Peste jumătate dintre angajaţii din învăţământ nu sunt de acord să se vaccineze împotriva COVID-19 (sondaj)

de I.H.     HotNews.ro
Luni, 21 decembrie 2020, 13:27 Actualitate | Educatie


Fara cursuri
Foto: frwl/ Wikimedia Commons
Peste jumătate (56,3%) dintre angajaţii din învăţământ nu sunt de acord să se vaccineze împotriva COVID-19, conform unui sondaj realizat de Federaţia Sindicatelor din Educaţie "Spiru Haret", la care au răspuns 13.356 de cadre didactice. Același sondaj arată că peste 43% ar dori revenirea la cursurile față în față.

Sondajul a fost realizat în perioada 16 - 21 decembrie, pentru a afla percepţia cadrelor didactice privind redeschiderea școlilor şi vaccinarea împotriva COVID, în contextul în care Agenţia Europeană pentru Medicamente ar urma să aprobe în 23 decembrie vaccinul Pfizer/BioNTech, primul vaccin COVID pentru uz în Uniunea Europeană. Potrivit Strategiei de vaccinare, în România, în prima etapă vor intra cadrele medicale, urmând ca în etapa a doua să fie cuprinşi şi angajaţii din sistemul de învăţământ.

Pe scurt:
  • peste 13.000 de angajaţi din învăţământ au răspuns la chestionar;
  • 56,3% dintre repondenţi spun că nu sunt de acord să se vaccineze împotriva Covid-19;
  • 43,2% dintre repondenţi afirmă că doresc revenirea la şcoală şi la predarea faţă în faţă înainte de începerea campaniei de vaccinare.
Cine a răspuns la chestionar:
  • 92,6% dintre cei care au răspuns la chestionar sunt cadre didactice;
  • cei mai mulţi sunt în categoria de vârstă 40 - 49 ani (38,3%);
  • urmează cei din categoria de vârstă 50 - 59 ani (23,3%) şi cei din categoria 30 - 39 de ani (21,8%);
  • 49% dintre repondenţi au spus că sunt din municipii cu peste 15.000 de locuitori, plus Bucureşti;
  • 21,7% predau într-un oraş; 29,3% în comune şi sate.
De asemenea, majoritatea persoanelor chestionate doresc redeschiderea unităţilor de învăţământ şi revenirea la predarea faţă în faţă.

Astfel:
  • peste 70% din cei care au răspuns la chestionar, mai precis 73,1%, doresc redeschiderea grădiniţelor;
  • 75,7% doresc ca elevii din clasele pregătitoare şi I-IV să revină în clase;
  • 70,6% sunt pentru redeschiderea şcolilor pentru elevii claselor V-VIII;
  • 69,4% au răspuns că vor redeschiderea liceelor şi şcolilor profesionale.
În ceea ce priveşte momentul revenirii la predarea faţă în faţă, 43,2% doresc să revină în şcoli cât mai curând posibil, în timp ce 41,4% consideră că reluarea cursurilor ar trebui să aibă loc după finalizarea campaniei de vaccinare la nivel naţional, mai spune sursa citată.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6571 vizualizari

  • +17 (55 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 21 decembrie 2020, 13:31)

    [anonim]

    • -15 (53 voturi)    
      ma protejeaza masca, nu-mi trebuie vaccin (Luni, 21 decembrie 2020, 13:58)

      Tovarasu' Spirala [utilizator] i-a raspuns lui

      port masca, dupa cum se stie masca ma protejeaza si pe mine si pe cei din jur.
      de ce mai trebuie sa ma vaccinez?
      • -13 (27 voturi)    
        Măsuram loialitatea profesorilor pt. autorități?! (Luni, 21 decembrie 2020, 14:21)

        Argon [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasu' Spirala

        "Profesorii din Moscova au primit un chestionar care le măsoară loialitatea față de autorități"
        Sursa: https://www.hotnews.ro/stiri-international-24497308-profesorii-din-moscova-primit-sondaj-masoara-loialitatea-politica.htm
        Asta este o știre negativa despre Rusia.

        In același timp, conducerea pro americana a României, în frunte cu Klaus Iohannis, face sondaje similare în rândul profesorilor pentru a vedea cât sunt aceștia de dispuși sa se vaccineze cu Pfizer, un produs american pe care Romania a primit ordin sa-l cumpere deși eficienta acestui vaccin este doar o simpla pretenție a producătorului.

