Un elev din Târnăveni a primit nota 8 la purtare pentru că are părul mai lung/ Directorul: Au dreptul să meargă în instanță, că altceva nu mai putem face

de Andreea Ofițeru     HotNews.ro
Vineri, 13 martie 2020, 8:40 Actualitate | Educatie


Elevul cu părul mai lung
Foto: Hotnews
​Marius Marian este elev în clasa a XI-a la Liceul Teoretic ”Andrei Bârseanu” din Târnăveni, județul Mureș. Pe semestrul I i-a fost scăzută nota la purtare la 8, nu din cauză că nu ar fi mers la cursuri sau ar fi făcut grav ceva care să contravină regulamentului școlar, ci pentru că are părul puțin mai lung. Marius are media generală de 8.50, învață bine și este respectuos cu profesorii. În septembrie anul trecut, înainte de începerea anului școlar, avea de gând să se tundă, dar nu l-a găsit de frizerul care îl tundea de obicei și s-a dus cu părul lung la școală. De atunci au început probleme.

În clasa a IX-a și a X-a l-am tuns, pentru că așa ni s-a impus. Acum nu și-a găsit stilistul, știți cum sunt copiii ăștia azi, și a mers așa la școală. În prima zi de școală l-au trimis acasă, au zis că ”ăsta nu e hal de elev”. Apoi a fost soțul meu la școală și a vorbit cu domnii directori. Până la urmă, au căzut de acord că rămâne cum dorește copilul, și cum dorim și noi. Nicăieri în regulament școlar nu scrie de lungimea părului. După aceea au făcut presiuni asupra copilului, și directorul, și domnul diriginte, în fiecare zi îi ziceau nu te-ai tuns”, ”nu ai ce căuta în școala mea cu părul ăsta”, a spus Gianina Marian, mama elevului din clasa a XI-a.

Elevul le-a povestit părinților că problema lungimii părului nu s-a oprit aici. Anul trecut când a fost organizat balul bobocilor pentru clasa a XI-a, de fiecare dată când mergea la repetițiile de la casa de cultură, directorul școlii îi spunea că nu are abilități pentru a participa la spectacol.

Înainte cu o zi de spectacolul pentru balul bobocilor, directorul i-a transmis printr-o colegă că ”dacă până mâine elevul Marian Marius nu se tunde, balul bobocilor nu se va mai ține”. Vă dați seama că a manipulat toți copiii împotriva copilului meu și toți îi ziceau tunde-te că din cauza ta nu se va ține balul”, a mai spus mama elevului.

Părinții au depus mai multe cereri în care îi rugau pe oficialii de la școală să le arate motivul pentru care copilul a fost trimis acasă în prima zi de școală, dar și motivul pentru care nu a fost primit la pregătirea spectacolului pentru balul bobocilor. Răspunsurile venite de la director arătau că, de fapt, copilul ar fi fost cel care ar fi cerut să meargă acasă și să se tundă.
  • Jurnalul clasei în care profesorii notează faptele rele ale elevilor

Soția directorului îi era profesoară de biologie, nu l-a primit la oră. Copilul are părul un pic mai lung, până la gât. Dar în liceu nu se acceptă așa ceva, nu este primul elev căruia i se întâmplă așa ceva, căruia i s-a pus în vedere să se mute dacă nu se tunde. Ei au un jurnal al clasei – unde se notează dacă elevul face ceva rău. Copilul meu a fost notat de 6 ori de diferiți profesori. Am fost la școală și am intrebat dirigintele de ce l-a notat și ce a făcut. Dirigintele a zis că nu poate să-mi spună că acela e act oficial”, a mai spus mama elevului.

Dacă ești notat de trei ori în jurnalul clasei atunci ți se scade un punct din nota de la purtare.

Suntem primii părinți care ne-am opus și ne-am revoltat atât de tare. Pe semestrul I i-au scăzut nota la purtare la 8, pentru că nu a respectat normele de protecția muncii în laboratoare, adică nu și-a prins părul. Ceea ce este egal cu zero, pentru că nici nu era singurul elev cu părul mai lung, mai erau și fetele cu părul lung, dar nu li s-a cerut așa ceva. Laboratoarele nici nu există, sunt niște săli de clasă cu monitoare”, a mai spus mama.

Nota scăzută la purtare se poate corecta dacă timp de 8 săptămâni elevul nu are nicio abatere.

În 6 martie a avut loc întâlnirea consiliului profesoral pentru modificarea notei, pentru că ziceau că după 8 săptămâni va reveni nota la 10, dacă copilul nu a avut altă abatere. Dar nu i-au dat 10, i-au dat 9. Și am întrebat ce a făcut între timp, dar digintele mi-a zis că nu poate să-mi spună”, a mai spus Gianina Marian, mama elevului.












Contactat de Hotnews, dirigintele elevului, profesorul Dan Sergiu, a spus că nu are nicio nemulțumire față de elevul Marius Marian.

Nici vorbă de așa ceva! Ați fost informată greșit! Nu e nicio nemulțumire nici din partea mea, nici din partea domnului director. Sunt niște chestii care țin de școală, situația a fost prezentată părinților. Vă doresc o zi bună!”, a spus Dan Sergiu.
  • Directorul liceului: ”Chiar nu sunt implicat absolut deloc”
Directorul Liceului Teoretic ”Andrei Bârseanu” din Târnăveni, Ioan Suciu, care i-a fost diriginte și tatălui elevului, a declarat pentru Hotnews că nu există nicio legătură între lungimea părului elevului și nota la purtare.

Nu are nicio legătură lungimea părului lui cu nota la purtare. Avem un regulament că în laboratoarele de fizică, chimie, biologie, părul lung trebuie legat la spate. Acest regulament l-a încălcat pe tot parcursul semestrului I. Elevul a luat la cunoștință de regulament, sub semnătură. Este afișat în laboratoare. Nu are nicio legătură cu cât e de lung părul, singura legătură este cum respectă regulamentul cu normele de protecție a muncii în orele de fizică, chimie și biologie. Părinții știu asta. Puteau să facă contestație în termen de 5 zile, ei au făcut contestație după vreo 30 de zile, le-am răspuns chiar dacă nu trebuia să le răspund. Au dreptul să meargă în instanță că altceva nu mai putem face”, a declarat Ioan Suciu.

