Sondaj INSCOP: Motivul pe care îl invocă 80% dintre românii care nu s-au vaccinat și cine sunt persoanele în care au încredere

de Redactia     HotNews.ro
Vineri, 12 noiembrie 2021, 12:51 Actualitate | Coronavirus


47,9% dintre români declară că s-au vaccinat, iar 36,9% din populația nevaccinată este de acord să se vaccineze arată un sondaj INSCOP privind percepția publică asupra vaccinării.

Aproape 80% dintre respondenții nevaccinați apreciază că nu au încă destule informații și nu înțeleg ce conține vaccinul. Dintre cei care vorbesc despre COVID19 și vaccinare, persoanele vaccinate au cea mai mare încredere în medici, iar persoanele nevaccinate au cea mai mare încredere în oamenii care au avut COVID-19, mai arată concluziile cercetării realizate în perioada 17 – 25 octombrie, la comanda think-tank-ului STRATEGIC Thinking Group – Asociația Grupul de Gândire Strategică.

Sondajul a fost realizat pe un eșantion de 2.830 de persoane, reprezentativ pentru populația neinstituționalizată a României, cu vârsta de 18 ani și peste. Cercetarea prezintă date privind intenția de vaccinare a populației nevaccinate, motivele ezitării față de imunizarea prin vaccinare anti COVID-19 și testează mesaje de încurajare a vaccinării.

Vaccinare antiCovid



Sub jumătate din totalul eșantionului (47,9%) declară că s-a vaccinat antiCovid, dintre care 9,2% cu o singură doză, iar 38,7% cu schema completă.

51,9% din totalul respondenților declară că nu s-au vaccinat, iar 0,2% nu știu sau nu răspund.

Acord vaccinare



36,9% dintre persoanele nevaccinate declară că ar fi de acord să se vaccineze antiCovid (13,7% – total de acord, 23,2% – oarecum de acord), în timp ce 60,3% se poziționează împotrivă (12,3% -oarecum împotrivă, 48% – total împotrivă).

Nu știu sau nu răspund 2,7%.

Sursele de informare



Întrebați de unde obișnuiesc să se informeze cel mai des, 50,2% dintre persoanele nevaccinate și 53,7% dintre persoanele vaccinate menționează posturile TV.

24,4% dintre cei nevaccinați și 14,2% dintre persoanele vaccinate spun că se informează cel mai des de pe rețelele sociale, iar 15,8% dintre persoanele nevaccinate și 22,2% dintre persoanele vaccinate spun că se informează cel mai des din ziare, revistele și publicațiile online.







Posturile radio sunt indicate drept cea mai folosită sursă de informare de 4,9% dintre persoanele nevaccinate și de 6,1% dintre cele vaccinate, în timp ce 4,7% dintre persoanele nevaccinate și 3,7% dintre cele vaccinate indică o altă sursă de informare.

Încredere multă și foarte multă în categorii profesionale/ categorii de populație

Întrebați ”Câtă încredere aveți în următoarele categorii de populație atunci când vorbesc despre COVID19 și vaccinare?”, 83% dintre românii vaccinați au încredere multă și foarte multă în medici, 77,5% în persoanele care s-au vaccinat, 71,7% în persoanele care au avut COVID – 19, 54,1% în profesori/ educatori, 32,4% în jurnaliști, 31,8% în preoți, 22,4% în oameni de afaceri și 7,5% în politicieni.

Dintre persoanele nevaccinate, 52,5% au încredere multă și foarte multă în persoanele care au avut COVID, 49% în medici, 35,9% în preoți, 35,7% în persoane care s-au vaccinat, 33,8% în profesori/educatori, 18,3% în jurnaliști, 12,7% în oameni de afaceri și 3,2% în politicieni.

Vulnerabilitate percepută



Rugați să-și exprime acordul sau dezacordul față de afirmația ”Sunt îngrijorat de faptul că numărul morților de Covid crește necontrolat”, 47% dintre cei nevaccinați declară că sunt total de acord, iar 18,5% sunt oarecum de acord.

