DOCUMENT Propuneri pentru întoarcerea la școală: În primele două săptămâni revin doar cei de la clasele a VIII-a și a XII-a/ Se formează grupe de câte maxim 15

de A.O.     HotNews.ro
Luni, 27 aprilie 2020, 8:30 Actualitate | Educatie


Elevi la scoala
Foto: Agerpres
Inspectoratul General Școlar a transmis vineri Ministerului Educației câteva propuneri pentru revenirea în unitățile de învățământ și încheierea anului școlar, potrivit unui document care a ajuns și în atenția părinților. O propunere este ca în primele două săptămâni să revină doar elevii de la clasele a VIII-a și a XII-a, în grupe de câte maxim 15, în baza unui nou orar, astfel încât să fie respectate regulile de distanțare fizică. Vezi care sunt propunerile pentru elevii de la celelalte clase.

În acele două săptămâni, elevii de la clasele a VIII-a și a XII-a ar urma să dea teze, să fie ascultați pe baza recapitulărilor, să li se încheie medii, să le fie completate foi matricole și să depună cereri pentru examene (evaluarea națională și bacalaureat).

În următoarele două săptămâni vin elevii din clasele V-a, a VI-a, a VII-a, a IX-a, a X-a, a XI-a, în două schimburi, iar între schimburi are loc dezinfectarea spațiilor. La fel, elevii învață în grupuri de câte 15. Se dau teze se ascultă pe baza recapitulărilor, se încheie medii.

Clasele I-IV încheie anul școlar online, cu calificative, se arată în document.

Va fi făcută dezinfectare zilnică în școli.

În privința Bacalaureatului, ISMB propune ca examenele scrise să se dea în săli de clase dotate cu camere audio video, cu câte 10 elevi în clasă, puși în ordine alfabetică. Elevii vor depune contestațiile online, iar acestea vor fi corectate de alți doi profesori decât cei de la evaluarea inițială.

Pentru Evaluarea Națională, ISMB propune ca în fiecare clasă de examen să fie câte 10 elevi, puși în ordine alfabetică. Toate documentele se depun la școala de proveniență a elevului, iar contestațiile se depun online. Elevii nu vor mai putea vizualiza lucrările.




















Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















30846 vizualizari

  • 0 (14 voturi)    
    Idioti (Luni, 27 aprilie 2020, 8:49)

    abisala [utilizator]

    Adica va intereseaza sa rezolvati birocratia. Nu va intereseaza materia, nu va intereseaza sanatatea, va intereseaza doar sa aveti scris pe hartii ca ati dat note si ca s-au depus dosare cu sina. Rusine!
    • +1 (7 voturi)    
      Pare ok (Luni, 27 aprilie 2020, 10:18)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui abisala

      Vezi ca in Franta, Olanda se deschid scolile mai devreme in conditiile in care situatia e mult mai nasoala.
      • +4 (4 voturi)    
        Hm? (Luni, 27 aprilie 2020, 10:39)

        abisala [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        In Franta s-au anulat examenele si prezenta e voluntara. Ce fac ei e un fel de experiment combinat cu un baby sitting pentru parintii care nu-si pot tine copiii acasa. Va incepe pe 11 mai, deci nu avem inca feedback despre ce inseamna aceasta masura. Statul vrea sa ajute acolo, nu sa constranga, iar sistemul lor sanitar e muuult peste sistemul sanitar romanesc. Acolo au cel putin medicamente, aici la inceput de martie erau multe tipuri de medicamente lipsa in farmacii (inclusiv plaquenil), iar medicii romani erau isterici (ca sa ma exprim decent). In Olanda vor incepe scoala tot pe 11 mai, nu avem inca feedback. E o propunere, ei erau cei viteji care nu inchideau nimic, si dintr-o data brusc au inchis totul, nu? Pe motiv de numar mare de morti, parca, nu? De asemenea, nu exista comparatie intre scolile/spitalele din Olanda si cele din Romania. Eu inteleg ca nu va mai suportati copiii in casa, dar asta nu inseamna ca toti suntem ca dumneavoastra.
        • +1 (7 voturi)    
          Intelegi gresit (Luni, 27 aprilie 2020, 11:03)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui abisala

