Politia italiana: Tanarul roman a recunoscut cu greu ca a violat-o pe tanara de 14 ani

de E.M.; D.G.     HotNews.ro
Miercuri, 18 februarie 2009, 12:29 Actualitate | Diasporă


Politia din Roma a dat cateva declaratii pe tema agresiunii de sambata seara din Caffarella, cand o tanara de 14 ani a fost violata, iar prietenul acesteia a fost batut. In cadrul unei conferinte de presa, seful Politiei, Giuseppe Caruso, a aratat ca sprijinul romanesc in gasirea vinovatilor a fost "determinant".

Iata cateva declaratii ale Politiei italiene:
  • Tot ce am facut se datoreaza unei munci de echipa. Alaturi de noi au fost si investigatorii echipei de politie mobila din Roma.
  • A fost o investigatie traditionala, in sensul ca nu ne-am folosit de dispozitive tehnice. Activitatea chesturii si a comisariatului au fost puse in slujba cautarii agresorilor.
  • Alaturi de noi au fost cele doua victime, in special tanara domnisoara care ne-a oferit un ajutor extraordinar, informatiile ei au fost folosite in permanenta de politie, pe masura ce si-a adus aminte detaliile.
  • Am colaborat cu ofiterul de legatura din cadrul Ambasadei Romaniei in Italia, care a contribuit in mod determinant la rezultatul pozitiv al anchetei.
  • A existat o perioada de tacere fata de presa pentru ca am incercat sa luptam contra cronometru.
  • Am incercat sa gasim o logica traditionala, lucrand practic cu ceea ce ne oferea fotografia, cu informatiile oferite de cele doua victime, foarte lucide, care au beneficiat de ajutorul psihologilor. Astfel am reusit sa depistam persoanele vinovate.
  • Subiectul adus ieri seara la chestura a fost dificil de anchetat. In timp, tanarul a recunoscut unele lucruri. Pe pantalonii sai existau pete care l-au inculpat, desigur examenele biologice vor determina rezultatele exacte.

Se stiu putine lucruri despre Alexandru Isztoika Loyos, in varsta de doar 20 de ani. Are un cazier impresionant in Italia: a fost arestat de mai multe ori pentru furt, vindere de obiecte furate si detinere de droguri, fiind pe punctul de a fi expulzat. Prefectul Romei a ordonat anul trecut indepartarea sa de pe teritoriul Italiei, dar decizia sa a fost anulata de un magistrat din Bologna. Loyos s-a intors la Roma, unde a locuit intr-o comunitate de nomazi.

Al doilea barbat prins de carabinieri se numeste Karol Racz si are 36 de ani.

Update1: Mai multe baraci locuite de romani au fost atacate marti noapte cu cocktailuri Molotov. Nimeni nu a fost ranit, informeaza agentia AGI.
Update2: Extrema dreapta italiana a anuntat zeci de mitinguri antiromanesti care vor avea loc sambata in mai multe orase italiene.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4107 vizualizari

  • 0 (14 voturi)    
    Give me a break (Miercuri, 18 februarie 2009, 12:35)

    Cristi [anonim]

    Voi inca nu va-ti dat seama ca totul este o inscenare pusa la punct ori de statul italian ,ori fie impreuna cu statul roman,una din 2,nu trec 2 zile ca pac romanii violeaza pe nu stiu cine e clar ca instiga populatia nu va mai luati si nu mai inghititi tot ce zice presa,totul este o manipulare sa scape de romani.
    • +1 (7 voturi)    
      E vorba de tigani maghiarofoni (Miercuri, 18 februarie 2009, 14:59)

      Majlat [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Sunt din judetul Brasov, la ultimul recensamant in satul lor multi tigani s-au declarat "maghiari".

      Alexandru Isztojka Loyos si Karol Racz sunt tigani ardeleni de limba maghiara, asa cum era si Romulus Majlat. Asa cum erau si cei care l-au asasinat pe Marian Cozma la Veszprem.

      In Ardeal exista peste 200.000 tigani care la recensaminte se declara "maghiari" si pe care UDMR-ul ii manipuleaza sa voteze "maghiar".