Directorul susține că părinții spun lucruri în privința lui pe care nu le pot proba.

Nota lui la purtare este 8 pe primul semetru. Nu eu stabilesc nota la purtare, ci consiliul clasei care se compune din profesorii care predau la clasă, un reprezentant al părinților și un reprezentant al elevilor. Chiar nu sunt implicat absolut deloc”, a mai spus Ioan Suciu.

Părinții au făcut sesizări și la inspectoratul școlar, unde nu au avut succes, dar și la Federația Națională Asociațiilor de Părinți.

Nu înțeleg cum un director poate accepta scăderea notei la purtare, pentru părul "lung" al unui elev. Conducerea spune că nu este adevărat și că nota scăzută se datorează nerespectarii normelor de protecția muncii. Minte, din păcate. Normele trebuie aplicate tuturor elevilor indiferent de lungimea părului. Faptul că după cele 8 săptămâni de cursuri, în care băiatul nu mai are nici macar o "abatere", nu se revine la nota maximă, denotă clar că directorul minte. Mă voi adresa și Ministerului Educației. Nu se poate ca în anul 2020 să-ți să scadă nota la purtare pentru că ai părul mai lung. Așa director, așa învățământ!”, a spus Iulian Cristache, președintele Federației Naționale a Asociațiilor de Părinți.
  • Ce prevede regulamentul cadru pentru funcționarea școlilor aprobat prin legea educației
Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a unităților școlare prevede la articolul 62 care sunt atribuțiile consiliului clasei:

a) analizează semestrial progresul școlar și comportamentul fiecărui elev;

b) stabilește măsuri de sprijin atât pentru elevii cu probleme de învățare sau de comportament, cât și pentru elevii cu rezultate deosebite;

c) stabilește notele/calificativele la purtare pentru fiecare elev al clasei, în funcție de frecvența și comportamentul acestora în activitatea școlară și extrașcolară; propune consiliului profesoral validarea notelor mai mici de 7,00, respectiv mai mici de 8,00 pentru unitățile de învățământ cu profil pedagogic, teologic și militar, sau a calificativelor mai mici de „bine”, pentru învățământul primar;

d) propune recompense pentru elevii cu rezultate deosebite;

e) participă la întâlniri cu părinții și elevii ori de câte ori este nevoie, la solicitarea învățătorului/institutorului/profesorului pentru învățământul primar/profesorului diriginte sau a cel puțin 1/3 dintre părinții elevilor clasei;

f) analizează abaterile disciplinare ale elevilor și propune învățătorului/institutorului/profesorului pentru învățământul primar/profesorului diriginte, sancțiunile disciplinare prevăzute pentru elevi, în conformitate cu legislația în vigoare.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















33277 vizualizari

  • +60 (76 voturi)    
    Partidul te vrea tuns... (Vineri, 13 martie 2020, 9:03)

    Asphalt [utilizator]

    Da, partidul te vrea tuns...
    • +29 (33 voturi)    
      ...roackăre! (Vineri, 13 martie 2020, 10:15)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Asphalt

      Poți scoate omul din măreața (dez)ordine socialistă, dar nu poți scoate (dez)ordinea socialistă din omul de tip ”nou”/învechit cât cuprinde....
      • +11 (15 voturi)    
        nu prea ţine explicaţia ta... au trecut 30 ani (Vineri, 13 martie 2020, 12:22)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

        profesorii sămânţă de dictatori cazoni ce l-au trimis la tuns pe băiat erau la rândul lor elevi în comunism deci, dacă ar fi fost oameni nu gunoaie, ar fi trebuit să fie solidari cu elevii în astfel de probleme...
    • -21 (27 voturi)    
      pe vreamea mea chiar ii tundea pe unii (Vineri, 13 martie 2020, 10:28)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Asphalt

      Ii oprea militia pe strada si, daca nu erau studenti sau cu loc de munca ca lumea, ii duceau la sectie si ii tundeau la 0.
      Doar ca aveau si militienii un discernamant, tundeau doar golanii si leprele. Nu am auzit de tineri ca lumea tunsi de militie.
      Toni_Romania, care a trait vremurile, poate sa iti confirme..
      • +26 (30 voturi)    
        "aveau si militienii un discernamant" (Vineri, 13 martie 2020, 10:53)

        grongobar [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Asta e poanta zilei,daca nu a anului...
      • +16 (18 voturi)    
        Ai fost anchetat de secu in liceu? (Vineri, 13 martie 2020, 12:00)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Eu da. Si aveau discernamint, da, au inceput prin a ma ameninta pe mine, n-a mers, au trecut la parinti, ok, si apoi la bunicii chiaburi. (Aia care nu fusesera deja omoriti la canal, evident).
        Totdeauna a fost acelasi lucru - "lichidarea celor care nu stiu sa traiasca in societatea noastra".
        (Paul Bielert, Kriminalobersekretar - Sven Hassel, Gestapo)
        • -2 (6 voturi)    
          Ha (Vineri, 13 martie 2020, 13:54)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui ac

          pai asta era sau militie sau secu... intrebarea e cati a anchetat nu daca a fost anchetat.
        • -2 (2 voturi)    
          vine randul si lui bancher (Sâmbătă, 14 martie 2020, 0:12)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui ac

          virusul sau accidentul pe trecere, cine stie...
      • +10 (10 voturi)    
        erau razii la intrarea în şcoală/liceu la prima (Vineri, 13 martie 2020, 12:28)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        oră - te trimeteau la tuns; noi mergeam la o cafea (şi câteva ţigări) şi reveneam la ora a 2-a la fel de netunşi... nota la purtare nu era afectată căci dirigintele nostru era de familie bună, nu politruc.
        eu am avut nota scăzută la purtare doar în urma unui conflict (politic) cu directoarea adjunctă ce era totodată şi secretară pcr...
      • +4 (8 voturi)    
        "tineri ca lumea" (Vineri, 13 martie 2020, 13:03)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Uimeste-ne.. cum definesti tu acesti tineri "ca lumea"?
        • 0 (2 voturi)    
          criminali ca el (Sâmbătă, 14 martie 2020, 0:13)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          .
      • +10 (10 voturi)    
        Incredibil, dinozaurii sunt printre noi! (Vineri, 13 martie 2020, 13:53)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Eu am trait vremurile alea destul cat sa mai simt gustul amar.