De cealaltă parte, 7,3% sunt oarecum împotrivă, iar 24,9% total împotrivă. Procentul non-răspunsurilor este de 2,3%. 36,2% dintre respondenții nevaccinați sunt total de acord cu afirmația ”Valul 4 al pandemiei este mult mai agresiv decât valurile precedente”, 22,6% oarecum de acord, 9,8% oarecum împotrivă, iar 26,3% total împotrivă.

Nu știu sau nu răspund 5,1% din total subeșantion.

Nevoia de informare



Aproximativ două treimi (67,7%) dintre respondenții nevaccinați recunosc că boala Covid-19 poate conduce la deces. Astfel, 42,2% dintre aceștia declară că sunt total de acord cu afirmația ”Boala Covid-19 poate fi mortală”, iar 25,5% sunt oarecum de acord. 7,4% sunt oarecum împotrivă, iar 21,8% total împotrivă. Nu știu sau nu răspund 3,2% din total subeșantion.

34% dintre persoanele nevaccinate sunt total de acord cu afirmația ”Noile forme de coronavirus sunt mult mai periculoase și agresive”, 24,6% oarecum de acord, 9,9% oarecum împotrivă, iar 23,4% total împotrivă. Ponderea non-răspunsurilor este 8% din total subeșantion.

Peste jumătate dintre persoanele nevaccinate (57,3%) nu neagă existența virusului, în timp ce aproximativ 40% cred că totul este doar propagandă. Astfel, 25,1% sunt total de acord cu afirmația ”Virusul nu există, este doar propagandă”, 15% sunt oarecum de acord, 13% oarecum împotrivă, iar 44,3% total împotrivă. Nu știu sau nu răspund 2,5% din total subeșantion.

49,6% dintre persoanele nevaccinate își exprimă acordul total cu afirmația ”Mă voi vaccina atunci când voi avea mai multe informații despre vaccin”, în timp ce 22,3% sunt oarecum de acord, 4% oarecum împotrivă și 23,7% total împotrivă. 0,5% este procentul non-răspunsurilor.

31,4% dintre persoanele nevaccinate își exprimă acordul total cu afirmația ”Mă voi vaccina dacă doctorul de familie îmi va spune că este sigur pentru mine”, în timp ce 18,2% sunt oarecum de acord, 9,2% oarecum împotrivă și 39,4% total împotrivă. 1,8% este procentul non-răspunsurilor.


Datele au fost culese în perioada 17–25 octombrie 2021 prin metoda CATI (interviuri telefonice). Volumul eșantionului simplu stratificat a fost de 2830 de persoane, reprezentativ pe categoriile socio-demografice semnificative (sex, vârstă, ocupație) pentru populația neinstituționalizată a României, cu vârsta de 18 ani și peste. Eroarea maximă admisă a datelor este de ± 1,84% la un grad de încredere de 95%. Pentru analiza percepției populației nevaccinate împotriva COVID19 a fost determinat un subeșantion de 900 de persoane care au declarat că nu s-au vaccinat. Eroarea maximă admisă a datelor pentru acest subeșantion este de ± 3.27 %, la un grad de încredere de 95%.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8649 vizualizari

  • +2 (28 voturi)    
    lol (Vineri, 12 noiembrie 2021, 12:58)

    Mistrelutz [utilizator]

    ce rost are,sa intrebi intr-un sondaj oamenii DACA S-AU VACCINAT ?? atat timp cat exista date oficiale,sigure care raspund la intrebare.
    • -8 (40 voturi)    
      Ungaria - 90 morți/zi pe 11 Nov 2020 și 93 acum! (Vineri, 12 noiembrie 2021, 13:49)

      Argon [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      Ungaria avea, pe 11 Nov. 2020, 90 morți/zi (medie pe 7 zile). Exact un an mai târziu înregistra 93 morți/zi (la fel, valoare medie pe 7 zile) deși vaccinarea completa ajunsese la 62%.

      Vezi:
      https://www.worldometers.info/coronavirus/country/hungary

      Graficul de la adresa de mai sus arata ca este aceeași panta exponențială de creștere a nr decedați/zi ca anul trecut în Noiembrie.

