Corespondenta din Roma

Al doilea caz Mailat - inca un roman este acuzat de viol si tentativa de omor la Roma 

de Miruna Cajvaneanu     HotNews.ro
Duminică, 20 aprilie 2008, 11:15 Actualitate | Diasporă


Ioan Rus
Foto: La Repubblica.it
Un nou caz Mailat ii readuce pe imigrantii romani in atentia opiniei publice din Italia. Un roman a fost arestat, in noaptea de joi spre vineri, in zona Garii La Storta, din nordul Romei, pentru ca ar fi violat si injunghiat o tanara de 31 de ani. Victima este fiica unui reprezentant diplomatic al Ambasadei statului african Lesotho. Spre deosebire, insa, de cazul Mailat, aceasta a scapat cu viata.

Potrivit La Repubblica.it, tanara a coborat din tren, iar la iesirea din gara a fost abordata de catre Ioan Rus, un cetatean roma in varsta de 37 de ani, care a înjunghiat-o in zona abdomenului si a violat-o pe un teren parasit din apropiere. Scena a fost surprinsa de doi tineri care au alertat fortele de ordine. Cazul a fost relatat pe larg de presa din Peninsula (Agentia AGI, TG Com, La Repubblica), care a subliniat asemanarile cu uciderea Giovannei Reggiani, caz in care principalul suspect este romanul Romulus Mailat.

In urma interventiei carabinierilor, agresorul a fost arestat, iar tanara a fost transportata de urgenta la spital în stare de soc. Politistii care se ocupa de caz spun ca fata a fost lovita cu violenta si a riscat sa isi piarda viata.

Episodul a fost preluat de intreaga presa italiana si chiar a intrat pe agenda electorala a lui Gianni Alemanno, candidatul partidului de dreapta Alianta Nationala pentru postul de primar al Romei. Sambata seara, Alemanno a invocat toleranta zero fata de imigrantii clandestini si s-a deplasat la locul în care a avut loc agresiunea pentru a da asigurari locuitorilor ca siguranta publica va fi una dintre prioritatile mandatului sau.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3064 vizualizari

  • +2 (4 voturi)    
    Pedeapsa cu moartea ? (Duminică, 20 aprilie 2008, 11:47)

    Razvan007 [utilizator]

    Oare este normal ca astfel de animale sa traiasca bine mersi 20 de ani la inchisoare dupa o fapta ca asta ?

    Cred ca statele Europene trebuie sa isi reevalueze pozitia fata de pedeapsa cu moartea. Oamenii vor sa creada cu tarie ca toti oamenii sunt "oameni", dar din pacate nu este asa.
    • 0 (2 voturi)    
      Aveti perfecta dreptate (Duminică, 20 aprilie 2008, 13:12)

      ALex [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

      Multi dintre cei din puscarii nu merita sa mai traiasca printre noi. Dar cativa (poate mai putin de 10 in toata Europa) ar putea fi condamnati la moarte fiind absolut nevinovati. Justitia nu are rolul de a-i condamna pe cei vinovati ci de a-i apara pe cei nevinovati, iar din cauza injustitiei fata de cei putini trebuie spus NU pedepsei cu moartea.
  • +1 (1 vot)    
    .... (Duminică, 20 aprilie 2008, 11:49)

    make21 [anonim]

    Inca o data se adevereste ca suntem o tara formata in mare parte din hoti si criminali
    • +3 (3 voturi)    
      tara asta... (Duminică, 20 aprilie 2008, 12:27)

      metro [anonim] i-a raspuns lui make21

      vorbeste pentru tine. Eu nu am omorat pe nimeni si nici nu am furat. Si ca mine mai sunt multi, deci ce ai tu cu tara asta? Cat despre acel criminal, sa-si faca treaba politia si justitia locala si sa nu ma mai deranjeze pe mine cu stiri de doi bani. Si, da, politistii ar trebui sa foloseasca mai des armamentul din dotare.
      • -2 (2 voturi)    
        Stiri de doi bani? (Duminică, 20 aprilie 2008, 16:02)

