După trei săptămâni de la închiderea școlilor, elevii de la Școala Gimnazială „Iorgu Iordan” din Tecuci au fost întrebați de către directorul școlii care este părerea lor despre cursurile predate exclusiv online. O elevă din clasa a opta a trimis răspunsul sub formă de scrisoare, pe care a intitulat-o ”Vreau la școală!”.

HotNews.roFoto: Hotnews

”Dacă în urmă cu o lună m-ar fi întrebat cineva dacă vreau să învăț la școală sau online aș fi răspuns fără ezitare că online, azi, după trei săptămâni de „online”, răspund în deplină cunoștință de cauză: ”Vreau să învăț la școală!”, scrie Vanessa.

Eleva spune că înțelege mai ușor lecțiile predate la școală, pentru că este mult mai atentă la profesori decât în timpul lecțiilor online.

"La școală ni se oferă mai multe informații și e destul să ne vadă privirea întrebătoare ca profesorii să ne mai explice o dată lecția, eventual folosind alte cuvinte”, mai spune eleva.

Vanessa mărturisește că îi lipsesc colegii de clasă și întrebările amuzante din timpul orelor.

”Nu în ultimul rând, îmi lipsește atmosfera din clasă, modul oarecum solemn al orelor și programul după care se desfășoară cursurile. Constat că învățatul în pijama nu e chiar așa de amuzant cum părea altădată”, arată eleva de clasa a opta.

În final, fiind în prag de Evaluare Națională, eleva spune că se străduiește să învețe și să-și facă toate temele.

”Mie personal nu îmi plac cursurile online și prefer să merg la școală. Înțeleg însă situația de criză în care suntem și consider că în acest context singura modalitate de a nu pierde contactul cu școala este predarea materiei online. Din acest motiv, depun toate eforturile pentru a transmite lecțiile și a rezolva corect temele date”, a mai scris Vanessa.

Cristian Stănilă, directorul școlii din Tecuci, a spus pentru Hotnews că a vrut să afle care este atmosfera printre profesori, dar și printre elevi și părinți, motiv pentru care i-a rugat să completeze chestionare în care erau întrebați care este părerea lor despre educația online. Sondajul este unul calitativ.

<>