Presa britanica il critica pe Traian Basescu, dupa ce acesta le-a multumit romanilor care muncesc in strainatate si nu cer ajutor de somaj

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 6 august 2010, 11:02 Actualitate | Diasporă


Afirmatiile lui Traian Basescu privindu-i pe romanii care aleg sa munceasca in strainatate "in loc sa vina in tara si sa stea in somaj" au atras criticile presei britanice. "Remarcile presedintelui sunt de natura sa incurajeze migratia propriilor cetateni in tari precum Marea Britanie", scriu jurnalistii de la Daily Express.

Traian Basescu este criticat si pentru afirmatia potrivit careia "romanii accepta sa faca muncile grele", in timp ce "spaniolilor si italienilor le convine  mai mult sa stea in somaj" . "Presedintele Romaniei: Le luam slujbele lenesilor care asteapta ajutorul de somaj", titreaza Daily Express.

Invitat, miercuri seara, la postul public de televiziune, presedintele Traian Basescu a tinut sa le multumeasca romanilor care muncesc in strainatate pentru ceea ce fac indirect pentru tara lor, nealegand varianta de a se intoarce si a solicita ajutor de somaj, Romania avand deja la acest capitol un fond deficitar.

"In momentul de fata Romania nu poate oferi solutii de absortie rapida a fortei de munca si acest adevar trebuie recunoscut. Eu nu-l ascund. Au fost momente in care acesti oameni nu aveau forta de munca in Romania, 2007-2008. Acum suntem in situatia in care nu putem oferi locuri de munca la, iata 7,43% era somajul pe ultima luna, pe luna iulie. Asta e realitatea Romaniei. Romania vine mult in urma statelor ca Italia si Spania. In Italia si Spania protectia sociala este la un nivel la care spaniolilor si italienilor le convine mai mult sa stea in somaj decat sa faca muncile mai grele. Romanii accepta sa le faca si sa castige mai bine, iar eu multumesc acestei categorii de romani care muncesc in strainatate", a afirmat seful statului, potrivit Mediafax.

"Imaginati-va ce s-ar intampla daca cei aproximativ doua milioane de romani care lucreaza in Italia, Spania, Franta sau Germania ar reveni in tara si ar cere ajutor de somaj, in conditiile in care avem deja deficit la fondurile destinate ajutoarelor sociale", a adaugat Traian Basescu.

Daily Express noteaza ca, in ciuda faptului ca Traian Basescu nu a mentionat Marea Britanie, aceasta tara reprezinta a doua destinatie preferata de imigrantii romani, dupa Germania.

Potrivit estimarilor oficialilor britanici, in jur de 100 de mii de romani lucreaza, in prezent, in aceasta tara, insa jurnalistii britanici scriu ca se asteapta ca numarul acestora sa creasca, dupa masurile dure de austeritate anuntate de Guvernul de la Bucuresti.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















4514 vizualizari

  • +10 (28 voturi)    
    sunt de acord cu base (Vineri, 6 august 2010, 11:07)

    elena [anonim]

    Adevarul ca in afara romaniei toate tarile din UE ne considera inferiori lor. cum cineva spune un adevar cum devin deranjati...ca si cum nu putem nici macar sa spunem asa ceva.
    Nu stiu de ce au vrut sa fim in UE daca nu ne acepta. Ce credeau ca o sa le cumparam marfurile lor si o sa le si multumim si ei in schimb nu dau nimic.???
    • -7 (15 voturi)    
      Printesa Ardealului (Vineri, 6 august 2010, 11:55)

      G [anonim] i-a raspuns lui elena

      Normal ca esti de acord cu Base... esti atat de mandru doar... ce a mai scos nou Printesa Ardealului?
      • +3 (3 voturi)    
        Cica a ... (Vineri, 6 august 2010, 12:19)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui G

        ... fost arestata pentru contrabanda cu tigari. Deci nu a mai scos decat o declaratie la politie :))
    • +11 (11 voturi)    
      Nu dau nimic? (Vineri, 6 august 2010, 12:23)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui elena

