Raed Arafat: Tratamentul contra Covid-19 e mai toxic decât orice vaccin

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 18:46 Actualitate | Coronavirus


Raed Arafat
Foto: AGERPRES
Şeful Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă, Raed Arafat, a declarat, sâmbătă, în cadrul „Maratonului Informării”, că oamenii trebuie să se vaccineze şi nu să aştepte tratamentul împotriva Covid-19, care este mai toxic decât un vaccin, acesta din urmă stimulând sistemul imunitar natural.

„Încep să apară tratamente, dar eu vreau să spun la toţi care aşteaptă tratamentul, să citească foarte bine: tratamentul e mai toxic decât orice vaccin, deci tratamentul este o substanţă chimică pe care o introduci pentru a trata, pentru a opri virusul respectiv - are un impact asupra corpului, ca orice tratament pe care-l luăm - sunt substanţe chimice pe care le introducem pentru a combate un virus, un microb. Pe când vaccinul este un mod de a stimula un sistem imunitar natural, care reacţionează la virusul respectiv. Aşa că să nu aştepte, vaccinul rămâne soluţia”, a spus Raed Arafat, conform Agerpres.

El a precizat că valul 4 al pandemiei nu s-a încheiat, în ciuda scăderii numărului de cazuri, şi că, dacă oamenii nu se vor vaccina, este posibil ca un nou val să aibă un efect asemănător celui actual.

„Valul 4 nu s-a terminat, şi după valul 4, dacă nu avem un număr suficient de vaccinaţi, valul 5 va fi cu un impact asemănător valului 4. Dacă vom avea persoane vaccinate suficient, valul 5, dacă apare, va fi totuşi cu un impact mic pe sistemul sanitar, ceea ce înseamnă că vom convieţui cu el fără măsuri similare cu cele pe care le-am luat până acum”, a mai spus Arafat.

El a dat exemplul ţărilor în care există un număr mare de vaccinaţi şi în care totuşi există o creştere a numărului de cazuri, dar în care noul val nu are impactul pe care l-au avut cele de dinainte, şi există mai puţini pacienţi pe secţiile de terapie intensivă şi mai puţine persoane spitalizate, în general.

„Există foarte multe variabile. Nu ştim ce va fi. Nu ştim dacă va apărea o variantă care va fi mai dificil de gestionat din punct de vedere al vaccinului, din punct de vedere al transmiterii, să fie mult mai agresivă decât actuala variantă. Acum există o variantă în Marea Britanie care se ştie că este mai contagioasă decât varianta Delta şi despre care se vorbeşte şi este sub examinare acum. Toate aceste aspecte ne arată că lucrurile nu s-au terminat. Da, vaccinul a rămas soluţia optimă”, a arătat Arafat.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















26988 vizualizari

  • -16 (112 voturi)    
    smecherie cu chelie (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 18:55)

    Marin Puscasu [utilizator]

    Diferenta e ca va fi administrat doar celor care au nevoie, nu bagat cu forta pe gatul tuturor.
    • +8 (80 voturi)    
      Cu forța… (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 21:03)

      Barcutza [utilizator] i-a raspuns lui Marin Puscasu

      A-ți face vaccinul este pana la urma și un gest de solidaritate. Vom fi puternici in fata virusului ca societate și nu ca indivizi in momentul când vom avea imunitate de masa. Și ea se poate obține fie cu victime, trecând toți prin boala, fie cu mai putine victime, vaccinandu-ne toți.

      Dacă voi cei sănătoși și încrezători in propriul sistem imunitar va spune-ți ca veți trece prin boala fluierând și ca nu aveți nevoie de vaccin, dincolo de faptul ca va puteți înșela, a nu ta vaccina e un gest egoist față de cei din categoriile de risc.

      Măcar de-ar exista efecte secundare serioase de la vaccinul asta.. dar ele sunt complet inexistente. Vaccinul nu poate sa va facă rau!
      • +2 (40 voturi)    
        Sunteti medic ? (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 22:26)

        dincannes [utilizator] i-a raspuns lui Barcutza

        Eu cunosc medici ce asteapta terminarea perioadei de testare reglementara, pentru a se pronunta.

        Cine ii investigeaza pe cei vaccinati (cobaii) ?

        30 de miliarde de dolari beneficii pentru Pfizer si nici-o responsabilitate, fata de cei morti din cauza vaccinului (putini, dar sunt)! Platim noi toti, nu ei !