        Bufnitza Duminicala [anonim] i-a raspuns lui metro

        Stire de doi bani? O femeie a fost injughiata si violata.
        • 0 (2 voturi)    
          mda.....stire de 2 baniii (Duminică, 20 aprilie 2008, 22:23)

          chyio [anonim] i-a raspuns lui Bufnitza Duminicala

          sa fim realisti cand s-a zis ceva de bine despre romani.....??? cand mutu a dat gol...?????sau cand ce???? asta e ...traim intr-o tzara destul de corupta...in care toata lumea face ce-l taie capul....
          asa ca nu va mai mirati cand cineva injunghie sau violeaza pe altcineva.....desi asta e destul de anormal:I
    • -2 (4 voturi)    
      Atentzie Dle Make21 (Duminică, 20 aprilie 2008, 12:34)

      atentzie dle make21 [anonim] i-a raspuns lui make21

      Imediat vor apare oamenii de bine (probabil sunt acum la biserica & se roaga...) & va vor nota negativ, va vor combate constructiv, ishi vor aduce aminte de cat de ticaloshi au fost romanii & ce oameni cumsecade dacii etc. Riscati mult! Tovarashii de la hotnews inca nu au primit indicatzii de la cotroceni cum sa trateze cazul. Nu e bine. Nu traitzi bine. O mica corectzie totushi mi-ashi ingadui: nu IN MARE PARTE, ci IN CEA MAI MARE PARTE...
    • +2 (4 voturi)    
      In mare parte??!!! (Duminică, 20 aprilie 2008, 12:46)

      ccr [utilizator] i-a raspuns lui make21

      In mare parte?? Vorbesti de parca tot anturajul tau se lauda cu astfel de fapte. Sunt cazuri izolate dar care ies in evidenta prin atrocitatea faptelor. Stai linistit, nu sunt romanii nici cei mai hoti, nici cei mai violatori, nici cei mai criminali. Sunt in schimb destul de iuti in a se lepada de tara (pana la prima victorie mai importanta a nationalei de fotbal). Trist.
    • +2 (2 voturi)    
      make21 (Duminică, 20 aprilie 2008, 13:41)

      GRIG [anonim] i-a raspuns lui make21

      SI DE TIGANI
  • +3 (3 voturi)    
    Si asta e tot "roman" (Duminică, 20 aprilie 2008, 12:41)

    Dan [anonim]

    Cand infractiunile sunt facute mai ales de o anumita etnie poate ca ar fi mai bine sa se faca diferenta intre cetatenie si etnie.
    • +1 (1 vot)    
      De acord (Luni, 21 aprilie 2008, 14:49)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Dan

      E adevarat ca sunt CETATENI romani, dar nu etnici romani. De ce sa fim blamati noi pentru altii? Chiar daca mai sunt si infractori etnici romani, oricum se pare ca nu sunt atat de violenti.
  • -1 (3 voturi)    
    Intrebare (Duminică, 20 aprilie 2008, 12:54)

    ulise [anonim]

    Asta e rRoma ? Nu e roman e rus il chema Ivan Rus
    Romani sint sfintzi.
  • 0 (0 voturi)    
    ce se inatampla de fapt? (Duminică, 20 aprilie 2008, 12:59)

    roman [anonim]

    s
  • 0 (0 voturi)    
    TIGANI (Duminică, 20 aprilie 2008, 13:40)

    grig [anonim]

    make21 ai uitat sa spui si de TIGANI
  • 0 (2 voturi)    
    Purceii de la conducere (Duminică, 20 aprilie 2008, 13:58)

    Florin [anonim]

    adica numai daca ajunge Primar va avea toleranta 0 pentru clandestini, dara dece numai in cazul ca va ajunge primar, dece nu si ca cetatean a-l Romei.
    Dece va avea toleranta 0 fata de criminali clandestini si nu si fata de criminali italieni.
    Nu este singura crima in Roma si in Italia, in acea zi dara asta ajunge pe prima pagina.
    De asta se folosesc magnatii, ca purcelul asta de sus (Gianni Alemanno) sasi faca electoratul.
    Atatia oameni culti in acea Italie dara si o mare de dobitoci.
    Criminali are fiecare tara, si romania slava domnului, dara asta nu inseamna ca santem toti criminali.
  • -2 (2 voturi)    
    infractionalitate (Duminică, 20 aprilie 2008, 14:02)

    gica_contra [anonim]

