Corespondenta din Germania

VIDEO Mickey Mouse cu mana intinsa. Cersetori romani costumati agaseaza turistii din Berlin

de Dani Rockhoff     HotNews.ro
Vineri, 22 iulie 2011, 10:11 Actualitate | Diasporă

Zambiti, va rog!
Foto: Hotnews
​​Cine crede ca cersitul nu e o „arta“, se inseala. Deghizati in tigri, gorile, pui galbeni de gaina sau Mickey Mouse, cersetorii romani au atacat Pariser Platz si centrul Berlinului. La inceput amuzati, apoi enervati, vizitatorii din capitala germana au chemat politia. Unii dintre costumati, nemultumiti cu banii primiti, devenisera agresivi, scrie Die Welt. Insa prea multe nu se pot face, caci inventivitatea cersetorilor romani i-a luat pe nepregatite pe nemti si legislatia lor.

Cersetoria de carnaval a inceput in urma cu trei saptamani. Amestecandu-se cu grupurile de turisti, cersetorii se lasa fotografiati, sau chiar se agata de acestia pentru poze, cerand apoi bani. Insa cat li se da de bunavoie, nu ajunge. O tanara de 22 de ani spune: „Mickey Mouse a venit voios la noi si am facut fotografii“. Insa cand i-a platit doar 60 de centi in locul celor 2 euro ceruti, figura costumata s-a burzuluit. Alti vizitatori s-au plans ca, la refuzul de a plati, au fost prinsi de maneca sau chiar urmariti pe strada.

Sambata trecuta au fost retinute doua femei (23, respectiv 29 de ani) si doi minori, o fata de 14 si un baiat de 13 ani. Toti cei patru erau din Romania. Deoarece cersetoria lor a luat o turnura agresiva, politia a intervenit. Dupa ce le-au fost luate datele personale, cei patru au primit interdictie de frecventare a zonei Brandenburger Tor. Costumele le-au fost confiscate si vor fi distruse, a declarat un purtator de presa al politiei, publicatiei citate.

Fortele de ordine germane s-au aflat totusi in impas. Desi reclamatiile au curs garla, cersetorii costumati au fost initial considerati „artisti“, carora li se permite colectarea de donatii pe strada. In Germania, cersetoria nu este interzisa. Ea poate fi insa pedepsita, daca e practicata agresiv. Practicata cu regularitate, activitatea devine „ocupatie“ si astfel, impozitabila.

„Mickey Mouse cu mana intinsa“ nu e prima smecherie de cersit observata in Germania. In fiecare primavara cu ploi torentiale, apar „cersetorii de inundatii“, care cer bani pentru sinistratii din Romania, pe strazi sau batand din usa in usa.



Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT: Credite pentru companii, sustinute cu garantii si fonduri ale grupului Bancii Europene de Investitii. Doi specialisti raspund intrebarilor antreprenorilor joi, de la ora 11:00

Care sunt conditiile de finantare pentru creditele sustinute cu garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii? Care sunt programele de finantare, cu surse si garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii, pe care le deruleaza in prezent Banca Transilvania? Care sunt avantajele si dezavantajele unor astfel de credite? Doi specialisti din cadrul BT Adrian Popa, analist business, si Nicolae Barbu, coordonator Birou Gestiune Programe Externe de Finantare raspund intrebarilor antreprenorilor pe tema creditelor sustinute cu garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii, joi, 22 februarie 2018, incepand cu ora 11:00.

9002 vizualizari

  • +25 (25 voturi)    
    Asa... (Vineri, 22 iulie 2011, 10:16)

    funny [utilizator]

    Ne pierdem identitatea nationala!
    In Miaunel si Balanel nu puteau sa se costumeze?? :))
    • +6 (6 voturi)    
      Care este noutatea? (Vineri, 22 iulie 2011, 11:22)

      http://construireacasei.wordpress.com [anonim] i-a raspuns lui funny

      In toate marile orase turistice europene sunt tot felul de natii care se ocupa exact cu acest lucru!

      Se pare ca unora le place! Mie nu!

      Inventivitatea atinge cote alarmante - practic, unele "personaje" n-ar avea ce cauta pe strazi unde circula si minori (aratari din filme SF, de vreo 4 metri, cu ghiare dar si role !?!)

      Multi dintre ei iti interzic !?!? sa fotografiezi in preajma lor (spre ei) de parca n-ar fi spatiu public (decat platind inainte)

      Si autoritatile considera aceasta o arta ...

      Vorbim de topul oraselor turistice din tari "civilizate"

      Deci, nu vad elementul de noutate adus de Romani - poate doar in Berlin ...
    • 0 (2 voturi)    
      "Ii urmaresc prin tot orasul" (Vineri, 22 iulie 2011, 11:25)

      http://construireacasei.wordpress.com [anonim] i-a raspuns lui funny

      Ce fel de jurnalism e acesta?
      Cum se poate exagera in asa fel?

      Poate 10-20 metri, mai mult sigur nu! Au locuirle lor exacte, cu vad, nu-si pierd timpul mergand nici macar o strada intreaga dar TOT ORASUL!

