VIDEO "Pozitia Copilului", cel mai premiat film romanesc din ultimii ani, criticat de un deputat PSD de la tribuna parlamentului: "Nu cumva acel film a fost premiat pentru ca se doreste denigrarea poporului roman?"

de I.R.     HotNews.ro
Marţi, 24 septembrie 2013, 13:28 Actualitate | Cultură


Victor Cristea (PSD)
Foto: Camera Deputatilor
Deputatul PSD de Vaslui a luat cuvantul la tribuna parlamentului in cadrul unei dezbateri referitoare la o lege prin care se reglementeaza Ordinul Artistilor si a declarat ca filmul "Pozitia Copilului", castigator al Ursului de Aur la Berlin si propunerea Romaniei la premiul Oscar, ne "face inculti", ne denigreaza si isi bate joc de invatamantul romanesc, afirmand ca a vrut sa iasa din sala cand a inceput sa se injure in film, ceea ce "nu este frumos", pentru ca astfel "se trage concluzia" ca toate familiile in Romania procedeaza astfel.

"Am vrut sa ies din sala cand a inceput filmul. Noi venim sa ii mai dam artistului bani? Sa ne denigreze si sa ne faca inculti?!", a declarat deputatul de la tribuna Parlamentului, citat de Antena 3.

El a sugerat ca strainii ar fi premiat filmul mai degraba ca sa rada de invatamantul romanesc si sa il dea exemplu negativ.

Producatorul filmului, Ada Solomon, a declarat intr-o interventie telefonica la Antena 3, ulterior, ca nu intelege care este legatura intre film si invatamantul romanesc sau copii, nefiind un film pentru copii, dimpotriva, fimul are un rating prin care este interzis copiilor.

""Cu cateva luni in urma am vazut cu un coleg de-al meu un film, 'Pozitia copilului'. M-a impresionat foarte mult... Dupa un timp aud ca este premiat acest film. Am vrut sa ies din sala cand a inceput filmul.... Cu cuvinte atat de urate.... Noi ne chinuim sa dam o educatie copiilor la scoala si in filmul ala numai niste obscenitati, trivialitati, injuraturi... Copilul catre mama, ii spunea tot felul de lucruri urate. Nu cumva acel film a fost premiat pentru ca se doreste denigrarea poporului roman si minimalizarea activitatii in invatamantul nostru? Si noi venim sa-i mai dam artistului... Pe ce bani?... Sa-l si legiferam sa denigreze si sa ne faca inculti. Cu ce bani a facut acest film, l-a facut cu bani din buzunarul lui, din salar (sic)?"

"Cred ca trebuie mai multa atentie. Eu stiu ca in Constitutie este dreptul de exprimare, dar dreptul de exprimare prin munca, prin roadele muncii. Noi mergem in Europa sa ne vindem inteligenta si nu sa ne vindem injuraturile si sp ii invatam si pe aia sa injure,"
a spus deputatului, fost primar de Vaslui timp de 16 ani (1992-2008), secretar al Comisiei de Invatamant, Stiinta, Tineret si Spor la tribuna parlamentului, unde se discuta legea de reglementare a Ordinului Artistilor.

Amintim ca filmul "Pozitia Copilului", in regia lui Calin Peter Netzer, cel mai succes film romanesc in ultimii 11 ani, a fost realizat cu finantare din partea Centrului National al Cinematografiei.



Replici in parlament, imediat dupa luarea de cuvant:

Viorel Hrebenciuc: "Sa inteleg ca trebuie sa ii lasam sa injure doar in engleza?"

Remus Cernea: "Nu cred ca este caderea parlamentarilor sa judece manifestarile artistice si sa nu atacam artistii in Romania indiferent daca suntem de acord sau nu".

Ulterior, Cristea a intervenit telefonic la Antena3 si a reluat aceeasi idee. "Mi-am exprimat un punct de vedere - nu trebuia sa se expimre cu cuvinte urate si injurii se ajunge la concluzie ca este o dominanta in familia romaneasca, ca acestea sunt efectele educatiei si familiei, lucru care nu este adevarat." El a amintit in acest context de "rezultatele bune ale elevilor si profesorilor" la concursurile internationale. "Noi daca am intrat in UE nu am intrat sa ne cocotam pe locuri fruntase cu lucruri rele".

Cristea spune ca nu judeca daca filmul a meritat sau nu, intrucat "acolo este un juriu", "am spus insa ca nu este frumos sa folosim cuvinte urate".

El a negat ca ar fi afirmat in parlament ca juriul a premiat filmul pentru a rade de invatamantul romanesc. "Cred ca acolo cand s-a premiat mai se doreste sa se prezinte si astfel de accente negative din Romania, in sensul asta".

Lungmetrajul premiat cu Ursul de Aur la Festivalul de la Berlin, in luna februarie, a inregistrat 100.063 de spectatori in Romania. "Pozitia copilului" a surclasat productii precum "Filantropica", de Nae Caranfil (91.958 de spectatori), si "4 luni, 3 saptamani si 2 zile", in regia lui Cristian Mungiu (70.953 de spectatori), pelicule care au ocupat locuri fruntase in box office-ul romanesc din ultimii ani, informeaza un comunicat de presa citat de Mediafax.

"Pozitia copilului" a depasit recordurile si la capitolul incasari, cu 1.202.023,7 lei, cele mai mari pentru un film romanesc in ultimii 20 de ani.