      Doamne draga Elena....
      Ei ne dau de cand am intrat in UE...si ne dau serios, problema e ca noi nu stim sa luam...ma refer la bani :) Avem disponibile miliarde de euro din partea lor.
      Cat despre inferioritate....daca te referi la oameni, gresesti...fiecare cu uscaturile lor. Daca te referi la tara...ce, nu-i asa? Suntem cu 50 de ani in urma lor.
      Oricum...ei au facut o greseala cand ne-au acceptat, o greseala mare...mai mare decat cu bulgarii.
      • 0 (2 voturi)    
        Se vede ca nu stii cum e in afara tarii (Vineri, 6 august 2010, 12:53)

        elena [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Nu stiu unde locuiesti dar crede-ma ca eu de ani lucrez in afara romaniei, nu vorbesc ca sa ma aflu in treaba.
        Dar fiecare cu parerea si cu experient lui. Eu am ajuns la concluzia asta. Daca tu ai ajuns la alta sa fii fericit.
        • +5 (5 voturi)    
          Tu nu vrei sa intelegi (Vineri, 6 august 2010, 13:11)

          DanBruma [anonim] i-a raspuns lui elena

          sau chiar nu intelegi? bdg ti-a spus ca ei ne dau miliarde, dar noi nu facem nimic cu banii aia. Nu stim sa facem proiecte sau blocam administrativ proiecte, julim banii din proiectele pe care cu chiu cu vai le-am luat. Cum sa nu fii considerat inferior? Acum trei ani cand te-au acceptat te-au considerat ok. Dar cand ei vad ca dupa trei ani nu ai facut nimic cand ai la dispozitie miliarde de euro cum vrei tu sa nu fii considerat inferior?
    • +1 (1 vot)    
      basescu si guvernul (Luni, 9 august 2010, 9:18)

      Adeveritus [anonim] i-a raspuns lui elena

      Asteptam sa plece basescu si guvernantii in afara tarii, sa lucreze si sa trimita bani in tara :) Le vom fi pururea recunoscatori daca emigreaza
  • +14 (20 voturi)    
    Ce naiba sar astia mereu? (Vineri, 6 august 2010, 11:14)

    Traficantu_De_Influentza [utilizator]

    Se tem de marea migratie romaneasca inspre insula cea ploioasa? A doua destinatie? Sincer? Cred ca Pe primul loc e Italia, apoi Spania, apoi Germania. Cred ca in SUA sau Canada sunt mai multi romani decat in UK. Mereu sunt asa panicati. Si cand te gandesti cati indieni sau pakistanezi au pe la ei. Te doare mintea...
    • +11 (15 voturi)    
      pe englezi i-ar durea mintea daca ar avea-o... (Vineri, 6 august 2010, 11:35)

      StefanAlin [utilizator] i-a raspuns lui Traficantu_De_Influentza

      Uite de la englezoi citire: The most recent estimates of the Labour Force Survey (April - June 2007) recorded 19,096 Romanian citizens residing in the UK.
      UK este a saptea destinatie nu a doua. Pana si in Austria sunt mai multi romani decat in Anglia... Englezi paranoici...
      • +6 (6 voturi)    
        UK (Vineri, 6 august 2010, 11:51)

        alex [anonim] i-a raspuns lui StefanAlin

        In ultimul an si ceva au fost foarte multi romani care au venit in UK. Insa intr-adevar nu sunt multi comparat cu imigrantii din alte tari.

        Articolele astea trebuie intelese si in contextul intern din Marea Britanie (guvernul actual vrea sa limiteze numarul de imigranti din tarile non-UE inclusiv din Commonwealth, iar media si diverse organizatii folosesc argumentul ca intre UK si India/Pakistan etc exista legaturi istorice si s-ar impune reguli de imigratie f stricte insa fata de membrii UE- printre care si Romania sau Bulgaria- nu exista restrictii de imigratie).

