Mesaj dur al unui medic ATI din Timișoara: Ar trebui să știți când veți ajunge în terapie intensivă că n-o să vă țină locul nimeni acasă, nici ca mamă, nici ca tată

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 18 octombrie 2021, 9:35 Actualitate | Coronavirus


Pandemia de COVID-19
Foto: Wavebreak / Profimedia Images
Medicul ATI Amin Zahra de la Spitalul Județean din Timișoara a postat pe Facebook un mesaj dur în care le transmite oamenilor că ei sunt singurii care se pot apăra împotriva virusului: "Singurul lucru pe care-l faceți este să căutați vinovați pentru rahatul în care ne aflăm! Dați vina pe politicieni că nu-și fac treaba, dar vreți să știți ceva?! Nu mai pot ei de grija voastră".

El spune că mor sute de pacienți în fiecare zi, din ce în ce mai tineri, și vorbește despre "egoismul" și "ignoranța oamenilor".

Redăm integral mesajul medicului Amin Zahra:
  • "Ieri o doamna tânăra cu un flux mare de oxigen aflată în terapie intensivă de mai multe zile m-a rugat dacă poate să meargă acasă, măcar puțin ca să își strângă copilul în brațe .
  • Ar trebui să știți și asta când veți ajunge în terapie intensivă, n-o să vă țină locul nimeni acasă, nici ca mamă, nici ca tată, nici ca frate/soră!
  • Cred că cu toții ați auzit măcar odată vorba aia: “Se putea și mai rău!”
  • Mare adevăr! Zilnic, avem record, după record!
  • Mor sute de pacienți în fiecare zi, au murit mii și din păcate, pacienții aflați in terapie intensiva sunt din ce în ce mai tineri.
  • Cu siguranță în acest timp ați auzit și de vorba: “Așa și, nu sunt eu, nu e cineva drag mie!”
  • Ei bine, toți cei care gândiți așa sunteți niște egoiști și dați dovadă de multă ignoranță!
  • Singurul lucru pe care-l faceți este să căutați vinovați pentru rahatul în care ne aflăm!
  • Dați vina pe politicieni că nu-și fac treaba, dar vreți să știți ceva?! Nu mai pot ei de grija voastră… Mai pe românește li se rupe! Și puteți să fiți siguri că pentru ei se vor găsi paturi și tratamente și cel mai probabil nu în România!
  • Și atunci întrebarea mea ar fi: Pe ce vă bazați de aveți încredere asta că veți trece ușor prin boală și nu o să ajungeți în spital așteptând un loc?
  • La UPU, nu o să-i găsiți acolo pe cei a căror sfaturi le ascultați! Pe ei nu-i interesează de binele vostru, dacă trăiți sau muriți. Aceiași vorbă o au și ei… Ca cea a politicienilor, cea pe românește… Mai sus menționată! Și-au dorit să iasă in evidentă și au reușit, dovada, sutele de pacienți din unitățile de primiri urgențe!
  • Sunt întrebat adeseori de aparținători dacă se mai poate face ceva?! Sunt dispuși să cumpere orice este nevoie pentru un pacient drag lor, aflat în terapie intensivă cu afectare pulmonară totală!
  • După, de multe ori nu se mai poate face nimic! Soluția există! Nu vă costă nimic, este gratuită!".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















186889 vizualizari

  • +4 (62 voturi)    
    Pana nu se va crea un precedent (Luni, 18 octombrie 2021, 9:53)

    fat.cat [utilizator]

    Cu un “influencer” din asta, care sub pretextul liberatatii de opinie ii imbolnaveste sau omoara pe unii si care sa fie dat in judecata pentru asta, de sa plateasca el si tot neamul lui daune pana la adanci batranete, nu se va schimba nimic in tara romaneasca. Am ajuns “grupul de control” involuntar al Europei. Cu noi se compara aia careisi masoara eficacitatea vaccinurilor in tarile lor. Dar ignoranta nu are unitate de masura, din pacate.
    • +3 (55 voturi)    
      VACCINAREA OBLIGATORIE ! (Luni, 18 octombrie 2021, 10:57)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui fat.cat

      Amendati prostimea nevaccinata, taiati-le salariile, dati-i afara de la munca !
      Altfel, in continuare vor muri oameni nevinovati.
      • -21 (61 voturi)    
        Greșit! (Luni, 18 octombrie 2021, 11:15)

        JohnDoe666 [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        Limitați libertatea de mișcare a vaccinaților care sunt niște vectori purtători necontrolați și necontrolabili, și abia atunci nu vor mai muri oameni nevinovați! Până atunci vaccinații sunt vinnovați de tot ceea ce s-a întâmplat și se întâmplă în valul 4 la noi! Din cauza prostiei și ignoranței! Sau poate așa își doresc unii să se întámple?
        • +19 (53 voturi)    
          Din cauza... (Luni, 18 octombrie 2021, 11:34)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui JohnDoe666

          ... prostiei si ignorantei unora ca tine !
          Vaccinatii SE IMBOLNAVESC MAI GREU SI SE VINDECA MAI RAPID.
          ACEASTA ESTE OPINIA MEDICILOR SI ESTE SINGURA CARE CONTEAZA.
          Iar daca vrei dovezi le poti gasi in spitalele din Romania.
          • -11 (21 voturi)    
            O opinie (Luni, 18 octombrie 2021, 18:01)

            JohnDoe666 [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

            Mai vorbim peste 5-6 ani! Când vor ieși la suprafață adevărurile despre vaccin, campanii, obligativitate, milioane de doze cumpărate.....
            • +12 (18 voturi)    
              Adevaruri pe care tu le stii deja... (Luni, 18 octombrie 2021, 18:54)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui JohnDoe666