14724 vizualizari

  • +55 (63 voturi)    
    Reprezentanti ai natiunii ? (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:33)

    taticutu [utilizator]

    Ce inseamna sa fi limitat...
    • +40 (44 voturi)    
      Atata pot! (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:32)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

      Acest film are nevoie de un sequel, "Pozitia imbecilului"...
      • +13 (15 voturi)    
        R: Deputat (Marţi, 24 septembrie 2013, 15:49)

        ealexs [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Evident "pozitia imbecilului" este de "Deputat"
        • +1 (3 voturi)    
          este de (Marţi, 24 septembrie 2013, 19:38)

          kofa [utilizator] i-a raspuns lui ealexs

          Parlamentar
        • +3 (5 voturi)    
          il salut pe don' deputat cu replica (Marţi, 24 septembrie 2013, 22:01)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui ealexs

          de la minutul 58:04, la fel si pe ilici, din cauza caruia suntem in epoca de piatra...
    • +17 (17 voturi)    
      Mrr (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:55)

      Marian G. [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

      Sa fii limitat. In limba română.
    • -7 (15 voturi)    
      gramatică (Marţi, 24 septembrie 2013, 15:29)

      Googol [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

      ce înseamnă să nu știi să scrii. nu-i mai critica pe aleși pune mâna pe-o carte de gramatică.
      • +6 (10 voturi)    
        . (Marţi, 24 septembrie 2013, 18:16)

        I [utilizator] i-a raspuns lui Googol

        pune mana si dezvolta-ti un caracter. Daca vrei sa corectezi pe cineva scrie cum e corect si atat. Daca mai faci si pe desteptul iti arati lipsa de caracter.
    • +4 (6 voturi)    
      din putul inamolit al gandirii inexistente (Marţi, 24 septembrie 2013, 15:59)

      lucadd [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

      te asteptai la prezenta unui gram sau al unui grad de abstractie la specimenele astea?
    • +2 (2 voturi)    
      Prostia e nelimitata! (Marţi, 24 septembrie 2013, 19:15)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

      Doar desteptii au limite... si cauta cu disperare sa-si impuna limitele si celorlati.
  • +60 (66 voturi)    
    asta parca e de la psd (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:37)

    Francisc 1 [utilizator]

    sa grohaim frumos de la tribuna in timp ce evidentiem ce porci educati suntem noi!
  • +59 (65 voturi)    
    Atata a priceput omul... (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:37)

    nicTM [utilizator]

    El, saracul parlamentar roman, habar n-are pe ce lume traieste. Ati putea sa-i faceti un cadou o oglinda pentru a vedea in ea cine ne face mai mult de rusine.
    USL = mizerie!
    • -9 (15 voturi)    
      Intrebare (Marţi, 24 septembrie 2013, 15:58)

      Tristul [utilizator] i-a raspuns lui nicTM

      Si ce ai priceput dumneata din acest film? Il inteleg pe parlamentar. Il doare cand strainatatea ne percepe ca fiind o societate atavica. Si probabil ca omul se revolta si datorita faptului ca ai nostrii culturnici nu pregeta sa ridice in slavi realizari artistice de aceasta factura. Iti trebuie mult talent sa faci un film inspirat de Corogean et co.? Ai materialul gratis. Reteta sigura de succes in occident. In curand se va face un film reality cu Ionut mancat de caini. Acesta va fi de Oscar! Wild Roumanie!
      • +5 (9 voturi)    
        Cred ca a iesit de la film... (Marţi, 24 septembrie 2013, 17:06)

        TudorSerban1312803517154 [anonim] i-a raspuns lui Tristul

        Eu cred ca a plecat de la film cand a zis ca "doar a vrut" si din cauza asta injuraturile de la inceput sunt tot cu ce a ramas din film. Si acelasi lucru il cred si despre dumneata. Pai asta este mesajul filmului ala? Ca o injura unu' pe ma-sa? Nu asta este arhetipul prezentat.
        Ce este in schimb caracteristic societatii romanesti, si apare in film este omniprezenta coruptiei in toate aspectele societatii. O coruptie practicata de multi, si tolerata de toti in Romania. Asta este un adevar dureros, de care trebuie sa ne fie rusine, si care chiar poate fi examinat intr-un documentar tip "Wild Romania". Se poate ca aspectul asta, de fapt, sa-l fi deranjat atat de tare pe domnul din Vaslui.
        • -1 (5 voturi)    
          despre coruptie ti s-a parut ca e filmul? (Marţi, 24 septembrie 2013, 17:39)

          premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui TudorSerban1312803517154

          daca tie ti s-a parut ca filmul e despre coruptie... poate ar trebui sa-l mai vezi de cateva ori, sa-l intelegi
          • 0 (0 voturi)    
            Mesajul care ar putea "denigra" Romania (Miercuri, 25 septembrie 2013, 10:10)

            TudorSerban1312803517154 [anonim] i-a raspuns lui premierul grivco

            Bineinteles ca mesajul principal e despre un tip de mama superprotectiva (si relatia ei cu fiul ei) destul de des intalnit pe la noi. Dar asta nu poate fi considerata o caracteristica generala a romanilor. Coruptia insa se percepe ca fiind, in mod realist, generalizata.
    • +6 (8 voturi)    
      Care dintre NOI ? (Marţi, 24 septembrie 2013, 17:40)

      czr [utilizator] i-a raspuns lui nicTM

      "noi venim să îi mai dăm artistului bani? să ne denigreze si sa ne faca inculti?"