        Oricum 20,000 de romani nu sunt in UK. Poate doar intr-un cartier al Londrei :) Eu zic ca cifra reala e undeva intre 100-200 de mii de persoane in momentul actual.

        Salutari tuturor din Marea Britanie.

        PS: celor care ureaza englezilor infractionalitate generata de tigani, as dori sa le reamintesc ca Marea Britanie are o experienta mult mai bogata in gestionarea unor astfel de situatii infractionale. Marea Britanie nu e Italia sau Franta in ceea ce priveste imigrantii. Nu prea vad ce ar putea face tiganii in Marea Britanie (decat sa infunde puscariile sau sa fie expulzati) asa ca cei care vor avea de suferit vor fi tot romanii cinstiti care vor trebui sa indure discriminarile subiective sau chiar obiective (legalizate) din partea britanicilor (intarzieri la deschiderea pietei muncii, sicane pe aeroporturi sau la vama samd). Intrarea in Schengen nu o sa ne ajute prea tare pentru ca Marea Britanie nu e tara Schengen si pot face ce vor ei cu vamile proprii.
        • +1 (3 voturi)    
          UK sux! (Vineri, 6 august 2010, 13:52)

          HN_reader [utilizator] i-a raspuns lui alex

          Ingamfarea lor a inceput sa te afecteze si pe tine. Se considera prea superiori, si nu sunt altceva decat o adunatura de nenorociti care s-au imbogatit de pe urma colonistilor. Bafta, si sper sa revii cu picioarele pe Pamant.
          • -2 (2 voturi)    
            englezi vs romani (Vineri, 6 august 2010, 20:49)

            F [anonim] i-a raspuns lui HN_reader

            s-or fi imbogatit ei de pe urma colonistilor, dar romanii se imbogatesc de pe spinarea altora, cersind si furand...imi aduc aminte de un reportaj aratat pe un post de televiziune roman, in care 2 "cetateni" se laudau cum furau ei haine din magazinele italiene...noi suntem obisnuiti cu 3 lucruri: sa ne plangem de mila, sa lenevim cat putem (si de preferat sa primim si bani multi) si sa bem. Nici nu e de mirare ca avem presedinte alcoolic...si il vom avea in continuare atata timp cat il vor vota oameni pe motiv ca toata ziua zambeste la televizor si e bine dispus...
        • 0 (0 voturi)    
          Mda, mare legatura istorica (Vineri, 6 august 2010, 15:42)

          Mihai [anonim] i-a raspuns lui alex

          Cat au fost colonii? Cam 150 de ani? Si nici macar toata zona (India + Pakistan). Mai degraba ar avea legaturi cu Australia/Canada (unde chiar sunt urmasi ai englezilor)

          Insa, asa cum ai zis, trebuie sa fie cineva vinovat. Pana sa aderam noi si bulgarii, era instalatorul polonez (apropo, se iau si de bulgari, numai ca articolele noastre nu spun si partea asta).
          Oricum, primele 2 tari tinta din UE sunt Spania si Italia, oricat ar da astia din gura. Partea proasta e ca-n vreo 10 ani, oriunde te-ai duce in Europa, o sa se uite lumea urat cum zici ca esti roman.
    • +3 (7 voturi)    
      ce e cu romanofobia asta? (Vineri, 6 august 2010, 12:27)

      srg1 [anonim] i-a raspuns lui Traficantu_De_Influentza

      Pana la urma Basescu n-a zis nimic deranjant. A pus punctul pe "i": Spania, Italia, UK, toate au sisteme de asistenta sociala foarte generoase si care incurajeaza nemunca. Si atunci vin romanasii nostri si fac treaba pe care cetatenii acestor state refuza sa le faca. Unde e problema? BTW, nu stiu cum naiba UK e a doua destinatie a romanilor si Germania prima. Din cate stiu eu aceste doua pozitii sunt ocupate de Italia si Spania.
      Se vede treaba ca nu s-au facut evaluarile de personal la aceasta publicatie....
    • 0 (0 voturi)    
      N-a sarit nimeni (Vineri, 6 august 2010, 13:47)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui Traficantu_De_Influentza