        Citat:
        "Peste jumătate dintre angajaţii din învăţământ nu sunt de acord să se vaccineze împotriva COVID-19 (sondaj cu 13.356 de repondenți)"
        • +2 (4 voturi)    
          Fals, unul dintre sindicatele din educatie (Marţi, 22 decembrie 2020, 4:37)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Argon

          a publicat un formular pe pagina de Facebook.
          Nu am incercat in timp util, dar eu cred ca se putea completa de catre oricine - deci rezultatele pot fi viciate.
      • +12 (16 voturi)    
        Pai nu e chiar asa (Luni, 21 decembrie 2020, 14:40)

        Gigel cu elefantii [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasu' Spirala

        Masca poate proteja intr-o masura, care depinde inclusiv de cit de bine a fost facuta e masca aia. Masca protejeaza cel mai bine daca iti iei si alte masuri de protectie, de ex. distantare, evitat spatii inchise...
      • +7 (17 voturi)    
        Da (Luni, 21 decembrie 2020, 14:53)

        micul_licurici [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasu' Spirala

        Centura de siguranta te protejeaza dar nu si daca intri in zid cu 100km/h.

        Asa si masca te protejeaza intr-o anumita masura, ai sanse mult mai mici sa te imbolnavesti (mai ales daca si cel din fata ta o poarta) decat fara masca.

        Poti sa porti masca si sa te imbolnavesti, dar riscul este foarte mare, sau poti sa nu porti masca si sa nu te imbolnavesti dar ai sanse foarte mici. Merita ?
        • -1 (9 voturi)    
          Da (Luni, 21 decembrie 2020, 17:00)

          noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui micul_licurici

          Intrebarea este pertinenta... merita?! Gripa vs boli autoimune pe termen lung?!
          • +4 (6 voturi)    
            COVID nu e gripa (Marţi, 22 decembrie 2020, 4:41)

            jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

            1,7 milioane de morti, 14500 in RO, fata de 60 morti de gripa anul trecut.

            Nu exista nicio dovada ca vreun vaccin ar determina boli autoimune.
            • 0 (4 voturi)    
              Da (Marţi, 22 decembrie 2020, 11:49)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

              Aia 60 de morti de gripa de anul trecut sunt ca 0% infectii noscomiale si 0% malpraxis la medici.
              Mai slabeste-ne.
      • +6 (10 voturi)    
        Hai sa-ti spun de ce? (Luni, 21 decembrie 2020, 20:24)

        mini_max [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasu' Spirala

        Impotriva prostiei care s-a insinuat in aceasta breasla care ar fi trebuit sa ne pregateasca copiii pentru viata. Dar, acesti imbecili care ne-au dus la coada educatiei planetare, vor scoala online si pregatire "la domiciliu" nefiscalizata. Nu le-ar fi rusine, impostori si lipitori ai societatii!
    • -18 (30 voturi)    
      niste profesori sunt nemernici (Luni, 21 decembrie 2020, 14:05)

      VOX. [utilizator] i-a raspuns lui

      Nu-i vorba de " niste profesori", ci de mai mult de jumatate.
      Oricum, in ziua de astazi, chestia cu invatamantul gratuit e o mizerie si o ipocrizie. Profesorii au salarii de mizerie, au de-a face cu elevi idioti si dezinteresati, care ii mai si batjocoresc. Parintii sa aiba pretentii cand vor plati 20 mii euro pe an pentru scolariuzare. Invatamant gratuit numai pentru elevii cu rezultate exceptionale.
      • +14 (18 voturi)    
        Titlul este exagerat (Luni, 21 decembrie 2020, 14:22)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui VOX.

        A facut sindicatul un sondaj. Sindicatul Spiru Haret.. Va aduceti aminte interviul Pro-Tv cu profesoara de engleza care mergea la mitingul din 2016 al sindicatelor din invatamant?

        Reporter: “Ce predati?”
        Profesor: “Engleza!”
        Reporter: “For how long have you been teaching english? (n. r. De cat timp predati engleza?)”
        Profesor: “Yes, yes.”
        Reporter: “For how long have you been teaching english?”
        Profesor: “Aaa, lasati ca mi-e rau.”
        Reporter: “Can you understand what I’m saying? (n. r. Intelegeti ce spun?)”
        Profesor: “Lasati.”
      • +4 (6 voturi)    
        Vox (Luni, 21 decembrie 2020, 14:25)

        Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui VOX.