      Minoritatea maghiara din Romania are in componenta 4 etnii: maghiari (descendenti ai colonilor unguri), secui (etnie cu origine controversata, ceangai (romani de limba maghiara) si tigani (tigani de limba maghiara). Insa e mult mai comod pentru UDMR sa ii puna pe toti la un loc in sintagma "minoritate maghiara", cifra finala e mai "impresionanta".
      • -1 (3 voturi)    
        pe dracu' (Miercuri, 18 februarie 2009, 18:41)

        Elod [anonim] i-a raspuns lui Majlat

        Se declara maghiari in functie de cum bate vantul. Cand se dadeau bani pentru a putea studia in limba maghiara au devenit brusc maghiari.

        Acelasi lucru s-a intamplat si in cazul legitimatiilor de maghiar, care iti da dreptul sa circuli mai ieftin in Ungaria, sa vizitezi obiective culturale la pret redus, si cam atat.

        Daca rusii le-ar da maine 50 de euro daca se declara rusi, rusi vor fi.

        Faptul ca au primit nume maghiar in comunitatea unde traiau nu-i face maghiari. Cum era sa-i numeasca? Mai cioroiule?! Cred ca la fel au facut si romanii cand s-au trezit cu tigani in sat.
        • 0 (2 voturi)    
          exact!!! (Miercuri, 18 februarie 2009, 20:45)

          dami365 [utilizator] i-a raspuns lui Elod

          Tziganii sunt orice numai tzigani,nu.In majoritatea tzarii se dau drept unguri,in Dobrogea-turci si inafara Romaniei-romani.Orice numai tzigani nu . Informatii foarte interesante despre tigani gasiti si la adresa http://www.petitiononline.com/qd3xx666/petition.html
  • +7 (13 voturi)    
    pe undeva si justitia este de vina (Miercuri, 18 februarie 2009, 12:37)

    vali [anonim]

    deoarece elibereaza indivizi cu antecedente. La noi in tara este si mai hilar, violatori, talhari, incendiatori, etc eliberati inainte de termen, invoiti pe caz de boala si multe alte prostii. Toate aceste experimente ii costa pe oamenii nevinovati. Cat despre mult trambitata sterilizare chimica, pai de ce nu? Mai ales ca in Italia sunt si bordeluri unde scarbele de violatori s-ar putea duce pe bani. Asa ca nu au nici o scuza. Bine macar ca vor deveni fetite in parnaie :))) sa simta si ei dulcea placere a violului: )))
    • 0 (2 voturi)    
      Subscriu !!!! (Miercuri, 18 februarie 2009, 20:52)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui vali

      Cu o politie adevarata si o justitie ferma nu pot avea loc asemenea fapte.Tabere ilegale in jurul Romei, banditi prinsi judecati si apoi pusi in libertate.Au creat acest sistem sa-si poata scapa proprii criminali.Ca la noi: eu cu colegii de gashca votam o lege in asa fel ca sa putem fura dar ca justitia sa nu ne poata atinge! Va pare cunoscut?
  • +7 (9 voturi)    
    un cazier impresionant (Miercuri, 18 februarie 2009, 12:38)

    outside_the_wall [utilizator]

    Si l-au iertat de atitea ori? Asta e incredibil! Vina e in mare parte a italienilor, care iarta criminalii si violatorii. La zdup cu el, nu poate trai normal in societate!
  • +7 (11 voturi)    
    ma intreb (Miercuri, 18 februarie 2009, 12:50)

    dorin [anonim]

    Ma intreb, ca cetatean cinstit al Europei, avand ten alb, daca are rost sa mai imi planific o calatorie in interes turistic in Italia.
    Ma intreb daca are rost sa plec cu un autoturism inmatriculat in RO.
    Ma intreb daca gestul meu poate fi considerat un gest eroic sau sinucigas.
    Ma intreb de ce oare trebuie sa fac de ras, ca cetatean roman si numele de cetatean european.
    Ma intreb de ce trebuie sa imi fie mie rusine de ceea ce fac minoritatile noastre "lipsite de drepturi" doar pentru ca au in buletin cetatenia romana.
    Ma intreb daca nu ar trebui sa infiintam si noi o Garda Civila.
    Si va mai intreb pe voi...cat sa ii mai suportam pe nenorocitii astia? V-as propune sa le dam un ragaz de 5 minute... apoi...
    • +4 (4 voturi)    
      Nu te intreba, du-te si explica (Miercuri, 18 februarie 2009, 15:02)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui dorin

