Subiecte și barem Matematică BAC 2018 Subiectele de la examenul la Matematică și baremul de corectare au fost publicate pe edu.ro

de R.P.     HotNews.ro
Miercuri, 27 iunie 2018, 15:09 Actualitate | Educatie

Fragment din subiectele la Matematica de la BAC 2018
Foto: edu.ro
Subiectele la Matematică de la Bacalaureat au fost publicate de Ministerul Educației. Descarcă din articol subiectele pe care le-au avut astăzi, 27 iunie 2018, de rezolvat absolvenții de clasa a XII-a. Examenul a început la ora 9:00, iar elevii au avut la dispoziție 3 ore pentru a rezolva problemele. Subiectele de BAC la Matematică sunt diferențiate în funcție de profil, astfel că au fost 4 tipuri de cerințe: un tip de subiecte pentru absolvenții de la Matematică-informatică, altele pentru cei de la Științele naturii, Pedagogic învățători-educatoare sau de la liceele tehnologice.

Matematica și Istoria sunt materiile la care absolvenții de liceu au susținut astăzi Bacalaureatul. Aceasta a fost proba obligatorie a profilului, iar tinerii care au terminat Matematică-informatică, liceele tehnologice, profil militar sau specializarea învățători-educatoare au susținut examenul la Matematică. Elevii de la Uman și de la filiera vocațională au dat examen la Istorie.

Subiectele de la Matematică - BAC 2018:

Subiecte Matematică-informatică BAC 2018

Calendar BAC 2018 - sesiunea de vară

25 iunie 2018        Limba și literatura română - proba Ea) - proba scrisă
26 iunie 2018        Limba și literatura maternă - proba Eb) - proba scrisă
27 iunie 2018     Proba obligatorie a profilului - proba Ec) - proba scrisă
  • Examen la Matematică - pentru absolvenții de la profilul real din filiera teoretică, pentru toate profilurile din filiera tehnologică și pentru profilul militar și profilul pedagogic - specializarea învățători-educatoare, din filiera vocațională;
  • Examen la Istorie - pentru profilul umanist din filiera teoretică și pentru toate profilurile și specializările din filiera vocațională, cu excepția celor menționate mai sus;
28 iunie 2018        Proba la alegere a profilului și specializării - proba Ed) - proba scrisă

La această probă, elevul poate opta, în funcție de filiera, profilul și specializarea urmate, pentru una dintre următoarele materii:
  • fizică, chimie, biologie sau informatică – pentru elevii de la profilul real din filiera teoretică, pentru profilul tehnic și profilul resurse naturale și protecția mediului din filiera tehnologicș și pentru profilul militar din filiera vocațională
  • geografie, filosofie, logică și argumentare, economie, psihologie și, după caz, sociologie - pentru profilul umanist din filiera teoretica, pentru profilul servicii din filiera tehnologică și pentru toate profilurile și specializările din filiera vocațională, cu excepția celui menționat mai sus;
4 iulie 2018        Afișarea rezultatelor (până la ora 12:00) și depunerea contestațiilor (orele 12:00-16:00)
5-8 iulie 2018       Rezolvarea contestațiilor
9 iulie 2018        Afișarea rezultatelor finale

Nu a fost prea greu (Miercuri, 27 iunie 2018, 16:25)

..13 [utilizator]

Cred ca se vor lua note mari la mate...
    Extrem de util (Miercuri, 27 iunie 2018, 17:03)

Ostap [utilizator]

Plin de lucruri utile pentru campul muncii si viata in general mai ales pentru cei de la uman.
      Cei de la uman nu dau (Miercuri, 27 iunie 2018, 19:38)

Mihail4321 [utilizator] i-a raspuns lui Ostap

bac la mate, ci la istorie.
      Si pentru cei de la real e foarte util sa argumenteze despre genul epic.