Teatrul LUNI de la Green Hours anunta pentru saptamana urmatoare doua premiere teatrale. Reprezentatiile L-V:8-16 - de Ioana Paun dupa “Cred ca nu m-ati inteles bine” de Rodrigo Garcia si Zdrente in regia lui David Schwartz, o productie semnata de Mihaela Michailov, dupa Chuck Palahniuk, vor putea fi vizionate marti, 8 aprilie si respectiv miercuri, 9 aprilie, la sediul din Calea Victoriei 120 a Teatrului LUNI, urmind sa „itinereze” prin diferite alte locatii neconventionale din Bucuresti si din tara.

Cele doua spectacole ale Teatrului LUNI de la Green Hours reprezinta premierele 2 si 3 din cadrul proiectului itinerant tangaProject - „4X4 - platforma mobila de observatie urbana”.

Spectacolul L-V:8-16, in regia Ioanei Paun, are un singur personaj, interpretat de Lari Giorgescu. Spectacolul are ca subiect viata personajului sau, o viata obisnuita, ca a tuturor, care se desfasoara dupa o multime de regulii. Un tinar care la 6 ani voia sa schimbe lumea si care la sfarsitul zilei zace in fata televizorului.Un spectacol despre un oras care a devenit un mare cubicle, in care lucreaza armate de tineri, 8 ore pe zi, 5 zile pe saptamana si care in timpul liber se screm sa ajunga la Movieplex. Care isi fac planuri cu o jumatate de an inainte pentru un all-incusive, in Tunisia. Care isi traiesc viata intre rate si serviciu.

Cea de-a doua premiera, Zdrente, in regia lui David Schwartz, are in distributie actorii Ionut Grama, Diana Cavallioti, Raluca Tudorache si Alexandru Potocean.

Spectacolul aduce in atentie nevroza blazarii si a inventarii noilor mituri urbane, conventii schimbate temporar cu altele pentru ca e mult prea anost sa poti sa faci absolut tot ce iti doresti. Mizeria poate fi noua dogma a milionarilor. Saracia poate fi noul club cu circuit inchis.

Proiectul „4X4 - platforma mobila de observatie urbana” initiat de tangaProject si produs de J.O.I.N.T. Theatre si UNATC in parteneriat cu Teatrul LUNI are in vedere productia a patru spectacole ale caror prime reprezentatii au loc la Green Hours, urmand sa itinereze spre alte spatii teatrale, cu reveniri punctuale la „teatrul mama”.