- ”Există un stoc important de tablete care nu au fost ridicate de elevi şi de părinţi, spre exemplu. Voi cere o raportare exactă, dar estimez că până în 20%, ceea ce înseamnă un procent foarte mare. Unii nu le-au ridicat pentru că nu au ştiut, alţii pentru că nu au avut nevoie.
- Există situaţii, din păcate, în care acelaşi copil a primit două, sau chiar trei tablete, una de la minister, una de la primărie, una de la nu ştiu ce sponsor, în timp ce alţi copii nu au primit niciuna. Există o inechitate foarte pronunţată, lucrurile au fost amestecate, au venit foarte rapid unele peste altele, este o situaţie care trebuie să fie reglată cu cap şi cu responsabilitate", a declarat ministrul Educaţiei.
Cîmpeanu: 20% dintre elevi nu au ridicat tabletele. Unii nu au deloc, alții au primit câte 2-3 / Sunt județe care au raportat că școala online s-a derulat perfect, nu cred

Paradoxul pandemiei: internările s-au prăbușit în 2020, dar numărul infecțiilor nosocomiale a crescut față de 2019 - date oficiale la nouă luni
De ce căutăm urme de viață pe Marte și ce ar însemna pentru omenire dacă le-am găsi
Găurile negre supermasive, formate din materie întunecată? / Internauții au decodat mesajul secret al roverului Perseverance / GTA ar putea fi interzis în SUA /
S-au apucat mai mulți români de yoga în pandemie? „De acasă se muncește mai mult decât de la birou. Faptul că urmează ora de yoga, mă forțează să-mi închid laptopul”
INTERVIU Un an de la primul caz de COVID-19 în România / De ce a scăzut drastic numărul îmbolnăvirilor în ultimele 2-3 luni și ce ne așteaptă: Al treilea val nu va fi de intensitatea celui de-al doilea / Testele rapide ar trebui distribuite gratuit medicilor de familie, am ști clar numărul real de cazuri
Am avut colegi si cunostinte in Bucuresti care au primit de la scoli tablete dar erau ridicol de slabe si se miscau prost fata de ce tablete posedau deja.
Asa ca unii le-au returnat, altii inca le mai tin si se depune praful pe ele.
Se pare ca nu s-a gandit nimeni sa intrebe daca copii nu au deja tablete mai bune ... ca nu avea sens sa le dea lor. Altii considera ca este mai placut sa lucreze pe Calculator PC si iarasi nu avea sens sa primeasca tableta.
Era bine sa fie impus un standard minim pe termen lung in educatia nationala, prin aceste tablete primite si de la acel standard sa fie concepute aplicatiile folosite in scoala online.
Dar cu asa standar slab, deloc actual practic nu se putea impune nici-un standard pe termen lung.
Concluzie e ca a fost slaba si deficitara organizarea distribuirii tabletelor. Dar partea bune e ca cei mai multi pe care ii stiu aveau deja tablete, laptopuri si calculatoare astfel ca toate cursurile online s-au desfasurat foarte bine.