Un roman a fost arestat in Franta pentru ca schimba etichetele cu pret la vinuri de calitate in Carrefour

de I.R.     HotNews.ro
Miercuri, 29 decembrie 2010, 15:23 Actualitate | Diasporă


Un roman in varsta de 21 de ani este judecat, miercuri, de catre o instanta din Franta, pentru un furt mai putin obisnuit, acesta schimband la 12 sticle de vin etichetele cu mentiuni despre pret, potrivit editiei de marti a jurnalului Ouest France, citat de Mediafax.

Romanul a schimbat etichetele cu pretul la 12 sticle de vin intr-un hypermarket Carrefour, transformand astfel un vin de buna calitate intr-unul de proasta calitate.

Astfel, el a pus o eticheta cu pretul de 1,39 de euro unei sticle de vin de buna calitate Chambertin al carui pret real este de 150 de euro si "a redus" valoarea alteia de la 59 de euro la 2,16 euro.

Prejudiciul total pentru magazin este de 1.200 de euro. "Clientul" a fost arestat luni, cand se afla la casa pentru a plati.

Romanul a actionat similar si in regiunea Parisului si in Touraine.


Citeste mai multe despre   


















6154 vizualizari

  • -7 (19 voturi)    
    :) (Miercuri, 29 decembrie 2010, 15:46)

    Ratatouille [anonim]

    Un roman care stie ce inseamna un vin bun.

    Totusi, "stirea" mi se pare o propaganda cu eticheta ieftina "Made In France". Trecand peste aspectul banal al faptului ca inlocuia etichetele, sa avem in vedere faptul ca totusi platea, chiar daca mai putin.

    Sunt curios daca pleca cu ele in buzunar, mai era o stire. E mult spus "stire". Asta e STIRE bai fratilor? :)

    Morala? Data viitoare nu incerca sa fii un "hot cinstit". Fii hot de-abinelea si nu te mai prinde nimeni. :)

    Auzi ... 12 sticle de vin... pfff.. :)) Furtul secolului in Franta ! comis de... un roman ! =))
  • +5 (7 voturi)    
    ??? (Miercuri, 29 decembrie 2010, 16:01)

    drivex [anonim]

    In Romania nu a fost nimeni judecat pentru fapta asta desi se practica si la noi.....
    • +1 (3 voturi)    
      in romania (Miercuri, 29 decembrie 2010, 19:20)

      jean valjean [anonim] i-a raspuns lui drivex

      inselaciunea e legala.
  • +3 (7 voturi)    
    Ingenios (Miercuri, 29 decembrie 2010, 16:07)

    AR [anonim]

    ...dar nu destul
  • +4 (8 voturi)    
    intamplare? (Miercuri, 29 decembrie 2010, 16:30)

    adrian [anonim]

    Eu sunt patit altfel. In Auchan in Franta am cumparat 2 Kg de portocale cu 12 euro pentru ca aveau o alta eticheta lipita pe ambalaj, pentru care am fost rambursat. Sa faca si astia puscarie, la cate smecherii fac prin magazine ...

    La ei se fura cu acte, la abonamentele telefonice fac ce ii taie capul (companiile) pentru ca le permite legea. Te trezesti ca te suna sa iti ofere nu stiu ce avantaje si in spate sunt clauze pe care nu le specifica decat in facturi (pe care nu le citeste nimeni in detaliu).
    • +4 (10 voturi)    
      ... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 16:50)

      saitok [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Si cine te opreste sa citesti acele clauze ???
      • +2 (6 voturi)    
        pai faptul ca sunt (Miercuri, 29 decembrie 2010, 19:19)

        atreus [anonim] i-a raspuns lui saitok

        specificate ulterior... Companiile telefonice sunt de 2 bani in fr...
        • +4 (6 voturi)    
          ? (Miercuri, 29 decembrie 2010, 19:56)

          spy [utilizator] i-a raspuns lui atreus

          acordul verbal are valoare contractuala? nu primesti o hirtie sa o semnezi?
          • 0 (4 voturi)    
            raspuns (Miercuri, 29 decembrie 2010, 20:42)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui spy

            Nu primesti nici o hartie.