      E foarte util sa mergi acolo, sa vezi si cu ochii tai. Esti etnic roman, esti european, italienii cu care vei sta de vorba isi vor da seama ca exista mai multe etnii care poseda pasaport romanesc.
      Cu cat vor fi mai multi romani care vor iesi cu curaj la suprafata cu atat va fi mai limpede pentru italieni ca majoritatea infractorilor "romani" sunt de fapt tigani cu cetatenie romana. Si stiu si ei sa faca diferenta !
  • +1 (7 voturi)    
    "Tanarul roman a recunoscut cu greu " (Miercuri, 18 februarie 2009, 13:11)

    Claude [anonim]

    Uf, politia asta italiana nu stie sa scoata o marturisire completa, chiar daca omul ar fi nevinovat. Alo, Securitatea?
  • +3 (3 voturi)    
    Iasi, BV (Miercuri, 18 februarie 2009, 13:41)

    az [anonim]

    este din localitatea Iasi, judetul Brasov. http://www.newsiasi.ro/actualitate/S-a-intimplat-din-nou.-Un-iesean-a-violat-o-fetita-de-14-ani-la-Roma.html
    • 0 (2 voturi)    
      Nu e tigan, e etnic maghiar ! (Miercuri, 18 februarie 2009, 15:06)

      Gabor Csango [anonim] i-a raspuns lui az

      Verificati pe link, e o fotografie clara, baiatul ala e maghiar, cu tenul alb si par deschis la culoare !!
      Il cheama Isztojka Loyos. Si a facut de rahat satul lui, Jasz (sau Iasi in romana, asa spun maghiarii la orasul moldovenesc, au si ei in Ungaria o regiune numita Jasz).
      Imi pare rau de el, a facut o tampenie care il va costa toata viata !
  • +10 (12 voturi)    
    de looo de ori (Miercuri, 18 februarie 2009, 13:53)

    odorica ion [utilizator]

    Am zis de o mie de ori. RRomii au vrut sa intre si peste mine in casa. Gratiile bine facute m-au scapat. Nu a miscat nimeni nimic. Spun ca au Politia la degetul mic de la picioprul sting. Asa fac si aici asa fac si in Italia si alte tari din occident, pentru ca aici nu le fac nimic, nu sint socotiti peric ol social. Si daca le fac, ce se intimpla? vin apoi haitele de rromi si nu mai poti iesi din casa. Comunistii in anii l95o erau mai hotariti. Militia calare ii alerga, si stiau de frica, atunci. Puteai sa mergi si seara in tiganie, caci nu ti se intimpla nimic. Daca faceau ceva rau, stergeau comunistii tigania de pe fata pamintului.Numai asa i-au tinut in friu. Acum se mai poate?
    • +1 (1 vot)    
      gresesti (Joi, 19 februarie 2009, 9:57)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui odorica ion

      tiganii au fost privilegiati si in perioada comunista; era plin activul PCR, Militia, Secu si Armata de tigani; in plus, li se permitea si atunci sa incalce nepedepsiti normele de convietuire; cu aceasta rasa, atata de corupatoare si perversa, solutia e doar una : cea finala!
  • +7 (9 voturi)    
    pacat k n-au toti (Miercuri, 18 februarie 2009, 14:15)

    x [anonim]

    "Mai multe baraci locuite de romani au fost atacate marti noapte cu cocktailuri Molotov. Nimeni nu a fost ranit, informeaza agentia AGI."

    baraci de tzigani vreti sa ziceti, romanii din italia nu stau in baraci!!!!
  • +2 (4 voturi)    
    deci italienii ori sunt prosti, ori se prefac... (Miercuri, 18 februarie 2009, 14:32)

    liviu_ [utilizator]

    aia care vin din romania, dar au tenul mai negricios NU sunt romani !!!
    • 0 (4 voturi)    
      ori noi suntem (Miercuri, 18 februarie 2009, 14:49)

      Titi [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      Din pacate pt noi astia cu ten deschis, animalele care au violat o fetita nu sunt tigani. Sunt romanasi de-ai nostri blonzi...de prin moldova. Pozele lor apar pe siteul cotidianului.
      • +3 (5 voturi)    
        istetule (Miercuri, 18 februarie 2009, 15:58)

        13 [anonim] i-a raspuns lui Titi

        Adevarul e ca au nume pur moldovenesti amandoi
  • -2 (2 voturi)    
    Nationalitate? (Miercuri, 18 februarie 2009, 14:44)

    G [anonim]

    E rrom sau roman ?
    • +1 (3 voturi)    
      Cei doi violatori sunt de etnie maghiara (Miercuri, 18 februarie 2009, 15:09)