      Vaccinarea nu funcționează deloc.
      • +9 (23 voturi)    
        Ungaria (Vineri, 12 noiembrie 2021, 15:21)

        PaulOC [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        "Ungaria a fost şi singurul stat din UE care a folosit pe scară largă vaccinuri din Rusia şi China, neautorizate de agenţia europeană de profil." Daca tot suntem la capitolul "Hai sa gasim o problema la orice solutie"
      • +8 (22 voturi)    
        Pentru ca s-au vaccinat cu rusesc si chinezesc (Vineri, 12 noiembrie 2021, 15:24)

        ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        si a mai aparut si Delta intre timp.

        Portugalia:

        00% vaccinati: 31 Ianuarie 300 morti / zi.
        85% vaccinati: 26 Octombrie: 3 morti / zi

        https://www.worldometers.info/coronavirus/country/portugal

        Sah si ... mat. Trolule.
      • +3 (19 voturi)    
        Te inseli.. (Vineri, 12 noiembrie 2021, 15:25)

        SoulRider [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        Vaccinul functioneaza. Numai covidiotii pot sustine altceva. Comparatia cu nr. de morti din Ungaria la distanta de un an este imbecila, pentru ca e vorba de tulpini virale mult diferite ca virulenta, iar 62% nu este o rata care sa acopere situatia pandemica actuala.
        • -2 (12 voturi)    
          Și tulpinile diferite cum apar? :) (Vineri, 12 noiembrie 2021, 18:29)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui SoulRider

          A existat vreun coronavirus eradicat? Coronavirușii dezvoltă în medie 20 de variante semnificative pe an, iar vaccinarea tocmai în selecția variantelor noi intervine.
      • -5 (15 voturi)    
        . (Vineri, 12 noiembrie 2021, 16:43)

        AlterEgo21 [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        O mare parte din cei nevaccinati tin sa-si arate incapacitatea de analiza cu fiecare comentariu. Ai idee care erau restrictiile in Ungaria anul trecut in noiembrie? Vaccinurile au permis reluarea unei mari parti a activitatilor economice. Iar mortii de astazi sunt in marea lor majoritate nevaccinati! Nevaccinati care naivi au crezut in indivizi ignoranti si cinici ca tine care raspandesc informatii false despre vaccinuri desi habar n-au sa analizeze informatii simple. Si nu doar ca nu simtiti nicio remuscare pentru mortile inutile pe care le-ati cauzat, dar continuati sa imprastiati informatii false! E dezgustator!
    • -9 (15 voturi)    
      Da, are (Vineri, 12 noiembrie 2021, 14:31)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      Poti vedea cum mint oamenii. Ce incredere sa mai ai in sondaje cand vezi ca aproape jumatate spun ca s-au vaccinat, cand in realitate ei sunt doar putin peste o treime?
    • +2 (2 voturi)    
      Esantion (Vineri, 12 noiembrie 2021, 15:50)

      Kelsier [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      Ca sa te asiguri ca ai un esantion reprezentativ, cu persoane din ambele "tabere". Nu poti trage concluzii corecte daca intrebi doar tineri, doar batrani, doar vaccinati, doar nevaccinati, doar barbati, doar femei etc.

      Daca accesezi link-ul cu sondajul gasesti datele metodologice in partea de jos.
    • 0 (0 voturi)    
      Pentru că... (Vineri, 12 noiembrie 2021, 17:59)

      Chilian [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      Dorești să le afli motivația (ceea ce înregistrarea statistică nu oferă) celor vaccinați.
      Sau pentru că fiind un sondaj anonim vrei să-i excluzi pe cei vaccinați dacă ești interesat de motivațiile și intențiile celor nevaccinați.
  • -6 (46 voturi)    
    Hopa, se imputineaza drastic romanii pacaliti de (Vineri, 12 noiembrie 2021, 13:00)

    Statisticianul [utilizator]

    sosonci.
    O veste foarte buna.
    Acum certificatul verde in toate locurile de munca este perfect legitim.
    • 0 (20 voturi)    
      Toti pacienții din Belgia sunt vaccinați. Da, da! (Vineri, 12 noiembrie 2021, 14:15)

      Rower [utilizator] i-a raspuns lui Statisticianul

      M-am uitat la acest video subtitrat în engleza (postat de cineva aici la Hotnews):
      Vezi:
      https://www.youtube.com/watch?v=1vUJKgtinvg

      La un moment dat, medicul intervievat spune:

      "Pacienții de la ATI din spitalele noastre în GZA, am verificat ieri, sunt toți vaccinați."