              ... desi n-au iesit la suprafata, inca ...
              Mafaldo, tu esti, fată ?
        • -2 (20 voturi)    
          HOt NEWS puneti la dispozitia (Luni, 18 octombrie 2021, 12:26)

          persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui JohnDoe666

          organelor de cerecetare penala aceasta sinistra luare de pozitie,cu tot cu comentator.Se incadreaza la zadarnicirea combaterii epidemiei...De ce riscati publicand astfel de luari de pozitie.
          • -4 (14 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Luni, 18 octombrie 2021, 16:46)

            [anonim] i-a raspuns lui persuasiv

            • +8 (10 voturi)    
              uite cu ce a gresit (Luni, 18 octombrie 2021, 22:10)

              ..13 [utilizator] i-a raspuns lui

              1. a nu purta masca cand te inghesui in multime este o mare prostie mai ales acum cand virusul colcaie in toti si toate

              2.vaccinatul care se duce la mare, la munte, in tren, in avion sau la Untold si respecta normele de distantare sau poarta masca cand este la mare inghesuiala se super protejeaza.

              Concluzie

              Astia destepti, evident nevaccinati si nepurtatori de masca, care le stiu ei pe toate aia nimeresc, de obicei, in rahat. Altii care se feresc, sunt prudenti au sanse cu mult mai mici sa nimereasca bucuria ...

              dupa posibilitatile telectuale coane fanica!
          • -2 (8 voturi)    
            Dusmanu' poporului (Luni, 18 octombrie 2021, 18:00)

            Vaka [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

            iredentistul, saltati-l imediat asculta Europa Libera, este imperlaist, cleveteste importriba bunastarii si propasiruu natiei Romane.
            La Jilava, la Canal cu el, confiscati-i proprietatile, dati un exemplu tuturor celor care se impotrivesc infaptuirii revolutiei socialiste in tara noastra, republica populara Romania!

            Bai tati, pune mana pe o carte de istorie, vezi ce au patit parintii si bunicii din cauza unora ca tine... Sau poate la tine asa s-a pomenit, sa ciripesti secu'?
      • -9 (29 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Luni, 18 octombrie 2021, 12:27)

        [anonim] i-a raspuns lui Valtran

        • +3 (19 voturi)    
          :))))) (Luni, 18 octombrie 2021, 15:20)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui

          Pai, zic ca faci parte din cei 70%.
          Adica, prostime.
          • -3 (15 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Luni, 18 octombrie 2021, 16:43)

            [anonim] i-a raspuns lui Valtran

            • +2 (12 voturi)    
              Ai vrea tu... (Luni, 18 octombrie 2021, 18:59)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui

              ... sa nu fii !
              Wishful thinking !
              Si asta e o manifestare a unui nivel inferior de inteligenta : nu stii care-ti este locul, nu-ti vezi lungul nasului.
              • 0 (10 voturi)    
                Comentariu sters de utilizator (Luni, 18 octombrie 2021, 20:22)

                [anonim] i-a raspuns lui Valtran

                • -3 (7 voturi)    
                  Ba nu sunt insulte deloc. (Luni, 18 octombrie 2021, 21:57)

                  Valtran [utilizator] i-a raspuns lui

                  Eu iti atrag atentia doar asupra unor aspecte care te privesc
        • +16 (20 voturi)    
          E o zicere celebra in literatura româna (Luni, 18 octombrie 2021, 16:00)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui

          "Prosti, da' multi!"
          Numerele sau procentele mari nu prea au de-a face cu inteligenta sau cunostintele ci mai degraba cu prostia pura.
          Si da, gradul de analfabetism functional in Romania se apropie de 70% si asta indiferent de nivelul studiilor!
          • -4 (10 voturi)    
            Pai si de ca faceti gat? (Luni, 18 octombrie 2021, 18:03)

            Vaka [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            Nu e bine? Rezolva covidu problema, va scapa de toti aia "Prosti, da' multi", o sa ramaneti numai genii in Romania, tot omu' si Nobelu'
          • -3 (7 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Luni, 18 octombrie 2021, 20:26)

            [anonim] i-a raspuns lui AliKimiku

            • +2 (4 voturi)    
              Da' ce dioptrii ai ! (Marţi, 19 octombrie 2021, 2:30)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui

              Te inseli !
              Am mai spus si repet : nevaccinatii antivaxx au, realmente, un nivel scazut de inteligenta.
              Iar de aici, rezulta, in ordine :
              - ignoranta
              - neam-prostie
              - naivitate
              - ATI pline
              • 0 (4 voturi)    
                Ce facusi safu'? (Marţi, 19 octombrie 2021, 8:09)

                Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                Ti-ai dat cu firma'n cap. Pai tu care nu explici, care esti mai superior decat superioritatea insasi, care ne privesti nemuritor si rece de pe stanca ta de piatra, te-ai coborat sa dai explicatii unor plebei?

                Iar cu cunoasterea limbii romane, acolo ai dazamagit maxim: tu care le stiai pe toate, care corectai omu' la tot pasu', ai ratat adjectivul absolut si gradele lui de comparatie? De trei ori? Am zis eu bine ca ai doar o spoiala de cunostinte...
                • -1 (1 vot)    
                  Tu nu ai deloc simtul ridicolului ... (Marţi, 19 octombrie 2021, 10:49)

                  Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

                  Si asta e tipic prostimii...
                  Tu faci greseli de gramatica (lasand de-o parte ca nu exprimi nicio idee...) si cand dormi da' te-a gasit analiza pe text !!!???
                  Ia-ti postarea si mars inapoi in clasa a doua : e plina de greseli (dar lipsita de logica !)

