Cum se raspandesc ideile?
În Contagios veți citi, de exemplu, cum a devenit celebru un restaurant de lux prin intermediul unei banale fripturi cu brânză, cum reclamele anti-drog se poate să fi crescut, de fapt, consumul de substanțe interzise și cum a fost posibil ca un filmuleț despre unul dintre cele mai plictisitoare produse, un blender, să aibă peste 200 de milioane de vizualizări. Indiferent că sunteți managerul unei mari companii, că dețineți o afacere mică, pe care doriți să o promovați, că sunteți pe punctul de a obține o funcție politică sau că lucrați în domeniul sănătății și doriți să faceți o schimbare, Contagios vă va explica modul în care produsele și ideile voastre pot deveni captivante.
Jonah Berger este creativ, serios, îndrăzneț și glumeț deopotrivă. Dacă analizezi cercetările sale, o acțiune comparabilă cu a admira o operă de artă într-un muzeu, începi să privești viața dintr-o cu totul altă perspectivă. Nu cred că există un exemplu mai bun despre cum fi folosite științele sociale pentru a pune în valoare atât lucrurile banale cât și cele extraordinare din viața de zi cu zi.
Dan Ariely, autorul cărții Irațional în mod previzibil
Dacă dispui de un buget redus, dar vrei să ai impact pe piață, Contagios este cartea de care ai nevoie. Vei învăța ce anume trebuie să faci ca vestea despre produsul tău să se răspândească într-un ritm amețitor.
Chip Heath, co-autorul cărților Made to Stick și Decisive
Viralitatea e forma supremă de native advertising. Cum să beneficiezi de vorbele, gândurile și acțiunile celorlalți – iată misiunea îndeplinită a lui Jonah Berger prin această carte.
Alina Stepan, Managing Director Ipsos South-East Europe
Contagios este un proiect al editurii Publica, susținut de Ipsos Research România.
Bestseller
New York Times
Cea mai bună carte de marketing a anului 2014 American Marketing Association
Jonah Berger este profesor de marketing la Colegiul Wharton al Universității din Pennsylvania. A publicat zeci de articole în reviste academice de top, iar lucrările sale au fost citate în The New York Times, The Wall Street Journal, The Washington Post, Science, Harvard Business Review, Wired, BusinessWeek și Fast Company. Lucrările sale de cercetare au fost prezentate pe larg în ediția specială anuală a The New York Times Magazine, Year in Ideas.

Katalin Karikó, biochimista care a dezvoltat tehnologia mRNA, despre durata de eficacitate a vaccinului BioNTech - Pfizer, pentru HotNews.ro: „Dacă cei vaccinați nu se infectează, nu vom avea nevoie de o altă doză”
INTERVIU Paun Rohovei, însărcinatul cu afaceri al Ucrainei: Rusia a pregătit infrastructura militară din Crimeea pentru desfășurarea armelor nucleare / Obiectivul Moscovei - transformarea Crimeii într-un „portavion de nescufundat”
„Recensământul bugetarilor”. Liviu Mălureanu, președinte ANFP: Prin proiectul bugetar vrem să mapăm toți bugetarii, câți sunt, ce salariu au și ce fac / Concursuri naționale pentru posturile din administrație INTERVIU
Când marketingul ne păcălește să cădem în capcana consumului irațional/ Sunt diamantele valoroase sau nu?