      Se referă la "Belgium-Antwerp GZA Hospitals". Clipul are data de 7 Nov. 2021. Belgia este 75% vaccinata complet și se afla la începutul unui val Covid-19 exponențial urat.
      • +1 (21 voturi)    
        Propun o lege in care (Vineri, 12 noiembrie 2021, 15:28)

        ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Rower

        toti cei care dau drept informatii medicale filme de pe youtube sau screenshot-uri (poze) sa fie obligati sa faca din nou clasele 1-4 ciclul primar.
      • -1 (13 voturi)    
        Portugalia 85% vaccinati 3-9 morti zi (de la 303) (Vineri, 12 noiembrie 2021, 15:39)

        ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Rower

        Portugalia 85% vaccinati - morti/zi noiembrie: 9
        Romania 34% vaccinati - morti zi noiembrie: 591


        Sursa:
        https://www.worldometers.info/coronavirus/country/romania
        https://www.worldometers.info/coronavirus/country/portugal
        • +3 (7 voturi)    
          baga si UAE care are aproape 100% (Vineri, 12 noiembrie 2021, 17:17)

          Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui ciprian_

          morti azi ZERO ! si au cate un mort la doua zile la o populatie de 11 milioane.
        • -2 (8 voturi)    
          În Portugalia e mai cald, deocamdată (Vineri, 12 noiembrie 2021, 22:48)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui ciprian_

          Ai să vezi peste o lună că și Portugalia o să aibă exact aceeași mortalitate ca anul trecut. Exact cum are și Germania în prezent.
      • -4 (6 voturi)    
        Belgia vs Romania: 1088 vs.17061 decese. (Vineri, 12 noiembrie 2021, 23:06)

        Statisticianul [utilizator] i-a raspuns lui Rower

        Discutam de valul patru incepand cu 30 iunie.
        Adica de 10,9 ori mai multe decese raportate la milionul de locuitori in Romania.
        Esti multumit de moartea acestor romani?
    • -3 (7 voturi)    
      oare ? (Vineri, 12 noiembrie 2021, 14:55)

      nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui Statisticianul

      vorbesti din Legislatie sau ce crezi tu ?
  • -9 (29 voturi)    
    Hopa, se imputineaza drastic romanii pacaliti de (Vineri, 12 noiembrie 2021, 13:00)

    Statisticianul [utilizator]

    sosonci.
    O veste foarte buna.
    Acum certificatul verde in toate locurile de munca este perfect legitim.
    • 0 (10 voturi)    
      I-auzi (Vineri, 12 noiembrie 2021, 21:24)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui Statisticianul

      Certificatul verde, adică împărțirea populației în 2 grupuri cu drepturi diferite, pe baza argumentului fals, infirmat științific, precum că nevaccinat=infectat și vaccinat=sănătos.
  • -3 (33 voturi)    
    In contrast (Vineri, 12 noiembrie 2021, 13:00)

    TrickyWicky [utilizator]

    Cu sondajul HN relaizat recent
    https://www.hotnews.ro/stiri-esential-25169766-sondaj-sunteti-acord-certificatul-verde-covid-19-obligatoriu-pentru-toti-angajatii-stat-privat.htm

    103 247 VOTES

    Certificat verde obligatoriu pentru toți angajații de la stat și privat?