                  Nu te-ai saturat sa te corectez tot timpul, functionalule ?
      • +1 (13 voturi)    
        COREEA DE NORD va asteapta! (Luni, 18 octombrie 2021, 13:05)

        Mihail. [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        Acolo, visele dumneavostra vor deveni realitate.
        • +3 (9 voturi)    
          :))))) (Luni, 18 octombrie 2021, 19:00)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

          Ba pe mine ma asteapta cateva beri reci.
          Iar pe tine, ATI !
  • -50 (98 voturi)    
    “Solutia exista, e gratuita” (Luni, 18 octombrie 2021, 9:59)

    winston_smith [utilizator]

    Mai corect spus ar fi: solutia e cea care spunem noi, vreti nu vreti am cumparat deja 10 doze de om, asa ca supuneti-va, njectati’va, ca printr’o metoda sau alta tot va constrangem.
    • +28 (56 voturi)    
      ! (Luni, 18 octombrie 2021, 10:54)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

      Contractat, nu cumparat! Habar nu ai sa citesti o informatie, nu s-au CUMPARAT 120 de milioane de doze ci s-au CONTRACTAT, sosoncel! Nu te vaccina, te rog eu, te astept la spital, la usa spitalului mai exact ca inauntru e full de din astia ca tine!
    • +14 (28 voturi)    
      E oricum bine (Luni, 18 octombrie 2021, 11:16)

      bogdanrech [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

      Păi da, soluția lui e bazată pe știință, a ta pe mila lui Dumnezeu. Ești ca un copil mic încăpățânat, doar așa să nu faci ce ți se spune dar de la o vârstă asta este deja prostie în condițiile în care mor 400 de oameni pe zi. Mă întreb dacă îți pui centura când mergi cu mașina, dacă treci pe culoarea verde a semaforului, dacă tunzi iarba din fața casei sau a blocului, sau ești constrâns să le faci? Sunt lucruri de bun simț, nu trebuie să îți spună cineva să le faci, sunt lucruri ce te ajută pe tine dar mai ales pe cei de lângă tine!
    • +5 (9 voturi)    
      "tot va constrangem" (Luni, 18 octombrie 2021, 13:07)

      Mihail. [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

      Tortionar batran sau pui de militian?!
    • +6 (10 voturi)    
      inclusiv demnitarii sa fie vaccinati (Luni, 18 octombrie 2021, 13:53)

      Laurell [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

      Demnitarii, persoanele publice, parlamentarii AUR anti vaccin, angajatii de la stat si privat care au contacte cu restul lumii, patronii, etc, sa se vaccineze.
      Vaccinul este o metoda sa scapam de virus.
    • +1 (3 voturi)    
      Endlösung (Luni, 18 octombrie 2021, 18:06)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

      Asa spuneau unii acum fo' 80 de ani. Pune mana pe o carte de istorie, vezi ce s-a ales de ei...
      • -1 (3 voturi)    
        :))))) (Luni, 18 octombrie 2021, 21:54)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

        Tu vorbesti ?
        Tu ai pus mana pe o carte de istorie numai cand au ras de tine studentii si ti-au zis ca semeni cu Louis xiv .
        Doar ca era popa prostu'....
        • +2 (2 voturi)    
          Habar nu ai (Luni, 18 octombrie 2021, 23:56)

          Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          despre ce vorbesc, da ii dai inainte. Mai bine pune tu mana pe o carte de engleza, nu zic acum sa sari la Pynchon, aia nu va fi niciodata pt tine, da ceva cat sa intelegi textele cu care incerci sa te dai "citit".....
          • -1 (1 vot)    
            Pai, nici tu... (Marţi, 19 octombrie 2021, 10:50)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

            ... nu intelegi despre ce vorbesti !
  • 0 (30 voturi)    
    Influencerii au ajutat pt vot, de ce nu la vaccin? (Luni, 18 octombrie 2021, 10:12)

    Miky60 [utilizator]

    In campaniile electorale, influencerii au promovat prezenta la vot (sau neprezentarea in cazul referendumului pentru familie), faceau cate 10 postari pe zi ca sa indemne lumea la vot "Voteaza-conteaza", etc.
    Acum, nu se mai implica in campania de vaccinare, prefera sa ia o atitudine "Fiecare face ce vrea" de frica sa nu mai piarda urmaritori si bani...
    De ce nu se implica activ influencerii pentru vaccinare? De ce nu au postari sa indemne lumea la vaccinare? Cumva doar banii ii motiveaza?
    • +2 (26 voturi)    
      N-au ce cauta influencerii (Luni, 18 octombrie 2021, 10:58)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Sa faca nicio campanie, nici de bine, nici de rau. Nici medicii.... treaba lor e sa trateze oamenii, nu sa ii judece, nu sa ii certe....