      Arpad G. [anonim] i-a raspuns lui G

      Pana si politia italiana s-a balbait, credeau ca sunt romani, dupa aia tigani si nu prea intelegeau ce e cu numele lor in pasapoarte.
      Asta pentru ca violatorii sunt de etnie maghiara, nu tigani sau romani. Vezi poza pe linkul dat de "iasi, brasov" !
  • +1 (5 voturi)    
    romani????????? (Miercuri, 18 februarie 2009, 15:01)

    mari [anonim]

    Isztoika Loyos, in varsta de doar 20 de ani.Karol Racz si are 36 de ani.
    ha????????????????
  • +2 (4 voturi)    
    Mi-e rusine, zicem de romani si tigani, dar noi? (Miercuri, 18 februarie 2009, 15:13)

    Szabo [anonim]

    Degeaba tot injuram si aratam cu degetul pe altii. Stim toti cum e la noi prin multe sate secuiesti: oameni betivi, tineri lenesi si care se gandesc doar la cum sa faca rost de bani fara munca, multi pleaca de la liceu. Si nici macar nu e ca la romani, sa plece multi secui la capsuni sau in constructii, am stat doar si am ras de "capsunari", dar macar ei si-au facut casa si au strans niste bani.
    Basescu are dreptate, noua ne trebuie investitii si dezvoltare, altfel incep sa plece si tinerii nostri din secuime si ajung sa violeze si sa dea in cap la oameni prin Italia, ca tiganii. Le trebuie o sansa de munca buna aici la noi, altfel se duc si ne strica imaginea cum au facut prostii astia de Loyos si Racz.
    • -3 (3 voturi)    
      Nationalitate... (Miercuri, 18 februarie 2009, 15:20)

      G [anonim] i-a raspuns lui Szabo

      Deci sunt secui ?

      Secuii sunt mai "romani" decat tiganii?
  • -3 (3 voturi)    
    haha (Miercuri, 18 februarie 2009, 15:22)

    haha [anonim]

    parca vad :

    i: "zi tigane, te-ai dat ungur ?"
    r :"pai daca au platit mai bine aia ?"

    i : "ai violat-o ?"
    r: "eu nu pacatele mele"
    i : PLEOSC
    r: "da, da - desigur - ce credeai ?"

    i = intrebare - politia
    r = raspuns tiganul maghiar
    • 0 (2 voturi)    
      JUVETE ATTILA (Miercuri, 18 februarie 2009, 15:34)

      JJ [anonim] i-a raspuns lui haha

      cred ca asta a fost dialogul cu traducere din limba maghiara :)

      hotnews - atentie - ati gresit titlul :

      "politia italiana: tanarul ungur a recunoscut cu greu ca a violat-o pe tanara de 14 ani "
  • 0 (2 voturi)    
    Asta sigur e roman?? (Miercuri, 18 februarie 2009, 15:27)

    roy [anonim]

    alexandru isztoika loyos, asa se numeste unu din ei iar asta ar fi nume de roman??

    deci m-am saturat sa fie numiti romani cei care defapt nu-s romani...ca tiganii de exemplu, sau ca ungurii..

    roman e cel care reflecta cultura, istoria, traditia, limba romaniei...nu cel care are un act care atesta acest lucru. si aici se spune ca ei beneficiaza de cetatenia romana si gata, nu ca sunt romani!!!

    daca tot vor ca romanii sa fie vazuti criminali, hoti..sa fie macar vazuti asa pentru fapte comise de ei insisi...si sa nu se speculeze...in italita se speculeaza la greu!!!
  • -2 (4 voturi)    
    rrrrrom si fffrancezi si bbbulgari = tigani (Miercuri, 18 februarie 2009, 15:28)

    tokyo [anonim]

    http://www.petitieonline.ro/petitie/tigan_cuvant_corect_termen_real_pentru_a_denumi_etnia_respectiva-p18092050.html
  • +1 (3 voturi)    
    rasism cumva? (Miercuri, 18 februarie 2009, 16:17)

    roman tuciuriu [anonim]

    Alo
    Ce aveti ma nebunilor cu culoarea pielii. Auzi la ei oameni cu culoarea deschisa si oameni mai tucirii. Nici nu va dati seama cat de retardati sunteti cand faceti asemenea exclamatii. Toti romanii sunt albi si toti tiganii negre (tucirii) :)) pe baza carui studiu frate ???
    Unde scrie. Hai sa nu ne impacientam si sa aruncam cu noroi gratuit. Sunt tigani si tigani, stiu ambele categorii. La fel si maghiari. La fel si ROMANI. Asa ca nu aruncati cu pietre intr-o natie pentru aia care ies in evidenta. Asta apropo de curaju de a iesi la suprafata mentionat mai devreme.
    Nu sunt tigan si nu am nici pielea alba.