      Dar NOI? NOI nu ne putem pune aceeasi intrebare? NOI nu platim un astfel de specimen in parlament?

      Corect, el ii reprezinta perfect pe cei care l-au votat. Doar ca, din pacate, nu-l platesc doar ei!

      Aici e diferenta! Pe prost nu-l forteaza nimeni sa dea bani sa vada un film, sa se destepte. Spre deosebire de noi, el are de ales.. In schimb pe noi astfel de prosti ne ustura la buzunare!
  • +51 (53 voturi)    
    Nu va denigreaza (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:39)

    nano2k [utilizator]

    Nu va denigreaza, nu va face inculti, asa sunteti!
    Dovediti ca nu e asa, daca puteti.
  • +51 (53 voturi)    
    Tezele de la Mangalia (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:39)

    Leon_Magnificul [utilizator]

    "De ce punem în scenă şi punem pe piaţă asemenea filme? Care prezintă denaturat realitatea societăţii noastre, oamenii muncii, tineretul sau alte categorii de oameni ai muncii din ţara noastră! Nu de asemenea teatru şi de asemenea cinematografie avem nevoie! Avem nevoie de o artă, de o cinematografie, de un teatru care să prezinte esenţa, să prezinte modelul omului pe care trebuie să-l construim! (aplauze) "

    Unul din zecile de mii de mici ceausesti care au iesit dupa ce-au ciuruit papusa mare.

    Ii recomand, ca sa se mai dreaga, "Senatorul melcilor"
    • +24 (24 voturi)    
      nope (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:22)

      hollow [utilizator] i-a raspuns lui Leon_Magnificul

      Daca ai curiozitatea, gasesti in Historia stenograma unei sedinte in care se discuta despre Reconstituirea. O sa fii surprins sa descoperi ce pragmatic si deloc doctrinar era Ceausescu atunci cand venea vorba de (unele) filme. Unde Iliescu (da, nea Nelu) tuna si fulgera asupra filmului, ca denigreaza Militia si mai stiu eu ce alte imbecilitati, Ceausescu era impaciuitor si le spunea sa-l mai lase prin festivaluri ca sa-si recupereze bugetul macar si ca oricum Militia nu e asa roz cum cred ei.
      Morala e ca ei nu sunt niste mici Ceausesti, ci exact pupincuristii care au distrus tara asta, cu excesul lor de zel atunci, si cu imbecilitatea si coruptia ulterioara.
      • +2 (2 voturi)    
        Romanul s-a nascut atotstiutor (Miercuri, 25 septembrie 2013, 3:46)

        Leon_Magnificul [utilizator] i-a raspuns lui hollow

        Citatul indicat face parte dintr-o magistrala cuvintare din 1983, dupa aparitia filmului lui Dan Pita "Faleze de nisip". Filmul n-am mai apucat sa-l vad pentru c-a fost retras imediat din cinematografe.

        Nu inteleg. Am aratat clar ca e un citat, am pomenit si de Mangalia, dar cel ce mi-a raspuns stia el mai bine.
  • +45 (47 voturi)    
    Acasa! (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:39)

    MihaiGabi1 [anonim]

    Cand mai scapam de comunistii astia? Daca il scapi pe taranul asta la putere putin, ajungem la inchizitie
    • +19 (21 voturi)    
      Trebuie facut inca un film ! (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:46)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui MihaiGabi1

      Pozitia comunistului !!!
      • +5 (7 voturi)    
        Este simplu. (Marţi, 24 septembrie 2013, 15:50)

        Ponta [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

        Nu ai nevoie decat de doua manechine si cateva secvente.
        Unul in patru labe maturand cu limba catifelata poponetul celuilalt individ care, evident ocupa o pozitie mai inalta.
        Pozitia comunistului = pozitia pupincuristului.
        La cat a lins Nea Nelu i-au iesit pete pe fata.
    • 0 (0 voturi)    
      Presimt ca habar n-ai despre ce vorbesti (Miercuri, 25 septembrie 2013, 22:12)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui MihaiGabi1

      Cati ani aveai matale in '89? Erai nascut?
  • +33 (35 voturi)    
    Normal! (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:41)

    Cataleya [utilizator]

    Individul isi doreste doar spectacole" gen "Cantarea Romaniei" sau filme in care comunistii (adica PSD-istii) sunt prezentati ca cei mai harnici, mai inteligenti si mai culti oameni ai planetei!
    Ce individ redus!
  • +18 (20 voturi)    
    Astept replica pe TNR (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:42)

    nellino [utilizator]

    "Pozitia Monei"
  • +30 (32 voturi)    
    ...mare incult! (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:44)

    trem [utilizator]

    ...in cazul domnului e dificil sa il cataloghezi cumva...chiar si 'incult' ar fi o onoare prea mare pentru ca s-ar incadra intr-o categorie!
  • +29 (33 voturi)    
    Cantarea Romaniei ! (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:44)

    NicolaeA [utilizator]

    Asta cred ca ar vrea fosilizatul.
    Nu filmul asta face de ras Romania, ci PM plagiator si mincinos, guvern corupt, functionari si generali corupti, parlament in care inteligenta insumata a aproape 600 de parlamentari ar fi normala pentru doar 300, etc. (lista e prea lunga si am obosit) !
    Sictir.
  • +22 (24 voturi)    
    cred ca e prima interventie (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:44)

    Johanis [utilizator]

    a acestui individ. nu domnule, chiar asa stau lucrurile!
  • +36 (38 voturi)    
    Dupa figura, si argumente as spune ca e tractorist (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:46)

    pedepsitorul [utilizator]

    Dar, ma contrazice putin CV-ul !

