Coronavirus Romania: 10.400 de noi cazuri de COVID-19 și 211 decese, în ultimele 24 de ore / Record de infectări în București

de Redactia     HotNews.ro
Duminică, 10 octombrie 2021, 13:04 Actualitate | Coronavirus


Coronavirus in Romania
Foto: Xinhua / Profimedia Images
​10.400 de noi cazuri de COVID-19 și 211 decese, au fost raportate în ultimele 24 de ore în România. Potrivit datelor oficiale de duminică, la terapie intensivă sunt internați 1.603 pacienți.

Cele mai multe noi cazuri au fost raportate în București, respectiv 2.818, cel mai mare număr de până acum.

În ultimele 24 de ore au fost efectuate 18.264 de teste RT-PCR și 25.322 de teste rapide antigenice.

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 16.179. Dintre acestea, 1.603 sunt internate la ATI.

Din totalul pacienților internați, 447 sunt minori, 416 fiind internați în secții și 31 la ATI.

Pe teritoriul României, 109.407 persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 14.775 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 62.952 de persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 252 de persoane.

Dintre cele 211 decese, 193 sunt persoane nevaccinate



Dintre cele 211 decese raportate în ultimele 24 de ore, 2 au fost înregistrate la categoria de vârstă 30-39 ani, 6 la categoria de vârstă 40-49 ani, 25 la categoria de vârstă 50-59 ani, 45 la categoria de vârstă 60-69 ani, 80 la categoria de vârstă 70-79 ani și 53 la categoria de vârstă peste 80 ani.

194 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, 8 pacienți decedați nu au înregistrat comorbidități, iar pentru 9 pacienți decedați nu au fost raportate comorbidități până în prezent.

Din totalul de 211 pacienți decedați, 193 erau nevaccinați și 18 vaccinați. Pacienții decedați vaccinați aveau vârste cuprinse între 40 și 85 de ani. Toți pacienții decedați vaccinați prezentau comorbidități.

Topul județelor în funcție de numărul de noi cazuri raportate în ultimele 24 de ore:

Mun. București 2818
Ilfov 667
Timiș 642
Iași 569
Cluj 534
Prahova 445
Giurgiu 421
Brașov 386
Dolj 347
Constanța 284
Bihor 260
Vaslui 240
Neamț 233
Argeș 218
Arad 216
Bacău 214
Dâmbovița 213
Alba 194
Suceava 169
Olt 167
Maramureș 166
Mureș 149
Ialomița 139
Teleorman 139
Bistrița-Năsăud 136
Călărași 126
Hunedoara 123
Mehedinți 121
Brăila 119
Sălaj 111
Botoșani 110
Sibiu 108
Vâlcea 99
Galați 91
Caraș-Severin 83
Buzău 77
Gorj 75
Tulcea 75
Harghita 74
Satu Mare 72
Vrancea 52
Covasna 48
Din străinătate** 19
Cazuri noi nealocate pe județe -1.149







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















17322 vizualizari

  • +4 (38 voturi)    
    sunt curios (Duminică, 10 octombrie 2021, 13:27)

    cristi_an [utilizator]

    e Sosoaca vaccinata? putem afla asta?
    • -1 (27 voturi)    
      Ti-e dor de ea? (Duminică, 10 octombrie 2021, 13:42)

      autan [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Putem fi toti vaccinati intr-o luna. Cine se vaccineaza primeste pensie speciala. 120 de mil de doze vor fi putine.
      • -1 (31 voturi)    
        nu mi-e dor de ea (Duminică, 10 octombrie 2021, 14:38)

        cristi_an [utilizator] i-a raspuns lui autan

        dar nemernica asta merita bagata putin la puscarie
        • -4 (10 voturi)    
          Cu vaccinare 100% în loc de 211 mureau 63 ! (Duminică, 10 octombrie 2021, 18:25)

          Rower [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

          Cu vaccinare 100%, în loc de 211 morți de Covid-19, la nivelul zilei de 9 Octombrie 2021, s-ar fi înregistrat: (1-69.8%)*211 morți = 63 morți ! (69.8% este eficienta vaccinului calculata după metoda de mai jos.)

