Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un proiect care promovează arta advertising-ului ca pe o formă neconvențională de divertisment, pentru o categorie importantă de consumatori: ”the trend setters” sau cei ce aspiră să devină inovatori. Acest proiect asigură contactul direct cu cei interesați: clienți-consumatori (existenți și potențiali), prin transmiterea unui mesaj către o piață dinamică. În România, Noaptea Devoratorilor de Publicitate este considerat unul dintre cele mai importante evenimente mass-media și beneficiază de o promovare pozitivă și extinsă la nivelul societății.

Proiectul a fost conceput de Jean-Marie Boursicot și a pornit de la pasiunea acestuia de a colecționa spoturi publicitare. Inițial, proiectul a fost dezvoltat numai în Franța, începând cu anul 1981. În 1989, Noaptea Devoratorilor de Publicitate a fost introdusă în Canada, SUA și Australia, urmând ca din 1994 să ajungă în Asia și în Orientul Mijlociu.

Prima ediție românească a evenimentului a fost organizată de DaKINO Production în 1995 în București și a dat startul unei tradiții de peste 20 de ani, care s-a extins treptat și în alte orașe din țară.

EDIȚIA 23

Ediția de anul acesta va avea loc pe 10 noiembrie la Berăria H din București și, simultan, la Cinema Florin Piersic din Cluj.

Evenimentul din capitală va începe la ora 21:00, cu un show de stand-up comedy prezentat de Mihai Bobonete, apoi va continua cu proiecția a patru calupuri publicitate generaliste, caracteristice Nopții Devoratorilor de Publicitate, prezentate în premieră publicului din România. În pauzele dintre calupuri vor fi proiectate spoturile sponsorilor și partenerilor evenimentului. De asemenea, vor avea loc concursuri, activități interactive etc.