        FACT: Cand aveai parul lung militia te tundea daca nu aveai o adeverinta care sa justifice (de cascador, organizatie de artisti etc.)

        In anii 90, am fost exmatriculat pentru parul lung impreuna cu alti colegi.

        M-am tuns atunci - desi eram adolescent si stiam ca nu e in regula ce se intampla - dar ... am stiu ca e doar ca sa ma adaptez la sistemul idiotilor.
    • +21 (21 voturi)    
      Teologia ortdoxa (Vineri, 13 martie 2020, 11:23)

      sistemulparasimpatic [utilizator] i-a raspuns lui Asphalt

      Una din doamnele profesoare care au examinat contestatia elevului a absolvit Teologia Ortodoxa . Traditia Bisericii ne soune ca insusi Hristots a avut parul lung. Daca astazi Hristots ar fi fost tanar elev la Tarnaveni... i-ar fi scazut nota la purtare... :)))
    • +1 (1 vot)    
      Shi te ia din strada (Sâmbătă, 14 martie 2020, 0:12)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Asphalt

      shi te face om, doar ca a vandut fabricile... tot el, partidu'.
  • +48 (58 voturi)    
    Nu contează cât de lung ai părul (Vineri, 13 martie 2020, 9:11)

    doar_un_mesaj [utilizator]

    Important e cât și cum gândești!
    • -58 (72 voturi)    
      Părul lung arată deja (Vineri, 13 martie 2020, 9:46)

      Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui doar_un_mesaj

      cum gândești.
      • +29 (33 voturi)    
        Nu stiu ce arata parul lung (Vineri, 13 martie 2020, 10:08)

        banel [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

        Dar pot spune ce arata postarea ta despre tine...prostie.
      • +29 (31 voturi)    
        Sper sincer (Vineri, 13 martie 2020, 10:39)

        JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

        Ca nu te-ai reprodus.
      • -1 (1 vot)    
        trimitere la femei ? (Sâmbătă, 14 martie 2020, 0:17)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

        .
      • 0 (0 voturi)    
        Sincer, sper ca erai beat (Sâmbătă, 14 martie 2020, 23:52)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

        cand ai postat.
  • -50 (74 voturi)    
    Unde invata bine daca are media 8.50? (Vineri, 13 martie 2020, 9:14)

    bancher [utilizator]

    Dimpotriva, este o medie slaba.
    Minciuna ca nu a gasit stilistul nu tine, si eu am avut parul lung in 1990 si, ca sa ajunga la lungimea din poza, mi-au trebuit 10-12 luni (ptr cine nu stie, parul creste repede cat e tuns scurt, apoi isi incetineste cresterea).
    Pe de alta parte, nu inteleg de ce li se mai impune sa se tunda scurt. Comunismul a trecut de mult...daca e curat, pieptanat si spalat, nu vad unde e problema.
    • +15 (25 voturi)    
      chiar si in comunism (Vineri, 13 martie 2020, 9:17)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Dupa clasa a 10-a la liceul meu in anii 80 ne lasa cu parul destul de lung, cum avea George Michael in perioada Wham. Cu matricola era obsesia nr. 1.
      • +17 (17 voturi)    
        nu prea (Vineri, 13 martie 2020, 9:30)

        DSS [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        am facut si eu scoala in perioada aia, si toata lumea era tunsa, uneori si cu forta, la noi.
        Si am facut scoala la un liceu bun, in Brasov.
        Imediat dupa revolutie 60-70% din baieti si-au lasat plete, in toamna 90 cand ne-am intors la scoala aveam toti semiplete :)
        Si evident, rock-ul era la putere
        • +4 (4 voturi)    
          mai sadici erau unii profesorii din facultate (Vineri, 13 martie 2020, 12:42)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui DSS

          căci eu am parcurs întregul ciclu de învăţământ în comunism...
          ne tolerau cu plete întreg semestrul pt. ca înainte de sesiune să ne anunţe că nu ne primesc netunşi în examen... scârbele...
          P.S. pentru majoritatea profesorilor mei din toate ciclurile păstrez o amintire frumoasă, dar au fost şi câteva lepre...
          • 0 (2 voturi)    
            asta tine mai mult de om, (Vineri, 13 martie 2020, 13:10)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

            decat de oranduirea sociala.
            • +1 (1 vot)    
              acea oranduire (Sâmbătă, 14 martie 2020, 0:18)

              ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui bancher

              o vei regasi, cu drag, cand vei trece la cele vesnice.
              fanii nu vor fi dezamagiti.
      • -15 (15 voturi)    
        Depinde de liceu (Vineri, 13 martie 2020, 9:53)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        Pe noi spre exemplu nu ne lasa, si din acest motiv mi-am lasat parul lung prin anii 1990. Cred ca tinea mai mult de intelegerea direcotului..
        Ma rog, nu prea e recomandat ptr un barbat sa aiba parul lung, e si greu de intretinut, incepe sa si cada.
        Insa nu lungimea parului trebuie sa fie etalon de medie la purtare. Parintii baiatului, desi i s-a cerut ferm sa isi tina parul prins in coada la orele de laborator, au venit cu tot felul de minciuni cum ca nu au gasit frizerul etc.
        Sunt curios ce vor face in instanta. Posibil sa piarda, acolo trebuie sa vii cu dovezi ca sa castigi.
      • +1 (1 vot)    
        matricola nu era o problemă... (Vineri, 13 martie 2020, 12:36)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        o aveam prinsă în capse de veston iar când doream să fiu incognito - in general când fumam pe stradă - o scoteam şi o puneam în buzunar pt. a o pune la loc în ziua următoare...
    • +24 (30 voturi)    
      8.50 (Vineri, 13 martie 2020, 9:23)

      ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      e o nota mare, daca e sa luam in calcul cat de idiot sunt concepute manualele si ce durere in c... au multi profesori.

      la una din vizitele organizate pentru parinti in vederea inscrierii in clasa zero de anul asta, una din profesoare ne-a tinut incontinuu in zona mesajului "investitiile parintilor pentru copii lor" referindu-se la tabla interactiva, la mobilier etc.

