Proiectul editorial „Brandul de tara – Romania” va fi lansat luni, 18 februarie, ora 14.00, la Casa Oamenilor de Stiinta din Bucuresti. „Brandul de tara – Romania” este o lucrare colectiva la care participa studenți si specialiști din spatiul cultural actual si din domeniul brandingului autohton, coordonata de prof. Emilian M. Dobrescu, Lucian Trasa, Natalia Cimpoca si Vladimir Chira. Printre autori vor fi cu usurinta remarcate nume ca Horia Roman Patapievici, Mihai Ghyka, Stefan Liute, Monica Cercelescu, informeaza Centrul de Studii în Transbranding .

Lucrarea incearca sa ofere o sinteza pertinenta de informații referitoare la subiectul brandului de tara, un subiect recent pentru Romania si foarte dezbatut, pentru rezolvarea caruia s-au investit semnificative resurse si pentru care – din pacate - pana in momentul actual nu a fost gasita nicio soluție viabila.

Volumul aparut la Editura Sigma este dedicat in primul rand specialistilor in comunicare si domeniile conexe, oferind in acelasi timp o lectura agreabila publicului larg.