    Totusi ca si critic de film, cred ca are un respect mai pronuntat pentru telenovele!

    In aceeasi ordine de idee, nu sunt bune nici filmele xxx.. ca se va trage concluzia ca toti barbatii au poula mare!

    Hadeti sa-i trimitem parerile noastre, pe mail-ul platit de noi:

    victor.cristea@cdep.ro

    PS: au ajuns toti prostii in parlament!
    • +15 (17 voturi)    
      mail? (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:34)

      UnCititor [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      Eu nu cred ca un astfel de personaj citeste e-mail-uri. nu va amagiti :(
  • +32 (36 voturi)    
    Groaznic (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:47)

    UnCititor [utilizator]

    Acest individ propune si voteaza legi in numele nostru. Pentru ca este unul din exponentii societatii noastre. Din pacate el chiar este exponentul societatii noastre. Acolo la Vaslui...prin sate, probabil ca ar fi si ovationat. Dar hotnews nu ajunge la ei.
  • +36 (38 voturi)    
    un alcoolist (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:47)

    ionutr81 [utilizator]

    asta este fostul primar al Vasluiului...timp de 16 ani a reusit "performanta" sa duca Vasluiul in coada tuturor clasamentelor, absolut nimic nu s-a facut in timpul mandatului sau, ca deputatat abia si-a facut simtita prezenta, iar cand s-a vazut cam acest gen de "intelect" a iesit din gura lui.
    • -3 (15 voturi)    
      Hm! (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:59)

      catuza [utilizator] i-a raspuns lui ionutr81

      Ce sa te astepti de la un reprezentant al celebrului oras Vaslui,unde prostia si incultura sunt repere constante,acest oras infam nu avea cum sa dea altfel de specimene,un oras care de fapt este o comuna urbanizata fortat in anul 1968,nu avea cum in 45 de ani sa surmonteze acest deficit cultural / De asta s a si ales acest judet pt.exploatarea gazelor de Sist, ce au zis decidentii! Unde i prostie ii saracie,deci merge acest experiment.
      Noroc de vecinii lor de la Barlad,care au dovedit diferenta de educatie iesind in strada de atatea ori impotriva Gazelor de Sist!
      Cinste Barladenilor!
      • +10 (14 voturi)    
        nu poate fi un oras intreg infam (Marţi, 24 septembrie 2013, 15:29)

        mihai.toma [utilizator] i-a raspuns lui catuza

        .. nu poate fi un oras intreg infam si incult.. pur si simplu nu are cum.. de ce jignesti?
      • +8 (10 voturi)    
        S-avem rezon ;-) (Marţi, 24 septembrie 2013, 16:03)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui catuza

        Inclin sa cred ca motivul alegerii judetului pentru eventuala exploatare a gazelor de sist a fost mai degraba faptul ca acolo ar putea exista astfel de gaze. Asta cu lipsa de simt civic e mai degraba o circumstanta favorizanta.
        Ai insa dreptate cu istoria Vasluiului; a fost parte din politica lui Ceausescu de dezvoltare echilibrata, industrializare fortata, aia-aia. Din perspectiva lui, era un "gol rural" prea mare intre Barlad si Iasi, asa ce, ce si-au zis, hai sa mai punem de-un oras undeva pe la mijloc.
        Barladul e intr-adevar alta mancare de peste, are o istorie interesanta si, chiar si-n zilele noastre, o viata culturala surprinzator de diversa si bogata pentru un orasel de provincie...
        Insa, vorbind de proteste, nu pot sa nu ma gandesc la bancul acela cu seful de post - si la ce le-a folosit??? Ai impresia ca-i baga cineva in seama? Nu stiu cum - politicieni si media deopotriva - sa-i discrediteze mai bine. Ca si pe cei din Bucuresti, de altfel.
  • +35 (37 voturi)    
    ti-ai dracu... (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:48)

    skyradio [utilizator]

    cu melcii vostri!
  • +28 (30 voturi)    
    :)) (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:48)

    alex1978 [utilizator]

    Inculti nu filmul v-a facut, ci natura, ca sa nu jignim alte persoane.
  • +27 (29 voturi)    
    va dati seama cu ce se ocupa Parlamentul Romaniei! (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:48)

    Cataleya [utilizator]

    Mai nou, din plictiseala sau mai bine zis din incompetenta, in Parlamentul Romaniei se face critica de film!
    Ce rusine.
    Declaratiile acestor indivizi fai mai mult rau romaniei decat oricare film pe care ei il critica!
  • +24 (26 voturi)    
    un film bun (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:52)

    sorin3 [utilizator]

    chiar foarte bun!
    Sint curios unde a vazut respectivul filmul...
    Poate s-a recunoscut omul in vreunul din personaje, ca altfel nu inteleg de ce crede ca se refera la el.
    • +9 (15 voturi)    
      Poate a facut si el vre-un accident ! (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:58)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

      Poate a facut si el vre-un accident, cu mortaciune... si na... cosmarurile nu-l lasa sa doarma noaptea!