        Masinile de cusut Singer durau mai multe generatii; nu era rentabil.
        Acum avem "rapel" dupa rapel la vaccin !
        • -3 (17 voturi)    
          Testare (Duminică, 7 noiembrie 2021, 9:42)

          Barcutza [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

          Vaccinul a fost testat și arhitestat in perioada de dinainte de lansare, ca orice alt vaccin si alt medicament de altfel.
          O jumătate de planeta l-a folosit deja…
          Cât mai doriți sa se testeze vaccinul, decenii, pana sa îl luați și dvs.?

          Dvs. credeți ca medicamentele de inima sau de ficat sau de orice altceva pe care le luați ca bolnav cronic sunt testate tot așa, decenii, pana sa fie lansate pe piața??

          Pe copiii Dvs bănuiesc ca ii vaccinați când sunt mici. De gripa bănuiesc ca va vaccinați părinții in vârsta toamna? Și exemplele pot continua..
        • -4 (12 voturi)    
          Medicii sunt si ei oameni, le e si lor frica de ac (Duminică, 7 noiembrie 2021, 10:40)

          Denulu [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

          Toate efectele adverse observate pana acum la vaccinuri (orice vaccinuri, nu doar cele pentru Covid) au fost observate la distanta de cel mult cateva saptamani dupa injectie.

          Nu exista nici un motiv sa crezi ca vaccinurile Covid sunt mai cu mot si pot sa produca efecte adverse la cativa ani dupa intepatura, mai ales cand nu s-a vazut nici un semn in primul an (ca e deja mai bine de un an de la inceputul testelor clinice).

          Singurul motiv pentru care un medic, care teoretic stie chestiile astea, asteapta "terminarea perioadei de testare reglementara" (ce-o fi insemnand si aia), e ca ii e frica de intepatura si incearca sa-si ascunda frica printr-o explicatie pseudo-stiintifica. Atat.
      • +4 (24 voturi)    
        Complet inexistente (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 22:42)

        marie-cu-palarie [utilizator] i-a raspuns lui Barcutza

        De ce minți?
        Ia caută chiar aici pe Hotnews numele ăsta: Lisa Shaw.
      • +8 (28 voturi)    
        Si cand vom avea imunitate in masa? (Duminică, 7 noiembrie 2021, 1:33)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui Barcutza

        Poti sa imi indici o tara, dintre cele cu rata de vaccinare foarte mare, in care s-a atins imunitatea in masa?

        Nu exista medicament cu efecte secundare "complet inexistente". Serios, hiperbola nu foloseste nimanui, cel mult iti scade credibilitatea.
        • -4 (4 voturi)    
          S-a oprit (Duminică, 7 noiembrie 2021, 8:26)

          ia220 [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

          Se pare că s-a oprit doar moartea în masă...
        • +1 (15 voturi)    
          Imunitate (Duminică, 7 noiembrie 2021, 9:54)

          Barcutza [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

          Va mai aduceți aminte reportajele din Italia și din Spania de la începutul pandemiei, cu spitale pline și coloane de sicrie care ieșeau pe porțile spitalelor? Asemenea scene nu se mai repeta acum, la același număr de cazuri. In schimb le regăsim din plin in România…
          • -1 (3 voturi)    
            Unele imagini erau vechi, dupa cutremur (Luni, 8 noiembrie 2021, 9:40)

            D-or [utilizator] i-a raspuns lui Barcutza

            Unele din imaginile cu sicriele din Italia, care au facut inconjurul lumii si au pornit psihoza covid era inregistrari vechi, dupa un cutremur.

            Oare de ce au fost folosite?
      • 0 (30 voturi)    
        unde scrie ca vaccinul e un gest de soliaritate ? (Duminică, 7 noiembrie 2021, 1:56)

        nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui Barcutza

        .
      • +2 (14 voturi)    
        Este suficient (Duminică, 7 noiembrie 2021, 8:35)

        BARBADOS [utilizator] i-a raspuns lui Barcutza

        să citeşti prospectul fiecărui vaccin şi să compari cu anamneza dumitale. Ştiindu-te cu boli cronice şi totuşi te vaccinezi e alegerea dumitale, cum se spune acum. Dacă întrebi infecţionist vei vedea că are rezerve şi nu-ţi poate garanta lipsa reacţiilor adverse grave. Siguranţa dumitale ca vaccinat este o dovadă de naivitate şi eşti victima disonanţei cognitive. Eşti vaccinat, foarte bine dar nu ai cum, nu-i cinstit să-ţi răspunderea pentru bolile altuia.
        • -2 (10 voturi)    
          Bolnav cronic (Duminică, 7 noiembrie 2021, 9:45)