        Invatamantul gratuit nu este o mizerie.. nu asta este problema. Faptul ca profesorii au salarii de mizerie (implicit necalificati) arata cat de mult ii pasa statului roman de invatamant.

        Cele 12 clase obligatorii nu sunt un moft.. asta daca vrei sa ajungi undeva ca si tara. La invatamantul superior, acolo lucrurile poate stau altfel..
      • +3 (9 voturi)    
        Ce salarii au??? (Luni, 21 decembrie 2020, 14:25)

        Tayen [utilizator] i-a raspuns lui VOX.

        Ia mai gândește-te! Da, când ai fost tu la școală așa or fi avut, se vede după cum scrii și „gîndești” că nu și-au dat interesul, dar acum au SALARII BUNE!
      • +1 (3 voturi)    
        7 mii din 13 mii nu sunt jumatate din 300 mii (Marţi, 22 decembrie 2020, 4:51)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui VOX.

        Iar sondajul eu cred ca a fost disponibil public. Daca s-au intrebuintat un pic niste membri AUR sau niste troli rusi cu niste mamici anti-vacciniste sustinatoarele Oliviei Steer a iesit ce au vrut.
        Nicaieri in lume nu se plateste invatamantul obligatoriu decat daca vrei tu.
        Salariile profesorilor nu mai sunt chiar asa de mizerie, jumatate dintre angajatii de la privat se uita cu jind la salariile lor.
    • 0 (12 voturi)    
      nu doar profesorii! (Luni, 21 decembrie 2020, 14:11)

      wweesstt [utilizator] i-a raspuns lui

      nu doar profesorii, ci chiar doctorii, mai mult de jumatate din doctori nu sunt deacord sa se vaccineze! mai mult de jumatate din doctori au semnat ca nu vor sa se vaccineze! am vazut in media, la tv, unii le luau apararea doctorilor care au semnat ca nu vor sa se vaccineze si spuneau ca de fapt a fost pusa intrebarea grestit si nu s-a inteles, din cauza asta ar fi semnat ca nu vor,... ce vrajeala ieftina, pa daca nici doctorii nu iteleg intrebarile atunci cine?! oamenii nu vor pt ca vad canu e nici-o apocalipsa! in schimb sa tii scolile inchise un an de zile si nu numai scolile este o masura de-a dreptul apocaliptica! nu este apocalipsa nu sunt morti mai multi decat in anii trecuti! si atunci de ce masurile sunt de-a dreptul apocaliptice?! iar dac e criza si ne indatoram enorm, de ce nu se taie in primul rand pensiile speciale si de ce nu se reduc cheltuielile bugetare daca ne imprumutam si e mega criza apocaliptica?! pai este sau nu este?!
      • +1 (9 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Luni, 21 decembrie 2020, 15:35)

        [anonim] i-a raspuns lui wweesstt

        • +1 (3 voturi)    
          declaratie pt presa! (Luni, 21 decembrie 2020, 16:00)

          wweesstt [utilizator] i-a raspuns lui

          ce este negru pe alb este altceva: https://adevarul.ro/locale/alba-iulia/personalul-medical-reticent-noul-vaccin-anti-covid-In-alba-doar-jumatate-cei-intrebati-acord-vaccinarea-1_5fb63b0f5163ec427105b328/index.html

          În Mehedinţi, de exemplu, nici jumătate dintre angajaţii din spitale nu vor să fie vaccinaţi, spune Codruţa Vochescu, purtător de cuvânt al Direcţiei de Sănătate Publică Mehedinţi.

          În Mehedinţi, 1.281 de persoane din categoriile prioritare vor să fie vaccinate.

          În urma catagrafierii, în Cabinetele Medicale Individuale din Mehedinţi, 114 medici din 173 şi 171 asistenti medicali din 279 au optat pentru vaccinarea anti-COVID-19.