      Fara cuvinte ...
    • 0 (0 voturi)    
      Ce este de facut??? (Sâmbătă, 23 iulie 2011, 9:52)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui funny

      A avut dreptate Cioroianu !
  • -1 (13 voturi)    
    Bagati control mai puternic (Vineri, 22 iulie 2011, 10:19)

    HP [utilizator]

    Libertatea de miscare a muncitorilor in Europa este un drept al fiecarui cetatean european.

    Asa ca sa se verifice la vama contractele de munca ale romanilor din diaspora. Cine nu are, nu iese decat pe o perioada maxima de 30 de zile, iar daca depaseste, primeste interdictie.

    Ca pe vremuri. Nu meritam altceva.
    • +6 (6 voturi)    
      Stimate HP (Vineri, 22 iulie 2011, 10:37)

      moucha [anonim] i-a raspuns lui HP

      Romanii falsifica acte de identitate, chiar credeti ca o hartie cu o semnatura (si poate stampila) este mai greu de falsificat decat un buletin. Va scoateti si singur o hartie ca sunteti angajat permanent la firma Cocoselul GMBH din Berlin. Chiar credeti ca cei de la vama vor sta pe telefon sa sune la registrul comertului din Jermania sa vada daca firma exista?!? In plus, daca eu am permis de sedere in tara X si sunt somer, inseamna ca merg acasa doar 30 de zile pe an?!? Sau poate merg 29 de zile, merg o zi la plimbare peste granita si ma intorc iar pentru 29 de zile. Conform cu ideea Dvs sunt acoperit de lege.

      Inca ceva: cum verificati cele 30 de zile in masura in care cartea de identitate nu are cod de bare, cip si nici loc sa se puna o stampila.

      Asadar: ideea este inaplicabila.
      • +1 (7 voturi)    
        Partial inaplicabila (Vineri, 22 iulie 2011, 11:26)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui moucha

        In plus, daca aveti permis de sedere dar sunteti somer, ar trebui creat un mecanism de expulzare. Nu muncesti, nu stai.

        Repet, ideea e sa fie cat mai cainosi, sa ne verifice la sange. Pentru ca noi nu ne putem inter-gestiona aici, acasa. Asa ca sa puna altii biciul pe noi.

        Sunt cetatean spaniol de ceva vreme. Cand vad cersetori romani (si sunt mult mai multi cei care NU sunt tigani) sun direct la politie si de multe ori inventez pretexte de hartuire ca sa ii ridice.

        Creste inima in mine de fiecare data.

        ///(editat de HotNews.ro)
        • +2 (6 voturi)    
          cetatean spaniol!!! (Vineri, 22 iulie 2011, 11:52)

          lokoman [anonim] i-a raspuns lui HP

          daca ai renuntat la cetatenia romana nu inseamna ca esti mai destept!!
          • +1 (5 voturi)    
            Ce legatura are ? (Vineri, 22 iulie 2011, 12:25)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui lokoman

            Ce legatura are cetatenia mea cu articolul ?
            • +3 (3 voturi)    
              Nici una (Vineri, 22 iulie 2011, 13:17)

              moucha [anonim] i-a raspuns lui HP

              Tocmai de aceea intreaba oamenii de ce ati mentionat-o.
              • +1 (3 voturi)    
                Pentru intelegerea contextului (Vineri, 22 iulie 2011, 13:37)

                HP [utilizator] i-a raspuns lui moucha

                Pentru intelegerea mai buna a contextului si ilustrarea partiala a mentalitatii vestice vis-a-vis de infractorii veniti din fostele tari comuniste, in special Romania.
        • +3 (3 voturi)    
          Ilegalitati (Vineri, 22 iulie 2011, 12:18)

          moucha [anonim] i-a raspuns lui HP

          Daca voi ajunge somer (nu e cazul la mine, din nenumarate motive - am o meserie in care daca vreau de lucru imi gasesc in 24h, poate nu la un salariu f bun, dar gasitul nu e o problema) si voi fi expulzat, atunci consider ca atata timp cat nu pot beneficia de ajutor de somaj, nu am de ce sa il platesc. Nimeni nu te poate obliga sa platesti un serviciu de care nu poti beneficia.

          Atata timp cat ai dreptul la ajutor de somaj, nu te pot expluza, cel putin pe perioada ajutorului de somaj.

