MedLife este, ​pentru al doilea an consecutiv, cel mai de incredere brand in randul consumatorilor romani, la categoria “Clinica privata”, potrivit rezultatelor Trusted Brands 2011, un studiu de piata realizat recent de revista Reader's Digest asupra consumatorului roman. MedLife a acumulat un punctaj de 17,7%, in timp ce urmatorii doi clasati au obtinut 7,6% - Medsana, respectiv 5% - Sanador.

Respondentii nu au primit variante de raspuns, ci au fost rugati sa nominalizeze ei insisi marcile in care au incredere, si sa le evalueze apoi in functie de "Calitate", "Valoare excelenta", "Imagine puternica" si "Intelegerea nevoilor clientilor".

Studiul Trusted Brands 2011 s-a desfasurat concomitent in 16 tari europene, printre care si Romania, respondentii avand de ales 20 de categorii de branduri comune celor 16 tari si un numar de maximum 18 categorii locale.

Studiul a fost realizat prin corespondenta, in perioada septembrie - noiembrie 2010, in aceasta perioada in Europa fiind trimise 223.851 chestionare cu intrebari deschise. Rata medie de raspuns a fost de 7%, Romania inregistrand cea mai mare rata de raspuns la nivel european, dupa Finlanda: 14,1%.

Obiectivul studiului, ajuns in acest an la a unsprezecea editie, a fost identificarea si premierea marcilor care au reusit sa castige increderea europenilor in acest an.

Compania Reader's Digest a fost infiintata in 1922, in SUA, si functioneaza in peste 60 de tari. Publicatia Reader's Digest a devenit cea mai citita revista din lume, numarand peste 100 milioane de cititori si 23 milioane de abonati, in intreaga lume. In Romania, publicatia s-a lansat in noiembrie 2005 si a devenit cea mai vanduta revista de interes general din Romania.