          Barcutza [utilizator] i-a raspuns lui BARBADOS

          Tocmai ca bolnav cronic trebuie in primul rând sa te vaccinezi. De la vaccin nu poti sa faci Covid.
          • -4 (4 voturi)    
            Da, (Duminică, 7 noiembrie 2021, 10:33)

            BARBADOS [utilizator] i-a raspuns lui Barcutza

            aveţi dreptate - punct!
    • 0 (6 voturi)    
      Nefericit Arafat (Duminică, 7 noiembrie 2021, 10:03)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Marin Puscasu

      A ales un mod tare nefericit de a pune problema. Ce ne lipseste acum e neincredere SI in tratamente.
      Putea sa spuna ca pana ajung medicmentele alea, daca-s bune, o sa mai moara 20-30.000 de romani, dar omul n-are nimic in cap...
  • -8 (92 voturi)    
    Gura păcătosului adevar grăiește ;) (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 19:26)

    andipetre [utilizator]

    Așa e, "tratamentul" aplicat de spitalele insalubre, cu medici făcuți în universități șpăgare (că ăia buni au emigrat sau s-au retras), subfinanțate și supraaglomerate de proceduri unice în lume, sunt extrem de toxice.

    Se face, însă, că, în țările în care individul e important, medicul atent și mita practic inexistentă, bolnavii grav se vindecă.

    Dar da, hai să folosim orice ocazie pentru a ne hrăni fixația autoritaristă!
    • +17 (75 voturi)    
      mda (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 20:02)

      drgp [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      In tarile alea despre care vorbesti tu, oamenii sunt vaccinati - 90% din populatie. Poate ca de aia merge treaba acolo. Pentru educatie ruseasca, uita.te in Rusia.
      • +3 (45 voturi)    
        aha (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 21:09)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui drgp

        De aia jermanica a luat 200000 doze monoclonali. Probabil va repeta tampenia si va mai cumpara niste milioane doze cele 2 noi tratamente, pfizer si merck.

        Poate tot de aia in jermanica se raporteaza nosocomiale, ca la ei e jeg in spitale, nu ca la noi unde nu se raporteaza, pentru ca e luna.

        Oricum, mai baga cu rusia, ca e misto. De putin nu zici nimic?
      • +9 (21 voturi)    
        Please, citeste ce am scris... (Duminică, 7 noiembrie 2021, 1:20)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui drgp

        In tarile civilizate bolnavii grav se vindeca. La noi nu. Era un mesaj despre ipocrizia liderilor unui sistem sanitar esuat, dar care au tupeul sa dea lectii. E atat de greu? Am zis eu ceva de procente? Intelegi un text scris?
    • +13 (61 voturi)    
      Nu are relevanta unde si de cine! (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 20:08)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Nu faci decat sa distragi atentia de la ceea ce a zis de fapt...CA E MAI BINE SA TE VACCINEZI decat SA AJUNGI SA FACI TRATAMENT(cu atat mai mult in spitalele de la noi) - nu stiu daca o faci intentionat sau doar atata poti intelege!
      • +8 (24 voturi)    
        Citeste mai atent ce am scris (Duminică, 7 noiembrie 2021, 1:08)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

        Am atras atentia ca, practic, a invoca toxicitatea tratamentului intr-o tara in care "toxicitatea" principala provine din dezastrul cultivat de mai mult de 30 ani in sistemul sanitar e complet deplasat. Iar cand remarca o face unul din exponentii acestui sistem aberant, e mai mult decat ipocrizie.

        Ei nu sunt niciodata de vina. Wake up.
      • +1 (1 vot)    
        Adevărat, însă oamenii sănătoși nu au nevoie (Luni, 8 noiembrie 2021, 11:01)

        hsl [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

        nici de vaccinuri, nici de tratament ca să se protejeze de o gripă.
        Pentru ei, dacă ÎNTÂMPLĂTOR au simptome, e suficient să bea un ceai și să se bage sub plapumă câteva ore.
    • +9 (65 voturi)    
      esti previzibil (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 20:17)

      Arlington [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Capacitatea ta de a face root cause analysis indica faptul ca ai un IQ mult, mult sub medie. Daca tu nu esti capabil sa identifici rata scazuta de vaccinare ca o cauza a situatiei actuale nu te astepta sa iesi in viata asta din saracia si din prostia in care te afunzi pe zi ce trece.
      • +5 (19 voturi)    
        root cause analysis (Duminică, 7 noiembrie 2021, 1:05)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui Arlington

        Da, cu asta m-ai dat gata. Stii limbi straine. Sigur esti cu IQ pozitiv.