          Mie imi creste inima de fiecare data cand politia isi face treaba, indiferent de ce natie au infractorii. Eu sunt impotriva ilegalitatii in sine si nu a romanilor. Iar cea mai buna metoda de lupta impotriva cersetoriei este sa nu dai. Vorba aceea - prost nu e cel care cere si cel care da.
          • +3 (5 voturi)    
            Corect (Vineri, 22 iulie 2011, 12:26)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui moucha

            Poate ca ar trebui interzisa cersetoria, presupun ca organele de politie si-ar face treaba dupa aia.
        • +2 (8 voturi)    
          jeg esti tu! (Vineri, 22 iulie 2011, 12:57)

          cet23 [anonim] i-a raspuns lui HP

          La sfasitul comentariului tau, scrii "jeguri de romani". Eu sunt roman, implicit ma consideri si pe mine un jeg. Dar este evident ca jegul esti tu, nu eu, sau alte cateba zeci de milioane de romani. Si am sa-ti aduc argumente in acest sens.
          Unu la mana, ca poprul asta, asa jegos cum il consideri tu, ti-a dat viata. Daca nu exista acet popor, n-ar fi existatat nici "augusta" ta persoana.
          Doi la mana, orice roman stie ca - in general - acesti cersetori sunt tigani, nu romani. In majoritatea cazurilor ceteteni romani, dar nu etnici romani. Modul lor de viata il pot imbunatati in primul rand ei insisi, nu altcineva. Conteaza totusi aspectul asta si nu e vorba de rasism, cum isteric ar afirma "corectii politic".
          Trei la mana, generalizarea ta - "jegosi de romani" - e penibila. Eu personal nu folosesc expresia "jegosi de tigani", fiindca cunosc destui care nu sunt deloc jegosi si-si vad de treaba lor si muncesc. I-as jigni profund pe acestia folosind o asemnea expresie.
          Patru la mana, atitudinea ta de "cetetean spaniol de ceva vreme" e scarboasa. Adica daca ai cetetenia spaniola, gata,m incepi sa arunci cu noroi in poprul in care te-ai nascut. Esti penibil. Nu-mi plac oamenii care isi urasc visceral propriul popor, asa cum demonstrezi tu aici, indiferent care ar fi acel popor.
          Tu esti exemplul perfect a faptului ca un om ramene exact acelasi om, bun, rau, cu o moralitate buna, rea sau scarboasa, indifernt de ce steag este atasat langa numele lui pe cartea de identitate. Oamenii care odata ce au alta cetatenie capata niste aere de superioritate si-i jignesc in masa pe cei din randul carora a plecat, sunt niste pebibili! SI cu niste frustrari urate! Valoarea unui om este data de calitatile lui intrinseci si nu de un petec de hartie, numit carte de identitate.
          Esti tu acum cetatean spaniol dar ai o mentalitate 100% de mahalagist ratat de la periferia vreunuio oras romanesc.
          Semnat: un roman jegos, asa cum ma numesti tu.
          • -3 (7 voturi)    
            Precizare (Vineri, 22 iulie 2011, 13:42)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui cet23

            Pe mine m-a facut mama, nu Romania, Spania sau SUA. Sunt un cetatean European si traiesc acolo unde ma simt bine.

            Nu am apartanente din astea inventate pe baza de sange, geografie si alte aiureli de Ev Mediu.

            Cu atat mai mult ca am nationalitare romana - cunosc intim nivelul de infractionalitate generalizat la intregul popor. Degeaba avem cativa cersetori tigani daca toti romanii dau mita, iau mita, sunt necivilizati, corupti, hoti.

            In Europa au plecat in marea lor majoritate hotii de carduri, violatorii, pestii si prostituatii, talharii si criminalii. Sunt cat se poate de "romani". Nu ai nicio scuza, in afara de tembelisme din astea emotionale.
          • +1 (1 vot)    
            Pentru "cet23".... (Sâmbătă, 23 iulie 2011, 19:09)

            Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui cet23

            Nu ma face sa rid ca am buzele crapate!!!

            Cind ai vazut ultima oara un tigan muncind?

            Cind ai vazut ultima oara un tigan cinstit??

            Ar fi de dorit sa GINDESTI inainte de ai ridica in slavi pe cocalari sau "cacaroci" cum le spunem noi, aici in "judetul" California, unde n-au curajul sa ridice capul !!!

            De ce ?

            1 Sint putini, comparativ cu noi, ROMINII

            2 si cel mai important: multi dintre noi avem LEGAL arme, iar citiva dintre acestia, SI in masina

            Si ca sa fie treaba si mai frumoasa, pentru noi cei foarte vechi pe aceste meleaguri, este EXTREM de usor sa le punem cite o "vorba buna" la Politie, care din nefericire pentru cacaroci, nu raspunde POZITIV la spaga !!! Asa ca, viata lor pe aici e foarte scurta si mizerabila. Iar noi, vom face in continuare tot ce este posibil ( legal si ilegal ) ca sa ramina asa.
        • +1 (3 voturi)    
          inca ceva (Vineri, 22 iulie 2011, 13:10)

          cet23 [anonim] i-a raspuns lui HP

          Si inca ceva, stimate nou cetatean spaniol, care afirmi ca noi romanii suntem jeguri, fata de tine, care esti... spaniol!
          Afirmi in comentariu ca deseori suni la politiei si INVENTEZI pretexte de hartuire ca sa ii ridice.
          "Stimate" cetetene spaniol, sunt convins ca si in Spania, atunci cand suni la politie si INVENTEZI, este ilegal! Asadar, incalci legea spaniola "deseori" asa cum chiar tu spui! Asta se pedepeste cu amenda initial si ulterior, repetandu-se, cu inchisoare.
          Pe urma, cum tu singur afirmi,. HARTUIESTI OAMENI! Asadar. pentru faptele de mai sus, locul tau e la o inchisoare spaniola! Daca tot ce ai spus tu aici ar putea fi dovedit in fata unei instante spaniole, ai infunda puscaria! Aicia care cersesc acolo, nu! Aia iau amenda dar tu faci puscarie!
          Esti mai josnic decat cersatorii aia!
          Dar sigur, noi romanii suntemi niste jeguri, spre deosebire de tine! Care esti penal, in sens juridica, pentru faptele tale din Spania, a carei mandru cetatean esti!
          • -5 (7 voturi)    
            Inca ceva (Vineri, 22 iulie 2011, 13:28)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui cet23