          In primul rand, copiii trebuie sa invete, in al doilea rand, cati copii ai vazut internati cu coronavirus, in al 3 lea rand, acum nu se poate, la toamna nu se poate, zi-mi si mie cand se poate ? E ok, eu sunt de acord ca scoala sa devina optionala. Cei care vor sa-si tina copiii acasa, n-au decat, 2-3-4 ani, pana cand sunt ei siguri ca nu se vor mai imbolnavi de nimic in lumea asta.
          • +1 (5 voturi)    
            pai de ce nu se poate online? (Luni, 27 aprilie 2020, 11:59)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            Ce opreste profesorul sa tina orele online, pe zoom, ms teams, chiar FB? Cu eceptiile de unde nu e internet mobil, nu vad nici o opreliste. Iar pt cei care nu au tableta/laptop, poate statul sa investeasca in niste tablete cu net mobil negociat la sange cu firmele de telefonie mobila, eventual printr-o aplicatie care sa dea net gratis doar pentru orele online. E oricum mult mai ieftin decat efortul generat de un nou val de pandemie. Si daca vorbim de copii de clasa a 4-a si peste, aia nici macar nu au nevoie de parinti sa-i supravegheze... Eu inteleg sa repornim economia ca sa nu murim de foame, dar nu inteleg de ce invatamanul are nevoie neaparat de copii in clasa si nu se poate face de la distanta....
            • 0 (2 voturi)    
              Pentru ca e o aberatie (Luni, 27 aprilie 2020, 12:41)

              Maspp [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

              din orice punct de vedere in invatamantul preuniversitar. In primul rand, educatia online necesita un anumit nivel de maturitate. Nu se poate aplica eficient la copii, nici macar la liceeni. De fapt ce se intampla cu scoala online e ca se transforma parintii in profesori. In al doilea rand, explica-mi si mie cum aplici educatie online intr-o tara in care ai 50% din populatia de scolari in zona rurala unde nu au acces la mijloace de comunicare electronica ? Ca sa nu mai vorbesc ca nici in multe orase mici nu au asa ceva. Crezi ca un laptop sau o tableta e la indemana oricui ?
              • +1 (1 vot)    
                aberatie o fi pentru tine... (Marţi, 28 aprilie 2020, 17:49)

                bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

                1. In rural sunt 35% din elevi, nu 50%
                2. Statul ar putea, cum ziceam, sa investeasca in niste tablete basic, cu o aplicatie care da internet mobil platit de stat strict pentru orele online, negociat cu firmele de telefonie mobila (care si-ar face si ceva publicitate cu sustinerea ijnvatamantului), si asta fix pentru cei care nu au internet, ca si la tara, macar in jumatate din localitati, exista internet mobil.
                Si unde nu se poate si nu se poate, si asta de obicei e in locurile izolate cu putini copii, sa vina copiii la scoala
                3. Esti ramas cu 30 de ani in urma in privinta invatamantului online. Un copil de 9-10 ani nu are nevoie de parinti, ba nici foarte mult de profesori, daca are niste teme prezentate intr-o forma atractiva, explicativa, bazata pe joc, pe concurs, pe distractie, pe proiecte cu autoinformare. Daca deschizi online culegerea Petrica si bagi 50 de exercitii, in mod clar toti elevii isi gasesc altceva de facut. Daca ii pui sa faca un proiect in care sa fie obligati sa aplice matematica, rezultatele vor fi total diferite. Fiica-mea de 8 ani reuseste in mod rezonabil sa faca home-schooling aproape fara ajutor, spre exemplu. Dar a spune ca un copil de liceu trebuie sa fie neaparat in fata profesorului ca sa poata invata, asta arata o experienta de educatie ruseasca de acu 30 - 40 de ani.
                • 0 (0 voturi)    
                  Bai nene (Joi, 30 aprilie 2020, 7:15)

