Volumul "Efectele Publicitatii", pe numele sau initial "Cum sa faci publicitate", este un proiect al IAA Publishing House care isi propune sa umple deficitul datorat lipsei unei traditii sau al scolilor de profil. Cartea este un fel de "lectura obligatorie" pentru publicitari (indiferent de nivelul carierei), pentru clientii de publicitate si pentru specialistii în comunicare, urmarind sa ridice nivelul real al celor care lucreaza în industrie si, în acelasi timp, sa aduca forte proaspete din exterior.

„Efectele publicitatii” este mai mult decat o traducere a editiei originale scrisa de Brigitte Weiss, fiind adaptata pietei romanesti. Astfel, pe langa aspectele teoretice, cele 11 capitole contin si exemple si studii de caz locale, care fac ca aplicabilitatea informatiilor teoretice sa fie evidenta, contribuind totodata la relevanta cartii pentru cititorii romani.

Acoperind teme precum Strategia si pozitionarea (capitolul 3), Cum functioneaza instrumentele publicitatii (capitolul 5), Planificarea campaniei de publicitate (capitolul 8) sau Publicitate castigatoare de premii (capitolul 11), volumul „Efectele publicitatii” prezinta un set de sugestii si guideline-uri menite sa vorbeasca nu atat de o dimensiune a succesului în publicitate, cat de o dimensiune a eficientei acesteia. De ce eficienta? Pentru ca, la sfarsitul zilei, publicitatea ar trebui sa ne faca viata mai usoara, ajutandu-ne sa luam cele mai bune decizii si simplificandu-ne astfel existenta.

Totodata, cartea cuprinde un dictionar extensiv ce descrie explicit aspecte caracteristice industriei de publicitate precum: termenii utilizati în publicitate, tipologia serviciilor de publicitate, etc.