OECD dar peste Romania iar Franta nu are rezultate chiar execrabile cu doar 163 zile, e mult peste media OECD.
              Dar de Estonia cu 175 zile pe an si locul 1 la PISA ce zici?
        • +1 (3 voturi)    
          imprastii gogosi (Marţi, 6 aprilie 2021, 21:25)

          cetateana [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          Anul scolar nu este la fel in UE.
          Sunt diferente mari intre tari si rezultatele la PISA nu sunt corelate cu lungimea anului scolar pentru ca sunt multi alti factori care cresc calitatea scolii. Lungimea e pe la coada. Estonia cu doar 175 zile pe an este pe locul 1 la PISA.
          • -1 (3 voturi)    
            Si UK , Germania, tarile nordice (Marţi, 6 aprilie 2021, 22:39)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui cetateana

            cu 190 de zile unde sunt tata ?
      • 0 (4 voturi)    
        Si te referi la anul 2021 sau la anul 1900 (Marţi, 6 aprilie 2021, 20:24)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        cand in alea 3 luni trebuiau sa se duca la muncile campului ? Ntz, ntz, ntz, nu vrem , nu vrem sa invatam si noi de la altii nimic, doar atat stim - "samba si, travaho, no"
  • 0 (6 voturi)    
    ... (Marţi, 6 aprilie 2021, 17:21)

    tirolez [utilizator]

    aha, au scapat ca prin urechile acului cei de anul asta sa dea evaluarea pe canicula, o vor da in schimb cei care sunt a 7-a. Numai magarii.
    Demisia!
    • 0 (4 voturi)    
      Aiurea (Marţi, 6 aprilie 2021, 17:51)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      O tara din UE nu-si permite aparate de AC in scoli ? Ne place sa gasim mereu motive ca ne incurca scoalsa.
      • +2 (4 voturi)    
        . (Marţi, 6 aprilie 2021, 19:09)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Mda, sa manance cozonac sarantocii, nu? Sunt scoli care nu au apa curenta in tara asta.
        Ma rog, intai sa le cumpere si dupa aia sa se dea examene in iulie. In 2012 au fost 37 de grade in timpul evaluarii nationale, s-a dat in jur de 1 iulie, chiar a fost o problema foarte discutata (in lipsa de altceva probabil).
        In toate tarile unde e cald, vezi Grecia si zone din Italia se termina la mijlocul lui iunie scoala.
        Am vazut cu ochii mei in ce hal erau in 2014 copiii de clase mici cand s-a terminat scoala foarte tarziu. Tot asa a fost canicula si copiii se simteau rau la ultimele ore. Sigur, din birouri si masini cu aer conditionat totul se vede foarte frumos.
        • 0 (4 voturi)    
          Deci motive (Marţi, 6 aprilie 2021, 20:11)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

          Dupa cum ai invatat la scoala Romania are o clima temperat-continentala spre deosebire de Grecia si Italia care au o clima mediteraneana ( subtropicala). Si chiar si asa, si aceste 2 tari au per total un an scolar mai lung cu vreo 3 saptamani. Si da, sunt scoli care nu au apa curent a dar toate au curent. Deci AC fara ncio problema se poate instala pentru ca iti ia 1 zi pe cand o retea de apa iti ia ani de zile.
          • +1 (3 voturi)    
            . (Marţi, 6 aprilie 2021, 22:03)

            tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            Ma refeream la faptul ca la sfarsitul lui iunie in tarile unde se ating temperaturi ridicate se prefera vacanta, nu mai zic de iulie cand s-ar da examenele. Acum daca pe unii ii intereseaza doar sa scape de copil de acasa si nu cum se simte sau ce randament scolar are, asta e.
            Cat despre vacante aici se confirma ce am spus eu
            https://eacea.ec.europa.eu/national-policies/eurydice/content/organisation-school-time-europe-primary-and-general-secondary-education-202021_en , varianta detaliata.
            • 0 (2 voturi)    
              De ce amesteci temperatura in discutia (Marţi, 6 aprilie 2021, 22:55)