          Codruța Vochescu, purtător de cuvânt DSP Mehedinți: „Din cadrul unităţilor sanitare din judeţ au fost catagrafiaţi 123 medici din 233 angajaţi, 235 asistenţi medicali din 741 angajaţi, şi 98 persoane, parte din personalul auxiliar, din 321 existenţi.”

          in iasi la fel ...
    • -15 (31 voturi)    
      Nemernic esti tu si cine te-a facut (Luni, 21 decembrie 2020, 14:22)

      ALFY [utilizator] i-a raspuns lui

      Profesorii nu sunt mai prosti decat voi plebeii, normal ca nu vor sa se vaccineze, NU SUNT NICI COBAI! Nici ai mafiei medicale, nici guvernelor infecte, nici masonilor mondiali!

      NU se justifica vaccinare, nici macar banii stricati in aceasta directie!
      Riscurile vaccinului sunt cu mii de % deasupra unui beneficiu declarat si studiat in conditii dubuioase!
      • +8 (12 voturi)    
        Bai covidiotule.. (Luni, 21 decembrie 2020, 17:06)

        SoulRider [utilizator] i-a raspuns lui ALFY

        ...cum poti ma sa debitezi asemenea cretinitati? Esti un incult, un manipulator josnic!
      • +6 (10 voturi)    
        Ba sunt nemernici! (Luni, 21 decembrie 2020, 17:47)

        Tayen [utilizator] i-a raspuns lui ALFY

        Și ticăloși!
      • +2 (4 voturi)    
        Patricianule! (Luni, 21 decembrie 2020, 23:18)

        john-doe [utilizator] i-a raspuns lui ALFY

        Probabil ca esti urmasul lui Cicero, desi este oarece indoiala aici, sunt niste greseli de gramatica de neacceptat din partea unui patrician! Vezi ca poate dai peste vreun Marc Antoniu, un plebeu de succes pana la un punct, cred ca lui Cicero nu i-a placut ca l-a cunoscut!
      • +1 (1 vot)    
        poate ca nu vor sa fie cobai in spitalele RO (Marţi, 22 decembrie 2020, 4:56)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui ALFY

        langa pereti scorojiti, sobolani si nosocomiale.
        Plus indolenta multora dintre cadrele medicale...
    • -7 (11 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 21 decembrie 2020, 17:29)

      [anonim] i-a raspuns lui

    • +2 (2 voturi)    
      De aici se lansează prostia. (Marţi, 22 decembrie 2020, 8:54)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui

      Cu un învățământ având educatori proști,lipsiți de maniere ,avem societatea bulversată care creează haosul perfect al unei distrugeri sigure.Așteptăm tineri în funcții de demnitate publică,sperând că va fi bine,vor schimba viața tuturor în bine și când apar,ne îngrozim de ce sunt în stare să facă.Sunt produsul învățământului de proastă calitate,a dascălilor analfabeți,încuiați,cu ifose de educatori.Dacă sunt 30% dintre dascăli,pregătiți să facă o generație nouă.Să facă oameni din puii de om.
  • +20 (48 voturi)    
    Mda..sindicatele... (Luni, 21 decembrie 2020, 13:32)

    Cataleya [utilizator]

    Lasati sa apara vaccinul si dupa 6 luni se va vedea cati s-au vaccinat si cati nu.
    Sondajele astea facute de sindicate put a PSD de la o posta!
  • +16 (46 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 21 decembrie 2020, 13:39)

    [anonim]

    • 0 (24 voturi)    
      ... (Luni, 21 decembrie 2020, 13:53)

      sentenced [utilizator] i-a raspuns lui

      Daca platesti CASS, se considera ca iti platesti tratamentul?
      Sau de fapt ce spuneti este sa se faca o triere a pacientilor in functie de ideologia lor, de exemplu negationistii sa plateasca suplimentar iar panicarzii pot fi tratati gratuit / pe CASS?
      Iar daca esti negationist care plateste CASS si ti se refuza tratamentul, ti se pot rambursa contributiile?
      • +5 (9 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Luni, 21 decembrie 2020, 17:06)