                  Maspp [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

                  Lasa-ma cu teoria. Lucrez in IT de 20 de ani, am dezvoltat zeci de proiecte in cred ca vreo 10 limbaje, stiu mult mai bine ca tine ce inseamna educatia online pentru ca in IT totul se bazeaza pe online. Dai niste raspunsuri specifice celor care habar n-au de realitatea din tara asta. 90% din copii nu vor invata nimic online, sa-ti fie clar. Stiu, toti de p-aici dau exemple cu copiii lor cum se descurca ei singuri , ce geniali sunt. Cunosc autosuficienta romaneasca si abordarea de genul "nu ma intereseaza de ceilalti". Tot vorbesti ca statul sa faca, sa dreaga, de parca suntem in Germania (unde nici acolo nu da statul nimic pe gratis). Habar n-ai de nimic , nu stii situatia copiilor din mediul rural, nu intelegi nimic din realitatea economico-sociala a acestei tari. Nici macar nu-ti pui problema ce faci cu acei copii care nu au acces la acele mijloace, nu vii cu solutii reale. D-aia nu suntem o natiune, ca ne pasa doar de noi si familionul nostru, restul la sparanghel.
          • +2 (2 voturi)    
            nu despre copiii e vorba de fapt (Luni, 27 aprilie 2020, 13:00)

            Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            Nu despre imbolnavirea copiilor este vorba!

            Copiii nu manifesta boala, dar ei sunt purtatori.

            Fiind purtatori, ei transmit boala parintilor, bunicilor, parintilor copiilor pe care ii viziteaza.

            Acestia se imbolnavesc, iar unii chiar mor.

            Copiii devin astfel ucigasii bunicilor lor.

            ===

            Imunizarea in masa se va produce probabil undeva prin septembrie. Acest lucru e cunoscut din epidemiologie.

            De aici ideea de a redeschide scolile in septembrie.
            • 0 (0 voturi)    
              Ai uitat de profesori (Luni, 27 aprilie 2020, 15:16)

              mynickname [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

              Mai ales cei cu comorbiditati.
  • -8 (14 voturi)    
    Cea mai buna propunere: (Luni, 27 aprilie 2020, 9:03)

    Marionette [utilizator]

    Se ingheata anul scolar.
    Si la toamna scoala va fi blocata daca numarul de cazuri active nu sunt de vreme buna in panta descendenta.
    Cand nu mai avem cazuri noi, precum China putem incepe si scoala.
    • +8 (8 voturi)    
      da, (Luni, 27 aprilie 2020, 9:35)

      berenger [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      sacrifici un an din viața a sute de mii de copii pentru o materie îmbâcsită nepredată 2 luni
    • +2 (8 voturi)    
      Pai tu poti sa-tii copiii acasa (Luni, 27 aprilie 2020, 10:19)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Sa repete 1 an. Lasa-i pe ceilalti sa invete.
      • +2 (6 voturi)    
        Poti fi sigur de asta!!! (Luni, 27 aprilie 2020, 12:13)

        Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Eu voi continua viata de carantina si dupa 15 mai. Doar pentru ca spune statul sa iesim sau doar pentru ca vor niste patroni sa castige pe spinarea si sanatatea amaratilor niste bani nu inseamna ca eu voi pune botul.
        Cand voi vedea ca numarul de bolnavi activi scade si ca in Malta, numarul de cazuri noi este zero, atunci voi iesi si eu din hibernare. Pana atunci este NEBUNIE. Voi nu vedeti ca la nivel global la numarul de cazuri incheiate avem 20% decese??? Habar nu aveti cu ce va jucati inconstienti incompetenti ce sunteti!
        • -1 (3 voturi)    
          E ok, poti linistit sa stai 2-3 ani (Luni, 27 aprilie 2020, 12:43)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

          pana scade numarul la zero. Nu esti singurul. Dar nu impuneti asta unei majoritati.
          • 0 (0 voturi)    
            Daca atat trebuie atat voi sta. (Luni, 27 aprilie 2020, 19:18)

            Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            Din 2008 am vazut ca sunt semne ca urmeaza un dezastru major (economic, politic, medical <<sincer pe asta ma asteptam cel mai putin sa apara, dar era luat in calcul>>)
            De atunci am avut urmatoarele obiective de atins cu disperare.
            1. Sa platesc creditele, sa nu iau credite, sa am bani in exces pentru cativa ani.
            2. Sa am o stare de sanatate cat se poate de buna. Sport, mancare de calitate, si eu am mers si pe vaccinare pentru familia mea, intrucat vedeam dezastrul din tara. Am dat zeci de milioane pe vaccinuri pe care sistemul nu le dadea copiilor dar erau obligatorii si am dat si pentru cele optionale. Mai mult, ne-am facut si adultii in plus vaccinuri.
            Acum STAU. Asta este prioritatea. Am resurse pentru 5 ani, daca este cazul voi sta. Pana nu dispare o boala de 2 ori mai contagioasa decat gripa si care are 20% mortalitate pe cazurile incheiate este NEBUNIE sa faci altceva. Nu oblig pe altii, ar fi fost frumos daca statele si-ar fi permis sa faca ce fac eu la nivel individual. Si acum sa imparta oamenilor resurse si sa-i tina in casa. Cat este nevoie.
            • 0 (0 voturi)    
              Ai spus esentialul (Luni, 27 aprilie 2020, 20:41)

              Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

              "Am resurse pe 5 ani". Hai sa-ti spun ceva, tu poate ai resurse dar 95% nu au resursele astea, aia trebuie sa mearga la munca, trebuie sa-si dea copiii la scoala ( ca nu-si permit sa stea acasa cu ei sa invete sau sa-i dea la meditatii. Statul asta trebuie sa asigure niste conditii astfel incat majoritatea cetatenilor sa poata trai decent in aceasta tara. Si nu poate sa o faca inchizand tot. Nu ai cum tehnic vorbind. Si esti foarte haios , resursele tale nu mai inseamna nimic cand 99% dintre oameni nu mai au ce manca, unde lucra . Or sa vina peste tine si o sa-ti ia tot.
              • 0 (0 voturi)    
                Deci basically (Marţi, 28 aprilie 2020, 1:00)

                Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

                Ii trimiti sa moara cu 20% probabilitate pentru a nu se apuca sa dea in cap celor 1% care au resurse sa stea pur si simplu practic la nesfarsit daca ar vrea.
                • 0 (0 voturi)    
                  Da , normal (Joi, 30 aprilie 2020, 7:19)

                  Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

                  Ca de obicei , specific celor care cred in teoria conspiratiei, inventezi procente rupte de realitate. Probabilitatea este sub 5% de deces (in Germania sub 1% ca aia sunt destepti) , atentie la cei testati, in realitate e sub 0.5%. In rest, da, daca ai de gand sa te baricadezi in casa, asta se va intampla. Crezi ca in caz de razboi, o sa te ocoleasca pe tine ?
        • +2 (4 voturi)    
          corect (Luni, 27 aprilie 2020, 13:14)

          Cib Ara [anonim] i-a raspuns lui Marionette

          poti fi sigur ca sunt mai multi ca tine!! hibernare usoara !!
          • 0 (0 voturi)    
            Thanks bro! (Luni, 27 aprilie 2020, 19:09)

            Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Cib Ara

            U2
      • 0 (0 voturi)    
        ha haaa (Luni, 27 aprilie 2020, 14:39)

        Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        adica tu crezi ca conteaza?scoala online e de-am p...
        nu s epun note ,mediile se inchbeie cu notele cafre le au deja..deci..scoala asta online..e...degeaba
  • +5 (7 voturi)    
    Despre gradinite (Luni, 27 aprilie 2020, 9:11)

    panda_rosu [utilizator]

    Nimic? Alea unde se incadreaza?
  • -2 (10 voturi)    
    cam mult 15 odata si in 2 schimburi (Luni, 27 aprilie 2020, 9:19)

    jescu [utilizator]

    Parerea mea: Cred ca maximul care se poate e sa cheme elevii din aceeasi clasa cate 5 odata, sa dea tezele la toate materiile in aceeasi zi, fara 2 schimburi. In 6 zile dau tezele toata clasa de 30. In rest scoala online. In magazinele alimentare si hipermarketuri sa intre o singura persoana din familie. Distanta de 2 m la cozi, si limitarea numarului de persoane in magazine. Masca obligatorie si spatiile publice inchise dar si pe trotuar daca treci la mai putin de 2 metri de alte persoane. Anul asta scoala online cu exceptia teze si examene.
    • 0 (6 voturi)    
      Asta cu scoala online e o stupizenie maxima (Luni, 27 aprilie 2020, 10:21)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      O chestie inaplicabila in realitate sau cu eficienta redusa acolo unde se poate aplica. Educatia online presupune un grad de maturitate pe care numai un adult il are. Altfel, de fapt parintii trebuie sa stea acasa cu copiii ca sa invete ceva si sunt transformati intr-un fel de profesori.
    • -1 (3 voturi)    
      defapt 6 elevi pe zi (Luni, 27 aprilie 2020, 10:27)