      Daca vor incredere sa vina si sa prezinte corect lucrurile, fara sa ascunda nimic.
      • +10 (22 voturi)    
        incorect (Luni, 18 octombrie 2021, 11:15)

        eGerula [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        Nu e treaba medicilor doar sa trateze. Trebuie sa informeze. E mai bine sa previi si sa nu ajungi in situatii complicate. Actiunea de preventie implica aceasta informare.
      • -2 (4 voturi)    
        Pe sistemul asta, nu aveau ce cauta nici la vot (Luni, 18 octombrie 2021, 12:03)

        Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        Pai, daca "nu aveau ce cauta" pai asa nu aveau ce cauta nici la vot, ca nu era "traba lor" sa judece, dar s-au implicat efectiv, au postat zeci de postari sa indemen lumea la vot, au facut concerte cu access doar cu buletinul cu stampila de vot (atunci nimeni nu a zis ca e discriminare!) si restul.
        Atunci era corect sa ii certe sa ii judece, acum de ce nu se implica?
        Si, sosocule, nu se ascunde nimic, ai toate datele peste tot, dar tu daca te uiti doar pe site-ul lui Sosoaca, normal ca nu le gasesti. Dar la ATI nu vei avea unde sa citesti. Vezi ca ceasul se apropie... TIC-TAC, TIC-TAC!
    • -1 (13 voturi)    
      Da (Luni, 18 octombrie 2021, 11:09)

      R.A.Muresan [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Intrebarea pare pertinenta.
      Totusi, demersul Coalitiei pentru Familie a avut loc acum 5 ani. Ginditi-va ca populismul ─ i.e. trumpismul ─ era inca la inceput. Astazi situatia e cu totul alta, fiindca intre timp a facut ravagii, spalind pe creier mai mult de jumatate din planeta, majoritatea, din pacate, fiind in statele cu democratii slabe, iliberale sau direct autocratii. In Romania, aflam, in aceste zile, ca procentul celor spalati pe creier e undeva in jur de 70%.
      Ei bine, nici mama influencerilor nu poate inclina balanta complet dezechilibrata ─ un influencer poate cel mult influenta, in nici un caz nu poate bascula o majoritate.
    • -2 (20 voturi)    
      Pentru că..... (Luni, 18 octombrie 2021, 11:16)

      JohnDoe666 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Pentru că nu cred în experimente în masă! De aia!
      • -1 (9 voturi)    
        mdea (Luni, 18 octombrie 2021, 13:23)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui JohnDoe666

        Bine ca cred in "experimente in masa" toti prostalaii aia inculti de prin europa occidentala, SUA, Japonia, Coreea de sud, si alte zone din astea inculte...

        Faptul ca doar noi si bulgarii suntem asha inteplepti incat am dejucat experimentelul in masa nu iti creeaza nici o indoiala? Nu iti aprinde nici un beculets in tartacutsa?
        • -3 (3 voturi)    
          Nu! (Luni, 18 octombrie 2021, 17:58)

          JohnDoe666 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Nu suntem numai noi si bulgarii! Sunt mult mai multi! Dar niciunii nu incearca sa isi omoare semenii, ca noi, si sa se bucure de raul altora cum o fac unii vaccinati de la noi (puteti sa va uitati in oglinda), doar doar i-or convinge sa se vaccineze!
          • +1 (1 vot)    
            poate in lumea ta imaginara... (Marţi, 19 octombrie 2021, 9:02)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui JohnDoe666

            In lumea reala, aia a numerelor, a statisticilor, realitatea arata asha (sursa https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries):
            Romania valul 4: 17.000 de cazuri - 350 de morti
            UK valul 4: 40.000 de cazuri, 130 de morti
            Spania valul 4: 25.000 de cazuri - 100 de morti

            Si tot asha.
            Si azi, cu exceptia Rusiei, si ea nevaccinata, peste 100 de decese pe zi mai sunt in Romania, Bulgaria si Ucraina. In rest, in toate tarile vaccinate, sub 50 de decese/zi, spitalelle goale, restrictii ridicate.

            Si... inafara de noi si bulgari, prin lumea dezvoltata nu prea mai e nimeni cu sub 50% rata de vaccinare. Oricat ai incerca sa te convingi ca sunteti multi, realitatea te contrazice.
        • -2 (2 voturi)    
          Nu! (Luni, 18 octombrie 2021, 17:58)

          JohnDoe666 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Nu suntem numai noi si bulgarii! Sunt mult mai multi! Dar niciunii nu incearca sa isi omoare semenii, ca noi, si sa se bucure de raul altora cum o fac unii vaccinati de la noi (puteti sa va uitati in oglinda), doar doar i-or convinge sa se vaccineze!
          • 0 (0 voturi)    
            care sunteti aia mult mai multi (Miercuri, 20 octombrie 2021, 12:49)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui JohnDoe666

            Din lumea civilizata, cu acces la vaccin performant, suntem noi si bulgarii. Rusii sunt vaccinati in procent mic si cu vaccin rusesc, sarbii au folosit vaccin rusesc sau chinezesc, si se vede. Moldova nu a avut nici vacinuri, nici bani sa-si cumpere. In rest, nu mai e nimeni cu sub 50% vaccinare in lumea civilizata.
  • -26 (68 voturi)    
    Lol (Luni, 18 octombrie 2021, 10:15)

    HP [utilizator]

    "toți cei care gândiți așa sunteți niște egoiști"

    Vai, smiorc, smiorc.

    "Pe ce vă bazați de aveți încredere asta că veți trece ușor prin boală și nu o să ajungeți în spital așteptând un loc?"

    Pe statistica, pe stiinta si pe experienta.