    Rasismul credeam ca e de domeniu trecutului.
    Pa si la revedere!!!!
    • 0 (2 voturi)    
      e o mica problema (Miercuri, 18 februarie 2009, 17:10)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui roman tuciuriu

      astia sunt tzigani unguri care traiau in Romania.

      Deci romani, nu?
  • +3 (5 voturi)    
    Natiunea inteligentilor ! (Miercuri, 18 februarie 2009, 17:09)

    STEFAN A. [utilizator]

    Cititi un dictionar, invatati ce inseamna notiunea de cetatenie !
    Nu exista nici o lege care sa clasifice romanii in serie A adica pur roman si serie B adica tigani, unguri, secui etc.
    SINTEM O SINGURA NATIUNE SI UN SINGUR POPOR !
    Inteleg ca pentru multi cultura este o mare necunoscuta !
    A avea un computer ( daca nu folosesti cel de la servici) nu inseamna a fi si cu capul pe umeri !
    Multi prin comentariile lor , arata clar ca au acelasi nivel cultural cu criminalii nostri din Italia !
    Se fac discutii privind nationalitatea criminalilor si se trece cu privirea ca toti au cetatenia romana !
    Ar fi cazul sa mai studiati inainte de a face comentarii rasiste, xenofobe !
    Stiu ca va cer mult , dar macar incercati sa cititi o carte in loc sa ascultati manele.
    Studiati un dictionar roman si invatati ce inseamna nationalitate , ce inseamna cetatenie !
    Faceti niste confuzii grotesti si de risul lumii !!
    Cultura nu creste pe cimp si deci, oile nu vor fi niciodata inteligente, vor avea mereu instinctul de turma !
    • 0 (4 voturi)    
      oooo : | (Miercuri, 18 februarie 2009, 17:24)

      oooo [anonim] i-a raspuns lui STEFAN A.

      Domnul Inteligent am o intrebare pt dvs :

      - daca un tigan cu cetatenie romana se da drept ungur pt ca asa a decis - ce nationalitate are el de fapt ?


      Multumesc :)
      • +3 (3 voturi)    
        Nationalitatea romanilor ? (Miercuri, 18 februarie 2009, 18:02)

        STEFAN A. [utilizator] i-a raspuns lui oooo

        Fiecare cetatean roman poate declara nationalitatea pe care o crede de cuvinta !
        Legea nu cere dovezi ca apartii unei nationalitati sau altei ! Nici numele sau prenumele nu este cerut ca si dovada legala !
        Nationalitatea este ceva extrem de personal si eu sau tu putem declara ce vrem !
        Daca am declara nationalitatea tigana (rom) , nimeni nu poate face nimic inpotriva.
        La fel, NU putem declara nationalitatea americana pentru simplu fapt ca nu este o nationalitate recunoscuta oficial in Romania !
        Repet, invatati diferenta intre nationalitate si cetatenie !
        Criminalii nostri ,in Italia, arunca cu noroi in Romania, indiferent ca sint tigani, evrei, romani, unguri,etc.
        In loc de discutii de doi bani, sa discutam cum putem opri aceasta tragedie internationala, ce putem sa facem noi si ce pot face italienii !
        Sper sa nu veniti cu propuneri "progresiste", tip castrare chimica sau fizica, omor legal !
    • -1 (3 voturi)    
      Minoritate.. (Miercuri, 18 februarie 2009, 17:26)

      G [anonim] i-a raspuns lui STEFAN A.

      Nu spune nimeni ca nu sunt cetateni romani, sunt la fel de romani ca si mine si ca si tine, din punct de vedere legal.

      Problema este ca de ce, noi, ca un popor roman unitar, format din multe natiuni, sa fim reprezentati de faptele unor membri ai minoritatilor romane fie ei maghiari, rromi, iranieni sau italieni.