        [anonim] i-a raspuns lui sentenced

        • -4 (8 voturi)    
          ... (Luni, 21 decembrie 2020, 20:21)

          sentenced [utilizator] i-a raspuns lui

          Analogia cu condusul in stare de ebrietate este ridicola, chiar socanta venind din partea unui profesor, care teoretic ar trebui sa aiba discernamant.
          Sunt cateva argumente rationale impotriva vaccinului anti-covid, pe cand nu exista niciun argument rational pentru condusul in stare de ebrietate, absolut niciunul.
          Printre argumentele impotriva vaccinului anti-covid se numara:
          - absenta testelor pe termen lung, in special cu privire la dezvoltarea unor boli auto-imune.
          - boala impotriva careia ma vaccinez are o mortalitate de 0.03% la categoria mea de varsta, sunt sanse mai mari s-o patesc de pe urma vaccinului.
          - daca dezvolti o reactie adversa, nu poti trage pe nimeni la raspundere.
          Daca am fi avut printre noi un virus precum H5N1 cu o mortalitate de 60% la oameni care sa devasteze tot, m-as fi batut pe vaccin indiferent de eventualele efecte adverse, pentru ca riscurile bolii ar fi fost mult mai mari decat riscurile asociate vaccinului. Insa in privinta covid-ului, vaccinul reprezinta un risc mai mare decat boala in sine. Simple math.
          • +2 (4 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Luni, 21 decembrie 2020, 21:38)

            [anonim] i-a raspuns lui sentenced

          • +2 (2 voturi)    
            h5n1, cei cu simptome usoare nu au fost numarati (Marţi, 22 decembrie 2020, 5:16)

            jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

            Cine iti garanteaza ca in sistemul romanesc ai sanse de supravietuire ca in SUA?
            Cine spune cum evolueaza plamani fibrozati de COVID?
            Nu exista dovezi ca vreun vaccin da boli autoimune. Astea sunt profetii de mamici casnice cu copii handicapati care incearca sa dea vina pe cineva ... nu sunt ele de vina ca au luat anticonceptionale ani de zile, nu ca s-au apucat de copii la 40 ani, nu ca poate au avut ambii parteneri vreo gena si s-a mostenit, nu ca nu au respectat dieta sau ca au stat la soare pana s-au parlit bine, etc
      • +1 (5 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Luni, 21 decembrie 2020, 17:07)

        [anonim] i-a raspuns lui sentenced

      • +2 (4 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Luni, 21 decembrie 2020, 19:25)

        [anonim] i-a raspuns lui sentenced

    • +2 (22 voturi)    
      sunt OM si EVIDENT ca ma voi vaccina! (Luni, 21 decembrie 2020, 14:05)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui

      Nu conteaza ce profesie are fiecare persoana, important e ca daca esti OM TREBUIE sa te vaccinezi! Pentru ca chiar daca nu ai o meserie cu interactiune umana, oricum ai interactiuni (cu membrii familiei, cu vecinii cand duci gunoiul, cu livratorul de la Bringo, Glovo, Eats, etc) asa ca din respect pentru ceilalti si pentru a reveni la viata dinainte (sa putem merge la CRTL, la Eden, in Berlin) ma voi vaccina. Si asa cum ii multumesc fiecaruia in gand cand vad pe altcineva purtand masca pentru ca stiu ca poarta masca ca sa ma apere, asa ii voi multumi fiecaruia care se va vaccina! Si ador sa vad apoi din nou acei oameni tineri si frumosi cu "Free Hugs" care imparteau iubirea!
      • -6 (16 voturi)    
        esti (Luni, 21 decembrie 2020, 14:33)

        aducatoruladevarului [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        oaie
      • -7 (17 voturi)    
        Doar tu crezi că ești om (Luni, 21 decembrie 2020, 15:05)

        Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Judecând după comentariu, nu s-ar zice.
      • +3 (5 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Luni, 21 decembrie 2020, 17:08)

        [anonim] i-a raspuns lui Miky60

        • +1 (3 voturi)    
          ... (Luni, 21 decembrie 2020, 20:24)

          sentenced [utilizator] i-a raspuns lui

          Cateva comentarii mai sus ai spus asa "Insa in acest caz sa nu mai lucreze cu publicul", deci alegerea pe care le-o dai tu este fie sa se vaccineze fie sa ramana fara munca (asumarea consecintelor). Ce sa zic, esti chiar un democrat veritabil. Ma bucur insa ca reprezinti o minoritate printre cadrele didactice, fapt ce reiese si din continutul acestui articol.
      • 0 (2 voturi)    
        binele cu forta, (Luni, 21 decembrie 2020, 18:53)

        nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        cum crezi tu ca io care port masca te protejej pe tine ? ai un cap, GINDESTE!
  • +2 (20 voturi)    
    Şi ne mai (Luni, 21 decembrie 2020, 13:43)

    fokerul [utilizator]

    mirăm de ce e învăţământul la pământ.
  • +7 (27 voturi)    
    dar sa mai lucreze in invatamant vor?! (Luni, 21 decembrie 2020, 13:46)