            Fac ce vor = fac ce vor. Singura solutie este sa reziliezi (ai un delai de 4 luni dupa ce iti schimba conditiile contractuale), prin corespondenta si sa blochezi accesul la contul bancar la momentul potrivit, inainte sa iti preleveze banii pentru "angajementul" la abonament (trecut dupa bunul plac in factura). Legea spune ca pot sa iti faca pe 24 luni, iti trec 24 de luni abonement pe factura. Ei fac tot posibilul sa pari tu hotul dar ai dreptul moral si legal (oarecum litigios).
            • +3 (5 voturi)    
              hombre (Miercuri, 29 decembrie 2010, 23:06)

              veninusrl [anonim] i-a raspuns lui adrian

              au ei frantujii o gramada de pacate, dar din ce spui tu te cam pacalesti singur:
              1. cat timp n-ai semnat o hartie ca te angajezi, ei nu au ce-ti face, ii dai in judecata (sunt proceduri simplificate - cauta info pe net vezi www.arnaques.com) fie le trimiti o recomandata si sa vezi cum imediat se retrag.
              2. la ei in fr, majoritatea sunt obisnuiti sa-si apere drepturile si se bat pentru asta - vezi si legendarele greve fr- putini cad in plasa.
              3. privind abonamentul 24 de luni vezi legea chatel, poti rezilia dupa 12 luni, iar pentru ultimile 12 platesti doar 25% din total.
              4. pentru fix incearca sa te abonezi la free, ai gratuit pe fix in toata europa -romania inclus- si nord america.
              • -2 (4 voturi)    
                recomandata (Joi, 30 decembrie 2010, 0:01)

                adrian [anonim] i-a raspuns lui veninusrl

                1) Nu'i asa de simplu, sunt multi in situatia asta, am mai gasit pe google o gramada in aceeasi situatie. Presa nu sufla nimic, mai mai sa nu deranjeze pe careva.

                Cu recomandata cu tot si cu legea in brate , m-am trezit ca imi cer sa le decontez pentru 24 luni :)

                A trebuit sa mai dau ceva telefoane plus o alta scrisoare si sa le blochez prelevarea din cont. Acum sunt curios ce o sa gasesc in cutia cu scrisori. Si in Romania am inteles ca se practica ceva de genul.

                3)Ai dreptul sa reziliezi in maxim 4 luni de la schimbarea conditiilor din contract, iar ei ca sa te afunde trebuie sa dovedeasca ca tu ai luat la cunostinta de toate conditiile din contract)
                • -1 (1 vot)    
                  uite inca o chestie (Joi, 30 decembrie 2010, 19:15)

                  veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui adrian

                  acum ca ai angajat procedura nu trebuia sub niciun chip sa le blochezi prelevarile pe cont: asta arata ca nu esti de "bonne foi" cum zic ei. daca nu blocai prelevarile de pe cont la sfartul procesului iti rambursau tot cu despagubiri, iar daca pierzi procesul oricum te obliga sa platesti, deci in niciun caz sa nu blochezi (asta te mai costa pe la banca vreo 15-20 de euros).

                  daca ai un abonament scump, la orange cel putin, poti trece de pe un abonament de peste 50-60 euros pe luna pe un abonament blocate de 15-18 euro pe luna platind intre 90 si 150 de euro penalitate si astfel costul rezilierii este mai mic, etc.

                  sunt o multime de "astuces" trebuie doar sa te interesezi.
              • 0 (2 voturi)    
                recomandata (Joi, 30 decembrie 2010, 0:01)

                adrian [anonim] i-a raspuns lui veninusrl

                1) Nu'i asa de simplu, sunt multi in situatia asta, am mai gasit pe google o gramada in aceeasi situatie. Presa nu sufla nimic, mai mai sa nu deranjeze pe careva.

                Cu recomandata cu tot si cu legea in brate , m-am trezit ca imi cer sa le decontez pentru 24 luni :)

                A trebuit sa mai dau ceva telefoane plus o alta scrisoare si sa le blochez prelevarea din cont. Acum sunt curios ce o sa gasesc in cutia cu scrisori. Si in Romania am inteles ca se practica ceva de genul.