  • +23 (25 voturi)    
    De unde bani? (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:52)

    omezu [utilizator]

    Sa ne mai zica o data babuinul vasluian de unde i-a dat el banii? I-a adus de acasa din ce a furat?
  • +25 (25 voturi)    
    comunist (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:53)

    JeanCrote [utilizator]

    E parerea omului si are dreptul sa si-o exprime oricare ar fi ea. Cat despre parere in sine ma intriga sa vad cum comunistii nu au disparut sunt tot acolo sus la putere, gandesc la fel si iau din pacate in continuare decizii pentru noi restul poporului.

    Timpul ne va ajuta sa scapam de ei...
    • +8 (8 voturi)    
      marea adunare națională ? (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:01)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui JeanCrote

      Hă !

      Știa pingelică ce știa cînd zicea că vrea să fie judecat numai de AȘTIA !
    • +10 (10 voturi)    
      Da, domnule, asa este! (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:10)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui JeanCrote

      Fiecare are dreptul la o parere personala si fiecare poate sa si-o exprime.
      Dar chiar de la tribuna Parlamentului?
      Adica am ajuns pana acolo incat alesii neamului sa ia cuvantul in Parlament si in loc sa vorbeasca despre problemele tarii ei incep sa explice ca nu le place filmul cutare, nici berea blonda si nici tocana de ciuperci?
      Aici e de fapt ridicolul, absurdul si abjectul situatiei!
      • +3 (3 voturi)    
        Corect! (Marţi, 24 septembrie 2013, 17:54)

        JeanCrote [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        Corect! Absolut corect!... am omis din pacate faptul ca se adresa de la tribuna parlamentuli...
  • +31 (33 voturi)    
    tupeu de borfas (Marţi, 24 septembrie 2013, 13:56)

    rakkone [utilizator]

    ""noi venim să îi mai dăm artistului bani? să ne denigreze si sa ne faca inculti?" zice domn parlamentare, de parca banii aia ii aduce el, de la ma-sa aia cooperatista. asa ca poate face el mofturi cui sa dea si pe ce criterii. 'tu-ti natia ta de analfabet bolsevic!
  • +8 (10 voturi)    
    clar! (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:01)

    titi_rulment [utilizator]

    Nu putea sa fie decat din Vaslui!! :))))))
    Lasand gluma la o parte e trist ca asemenea incuiati bantiue prin parlament.
    Mi-e din ce in ce mai clar ca in Romania sunt mai multe lumi paralele care n-au nicio legatura una cu alta
  • +8 (10 voturi)    
    Hm (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:01)

    R.A.Muresan [utilizator]

    Dupa logica asta, daca politicienii fura de rup, s-ar putea trage concluzia ca toti romanii fura, ceea ce e, in mod evident, fals.
    Cit despre artisti, ei nu pot fi platiti totusi pentru a face propaganda, asa cum poate si-ar dori domnul deputat, membru al partidului mostenitor al comunismului, PSD.
    Cel mai important de retinut insa e ca nu politicienii ii platesc pe artisti, asa cum lasa sa se inteleaga stimabilul deputat. Caci politicienii nostri intra in politica nu ca sa aduca expertiza, ci ca sa faca bani prin trafic de influenta si abuz de putere.
  • +11 (13 voturi)    
    Hmm (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:03)

    robert.b [utilizator]

    Asta imi aminteste ca platim O GRAMADA de bani pentru a tine in parlament o TURMA de imbecili! Valoare adaugata = ZERO!! Mars acasa la Vaslui, netotule!
  • +10 (12 voturi)    
    fix (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:04)

    Anaconda_ [utilizator]

    Mama voastra de artisti...Nu v-a placut fotbalu'! Lasa in pace artistii mai slinosule!
  • +6 (8 voturi)    
    mda (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:05)

    Xorciser [utilizator]

    Unii raman comunisti pana la adanci batraneti...
  • +9 (11 voturi)    
    Portret de imbecil (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:08)

    triciupa [utilizator]

    Numarul urias de penali si de idioti din parlament e incredibil. Asa cum bine spunea Eminescu, poti sa-i imparti in smintiti si in misei iar cei care raman pe dinafara pot functiona foarte bine intr-o garsoniera. Problema e ce-i de facut cu cele doua grupuri mari. Daca ar fi sa urmam reteta lui Eminescu pana la capat, am avea nevoie de doua temniti large si ceva material inflamabil...
  • +4 (6 voturi)    
    Realitatea (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:14)

    aiureantramvai [utilizator]

    ...este ca voi, ca parlamentari, puteti aproba sau taia fonduri iar ei ca cineasti pot sa reflecte realitatea in filme, sau nu. In acest film a ales sa o arate asa cum e
  • +4 (6 voturi)    
    Mortal! (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:19)

    JestersTear [utilizator]

    Ignorantii de genul acesta ar fi in stare sa acopere o statuie/pictura nud deoarece nu convine normelor.
    Este batran si nu a mai auzit asa injuraturi nici in filme nici in realitate - i s-a ofilit profund morala astfel.