      jescu [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      Daca ar fi 6 elevi pe zi in clasa: 2 in fatza clasei, 2 la mijlocul clasei si 2 in spatele clasei. In cursul unei saptamani ar trece toti elevii pe la scoala si ar da cate teze se pot. Saptamana viitoare ar urma clasa care invata dupa masa. Dupa o saptamana revine clasa de dimineata si poate sa continue cu restul de teze, daca nu s-au terminat.
    • +1 (3 voturi)    
      inchdeti ba tot (Luni, 27 aprilie 2020, 12:20)

      Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      si daca nu murim de virusuri macar sa murim de prosti...

      Trimiteti-i la casele lor pe cei care isi duc copiii la dracu-n praznic sa faca scoala, folosindu-se de hartii false de luare in spatiu. Asa au ajuns clase de 35-40 de copii pe cand scolile din zona in care locuiesc sunt goale, pe motiv de fitze ale parintilor. Fatzaie niste masini prin oras de dimineata pana seara ba sa-si duca ba sa-si aduca copiii de la scoala, omorandu-ne pe toti cu noxele lor mintale. Astia fac 50% din trafic, uitati-va cum se ia vacanta cum se revine la trafic normal.
  • +6 (6 voturi)    
    ... (Luni, 27 aprilie 2020, 9:33)

    tirolez [utilizator]

    Inconstienti. 15 in clasa tot e mult. Pentru niste amarate de note. Sa dea tezele daca e asa urgent, dar mai putin de 15 in clasa. Si direct la examen. Ii imbolnaviti si nu mai ajung sa dea nici examenul pentru ca unii au vrut sa le dea note la muzica si desen.
  • +5 (5 voturi)    
    ... (Luni, 27 aprilie 2020, 9:35)

    tirolez [utilizator]

    Parca scria in marele ordin cu scoala online ca daca au facut ore online nu le mai recupereaza. La fizica de ex si la engleza au facut toata materia. Au avut si teme, le-au fost corectate. Ca restul profesorilor au fost lenesi e alta discutie, dar daca unele ore sunt la zi, de ce sa le mai faca? Nici teza nu au, aveau deja 2 note, ca trecusera totusi 10-11 saptamani din sem. al 2-lea.
    • -2 (2 voturi)    
      Si cati au facut online ? (Luni, 27 aprilie 2020, 10:22)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Probabil cel mai corect e ca cei care au participat online sa vina daca doresc sa vina. Dar cei care nu au participat din motive obiective ( mai ales cand ai 50% din populatie in mediul rural) trebuie sa invete si ei ceva , nu ?
    • -1 (3 voturi)    
      online-ul e discriminare (Luni, 27 aprilie 2020, 12:22)

      Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      cativa de la orase fac materia, iar restul raman prosti. Unde este dreptul la educatie garantat de Constitutie? A, am uitat, Constitutia s-ua p* Johannis si Velea si Arafat pe ea.
  • +1 (5 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 27 aprilie 2020, 9:55)

    [anonim]

    • -1 (1 vot)    
      pai de ce (Luni, 27 aprilie 2020, 10:23)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui

      sa nu le inchida de tot.... ca vedem oricum care sunt rezultatele acestor scoli
  • +2 (4 voturi)    
    . (Luni, 27 aprilie 2020, 10:01)

    Mihai Panet [anonim]

    Cred ca orice forma de testare, examinare etc. trebuie sa plece de la principiul separarii persoanelor intre ele. Nu are rost sa se mearga la scoala acum. Trebuie facut totul cumva de la distanta.

    Ma gindesc de ex. la subiecte unice pe tara pentru teze si lucrari de control, cu materiale "pe banca" (de acasa). Subiectele pot fi distribuite online, pe telefon, prin posta etc. Ceva gindit fara un timp limita sau timp mai lung (8 ore, 1 zi).