        Dar zi-mi te rog, este nevaccinarea *the* root cause, sau una dintre root causes? Poti sa imi arati sofisticata analiza pe care ai facut-o tu? Sau root cause analysis, pentru tine, e sa citezi din ce zice nenea Arafat la televizor?

        In plus, ai citit ce am scris? Era acolo ceva despre ineficienta vaccinarii? Apropo de IQ...
    • +5 (57 voturi)    
      Fixatia autoritarista a antivaxxerilor (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 21:18)

      gavrone [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Astia sunt singurii care au asemenea obsesii, vad dictatura unde de fapt e vorba de salvarea de vieti. Adica exact opusul totalitarismului. Dar nu trebuie sa avem mari asteptari de la covidioti.
      • +9 (23 voturi)    
        Sigur... (Duminică, 7 noiembrie 2021, 1:15)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui gavrone

        ...poti sa stai linistit, nu exista o fixatie autoritarista. E clar, pentru ca discursul de pana acum al autoritatilor a fost permanent unul de maxima transparenta, coerent si deschis la critici, ca in orice democratie clasica. Iar liderii nostri sunt incoruptibili, sinceri, onesti si complet dedicati binelui public. Esti in perfecta siguranta.

        Dar totusi... antivaxxeri?... Serios, mereu acelasi cliseu, mai mult nu poti?
    • -3 (9 voturi)    
      Ok, exista problema asta (Duminică, 7 noiembrie 2021, 8:01)

      SocrateA [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Dar nu este ceva care se adauga toxicitatii medicamentelor? Cu atat mai mult ar trebui sa te vaccinezi...
      Exista o naratiune in societate pe care eu personal nu o inteleg.
      Vaccinurile nu sunt bune pentru ca tot poti sa te infectezi... Da asa este, pentru ca vaccinul a fost creat pentru o tulpina iar cea in circulatie e putin diferita. Cea pentru care a vaccinul a fost creat a disparut practic, deciu e eficient. Daca toti s-ar fi vaccinat in timp scurt timp probabil nu ar fi mai existat nici o variatie.
      De ce este totusi folositor - iti antreneaza organismul pt o eventuala infectie.
      Pe de alta parte nu pot sa pricep cam, care este logica cand cineva afirma ca suntem cobai pt vaccinuri dar nu pentru medicamentele folosite la tratare. La vaccinuri ai 3 Miliarde de oameni care au fost imunizati versus cateva milioane poate care au folosit medicamentele. Pentru a estima efectele medicamentelor se foloseste statistica. Cu cat populatia (in sens de numar de pacienti) e mai mare si rezuntatele sunt mai evidente.
      Cred ca totul se rezuma la sentimentul pe care ti-l da faptul ca esti contra unei politici, oricare ar fi ea, acela de a te simti ceva mai special decat ceilalti.
  • +10 (44 voturi)    
    Tratament... (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 19:41)

    Lucris [utilizator]

    Concluzie: Tratamentul anticovid e bun.
    Dacă nu funcționa, nu își mai bătea nimeni capul cu el...
    Mulțumim de confirmare!
    • +3 (25 voturi)    
      CORECŢIE (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 22:50)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Lucris

      Numai tratamentele ALTERNATIVE (neaprobate de FDA, EMA, OMS) sunt bune (ex. Ivermectină, Arbidol).
      Orice tratament covid care va fi aprobat de instituţiile oficiale, automat va deveni rău, ineficient, dăunător, folosit pt. controlul populaţiei etc.
      • -2 (14 voturi)    
        Bine punctat! (Duminică, 7 noiembrie 2021, 4:31)

        Namaste! [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

        just!
      • -8 (12 voturi)    
        O, erati ironic... (Duminică, 7 noiembrie 2021, 4:34)

        Namaste! [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

        Retrag plusul !
  • +5 (39 voturi)    
    Tratamentul a orice boală e mai toxic ca vaccinul (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 19:54)

    IancuJianu [utilizator]