    Si apropo, nici parlamentarii nu isi bat joc de invatamantul romanesc, nu?
    • -1 (3 voturi)    
      jura-te ca ai mai auzit un om vorbindu-i asa mamei (Marţi, 24 septembrie 2013, 17:43)

      premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

      jura-te ca ai mai auzit vreun om vorbindu-i asa mamei sale, in film sau in realitate
  • +7 (9 voturi)    
    Vaaai (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:23)

    adi_b_razzor [utilizator]

    Acum se ved unde suntem: in urma cu 200 de ani. D-le deputat sau ce crezi ca esti, pune mana pe o carte de istoria literaturii pana nu deschizi gura si citeste despre Realism . Pe atunci, unii cu mintea cam ca a ta tzipau tare ca "aratam partea negativa a societatii", pana un artist (tema de casa - sa ii ghicesti numele) s-a aparat genial: "Daca cineva merge pe drum si poarta o oglinda imensa cu el, incat oamenii vad in oglinda cat de murdar, noroios este drumul, de ce aruncati cu pietre in el si in oglinda? De ce nu curatati drumul, mai bine, si atunci oglinda va arata ceva frumos, nu?"
    • -5 (7 voturi)    
      da, (Marţi, 24 septembrie 2013, 15:36)

      Googol [utilizator] i-a raspuns lui adi_b_razzor

      dar în același timp trebuie să recunoști că-n filmele românesc primează mesajul mizer.
      • -1 (1 vot)    
        reflecta cruda realitate cu (Marţi, 24 septembrie 2013, 21:30)

        fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui Googol

        mijloace artistice ........iar cu mesajul daca nu sunteti de la vaslui aveti sanse,mai reflectati
  • +9 (11 voturi)    
    Fiecare cu parerea lui (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:24)

    CJ. [utilizator]

    ..eu de exemplu cred ca USL-ul a fost creat ca sa denigreze Romania
  • +6 (6 voturi)    
    Melcul ajuns senator! (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:24)

    Sani [utilizator]

    Apropo de invatamantul romanesc, bai senator melc:

    In iulie 2013 a avut loc un examen pentru trecerea in clasa a IX - a.
    Rezultatele sunt afisate pe www.edu.ro

    In 16 septembrie s-au prezentat la licee copiii ale caror medii nu-i calificau pentru liceul la care au fost inscrisi.
    Ex: un copil cu media 9.05 este acum elev la un liceu unde ultima medie de intrare a fost 9.41.
    Si nu este un caz izolat!
    Dom' senator, investigati va rog acest aspect.
    Este simplu: luati de la secretariatele unor scoli bune dintr-un municipiu (sunt 5-6 per oras resedinta de judet respectiv 10-20 in Bucuresti) numele elevilor si comparati aceasta lista cu cea cu repartitiile de pe site-ul edu.ro.

    Comunicati-ne rezultatele anchetei prin media.
    Facem un pariu?
    Daca nu sunt "greseli" atunci aveti dreptate.
    Dar daca sunt "greseli" retractati rogu-va si mai apoi va dati demisia?
    Cu ministrul PSD cu tot rogu-va!

    PS: Poate Hotnews sa incerce acest "exercitiu de imagine"
  • +9 (9 voturi)    
    Asta e unul care ar fi picat bacul (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:27)

    slakeritul [utilizator]

    La intelegerea unui text dat. El a auzit injuraturi, neuronul lui somnoros si-a amintit ca era ceva cu copii in titlu si gata, pac, denigrarea invatamantului romanesc, atat a inteles el.
    Filmul arata exact suficienta si parvenirea asa zisei clase ridicate fin tara. Iar atitudinea acestui parlamentar nu face decat sa confirme filmul si mai mult.
  • -17 (17 voturi)    
    De ce sariti asa? (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:28)

    Hansi [utilizator]

    Nu are dreptate in tot ce a spus, dar un lucru a subliniat bine: din film se poate deduce ca totul in Romania se rezolva cu interventii etc. Nu e oare adevarat ca se premiaza filmele care fac reclama negativa Romaniei? Oare Hertha Müller nu a obtinut premiul Nobel dupa ce in cartile ei a desfiintat poporul roman?
    • +10 (10 voturi)    
      Oh da! (Marţi, 24 septembrie 2013, 15:08)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Hansi

      Inainte de a corecta ceva trebuie sa te uiti in oglinda.
      De-abia incepem sa avem curajul sa privim oglinda!

      Daca nu facem chestia asta disparem ca natie!

      Imi pare rau ca nu vezi aceasta evidenta si preferi ipocrizia.

      Cu alte cuvinte daca mancam rahat sa-l mancam fara sa ne vada nimeni, sa ne acoperim complet in acest rahat, sa-l poleim cu aur (de la Rosia Montana) si in plus sa tacem din gura!