    Exista un astfel de model, dar poate fi socant. Se aplica la mari universitati (MIT de ex.), cu timp limita. Punctajul maxim e sa zicem 100, insa cel mai bun student ia 30-40 puncte, pentru ca nu are timp sa rezolve tot.
  • +2 (4 voturi)    
    Părinții copiilor I-IV (Luni, 27 aprilie 2020, 10:05)

    SwatGuard [utilizator]

    Care este planul pt părinții copiilor din clasele 1-4 și a celor de gradinita? Știu ca e greu de crezut dar lucrul de acasă cu un copil mic e practic imposibil pe termen lung.
    • 0 (4 voturi)    
      Bravo! (Luni, 27 aprilie 2020, 10:12)

      _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui SwatGuard

      Tu muncești de acasă și vrei să scapi de copil...
      • +1 (1 vot)    
        . (Luni, 27 aprilie 2020, 11:20)

        Mihai Panet [anonim] i-a raspuns lui _Un stelist_

        Ce-ar fi sa nu-i mai criticam pe altii? Ca nu e frumos.

        Chiar, te-ar interesa o cariera de bona? :)
        • 0 (4 voturi)    
          Daca pandemia asta ar fi afectat (Luni, 27 aprilie 2020, 11:40)

          luptator_din_munti [utilizator] i-a raspuns lui Mihai Panet

          cu predilectie copiii, tie ti-ar fi convenit sa vina alte segmente de populatie si sa spuna ca resimt un disconfort pentru chestia asta cu statul in casa, iar aia care au copiii sa si-i protejeze, treaba lor, noi avem cafele de baut si sedinte de facut, ia sa ne mai lase astia cu copiii lor? Cum ti-ar fi fost?
          • 0 (0 voturi)    
            . (Luni, 27 aprilie 2020, 14:08)

            Mihai Panet [anonim] i-a raspuns lui luptator_din_munti

            Dat fiind ca epidemia e comunitara, raspunsul nu poate fi individual. Nu ar functiona. Ar merge doar la epidemii netransmisibile, de alergie sau diabet.
  • +3 (3 voturi)    
    De unde apar număr dublu de profesori? (Luni, 27 aprilie 2020, 10:06)

    jorj_bv [utilizator]

    Sau ii obliga la norme duble pe unii dintre ei?

    Presupunând prin absurd că un învățător poate ingaima ceva despre matematica sau romana de a cincea am dubii ca poate spune prea multe despre materiile de specialitate din anii terminali la liceu.
    • -2 (2 voturi)    
      Pai nu e dublu (Luni, 27 aprilie 2020, 10:24)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

      Se merge doar pe materiile esentiale ( matematica, romana, istorie) si care se cer la evaluari/examene/bac. Si atunci probabil profesorul va preda de 2 ori aceeasi materie la 2 grupe diferite. Avand in vedere ca clasele I-IV nu participa, atunci e si spatiu.
  • +3 (3 voturi)    
    Nu e cazul sa se mai intoarca elevii (Luni, 27 aprilie 2020, 10:19)

    luptator_din_munti [utilizator]

    Pentru cursuri anul acesta scolar. Se pot pune note din oficiu, note maxime. Si se trece in anul urmator de la toamna. Chiar este nevoie sa ne jucam de-a examinarea, pretul fiind vietile oamenilor? Da, se pot organiza examene de admitere si de bacalaureat in conditii de protectie deosebita, dar nu mai este nevoie sa aduc in clase sute de mii de elevi. pentru ce? Oamenii chiar nu inteleg ca este o situatie fara precedent. Ok sunt de acord si ca elevii de clasa a 8-a si a 12-a sa se intoarca in clase pt una sau doua sapt doar cu scopul de a face pregatirile pt examenele de admitere si bacalaureat. Dar atat.
    • +1 (1 vot)    
      pierdere de vreme (Luni, 27 aprilie 2020, 13:06)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui luptator_din_munti

      Nu vor face nicio pregatire. Garantat!