            Stimate cetatene roman, nu imi pasa nici cat negru sub unghie de teoriile tale cu inventii. Cat timp voi mai vedea putorile de romani (si tiganii sunt romani, asa le scrie pe buletin, imi pare rau) la cersit, din spirit civic voi informa organele de ordine.

            Pana acum nu m-a acuzat nimeni de hartuire. Hai si tu la cersit si acuza-ma dupa aia de hartuire. Hotul striga "hotul".

            Presupun ca esti de parere si ca DNA hartuieste grasii din Parlament, nu ?
            • +6 (6 voturi)    
              . (Vineri, 22 iulie 2011, 14:33)

              cet23 [anonim] i-a raspuns lui HP

              Acuma vad ca schimbi ce ai scris mai sus. Dau un copy=paste. "Cand vad cersetori romani (si sunt mult mai multi cei care NU sunt tigani) sun direct la politie si de multe ori inventez pretexte de hartuire ca sa ii ridice."
              Acum inventarea de pretexte si implicit mintirea sistematica a politiei spaniole, precum si hartuirea de alte persoane, la tine se numesc "spririt civic".
              Spui ca pana acum nu te-a acuzat nimeni de hartuire dar tu afirmi in primul comentariu, fara urma de indoiala, ca hartuiesti oameni, si esti si mandru!
              In stilul tau caracteristic, ma inviti si pe mine la cersit, presupunand ca si eu - roman fiind -sunt automat un cersetor.
              Pe urma, presupui ca eu consider ca DNA ii hartuieste pe grasii din parlement.
              Bag de seama ca viata ta este formata dintr-un lung sir de presupuneri. Majoritatea gresite, cel putin cele pe care le-ai facut la adresa mea aici. Dar nici nu mai conteaza.
              Hai ca n-are sens sa-mi bat capul, oricum nu te vei schimba niciodata. In ochii tai, toti romanii vor fi mereu cersetori si jeguri. Fiecare pasare pe limba ei piere. Bafta acolo in Spania.
        • +3 (3 voturi)    
          hehe (Vineri, 22 iulie 2011, 13:35)

          Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui HP

          tu esti ma ala cu A 'seis' ?
          • 0 (4 voturi)    
            Hehe (Vineri, 22 iulie 2011, 14:02)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

            Nu, ala e roman. Aia is prosti ca noaptea dar fuduli.

            Pleaca afara sa "se realizeze", muncesc pe unde pot, nu se integreaza si apoi se intorc in Romania si se lauda celorlalti ciobani.
    • -2 (4 voturi)    
      Serios? (Vineri, 22 iulie 2011, 10:49)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui HP

      Si vreau sa ma plimb hai-hui vreo 3-4 luni fiindca am bani, ce fac?
      • +1 (5 voturi)    
        e simplu (Vineri, 22 iulie 2011, 11:10)

        Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

        faci dovada ca ai 50 de euro pentru fiecare zi pe care o petreci hai-hui.

        E de bun simt, nu? ca doar ai bani ...
      • -1 (7 voturi)    
        Ce faci? (Vineri, 22 iulie 2011, 11:23)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

        Iti blestemi zilele ca esti cetatean roman si ca ai tai compatrioti sunt niste infractori moderni care ne-au facut de ras peste tot pana s-au saturat de noi.
        • +2 (4 voturi)    
          Greșești amanic... (Vineri, 22 iulie 2011, 14:25)

          Adrian O [utilizator] i-a raspuns lui HP

          DA, sunt de acord cu tine să chemi poliția când vezi "ciudați" pe stradă
          NU, nu este deloc legal să inventezi pretexte - te apropii de nivelul lor. Iar să spui că crește inima în tine cănd MINȚI... ești grav...

          DA, persoanele de care vorbești sunt niște jeguri, cel mai probabil
          NU, nu ai dreptul să te exprimi "putori/jeguri de români/țigani" pentru că, dacă mai stăpânești limba ta MATERNĂ asta e generalizare și deci discriminare/rasism și te include și pe tine pentru că indiferent dacă ai renunțat la cetățenia română sau nu, tot român rămâi. Și dacă tu crezi că spaniolii te consideră unul de-al lor acum greșești (asta nu e ceva rău, decât dacă și ei sunt rasiști). E de datoria ta să le demonstezi că România nu exportă doar jeguri și putori.