      Cam asta-i filosofia matale nu-i asa?
  • +10 (10 voturi)    
    Tara lui nea Cristea (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:41)

    Duie Mragnea [utilizator]

    Trebuie sa recunoasteti ca acest nea Cristea din Vaslui e haios in timpenia lui dar si reprezentativ, pentru ca sint milioane de dinozauri ca el peste tot; de fapt, traim in tara lor - ei fac politica atit cit ii duce capul, conduc ministere, intreprinderi si regii de stat ca pe propria gospodarie, ba au timp si pentru un pic de cultura, merg sa vada si filme, iar apoi isi dau cu parerea despre ce au vazut. Nea Cristea se simte in largul lui in Romania, el si cei ca el si-au facut o tara pe masura lor in care se simt perfect. Singurul lucru care ii mai stinjeneste ocazional e ca nu au putut sa inchida gura neadaptatilor care tot viseaza la o Romanie ca-n Germania...dar sint destul de cumsecade ca sa-i rabde si p-astia. La citiva ani o data, acesti nea Cristea isi mai ies din fire si pun mana pe bita si le trag o mama de bataie neispravitilor: studenti, intelectuali, artisti, fete cu fuste prea scurte...Ca-n familie. Ca-n familia lui nea Cristea.
  • +3 (3 voturi)    
    Un domn cu creerul "educat" (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:41)

    AlexUrca [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=szb8K9gdZr8
  • +6 (6 voturi)    
    Propunere legislativa (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:41)

    un dac [utilizator]

    Sa i se retraga ordinul Steaua de mare sau Ariciul de pestera lui Liviu Rebreanu. Noi nu finantam editurile ca sa citeasca copiii la scoala despre crime si violuri.

    Cu un lucru tot are dreptate. Constitutia ar trebui sa limiteze cumva dreptul acestui animal la exprimare.
    sau sa existe un sistem de bruiaj performant, cand incepa asta sa vorbeasca, toata sala sa auda grohaituri de porc (sa ma scuze animalul porc, n-are nicio vina).
  • +10 (14 voturi)    
    Rusine! (Marţi, 24 septembrie 2013, 14:53)

    Sholdo [utilizator]

    Ce rusine! am crescut cu acest om in bloc, in Vaslui, era renumit in mediul didactic local pentru apetenta sa pentru injurii, slabiciunea omului lipsit de idei...cum poate acum sa le invoce drept argument? Rusine Parlamentului Romaniei pentru ca adaposteste astfel de primitivi!
  • +3 (9 voturi)    
    ce inseamna sa nu stii deloc alte limbi straine, (Marţi, 24 septembrie 2013, 15:00)

    dbdb [utilizator]

    sa nu poti sa asculti niciodata ce spun cu adevarat actorii in filmele straine? daca se apucau sa dubleze filmele, unu' ca asta ne-ar fi prostit in fata, asa arata doar ca habar n-are ca se "vorbeste urat" si in filmele americane.
    • 0 (2 voturi)    
      nu e vorba de injuraturi (Marţi, 24 septembrie 2013, 17:46)

      premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

      nu e vorba de simple injuraturi, sunt in mai toate filmele americane si in toate filmele romanesti, dar de data asta un fiu isi injura parintii in cel mai grosolan mod cu putinta.
      sper ca si copilul tau sa se comporte la fel cu tine
      • +3 (3 voturi)    
        Tati, le-am auzit si eu si iti spun sincer (Miercuri, 25 septembrie 2013, 0:57)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

        ca nu mi-au picat bine. Dar asa e filmul, e un produs de arta care arata asa - iti place sau nu. E o drama, o creatie la care dramatismul si realismul situatiei este subliniat si de limbaj. Dar nu e nici motiv de luare de pozitie d-asta pudibonda de la tribuna Parlamentului si nici de scenarii d-astea fanteziste cum ca a fost premiat special ca " ne facem singuri de cacat". O gramada de lume vorbeste groaznic in viata de zi cu zi si filmul asta nu e de vizionat de copii, cu aprobarea parintilor.

        Dar ce faci tu?Plin de indignare, imi doresti sa-mi spuna la fel si copilul meu mie? asa, un fel de blestem, te-ai enervat si imi tragi o flegma? ti-am facut ceva? ma stii de undeva, ti-am gresit cu ceva? esti si tu un exemplu, ce sa zic...
        • 0 (0 voturi)    
          Deh, daca se injura si in filmele americane.... (Miercuri, 25 septembrie 2013, 22:25)

          Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

          "asa e filmul, e un produs de arta "
          Asta e una din cele mai penibile afirmatii.

          Numai oamenii limitati, fara talent si valori au nevoie de vulgaritate, injurii, violenta si sex ca sa faca un film interesant.

          Daca exista mizerie in realitate, nu e nevoie sa o recreezi si sa o amplifici. E destula si-asa. Arta trebuie sa inobileze pe om, dar in loc sa faca asta, unii hranesc curiozitatea si apetenta patologica pentru violenta, sex si vulgaritate. Promovand aceste mizerii, transforma realitatea si asa intram intr-un cerc vicios.

          "Realitatea" e asa cum o facem.
          Nu orice film e "un produs de arta".
  • +12 (14 voturi)    
    Ridicol (Marţi, 24 septembrie 2013, 15:04)

    LuciG [utilizator]

    E plin de ridicol omu'! Asta "denigreaza" rasa umana .
  • -8 (8 voturi)    
    Reclama (Marţi, 24 septembrie 2013, 15:29)

    perseus [utilizator]

    Uite cum iar cadeti in capcana...

    Acest miniscandal este inca o reclama. Nu v-ati prins de metehnele capitalismului?
  • +7 (7 voturi)    
    Cap de bour -versiunea 2013 (Marţi, 24 septembrie 2013, 15:32)

    Niccck [utilizator]

    Ai ce sa mai comentezi ?
  • +5 (5 voturi)    
    daca s-ar amenda prostia, (Marţi, 24 septembrie 2013, 15:36)

    __alex__ [utilizator]

    am face PIB-ul doar din ce se debiteaza in parlament.