    Ceea ce numim ,,infractionalitate", este de fapt un aspect normal al vietii. Gasesti asa ceva pana si in regnul vegetal. Sa nu ne grabim sa condamnam la moarte pradatorii, sau, sa-i eliminam definitiv (inchisoare pe viata). Este o greseala. Sistemele in care am trait pana acum, ne-au transformat in victime cu stampila. Asta s-a si vrut. Realitatea este ca suntem la cheremul fie al celor dornici de putere si control, fie la cheremul infractorilor. Daca e cineva care crede ca poate face fata CU ADEVARAT in macar una situatii (hehe, barbat adevarat), se insala amarnic. Adaptarea, nu este permisa de nici un sistem. Sistemul de legi scrise este conflictual. Nu te poti apara la nevoie. Daca ar fi observat intentia si ar fi avut posibilitatea, credeti ca femeia l-ar fi ucis!? Eu cred ca ar fi cautat o solutie imediata, ridicola, de a scapa cu viata si libertatea in acelasi timp.
  • +3 (3 voturi)    
    din nou treaba militiei romane e facuta de altii (Duminică, 20 aprilie 2008, 14:13)

    make [anonim]

    nu stiu cum dracu', dar militienii romani nu ii prind niciodata pe astia.
  • +1 (1 vot)    
    .... (Duminică, 20 aprilie 2008, 14:39)

    make21 [anonim]

    Da am uitat sa zic si de tigani dar din cate stiu eu si ei fac parte din tara asta deci sunt inclusi impreuna cu unguri si toate natiile care mai locuiesc.Iar o mare parte poate insemna 10, 20 ,30,40,50, 60....% din populatie.Daca ne uitam la politicieni nostri sunt cu toti niste hoti , politisti mai toti la fel si lista poate continua , credeti ca s-au schimbat obiceiurile de pe vremea lu ceasca cand primu lucru cand ajungea cineva la job era sa vada ce poate fura ?
  • -1 (1 vot)    
    Aducere aminte (Duminică, 20 aprilie 2008, 16:43)

    Stan [anonim]

    Ba diplomati romani comunicati italienilor ca cei ca Mailat sau Rus isi spun "rromi" deci sunt rude apropiate cu ei italienii (se trag impreuna de la Roma antica) asa ca sa nu se supere pe fratii lor si sa-i inteleaga.
    • +1 (1 vot)    
      rromi si romani (Duminică, 20 aprilie 2008, 20:37)

      PaulR [utilizator] i-a raspuns lui Stan

      Stan vorbesti prostii. Cuvantul 'rrom' nu are nimic de a face cu Roma, cu roman sau cu Romania; e un cuvant cu alta origine, care in limba romani inseamna 'om'; tiganii/rromi nu il folosesc pentru a se asemana cu romanii sau cu Roma. Chiar daca cuvintele se aseamana un roman care stie sa scrie un mesaj pe net (adica tu) ar trebui sa stie ca au alta origine.
      Pe de alta parte nu inteleg de ce atunci cand un cetatean roman comite o infractiune afara repede toata lumea sare ca e tigan. Desi e clar ca sunt sunt multi tigani romani care comit infractiuni cred ca e evident ca si etnicii romanii fac acelasi lucru. Infractorul din poza de mai sus nu pare a fi tigan ci roman.
      • +2 (2 voturi)    
        rromi si romini (Duminică, 20 aprilie 2008, 22:51)

        Stan [anonim] i-a raspuns lui PaulR

        Esti tanar PaulR. Evident ca stiu de unde vine cuvantul 'rrom'. Daca citeai postarea mea cu atentie vedeai ca are un caracter ironic. Evident ca mai trebuie sa si glumim. Asta este un aspect dar mai exista si altul, de multe ori in perioada comunista si dupa s-a folosit confuzia intentionata intre termeni. Alexandru Graur ne-a invatat dupa 1944 ca nu suntem "romani" adica urmasii Romei ci suntem "romini". Cine crezi ca mai remarca diferenta intre un "r" si doi de "r". Altceva, pana acum cativa ani pe pasapoartele noastre romanesti la nationalitate scria "rom" iarasi "r"-ul buclucas o singura data nu de doua ori. Asa ca mi-am permis sa fac si eu o gluma ironizand italienii pe baza unei asemanari de nume "rrom" si "Roma". In rest sunt de acord cu tine infractorul este infractor si nu conteaza etnia lui si nici nationalitatea.
        • 0 (2 voturi)    
          despre oameni (Duminică, 20 aprilie 2008, 23:47)