      Ne ambalam noi de obicei

      Sub poza lui e scris cu bold

      Traian Basescu praised his Romanians for travelling abroad to seek the jobs of workshy locals

      MIe mi se pare ca ii critica pe astia ca nu vor sa lucreze la ei. Sincer ca e roman sau pakistanez e cam tot acolo.
  • +10 (14 voturi)    
    Mi se pare o exagerare. (Vineri, 6 august 2010, 11:16)

    mircea [anonim]

    Unii ziaristi romani si straini vad fenomenul emigrarii numai ca infractionalitate.Din cei 2 milioane de romani care muncesc in strainatate,sunt cateva mii care fac infractiuni si care sunt ca niste vedete pentru unii ziaristi romani si straini,dar asta nu inseamna ca asa sunt romanii.Majoritatea muncesc cinstit si din greu,dar nu sunt vizibili pentru media.Pentru Romania,in lipsa unei industrii performante,care nu se face peste noapte,munca in strainatate va fi o solutie pentru multe zeci de ani.Incercati sa discutati si cu romanii care muncesc cinstit in strainatate.Aveti multe de invatat de la ei.Daca nu veti mai considera "parasutele"si "sutii"vedete reprezentative ale poporului roman,veti vedea ca Basescu are dreptate si sa comportat corect multumindiu-le celor care muncesc in strainatate.Incercati sa priviti si partea buna a poporului roman.
  • +12 (16 voturi)    
    Tipic englezesc. ... (Vineri, 6 august 2010, 11:17)

    HN_reader [utilizator]

    Se baga din nou Marea Britanie ca musca in c*ru calului. Au si ei 100 000 de romani, si gata se simt "violati", fara sa constientizeze ca in Italia si Spania la un loc sunt 2-3 milioane. Dar despre ce vorbim ? Nimeni pe planeta nu conteaza, decat englezii! Specific lor, retardati, ingamfati. Le doresc 3-4 milioane de tigani la ei in tara. Cam asta ar merita.
  • -4 (16 voturi)    
    Normal sa le multumeasca (Vineri, 6 august 2010, 11:19)

    DanBruma [anonim]

    Ca doar astia din strainatate l-au votat.
    • +3 (9 voturi)    
      si ce mah (Vineri, 6 august 2010, 11:32)

      ady [anonim] i-a raspuns lui DanBruma

      noi nu este romani?
      • -1 (9 voturi)    
        Pai de asta iti multumeste (Vineri, 6 august 2010, 11:53)

        DanBruma [anonim] i-a raspuns lui ady

        Si anume pentru ca ai votat cu el si pentru ca nu vii sa-i deranjezi guvernarea cu cresterea somajului. Are tot interesul ca sa-ti multumeasca.
  • +9 (11 voturi)    
    unde-i greseala? (Vineri, 6 august 2010, 11:27)

    axl [anonim]

    Jurnalistii englezi sunt ipocriti pe marginea acestui subiect. Cine le-ar construi case daca nu emigrantii? Unde a gresit Basescu de trebuie criticat? Alta problema: Marea Britanie pe locul 2 dupa Germania ca numar de imigranti romani? Unde se situeaza Italia, Spania, Grecia, Cipru, Portugalia in acest clasament?
    • 0 (4 voturi)    
      imigranti (Vineri, 6 august 2010, 12:05)

      alex [anonim] i-a raspuns lui axl

      UK este tara cu cea mai mare presiune de imigrare din toata UE. Populatia UK creste pe baza imigrantilor intr-un ritm accelerat. De aceea sunt asa "fussy" legat de cine le intra in tara, isi permit sa aleaga.
  • +9 (11 voturi)    
    Devine obositor (Vineri, 6 august 2010, 11:36)

    Doc [anonim]

    Eu am cam inceput sa ma satur de lamentarile isterice ale presei vestice. Care o fi problema lor? Ii intelegeam cand nu le convenea ca vin hotii la ei. Dar se pare ca nu le convine nici cand vin oamenii cinstiti.