    70% Au rapsuns ;;Nu pt nici unuu;;
    • +8 (14 voturi)    
      De ce in contrast? (Vineri, 12 noiembrie 2021, 14:14)

      copci [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      Una e sa te vaccinezi voluntar, pentru ca esti convins, si alta e sa fii obligat, prin certificat verde la locul de munca. Nu inteleg legatura dintre cele doua.
    • +5 (23 voturi)    
      Foarte normal (Vineri, 12 noiembrie 2021, 14:26)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      Cine doreste vaccinarea pentru sanatatea proprie o poate face, acum cu vaccinurile de azi, sau in viitor cu unele noi sau imbunatatite

      In schimb certificatul verde este un abuz care nu foloseste la nimic
  • +9 (29 voturi)    
    36,9% din populația nevaccinată ar fi de acord (Vineri, 12 noiembrie 2021, 13:00)

    Ion Popescu NT [utilizator]

    ...sa se vaccineze.

    Daca erau de acord ar fi facut-o deja.
    Acum o fac doar pentru ca sunt constransi de certificatul verde, nu pentru ca vor.
    • +1 (15 voturi)    
      Nicidecum (Vineri, 12 noiembrie 2021, 14:26)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui Ion Popescu NT

      Poti sa ai intentia de a te vaccina dupa ce vezi niste efecte, poate apar si vaccinuri noi cu mai putine riscuri
      • -1 (3 voturi)    
        Ce frecție la picior de lemn! (Sâmbătă, 13 noiembrie 2021, 2:06)

        Popeye_the_Sailor [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        Vaccinurile noi vor fi și mai puțin testate, nu?
        Dacă nici după vaccinarea a sute de milioane cu efecte secundare mai rare decât la paracetamol nu ești convins, atunci când vei fi?
        Dar ce mă distrează cel mai mult e asta: „Nu mă vaccinez pentru că nu înțeleg ce conține vaccinul”. Păi 99.9% din noi n-o să înțelegem niciodată. Dar telefonul mobil înțelegeți cum funcționează? De ce-l folosiți fraților? Coca-cola, salam, brânză topită consumați? Coca-cola are chiar rețeta secretă. Eu cred că de fapt sunt doar niște conspiraționiști care vor să pară interesanți.
    • -5 (19 voturi)    
      Nu conteaza motivul! (Vineri, 12 noiembrie 2021, 14:41)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui Ion Popescu NT

      Daca sosocii se vor vaccina pentru ca se aliniaza gresit planetele este foarte bine, nu cautam calul de dar la dinti!
  • -3 (31 voturi)    
    Vaccinare... (Vineri, 12 noiembrie 2021, 13:02)

    Lucris [utilizator]

    Ia vedeți puțin aici....
    https://www.youtube.com/watch?v=1vUJKgtinvg

    După asta, vă gândiți dacă mai vreți vaccin....
    • 0 (14 voturi)    
      daca imi spuneai mai devreme! (Vineri, 12 noiembrie 2021, 14:30)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Lucris

      asa m-am vaccinat eu si toata familia mea cu doua exceptii care au si murit de covid anul trecut si vaccin nu au mai prins , era bine sa ne spui!
    • +2 (8 voturi)    
      Altu cu info medicale youtube. Mare e gradina (Vineri, 12 noiembrie 2021, 15:48)

      ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Lucris

      Nu s-aprins scoala de voi?
      Studii cu referinte verficabile nu stiti sa cititi si sa dati share?

      Nu-i asa ca ar fi frumos sa avem informatii peer reviewed de comunitatea medicala, sa avem atasate referintele, sa stim si daca exista conflicte de interese, sa stim si autorii si referintele referintelor?

      Nu-i asa ca ar fi frumos sa dam click pe numele lui dom doctor si sa ii vedem ce specializare, studii, istoric si CV are?
    • +1 (9 voturi)    
      Lucris, daca tot esti curios, (Vineri, 12 noiembrie 2021, 16:35)

      Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui Lucris

      ia da tu o raita prin niste sectii ATI-Covid si pe urma sa vi sa ne spui ce parere ai despre vaccinare....
      • +1 (9 voturi)    
        Secții covid (Vineri, 12 noiembrie 2021, 17:58)