    La cîte antibiotice, calmante și antivirale trebuie injectate...
    Dar deh, selecția naturală e mai bună...
  • -2 (74 voturi)    
    Dar cel mai toxic (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 20:05)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    rămîne Raed Arafat, intrusul cu zeci de mii de morti pe constiinta, un mangele al sistemului de exterminare zis de sanatate de la noi. Mangele decorat de locatarul de la Cotroceni, ajuns acolo cu misiune de la Grivco,
    • -2 (56 voturi)    
      ce concluzie idioata (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 20:43)

      George1000 [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      De unde concluzia ca mortii sunt pe Constiinta lui Arafat? Mortii pandemiei sunt pe constiinta lui Sosoaca pe care o cred toti idiotii ca tine
      • +1 (17 voturi)    
        De pe ce maidan tastezi? (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 21:51)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui George1000

        Insultele nu te fac nici mai convingator, nici mai educat. Pacat de tine....
    • -3 (5 voturi)    
      16000 de morti sunt pe constiinta voastra. (Duminică, 7 noiembrie 2021, 9:32)

      Statisticianul [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      E vorba de cei declarati incepand cu septembrie 2021.
      Din pacate sunt si mult mai multi nedeclarati ca avand cauza Covid.
      Gandestete la o propozitie cu urmatoarele cuvinte:
      constiinta, onoare, demnitate, sepuku.
  • -6 (54 voturi)    
    Sa vb ca sa fim in treaba. (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 20:26)

    MPavel [utilizator]

    Eu nu pot sa il inteleg pe individul asta. Deci ba nene medicamentul ala abia a fost lansat si nu exista destule date. Se stie ca functineaza foarte bine. Toti specialistii prin toate tarile sunt limitati in afirmatii si asteapta sa vada ce si cum legat de medicament, sa aiba mai multe date pe care sa lucreze.
    La noi vine seful de trib si spune ca medicamentul e toxic. A visat el aseara.
    Pai cum se asteapta sa inteleaga lumea de rand ca vaccinul e ceva bun cand avem persoane in functii publice care vin cu afirmatii nefondate.
    O sa avem mai incolo oameni care nu o sa ia medicamentul si o sa moara ca vine desteptul asta cu afirmatii de doi lei.
    • +6 (28 voturi)    
      hepatotoxicity, pancreatitis, and allergic reactio (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 21:51)

      Neutral01 [utilizator] i-a raspuns lui MPavel

      Paxlovid aka Ritonavir: Other effects include hepatotoxicity, pancreatitis, and allergic reactions/hypersensitivity. Pentru Molnupiravir poti sa-i cauti si singur, ca precis te pricepi.
      Oamenii o sa-l ia cand nu mai au incotro. Mai ales daca nu s-au vaccinat.
      • -1 (9 voturi)    
        nu-i chiar cum spui (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 23:39)

        MPavel [utilizator] i-a raspuns lui Neutral01

        Eu cred ca tu citesti si intelegi pe jumatate.
        Paxlovid nu e tot una cu Ritonavir.
        Ritonavir are effectele pe care le mentionezi.
        Ritonavir e in doza mica pt a incetini metabolismul PF-07321332.
        Or daca e in doza mica si efectele secundare sunt mult mai mici.
  • +15 (51 voturi)    
    sa ne uitam la situatia reala (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 20:26)

    sandu47 [utilizator]

    E greu sa acceptam ca toti gresim(intentionat sau nu) in iesirea din acest marasm determinat de COVID. Realitatea, daca o luam pe argumente logice sau/si tehnice, este ca noi actionam impotriva a tot ce este logic responsabil. DA, avem spitalele care le avem, avem personalul medical care-l avem, avem medicamentele care le avem, avem ........ . Bine, dar noi ce facem? Este evident, totul este demonstrat de cum actioneaza fiecare. Toata Europa(probabil, fara Bulgaria) are procent de vaccinare incomparabil cu al nostru dar, NOI vem cu totul altceva. Noi vedem altceva, in mod intentionat dar iresponsabil. Cat de dureros poate fi pentru intelegere, ca un pacient muribund sa NU accepte sa fie transferat in Germania fiindca NU ACCEPTA el sau familia acest lucru. Ve-ti spune ca este caz izolat dar nu nu este adevarat. Acesta este nivelul nostru de cunoastere in legatura cu un episod foarte dureros din istoria noastra medicala. Mai sunt multe elemente de dezbatere iresponsabila pe elemente/evenimente din aceasta perioada deosebit de grea si complicata. De ce nu vreti sa va duceti la spitalele COVID si sa stati cu binoclul pe ce se intampla acolo. Sa vedeti cu ochii dumneavoastra cum se desfasoara activitatea, cum arata pesonalul medical dupa 1,5 ani de COVID, acel personal care noi il barfim, il facem praf si pulbere dupa niste cazuri cunoscute dar totusi izolate. De ce nu ar fi confortabil sa stati acolo zilnic si sa numarati mortii care reusesc sa iasa de la morga? Totul este foarte dureros si inexplicabil ca fenomen daca NU vrem sa analizam care este participarea noastra in acest razboi.
    • -2 (30 voturi)    
      da? (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 22:39)