          DA, fiind și eu rezident în afara granițelor României, probabil că îmi voi lua în scurt timp cetățenia britanică - e convenabil în unele contexte
          NU, nu o voi folosi decât la nevoie (e mai convenabil dacă vrei sa vizitezi SUA, dar nu și dacă vizitezi Rusia, de ex.: e mai scumpă viza)

          DA, e un lucru frumos cu UE si dreptul la liberă circulație (deși e a cetățenilor, nu a muncitorilor)
          NU, nu e deloc realist să creezi mecanisme de verificare a cetățenilor UE si de hărțuire, gen dacă rămân șomeri - să fie expulzați. Pt. că tu incluzi aici pe rezidenți, nu doar vizitatori (vorbesc de turismul infracțional aici: furt, cerșit, prostituție, fals în acte pt. de beneficii de stat).

          DA, voi vizita Spania cât de curând ca turist.
          NU, nu îmi doresc să dau cu ochii de tine. Prefer o toxiinfecție alimentară.

          Adio, micule fascist!
          • -1 (1 vot)    
            demo (Sâmbătă, 23 iulie 2011, 0:53)

            Heydrich [anonim] i-a raspuns lui Adrian O

            Ce stii tu de fascism, micule democrat? Ai trait atunci ca sa poti compara, ai citit din surse obiective? Ce sa spun democratia ta e sublima.Cati oameni nu au case , o paine, un viitor si se merge din rau in mai rau, mai o criza, mai un atentat, esti din aceia care credeau in visul comunismului si cruda a fost realitatea cand s-au trezit din el.
            • 0 (0 voturi)    
              ciudat... (Sâmbătă, 23 iulie 2011, 6:33)

              Adrian O [utilizator] i-a raspuns lui Heydrich

              1. Lamureste-ma: ma faci democrat sau comunist?
              2. Ce stii tu despre mine? Ne cunoastem? Comenteaza in baza a ceea ce spun, cum am facut eu cu HP (daca nu esti tu HP), nu arunca vorbe fara o baza.
              3. Comunismul nu poate fi decat un vis; o teorie care nu poate fi aplicata - s-a vazut ca daca e aplicata nu se poate decat prin alienarea individului.
              4. Mi se pare mie sau pentru tine fascism si comunist sunt acelsi lucru?
              5. Tu ai trecut ieri prin Utoeya?
  • +5 (5 voturi)    
    Ha! (Vineri, 22 iulie 2011, 10:21)

    Orpheus [utilizator]

    Discriminatii se transforma in Mickey Mouse!
    • +6 (6 voturi)    
      .... (Vineri, 22 iulie 2011, 10:41)

      d [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

      Dupa care vin acasa si sunt nemultumiti ca aici nu le merge cu smecherii de 2 lei
  • +2 (2 voturi)    
    Am patit la fel (Vineri, 22 iulie 2011, 10:26)

    Aurel [anonim]

    Am patit si eu ceva similar in Milano. Un negru din Senegal, foarte jovial, dar si insistent, mi-a pus pe mana un zgarci "purtator de noroc" gratuit. Dupa care mi-a cerut 1 euro pentru zgarci, spunand ca doar norocul e gratis, zgarciul e 1 euro. I-am aruncat zgarciul si i-am urat sanatate cu glas tare, si invers in gand.
    • 0 (0 voturi)    
      Si in Amsterdam... (Vineri, 22 iulie 2011, 18:03)

      Raluca [anonim] i-a raspuns lui Aurel

      ...se poarta mascatii! poti sa faci poze cu ei, si le dai un ban! Majoritatea dintre ei sunt simpatici prin hidosenia lor si se multumesc cu maruntis pt. faptul ca STAU si "se trag in poza". Doar ca romanul e inventiv! El are tarif! 2 euro! Desi ii pusesem "monstrului" ceva maruntis in cutiuta(ma auzise vorbind romaneste), mi-a soptit "suav" ; PUNE 2 EURO! M-am uitat lung, stupefiata, dupa care i-am zis: Iti dau cat vreau! Ai tarif??? Dupa care a mai insistat de cateva ori: PUNE 2 EURO! Pune 2 euro! Probabil norocul meu a fost ca intamplarea sa aiba loc intr-un loc cat se poate de populat, in miezul zilei, altfel...cine stie???
  • +1 (1 vot)    
    Si la Paris...din Le Figaro de astazi (Vineri, 22 iulie 2011, 10:35)

    S [anonim]

    IdF: la "délinquance roumaine" augmente
    AFP
    22/07/2011 | Mise à jour : 08:07 Réactions (28)
    La délinquance "générée par les ressortissants roumains" en région parisienne a continué d'augmenter sur les six premiers mois de l'année 2011, selon un document policier qu'a consulté l'AFP, et "inquiète de plus en plus" les autorités "par sa violence et sa diversité".

    Selon cette étude policière datée de début juillet et émanant de plusieurs services de police du "grand Paris" (Paris, Hauts-de-Seine, Seine-Saint-Denis et Val-de-Marne), la "délinquance générée par les ressortissants roumains" a augmenté de 72,4% au premier semestre 2011 par rapport au premier semestre 2010. 5.680 Roumains ont été "mis en cause" sur la même période pour des larcins, dont une majorité de mineurs, contre 3.294 sur les six premiers mois de 2010, poursuit le document.