        Lucris [utilizator] i-a raspuns lui Matrix-4

        Păi, în film e vorba tot de ATI, dacă nu ai înțeles...
        La ei însă. tot la ATI, adică la cazuri foarte grave, sunt DOAR cei vaccinați.
        Despre asta e vorba...
        Crezi că diferă agonia acelor oameni de a celor din România? Nu cred... Acolo mor cei vaccinați. Cam așa arată protecția dată de vaccin.
        Ești liber să crezi că ești super protejat de către vaccin. Îți respect părerea.
        Îngăduie-mi să cred și eu că vaccinul nu oferă nicio protecție, dacă tot e să ai vreo problemă mai urâtă în organism.
        Iar dacă nu oferă nicio protecție, de ce să îl mai fac?
        Câți oameni fac forme grave, procentual vorbind? Și din aceia, câți au medicația corespunzătoare ca să treacă peste boală?
        Dacă tu nu vezi că, la noi, oamenii mor în special pentru că nu au medicamentele necesare în farmacii, atunci chiar e grav....
        Dacă nu ar fi așa, de ce abia acum nenorociții ăștia din fruntea țării pomenesc de dat drumul la antivirale în farmacii, ca să poată fi luate în stadiile de debut ale bolii?
        Sau chiar nu știi de criza medicamentelor anticovid din România?
        Oprirea cu bună știință a unui tratament anticovid (în cazul nostru) având ca urmare directă decese în masă, se numește crimă cu premeditare. Orice jurist îți poate explica asta....
        • -1 (5 voturi)    
          Secţii covid (Sâmbătă, 13 noiembrie 2021, 1:34)

          Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Lucris

          Va să zică în opinia ta, dacă găseşti în vreo ţară chiar şi UN SINGUR vaccinat care e internat la ATI sau moare de covid, asta DEMONSTREAZĂ ca vaccinul nu oferă nici o protecţie???

          Te laşi influenţat de un videoclip cu pacienţi din ATI, un videoclip creat în scopul manipulării prin EMOŢII, ca să abandonăm judecata obiectivă, bazată pe statistici şi date concrete.
  • +3 (23 voturi)    
    2,8k vs 100k (Vineri, 12 noiembrie 2021, 13:05)

    lumi74321 [utilizator]

    https://www.hotnews.ro/stiri-esential-25169766-sondaj-sunteti-acord-certificatul-verde-covid-19-obligatoriu-pentru-toti-angajatii-stat-privat.htm

    Conform acestui sondaj HN, mult mai credibil (deoarece au participat 100 mii oameni), 70% au raspuns cu NU. Mai exact, peste 70.000 au spus NU.
  • -6 (20 voturi)    
    deci 48 la suta declara (Vineri, 12 noiembrie 2021, 13:10)

    Francisc 1 [utilizator]

    si gheorghita ne tot freacă ridichea cu 30 % , cine minte? iar ati ales controlul prin dezinformare? iar gresiti!
    • +7 (9 voturi)    
      dezinformezi (Vineri, 12 noiembrie 2021, 15:01)

      multi.oameni [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Gheorghita zicea pe 2 nov: 45% din cetatenii romani peste 18 ani

      https://www.agerpres.ro/sanatate/2021/11/02/video-gheorghita-rata-de-acoperire-vaccinala-din-populatia-totala-a-romaniei-este-de-36-5-la-peste-18-ani-45--807389

      sondaj 17-25 oct (2830 persoane din Romania peste 18 ani): 47,9% s-au vaccinat cu cel putin o doza

      cum niciun sondaj nu pretinde ca da cifra exacta diferenta dintre 45 si 48% e OK
  • -3 (25 voturi)    
    36,9% - ce-i opreste? (Vineri, 12 noiembrie 2021, 13:28)

    provest_1 [utilizator]

    Centre de vaccinare sunt, vaccinuri sunt, de vreo 4 feluri...
    Ca va opreste, baieti?
    Asteptati unda verde de la Sosoaca?
    Asteptati sa va moara intai vreo mama, bunica , ceva, ca sa va convingeti ca nu e de gluma?
    • +3 (11 voturi)    
      4 feluri... (Vineri, 12 noiembrie 2021, 14:18)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui provest_1

      poate sa fie si 100. va las pe voi sa vi le faceti pe toate. nu imi place in vena. eu astept sa le scoata pe alea care se trag pe nas.
  • -1 (19 voturi)    
    Lipseste intrebarea de baza (Vineri, 12 noiembrie 2021, 13:39)

    copci [utilizator]