      danbo [utilizator] i-a raspuns lui sandu47

      Uita-te in Danemarca cu aprox 90% vaccinati ca e coplesit sistemul sanitar de cazuri covid.. Care e explicatia logica? Uitati-va la toate tarile cu procent peste 80%, si veniti cu argumente reale.
      • +2 (18 voturi)    
        In Danemarca s-au scos restrictiile (Duminică, 7 noiembrie 2021, 1:06)

        bimor [utilizator] i-a raspuns lui danbo

        Acolo boala a fost tinuta sub control si sistemul sanitar nu e coplesit.
      • +1 (5 voturi)    
        lasati fratilor minciunile anti-vaccin (Duminică, 7 noiembrie 2021, 12:41)

        TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui danbo

        1. Danemarca are 76% vaccinati, nu 90%.

        2. Danemarca are 40 persoane la un milion spitalizate cu COVID acum. Noi avem 955 persoane la un milion spitalizate cu COVID acum.

        Deci, concret, avem de 24 de ori mai multe persoane spitalizate la un milion decat Danemarca.

        Nu ti-e rusine sa spui ca sistemul lor medical e coplesit?

        3. Si la decese noi avem 24 la un milion pe zi in ultima saptamana. Danemarca are 0,61 la un milion, de 39 de ori mai putine.

        Eu zic ca explicatia logica e fie ca habar n-ai despre ce vorbesti, fie dezinformezi intentionat.
        • 0 (2 voturi)    
          Cei din zone geroase au rezistenta la virusi (Luni, 8 noiembrie 2021, 9:45)

          D-or [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

          si sensibilitate la bacterii.
          Africanii, invers, pentru ca virusii mor la soare, iar bacteriile la ger.
  • -2 (10 voturi)    
    despre ce masuri vorbeste? (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 21:44)

    zgubilitix [utilizator]

    Despre ce masuri vorbeste cand spune "...vom convieţui cu el fără măsuri similare cu cele pe care le-am luat până acum"?

    ca in mall-uri se intra cu certificat si ca inchid magazinele la 21? nu vad mare restrictii.

    masca pe strada sau in transportul in comun este optionala, prezentarea certificatului verde la terase sau restaurant este, de asemenea, optionala. 50% sanse sa te intrebe de certificat, de regula (din experienta proprie) nu mentioneaza de el, si atunci cand ti-l cere poti cere pe fata cuiva din grup sa iti trimita certificatu pe whatsapp ca sa il poti arata.

    totul in tara asta este un simulacru.
  • +2 (20 voturi)    
    Marea majoritate a romanilor (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 21:53)

    galeo [utilizator]

    Pot trece prin Covid fara tratament si fara vaccin.
    • +2 (8 voturi)    
      Un adevar (Duminică, 7 noiembrie 2021, 9:39)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      extrem de simplu, prezentat in mod complicat pentru a servi diverse interese.
  • -1 (21 voturi)    
    Un antiviral nu poate face rau cat face un vaccin (Sâmbătă, 6 noiembrie 2021, 22:08)

    danbo [utilizator]

    Cum puteti afirma asa ceva? Cat de idioti ne credeti? Un antiviral niciodata nu va putea face rau organismului fata de un vaccin netestat. Dupa cum vedeti in Danemarca pe care o laudati unde sunt aprox 90% vaccinati sunt extrem de multe cazuri de covid in randul vaccinatilor. Cum puteti afirma ca vaccinul este bun cand atatia oameni vaccinati se imbolnavesc si TRANSMIT boala mai departe? De ce ii lasati liberi si de ce acest certificat verde pentru ei? Ca sa isi transmita boala unul altuia? In Romania 60% au trecut prin boala si au anticorpi deci? Argumentati afirmatiile ca un medic nu doar din prisma vaccinarii obligatorii.
    • 0 (6 voturi)    
      total fara informatii (Duminică, 7 noiembrie 2021, 12:55)

      sandu47 [utilizator] i-a raspuns lui danbo

      1. Daca ati dat exemplu Danemarca, de ce nu faceti explicatia logica? Corect ar fi fost sa ne spuneti si noua, celor mai putin informati, cati infectati sunt(in Danemarca!), in ce faza a bolii sunt majoritatea, cati sunt la ATI si CATI MOR pe zi. De informat, va vad "informat" dar de ce nu ne luminati si pe noi. Ce, va este teama ca nu ve-ti mai primi voturi de la cei "ANTI"?
      2. Orice antiviral are si efecte adverse, chiar daca nu sunt semnificative. Vaccinul se face PREVENTIV si deci n-ar trebui sa ajungi la antiviral iar daca ajungi, sa fie o forma usoara care implica medicamente mai putin "dure". Nici un vaccin nu a garantat ca nu te mai imbolnavesti 100% dar a anulat aparitia PANDEMIILOR determinate de bolile specifice. Cei peste 5(CINCI) miliarde de oameni din lume, vaccinati ant-COVID, sunt "idioti" iar dumneata esti printre singurii vizionari ce vor salva Romania si ... probabil Mapamondul?!? Lipsa totala de logica si victima eficienta a manipularii din aceasta perioada!
      3. Ce ati vrut sa scrieti de acel procent de "60%"? Orice varianta ar fi, este absurda si deescalifica pe cel care posteaza.
      4. Vaccinarea nu poate fi privita decat medical fiindca acesta ii este scopul, semnificatia si raspunderea. Restul ,... este social.
      Am precizat acestea in dorinta de a cobora cu picioarele pe pamant pe cei ANTI, de a-i debarasa de atata ura si ipocrizie, de a se detasa de propaganda care se face impotriva a tot ce inseamna lupta ANTI-COVID, de a-i face sa inteleaga ca vaccinarea nu este doar oproblema a lor ci este o cerinta importanta dictata de existenta sociala.
  • +1 (7 voturi)    
    Comisia aia Tehnico-stiintifica ce mai zice? (Duminică, 7 noiembrie 2021, 0:20)

    Zummm [utilizator]

    .
  • +6 (22 voturi)    
    Pe Arafat cine-l pedepseste? (Duminică, 7 noiembrie 2021, 0:50)

    CezarN [utilizator]

    Practic, el descurajeaza oamenii sa se trateze de covid.
    Un om care nu s-a vaccinat pana acuma, sau pana peste 6 luni cand vor fi ajuns aceste pastile in Romania, are motivele sale si probabil ca nu se va vaccina nici in viitor. Pastilele l-ar fi putut ajuta daca Arafat nu le-ar fi demonizat inca inainte de a sosi in farmacii.

    In orice caz, pastilele acelea sunt mai "democratice". :) Or fi fiind ele mai toxice, insa se administreaza STRICT celor care au nevoie, celor care sunt efectiv bolnavi de covid intr-atat de grav incat se prezinta la medic, deci alternativa este mult mai rea, nu se administreaza cu forta tuturor, sanatosi, trecuti prin boala fara ca macar sa stie, copii, batrani, gravide, unui spectru atat de larg de cazuri si situatii clar netestate indeajuns.
  • -5 (17 voturi)    
    Sansa ca sa te poti trata cu ele e cam zero. (Duminică, 7 noiembrie 2021, 0:53)

    Statisticianul [utilizator]

    Cel putin in urmatoarele luni.
    Capacitatea de productie este limitata si deja stocurile viitoare sunt contractate de SUA si alte tari puternice.
    Oricum aceste tratamente trebuie date dupa aparitia primelor simptome asa ca efecte adverse la greu pe antivaxerii care prefera asa ceva desi altfel ar putea trece lejer prin boala.
    Cand deja antivaxerul se simte rau e prea tarziu pentru tratament.
    Dar selectia naturala va continua din pacate.
  • +2 (8 voturi)    
    Privind departe spre Vest (Duminică, 7 noiembrie 2021, 11:27)

    nicpqrs [utilizator]