                3)Ai dreptul sa reziliezi in maxim 4 luni de la schimbarea conditiilor din contract, iar ei ca sa te afunde trebuie sa dovedeasca ca tu ai luat la cunostinta de toate conditiile din contract)
        • +2 (6 voturi)    
          ,,, (Miercuri, 29 decembrie 2010, 20:13)

          saitok [anonim] i-a raspuns lui atreus

          si cine draqu te pune sa accepti ceva ce nu cunosti in detaliu ???
    • +2 (2 voturi)    
      hahahahahahahahah (Miercuri, 29 decembrie 2010, 20:41)

      tirtau [anonim] i-a raspuns lui adrian

      cum adica ,,la ei ..,,,,pai la noi nu fura la fel RDS.RCS.....eu zic asa .....HAI SA UMPLEM PUSCARIILE FRATILOR ......ASA POATE SCHIMBAM CEVA .......
  • +2 (4 voturi)    
    cam tarziu (Miercuri, 29 decembrie 2010, 16:34)

    marty [anonim]

    in Franta la Dechatoln se schimba pretul la geci de catre francezi de mai bine de 10 ani, dar curios asta o stiu de cei care faceau schimbul si nu din presa. Asta da stire de interes national
    • 0 (0 voturi)    
      supermarketul francez (Joi, 30 decembrie 2010, 15:48)

      newbie [anonim] i-a raspuns lui marty

      la autoservice in supermarketuri platesti mai mult decat trebuie si de multe ori nu iti iau in calcul reducerea de pe ambalaj. in franta se fura frecvent din supermarket. uneori mie imi e greu sa gasesc produse nedesfacute. bineinteles ca asta nu scuza ceea ce a facut acea persoana in supermarket.
  • +1 (7 voturi)    
    dobitoc (Miercuri, 29 decembrie 2010, 16:39)

    c [anonim]

    cat de bou poti sa fii sa pui un barcode de 1,25 euro pe altul de 150 euro?Chiar daca au mii de produse si casierii fac aproape mecanic scanarea e cam greu sa nu-ti dai seama.....faci ceva de mai mica anvergura nene,produse mai nestiute, s.a.m.d....e clar era incepator....sa vina sa-i dau lectii...mi-e rusine ca e roman!
    • -1 (5 voturi)    
      ai dreptate (Miercuri, 29 decembrie 2010, 17:00)

      petrica [anonim] i-a raspuns lui c

      ai dreptate, e incepator si calic.
      Eu in anii 90 mi-am facut o colectie frumoasa de cd-uri de la Fnac la Paris, fiind student, schimbam pretul la cd de la 150 de franci la 15.
  • +1 (3 voturi)    
    ... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 17:14)

    dragos234 [utilizator]

    Acum o sa inceapa si francezii sa ne injure in ziare cum au facut italienii.
  • +6 (8 voturi)    
    Ai nostri tineri la Paris invata... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 17:24)

    mircea rachitan [anonim]

    Oricum ai spune-o tot HOT te numesti!
  • +6 (8 voturi)    
    furatul caciulii (Miercuri, 29 decembrie 2010, 18:12)

    PaulR [utilizator]

    Vom avea politicieni cinstiti atunci cand vom avea mai putini romani care sa aprobe/felicite/critice cu intelere pe concetateanul din articol.

    O natie cu atat de multi hoti/smecherasi nu poate avea decat o conducere asemenea.
  • +3 (5 voturi)    
    sigur nu era la prima incercare... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 18:32)

    dino [anonim]

    cocalarul a subestimat cunostintele francezilor depre Vinuri (exista un cult national in privinta asta!) Deci DA, pana si un casier stie sa deosebeasca un vin bun de o poshirka, deci normal ca a facut ochii mari... In alta ordine de idei: CAND SE VOR VINDECA ROMANII de JMEKERISM ???? Ca de aia ni se duce buha de tara de nemernici ! Bine zicea cineva inaintea mea: simtim nevoia sa ne alegem reprezentanti politici pe masura - hoti si corupti, deci nimic nu se va schimba in Romania daca e la moda sa fii "decurcaret" si "smeker", adica, mai pe fata, HOT !
  • -1 (3 voturi)    
    Propunere de afaceri :-) (Miercuri, 29 decembrie 2010, 18:47)