    Va veti vaccina atunci cand va fi obligatoriu?
    • +2 (10 voturi)    
      nu (Vineri, 12 noiembrie 2021, 14:11)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui copci

      multumit?
  • +5 (21 voturi)    
    Unde ati facut studiul? (Vineri, 12 noiembrie 2021, 13:41)

    Divergent [utilizator]

    In mediul urban cumva? Daca dam la o parte sutele d emii de vaccinati la chiuveta si pe cei care au declarat mincinos, cred ca ramanem cu maxim 35%!
  • -5 (17 voturi)    
    Rată vaccinare oficială 35% - rată sondaj 47% (Vineri, 12 noiembrie 2021, 14:04)

    hsl [utilizator]

    Și cam aici se încheie orice discuție cu privire la rezultatele acestui sondaj.
    • +9 (9 voturi)    
      atentie la comparatii (Vineri, 12 noiembrie 2021, 15:20)

      multi.oameni [utilizator] i-a raspuns lui hsl

      rata oficiala raportata la TOATA populatia Romaniei: 38%

      rata oficiala raportata la cei peste 18 ani: 45%

      la sondaj au participat doar persoane peste 18 ani => 48% e ok
    • +2 (2 voturi)    
      Te doare capul... (Vineri, 12 noiembrie 2021, 15:57)

      Kelsier [utilizator] i-a raspuns lui hsl

      Ma, voi stiti ce inseamna sondaj?

      Scrie clar ca esantionul a fost de 2.830 de persoane. Poate ca nu stii ce populatie are Romania, dar te gandesti si tu ca or fi mai multi de 3000... cum sa-ti iasa acelasi procent?
      • 0 (0 voturi)    
        Pentru că ăsta e scopul sondajelor (Sâmbătă, 13 noiembrie 2021, 11:10)

        hsl [utilizator] i-a raspuns lui Kelsier

        .
  • +1 (5 voturi)    
    Sondaj + baza de date Rovaccinare (Vineri, 12 noiembrie 2021, 14:13)

    muvis [utilizator]

    Înseamnă că suntem 15 mil pe aici, nu?
  • +6 (8 voturi)    
    sondaj realist (Vineri, 12 noiembrie 2021, 15:48)

    thegreat [utilizator]

    Mi-ar fi plăcut ca celor care au spus că nu stiu ce conține vaccinul să-i întrebe cineva, dar stiti ce conține paracetamolul?
    • +6 (6 voturi)    
      sau și mai simplu (Vineri, 12 noiembrie 2021, 18:09)

      Chilian [utilizator] i-a raspuns lui thegreat

      ce conține pâinea aceea ieftină și „bună” de 1 leu.
    • -1 (5 voturi)    
      Dar medicamentul rusesc Arbidol ? (Sâmbătă, 13 noiembrie 2021, 1:59)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui thegreat

      Ce conţine Arbidolul?
      În ce ţări a fost testat Arbidolul? (Răspuns: în Rusia şi China)
      Din aceste studii, care a fost eficienţa Arbidolului în prevenirea infectării covid, sau în prevenirea formelor grave de boală, sau în prevenirea decesului de covid?
      Care este frecvenţa efectelor adverse ale Arbidolului?
      Ce efecte pe termen lung are Arbidolul (poate e cancerigen)?

      "Gânditorii independenţi" îşi pun întrebările de mai sus NUMAI când e vorba despre vaccinuri, însă nu-şi pun NICIODATĂ aceste întrebări atunci când e vorba despre medicamente care nici măcar NU au fost aprobate pt. tratamentul covid de vreo instituţie occidentală abilitată (FDA, CDC, ECDC, EMA)
    • 0 (4 voturi)    
      La paracetamol scrie în prospect - la vaccin nu (Sâmbătă, 13 noiembrie 2021, 11:13)

      hsl [utilizator] i-a raspuns lui thegreat

      Dacă mă duc la un farmacist cu laborator, îmi poate face paracetamol pe loc, însă „nu știe ce conține vaccinul” ca să-mi facă vreo 2 doze.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by