      Nici macar o data nu ne-a pomenit de starea jalnica in care se gasesa biblioteca.

      in lumina acestor indicii nu pot decat sa fac o paralela cu cazul din articol si sa concluzionez, cat de obiectiv pot in subiectivitatea mea ca acel copil a avut ghinionul sa dea peste niste retarzi nici macar CAP-isti
      • +11 (11 voturi)    
        lasa, ma, (Vineri, 13 martie 2020, 10:03)

        ipsilon [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

        ca asta, "bancher"-ul, a fost de nota 10 si acu se da mare bataus :D
        • +5 (5 voturi)    
          dea (Vineri, 13 martie 2020, 11:15)

          ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui ipsilon

          mie imi dadea directoru' bani sa ma tund :) dar doar cand ma prindea ca chiuleam de la chimie ca sa joc baschet :) venea nemernicu' si in sala de sport :(

          stia meserie, era un fost fotbalist de performanta. prof de fizica eminent.

          acu scoala e parfum neomarxist facut pentru pisicutze.

          alte vremuri, cand sarea dopu' de la tulburelul din rucsacul de pe cuier :))))


          ... of, of
      • +1 (1 vot)    
        Se vede grija pentru copii si educatia lor (Sâmbătă, 14 martie 2020, 18:19)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

        si astfel pentru ceea ce vrei sa lasi posteritatii, dupa cum arata manualele. In tarile civilizate calitatea hartiei este superioara, hartia este glasata. In alea care doar imita civilizatia si se proclama sus si tare ca "occidentul ne fura resursele", in timp ce cloaca politica este putred de bogata tocmai cu afaceri cu occidentalii, acolo manualele arata ca atare, si ofera info contradictorii si de multe ori deci eronate.
    • +19 (29 voturi)    
      Medie slaba? (Vineri, 13 martie 2020, 9:31)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Adica matale esti din aia care pretind copilului numai 10 n'asa? Nu a spus nimeni ca e eminent,genial sau mai stiu eu cum, dar 8.50 e medie buna.La clasele 1-4 unde se dau calificative FB=9-10,B=7-8,S=5-6,iar I tot ce e sub 5.Copilul are nota undeva intre bine si foarte bine.
      • -19 (21 voturi)    
        Ia mai documenteaza-te: (Vineri, 13 martie 2020, 10:18)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        La liceele bune din Bucuresti, la clasa de matematica-informatica, s-a intrat cu medii de peste 9.90.
        Unde e mare 8.50?
        • +9 (11 voturi)    
          speculezi... (Vineri, 13 martie 2020, 12:45)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          compari o medie de admitere cu o medie anuală obişnuită. nu eşti corect. eşti cumva avocat sau procuror?
      • -16 (16 voturi)    
        Dimpotriva, (Vineri, 13 martie 2020, 10:31)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        chiar in primele randuri ale articolului scrie ca Marius Marian invata bine.
        Cu media generala 8.50 nu stiu la ce facultate va fi admis...la una buna nu cred.
        • +10 (12 voturi)    
          Media generala... (Vineri, 13 martie 2020, 10:58)

          grongobar [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          ...nu e criteriu la admitere.E perfect posibil ca un elev sa fie foarte bun la anumite discipline si mediocru la altele.Daca se orienteaza profesional corect si alege sa faca ceva la ce e cu adevarat foarte bun va intra fara probleme la o facultate buna unde oricum se da examen.In ceeace priveste articolul,da,scrie ca invata bine,nu exceptional,nu foarte bine.Si da, 8.50 e bine.
          • -3 (3 voturi)    
            acum admiterea la facultate se face (Vineri, 13 martie 2020, 16:23)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

            pe baza de dosar. Nu se mai da amditere, cu examen. Doar te inscrii si se face selectie pe baza mediilor. Doar la cateva facultati (printre care si medicina) se mai da examen.
            La ASE spre exemplu nu se mai da examen.
    • +19 (31 voturi)    
      aha (Vineri, 13 martie 2020, 9:42)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      da ma si eu am avut media 7 si ceva prin clasa a Xsau a XI...
      si ghici ce?! sunt itst si castig mai mult decat castiga 95% din populatia tarii asteia.

      a da si am avut si 9 la purtare pt ca nu am parat un coleg (eu si toata clasa)!

      media de la scoala inseamna fix p...a

      dar suntem de acord cu ceva: kktu asta cu tunsu scurt dovedeste perioada in care este tara asta ca mentalitate...
      • -15 (17 voturi)    
        Media mica nu este (Vineri, 13 martie 2020, 9:58)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        un lucru de mandrie. Mai ales acum, cand trierea la liceu si facultate se face in functie de media de la scoala. Nu se mai da examen, cum am dat eu spre exemplu in anii 1990, ca sa inveti doar la materiile de la bac si facultate. Pe vremea mea multi invatau la materiile care le trebuiau, iar la restul luau 5 si 6. Nu ai medie, nu te primeste nimeni din top. Plus ca, daca ai medie mare, poti lua si bursa.
        • +7 (9 voturi)    
          depinde (Vineri, 13 martie 2020, 11:19)

          ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          asta cu mediile e un rahat, ca sa ma exprim elegant.