    Iar daca am amenda si minciuna, am avea PIB-ul germaniei doar din ce debiteaza ponta.
  • +5 (5 voturi)    
    Asa este (Marţi, 24 septembrie 2013, 15:39)

    gicu sculeru [utilizator]

    Da, Da, asa este.

    Dreptul la cuvant este liber, intr-o tara libera!
    De ce va suparati?
    E de stiut daca este o opinie personala sau este opinia celor pe care-i reprezinta.......

    Asa popor, asa conducator(i)
  • +2 (4 voturi)    
    Mai activistule!!! (Marţi, 24 septembrie 2013, 15:44)

    Ponta [utilizator]

    Chiar nu ai primit creier cand te-ai nascut??
  • +1 (1 vot)    
    Lb.română (Marţi, 24 septembrie 2013, 15:54)

    Munu [utilizator]

    Măi oameni buni, nu se rupe mina creionului sau nu se termină pasta pixului cu care scrieți: cel mai de succes sau cel mai de amploare (formulare într-un articol anterior referitor la manifestațiile din Piața Universității) Nu vă deranjează formularea?
    Toate cele bune
  • +2 (4 voturi)    
    De acord cu ;mnealui ! (Marţi, 24 septembrie 2013, 15:59)

    alnimanui [utilizator]

    Ca si parlamentul nu are alt rol ( pe langa cel partinic-de a vota ce zice seful) decat sa ne faca de ras ! Noi ne facem de ras numai prin reprezentantii nostri. Pentru ca noi astia mai mici nu avem iesire la rampa sa ne dam in stamba singuri. Multumim pe aceasta cale ...
  • +1 (3 voturi)    
    Hypocritus (Marţi, 24 septembrie 2013, 16:25)

    benicio [utilizator]

    Foarte haios acest deputat, ce griji are el... te apuca rasu'-plansu'.

    I-as recomanda totusi si alte filme romanesti, adevarate simboluri ale manipularii sionisto-americane, ale agenturilor care vrea sa ne faca de ras in intreaga lume, pe noi, leaganul civilizatiei europene: http://www.youtube.com/watch?v=kWRDHHEPPAM
  • +4 (6 voturi)    
    Ce idiot ! (Marţi, 24 septembrie 2013, 16:44)

    rockerul [utilizator]

    Păcat de noi ca avem un popor incredibil de prost(it) , de las si indiferent , încât prin votul lor au adus la putere asfel de comuniști imputiti ! Raul are chip , exista si din păcate , pana când nu-s exclusi din toate partidele toți securistii comuniști sau odraslele lor , Romania va fi într-un perpetuu
  • 0 (4 voturi)    
    evolutie? (Marţi, 24 septembrie 2013, 20:09)

    crisswind [utilizator]

    Pe vremea cand domnul deputat Cristea era tovarasul director de liceu Cristea, injura extrem de plastic prin liceu... fara sa-si faca prea multe griji pentru educatia elevilor...
    Intre timp a evoluat si-a devenit pudic.... sau o fi doar scleroza?
  • 0 (2 voturi)    
    ponta, muta-l la cultura tata, (Marţi, 24 septembrie 2013, 21:23)

    fosta zoezoe [utilizator]

    ca are aptitudini.........Oamenii care l-au ales, exista si vor mai vota ca sunt entuziasti dar voi cei care nu ati fost la vot sa contrabalansati acest balast pe care trebuie sa-l ducem ca pe-o cruce , ce ziceti in afara ca va indingnati ? Si revenind domnule zgonea cum faceti cu imaginea parlamentului, de ce si cum a fost asta pus pe orice lista a orcarui partid din orice parlament din lumea asta ?
  • 0 (0 voturi)    
    cica INTUNERICITU' (Marţi, 24 septembrie 2013, 21:56)

    fosta zoezoe [utilizator]

    si ar fi luat suturile de rigoare si si-ar fi cerut scuze la tv.....N-are nici macar fibra inaintasilor sai (...) se-ndoaie la comanda !
  • 0 (2 voturi)    
    filme si parlament (Miercuri, 25 septembrie 2013, 2:47)

    LiviuStoian [anonim]

    In mod categoric nu este locul in parlament pentru critica de arta. Filmele sunt creatii artistice de fictiune si nu trebuie luate ca documentare. Totusi ingrijorarea parlamentarului legata de destinatia fondurilor de stat alocate filmelor romanesti este indreptatita. In majoritatea tarilor, banii dati de stat pentru productii culturale au in principal scopul de a promova valorile nationale si nu defectele. In cultura romana a ultimelor decenii s-a impamantenit obiceiul destul de ciudat de a ne autoflagela cu un suprarealism care, chiar daca incanta pe specialisti nu este nici comercial si nici promotor al culturii nationale. S-ar zice ca Romania nu este capabila sa mai produca filme incantatoare ci doar sa ne ofere aceleasi mizerii cotidiene de care ne-am saturat din viata de zi cu zi si de care vrem sa scapam cand mergem la cinema. Nu trebuie sa pierdem din vedere ca in arena internationala aprecierea lucrarilor culturale este adesea influentata de interese politice, asa cum se vede adesea la Eurovision.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version