              Maspp [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

              despre prelungirea anului scolar ? Hai sa facem abstractie de temperatura, vacantele la mare sau la munte ale parintilor si sa ne concentram pe copii si viitorul lor. Daca tu vrei sa-mi spui ca dupa 3 luni de vacanta, un copil mai stie ceva din matematica si romana predata in anul anterior, atunci inseamna ca nu ai copii sau nu te intereseaza ce stiu. Nu, nu vrea sa scape nimeni de copii, toti vrem ca copiii nostri sa aiba cunostintele necesare care sa-i ajute sa fie independenti, sa aiba posibilitatea sa gaseasca un job bine platit si nu sa ajunga culegatori de sparanghel in Germania. Pentru asta e nevoie de o educatie continua.
  • +3 (3 voturi)    
    De ce s-a scos Desenul Tehnic din programa, domnu (Marţi, 6 aprilie 2021, 18:17)

    D-or [utilizator]

    Domnule Ministru? Considerati ca este bine ca absolventii de scoala generala sau de liceu sa nu fie in stare sa citeasca nici cea mai simpla schita, dar sa o mai si deseneze?

    Ce invata util pentru viata un absolvent de liceu teoretic?

    Aceasta disciplina se preda incepind cu scoala gimnaziala. Din care motiv s-a scos ?

    Nu mai aveau profesorii chef sa-l predea, e mai simplu pentru ei sa le povesteasca despre acuarele pina la adinci batrineti?

    Aveti in intyentie reintroducerea Desenului Tehnic in programa scolara? Va imprumut eu manualele vechi de model, noroc ca le-am pastrat.
  • +3 (5 voturi)    
    Atâta le tot suciți și le învârtiți... (Marţi, 6 aprilie 2021, 18:38)

    Ion Alexandru [utilizator]

    ... de parcă nu e clar că nu se mai face NICIO școală în România de mai mult de 1 an. Nu știu la ce ne mai trebuie ministru al învățământului, când învățământul e practic desființat. Mă rog, mai e cel privat, dar pentru acela nu trebuie ministru. Pentru restul - vacanță fără sfârșit, trai pe vătrai !
    • -1 (5 voturi)    
      Ai dreptate (Marţi, 6 aprilie 2021, 20:13)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Ion Alexandru

      Dar ce facem cu cele 3 milioane de copii care nu-si permit o scoala privata ? Si chiar si asa, nu are legatura cu problema - anul scolar este mult prea scurt, materia nu se sedimenteaza, copiii uita tot in 3 luni de zile. Astea sunt probleme reale de care se lovesc copiii si parintii.
      • +4 (6 voturi)    
        dar fa tu scoala de vara suplimentara (Marţi, 6 aprilie 2021, 21:20)

        cetateana [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        si lasa-i pe altii care nu uita sa faca si altceva vara ca nu doar scoala educa. Poate unii copii primesc educatie mai buna acasa decat ce le ofera scoala. Da-le in cap si alora, tine-i jos sa nu cumva sa ridice capul!
        Scoala de vara suplimentara si neobligatorie i-ar impaca pe toti iar in restul anului scoala sa produca rezultate.
        De altfel, recomandarile OECD pentru imbunatatirea calitatii scolii sunt altele decat lungimea anului scolar.

        Bulgaria are deja 180 zile pe an si sunt praf la PISA. Lor la ce le-a folosit ca au cu 20 zile mai mult ca noi?
        • -1 (3 voturi)    
          N-ai inteles nimic (Marţi, 6 aprilie 2021, 22:43)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui cetateana

          Nu ma refer la tine sau alti aroganti care-si permit sa scoata bani fara numar din buzunar pe meditatii. Da, stiu, tie ti se rupe de ceilalti. Eu ma refer la copiii aia multi ai caror parinti nu au nici skillurile sa se ocupe de copii si nici banii sa-i trimita la meditatii. Bai , de ce nu reusiti niciodata sa iesiti din paradigma "copilul meu se descurca, nu ma intereseaza de altii". Mai exista si alti copii, aproape 90% din copiii din tara asta care au nevoie de mai multa scoala.
          • 0 (0 voturi)    
            pai du-te doar tu la scoala vara (Miercuri, 7 aprilie 2021, 12:06)

            cetateana [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            ce e asa de greu de inteles. Ministerul poate oferi cursuri facultative.
            Oricum e clar ca habar nu ai ce inseamna educatie. Pentru tine scoala buna inseamna scoala lunga.
            Eu iti garantez ca acei copiii defavorizati nu vor avea niciun rezultat pozitiv in afara de mai multa oboseala. Altele sunt solutiile.
        • 0 (2 voturi)    
          Minti (Marţi, 6 aprilie 2021, 23:00)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui cetateana