    Un document émanant de la direction de la sécurité de proximité de l'agglomération parisienne (DSPAP), compétente sur le "grand Paris", que s'était procuré l'AFP, faisait déjà état d'une hausse de 69% sur les cinq premiers mois de l'année. L'étude de juillet pointe notamment l'explosion des vols en tous genres -de téléphones portables ou dans les distributeurs automatiques de billets de banque (Dab)- mais aussi le développement des escroqueries à la charité, des cas de mendicité collective ou de ventes à la sauvette. Elle cite une famille qui fait venir des ressortissants de Roumanie moyennant 100 euros par personne. Ils étaient ensuite répartis dans la capitale pour voler ou pour mendier en fonction de leur âge et punis s'ils ne donnaient pas satisfaction.

    Parallèlement, des responsables de la police et de la justice se sont dit auprès de l'AFP "de plus en plus inquiets" à ce sujet, citant également des vols de cuivre et l'organisation de jeux de hasard sur la voie publique. "Ces ressortissants sont très organisés, diversifiés", fait valoir l'un de ces responsables. Ils n'hésitent plus à "protéger par la violence" le
    • +1 (1 vot)    
      ... (Vineri, 22 iulie 2011, 10:53)

      d [anonim] i-a raspuns lui S

      Daca scot sute de miliarde de euro pt Grecia, pot sa prinda si niste amarati de cersetori care mai sunt si minori pe deasupra.
  • +2 (2 voturi)    
    mda (Vineri, 22 iulie 2011, 10:50)

    sandy [anonim]

    Micky sau mickey???????????
  • 0 (2 voturi)    
    costumatiea nu este marca ROU (Vineri, 22 iulie 2011, 10:52)

    noe [anonim]

    Suntem mirati cum de numai romanii cersesc in UE ?Sa se verifice aceste persoane de politia noastra care colaboreaza intre statele UE si sa vedeti ca cersetorii aceeia sunt de alta etnie in schimb cunosc 2,3, cuvinte ROU[romanesti] si se declara ROU ;In toate tarile sunt cersetori Acum vedem ca cel ce paraseste tara trebuie sa aduca dovada fermierului[patronului ]angajator Daca aduce dovada ,.. de la acea data angajatorul raspunde de el si nu ROU.Legi bune va rugam ,stipulate cu fermitate si in contractele angajat-angajator,..[fie din tata sau altundeva]Vrem ca si conducatorii tarii .UE.lunii sa doarma linistiti nu sa ajunga sa o ia razna din cauza faptelor negative savarsite de rai railor omenirii Vrem sa auzim cu totii de exemple frumoase de urmat ,pozitive de la insii de rand pana la liderii lumii,..
    • 0 (0 voturi)    
      Stimate domn (Vineri, 22 iulie 2011, 12:23)

      moucha [anonim] i-a raspuns lui noe

      A calatori intre o tara sau alta nu e o problema complicata (asa cum e cand esti in Romania), mai ales cand traiesti in inima Europei. Viena e la 2h40 min de Praga (cu trenul), Dresda la 3 h. Chiar credeti ca la fiecare granita trebuie sa arat actele ca lucrez la vreun "fermier"?!?

      Iar daca un roman se duce sa viziteze Budapesta, trebuie sa faca dovada ca e angajat?!?! Unde, in Romania sau in Ungaria???

      Chair inainte de a scrie texte, ganditi un pic, ca nu e greu. Sincer, citind ce scriu unii parca as citi din legislatia romana. Si atunci nu ar trebui sa ma mir de ce am primit odata o factura datata septembrie 2299 si despre care se sustinea ca mai e si corecta...
  • +2 (2 voturi)    
    la fel si eu in Milano (Vineri, 22 iulie 2011, 11:01)

    mada [anonim]

    eu am patit ceva similar in Milano in fata catredralei ... faceam poze si o tiganca a venit si mi-a pus in mana boabe de porumb la care a venit un porumbel ... i-am dat 50 centi si a inceput sa vocifereze ca ma costa 5 euro :)

    ... dupa care m-a abordat si negrul cu bratarile ... dar ca invatasem lectia si i-am retezat-o din start
  • -1 (3 voturi)    
    c (Vineri, 22 iulie 2011, 11:04)

    z [anonim]

    Daca se cere autonomie pe criterii etnice in lume[vedem ca este o moda pe care sefii nu o percep inca] orice etnie sa nu mai spuna ca este ROU ,cand este prins la faptuirea unor rele Ne-am saturat de hazul lor Cetatenii ROU nu au facut niciodata rau aproapelui poate si mai mult si-a cerut iertare ptr ce nu a facut numai sa fie bine PREA multa toleranta etnicilor lumii a dus la ce a dus peste tot ,Brendul s-a ia pozitie si sa-l condamne pe faptas iar tara sa aplice legea de acolo ptr cersetori Hrana sa se obtina prin munca asa este si moral si laic[etic si echitabil]Deci legi bune si iar legi fara nise de scapare[interpretare] Sa se verifice drasdic din ce natie sunt mafioti legilor fictive care duc mai degraba la denigrarea unei natii si distrugerea ei psihich[a societatii]
    • +2 (8 voturi)    
      Poftim ? (Vineri, 22 iulie 2011, 11:31)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui z

      Asa m-am saturat de vrajeala asta cu "romanii sunt buni, tiganii sunt rai".