    Copil prost, dar voua nu va e frica ce va iesi dupa ce ne-ati tinut pe arest 2 ani de zile ?
    • +4 (28 voturi)    
      Copil prost, de ce nu taci? (Luni, 18 octombrie 2021, 10:30)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Macar acum.
      Tu sa nu te vaccinezi, sa nu porti masca...
      Dar cu ceilalti ce ai?
      Aaa, tu te-ai vaccinat deja, Mda, stim cu cine avem de-a face.
      • 0 (2 voturi)    
        Stim? (Luni, 18 octombrie 2021, 12:03)

        Crop [utilizator] i-a raspuns lui midufi

        Sunteti mai multi acolo?
        Sau te referi la ceata de mai jos?
      • -1 (7 voturi)    
        Lol (Luni, 18 octombrie 2021, 12:41)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui midufi

        N-am nimic cu nimeni. Iti spun doar pe ce ne bazam ca sa nu ne vaccinam.
        • +3 (9 voturi)    
          Pe prostie (Luni, 18 octombrie 2021, 14:19)

          Dogul [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Pe prostia crasa se “bazează” cei ce nu se vaccinează. Atât si nimic mai mult. După doi ani de pandemie. Punct.
          • -1 (1 vot)    
            :))))) (Luni, 18 octombrie 2021, 21:58)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

            .
    • +3 (41 voturi)    
      Te auzi? (Luni, 18 octombrie 2021, 10:46)

      Dogul [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Pe care știință, Șoșocule? Pe aia inexistentă, care îți spune că ai covid, adică ai gripa? Tu nu vezi ca ai sistemul sanitar sufocat? Știința ți-a făcut vaccin si ți-a zis sa previi asta. Dar tu ești sosoc, n-avem ce-ti face.
      • -4 (14 voturi)    
        Lol (Luni, 18 octombrie 2021, 12:44)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

        Nu am covid, nu am nici gripa. Am avut in trecut, si am fost asimptomatic.

        Responsabilitatea pentru sistemul sanitar sufocat nu sta pe umerii mei, ci pe ai politicienilor din ultimii 30 de ani.

        Eu imi platesc CASS-ul lunar, mai departe nu e problema mea.

        Nu am de ce sa-mi fac vaccin. Sa-si faca aia batrani si bolnavii cronic.
    • -4 (32 voturi)    
      Si vei mai sta in arest... (Luni, 18 octombrie 2021, 10:56)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui HP

      ... mult timp de acum inainte.
      E singura ta sansa !
      Tu esti cel care se smiorcaie pe aici.
      Si putin ne pasa de tine, de ce crezi tu si de ce iti place ori nu-ti place tie.
      • -1 (9 voturi)    
        Lol (Luni, 18 octombrie 2021, 12:45)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        "ne" pasa. Sunteti minoritari boss :))) si asa veti ramane.
        • -4 (6 voturi)    
          Nu conteaza, bos ! (Luni, 18 octombrie 2021, 15:24)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui HP

          De vaccinat te vei vaccina indiferent numarul nostru !
        • +2 (4 voturi)    
          majoritarii astia nevaccinati (Luni, 18 octombrie 2021, 22:25)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui HP

          pot sa moara linistiti in RO.

          restul pot sa umble.

          A nu mai spun ca nici dreacu nu vine intr-o tara care este plina de mizerii si de pandemie - asa ca moartea turismului, a HORECA si a afacerilor conexe.

          dar poate sputnik este bun ptr majoritari???
          ce zici iei de la mujici???
          • -1 (1 vot)    
            Nu ai nici cea mai mica idee.... (Marţi, 19 octombrie 2021, 2:35)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui ..13

            ... cata dreptate ai in privinta turismului de incoming !
            Acum vreo saptamana, Germania a plasat Ro pe lista sa rosie.
            Cam cati turisti nemti crezi ca vor veni ?
    • +4 (26 voturi)    
      logica aia fir-ar ea sa fie (Luni, 18 octombrie 2021, 11:02)

      the last emperor [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Deci tu crezi ca tipul asta care lucreaza la ATI si incearca sa salveze oameni te-a tinut pe tine la arest 2 ani? Cred ca e nevoie de un consult psihiatric.
    • 0 (0 voturi)    
      e amenintare??? vine de la Moskova??? (Luni, 18 octombrie 2021, 22:20)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Stai jos.
      • -1 (1 vot)    
        Pai, E jos ! (Marţi, 19 octombrie 2021, 2:37)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        .
  • -12 (60 voturi)    
    Amenintare ?! (Luni, 18 octombrie 2021, 10:17)

    all23 [utilizator]

    Domnule doctor , la asemenea atentionare as raspunde : Sa stiti ca nici un doctor nu va rata puscaria daca se dovedeste ca celor internati in ATI nu le-au fost respectate drepturile si administrate corect tratamentele! Sau poate credeti ca toti din ATI sunt ingeri ? Sunt destule infirmiere natangi care refuza sa faca curat ori de cate ori e nevoie , uneori si asistente care mai uita ca orele de administare tratament trebuie respectate intocmai , si nu " nivelat " intervalul , ca sa administreze odata pentru cat mai multi pacienti. Iar doctorii acopera "echipa" , nu fac rapoarte ca le e frica ..... Pana acum nu am auzit de vreunul sa fie acuzat . Ca si cum la mortii pe care ii avem pe sosele nu e nimeni vinovat , nimeni nu incalca legea ... Daca exista pentru acesti atoatestiitori ...
    • -3 (23 voturi)    
      Da, si? Ce legatura are cu ce a zis el? (Luni, 18 octombrie 2021, 10:32)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui all23

      Sa zici si matale ceva...
    • +5 (35 voturi)    
      Gogule (Luni, 18 octombrie 2021, 10:48)

      Dogul [utilizator] i-a raspuns lui all23

      Cât de gol sa fii la cap sa nu pricepi ca poți sa nu ajungi la ATI, dacă iti faci vaccinul ala prăpădit? O țineți langa cu procesele umanitare, cu tâmpeniile șoșocilor.
      • -5 (27 voturi)    
        Poti sa nu ajungi (Luni, 18 octombrie 2021, 11:21)

        JohnDoe666 [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

        Dar poti sa si ajungi la ATI cu vaccinul tau cu tot! Aici tine de organism si de.... noroc! Asa ca voi, vaccinatii, ar trebui sa aveti mai multa grija pe unde umblatii si cum imprastiati virusul! Voi sunteti vectorii! Voi sunteti principalii responsabili de ceea ce se intampla acum in tara!
        • 0 (10 voturi)    
          Uraaa ! Am gasit vinovatii ! Vaccinatii... (Luni, 18 octombrie 2021, 12:11)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui JohnDoe666

          Cine se vaccineaza este suficient de responsabil incat sa poarte masca, sa nu se duca la nunti/botezuri/agape/inmormantari.