      Nu foloseste la nimic sa risti vietile parintilor si bunicilor pentru 10 zile de scoala, pe care oricum nu o poti organiza in vreun fel.
  • +4 (6 voturi)    
    Redeschiderea școlilor (Luni, 27 aprilie 2020, 10:25)

    BehehePapu [anonim]

    Și'că, dacă redeschideți școlile pe 15 Mai, pregătește-te împreună cu ciracii tăi din guvern să fiți judecați pentru CRIMĂ.
  • +1 (1 vot)    
    degeaba (Luni, 27 aprilie 2020, 10:25)

    noi2013 [utilizator]

    se gandeste toata lumea la 1, 5, 10 elevi in clasa daca masurile de igiena si curatenie sunt cele care sunt....

    Hai sa vedem care au fost focarele de infectie si de ce
  • +4 (4 voturi)    
    sa fim realisti, nu criminali! (Luni, 27 aprilie 2020, 11:14)

    Dedalus [utilizator]

    In scolile din Romania, din cauza suprapopularii si inexistentei masurilor de igiena, reinceperea cursurilor, sub orice forma organizatorica, va aduce un nou val de imbolnaviri.

    ===

    Scoala nu poate incepe mai devreme de septembrie.

    Examenele tot atunci ar putea fi date, iar noul an scolar ar putea incepe in octombrie.

    Si asa existau sesiuni de toamna (Bac), si asa se freca menta in septmbrie.

    ===

    Ce s-a putut preda on line, s-a predat, ce nu - ramane sa recupereze fiecare cum poate, Sau se poate elaborea o programa non-formala cu echivalari in primul semestru al anului scolar urmator.
  • +1 (1 vot)    
    de ce nu intelegeti (Luni, 27 aprilie 2020, 11:49)

    Mistrelutz [utilizator]

    ca acest an scolar s-a incheiat?
  • +1 (1 vot)    
    scoala... (Luni, 27 aprilie 2020, 12:03)

    bogdan1477 [utilizator]

    Scoala e mediul perfect de transmitere a virusului. Copiii si adolescentii au toate sansele sa nu respecte pe bune conditiile de distantare, sa scoata mastile cand vorbesc sau sa le rupa cand se imbrancesc. Si chiar daca nu ajunge copilul in spital, parintii vor ajuta mai departe la raspandirea virusului.
  • +3 (3 voturi)    
    O nebunie cu deschiderea scolilor (Luni, 27 aprilie 2020, 12:32)

    PowerIon [utilizator]

    astia din invatamant nu se mai astampara cu propuneri periculoase
    In Anglia se incheie anul, chiar si echivalentul bacalaureatului, cu notele de pana acum, care conteaza si la admitere.
    Unii spun ca in unele scoli se dau mai usor note mari, e adevarat, dar mult, mult mai important e sa scapam sanatosi din nenorocirea asta. In fond totul e relativ cu privire la meritul elevilor, diferente de notare nu pot sa faca un copil bun dintr-o lepra.
  • -1 (1 vot)    
    e vorba despre banii profesorilor de fapt (Luni, 27 aprilie 2020, 13:05)

    Dedalus [utilizator]

    Daca va uitati bine, in propunere e de fapt vorba despre salariile si avansarea cadrelor didactice.

    E vorba despre banii profesorilor - de asta ii roade, nu de sanatatea parintilor si bunicilor elevilor! Si nici de elevi,

    Inspectoratul stie foarte bine ca nu se pot respecta regulile de igiena in scolile din Romania. Doar nu sunt nici orbi si nici tampiti - cat sapun au vazut ei in scolile din Romania?!

    Stiu foarte bine ca nu se poate relua scoala in conditii de siguranta, dar sacrifica parintii si bunicii pentru banii cadrelor didactice. Despre asa e vorba!
  • +1 (1 vot)    
    alio (Luni, 27 aprilie 2020, 13:36)

    Cib Ara [anonim]

    romanul are o fixatie periculoasa cu notele si un orgoliu ca al lui e mai cu motz cococotz. si o sa ne coste. o sa ne usture pornind de la ambele capete ale tubului digestiv pana in stomac. sanatate multa si un pic de minte!!! p.s. mai zice unul ca "cati copii sunt internati?! " - mai nene, copiii "e" ca shobolanii in timpul ciumei : ei duc boala . ( sorry pt comparatie . ei sunt agenti purtatori si atat. e suficient)


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by