          PaulR [utilizator] i-a raspuns lui Stan

          Stan am sesizat partial ironia mesajului tau dar nu am apreciat gluma in contextul de fata. Mai mult decat ignoranta de care te-am banuit m-a deranjat faptul ca sugerai ca inclusiv infractorul din cazul de fata e tigan. Cred ca respectiva etnie are destul probleme de imagine ca sa ii mai punem noi altele in carca.
          Faptul ca intr-o prima faza a comunismului Romania a devenit Rominia si s-a incercat stergerea legaturii Romania-Roma nu cred ca ar trebui sa ne determine sa ii privam pe tigani/romi de cuvantul cu care se numesc ca neam (nu sugerez ca ai spus asta). Traiesc afara si cand discutand intalnesc oameni care nu fac diferenta dintre cele 2 etnii (se intampla rar, romii locuind si fiind cunoscuti ca minoritate in multe tari) le explic deosebirile. Incerc insa sa nu fac asta pentru a arata ca eu sunt dintr-un neam mai 'bun' decat ei, tiganii - ataseaza orice epitet degradant - ci doar ca suntem etnii diferite. Imi cer scuze daca tratez chestiunea prea serios dar cred ca aducerea tiganilor in modernitate si integrarea lor sociala se va face foarte greu si de cele mai multe ori atitudinea celorlalti (majoritarii) nu ajuta foarte mult.
          • 0 (2 voturi)    
            Asa e (Luni, 21 aprilie 2008, 12:24)

            Margicu [anonim] i-a raspuns lui PaulR

            Ma bucur ca mai gasesc si astfle de comentarii. Intr-adevar endonimul de rom este atestat in scris inca de la inceputul secolului al XX-lea si a fost cel mai probabil folosit din vechime de membrii etniei. Integrarea romilor este o problema complexa, ingreunata de secole de sclavie, care lasa sechele adanci si care au aut efecte nu atat de diferite la romi si la populatia de culoare din SUA (doar ca acolo ultimii 50 de ani au schimbat multe). Referitor la criminalii din Italia este foarte clar ca exista si un mediu local, si un haos administrativ si legislativ care a adus tara in situatia aceasta. Doar ca a incerca sa inlocuim prejudecatile anti-romanesti cu prejudecati anti-tiganesti este nu numai periculos dar si ineficient.
          • +1 (1 vot)    
            despre Oameni si nu altfel (Luni, 21 aprilie 2008, 12:29)

            Dan [anonim] i-a raspuns lui PaulR

            Vezi PaulR tu zici "m-a deranjat faptul ca sugerai ca inclusiv infractorul din cazul de fata e tigan."
            De asta ziceam ca esti tanar, eu am trecut de mult timp de momentul in care apreciam oamenii dupa etnie. Oamenii se apreciaza dupa ce fac si ce sunt in viata nici dupa etnie, nici dupa nationalitate, nici dupa studii. Din acest motiv mi-am permis gluma. Eram convins ca rad de cei ce mai gandesc aiurea.
  • +2 (2 voturi)    
    Propunere (Duminică, 20 aprilie 2008, 20:38)

    senatoru' [anonim]

    Iata o propunere legislativa : "Cetatenii romani care au comis infractiuni(nu contaventii) in afara teritoriului Romaniei sa "beneficieze" de dublarea pedepsei (cea din tara respectiva + cea din Romania dupa extradare)".
    Ce ziceti?
  • 0 (2 voturi)    
    din nou (Duminică, 20 aprilie 2008, 23:28)

    adam [anonim]

    o Doamne din nou ,iar ne vor privi ca pe niste violatori si ucigasi pe toti romanii de aici
  • -1 (1 vot)    
    poate... (Luni, 21 aprilie 2008, 2:34)

    gulcker [anonim]

    make21, poate tu te crezi hot si criminal, eu nu!!! si nici nu cred ca romania este o tara de hoti si criminali. mafia a fost inventata la noi? stii cum sunt italienii priviti in canada si state? stii ce au facut in anii 50? astea sunt povestioare fata de ce teroare au impartit ei pe un continent intreg.
  • 0 (2 voturi)    
    din pacate (Luni, 21 aprilie 2008, 7:33)

    dedeiu [anonim]

    Atunci cand cineva nu intelege printr-o cale diplomatica, este NEVOIE de forta si aici ma refer la friica. Ai violat? Ok, tortura ca la securitate, ba chiar mai rai pana iti iesi din minti si iti juri de nebun ca nu o vei mai face. Nu vad alta solutie.
  • 0 (2 voturi)    
    ATENTIE (Luni, 21 aprilie 2008, 9:44)

    alina [anonim]