          Daca TREBUIE sa mearga si pe acolo, este responsabil si nu se pupa cu toata lumea.

          Daca este infectat dar vaccinat, nivelul de virusi este redus, ca se mai lupta si corpul lui, nu imprastie boala aiurea...
          • 0 (6 voturi)    
            Asta credeți dumneavoastra (Luni, 18 octombrie 2021, 17:23)

            JohnDoe666 [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

            Sau poate asa faceti dumneavoastra! Dar eu cunosc o mulțime de vaccinati care stau numai prin restaurante, cluburi, chefuri, nu poarta masca, nu respecta nicio masura de bun simt! Altii au membri de familie bolnavi si merg la serviciu bine-mersi! Nu intra in carantina fiindca sunt vaccinati, dar nici nu anunta macar, sau nici nu ii protejeaza pe cei din jur ca, fiind contact direct, sunt sanse mari sa fie purtatori!
            Asa se comporta majoritatea vaccinatilor, fara nicio responsabilitate pentru cei din jur! Ce spuneti dumneavostra sunt exceptii, fiindca oriunde mai exista si oameni de bun simt!
            • 0 (4 voturi)    
              Ti-e teama de vaccinati ? (Luni, 18 octombrie 2021, 23:04)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui JohnDoe666

              Vaccineaza-te si tu !
    • +2 (14 voturi)    
      ! (Luni, 18 octombrie 2021, 10:53)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui all23

      Fugi bai nene de aici!
    • 0 (20 voturi)    
      Dar cei ajunsi la ATI de lene sa se vaccineze? (Luni, 18 octombrie 2021, 11:58)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui all23

      Sosocii ajuns la ATI ca le-a fost lene sa se vaccineze si le-a fost mult mai usor sa asculte de un popa de la biserica sau de Mircea Badea sau Sosoaca ce le-au spus sa stea linistiti si sa nu se vaccienze
  • 0 (24 voturi)    
    ok (Luni, 18 octombrie 2021, 10:49)

    nikita11 [utilizator]

    Intelegem de unde vine zbiciuirea si fiindca majoritatea inca nu s-au vaccinat probabil o meritam cu totii la gramada.
    Insa dl doctor sa va spun si eu ca nu e de vreo vina dar sunteti si voi(sistemul de sanatate romanesc cu angajatii sai) sub toata jena de multe ori. Trageti in toate partile, aveti opinii cate capete si tratati cu buldozerul in pandemia asta. In 2 ani nu e cu adevarat rezolvata treaba la nivel de sanatate. Iar international, din punct de vedere al pandemiei asteia e la fel. Da, s-au facut vaccinuri(care vor trebui repetate din 6 in 6 luni) dupa 1 an dar tratamente adevarate inca nu. Si in fond pt oamenii care umplu sectiile si mor ne bateti obrazul. Asta e rezolvare? Bun, vad ca incep sa se vaccineze si scepticii deci se va rezolva dar in secolul asta noi vrem sa colonizam pe luna si inca nu avem tratament adevarat pt putoarea picioarelor. Halal medicina mondiala de mileniu nou, ce sa zic. Pana la urma e in primul rand esecul vostru ca oamenii nu s-au vaccinat... spune cate ceva despre imaginea pe care v-ati facut-o, altfel alergau toti sa se vaccineze.
    • +2 (20 voturi)    
      "tratamente adevarate inca nu" (Luni, 18 octombrie 2021, 11:36)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui nikita11

      Medicii din România NU sunt responsabili cu producerea de noi medicamente, asta ţine de Big Pharma.
      Cand va apare un nou medicament, probabil veţi strâmba din nas că medicamentul e "experimental", că nu are eficienţă 100%, că are efecte adverse, că Big Pharma e lacomă după profit şi e vândută ocultei mondiale.
      • +6 (8 voturi)    
        ok (Luni, 18 octombrie 2021, 12:03)

        nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

        ma refeream la medicii/cercetatorii din toata lumea la faza cu tratamentele. In rest da, comentarii tot ar fi fost, asa-s oamenii. Vroiam doar sa punctez ca in Romania a contat si imaginea existenta(care si-au castigat-o si intretinut-o singuri - pe care vor trebui sa o repare pt data viitoare) a sistemului de sanatate.
        Cand vine vorba de pandemie nu incape discutie ca indiferent de sistem fiecare ar trebui sa luptam, in fond e despre viata si moarte.
        • -1 (1 vot)    
          nu ai dreptate (Luni, 18 octombrie 2021, 22:31)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui nikita11

          exista sistem de sanatate privat si de anul asta ceva s a schimbat si in legislatie
  • -3 (37 voturi)    
    Mereu mesaje dure (Luni, 18 octombrie 2021, 10:55)

    AxaCentrala [utilizator]