      De ce atacul se face asupra tuturor cetatenilor romani (indiferent de ce muzica asculta)?
      • +5 (5 voturi)    
        Raspuns ! (Miercuri, 18 februarie 2009, 17:49)

        STEFAN A. [utilizator] i-a raspuns lui G

        Pentru simplu motiv ca sintem TOTI cetateni romani si cei din Italia au pasaport sau buletin ROMANESC !
        Cetatenia este una si nationalitatea nu conteaza in justitia internationala !
        Voi confundati doua notiuni complect separate !
        Se ataca natiunea de unde provin acesti criminali!
        Pentru care motiv se fac aceste atacuri, este o alta poveste !
    • +1 (1 vot)    
      problema (Joi, 19 februarie 2009, 10:02)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui STEFAN A.

      acum 7 ani, tiganii din jud.Cluj au comis (procente arestati autodeclarati tigani raportat la total populatie autodeclarata tigan) de 6 ori mai multe delicte decat romanii (aceleasi conditii statistice); ce-ti spune tie asta? ca nu conteaza etnia?
  • -1 (1 vot)    
    Au pierdut pasapoartele (Miercuri, 18 februarie 2009, 18:06)

    adevaratul mamaomida [anonim]

    de au stiut politistii italieni ca sunt tigani romani?
    Ca erau vorbitori de maghiara si cand au pus mana pe ei au crezut ca au gresit dupa nume....
    • +3 (3 voturi)    
      din pacate...astia sunt romani.. (Miercuri, 18 februarie 2009, 20:08)

      marlene [anonim] i-a raspuns lui adevaratul mamaomida

      au cetatenie romana si deci sunt romani, nimeni nu sta sa ii purifice daca au alat natiolanilate-actele legale dovedesc cetatenia..Cum spunea si Stefan, natinalitatea e una, cetatenia e alta..Pasapoartele le-au pierdut dar ei sunt intr-o evidenta, au arat oficialitatilor pasaportull..asa ca se stie..sunt cetateni de-ai nostri..Chiar daca nu ne place, din pacate multi ne fac de ras prin Europa
      • 0 (2 voturi)    
        solutie (Joi, 19 februarie 2009, 10:11)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui marlene

        facem ceva pe cretinismele corecte politic si reintroducem pe pasaport (si pe CI) rubrica etnie! de pilda, daca ai o moaca de tigan sadea, ti se va scrie pe document TIGAN, orice ai declara tu! cu asta problema e rezolvata.
  • 0 (0 voturi)    
    un pic de istorie (Joi, 19 februarie 2009, 10:31)

    srpc [utilizator]

    În anul 950, istoricul arab Hamza din Ispahan vorbea despre monarhul persan Bahram Gur, care şi-a încheiat domnia în jurul anului 438. De aici aflăm primele mărturii despre ţigani, cunoscuţi ca zotti sau luri. Astfel, regele Persiei îi cere omologului sau din India 12.000 de lăutari care ar fi urmat să distreze lumea şi să se stabilească in Persia pentru a deveni agricultori şi a munci pământul, primind în schimb vite, măgari şi grâne. 50 de ani mai târziu, în poemul epic naţional persan Şah (Cartea Regilor) aflăm că lurii (adică ţiganii) au mâncat grânele şi vitele refuzând munca pământului, şi au fost, drept urmare, izgoniţi de regele Bahram Gur. (Wikipedia) Suna cunoscut?
  • +1 (1 vot)    
    Inainte de toate sunt ROMANI (Joi, 19 februarie 2009, 12:22)

    cix [anonim]

    Nu conteaza etnia, religia, culoarea ec, dar in afara conteaza de cetatenia(de unde vii). In Italia , ca peste tot nu te intreaba nimeni de ce etnie esti, pe nimeni nu intereseaza. Ura e acum generala fata de toti romani,indiferent de etnie. De geaba va bateti cu pumnul in piept e tigan, e ungur ecc. Sunt cetateni roman, nacuti, crescuti in Romania (tara acum vazuta ca focar de infectie, cuib de delinguenti, incpabila sa si tina lepadaturile acasa). Singurul lucru de facut e ca statul Roman sa i si adune lepadaturile din toate inchisorile din UE si sa nu mai permita sa iasa la toti tiganii, borfasi,celor certati cu legea sa iasa. Este acelasi lucuru ce fac marile marci cand descopera ca un produs este stricat, il retrag de pe piata(fara sa nege sau sal apere). Daca tot o sa insistam ca italienii sunt rasisti ecc ca noi suntem buni, ca altii sunt de vina, o sa se aleaga praful de frumoasa noastra cetetenie, ca sa nu mai vorbim de restul efectelor.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by