    Barcode [anonim]

    Incerati si asta (in asociatie cu o casiera care are un cod de bare de $0.99 lipit de bratara ceasului): incarcati caruciorul cu tot ce va doriti, mergeti la "casa buna" si fata va avea grija sa citeasca codul de bare potrivit pentru marfurile mai scumpe de 5 dolari, sa zicem. Functioneaza acolo unde inca nu s-au instalat camere video in tavan, deasupra fiecarei case.
  • 0 (4 voturi)    
    ritzi (Miercuri, 29 decembrie 2010, 18:49)

    bucatar [anonim]

    Ce bine ar fi daca v-ati aprinde atat de tare si impotriva lui Ritzi. Ok, cineva a inselatun magazin cu 1200 de euro. Cu cate sute de milioane este inselat poporul roman de FMI?
  • +11 (13 voturi)    
    Articol (Miercuri, 29 decembrie 2010, 18:49)

    Un sobolan [anonim]

    Mesajul din acest articol este: "romanii sunt hoti".

    Iar romanii jubileaza, aproba si chiar se impaca cu aceasta idee, de parca ei ar fi singurii hoti din lume.

    Cand am fost in Franta, masina mea (cu numere romanesti) a fost tinta unui furt.

    Mi s-a furat o antena de transmisii de date de pe masina. Cu certitudine nu a fost un roman, pentru ca antena de comunicatii CB, a lasat-o atarnand pe langa masina. In schimb, multe masini frantuzesti aveau astfel de antene micute pentru transmisii de date sau comunicatii GSM.

    Un roman ar fi furat direct antena CB. Prin urmare, sa nu mai turnam singuri cenusa in cap. Furtul descris in acest articol este de o banalitate coplesitoare. Accentul e pus insa pe faptul ca e ROMAN.

    Stati cu mainile in san. Sa nu va mire apoi reactia strainilor cand mergeti prin Franta, Italia, Spania si alte tari europene.

    In paris, un nene frantuz imi arata buzunarele intoarse pe dos cand m-a vazut coborand din masina cu numere romanesti. I-am aratat obrazul si i-am spus ca este o nesimtire din partea lui.

    Desigur, incerca sa ma batjocoreasca pentru faptul ca sunt roman, iar ca toti romanii nu stiu decat sa fur si sa cersesc. Luati atitudine. Eu nu plec capul afara in fata nimanui pentru ca sunt roman. Asta nu inseamna ca trebuie sa sariti la bataie, ci trebuie sa reactionati MULT mai civilizat decat o fac cei care va "ataca". E in interesul lor sa ne provoace. Le luam locurile de munca, le luam banii si ii trimitem in Romania, etc.

    Nu mai stati cu mainile in san. Sunt convins ca pe langa romanul prins cu sticlele de vin, au fost alti zeci de hoti francezi care nu au fost prinsi.

    Mi-as dori din suflet, sa nu va mai plangeti de mila, sa tineti capul sus, indiferet ce fac alti conationali de-ai nostri. Purtati-va civilizat cu voi, cu cei de acelasi neam cu voi. Nu vad decat ura, injuraturi, invidie. Asa nu o sa iesiti niciodata din mocirla, in vecii vecilor, amin !
    • +3 (5 voturi)    
      100000000000000+ (Miercuri, 29 decembrie 2010, 20:34)

      Dennis Lopataru [utilizator] i-a raspuns lui Un sobolan

      Daca as putea, ti-as da un milion de plusuri. Uite asa din prea plinul meu, mai fac o aroganta si iti mai dau cateva mii de plusuri. Sa traiesti :)
    • +3 (5 voturi)    
      asa este corect (Miercuri, 29 decembrie 2010, 21:19)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui Un sobolan