    Da' nu v-ati saturat sa urecheati oamenii? ca altceva nu stiti. Ia mai uitati-va si in ograda voastra.
    Poate ne explica "profesionistii" de ce in Romania se moare pe capete la ATI, indiferent din ce motiv ajungi acolo.
    • +1 (15 voturi)    
      Pai momentan sunt ocupati sa se uite in ograda noa (Luni, 18 octombrie 2021, 11:33)

      Gigel cu elefantii [utilizator] i-a raspuns lui AxaCentrala

      stra. Ca pe noi ne trateaza. Si asta le ocupa tot spatiul, timpul si ce resurse or mai avea. N-ai ce-i face, ironia sortii, daca e sa-si faca meseria trebuie sa se concentreze pe pacienti. Si cred ca le-a ajuns!
    • +5 (19 voturi)    
      E evident (Luni, 18 octombrie 2021, 11:47)

      Logen [utilizator] i-a raspuns lui AxaCentrala

      Cand o sa intelegeti ca, din cauza supraaglomerarii, sunt ‘promovati’ la ATI doar pacientii extrem gravi, iar sansa de supravietuire a acestora este minima.

      Daca vreti procentaje mai mari de supravietuire la ATI, atunci nu mai puneti presiune pe sistemul medical.
    • +3 (11 voturi)    
      sunt mesajele prea dure??? (Luni, 18 octombrie 2021, 12:12)

      FCX [utilizator] i-a raspuns lui AxaCentrala

      aaaaa, apai ar trebui sa puna si ei moartea intr-un context mai pozitiv ca la cimitirul vesel.
  • -9 (33 voturi)    
    Neadevăruri precum cele ale dl trebuie cenzurate? (Luni, 18 octombrie 2021, 11:02)

    hsl [utilizator]

    Rapoarte oficiale:
    - 10.10.2021: 85.7% decese la persoane sub 60 de ani;
    - 07.04.2021: 85.5%;
    - 04.10.202: 81.4%.

    Deci unde-s pacienții „tineri”? Sau uită să spună și faptul că tinerii care ajung în ATI se vindecă în procent majoritar?

    Ce-aș fi putut face eu pentru ca alții să nu ajungă la ATI? Eu credeam că-s responsabil doar pentru FAPTELE MELE, iar eu n-am ajuns nici la ATI, nu m-am îmbolnăvit și nici măcar nu m-am infectat până acum.
    • +1 (17 voturi)    
      :))))) (Luni, 18 octombrie 2021, 11:17)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui hsl

      Bai, gigi, iar te trezesti vorbind si nu-ti dai seama !

      Hai ca ti-am salvat o perla :

      " Am căutat de 2 ori reproșul că nu sunt medicamente (Miercuri, 13 octombrie 2021, 13:52)

      hsl [utilizator]

      însă nu l-am găsit.
      Statele europene are medicamente - unele mai eficient.... "

      Tu nu poti fi facut responsabil pentru actele tale, Gigi, ca ne-ar bate Dumnezeu !

      In rest, sunt de acord cu modul in care te percepi tu : intr-adevar, iti permiti sa fii prost fiindca ai bani multi !
      Iar eu iti urez "La cat mai multi !"
      • -4 (6 voturi)    
        Esti bun ! (Luni, 18 octombrie 2021, 12:14)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        E dificil sa combati un comentator cu propriile argumente...
        • 0 (4 voturi)    
          Cu asta e usor ! (Luni, 18 octombrie 2021, 22:02)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

          Isi argumenteaza tampeniile cu argimente CONTRA celor ce sustine - trebuie sa fii putin atent sa le decelezi din miasmele imposturii.
          Si crede-ma pe cuvant : omul CHIAR A SPUS ca el isi permite sa fie prost fiindca are bani multi.
          Ia intra in el putin mai tare : uita de stiinta si 8ncepe sa vorbeasca despre cat e de bogat.
          • 0 (2 voturi)    
            Chiar daca avem uneori opinii diferite (Marţi, 19 octombrie 2021, 11:21)

            Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

            De data asta ai dreptate, e dificil sa alegi din noianul de comentarii ale cuiva pe cele in care se contrazice pe sine.

            Bogatii ar trebui (intr-o lume ideala) sa fie si inteligenti, ceea ce la noi nu prea se intampla.
    • +6 (30 voturi)    
      Nu intelegi (Luni, 18 octombrie 2021, 11:29)

      Dogul [utilizator] i-a raspuns lui hsl

      Șoșocel, iar ne zici ca tinerii se recuperează mai repede? Anul trecut, o țineați langa cu “tinerii nu sunt așa afectați”. Voi, șoșocilor, groșanilor, chiar nu pricepeți că sistemul sanitar e sufocat si ca nu sunt locuri in spitale tocmai pentru ca sunt tot mai multi infectați? Ideea vaccinarii asta e: dacă faci, faci forma usoara si nu ajungi in spital, Gogule.
      • -1 (9 voturi)    
        Dacă vrei să vb cu mine, o faci politicos! (Luni, 18 octombrie 2021, 13:12)

        hsl [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

        Eu nu fac decât să repet (în cazul acesta ca un „xerox”) ceea ce zic cifrele - acelea oficiale atât din România cât și de la nivel internațional - că tinerii nu prea sunt afectați.
        Iar procentul tinerilor vaccinați (raportat la total vaccinați infectați) care ajung în spital și decedează este egal cu procentul tinerilor nevaccinați (raportat la total nevaccinați infectați).
        Când spitalele vor fi dotate corespunzător și îmi vei arăta demersuri ale medicilor împotriva măsurilor idioate pe care guvernele le-au luat până acum (precum obligația oamenilor sănătoși sau cu forme asimptomatice de a se interna, închiderea parcurilor, refuzul de a testa populația ș.a.) atunci să-mi spui că spitalele sunt pline; până atunci, să nu vă aud că-i găsiți scuze unui sistem sanitar în care riscul de a muri după internare sunt duble decât în alte state cu care îndrăzniți să-l comparați.
        Sigur că ideea vaccinării este să SCAZI riscurile după ce te infectezi - și orice individ care se știe bolnav e bine să se vaccineze - însă cei vaccinați (care s-au infectat și au transmis virusul în continuare, pentru că nu s-au mai testat și au ignorat măsurile de prevenție pe care cei nevaccinați - și care nu s-au infectat nici până astăzi - le iau) cum i-au ajutat pe ăia de la ATI?
        Unde a dispărut dintr-o dată responsabilitatea celor care s-au îmbolnăvit să adopte pentru ei măsuri de prevenție?!
        • -1 (9 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Luni, 18 octombrie 2021, 16:50)

          [anonim] i-a raspuns lui hsl

        • -1 (5 voturi)    
          Chill (Luni, 18 octombrie 2021, 17:57)

          Vaka [utilizator] i-a raspuns lui hsl

          Sunt cateva exemplare pe aici care nu fac decat sa repete ceea ce au auzit in alta parte, fara sa gandeasca, fara sa inteleaga, ca niste staii de amplificare umane.

          Sunt ca aia de ii mai vezi la colt de strada cu biblia in mana urland din fundul bojocilor ca Ziua pieirii este aproape si ne asteapta apocalipsa. Cel mai bine este sa ii ignori. Desi si sa-i zgandari un pic prin gard e amuzant...
  • +3 (7 voturi)    
    doctorul nu realizeaza.... (Luni, 18 octombrie 2021, 12:09)

    FCX [utilizator]

    ca isi bate gura degeaba. Lasa-i bah asa, pana la urma singurul care ii poate convinge e virusul care este mult mai inteligent decat majoritatea mioriticilor si isi "face treaba" din ce in ce mai bine. Intre timp s-au scos popii si groparii, au clientela puternica in perioada asta.
  • +3 (5 voturi)    
    Eu zic să lase totul la liber (Luni, 18 octombrie 2021, 12:12)

    mr_mojo [utilizator]

    Fără nici o constrângere.
    Da, va fi presiune pe spitale dar după câteva luni se va ajunge la imunitate naturală.
    Va fi prăpăd, dar asta e; dacă lumea vrea să treacă prin boala pentru că nu e cine știe ce problemă de ce să ne opunem? Oricum nu e de convins cine nu e de convins.
    După perioada asta vom trece la normalitate.
  • 0 (10 voturi)    
    Mesaj dur care ar trebui sa fie (Luni, 18 octombrie 2021, 12:21)

    cristian.l [utilizator]

    Din partea Ministrului de interne - Orice persoana care transmite mesaje inselatoare si care duc la anticampanii de vaccinare constituie infractiune si vor fi supusi legii penale. Scurt si la obiect.
  • -2 (16 voturi)    
    Omul e sincer (Luni, 18 octombrie 2021, 12:55)

    Mihail. [utilizator]

    Daca ajungeti la ATI, nu mai scapati. Au ei grija.
    • -2 (6 voturi)    
      Da, sunt char sinceri.. (Luni, 18 octombrie 2021, 14:18)

      Hilfiger [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      Ceva de genul..uita sa iti ia diabetu..si se stie ca Remesdivir-ul provoaca sau afecteaza diabetul.., sau ultima duma de pe sala de ATI.." nu i-am mai dat tot tratamentul, orcum e pe duca"... Cazuri reale!
  • 0 (4 voturi)    
    rezulta din comentarii (Luni, 18 octombrie 2021, 22:59)

    ..13 [utilizator]

    1. sunt tanar si nu imi pasa - nu ma vaccinez -
    genul superman pe care altfel il critica neincetat...

    2. dar daca peste 3-5 ani apare musca pe casca de 5g??? - ca de cand se vaccineaza lumea a trecut deja 1 an si ceva dar optimistii spera ca in urmatorii ani sa vina apocalipsa si sa... deci nu ma vaccinez.-

    genul lasa pe maine ca mai degraba cred ce imi spune unul sau altul decat sa ma documentez din surse relevante

    libertatea dar si responsabilitate -

    ce conteaza ca mor unii, lasa-i ca sunt peste 60 de ani 85%dintre morti... (aia 15% ii ignoram ca asa vrem noi!)

    dar oare conteaza ca virusul circula de la unul la altul, mai ales intre astia tineri si nelinistiti fara masca??/ nici o responsabilitate???
  • 0 (4 voturi)    
    Oare cum poate gandi un sosonc? (Luni, 18 octombrie 2021, 23:09)

    Statisticianul [utilizator]

    1)Sa ma vaccinez sa scap de restrictii?
    2)Nu, eu nu ma las cipat si sterilizat.
    3)Dar daca maine nu mai pot intra in mall?
    4)Daca poimaine nu mai pot merge la serviciu?
    5)...
    6)...
    Destul stres si inutil pentru niste minciuni ordinare de pe net.
    Grea decizie si foarte simpla in acelasi timp.
    Ceasul merge: tic-tac-tic-tac si rezultatul e tot cel din UE privind vaccinarea si scaparea de pandemie.
  • +2 (4 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 19 octombrie 2021, 1:20)

    [anonim]

  • 0 (2 voturi)    
    ... (Marţi, 19 octombrie 2021, 16:11)

    mihai_mi [utilizator]

    Ar trebui sa stiti cand ajungeti la terapie intensiva... ca nu o sa ajungeti ca nu mai sunt locuri demult.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by