          Rezultate PISA 2018. Învățământul românesc, ultimul la matematică și penultimul la citire și științe din Uniunea Europeană.
        • 0 (0 voturi)    
          biznisu pe litoral? (Marţi, 6 aprilie 2021, 23:15)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui cetateana

          tră închise școllile și tătă lumea pe litoral...pîn-amu au fost închise că uite ce-i în Lombardia, se colmatează ati, urla tirolezu p-aici să se închidă școlile...amu trăbă închise iară că nu mere biznisu pe litoral, ce contează că merg numa analfabeți aclo...Cîțu a uitat de teroriști, amu ridică restricțiili, se apropie sezonu estival și băieții deștepți au afaceri pe litoral...școala-i gata, pidemia-i gata, biznișu să meargă
  • +1 (3 voturi)    
    Profesori (Marţi, 6 aprilie 2021, 19:45)

    Luk [utilizator]

    Profesori care noteaza copiii pentru ce recita, copii pregatiti sa recite, parinti fericiti ca au copii care recita frumos, 5% supravietuire in ATI.
  • 0 (0 voturi)    
    maxim 10 sep - 20 iunie sa dureze anul scolar (Miercuri, 7 aprilie 2021, 10:00)

    marcone [utilizator]

    Din punctul meu de vedere ca parinte si fost copil, scoala ar putea incepe dupa 10 septembrie pana prin 20 iunie. Nu sunt de acord ca un copil sa aiba vacanta doar cat au adultii concediu intr-un an.
    Daca vreti rezultate mai bune la teste gen PISA trebuie antrenamente cu exercitii de genul ala. Degeaba tu in manuale ai un model de exercitii si probleme iar la testele alea ai alt tip. Trebuie ca predarea materiei si problemele facute sa le formeze gandirea copiilor, nu doar capacitatea de memorare. Altfel poti sa ai si 200 de zile de scoala ca tot nu vor fi rezultate mai bune.
    Mult mai utile cred ca ar fi programe de genul scoala dupa scoala unde pe langa rezolvarea temelor sa se faca si activitati practice, proiecte in echipa, si discutii pe diverse teme unde sa se aplice ce s-a invatat.
    • 0 (0 voturi)    
      Scoala dupa scoala e ideal (Miercuri, 7 aprilie 2021, 18:33)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui marcone

      Dar cand nu ai unde, eu merg 100% pe extinderea anului scolar. In Germania exista si scoala dupa scoala si vreo 1,5 luni de scoala in plus fata de Romania. Asta ca sa ne dam seara cat pierde un copil in Romania. Sigur, ei nu exagereaza cu temele acasa, nu arunca problema in spatele parintilor. Scoala se face in clasa nu acasa.
  • +1 (1 vot)    
    Doua sambete pe luna pentru discipline tehnice (Miercuri, 7 aprilie 2021, 10:40)

    D-or [utilizator]

    Trebuie pastrat intervalul 15 septembrie-15 iunie, dar se poate creste numarul orelor prin programarea unor discipline tehnice (da, chiar si la liceele teoretice!) in cite doua sambete pe luna.

    De asemenea, numarul zilelor de predare se poate creste si prin renuntarea la mini-vacantele de cite o saptamina raspindite aleator pe parcursul anului scolar.

    Aceste mini-vacante nu fac decit sa rupa ritmul de invatare.

    Structura anului scolar trebuie redefinita in 3 trimestre, nu in semestre.
    Dar profesorilor le e greu sa incheie 3 medii pe an, desi acum au clase cu maxim 30 de elevi, nu cu cite 42, asa cum erau pe vremea noastra, a ceauseilor.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by