    Antenistontel [utilizator]

    .
    • +6 (14 voturi)    
      Hooo...hooo... VOR!! (Luni, 21 decembrie 2020, 14:33)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Antenistontel

      ESTE BINE BUGETAR!!! Muncă puțină, bani mulți și responsabilitate IOC!
  • +2 (20 voturi)    
    in regula (Luni, 21 decembrie 2020, 13:50)

    cristi_an [utilizator]

    sunt sigur ca sunt multi altii, inclusiv eu, care abia asteapta sa se vaccineze. Asa ca sa nu irosim timpul cu astia :)
    • -6 (18 voturi)    
      Vaccinati-va... (Luni, 21 decembrie 2020, 14:44)

      Mihail. [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      ...tatauati-va, faceti ce vreti, dar nu-i obligati pe altii sa faca ce vreti voi. Caci, oricum, n-o sa puteti.
      • +4 (8 voturi)    
        imi pun cip (Luni, 21 decembrie 2020, 15:39)

        cristi_an [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

        si-mi las si parul lung.
      • +5 (7 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Luni, 21 decembrie 2020, 17:10)

        [anonim] i-a raspuns lui Mihail.

  • +9 (35 voturi)    
    Educație (Luni, 21 decembrie 2020, 14:02)

    _Un stelist_ [utilizator]

    Păi cu așa profesori nu contează deloc că se fac cursuri online sau teleșcoală, ăștia sunt la fel de needucați ca privitorii de antene. Cum naiba tu, profesor, să nu vrei să te vaccinezi????
    • +1 (17 voturi)    
      De aia... (Luni, 21 decembrie 2020, 14:26)

      gogu007 [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

      Pentru ca nu au incredere, domnule, de aia nu vor multi sa se vaccineze. Si o spun ca si unul care de ani de zile imi fac in fiecare toamna vaccin antigripal si chiar azi la ora 18 am programare la medic cu baiatul de 3 ani si 8 luni pentru a doua doza de vaccin antigripal.
      Am 2 copii si pe amandoi i-am vaccinat. Ba chiar am facut si Rotarixul care nici macar nu e obligatoriu si am platit aprox 500 de lei pentru fiecare copil. Deci, 1000 lei cheltuiti pentru 2 vaccinuri care nici nu fac parte din schema clasica de vaccinari. Nu ma poate considera nimeni incuiat la minte sau retrograd.
      Si cu toate astea, nici eu, nici copiii mei nu o sa ne facem vaccin pentru Covid pentru ca pur si simplu nu am incredere intr-un vaccin aparut pe piata si distribuit la scara mondiala in mai putin de 1 an. Sa-mi zica cine ce o vrea, dar ori ne-am grabit prea tare cu vaccinul asta si atunci nu-l consider deloc sigur, ori s-a facut prea mare tam-tam cu Covid-ul doar ca sa faca niste baieti destepti niste bani, ceea ce iar nu consider a fi ok.
      Oricum ar fi, eu mai astept. Vedem iarna viitoare cum stau lucrurile si poate atunci ne vaccinam si noi :) Pana atunci am tot dreptul sa fiu sceptic :)
    • -1 (15 voturi)    
      Educatie (Luni, 21 decembrie 2020, 15:31)

      sentenced [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

      Daca tu, la randul tau, ai fi fost putin mai educat, ai fi inteles de ce unii oameni nu doresc sa se vaccineze.
      Insa pentru ca nu esti un individ educat, nu intelegi. In alt context, probabil i-ai fi ars si pe rug pe cei care nu vor sa se vaccineze. Un alt fanatic cu o alta ideologie, dar tot un fanatic in cele din urma.
      • +4 (10 voturi)    
        Educatie! (Luni, 21 decembrie 2020, 16:47)