    ATENTIE LA GENERALIZARI! O greseala pe care multi dintre noi o comitem e aceea de a generaliza un fapt, un lucru! E drept ca traim in aceeasi societate, dar nu trebuie sa uitam ca fiecare are personalitatea, individualitatea lui. Drept urmare, atat cazul lui Mailat cat si a lui Ioan Rus nu trebuie sa devina eticheta pentru tara aceasta si implicit pentru locuitorii ei. E trist ceea ce s-a intamplat si poate se va mai intampla pentru ca instinctul agresivitatii exista in noi toti, educatia fiind cea care o mai poate infrana. Ma deranjeaza faptul ca nu suntem uniti,ca nu ne aparam imaginea tarii si implicit a noastra si preferam sa ne cufundam in stereotipuri de genul <tara de hoti si criminali> Romani, hai sa gandim matur!
    • 0 (2 voturi)    
      eticheta (Luni, 21 aprilie 2008, 12:31)

      levi [anonim] i-a raspuns lui alina

      E pusa de demult si nu vad cum o sa scapam de ea,au grija baieti astia Mailat&co!
  • +2 (2 voturi)    
    propunere soc (Luni, 21 aprilie 2008, 10:00)

    agora [anonim]

    propun cate un "ciomu"pt violatori !!!
    /castrarea violatorilor/
  • +2 (2 voturi)    
    Si totusi, prea multi violatori! (Luni, 21 aprilie 2008, 12:16)

    George [anonim]

    A propos de generalizari. Cineva mai sus sustine ca este o greseala sa facem generalizari, sa nu ne asumam ca Romani infractiunile/violurile/crimele comise de cetateni romani. Ei bine, pana sa ne asumam noi sau nu ce se intampla, Italia ne atribuie aceasta eticheta deja, va invit sa cititi editia de astazi in Corriere della Sera (ziar central) http://www.corriere.it/politica/08_aprile_21/trocino_94996cb4-0f63-11dd-aca8-00144f486ba6.shtml
    Reprterul il intreaba obsedant pe ministrul de interne italian daca partidul sau isi asuma "greseala" politica de a fi sprijinit intrarea Romaniei in UE.
    Am sesizat si ieri pe canalele tv italiene ca italienii nu trateaza infractiunile respective in mod punctual, ci globalizant, cu eticheta "Romani, Romania" ! Este dreptul lor de a proceda asa, chiar daca nu tocmai corect, etic! Crima nu are identitate nationala, desi uneori ma intreb de ce nu exista referinte in Italia despre crime comise de catre imigranti bulgari , unguri, etc.! Oare de ce?
    • 0 (0 voturi)    
      Nu e drept, dar... (Luni, 21 aprilie 2008, 13:29)

      acs24 [utilizator] i-a raspuns lui George

      Intr-adevar, NU este drept sa fim catalogati cu totii drept "infractori" din cauza unui Mailat sau Rus, dar, din pacate, romanii din Italia detin suprematia in clasamentul general al strainilor delincventi de pe teritoriul italian. Sincer, nu am auzit pana acum de infractori unguri...Oare de ce?
    • 0 (0 voturi)    
      Probabil (Luni, 21 aprilie 2008, 13:46)

      MB [anonim] i-a raspuns lui George

      .. ca imigrantii unguri, bulgari prefera alte tari, din Europa sau alta parte, sau sint prea putini. E vorba si de preferinte formate in veacuri de istorie. Romanii, si rromii romani, au preferat Italia sau Spania, in mare parte pt ca limba e foarte asemanatoare cu cea romana, si integrarea se face mai usor.

      O mare problema e ca au plecat de acasa cu o psihologie care ii face fie foarte vulnerabili la abuzuri, fie ii predispune la acte anti-sociale, uneori foarte grave. Adica au invatat fie ca se pot juca cu un sistem judiciar confuz si amnezic, fie sa astepte altcineva sa le apere drepturile, sau sa se ocupe de ei .

      De altfel asta a fost, cred, principalul motiv pt care nu ati auzit prea mult de fapte comise de rromii din Ungaria, Rusia, Bulgaria, sau unde or mai fi, ci de rromii romani - asa ca cei care ii acuza non-stop pe tigani de imaginea proasta a romanilor , ar trebui sa se gindeasca mai intii unde au invatat sa se comporte asa .
      ....Si apoi e foarte usor, convenabil, si politic sa generalizezi...
  • +1 (1 vot)    
    Parerea romanilor din Italia (Luni, 21 aprilie 2008, 13:55)

    S.U. [anonim]

    Ar fi bine de aflat si parerea romanilor care traiesc in Italia. Cititi o astfel de parere, cu care ma declar total de acord la adresa http://www.ovidius.it/blog.htm.
  • +1 (1 vot)    
    atacatorul (Miercuri, 23 aprilie 2008, 12:00)

    costica [anonim]