      Romanii "adevarati" sunt CEI MAI MARI infractori si putori internationale, de cand exista neamul asta.

      Lenesi, smecheri, descurcareti, latini, hoti, tot ce e mai rau.

      Toti violatorii, tarfele, hotii de carduri, talharii europei sunt romani. Si tu ma aburesti cu puradeii tigani din Paris.

      Ca sa nu mai spun de patura politica, sunt compusi din infractori de cea mai joasa speta. Codul penal ar avea "field day" dupa niste anchete serioase. Toti baronii, patronii, parlamentarii din TOATA Romania sunt vinovati de evaziune fiscala, coruptie, etc. De 20 de ani.

      Suntem PUTREZI.
  • +2 (2 voturi)    
    Ma duc si eu daca e asa (Vineri, 22 iulie 2011, 11:23)

    Andu [anonim]

    Daca nu se pedepseste cersetoria e de mers :). Hai sa facem un mic calcul: 1 Euro x 50 persoane pe zi (eu zic ca pot fi si o suta, dar depinde de tine cat de friendly esti). La 30 de zile lucrate ai castigat 1.500 Euro, sa-mi spuna si mie cine castiga in Romania banii astia usor (in afara de cateva persoane). De obicei la noi pentru un salariu de peste 3000 RON trebuie sa faci ore suplimentare, plus batai de cap din partea sefilor.

    Pe bune daca nu sunt destepti astia.
    • -1 (3 voturi)    
      hmm (Vineri, 22 iulie 2011, 11:46)

      Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui Andu

      pai e simplu,

      pui mana pe carte, tragi tare, esti ambitios si ajungi sa castigi in vest pe contract intre 400 si 600 de euro pe zi. Cred ca satisfactia ar fi mai mare decat sa stai cu mana intinsa.
      • -1 (1 vot)    
        statistica (Vineri, 22 iulie 2011, 13:02)

        Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

        50% se pare ca prefera sa stea cu mana intainsa. Pai cred ca e reprezentativa statistica pentru acest popor roman!
      • +2 (4 voturi)    
        Hehe (Vineri, 22 iulie 2011, 14:06)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

        Ca sa ajungi sa castigi intre 400 si 600 de euro pe zi trebuie sa ai si noroc si ceva in cap.

        Nici 2 la suta dintre occidentali nu castiga 10.000 de euro pe luna.

        In plus, diferentele sunt uriase intre tari.

        Tractoristul francez castiga 2500 euro lunar, cat medicul spaniol.
  • 0 (0 voturi)    
    c (Vineri, 22 iulie 2011, 11:28)

    noe [anonim]

    Daca ?!<. statele mari[este o presupunere de luat in seama de orice intelept] din UE din lume, cu buna stiinta ii platesc ca cersetoti pe 2-3 insi ca sa ne arate ca suntem de rang inferior lor in UE si vezi D_ne nu indeplinim criteriile pe orice linie si sa ne induca starea de natie inferioara ca sa ne poata suge,ca sclavi[ jidanul e jidan si nu stie cum sa ne stoarca ,pe orice cale ]Inteleptii tarii [ma refer la faptul ca sa se angajeze jurnalisti carora sa le sclipeasca mintea si sa nu se mai ia dupa toate minciunile si sa le ia ca adevarate]faceti urechile palnie ,ochii roata,..si aparati natia nu o denigrati ca nu este numai asa .Cui faceti publicitate ?Pomenind de cineva aratati ca acestia sunt ca noi E bine invers ARATATI vizitatori civilizati din ROU dornici de autodepasirea culturii prin vizitele facute in acele tari ca sa ne perceapa asa si nu invers Cand faceti si o comparatie de M_TI din tara noastra cu a lor este si mai bine[e bine si harta] ca asa se si invata si retine mai usor si daca mai spuneti ca sunt si de aceeasi origine EX HERCINICA este si mai bine ,..Oare se poate ? Noi credem ca se poate {Luati Istoria si geografia tarilor ,..a lumii si faceti cum va este mai usor si d-stra si noua ca sa intelegem mesajul educativ,cultural,organizatoric sau cum vreti sa il numiti,..In spatele jurnalistilor sa fie consilieri cu pregatire universitara care au expierenta batraneasca iar prezentatorii sa-si foloseasca elanul tineresc ,..[prin vioiciune , moda vestimentatiei..,zambet ,..caldura,.]
  • 0 (0 voturi)    
    Si Grecia a practicat cersetoria... (Vineri, 22 iulie 2011, 11:45)

    Claude [anonim]