          am vazut destui umflati in pene de propria importanta care nu stiau teorema lui Pitagora. Si nu vorbesc de demonstratie, ci de enuntz. dinaia cu medii mari :) :) :) :)

          scoala ar trebui sa fie specializata. ca nu e. au producem iluzii sau daca vreti, sclavi pe plantatie , prizonieri ai "notelor mari" si nu invingatori in domeniul ales.
          • -5 (5 voturi)    
            Exceptii sunt mereu. (Vineri, 13 martie 2020, 13:14)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

            Si eu pot da exemple de prostovani cu note de 4 si 5 care isi ,,merita'' din plin notele.
            La fel cum sunt si cei cu 9 si 10 care s-au descucat in viata.
            • 0 (0 voturi)    
              corect (Vineri, 13 martie 2020, 13:41)

              ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

              in ce priveste omul totul e relativ. na ca am scos-o din strafunduri. ma duc la munche. sanatate la toata lumea!
      • -2 (6 voturi)    
        . (Vineri, 13 martie 2020, 12:39)

        vidra [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Ai facut si facultate sau esti it-ist din ala numai cu bacul?
      • -7 (7 voturi)    
        esti IT-ist in Romania, (Vineri, 13 martie 2020, 13:13)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        dar te-ai gandit vreodata ca, daca aveai si note mari in facultate, acum erai programator in Silicon Valley?
        Asta e diferenta intra a avea note mari si note mici.
        • +4 (4 voturi)    
          irelevant (Vineri, 13 martie 2020, 15:47)

          sunstorm [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Eu am inceput sa lucrez dupa primul an si am abandonat facultatea romaneasca in al 3-lea an (era vorba de Politehnica Buc, ETTI) pentru ca nu i-am vazut utilitatatea. Pana in varsta de 35 am devenit manager global la doua companii din Fortune 500, lucrand in Elvetia si Italia.
          Diversi colegi din aceeasi facultate care au terminat cursurile cu note de performanta (unii au atins chiar si PhD), s-au multumit cu niste pozitii de ingineri sau analisti in companii locale din Bucuresti.

          Pana la urma, sunt mult mai multe criterii care definesc succesul unui individ, iar unul din ele este si sansa - de ce sa nu recunoastem. Iar succesul in sine, este si el relativ.
          • -2 (4 voturi)    
            categoria antreprenorilor (Vineri, 13 martie 2020, 16:25)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui sunstorm

            e total diferita de a salariatilor.
            Dar cati ajung antreprenori??
    • +2 (4 voturi)    
      tu aveai 10 pe linie precum tocilarii ? (Vineri, 13 martie 2020, 12:33)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      elevii inteligenţi care doreau să îşi trăiască şi tinereţea aveau materii preferate conform intenţiilor profesionale viitoare la care învăţau şi altele considerate "umplutură" (de ex. socialism sau filosofie marxistă) la care se mulţumeau cu note de trecere...
      • -1 (3 voturi)    
        da. (Vineri, 13 martie 2020, 13:15)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

        Am terminat toate clasele si facutlatea si studiile post-universitare cu medii peste 9.
        Pot sa spun ca eu cu cartea m-am descurcat in viata, nu cu smecheria.
      • 0 (2 voturi)    
        Puteai termina cu 10 si fara sa tocesti (Vineri, 13 martie 2020, 13:21)

        if0014 [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

        Dar iti trebuia putin noroc, sa dai peste niste profi mai destupati care daca vedeau ca ai 10 la mate, fizica, chimie (acolo unde toceala nu e automat egala cu 10) sa treaca cu vederea ca nu mancai manualul la latina, geografie sau, Doamne feri! constitutie...
        • +2 (2 voturi)    
          eu nu am constatat asta... (Vineri, 13 martie 2020, 14:16)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui if0014

          ba chiar dimpotrivă, se simţeau oarecum jigniţi... adică de ce poţi avea note de 9-10 la matematică, fizică, franceză, engleză, istorie dar nu şi la mine? considerau (uneori pe bună dreptate) că le desconsider materia dacă nu învăţ la fel de bine... nu am putut suferi chimia organică... într-a XI am luat 9 în primul trimestru la anorganică şi respectiv doi măreţi 4 la organica din trim. 2&3, dar cum totalul trecea de 15 am lăsat organica în urmă... m-am lovit iar de ea într-a XII-a dar am făcut trade cu un coleg ce dădea la medicină: eu i-am făcut lui teza la matematică iar el mie la chimie organică... şi uite aşa am scăpat să învăţ hexagoanele alea sinistre...
  • -21 (23 voturi)    
    tara arde si baba se piaptana (Vineri, 13 martie 2020, 9:14)

    Mariamoto [utilizator]

    cum se incadreaza acest articol in hot news ma intreb?
    • +16 (16 voturi)    
      relevanta (Vineri, 13 martie 2020, 9:51)

      Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui Mariamoto

      Arata disfunctionalitatile sistemului educational si popularizeaza un caz de abuz si hartuire din partea unui servitor public.
      Uneori e suficient sa se publice la gazeta ca sa se rezolve, nu se mai pierd timp si bani cu procese.
      Sau vrei numai stiri despre Delia Budeanu?
  • +13 (25 voturi)    
    daca nu ar fi vorba de romanika (Vineri, 13 martie 2020, 9:15)

    DiDiRo [utilizator]

    ar trebui sa ne miram. Asa insa …..
  • +12 (18 voturi)    
    ...,, (Vineri, 13 martie 2020, 9:27)

    Zett [utilizator]

    Sunt curat la trup curat la suflet
    Vreau sa-i înteleg si sa iubesc
    Nu conteaza cât de lung am parul
    Important e cât de mult gândesc.
    https://Versuri.ro/w/9ul1
    Simt în trup pletosii daci, comati
    Firea mea e saltul omenesc
    Nu conteaza cât de lung am parul
    Important e cât si cum gândesc."...
  • +21 (31 voturi)    
    Bine ca nu m-ati avut pe mine elev (Vineri, 13 martie 2020, 9:28)

    ac [utilizator]

    Sepultura faceam din voi, trogloditilor.
    • +4 (8 voturi)    
      De curios, cat de lung ai avut parul? (Vineri, 13 martie 2020, 10:22)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui ac

      La mine trecea de jumatatea spatelui cand era ud dupa baie...sincer, nu l-as mai lasa din nou, mi-a cazut prea mult.
      Insa sunt de acord ca fiecare trebuie sa isi lase parul lung sau scurt in functie de preferintele proprii, nu de cum le spune la scoala.
      • +9 (9 voturi)    
        Lung (Vineri, 13 martie 2020, 12:03)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Ca dupa aia faci chelie sau nu, e treaba fiecaruia.
        Uite la Picard ce chel era si ce nava i-au dat !
        • -1 (1 vot)    
          Dupa ce m-am tuns nu mi-a mai cazut (Vineri, 13 martie 2020, 13:16)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui ac

          In rest asa este, depinde de norocul fiecaruia daca ii cade sau nu.
    • +1 (1 vot)    
      ba chiar Iron Maiden (Sâmbătă, 14 martie 2020, 18:21)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui ac

      .
  • +25 (27 voturi)    
    asta e nivelul redus a profilor (Vineri, 13 martie 2020, 9:31)

    Francisc 1 [utilizator]

    lipsa de educatie ii face sa confunde respectul cu teama ! nu mergem inainte cu oameni de astia !
    • -10 (14 voturi)    
      totusi sa nu uitam ca i-au scazut nota (Vineri, 13 martie 2020, 10:24)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      nu neaparat din cauza faptului ca era lung, si ptr ca nu l-a tinut strans in coada la orele de laborator, conform regulamentului.
      e posibil ca parintii sa piarda in justitie, pe acest motiv.
      • 0 (0 voturi)    
        Mah, spune drept, tu esti directoru' (Duminică, 15 martie 2020, 0:00)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        elevului ala.
        Ne-ai innebunit pe toti cu cat de destept esti, ce copil silitor si tuns erai.
        Tine-o pe-a ta, nu te lasa!
        Ca doar lungimea parului te-a facut pe tine premiant, nu intelectu'.
  • +9 (21 voturi)    
    mai bine nota scazuta la purtare (Vineri, 13 martie 2020, 9:34)

    Coresponedntu [utilizator]

    pentru cei care fac propaganda obscurantista religioasa, incuiatilor cu mentalitati medievale de tip BOR ... ba nu , hai sa ii iertam pe incuiati ca prea suna a comunism .. oricum dirigintele ar trebui suspendat din invatamant si amendat in mod corespunzator...
    • +1 (3 voturi)    
      eşti neomarxist ateu ? (Vineri, 13 martie 2020, 12:58)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      "liber cugetător" precum iliescu?
      libertatea religioasă e drept fundamental, poţi să-l pupi pe soros în k*r cât vrei dar nu ai dreptul să te iei de credinţele altora!
      siktir ateilor !!!
  • +23 (25 voturi)    
    sincer (Vineri, 13 martie 2020, 9:39)

    liviu_ [utilizator]

    la anu in care este romania ca mentalitate ar trebui sa avem epidemie de ciuma (si nu doar d-aia rosie), nu de coronavirus...
  • -13 (21 voturi)    
    Hai sa gandim (Vineri, 13 martie 2020, 9:39)

    fdaniel [utilizator]

    În primul rând NU e corect titlul "pentru că avea părul lung" ci "PĂRINTII spun că pentru că...". Cred că știm cu toții (de la o vârstă) că fiecare parte trage spuza pe turta sa și minimeaza sau exagereaza problema după interese.
    La fel de bine, de obicei aceste răbufniri sunt doar finalul unei situații conflictuale mai vechi: acolo au fost și alte comportamente/reacții care au finalizat cu decizia ân discuție.
    Habar nu am cine are dreptate dar SIGUR HotNews NU are dreptare cu acest titlu!
    • +8 (8 voturi)    
      Bine zici,mai gandeste,mai gandeste (Vineri, 13 martie 2020, 10:24)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      continua,nu esti nici macar pe aproape.
    • +5 (9 voturi)    
      Directorul scolii a spus ca i s-a scazut nota (Vineri, 13 martie 2020, 10:25)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      ptr ca nu a respectat regulamentul de a-l tine strans in coada la orele de laborator, si nu ptr ca era lung.
      Intre noi fie vorba, asta nu e par lung...
    • +6 (6 voturi)    
      Un lucru e cert: (Vineri, 13 martie 2020, 12:45)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      Daca ai parul lung, nu ai nici uniforma, nu poti invata. In loc ca profesorii sa se limiteze la niste recomandari, gen "tinere, daca parul te incurca la citit, e mai bine sa il tai/prinzi", au o voluptate deosebita de a face reguli arbitrare, ce tin de alte epoci si anume uniformizarea si mai ales distrugerea oricarei urme de personalitate a copiilor.
      Din ce am vazut, orice forma de personalitate poate fi incadrata arbitrar si abuziv la "obraznicie". Gen intrerupt profesorul cand nu intelegi. Ce sa mai zic de un par lung ?

      Da, cum s-a mai scris, invatamantul de mase a fost creat pentru a satisface nevoia de muncitori la fabrica ( a se cititi roboeti la banda ), din zorii epocii industriale. Faptul ca producea si mai produce in mod exceptional si alte tipuri de om care mai si gandeste, e mai mult meritul elevilor si a unei minoritati din profesori, nu a sistemului in sine.

      Era de inteles ca scopul final al invatamantului era conformismul si uniformizarea. De atunci insa, mai ales la noi, nu prea s-a schimbat mare lucru. Comunistii voiau sa produca tot "robotei" chiar daca profesorilor li s-a insuflat iluza ca fac minuni pedagogige. De aici si atitudinea lor infatuata.

      Producem, exceptional as zice intr-un mic procent corporatisti "conformisti" ( semi-analfafbeti functionali ) care fac deliciul cautatorilor de chilipiruri de pe alte meleaguri. Dar stati linistiti, se va termina si cu asta. Atunci sa va vedem, poate vreti sa produceti direct someri conformisti si uniformizati, altfel nu imi explic.
  • +16 (22 voturi)    
    Gandire de fabrica. (Vineri, 13 martie 2020, 9:44)

    ABBV [utilizator]

    din pacate cam asa e gandirea in invatamantul nostru. Nu suntem in stare nici macar sa fim maimute. Sa copiem unul din sistemele de succes. Tovarasi omul nu poate fi bagat intr-o matrita si egalizat. Fiecare e diferit.
    • -1 (1 vot)    
      hahaha (Vineri, 13 martie 2020, 13:52)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui ABBV

      Spui ca "omul nu poate fi bagat intr-o matritza si egalizat. Fiecare e diferit".
      Pe de alta parte spui ca ar trebui sa copiem unul din sistemele de succes. Probabil ca ar fi un esec, ca romanii sunt diferiiti.
  • +10 (22 voturi)    
    e grav (Vineri, 13 martie 2020, 9:45)

    BogdanNicolaescu [anonim]

    aceste javre ajung sa educe copiii, e foarte grav
    • +3 (7 voturi)    
      Wow... (Vineri, 13 martie 2020, 10:11)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui BogdanNicolaescu

      Habar n-am cine-i domnul in cauza si ne despart sute de kilomentri dar ... wow.
      Probabil ca e si el un om care merge la serviciu, are copii, nevasta si bea cate o bere seara...
      Va propun ceva: sunt informatii publice, contactati liceul respectiv si transmiteti-i direct opinia Dvs. sau cautati-l pe facebook si faceti la fel.
      Merita sa-i spuneti de la obraz cateva ... cred.
  • +2 (8 voturi)    
    caz penal (Vineri, 13 martie 2020, 9:52)

    Ademordna [utilizator]

    Asta e hartuire si abuz de putere, e caz de DNA.
    Din pacate, DNA-ul post-Codruta e moale ca dupa prune.
  • -9 (11 voturi)    
    Credit (Vineri, 13 martie 2020, 9:53)

    cid [utilizator]

    Mă îndoiesc că acesta este adevărul! Înțeleg să fie la acel liceu un cadru didactic mai exigent, dar din articol se înţelege, chiar dacă nu se dau detalii, că elevul a fost notat cu abateri de către mai mulţi profesori. Este puţin probabil ca respectivul să-şi vadă de treabă şi aşa, deodată, să aibă toată lumea ceva cu el.... Mă îndoiesc că lungimea părului este problema reală. Ăsta este praful în ochi aruncat de părinţi, ca să se victimizeze. Chiar faptul că a apărut un articol pe Hotnews pentru o chestiune atât de banală ar trebui să ne facă ne punem un semn de întrebare privitor la părinţi.
    Trăim într-o societate în care în loc să se sprijine autoritatea profesorilor, spre binele bunului mers al educaţiei şcolare, ea este subminată.
    • +5 (5 voturi)    
      nu ştiu ce vârstă ai dar... (Vineri, 13 martie 2020, 13:08)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui cid

      pentru generaţiile născute în anii '50, '60, '70 subiectul tunsului forţat este unul explosiv care a marcat generaţii întregi cu frustrări şi resentimente...
      interdicţia de a purta părul mai lung sau blugi la şcoală a fost primul element care m-a făcut (cronologic vorbind) să urăsc sistemul comunist... au urmat multe alte motive, din nefericire,
  • +11 (11 voturi)    
    din 2 una (Vineri, 13 martie 2020, 9:57)

    hanu [utilizator]

    ori pustanul minte, si intr-adevar totul se trage de la nelegatul parului la spate, ceea ce in laborator are sens (bunsen etc).

    ori, varianta mai probabila, tinand cont de regiune. tzaranii aia de "profesori" veniti de la C.A.P. direct in invatamant au ei un "hard on" cu pletosii si atunci trebuie zburati pronto din sistemul de stat inapoi in agricultura.

    Imi cer scuze taranilor adevarati.
  • +11 (15 voturi)    
    Au gasit-o,penibilii, pe asta cu (Vineri, 13 martie 2020, 10:22)

    persuasiv [utilizator]

    protectia muncii in laborator.Cat sunteti de slabi...Cand v-au dibuit,ati dat-o la intors.La urma urmelor,ce vreti??? E scoala omului,o are pe persoana fizica.E jupan.
  • +9 (11 voturi)    
    Vorba ceea: mâine să vii cu tac-tu tuns! (Vineri, 13 martie 2020, 11:12)

    Gabu [utilizator]

    Vă dați seama că nemernicii ăia n-au dormit câteva nopți la gândul cum să-l pună la punct pe copil...
    • +5 (5 voturi)    
      Partidul te vrea tuns. (Vineri, 13 martie 2020, 12:35)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui Gabu

      Asta este din pacate situatia cadrelor didactice din Romania ( fosta RSR ). Cele mai spalate pe creier dobitoace, cu aere de intelectuali, ne educa copiii.
      Vai noua !
  • +3 (5 voturi)    
    Problema nu e ca au parul lung... (Vineri, 13 martie 2020, 15:33)

    Mihail. [utilizator]

    ...ci ca ei considfera ca parul lung si motzul sunt cele mai importante lucruri. Pentru ca nu sunt.
  • -2 (2 voturi)    
    materia purtare este o imbecilitate (Sâmbătă, 14 martie 2020, 0:16)

    ruskimushki [utilizator]

    bolsevica.
    au purtare dar n-au bude iar daca au lipseste atat sapunul cat si hartia.
    scoala romaneasca este o gluma.
    abramburica o ticaloasa, ceilalti buni de tzeapa dacica, cu ea cat mai sus, daca tot o dau model de integritate.

    cu o scoala de gunoi nu poti scoli tineri care sa scoata tara din gunoi.
  • +2 (2 voturi)    
    Tara artde si baba profesoara se piaptana .... (Sâmbătă, 14 martie 2020, 15:16)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    Nu va mirati,astia sunt profesori facuti pe puncte in iepoca de aur,care spun clasa a doisprezecea sau ora doisprezece.Cu asemenea rebuturi didactice,nu vom progresa niciodata.La fel,cazul idiotului de fost politist,MILITIAN,din Bucuresti,care a infectat VOLUNTAR atatia alti oameni.Ce pacat ca s-a renuntat la pedeapsa capitala,in cazul lui ar fi fost necesara.
  • 0 (2 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 14 martie 2020, 16:02)

    vitan.sandu [utilizator]