    Nu trece saptamana fara sa aud plansul jalnic la presei din insula. Dintre toate tarile UE astia fac cea mai mare galagie. Poate ar fi cazul sa-si ia atitudinea asta de superioritate si de aroganta, si sa si-o indese acolo un soarele nu straluceste. Sa deschida ochii si sa realizeze ca nu mai sunt demult imperiu.

    Atata timp cat Romania le creeaza piata de desfacere, si cat le ofera (indirect prin intermediul UE) accestul in zone strategice suntem buni.

    Au probleme cu romanii si cu UE? Atunci sa iasa nabii din uniune si sa se uneasca cu India sau Pakistanul, ca vad ca de aia le place.
  • +6 (8 voturi)    
    Tare! (Vineri, 6 august 2010, 11:46)

    AlinN [anonim]

    A zis doar adevarul. Oricum nu a zis nimic de UK, dar ei se baga mereu in seama.
  • +6 (8 voturi)    
    articolul din daily express (Vineri, 6 august 2010, 11:57)

    gogu [anonim]

    Articolul din daily express e indreptat impotriva culturii de wellfare pe care o are UK. La ce sa lucreze oamenii cand le da statul casa cu chirii de 6-7 ori mai mici decat piata, le da si bani special sa-si plateasca chiria, si le mai da si bani sa poata sa traiasca... daca sunt intr-o casa doi 'pe beneficii' daca-i cauti au si LCD de 32 de inch si computer si canapele de piele si stau si beau si fumeaza toata ziua... si daca intr-o casa ca asta copilul ajunge la 16 ani si zice ca vrea sa munceasca toti isi bat joc de el si ii spun sa aplice pentru 'dole' si sa nu fie prost...
  • -5 (11 voturi)    
    Iar s-a pus (Vineri, 6 august 2010, 11:58)

    Pantera Roz [utilizator]

    bine penibilul turmentat cu presa straina..Si astia precis sunt dirijati tot de Vantu si Voiculescu.Asadar,e un complot mondial indreptat impotriva baselului.Trimite,tata,DNA-ul peste ei,mama lor de engleji mogulizati!Altfel astia ne iau maine,poimaine sarea si Posta!
  • +2 (6 voturi)    
    De ce nu ma mira, oare?! (Vineri, 6 august 2010, 12:11)

    Rescatorul [anonim]

    Nu este prima data cand apar reactii antiromanesti in presa britanica. Sa fie oare o consecinta a acapararii tot mai evidente mass media din marea Britanie de catre KGB (SVR) in ultima vreme? Nu de alceva, dar in Marea Britanie lucreaza romani supercalificati care aduc mari beneficii britanicilor, in detrimentul romanilor. Si, am in vedere ca, din totalul romanilor care lucreaza in Marea Britanie, peste 60% sunt medici de inalta calificare, o reala pierdere pentru Romania. Daca nu le convine sa-i trimita inapoi in romania si sa nu ne mai fure "materia cenusie". Nici noua nu ne convine ca nu avem posibilitatea sa-i retinem in tara si sa le oferim salarii mai mari si conditii mai bune. Dar, asta este situatia in prezent si nu putem sa facem mai mult.
  • +3 (5 voturi)    
    UK? (Vineri, 6 august 2010, 12:32)

    Daniel [anonim]

    Varu-meu s-a intors din UK dupa vreo sapte luni (eu ii dadusem maxim un an acolo!). Zicea ca ploua in fiecare zi, ca-i vara, ca-i iarna, si e frig ... "pana si volanul il au in partea aialalta! Vand firma si ma intorc in Spania"

    Si-mi zicea de pe la 16 ani englezoaicele (urate si obeze) se apuca si toarna vreo 2 copii ca primesc pe fiecare cate 1000 pounds ... Si cu 2000 traiesc bine o famile de patru persoane ... pana fac aia micii 16 ani, cand, din nou ...