    ....de ce nu a fost sanctionata?
  • -2 (6 voturi)    
    Au si cersetorii rolul lor... (Vineri, 22 iulie 2011, 12:03)

    Metec [utilizator]

    De a le reaminti celor bogati ca exista, inca, multa saracie. Sigur ca nu e placut, dar e util.
    • +2 (2 voturi)    
      haha (Vineri, 22 iulie 2011, 14:11)

      I [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      aia au mai multi bani ca tine. Deci e vorba doar de cersetorie agresiva, nu e vorba de saracie.
  • +4 (4 voturi)    
    un pumn in capul unui Mickey Mouse (Vineri, 22 iulie 2011, 12:13)

    paraipan [utilizator]

    si s-a terminat neplacerea cu cerseala agresiva. Oamenii aia inca nu-si dau seama ca ala nu mai e cersit, e santaj, ii dai bani doar ca sa scapi de el.
  • 0 (0 voturi)    
    Alt scenariu (Vineri, 22 iulie 2011, 18:07)

    T.B. [anonim]

    In luna iunie, la Paris am fost de cateva ori acostat de etnici romi astfel:
    Daca te observa stand pe loc, se apleaca brusc in fata ta si se ridica aratandu-ti o verigheta galben stralucitoare, intrebandu-te daca ti-a cazut tie. Nu le-am raspuns niciodata, dar sunt convins ca scenariul ar fi fost urmatorul:
    fie eu raspundeam ca este verigheta mea si ar fi urmat sa-l rasplatesc pentru fapta lui buna de a mi-o fi redat, fie eu nu stiam despre ce verigheta e vorba iar el mi-ar fi oferit-o contra unei sume atractive. Intr-un caz, dupa ce eu nu am intrat in joc, respectivul a acostat cu acelasi gest o alta persoana, la cca 20 m. distanta. Bineinteles, sunt sigur, era vorba de o verigheta de alama bine slefuita.
    • 0 (0 voturi)    
      La fel in London... (Vineri, 22 iulie 2011, 18:31)

      Johann [anonim] i-a raspuns lui T.B.

      ...am vazut asa ceva!!

      Dar tipii nu erau tigani romani ci de alta provenienta etnica (tot Ostblock).
      De cite ori incercau sa ma pacaleasca cu tricul asta, ma bufnea risul, sincer asta era reactia mea, la care indivizii dispareau cu coada intre picioare.
  • 0 (0 voturi)    
    ciripliu' halit (Sâmbătă, 23 iulie 2011, 0:59)

    puradelul ciorditor [anonim]

    Ba da voi toti care scrieti aici, sunteti fani Mircea Badea , ciorditorul lui Dan Voiculescu ?
  • 0 (0 voturi)    
    berlin (Sâmbătă, 23 iulie 2011, 2:24)

    marius [anonim]

    sunt in berlin de trei zile si am batut talpa de mi-au iesit ochii
    nu am vazut nici o urma de mikey mouse sau cersetor
    am vazut in schimb multi turci ...nici ei nu mi-au cerut vreun ban

    ps ploua tot de trei zile
    pps mincati la rogaki cind ajungeti :)
  • +1 (1 vot)    
    tzigan = roman... voua va place? (Sâmbătă, 23 iulie 2011, 10:34)

    adrianeke [utilizator]

    in continuare cei din media ca si cei care acuza Romanii fac aceeasi greseala sa asimileze termenii de romani si romi nefacand decat sa stearga diferenta dintre romani si tzigani

    mie nu imi e rusine sa zic ca sunt roman

    lor de ce le e rusine cu denumirea etniei lor

    sunt tzigani si gata

    toti le zic tzigani in alte state

    au cetatenie romana si doar atat

    cum si altii ca tatarii din dobrogea sau lipovenii care tot cetatenie au dar sunt de alta natie

    nu vad de ce pe tzigani voi astia din mass media vreti cu orice chip chiar impotriva identitatii voastre sa ii promovati ca romani

    E FALS!!!
  • +1 (1 vot)    
    am pierdut !!! (Luni, 25 iulie 2011, 1:31)

    CristiRu [utilizator]

    am pierdut foarte mult si am vazut multe capete sau privirii puse in pamant la raspunsul "sunt ROMAN" deoarece o gramada de tigani au facut ca ROMANII sa sufere . GUVERNANTI DE CE NU LASATI termenul de TIGAN ?
    PENTRU CA.....EI ... DORESC SA SE ASCUNDA IN SPATELE CUVANTULUI ROMAN ..PRIN CONFUZUIA PE CARE O CREATI CU "ROMI".
    SI va mai spun ceva ...cu 5 luni in urma am jutat un roman sa vin asa lucreze impreuna cu mine la insistentele unei alte cunostiinte ... in pregatirea cu el l/am intrebat daca e tigan si mi/a raspuns " Da , sunt tigan si nu/mi este rusine sa spun asta cum fac alti semeni de/ai mei.... Finalul ...la prins furand motorina ... si a recunoscut ca da a furat pentru ca nu i ajung banii " el are familie " si cu mine seful ...ma cam evita ...explicatia .... !!!???


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri