OMS: În ritmul actual, României i-ar trebui doi ani și jumătate pentru a ajunge la 70% populație vaccinată anti-Covid / Ce explicații au dat autoritățile de la București

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 18 octombrie 2021, 17:43 Actualitate | Coronavirus


Vaccinare impotriva COVID-19
Foto: CNCAV
România ar putea ajunge abia peste șapte luni să aibă 40% din populație vaccinată anti-COVID, iar pentru a vaccina 70% din populație i-ar trebui 31 de luni, dacă se păstrează ritmul actual de vaccinare, estimează reprezentanții Organizației Mondiale a Sănătății care au discutat luni cu autoritățile din România pentru a vedea care este cauza eșecului campaniei de vaccinare.

Conform Comitetului de coordonare a vaccinării, discuțiile au avut loc prin videoconferință, iar autoritățile din România au informat că țara se confruntă cu o creștere foarte mare a cazurilor severe și a deceselor, 92% din decesele legate de COVID-19 fiind la persoanele nevaccinate. Cele mai multe dintre acestea au avut și alte boli, dar au fost înregistrate decese și în rândul tinerilor, copiilor și populației active.

"În ciuda unui început foarte bun al campaniei de vaccinare în decembrie 2020, există în continuare provocări programatice și operaționale în extinderea vaccinării", arată autoritățile.

Principalele probleme


  • Se remarcă diferențe mari în acoperirea vaccinală de la un județ la altul, județele din nord-est și sud având o acoperire vaccinală mai mică.
  • Acoperirea pe grupe de vârstă arată o acoperire de vaccinare de aproximativ 50% la persoanele cu vârste cuprinse între 50 și 69 de ani, dar numai în jur de 20% la persoanele de peste 80 de ani.
  • Există, de asemenea, un decalaj de gen, deoarece femeile sunt semnificativ mai puțin vaccinate decât bărbații, cu o diferență de aproape 20%, la persoanele de peste 60 de ani.
  • Vaccinarea în populația generală în România este scăzută și stagnează, fiind sub media generală a vaccinării regionale. Vaccinarea este mai mică decât se aștepta la grupurile prioritare vulnerabile (> 80 de ani).

Ținta propusă de România


Conform autorităților, obiectivul României este de a vaccina 2 milioane de persoane împotriva COVID-19 (prima doză) până la sfârșitul acestui an (45% din populație) și 70% din populație până în primul trimestru al anului 2022.

OMS: Dacă se menține ritmul de vaccinare din ultimele 6 săptămâni, România va ajunge în 31 de luni la o acoperire de 70%


Estimările OMS arată că, dacă se menține ritmul de vaccinare din ultimele 6 săptămâni și strategiile de vaccinare în vigoare, România va ajunge în aproximativ 7 luni la o acoperire vaccinală de 40% pentru populația totală și în aproximativ 31 de luni la o acoperire de 70%.

OMS: Cadrele medicale să recomande vaccinarea


OMS mai arată că nivelul de vaccinare cu schema completă este mare în România, indicând faptul că persoanele care încep vaccinarea fac dozele necesare.

"Este necesar să ne asigurăm că și restul cadrelor medicale nu doar se vaccinează, ci și recomandă populației vaccinarea împotriva COVID-19", arată reprezentanții Organizației Mondiale a Sănătății.

OMS mai spune că a observat o creștere constantă în ultimele trei săptămâni în ceea ce privește vaccinarea, dar mai ales în rândul persoanelor sub 50 de ani.

Ce mai recomandă OMS:

  • Este important ca România să se concentreze pe furnizarea vaccinurilor celor care prezintă cel mai mare risc de deces și forme grave ale bolii, cum ar fi vârstnicii, persoanele cu boli cronice și alte categorii la risc (persoanele gravide, personalul care activează în domenii esențiale).
  • Pentru a defini o strategie de comunicare care să susțină extinderea vaccinării în România, este esențial ca politicile să fie definite printr-o mai bună înțelegere a motivelor din grupele de vârstă ale populației cu nivel redus de vaccinare.
Ca pași următori, în completarea eforturilor în curs și planificate ale guvernului și ale Ministerului Sănătății din România, OMS va colabora îndeaproape cu Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV), Ministerul Sănătății, Centrul Național de Supraveghere și Controlul Bolilor Transmisibile pe teme legate de oportunități de instruire și schimburi de informații ale profesioniștilor din domeniul sănătății cu privire la siguranța vaccinurilor și dezvoltarea unor strategii de comunicare, printr-o mai bună înțelegere a motivelor nivelului scăzut de vaccinare în grupurile de populație.

Luni, România a depășit pragul de 6.000.000 de persoane vaccinate cu cel puțin o doză.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















23587 vizualizari

  • +5 (53 voturi)    
    au auzit de (Luni, 18 octombrie 2021, 17:52)

    alex562 [utilizator]

    ... ignoranta dublata de incapatanare?
    ... taiati social media intrun fel desi e prea tarziu!
    • +6 (10 voturi)    
      or fi (Marţi, 19 octombrie 2021, 7:59)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui alex562

      auzit și ăia de la OMS declarația lui iohannis ”Am învins pandemia” și a lui cîțu ”Campania de vaccinare a fost un succes”
  • -18 (72 voturi)    
    Mai repede ne imunizam natural. Decesele scad (Luni, 18 octombrie 2021, 17:52)

    D-or [utilizator]

    Ar trebui facute teste de anticorpi pe esantioane semnificative pentru a se vedea gradul de imunizare al populatiei.

    Deja numarul zilnic de decese a inceput sa scada, poate asta e ultima "furie" a epidemiei.

    Si anul trecut, dupa virful din decembrie, epidemia s-a stins brusc.
    • +1 (39 voturi)    
      Nu scapi Dorele (Luni, 18 octombrie 2021, 19:17)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Câți morți ai pe conștiință?
    • +15 (35 voturi)    
      "dupa virful din decembrie, epidemia s-a stins" (Luni, 18 octombrie 2021, 19:36)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      După vârful din decembrie (valul 2) a urmat un alt vârf în aprilie (valul 3)
      Sursa: https://www.worldometers.info/coronavirus/country/romania/#graph-deaths-daily

      Apoi în iunie şi iulie a fost o perioadă de calm, înaintea actualului val 4.
      Unii au spus atunci EXACT ce spui tu acum:
      "NU trebuie să ne mai vaccinăm, că virusul a plecat, pandemia s-a terminat"
      • +4 (6 voturi)    
        exact! (Marţi, 19 octombrie 2021, 8:45)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

        Si valurile astea vor tot veni...
        Amplitudinea lor insa, depinde de procentul de vaccinati.
        In UK, la acelasi numar de cazuri ca si la valul precedent, fara restrictii, valul 4 arata asha: https://www.worldometers.info/coronavirus/country/uk/
        In Romania, cu vaccinare 35%, arata ca in graficul de mai sus.

        Deci asta face vaccinul, duce la 100 de cazuri la 40.000 de infectari la 80% vaccinati sau la 350 de decese la 15.000 de cazuri la 35% vaccinati.
    • +11 (27 voturi)    
      nu, nu scad, ci cresc (Luni, 18 octombrie 2021, 19:57)

      TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Lunea trecuta au fost raportate 209 decese. Lunea asta au fost raportate 261, cu 25% mai multe.
      • +5 (9 voturi)    
        îți dau (Marţi, 19 octombrie 2021, 8:01)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

        cu minus enoriașii lui ambrozie, ăla cu fake news-ul deceselor și inutilitatea vaccinării. Cine știe, poate prea veselul ambrozie o fi luat lecții de muzică de la suplinitoarea aia din Moldova.
      • 0 (4 voturi)    
        Cei ce au semne de intrebare despre vaccin, (Marţi, 19 octombrie 2021, 11:14)

        anonim_2017 [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

        Trebuie spus populatiei nevaccinate sa citeasca prospectele de la paracetamol, antibiotice si anticonceptionale, si apoi sa mai zica ceva de reactiile adverse de la vaccin. Sa incercam sa intelegem ca daunele sunt mult mai mari daca facem covid decat eventualele reactii adverse de la vaccin.
        Lipsa medicamentelor esentiale a descoperit-o OMS in spitale? daca nu, se pare ca oms a vrut doar sa ne viziteze tara, sa le pice si lor o cazare si papa gratis 3 zile, apoi un Transfagarasan, ceva manastiri din Moldova? zic si eu. Altfel nu imi explic ce scria hot wes aici https://www.hotnews.ro/stiri-sanatate-25116098-medicamente-vitale-tratarea-covid-19-lipsesc-din-spitale-oricati-bani-avea-este-misiune-aproape-imposibila-procuri.htm?pbox , si e ingrozitor, si ce au gasit cei de la OMS!!
        Aici fragment din prospectul de la anticonceptionale (cate femei iau asa ceva?) :
        1. cheaguri de sânge cu efecte dăunătoare, la nivelul unei vene sau al unei artere, de exemplu:
        • la nivelul unui picior sau al labei piciorului (adică TVP)
        • la nivelul plămânului (adică EP)
        • atac de cord
        • atac cerebral
        • mini-atac cerebral sau simptome temporare similare atacului cerebral, cunoscute ca
        atac ischemic tranzitor (AIT)
        • cheaguri de sânge la nivelul ficatului,
        • 0 (0 voturi)    
          Hm (Marţi, 19 octombrie 2021, 21:08)

          Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui anonim_2017

          Sau ce scrie cu steluta pe cutiile cu tampoane: exista un sindrom al mortii subite care afecteaza cateva femei care folosesc tampoane. Cu toate astea femeile nu renunta la tampoane. Cum zici si tu: luam zeci de medicamente fara sa citim prospectul dar ne panicam la un vaccin. E fascinant creierul uman!
    • +11 (33 voturi)    
      o da (Luni, 18 octombrie 2021, 21:05)

      fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      mai repede de doi ani jumate sigur. si neaparat datorita imunizarii naturale, mai e o variabila pe care n-au luat-o astia de la oms in calcul. usor usor scade si populatia, deci indirect creste procentul de vaccinati. nu mai zic ca creste si iq-ul mediu national, se reduce electoratul psd si turma bor. eu zic ca a premeditat-o johannis, v-a facut de nu stiti ce v-a lovit.
    • +1 (15 voturi)    
      Nu exista, pentru SARSCOV 2 cel putin (Luni, 18 octombrie 2021, 22:07)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      .... "imunizare de turma". Asta-i o himera.
      Si nu fiindca n-ar exista destule "mioare" care sa repete, prosteste, aceasta mantra, ci pentru motivele (logice, firesti !!!!) Prezentate aici :

      https://doi.org/10.1016/S0140-6736(20)32153-X

      " Proponents suggest this would lead to the development of infection-acquired population immunity in the low-risk population, which will eventually protect the vulnerable.

      This is a dangerous fallacy unsupported by scientific evidence.

      Any pandemic management strategy relying upon immunity from natural infections for COVID-19 is flawed. 
      .....the endemic transmission that would be the consequence of waning immunity would present a risk to vulnerable populations for the indefinite future. Such a strategy would not end the COVID-19 pandemic but result in recurrent epidemics, as was the case with numerous infectious diseases before the advent of vaccination. "

      Epidemii recurente.
      Adica virusul va va gasi si peste ani, cand veti avea inca si mai multe probleme de sanatate decat aveti acum
  • -33 (65 voturi)    
    Noi ne imunizăm natural (Luni, 18 octombrie 2021, 17:55)

    Nyk1 [utilizator]

    Iar dacă pe viitor apare vreo variantă nouă rezistentă la vaccinuri dar care nu e mai predispusă la reinfectări, vom fi printre puținii din lume în zona verde, alături de frații ruși!

    În orice caz, persoane nevaccinate slabe și vulnerabile la COVID nu vor mai fi în următoarele valuri pentru simplul motiv că îi ia doamna cu coasa în valul acesta!
    • +21 (49 voturi)    
      hehe (Luni, 18 octombrie 2021, 19:19)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Rusii sunt frati doar pentru matale, Yefreytor Nykola1. Pentru Poporul roman rusii sunt cei care ne-au furat Tezaurul Romaniei, au violat cu salbaticie tot ce era de parte femeiasca in Romania mare si au jefuit ceasurile si paltoanele de pe la amarati...
      • +17 (23 voturi)    
        Corect (Luni, 18 octombrie 2021, 20:37)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        Rusii sunt frati doar cu smintitii si neghiobii.
      • +17 (21 voturi)    
        asta e baccsis la chelner... (Luni, 18 octombrie 2021, 21:13)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        ...dar au furat cheresteaua, uraniul, petrolul, aurul, gazul, cerealele, ca sa numesc cateva in primii 20 ani de la "eliberare".
      • -2 (2 voturi)    
        Aha, deci sunt tati, nu frati! (Marţi, 19 octombrie 2021, 9:50)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        .
    • +5 (17 voturi)    
      Ruşii ne-au depăşit la vaccinare (Luni, 18 octombrie 2021, 19:44)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      aşa că vom rămâne alături de fraţii bulgari.
      Sursa: https://bit.ly/3FZNidW
      • +8 (10 voturi)    
        Dar la morti stau la fel de bine (Luni, 18 octombrie 2021, 22:27)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

        Fiindca vaccinul lor e sovietic
        • -3 (9 voturi)    
          Cica a fost copiat dupa Astra Zeneca (Marţi, 19 octombrie 2021, 1:38)

          FortApache [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          :)))
        • +3 (3 voturi)    
          cică (Marţi, 19 octombrie 2021, 8:18)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          vaccinul lor are efect fie doar în spațiul extraterestru, că d-aia îi zice sputnik, fie dacă imediat după inoculare dai citate din Lenin, Marx sau Engels. Asta la ruși, că la noi, dacă s-ar folosi vaccinul putinist, ar trebui citate din tezele lui ceaușescu sau ceaslovul cică scris de el însuși, Omagiu.
    • +17 (17 voturi)    
      Nykolai omule, de cate ori sa iti spunem ca (Luni, 18 octombrie 2021, 22:26)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Rusii nu sunt fratii nostri!
      Poate suntem frati cu bulgarii sau sarbii, cumetri cu ungurii dar rusii sunt pentru noi exact vecinul care fura si nimic mai mult.
      Mai omule, nu tu refuzi sa intelegi ca Romaniei si estului Europei i-au fost furati 50 de ani din istorie datorita ciumei sovietice?
  • -20 (22 voturi)    
    OMS sau OMG (Luni, 18 octombrie 2021, 17:58)

    eugenrc [utilizator]

    Tot ce mai putem face in ziua de azi este sa cantam cu totii in cor :
    https://www.youtube.com/watch?v=wKkDeGpEi4s
    • -4 (6 voturi)    
      LOL (Marţi, 19 octombrie 2021, 0:34)

      eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

      M-ati luat de nostalgic si comunist?

      Trist!

      In anii 80' natia asta a fost salvata de capacitatea de a face haz de necaz.
      Daca dispare si asta e vai de capul nostru.

      PS. Referitor la prima postare, pentru ca nu cumva sa se simta cineva jignit din necunostinta de cauza, tin sa precizez ca OMS inseamna "Organizatia Mondiala a Sanatatii" iar OMG vine din engleza de la "Oh My God" adica "O Dumnezeule".
  • -2 (62 voturi)    
    Nu sunt antivaccinist, sunt anti-obligativitate (Luni, 18 octombrie 2021, 17:58)

    D-or [utilizator]

    Nu as vrea nicicum sa influentez vreodata pe cineva intr-un fel sau altul.

    Cu atit mai mult nu as putea admite ca cineva, indiferent de categorie, sa fie obligat sau constrins sa faca ceva.
    • +4 (10 voturi)    
      deci (Marţi, 19 octombrie 2021, 9:11)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      de dragul "libertatii" (care libertate oiricum NU exista intr-un stat cu 10.08, cu justitia, ccr, cna si practic toate institutiile statului politizate) tu preferi sa stai inca 2-4 ani in colaps economic decat sa obligi prostii sa se vaccineze...
      misto...
  • +11 (39 voturi)    
    Sunt convins ca OMS a mai recomandat si altele... (Luni, 18 octombrie 2021, 17:59)

    Idiotul_fUtil [utilizator]

    Dar nu public ci asa.. intre patru ochi.
    Altfel nu se explica isteria lui Arafat si panica lui Coriu.
  • -10 (32 voturi)    
    Depinde cum calculezi romanii vaccinati. (Luni, 18 octombrie 2021, 18:05)

    Statisticianul [utilizator]

    Probabil mai sunt acum cel putin 4 milioane de romani care muncesc in UE si Marea Britanie vaccinati la momentul asta.
    90% din romanii din Italia sunt astazi vaccinati un procent mai mare decat la italieni.
    Intrebarea e cati romani mai traiesc in tara: la 14.5 milioane cat e probabil o cifra apropiata de realitate si 2.5 milioane de copii sub 12 ani reiese o rata de vaccinare de 50% din populatia eligibila si 40% din populatia totala.
    In cateva zile antivaxeri o sa devina minoritari si in Romania asa ca e de inteles disperarea lor.
    • -2 (14 voturi)    
      infectatii (Luni, 18 octombrie 2021, 19:34)

      mariokempess [utilizator] i-a raspuns lui Statisticianul

      daca sei Iau in considerare si cei infectati in nici 2 saptamani avem peste 70%.
  • +9 (29 voturi)    
    PFIZER (Luni, 18 octombrie 2021, 18:07)

    valirin [utilizator]

    OMS care a simulat ancheta in China

    https://www.justice.gov/opa/pr/justice-department-announces-largest-health-care-fraud-settlement-its-history
    • 0 (2 voturi)    
      relevanta?! (Marţi, 19 octombrie 2021, 9:12)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui valirin

      da oms a pupat in dos china... si a gresit flagrant si ar trebui sa plateasca pentru asta...

      dar acum cu ce a gresit?! noi vorbim de acum...
  • -2 (36 voturi)    
    Exista o explicatie (Luni, 18 octombrie 2021, 18:07)

    TrickyWicky [utilizator]

    Nu poti incepe vaccinarea si apoi dupa ce se vaccineaza milioane sa oferi mici bere si bani noilor vaccinati.
    Discriminarea facuta a atins publicul la corason
    • +6 (20 voturi)    
      sigur ca publicul asemanator tie a fost atins (Luni, 18 octombrie 2021, 19:16)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      La stomac mai ales.
      Adica cum vecinu Costica bea o bere moaca si eu nu am baut? Ia zi, dai vaccinul inapoi si faci altul nou?
      PS - in timpul comentariului micii si berea nu au suferit nimic, au fost consumati corespunzator si nedisicriminat! si din surse proprii.
    • +4 (8 voturi)    
      ăia (Marţi, 19 octombrie 2021, 8:25)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      30% vaccinați sunt aceiași care se prezintă la vot din conștiință, la fiecare alegeri.
      Restul de 70% sunt din categoria vanghelie, care nu pot fi determinați să facă ceva decât cu mici și bere.
  • +22 (58 voturi)    
    "provocări programatice și operaționale" (Luni, 18 octombrie 2021, 18:10)

    IoPaNet [utilizator]

    Mamă, ce limbaj de lemn!
    Spuneți-le, bă, autoritățile lu' pește prăjit, că lumea are incredere 0 (zero) în voi. De ce? Păi uite câteva motive:
    - Nu contează voința poporului, contează doar voința voastră - câți ani au trecut de când am votat sa fiți doar 300 de parlamentari și nu v-ați sinchisit încă să puneți în practică?
    - Nu ne tratați ca pe egalii voștri, ba, din contră, sunteți speciali / esențiali cu pensii de 10 ori mai mari decăt ale noastre.
    - Nu ați făcut nici 20% din ceea ce ați promis în campanie că faceți, în nici un ciclu electoral.
    - Ne-ați alergat cu jandarmii sâ ne internați cu forța în spital.
    ... și mai pot continua așa încă o oră fără să mă repet...
    • -7 (31 voturi)    
      Bo, ai o problema cu autoritatile se pare (Luni, 18 octombrie 2021, 19:28)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      Dar ele nu sunt egale intre ele si in plus bati campii cu gratie!
      In plm ca ma enervez, ce legatura are referendumul de 300 parlamentari(cu care sunt total de acord) cu vaccinarea?
      PS- tu chiar ar trebui sa fii alergat cu jandarmii pentru internare la boli mintale
      • -1 (7 voturi)    
        GRESIT ! (Marţi, 19 octombrie 2021, 2:20)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Este lipsit de orice fel de gratie !
        (Daca nu e de la Domnul...)
    • +3 (29 voturi)    
      Deci tu ai tras (Luni, 18 octombrie 2021, 19:49)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      concluzia: "Hai să ne sinucidem, ca să dăm o lecţie clasei politice"
      • +5 (11 voturi)    
        INCREDERE (Marţi, 19 octombrie 2021, 1:10)

        eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

        E vorba doar de INCREDERE.

        Ati merge la un mecanic auto cu masina daca ati sti ca e un tepar?
        Exact despre asta e vorba. Despre lipsa de incredere. De peste 30 de ani ne tot luam tepe.

        In opinia mea, modul in care au facut campania de promovare a vaccinari a avut ca prim obiectiv sifonarea unor bani nu eficienta.
        Daca curtea de conturi ar verifica si ar face public rezultatul in urma verificari cred ca am fi socati.
        Si asa nu inteleg de ce au ales sa dea o gramada de bani pe un surplus de vaccinuri si pe echipamente de protectie ce stau prin depozite in loc sa fie preocupati mai inainte de toate de testare.
        Marea majoritate a celor ce au inceput un tratament din timp au avut sansa sa duca boala pe picioare fara a fi nevoie sa ajunga la spital.
        Pana azi din 1.457.260 de cazuri au murit 41.781. Cati oare ar fi avut o sansa in plus daca testarea ar fi fost gratuita?
        In opinia mea, prin testare o multime de romani ar fi avut o sansa in plus in fata acestei pandemi.

        Cand incepi vaccinarea la modul in care au facut-o ei, si mai apoi vi si cu prosti de genul : Te vaccinezi ca sa o vezi pe bunica sau sa mergi la teatru, ce pretentii poti avea?
        • +2 (8 voturi)    
          nu trebuie (Marţi, 19 octombrie 2021, 8:30)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

          să ai încredere în autoritățile noastre ca să te vaccinezi. Trebuie să ai încredere în știință, în medicină. Ai la îndemână exemple din țările civilizate, cum nu o să ajungem noi niciodată, cu astfel de mentalități.
          E cea mai tâmpită argumentație. Adică îți riști viața pt. că autoritățile îți pun la dispoziție gratis vaccinul care să te scape de pandemie?
          • 0 (0 voturi)    
            OARE? (Miercuri, 20 octombrie 2021, 23:38)

            eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            In opinia mea, ati neglijat cativa factori foarte importanti:
            1. Romania mai are mult de lucrat pana va ajunge o tara civilizata.
            2. Romania in materie de educatie sta mai prost decat in 1989.
            3. Increderea este un factor extrem de important.
            NU poti spune ca increderea nu este importanta atat timp cat in tara asta oamenii de rand sunt bataia de joc a politicienilor, o mare majoritate a lor isi gasesc echilibrul in randul bisericii si dinspre tarile civilizate vin si bune si rele.
            Cand esti inconjurat de incertitudini si nici nu ai cunostinte de baza legate de modul in care functioneaza un vaccin este extrem de importanta increderea.
            V-ati grabit sa imi faceti argumentatia tampita ignorand in ce tara traim si care este gradul de cultura si educatie al unei mari majoritati.
            Se pare ca doar 30% dintre romani au inteles importanta vaccinului.
            In opinia mea, cei care se vaccineaza acum in ceasul al doisprezecelea o fac in primul rand de frica de a nu ajunge in spitalele romanesti nu din convingere ca se va termina pandemia.
      • +6 (6 voturi)    
        Unde am scris eu asta? (Marţi, 19 octombrie 2021, 7:30)

        IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

        Eu nu te-am indemnat nici sa te vaccinezi, nici sa nu te vaccinezi. Sau, daca preferi asa, nu te-am indemnat nici sa te sinucizi, nici sa te salvezi. E alegerea ta si nu ma intereseaza.
        Eu doar spun ca increderea populatiei in autoritati este zero si ca, in aceste conditii, nu trebuie sa ne miram deloc de "succesul" campaniei de vaccinare.
  • +9 (13 voturi)    
    E ok, până atunci nu mai are cine (Luni, 18 octombrie 2021, 18:12)

    mr_mojo [utilizator]

    Suntem în grafic
  • +9 (43 voturi)    
    ... (Luni, 18 octombrie 2021, 18:18)

    cartograful [utilizator]

    Lunaticii astia de la noi care viseaza conspirationisti zi si noapte sa ia un pix si sa scrie de 200 de ori pe caiet asta:
    "Este important ca România să se concentreze pe furnizarea vaccinurilor celor care prezintă cel mai mare risc de deces și forme grave ale bolii, cum ar fi vârstnicii, persoanele cu boli cronice și alte categorii la risc"
    Recomandat de OMS, oficial, scientifically proven si ce mai vor ei.
    Sa lase aruncatul cu noroi in "needucati" si sa popularizeze si mai ales sa faca vaccinurile accesibile acolo unde e nevoie de ele. Macar pt valul V.
    • +20 (32 voturi)    
      Analize medicale (Luni, 18 octombrie 2021, 18:42)

      Gigel cu elefantii [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      Ar fi o idee sa bage si analize medicale gratuite acum, ca sa vada lumea cum sta mai exact. Sunt multi cronici care nici ei nu stiu ce au.
      • +6 (14 voturi)    
        Exista de multi ani un set de analize medicale (Luni, 18 octombrie 2021, 19:10)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Gigel cu elefantii

        Gratuit anual pentru toti asiguratii CASS
        Ca multi nu si-l fac sau nu stiu ca exista sau sunt prea departe de centrul de recoltare/analiza e alta poveste si nu se rezolva cu hei-rup.
        • +9 (9 voturi)    
          Exista dar lipsesc cu desavarsire banii (Marţi, 19 octombrie 2021, 1:17)

          eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Dupa ce doi ani la rand am ramas cu trimeterea in mana pentru ca nu mai erau bani de analize decontate de stat, m-am lasat pagubas.
          Daca nu ajungi in primele zile la programari nu ai nici o sansa. Bine ca macar pensionari pot beneficia de ele pentru ca ei au timp berechet si nu sunt conditionati precum salariatii.
          Cica am scapat de PCR. Vise taica!
          Fara Pile, Cunostinte si Relatii greu ajungi sa razbati in viata.
      • 0 (8 voturi)    
        ... (Luni, 18 octombrie 2021, 20:39)

        cartograful [utilizator] i-a raspuns lui Gigel cu elefantii

        @gigel cu elefantii, da, se cheama profilaxie si e si asta un atribut al tarilor cu "scor PISA mare". Se-aude dom' PM?
  • +9 (37 voturi)    
    Poate ca... (Luni, 18 octombrie 2021, 18:20)

    JohnDoe666 [utilizator]

    Poate ca, daca in promovarea vaccinarii nu se amestecau politicienii si cadrele medicale, categorii cu incredere minima si interese financiare maxime, campania de vaccinare ar fi avut mai mult succes!
    • +6 (14 voturi)    
      Politicienii da, dar de ce nu cadrele medicale? (Luni, 18 octombrie 2021, 20:47)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui JohnDoe666

      Politicienii sunt implicit pe dinafara domeniului, dar nu înțeleg care e problema cu medicii. Ei sunt experții în domeniu, fix de ei trebuie ascultat când vine vorba de asta.
      • +1 (9 voturi)    
        Experti? (Luni, 18 octombrie 2021, 21:25)

        Un_individ [utilizator] i-a raspuns lui aqualung

        Medicii experti? Imi vine sa rad si sa vomit in acelasi timp.
        • -1 (5 voturi)    
          Vezi, daca iei... (Marţi, 19 octombrie 2021, 2:21)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Un_individ

          .... Duazepam cu pumnu' ?
          • +4 (4 voturi)    
            la Giurgiu (Marţi, 19 octombrie 2021, 8:35)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

            mamă, tată și fiu au murit de covid zilele trecute din cauză că au crezut medicul de familie care nu a recomandat vaccinarea, ba dimpotrivă.
            Curios este că singurul membru al familiei care nu s-a îmbolnăvit a fost fata familiei, medic și vaccinată. Nu pot să înțeleg de ce nu au ascultat de ea și au ascultat de medicul de familie.
            • +1 (1 vot)    
              Probabil... (Marţi, 19 octombrie 2021, 10:57)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui nahir

              ... a fost, de fapt, medicul de familie + o sumedenie de alti idioti.
              Astfel de medici sunt un pericol real...
            • 0 (0 voturi)    
              Minoritate (Miercuri, 20 octombrie 2021, 16:21)

              aqualung [utilizator] i-a raspuns lui nahir

              Mai sunt și medici cretini, dar ăștia sunt o minoritate. Dacă _în general_ am fi crezut pe cuvânt medicii, nu am fi fost la 30% acoperire vaccinală, ci spre 90.
  • +10 (22 voturi)    
    Trebuie sa vina OMS sa ne zica ce sa facem (Luni, 18 octombrie 2021, 18:21)

    FanelJr [utilizator]

    Politicieni fara coloana vertebrala.
  • +1 (21 voturi)    
    A crescut intre timp (Luni, 18 octombrie 2021, 18:25)

    copci [utilizator]

    Intre timp, ritmul de vaccinare a crescut enorm fata de ce a calculat OMS. La o valoare de 50000 de vaccinari pe zi, cat se va ajunge probabil saptamana asta, se va ajunge la acel 70% in 3-4 luni. Desigur, e un prag arbitrar, care nu inseamna nimic, dupa cum am vazut deja din experienta altor tari.
    • +10 (20 voturi)    
      Nu e deloc un prag arbitrar la decese! (Luni, 18 octombrie 2021, 19:58)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui copci

      Dupa cum am vazut din experienta altor tari.
      • +3 (3 voturi)    
        CORECT ! (Marţi, 19 octombrie 2021, 1:35)

        eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Din pacate nici statisticile nu sunt facute de asa natura incat sa te izbeasca in ochi raportul intre numarul de vaccinati la un milion de locuitori si numarul de decese tot la un milion de locuitori si numarul de decese la numarul total de infectari.

        Chiar nu pricep de ce e atat de greu sa faci niste grafice colorate incat sa poata sa priceapa si un copil de gradinita niste valori atat de usor de reprodus.

        Recunosc ca si eu am fost sceptic in privinta vaccinari pentru ca nu sesizam diferente foarte mari in materie de infectari la mia de locuitori, dar cand m-am uitat la rata de deces am ramas uimit.
        Mai ales la statistica facuta incepand cu momentul in care a inceput vaccinarea.

        Dar dupa ce vezi diferente de pana la 5 ori in materie de numar total de decese, cum ar fi comparand Romania (circa 40000) cu Israel (circa 8000), plus situatia de moment din propria tara incepi sa te intrebi daca merita sa risti sa ajungi intr-un spital sau e de preferat sa te vaccinezi.
  • +1 (35 voturi)    
    Biserica trebuie sa ajute ..... (Luni, 18 octombrie 2021, 18:27)

    cristian.l [utilizator]

    cele mai bune centre de vaccinare din Romania ----- ce imagine isi crea Biserica daca sustinea campania de vaccinare si tot sa se vaccineze la Biserica, astfel nu mai trebuiau spatii special amenajate si costuri inutile. Cate vieti salva cu adevarat Biserica transmitand un mesaj de incurajare pentru vaccinare.
    Dar Marele Alb nu gandeste ca un crestin sa salveze poporul.

    Acum Marele Alb sa faca bine sa se trezeasca, sa iasa in pana mea la televizor si sa ajute guvernul Romanie cu un mesaj catre Crestini. La fiecare Catedrala mare din tara sa postati centre de vaccinare si sa salvati oamenii asta trebuie sa faceti si v-o spune un crestin adevarat cu frica de Dumnezeu nu voi natangilor. Ce incredere transmiteti enoriasilor prin faptul ca se vor vaccina la Biserica, enorma.
    La treaba, nu la intins mana banditilor de oameni ce sunteti!!!
    • +1 (1 vot)    
      Marele alb a trimis el ceva mesaj (Marţi, 19 octombrie 2021, 11:22)

      provest_1 [utilizator] i-a raspuns lui cristian.l

      Cam anemic, ce-i drept.
      Problema este ca talibanii din teritoriu transmit mesaje exact pe dos.
      Si organizeaza in continuare pelerinaje, slujbe fara masca si impartasanii cu aceeasi lingurita.
      Taman pe dos fata de atitudinea si mesajele papei si ale preotilor catolici, de pilda.
      Ca sa nu mai spunem ca celelalte culte nici macar nu piscuie in mass-media pe tema vaccinarii.
  • +10 (38 voturi)    
    Tot legat de Biserica - contnuare (Luni, 18 octombrie 2021, 18:31)

    cristian.l [utilizator]

    Daca Marele Alb nu pune la dispozitie lacasurile de cult pentru vaccinare si nu transmite un mesaj clar de sustinere pentru vaccinare va rog sa taiati rapid fondurile platite catre Biserica pate asa isi schimba viziunea cand e vorba de bani ca asa reactioneaza mai bine.
  • +1 (43 voturi)    
    preotii (Luni, 18 octombrie 2021, 18:42)

    icarag [utilizator]

    atita timp cit statul roman plateste salariile la preoti , astia trebuie sa sustina politica pro-vaccinare .
    • 0 (32 voturi)    
      Corect (Luni, 18 octombrie 2021, 18:54)

      independentu [utilizator] i-a raspuns lui icarag

      In Grecia, Patriarhia a avut o politica foarte dura provaccinare, a sanctionat preoti antivaccinisti, a incurajat enoriasii, le-a explicat fekeurile samd.
  • -6 (28 voturi)    
    Catedrale - Centre de vaccinare rapid (Luni, 18 octombrie 2021, 18:53)

    cristian.l [utilizator]

    In toate orasele mari unde sunt 2-5 catedrale sa realizati cebntre de vaccinare rapid cu sustinerea Marelul Alb si a tuturor episcopilor, etc...... Ati fluierat destul acum schimbati macazul si salvati oameni nu-i omorati. Faceti dovada ca sunteti buni crestini nu anticrestini.
  • +5 (21 voturi)    
    Conform titlului astia au venit in Romania (Luni, 18 octombrie 2021, 19:08)

    AliKimiku [utilizator]

    Ca sa faca niste calcule pe care le puteau face pe un Excel in Ghana? sau NewYork?
    Adica sa ne spuna ce s-ar putea intampla daca...
    • +3 (5 voturi)    
      De aia spuneam ieri (Luni, 18 octombrie 2021, 21:13)

      Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

      Sa fie atenti la zalmonell, daca tot vin la papa si beut, ca restaurantele congeleaza papiga si o reincalzesc.... ca sa nu dea faliment!!!
  • -1 (19 voturi)    
    Sosoaca si Catu ... (Luni, 18 octombrie 2021, 19:08)

    Elfu [utilizator]

    Sosoaca & her friends

    +

    Catu & his friends
  • -5 (15 voturi)    
    Niște diletanți amatori (Luni, 18 octombrie 2021, 19:09)

    Casargoz [utilizator]

    Zice OMS:
    Se remarcă diferențe mari în acoperirea vaccinală de la un județ la altul, județele din nord-est și sud având o acoperire vaccinală mai mică.
    Dacă ne uitam pe harta migrației vs harta vaccinarii vom avea o explicație :
    https://cursdeguvernare.ro/harta-emigrarii-cati-locuitori-au-pierdut-judetele-romaniei-ar-putea-piata-muncii-absorbii-cele-34-milioane-de-emigranti-exemplul-irlandei.html
    Un milion de romani din uk sunt nevaccinați ?
    Dar in Italia Germania sau Franța?
    Cifrele cu vaccinarea arată incapacitatea ins și a INSP de a corela date.

    O tot dădea cineva azi cu rata vaccinarii in Suceava .
    Ca e scăzută ca și incidența de Covid. S-ar putea sa afle ca sunt mai vaccinați decât cei din bucuresti.
  • +2 (8 voturi)    
    ? (Luni, 18 octombrie 2021, 20:11)

    Dedalus [utilizator]

    Care campanie de vaccinare?
  • +4 (14 voturi)    
    "Persoanele gravide" (Luni, 18 octombrie 2021, 20:29)

    Luk [utilizator]

    Ce sa fie, ce sa fie? Cred ca-i vorba despre femei, nu? Sau ma insel???
    • -2 (6 voturi)    
      esti foarte pro-fund! (Luni, 18 octombrie 2021, 22:21)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      .
    • -4 (8 voturi)    
      No, te inseli! (Luni, 18 octombrie 2021, 23:02)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Se stie ca orice persoana poate fi gravida, indiferent de sex.
      Chiar si peroanele pot fi gravide daca au prevazute linii trans-frontaliere dar depinde de ecartament!
  • +4 (20 voturi)    
    Singurul lucru pe care OMS nu-l va spune (Luni, 18 octombrie 2021, 20:51)

    vax_XXL [utilizator]

    și care ar mai reduce din propaganda veninoasă ar fi ăla pe care-l știm deja, dar...
    Adică să se inchidă puțintel (vreo 3-4 luni) Facebooku', Românika paraTV, iRealitatea și Latrinele 1 și 3 și, eventual, dar numai dacă se poate face de către marele nostru STS cu ajutor de laSRI și SIE să se închidă și robinetul trollilor lui Putin.
    Și să nu mai vedem picior de politician și de alți dobitoci din clasa politică și funcționărească pe ”sticlă”, iar dintre medicii ”nevaccinați” să apară doar dacă are vreunul doctoratul în virusologie și se opune oficial, de dinainte de pandemie, vaccinării cu argumente solide științific.
    • 0 (6 voturi)    
      Esti detinatorul adevarului? (Marţi, 19 octombrie 2021, 9:30)

      GNG [utilizator] i-a raspuns lui vax_XXL

      ... si nu stim si noi. Ce te face sa crezi ca doar unii sunt cei care au dreptate? Crezi ca ceilalti nu sunt la fel de scoliti? Faptul ca angajati Pfizer au refuzat si refuza sa se vaccineze, chiar daca au fost obligati, nu iti aprinde beculetul de alarma??? Isteria asta nu iti da de gandit? Crezi ca ii doare de noi? Nu, totul este o mare afacere, sper sa fie DOAR o afacere...
  • +9 (13 voturi)    
    Ce inteleg din titlu: (Luni, 18 octombrie 2021, 21:08)

    TheFreeOne [utilizator]

    Oficialii OMS au venit la Bucuresti ca sa ne comunice ca au rezolvat o ecuatie folosind regula de 3 simpla ( daca 60k -> zi, atunci 19 milioane -> ???).
    Imi pare rau pentru cei care sperau sa ia premiile Nobel pentru medicina sau pace in 2022. Trebuie sa mai astepte, mai intai ne recompensam super-valorile.
    • +2 (4 voturi)    
      if y=300/zi then x=y*365*n=? (Luni, 18 octombrie 2021, 22:26)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      n=numarul de ani
  • +6 (10 voturi)    
    dar imunizatii natural? (Marţi, 19 octombrie 2021, 0:00)

    dac_liber [utilizator]

    astia nu contribuie la 70%?
  • 0 (14 voturi)    
    Angajatii (stat si privat) ar trebui se vaccineze (Marţi, 19 octombrie 2021, 0:03)

    Popcea [utilizator]

    Ar trebui ca toti angajatii sa aiba obligatia sa fie vaccinati. Fie ca lucreaza la stat fie in privat. Nu te vaccinezi, foarte bine, angajatorul te poate tine asa nevaccinat, sau iti poate suspenta contractul de munca pana te vaccinezi sau te poate da afara fara alte explicatii. Daca am un angajat briliant, care nu vrea sa se vaccineze, o sa-i fac birou separat sau il las sa faca home office ca sa il pastrez. Ca e briliant. Dar daca e un șoșoc antivaxer si mai e si mediocru, mai bine scap de el acum pana nu imi imbolnaveste toata echipa.
    • +3 (11 voturi)    
      Problemele sunt deja (Marţi, 19 octombrie 2021, 1:39)

      Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui Popcea

      Am un client, fabrica, cu 40 de salariați. Săptămână asta și următoarea sunt în medical de carantina și covid 16 salariați. Mai are în medical o salariata cu cance. Face producție cu restul de 23. Cu tot cu ore suplimentare și amânarea concediilor nu va livra la timp. Deci nu va încasa la timp. Legea îl obliga sa plătească medicalele și apoi va recupera banii când vor dori funcționarii de la casa de sănătate, cel mai probabil în 2-3 ani. Problema e ca dacă nu încasează nu are de unde susține salarii, ore suplimentare, medicale, costuri cu materia prima (furnizorii au livrat la timp, materia prima asteapta procesarea în depozit, scadenta facturilor curge), costurile indirecte ale producției și alte cele. Ai senzația ca ii interesează pe antivaccinisti problemele astea? Din punctul meu de vedere oricine poate alege pentru sine dacă se vaccinează sau nu, dar cine convinge mase întregi sa nu se vaccineze are pe conștiință nu doar oameni care mor cu zile în spitale ci și pe cei care isi pierd locul de munca și pe cei îngropați financiar.
      • +1 (7 voturi)    
        Iti racesti gura de pomana, nu va intelege.. (Marţi, 19 octombrie 2021, 4:53)

        Idiotul_fUtil [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

        Foarte frumos explicat, dar omul nostru e 100% convins ca el e o valoare iar restul sunt sosoci antivaxeri. Pur si simplu nu mai e nimic de facut,
    • +3 (7 voturi)    
      Notite (Marţi, 19 octombrie 2021, 8:36)

      kolonelu [utilizator] i-a raspuns lui Popcea

      Eu ca angajator in momentul asta fix pe tine te-as concedia primul, dar repede repede pentru ca esti o persoana toxica, nu ar fi rau sa intrebi OMS daca are cunostiina de bolile provocate de nivelul de trai fabulos din Romania, de bolile saraciei cum le place sa le numeasca, dupa care sa-i intrebati pe specialistii planetei cum dracu au zis ca la liberalizarea pietei preturile scad si ele au crescut de 10 ori, si dupa aia va intrebati ca prostii de ce nu are incredere lumea in vaccin, cand sunt promovate de talhari si bagabonti, care au dus Romania la dezastru pas cu pas, sa va fie rusine ca impartiti lumea in doua, de asta nu o sa fim niciodata un popor maret
  • +3 (9 voturi)    
    Pentru inceput... (Marţi, 19 octombrie 2021, 3:16)

    Paper_tiger [utilizator]

    Ar trebui taiate orice fonduri publice (salarii, scutiri fiscale, utilitati etc) pt toate bisericile unde popii nu fac active campanie pro-vaccinare. Cei care argumenteaza antivaccinare isi pierd automate slujba. La fel si in scoli, medici de familie etc. Asta doar pentru inceput!
  • +4 (4 voturi)    
    :) (Marţi, 19 octombrie 2021, 7:09)

    rei [utilizator]

    cred ca e suficienta campania pro si contra vaccinarii.....eu as trage linie si scapa cine poate

    ce rost are sa mai investim bani si resurse in aceste campanii?fiecare sa faca ce crede ca e mai bine pentru el si sa-si asume decizia

    in Ro procentul ala de 70% nu o sa fie atins nici in 5 ani....

    partea buna e ca aud tot mai des de cazuri grave care cer externarea si se trateaza acasa cu lumanarea aprinsa......toata stima pentru ei si recomand solutia,,,,,e cea mai buna metoda de a rezolva aceasta pandemie
  • -1 (5 voturi)    
    doar o intrebare, (Marţi, 19 octombrie 2021, 8:07)

    nick1587873340950 [utilizator]

    De cind statul Roman asculta de o Organizatie Privata ? Parca aveam si noi specialistii nostri, si mai sint si foarte cunoscuti in lume. Deci ?
  • 0 (0 voturi)    
    pai OMS e def stinga si cei care se opun sunt PSD (Marţi, 19 octombrie 2021, 8:08)

    mongolul [utilizator]

    sigur, ca trebuie sa stie ce se intimopla, daca oamenii lor ies din front si fac fronda. Ii cheama la raport.....
  • +1 (7 voturi)    
    Sunt singurul care are logica? (Marţi, 19 octombrie 2021, 8:23)

    idealogul [utilizator]

    Pai hai sa judecam oleaca?
    Peste 2 ani jumate va fi predominanta tulpina omicron sau pi (ceva pe aici ) si restul restul omenirii va fi la al 14 congres scuze vaccin booster. Israelul dupa 8 luni e la vaccinul numarul 4. Follow the science - 2 saptamani ca sa stopam pandemia... cine isi mai aminteste?
    Daca noi dupa 2,5 ani vom fi abia la prima doza buna pentru tulpina alfa ce rost mai are?
    Mai bine stam pe loc. Intotdeauna lumea se roteste, se roteste pana face un cerc complet si ne ajunge din urma.
    • 0 (0 voturi)    
      :)) (Marţi, 19 octombrie 2021, 10:45)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

      Ați rămas tot stând pe loc încă din secolul XIV? Nu v-ați plictisit?
      Când alții aveau spitale, voi vă târâiați picioarele desculțe prin glod până la biserică.
      Sau vreți să deveniți "the lost tribes of Amazonia", să vă mai viziteze din când în când Prințu Charles, ca să mai vadă și el cum se trăia prin Evul Mediu?
  • 0 (6 voturi)    
    "in 2 saptamini de carantina scapam" (Marţi, 19 octombrie 2021, 8:49)

    spy [utilizator]

    si tarile cu 80% mentin masurile draconice si inutile
    • +1 (1 vot)    
      Nu (Marţi, 19 octombrie 2021, 11:28)

      Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui spy

      Portugalia a renunțat la certificatul de vaccinare, Germania Inchide starea de urgență etc. Nu sunt menținute măsuri 'draconice'.
      • 0 (0 voturi)    
        altele (Marţi, 19 octombrie 2021, 20:14)

        spy [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

        Gibraltar masti,
        UAE masti+distantare+certificat,
        Portugalia masti+distantare+certificat,
        Insulele Cayman masti+distantare+certificat+procesiuni interzise+acces restricitonat in spitale, inchisori+utilizare interzisa a narghilelelor+inregistrare la utilizare echipament scuba,
        Singapore masca+APLICATIE DE URMARIRE PE TELEFON+ACES INTERZIS FARA VACCIN IN SPATII PUBLICE mall, restaurante cafenele
        Malta masti SI IN SPATII DESCHISE+distantare+nr limitat de persoane in grupuri (sura gov.uk)
  • +1 (1 vot)    
    Consecintele politice sunt nule. (Marţi, 19 octombrie 2021, 14:00)

    Propinatiu [utilizator]

    În Epoca Iohannis, dosarele Înscenarii Teroriste şi al Mineriadei s-au îngropat în saci de plastic.
  • 0 (2 voturi)    
    Tichete de masa (Marţi, 19 octombrie 2021, 14:54)

    codres [utilizator]

    Trebuiau sa dea de la inceputul verii tichete de masa in val de vreo 200 de lei pt cei care se vaccineaza.
    Va garantez eu ca eram la 60 % rata de vaccinare acum. Romanii sunt avizi dupa pomeni. Era un efort financiar important dar eu zci ca ar fi meritat.
    • 0 (0 voturi)    
      500-600 lei (Marţi, 19 octombrie 2021, 19:48)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui codres

      sau sa publice valoarea de achizitie a serurilor


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by