      Un sincer bravo pt.articol.
    • 0 (2 voturi)    
      Maniere de abordare... (Joi, 30 decembrie 2010, 0:11)

      Dr Doc [anonim] i-a raspuns lui Un sobolan

      01. individul cu buzunarele intoarse merita un pumn de maruntis aruncat pe jos; nu sunt original, Emondo De Amicis a povestit ceva similar in Cuore;
      02. sunt convins ca au fost zeci de francezi CARE AU FOST PRINSI facand acelasi lucru; cat despre arabii din franta...(cu f mic);
      03. am plecat sa lucrez in Belgia si mi-am inchipuit ca ajung intr-un mediu exact, cu oameni punctuali, profesionisti, de cuvant... VAX!!!! Sunt mai loaze levantine decat suntem noi. Eram cu cel putim 4 pasi inaintea lor in proiect si la toate primitivismele lor apasam butonul ce le declansa zgarda electrica si nu mai aveau nimic de spus;
      04. mi s-a spus de catre un coleg roman sa plec din locul in care se vorbeste romaneste, deoarece nu stii la ce sa te astepti.
      Intr-adevar, ultimul pasaj al 'antevorbitorului' meu este dureros de adevarat.
      Dr Dr EMO
  • -1 (1 vot)    
    posibil (Miercuri, 29 decembrie 2010, 19:19)

    jean valjean [anonim]

    ca preturile nu corespundeau spatiului schengen.
    bine le'a facut, sa le incurce socotelile !
  • 0 (2 voturi)    
    Abureala! (Miercuri, 29 decembrie 2010, 19:46)

    Paul [anonim]

    Insemna ca sticlele toate erau de rahat iar etichetele erau lipite pe sticle in vreun garaj.
    Incercati acasa sa desprindeti eticheta intacta de pe o sticla de vin si apoi s-o lipiti la loc pe alta, in 99%din cazuri operatiunea nu se poate realiza cu succes.Pe linga faptul ca-i laborioasa.
    Cred ca iar se mai arunca o aiureala in media
    • 0 (2 voturi)    
      e vorba de etichetele alea mici (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:12)

      raul [anonim] i-a raspuns lui Paul

      de pret, alea puse de pravalie.
      daca le schimba pe alea cu codul de bare, poate tinea. macar daca incerca si el cu una.
      lacom, romanasul.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu stiu, cred ca are dreptate Paul (Joi, 30 decembrie 2010, 10:02)

        Andu [anonim] i-a raspuns lui raul

        Sticlele de vin, mai ales cele de 150 EUro, au codul de bare pe eticheta. Cum ar arata o sticla de vin de 150 Eur cu o eticheta de 2 bani pe ea?

        Cam miroase treaba.
  • -5 (9 voturi)    
    Hehe (Miercuri, 29 decembrie 2010, 19:55)

    HP [utilizator]

    Si mai dam vina pe tigani, cand suntem de 10 ori mai multi si de 2 ori mai imputiti si mai hoti....
    • +4 (6 voturi)    
      ? (Miercuri, 29 decembrie 2010, 20:02)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui HP

      de unde stii ca nu era tigan?
      • +3 (5 voturi)    
        Nu conteaza daca era sau nu tigan... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 20:23)

        WoltyTM [anonim] i-a raspuns lui spy

        uita-te cati romani de aici il aproba si rad de fericire, chiar mai mult, povestesc alte "jmecherii"...
        • -3 (3 voturi)    
          astia's aia (Miercuri, 29 decembrie 2010, 22:14)

          jean valjean [anonim] i-a raspuns lui WoltyTM

          revoltatii in cazul schengen,
      • 0 (4 voturi)    
        Nu stiu (Miercuri, 29 decembrie 2010, 20:48)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui spy

        Oricum, care e diferenta ?
        • +1 (1 vot)    
          pai (Joi, 30 decembrie 2010, 17:31)

          spy [utilizator] i-a raspuns lui HP

          ai spus ca dam vina pe tigani si ca romanii sint mai hoti si mai imputiti. dar poate era tigan individul.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version