        john-doe [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

        Incerci sa ne spui ca daca nu vrei sa te vaccinezi esti educat! Cel mai probabil loc de unde provine educatia asta e undeva la rasarit de Romania! Pomenesti de arderea pe rug fara sa vezi paradoxul evident: biserica catolica ardea pe rug pe cei ce nu credeau in dogma, pe cai care credeau in suprematia stiintei asupra dogmelor!. Pai tu esti chiar intruchiparea unui dogmatic, nu crezi in stiinta si ai in cap o dogma ca vaccinul nu e bun! Mai pune mana pe carte si completeaza-ti educatia aia cu care te lauzi, poate o sa deosebesti un mar de o girafa!
        • 0 (6 voturi)    
          .... (Luni, 21 decembrie 2020, 20:34)

          sentenced [utilizator] i-a raspuns lui john-doe

          Vezi tu, spre deosebire de tine, eu nu ma consider un elitist pentru ca nu ma voi vaccina, si nu ii consider inferiori nici pe cei care vor sa se vaccineze. Sustin libertatea fiecarui om de a proceda dupa cum considera ca este mai bine pentru el.
          Referitor la credinta mea in vaccin, spre deosebire de foarte multi comentaci, eu am fost in situatia de a decide pentru vaccinarea unui minor aflat in grija mea, inclusiv cu vaccinuri optionale, precum vaccinul impotriva rotavirusului, pentru care am platit din buzunarul meu.
          Cat despre fanatism, acesta nu este caracteristic doar habotnicilor. Orice ideologie, deista sau ateista, poate fi sustinuta de niste fanatici. Tu esti un exemplu de fanatic, un fanatism manifestat impotriva celor care nu vor sa-si administreze acest vaccin. Pe cand eu nu sunt fanatic impotriva celor care se vaccineaza.
          • +1 (5 voturi)    
            Mai citeste! (Luni, 21 decembrie 2020, 23:03)

            john-doe [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

            Te-am rugat de pomana sa mai citesti, totusi fa un efort, poate dai peste vreun filosof sau peste vreun text de lege care sa iti explice ca libertatea individuala inceteaza acolo unde este afectata libertatea celorlalti! Ai libertatea sa te infectezi dar nu ai libertatea sa ajuti la raspandirea accelerata a virusului prin nevaccinare! Esti cu vorbe mari in gura, fanatism, ideologie, nu pare ca ai aruncat o privire mai atenta despre intelesul si subtilitatile nici uneia din ele!
          • +1 (3 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Marţi, 22 decembrie 2020, 0:14)

            [anonim] i-a raspuns lui sentenced

      • +1 (3 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 22 decembrie 2020, 0:11)

        [anonim] i-a raspuns lui sentenced

  • +6 (12 voturi)    
    Daca sondajul (Luni, 21 decembrie 2020, 14:20)

    Costi888 [utilizator]

    E pe bune.. si cred ca e pe bune de vreme ce invatamantul e la pamant, avem si reversul.. adica de ce ne miram ca invatamantul a ajuns unde a ajuns daca profesorii au aceasta mentalitate :)
  • -1 (13 voturi)    
    Cei de la OMS... (Luni, 21 decembrie 2020, 14:40)

    Mihail. [utilizator]

    ...au spus ca persoanele vaccinate trebuie sa poarte in continuare masca. Oare de ce?!
    • +9 (11 voturi)    
      Ghici ciuperca ce-i! (Luni, 21 decembrie 2020, 16:51)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      Vaccinul nu face decit sa ii imunizeze pe ei la atacul virusului, asta nu inseamna ca, imuni fiind la interior, nu pot lua virusul pe maini si sa contribuie la raspandirea lui!
  • +4 (14 voturi)    
    Si cum facem ? (Luni, 21 decembrie 2020, 14:46)

    micul_licurici [utilizator]

    I-as intreba pe stimatii profeosori: cum vad ei iesirea din pandemie

    Eu cred ca trebuie organizate niste tururi (contra cost) prin spitale prin sectiile ATI sa vada si cei care nu cred in pandemia asta ce se intampla, sa vada pandemia in realitate "pe bune" cum s-ar zice.