    A propos,las' ca vin la voi indienii si pakistanezii ...
  • +1 (1 vot)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 6 august 2010, 12:33)

    [anonim]

    • +1 (5 voturi)    
      Iar Basescu? (Vineri, 6 august 2010, 12:54)

      garabetian1 [anonim] i-a raspuns lui

      cum apare la tv cum intra in transa si scoate pe gura numai ineptii.Sunt ca multi alti emigranti care si-ar dori ca sa se intoarca acasa.Iar asta apare si incurajeaza migratia DAR DE CE NU O FACE EL CU GUVERNUL SI TOATE PARTIDELE POLITICE?Nemaifiind la putere poate nu ar mai face prostii si nu ar mai da cu piatra in geam.Nu este nici o diferenta intre un BULIBASA si el care in cazul nostru al ROMANILOR nu conteaza sa plecam sa muncim sa furam si sa-i aducem banii lui-IMI ESTE SCARBA
      • +2 (2 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Vineri, 6 august 2010, 13:12)

        [anonim] i-a raspuns lui garabetian1

        • 0 (0 voturi)    
          Scuze. (Vineri, 6 august 2010, 13:52)

          garabetian1 [anonim] i-a raspuns lui

          In loc sa accesez (adaugare comentariu) din graba am accesat (raspunde) INCA O DATA SCUZE.
  • 0 (4 voturi)    
    vai si vai ... (Vineri, 6 august 2010, 12:41)

    nelu [anonim]

    daca asta e declaratie de presedinte, atunci e vai de tara asta ... sper sa mai ramana ceva din ea cand i se va termina mandatul
  • +2 (4 voturi)    
    Si nu e asa? (Vineri, 6 august 2010, 12:54)

    gheorghe [anonim]

    Emigrantii va fac cele mai umilitoare munci. Va matura strazile, va curata canalele va spala pruncii si batranii la fund, va curata casele, va culege recolta si deci nu aveti dreptul a ne critica ba chiar ar trebui sa ne multumiti!!.
  • 0 (2 voturi)    
    Daily Mail (Vineri, 6 august 2010, 13:32)

    Adrian O [utilizator]

    Să vedeți articolul din Daily Mail: un jeg total.
    'Imagine if the two million Romanians working in Britain, Italy, Spain, France, Germany, came to ask for unemployment benefits in Romania,' he said.
  • +1 (3 voturi)    
    Complet pe langa subiect (Vineri, 6 august 2010, 13:47)

    qqq [anonim]

    Cand capsunarii trimit banuti in romanica sunt f buni....cand raman fara servici ar face bine sa nu se intoarca in romania sa primeasca ajutor social........Penibil comentariu si multumiri din partea unui presedinte
  • 0 (4 voturi)    
    Dl Basescu si-a pus toata lumea-n cap..... (Vineri, 6 august 2010, 14:04)

    lili [anonim]

    Nimic nu-i mai e pe plac dlui Presedinte, si-a pus in cap toata lumea: preasa, televiziunile mogulilor, amaratii de sinistrati, profesorii, medicii, politistii disponibilizati, bugetarii concediati, asistatii social ai Romaniei.... cu toata lumea se ciondaneste Dl presedinte , numai Dl Boc si guvernarea portocalie plina de performante este pe placul Dumnealui. Rezultatele se vad, Romania se scufunda, voci tot mai credibile, vezi Guvernatorul BNR, vezi CEO de la Erste Bank, cei de la FMi si CE arata clar ca drumul Romaniei este gresit, ca schimbarea care nu vine va adanci si mai mult Romania in dezastru. Dar Dl presedinte are grijile lui cu toti cei mentionati la inceput, nu cu cei responsabili cu adevarat de dezastrul la care au adus Romania....
  • 0 (2 voturi)    
    Daily Express (Vineri, 6 august 2010, 14:18)

    Marius [anonim]