    Viata actuala ne-a dotat cu internet si tehnologie,si cand e vorba de medicamente,putem sa privim in primul rand la EMA si USDA,acronime pretioase care dau ora exacta in medicatia contemporana la nivel global.Infectia cu Covid e un proces in dinamica si are si unele inexactitati, dar in principiu vaccinul e o soluite mult mai buna decat orice medicament,mai ales cele in faza de dezvoltare. Procentual asa e mai bine,asta s-a demonstrat si doar simplitatea pa scara larga in tara asta face ca oamenii sa nu priveasca suficient peste granita si sa crediteze tot felul de talente locale din sud-estul Europei care sustin metode alternative de abordare a infectiei.Putem sa privim de exemplu spre Italia,tara din G7,si sa vedem un model de abordare in forta a cerificatuluii verde pe scara larga,dupa ce au trecut prin drama stiuta acum ceva timp.Romanii or fi mai sensibili si caractere puternice de nu accepta sa li se impuna asa ceva. Nu cred.
  • +4 (8 voturi)    
    a luta'o razna (Duminică, 7 noiembrie 2021, 12:48)

    nash pandelica [utilizator]

    el comandante. betia puterii !
    nici macar nu se elimina una pe alta.
    vaccin, preventie,
    antivirale, tratament.
    vaccinat, te poti imbolnavi, cu antivirale te poti trata.
    nimic nu e garantat suta la suta.
    poti muri si vaccinat, si dupa tratament.
    astea sunt fapte.
  • -4 (6 voturi)    
    8 decese de Covid la asimptomatici in Arges. (Duminică, 7 noiembrie 2021, 13:06)

    Statisticianul [utilizator]

    Decese doar in ultimele trei zile confirmate prin autopsie.
    Cum ar fi putut beneficia aceste persoane de tratamente medicamentoase?
    Poate citind in cafea si astfel afland ca sunt infectati.
    In schimb vaccinarea le-ar fi salvat clar viata.
    Medicina e mult mai complexa decat viseaza Sosoanca si adeptii ei.
    In schimb e foarte simplu de inteles ca fiecare poate devenii expert pentru sanatatea lui daca respecta indicatiile specialistilor: vaccinarea te protejeaza in ceea mai mare masura posibila.
    • 0 (0 voturi)    
      Ne poți spune de unde aflăm despre autopsiile alea (Luni, 8 noiembrie 2021, 11:09)

      hsl [utilizator] i-a raspuns lui Statisticianul

      mai multe informații?
      Nu de alta, însă pe lege ar fi cam imposibil să existe și de aceea vrem să aflăm dacă au fost făcute cu respectarea legilor.
      • 0 (0 voturi)    
        Poti sa cauti stirea respectiva. (Luni, 8 noiembrie 2021, 13:44)

        Statisticianul [utilizator] i-a raspuns lui hsl

        Au fost 10 decese suspecte in cele trei zile, printre care si un pescar care a murit cu undita in mana.
        A mai fost un caz mai vechi cu eleva de 17 ani care a murit in baia scolii. Ghici din ce cauza?
        In aceste cazuri se fac autopsiile de care am vorbit. 8 din 10 decese cauzate de Covid.
        Dar de lipsa fondurilor de inmormantarii in Vaslui ai aflat?
        De la o medie de 350 decese sa ajuns la 730 decese pe luna.
        Stiu ca e dezolant pentru unii dar vaccinarea va asigura in viitor probabil cel putin 90% din protectie si restul tratamentelor ce mai ramane.
        Cam asa e si in auto: centura asigura 90% din protectia in caz de accident.
        • 0 (0 voturi)    
          În presă am citit și despre extratereștri (Luni, 8 noiembrie 2021, 14:39)

          hsl [utilizator] i-a raspuns lui Statisticianul

          eu te-aș ruga să-mi spui unde găsesc un comunicat oficial despre acele autopsii.
          Ceva la fel de oficial ca raportul MS care spune că în 2020 au decedat de Covid doar 227 de persoane și nu 15 mii, nici 30 mii cum scrie presa.
  • -1 (1 vot)    
    Dovezi stiintifice (Luni, 8 noiembrie 2021, 11:06)

    catalin_f [utilizator]

    Daca dl Arafat nu are si dovezi stiintifice solide in sprijinul afirmatiei dansului,atunci cred ca trebuie neintarziat suspendat ! Cum ar veni,sa i se taie microfonul ...
  • 0 (0 voturi)    
    Respect ,Raed Arafat ! (Luni, 8 noiembrie 2021, 13:38)

    Dartanian , Dacu' Liber [utilizator]

    Respect Raed Arafat ! Mai roman decat romanii ! Oare ce-ar fi facut superomul romanesc , fara Raed Arafat ?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by