    Sa vorbeasca cu pacientii care sunt pe care de a fi externati iar acestia sa le povesteasca prin ce au trecut.
    • -2 (8 voturi)    
      Pe bune? (Luni, 21 decembrie 2020, 16:06)

      gogu007 [utilizator] i-a raspuns lui micul_licurici

      Tu crezi ca cei care nu vor sa se vaccineze sunt sceptici in privinta virusului? Ba deloc! Sunt sceptici in ceea ce priveste un vaccin aparut in mai putin de 12 luni si deja distribuit la nivel mondial. Eu unul sunt pro vaccinare, dar cu toate astea nu o sa-mi fac vaccin pt covid in 2021. Pur si simplu nu consider ca e suficient de sigur. Cateva luni de teste nu consider ca sunt suficiente pentru un vaccin pe care vrei sa-l folosesti pe cateva miliarde de oameni.
      • +4 (4 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 22 decembrie 2020, 0:19)

        [anonim] i-a raspuns lui gogu007

  • -2 (10 voturi)    
    eu una (Luni, 21 decembrie 2020, 15:03)

    Fedora [utilizator]

    sunt profesor. Si chiar vreau sa ma vaccinez. Si sunt foarte sigura ca NU voi avea accest la vaccin in 2021. De cate ori pana acum a promis guvernul ca totul e in regula si va merge bine, si nu a mers practic nimic? Iohanis te asigura ca avem totul pregatit? Nu aveam si pentru ranitii de la Colectiv? La fel va fi!
    • +1 (1 vot)    
      Asta vine pe contractul UE (Marţi, 22 decembrie 2020, 5:23)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Fedora

      Proportional cu populatia fiecarui stat.
  • -8 (14 voturi)    
    Las că știu eu pe cineva acer iubește copiii (Luni, 21 decembrie 2020, 15:03)

    Un cititor [utilizator]

    și care după ce se termină mandatul, iese la pensie, se vaccinează și se întoarce la catedră. La copii le place că râde de el.
  • +11 (13 voturi)    
    Învățământul e la pământ (Luni, 21 decembrie 2020, 15:07)

    Un cititor [utilizator]

    Urmează să fie băgat în pământ.
    Avem Google. Nu trebuie școală.
  • -8 (10 voturi)    
    ''Profesorul'' Iohannis nu se vaccineaza (Luni, 21 decembrie 2020, 17:00)

    floriniulian [utilizator]

    Este cel mai bun exemplu de iresponsabilitate crasa.

    Vai de capu nostru cu acest ''presedinte''.

    Ii este frica sa se vaccineze.

    Antologic.

    Atunci ce mai vreti de la ''profesori''sau alte categorii''profesionale''care nu cred in boala sau refuza vaccinul.

    Iohannis si Sosoaca sunt la acelasi nivel de ignoranta si prostie.
    • +2 (4 voturi)    
      Ai si un link , ceva , unde ai vazut (Luni, 21 decembrie 2020, 22:25)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui floriniulian

      ca lui Iohannis ii e frica sa se vaccineze , sau doar manipulezi , trollule?
    • +1 (1 vot)    
      Fals (Marţi, 22 decembrie 2020, 5:26)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui floriniulian

      Intrucat in prima transa nu sunt suficiente vaccinuri pentru tot personalul medical (cred ca nici pentru cei implicat in COVID) a zis ca se va vaccina in valul 2 cu restul angajatilor cu contact cu publicul (mno, nomenclaturistii).
  • -1 (3 voturi)    
    fake (Luni, 21 decembrie 2020, 19:10)

    georghe [utilizator]

    Este o știre aiurea (era să scriu aur ea). Ce instituție serioasă de sondare a făcut sondajul ? Până azi inclusiv, când știrea a apărut pe la 12? Rezultate scoase din burtă. Cum adică 56 % spun că nu sunt de acord să se vaccineze și 43 % afirmă că doresc revenirea la şcoală şi la predarea faţă în faţă înainte de începerea campaniei de vaccinare? Păi diferența de ce nu vine la școală, dacă nu se teme de covid ci de vaccin? 21,7% predau într-un oraş; 29,3% în comune şi sate. Restul unde predă? A, da, în municipii. Șamd...
    Un sondaj idiot , ca și cei ce-l iau în seamă sau ca mine, că l-am citit.
  • +1 (1 vot)    
    Comentariu sters de utilizator (Duminică, 3 ianuarie 2021, 10:36)

    [anonim]

  • +1 (1 vot)    
    Comentariu sters de utilizator (Duminică, 3 ianuarie 2021, 12:17)

    [anonim]



Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by