    1. Surprins de faptul ca cu atat de multi "experti in educatie" cati se prezinta pe aici, avem un invatamant atat de slab.
    2. Exemple de "varfuri" ale calitatii (avand contact cu mai multi studenti aflati in practica:
    - cca 150 de studenti in sala prin noiembrie 2018, toata lumea vorbea de marea unire. Curios intre cine cu cine s-a unit la 1 decembrie 1918. Dupa minute bune primesc primul raspun: principatele romane. Spun ca nu-i corect,. Nu mai primesc altul, ci o corectie a unui coleg al respondentului: pai unirea aceea nici nu a tinut.
    - o grupa de 15 studenti din care unul cu nmele Avram Iancu. Intreb pe ceilalti studenti cine a fost AI, cand a trait si unde. Nu am reusit sa aflu sub nici o forma.
    - o grupa de studenti anul II. Aspecte economice, solutii cu regula de trei simpla. Ce-i aia ma intreaba un student? Solicit celorlalti sa ii explice. Fara succes.
    Tori erau studenti la universitati de stat. Nu stiu din ce licee proveneau.
    • +1 (1 vot)    
      zici avram iancu zici vitan sandu (Sâmbătă, 14 martie 2020, 18:27)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      neica nimeni in istoria lumii
      Data viitoare intreaba si tu de Lafayette, iar posterul cu AI pune-l in buda din curte. Individul a fost un criminal pentru standardele actuale, romanii insa il aduleaza ca pe Mesia.
  • 0 (2 voturi)    
    ...2 (Sâmbătă, 14 martie 2020, 16:10)

    vitan.sandu [utilizator]

    Nu puteam sa nu revin. Mai jos am gasit titlul: Autostrada A10 Sebeș - Turda: „Imagini demne de scenetele lui Caragiale acum câteva momente pe lotul 1” - Pro Infrastructura.
    De fapt este vorba despre imposibilitatea finisarii unei portiuni de autostrada pentru ca di stalpi de electricitate nu au fost expropiati! Lucrarea inceputa in 2014, termen de finaliyare 2 ani! Iata, la as competenta manageriala, asa invatamant!
  • +1 (1 vot)    
    Liceu teoretic (Sâmbătă, 14 martie 2020, 18:15)

    ruskimushki [utilizator]

    in realitate, o cladire intesata de cadre de partid bolsevic, in care se predau chestii care nu fac multe parale in lumea civilizata.
  • 0 (0 voturi)    
    Elevul cu par lung (Duminică, 15 martie 2020, 9:25)

    12Cristian [anonim]

    Ce clasa este? Oricum, daca aceea este poza lui, arata hidos! Parintii lui nu iau atitudine? As fi chemat mai intai un parinte la discutii!
  • 0 (0 voturi)    
    astia sunt dascalii nostri...... (Duminică, 15 martie 2020, 12:03)

    young_e [utilizator]

    ...nu uitati,
    parinti,
    sa faceti scandal
    presiuni
    mizerii
    adica
    bullying
    cand vreun parinte e de parere
    ca nu ar mai trebui sa le dati "cadouri" de
    1 martie,
    8 martie,
    sf de an,
    inceput de an
    etc
    pt ca-i doare in f***
    cei care-si fac treaba se simt mai degraba aiurea cand primesc "atentiile" voastre, semn de "recunostinta" ["prinos de recunostinta", parca era expresia corecta]
  • 0 (0 voturi)    
    orgoliu vs nota (Duminică, 15 martie 2020, 12:57)

    pb80tm [utilizator]

    aici nu e vorba de plete sau nu. pletele sunt intriga. aici e vorba de orgolii. nota 8 vine din orgoliul profesoral. acest articol doar supralicita peste orgoliul elevului si al parintilor, orgoliul comentatorilor. comentatori apartinand unei societati ce timp de 30 de ani a fost impotenta sa regleze acest mecanism si se manifesta pitigaiat pe net. daca in legea invatamantului am fi fost normali in norme, s-ar fi definit clar liniile dintre respect si nesimtire fata de institutia de invatamant. dar nu. asa ceva e imposibil. mai bine ajungem cu nesimtirea individului la o judecata publica de sorginte sindicalista unde fiecare isi refuleaza propriile frustrari fata de plete. in tarile normale la cap, unde comunismul nu a reusit sa impuna o formalitate ideologica ce echivaleaza parul cu dizidenta, exista regulamente unde pana si lungimea parului e definita. daca tu ca parinte vrei sa trimiti copilul la o scoala de valoare respecti 2-3 cm de par. daca nu vrei sa respecti, ci doresti sa te balacaresti sindicalist iti trimiti copilul la o scoala de stat unde poti sau nu sa te confrunti cu dinozaurii comunisti. in acest caz parintele e doar catalizatorul nesimtiri copilului. ca nu e vreun geniu neinteles ce ne lasa in stand by ca slash, asta e clar. copilul e purtatorul unei freze copie patetica dupa o freza a vreunui roaker de frunte. iar parintele e un frustrat ce nu a reusit nici el sa-si regaseasca valentel de roaker si s-a gandit sa dea pe goarna aceasta sordida intamplare. intamplare ce subliniaza ca nic scoala nu a promovat in functii definitorii, valori educationale ci alt timp de frustrati asemuiti cu militienii lu ceausescu. avem galceava dintre un model caragialenesc numit dl goe cu plete, sprijinit de mamita lui in lupta cu sistemul opresiv. totul in imaginatia nereglata a auditoriului ce crede ca vede in aceasta dramoleta tembela epopeea the wall a pink floid-ilor. mai bine era in comunism unde venea militia si te tundea si parintii vociferau bancuri cu bula.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by