    Just a thought : ziarul asta e de dreapta si mai e si tabloid.
  • +2 (6 voturi)    
    ce ne deranjeaza? ce zic strainii? (Vineri, 6 august 2010, 15:59)

    ovidiu [anonim]

    asta va deranjeaza pe voi?
    nu va deranjeaza ca noi, care am hotarat sa stam in tara si platim atata (unii), nu primim nimic.
    nu va deranjeaza ca mesajul presedintelui este: fuge cine poate?
    nu va deranjeaza ca mai lipsea un pic si presedintele jucator zicea: de ce ai stat in tara, mah prostane, nu vezi ca dincolo se traieste mai bine si in plus daca plecai aveai si respectul meu?
    pai pana mea, eu si altii ca mine care-i dam la calicul asta salariul, eu sunt tolerat de el, eu care ca un dobitoc in treaba l-am votat pe demagogul, alcoolicul asta? el ma tolereaza ca sunt in tara, iar de-as pleca si-as trimite la rude bani multi cat mai multi, m-ar respecta!
    am o vb pt familia basescu: afara, afara din tara! mergi la aia pe care-i respecti!
    • +1 (1 vot)    
      afara, afara din tara (Sâmbătă, 7 august 2010, 20:28)

      goan_ga [anonim] i-a raspuns lui ovidiu

      Tinere daca tot te lauzi ca stai in tara si platesti impozite s.a.m.d. de ce pana lu Mihai Viteazul nu faci tu si altii ca tine sa fie bine in tara, sa mearga toate asa cum trebuie si ca noi cei de afara, cei ce muncim mai mult si mai greu decat cei din tara, sa nu mai fim nevoiti sa plecam? Iti raspund tot eu:1- ori cei ca voi nu sunteti capabili sa va ridicati prin inteligenta voastra 2- ori va complaceti in acesta situatie
      si daca vedeti ca nu puteti schimba un sistem pe care-l votarati cu ceva ani in urma de ce drac nu plecati frate sau va este bine cu raul?
      Nu uita ca cei care lucram afara mai tinem cat de cat economia sa nu cada brusc ca voi cei din tara nu puteti face mare lucru . ce platiti voi la stat (dari ) eu iau in U.K poate in 1 zi de munca.
      Cat despre cei care muncesc afara ( mai ales celor din U.K ) un gand bun, sanatate , putere de munca si tot ce-si doresc sa li se indeplineasca.
      Mie englezi mi-au dat tot ceea ce le-am cerut ( acte, ajutoare si toate cele) numai ca trebuie sa fii O.K dpvd legal.
  • +2 (2 voturi)    
    omul migreaza un' e de munca (Vineri, 6 august 2010, 16:04)

    migrantul de serviciu [anonim]

    daca au openings, sunt doua presupuneri: ori nu sunt de ajuns localnici, ori...prea puturosi pentru anume jobz. :-))
    mai ales alea un' te mai moscolesti ...de salopeta.
  • 0 (2 voturi)    
    wtf? (Vineri, 6 august 2010, 20:30)

    cici1800 [anonim]

    romanii primesc ajutor de somaj pt ca au cotizat. E un drept firesc dupa cotizare nu vreun moft sau ajutor, brits you f******* idiots and hypocrits!
  • 0 (0 voturi)    
    "cand ei aveau universitati la noi se tragea cu ar (Duminică, 8 august 2010, 16:16)

    arkan [anonim]

    ...problema este in primul rand de Civizatie,nu putem avea pretentia de a ne compara cu democratii vechi ,foste puteri coloniale.Ca sa citez un clasic in viata (A.Porumboiu) "cand ei aveau universitati la noi se tragea cu arcul"
    Ce nu se spune ,este ca ei stiau la ce sa se astepte dar ne-au primit in UE(fara ca noi sa indeplinim nici jumatate din conditii)din nevoia de noi piete de desfacere pt. produsele lor ieftine care ajung scumpe la noi,prin urmare in scopul de a se proteja econimic! cum nimic in lumea asta nu ramane neplatit si noi le-am trimis "produsele noastre" a nu se citi ca tote "produsele noastre" sunt nocive;onor celor ce muncesc cinstit si-si sacrifica sanatatea pe meleaguri straine!!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by