    Orice roman adevarat se intreaba :e roman sau TIGAN ? Conteaza F. mult pt.noi romanii. Cine poate raspunde ptc. e F.important pt. imaginea noastra actuala ?????
  • 0 (0 voturi)    
    tiganii (Miercuri, 23 aprilie 2008, 12:26)

    Costica Busuioc [anonim]

    As vrea sa aflu pareri avizate: tiganii rromi sunt mai primitivi,salbateci ,neintegrati in societate decat tiganii din celelalte tari ????
  • -1 (1 vot)    
    stati ca nu stim daca e vinovat (Miercuri, 23 aprilie 2008, 16:20)

    Alex [anonim]

    Stati asa ca nu stim daca e vinovat de ceva.
    Pana una-alta nu stim nimic in afara de aceasta stire (care vine din presa italiana).
    Acum imaginati-va, pentru un minut, ca sunteti un romales in Roma. Hai, please...
    Bun, toata lumea e cu ochii pe tine in urma cazului Mailat, toti abia asteapta sa te prinda cu ceva. Si tu ce faci? Pai fix tot aia, violezi si bagi cutitul? Unde, in gara, unde-i full de lume? Si pe cine agatzi, pe una imbracata exemplar, fata unui mare ciumec?
    Nu cred ca ala e chiar atat de prost.
    Pe de alta parte mai sunt niste chestii... Parca prea des, in ultimul timp, victimele sunt numai din lumea buna, nu vi se pare? Nu violeaza astia nicio tanara fara pedigree dar care arata de-ti pica fatza. Ce, astia aleg numai fete ale oamenilor importanti?
    Sunt alegeri, dreapta e disperata sa faca ceva, se reia tema clasica, emigrantii sunt de vina. Stiti cum e, lumea (lumea adica oamenii chiar de rand, da' multi) abia asteapta sa le-arunci o tema d-asta, sa dea si ei vina pe cineva (la noi e modelul cu ungurii). Sunt multi emigranti in Italia insa nu prea poti sa dai vina pe toti fiindca, daca zici la ziar ceva de arabi, maine explodezi cu masina cu tot. Daca zici de marocani, ai belit-o cu tot cu familie. Dar daca zici de tigani... eh, merge, risti cel mult sa-ti iei o bataie. Astia nu se aliaza si nu strang fonduri sa-ti puna o mare bomba ca sa-ti zboare casa, dar arabii da.
    Nu zic ca asta n-ar fi vinovat... dar hai sa mai stam si sa mai vedem. Deocamdata pare cusuta cu atza cam alba, nimeni nu e atat de prost sa faca prostia aia in momentul asta.
  • 0 (0 voturi)    
    uite ma! (Joi, 24 aprilie 2008, 10:40)

    Pandi [anonim]

    Cu fata aia de saltea transpirata arata de la un kilometru a infractor. Problema e ca multi smecheri s-au cam plictisit de meleagurile mioritice si s-au carat pe meleaguri mediteraniene.
    Nu demult am vazut un reportaj la ProTV, cu niste "baieti descurcareti", care au aratat live cum se "opereaza" intr-un supermarket. Asa nu se poate da exemplu pozitiv!
    Tipul asta ,cariuia presupun ca munca ii pute, s-a gindit sa dea si el lovitura. A poftit la "ciocolata". Nici nu ma mir ca vom intra in citeva tari iar cu viza.
    Oamenii cinstiti lucreaza acolo. Taranii ca asta ne fac de cacao. Si cind vrei sa-ti petreci concediul ca om normal,civilizat, muncitor undeva in exteriorul tarii te pomenesti ca esti bagat in aceeasi oala cu personaje gen cel mai sus amintit.
  • 0 (0 voturi)    
    salvati romania (Vineri, 25 aprilie 2008, 9:16)

    costy_sr [utilizator]

    au ajuns in italia toate lepadaturile din romania, care ne fac pe noi oamenii cinstiti de aici sa ne fie rusine sa spunem ca suntem romani. am pierdut si o sa pierdem mult in imagine din cauza acestor tentative de oameni care se preteaza la aceste fapte oribile. romania este o tara cu o cultura si o istorie adevarata care a fost de secole aparata cu sange de eroii nostri.......aceste bestii de oameni nu fac altceva decat sa pateze drapelul romanesc in lume.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by