          (Nota: Cu datele corespunzătoare lui 7 Oct. 2021 (385 de pacienți decedați din care 352 nevaccinați), eficienta calculata a fost de 69.6% adică aproape exact cât cea din 9 Oct.)

          Calcul:

          Romania - situația de pe 9 Octombrie 2021:
          - Vaccinare completa - 28.5% (71.5% nevaccinați).
          - Din totalul de 211 de pacienți decedați, 193 erau nevaccinați (91.4% nevaccinați).

          Eficienta vaccin: (91.4% - 71.5%)/(100% - 71.5%) = 69.8 %.

          (Metoda de calcul a eficientei măsoară cât de departe de eficienta zero (case se înregistrează la 71.5% morți nevaccinați și 28.5% vaccinați) este acel procent de 91.4% morți Covid-19 nevaccinați, raportat în ultimele 24 ore.)

          Citat:
          "Din totalul de 211 pacienți decedați, 193 erau nevaccinați și 18 vaccinați. Pacienții decedați vaccinați aveau vârste cuprinse între 40 și 85 de ani. Toți pacienții decedați vaccinați prezentau comorbidități."
    • +2 (14 voturi)    
      e vaccinata ! nu putem afla ! (Duminică, 10 octombrie 2021, 14:03)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      .
    • +1 (19 voturi)    
      Pai cum? (Duminică, 10 octombrie 2021, 14:54)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      E vaccinata, a anuntat zilele trecute chiar sputnic, cei care o sustin neconditionat
    • +4 (14 voturi)    
      registrul de vaccinari (Duminică, 10 octombrie 2021, 15:34)

      Remarque [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Psihiatrul Gabriel Diaconu afirma ca este, a avut o postare care a fost preluata in media.
      https://adevarul.ro/locale/calarasi/medic-despre-sleahta-cotarlosi-egoisti-scena-vorbesc-prostimii-oameni-secret-vaccinati-1_615aaa6b5163ec4271f61593/index.html
    • -2 (12 voturi)    
      Cred ca ii dai prea multa atentie (Duminică, 10 octombrie 2021, 15:52)

      andipetre [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Doar voi, astia mai postaci credeti ca o baga cineva in seama. E o proasta care face rating la TV, doar o curiozitate, leul de la circ.
    • 0 (0 voturi)    
      Cred ca este vaccinata, (Duminică, 10 octombrie 2021, 21:04)

      Laic [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      dar mai pe sestache asa, adica vreun medic mai apropiat i-a facut vaccinul acasa, fara s-o inregistreze in RENV.
  • +3 (39 voturi)    
    Apa de ploaie (Duminică, 10 octombrie 2021, 13:32)

    ivasile [utilizator]

    "Increases in COVID-19 are unrelated to levels of vaccination across 68 countries and 2947 counties in the United States" https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8481107
    • +5 (15 voturi)    
      Imunitatea de turmă crește exponențial (Duminică, 10 octombrie 2021, 13:57)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui ivasile

      Cu cât te apropii mai mult de ea prin vaccinare+imunizare naturală, cu atât crește mai repede. Dar noi suntem departe, la fel ca unele comitate americane mai puțin dens populate și republicane.
      • -1 (15 voturi)    
        serios? (Duminică, 10 octombrie 2021, 16:42)

        Zero_Kelvin [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        Eu n-as baga vaccinatii la turma!
        Zilele trecute am avut o colega care s-a vaccinat prin martie (Pfizer) si acum a facut Covid. Bineinteles ca l-a dat si rudelor...
        Dupa 6-7 luni, vaccinatii care nu au trecut prin boala sunt cam...sosoci (cu acte, au certificat verde) !
        • +3 (7 voturi)    
          Imunitatea naturală > imunitatea de vaccin (Duminică, 10 octombrie 2021, 17:54)

          Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

          Ai dreptate, dar trebuie spus că imunitatea conferită de vaccinul Pfizer (căci cea de la Moderna pare a fi superioară) e ceva mai bună decât a nu avea deloc, dar mai proastă decât cea a vaccinului Moderna sau a celei naturale. Dar tot contribuie ceva acolo. Cel puțin în mediul meu, vaccinații cu Pfizer care au intrat în contact direct cu nevaccinați infectați acum fie NU s-au îmbolnăvit, fie au avut doar simptome ușoare de răceală.
          • +2 (8 voturi)    
            Imunitatea naturala NU este în opoziţie (Duminică, 10 octombrie 2021, 20:07)

            Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

            cu imunitatea de vaccin, aceste 2 moduri de imunizare NU se exclud reciproc.
            Şansa de a te imuniza natural este ACEEAŞI pt. nevaccinaţi ca şi pt. vaccinaţi, fiindcă TOŢI au aceeaşi şansă de a întâlni virusul.
            La întâlnirea cu virusul, vaccinaţii vor căpăta în mod NATURAL un boost al imunităţii, însă fără să joace ruleta rusească aşa ca nevaccinaţii.
    • +5 (19 voturi)    
      Citeste tot articolul (Duminică, 10 octombrie 2021, 14:58)

      Bolovanu2 [utilizator] i-a raspuns lui ivasile

      Adica nu faci caz grav si nu mai mori !
      Vezi sechele la cei nevaccinati si vezi cat de usor trec prin boala cei vaccinati (in procente statistice)

      "Even though vaccinations offers protection to individuals against severe hospitalization and death".

      Ca sa fiu corect analiza este o buna concluzie la ce se stie pana acum. Si doza 3 ridica iar nivelul de anticorpi si reinvata celulele T si etc etc ne invatam sa traim cu virusul.
      Am zis sa traim nu sa murim : )
    • +4 (4 voturi)    
      studiul nu ține cont de cel mai important factor (Duminică, 10 octombrie 2021, 16:15)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui ivasile

      densitatea populației și vânzoleala din marele orașe. E normal (sau nu) ca cei care sunt 2 pe kilometru pătrat să zică dă-l dracu de vaccin, cu cine mă întâlnesc eu ca să iau virusul? Moare virusul de plictiseală. Cel mai bun exemplu e chiar la noi, în zonele și orașele unde fruntașe la vaccinare: București, Cluj, Timișoara, Ilfov, unde oamenii sunt în continuă mișcare, densitate mare, mulți veniți din afara țării sau a județului, studențime etc. Cele mai multe cazuri în aceste zone se întâlnesc deși vaccinarea s-a făcut în proporție mai mare decât în alte părți.
    • 0 (8 voturi)    
      Suntem campionii Europei, nu doar ai UE (Duminică, 10 octombrie 2021, 20:33)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui ivasile

      la mortalitate.
      Sursa: https://bit.ly/3FyrsOd
      • +1 (9 voturi)    
        Normal... (Duminică, 10 octombrie 2021, 21:29)

        mike123 [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

        Caci in Ro nu se mai moare decit de COVOD........ au disparut toate mortile datorate cancerului, atacurilor de inima, virsta inaintata, nosocomiale, accidente, etc, etc
        • +3 (5 voturi)    
          Covid este a 2-a cauză de moarte (Duminică, 10 octombrie 2021, 23:49)

          Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui mike123

          Conform Worldometers, în ultima săptămână au murit de COVID 1.762 români.
          Sursa: https://bit.ly/3iOgydG

          În anul 2017, primele 2 cauze de moarte în România au fost de DEPARTE bolile cardiovasculare şi cancerul, de care au murit 145.000, respectiv 51.000 români.
          Sursa: https://bit.ly/3uYN69C

          Să calculăm numărul deceselor săptămânale:
          -boli cardiovasculare = 2.788 decese/săpt.
          -cancer = 980 decese/săpt.
          -COVID = 1.762 decese/săpt.

          Deci COVID a depăşit cancerul, şi este acum a DOUA cauză de moarte în România, după bolile cardiovasculare (infarct, AVC, hipertensiune).
          La sfârşitul lui Octombrie, când vom avea ZILNIC 400 decese, COVID va deveni PRIMA cauză de moarte, depăşind bolile cardiovasculare.
  • +5 (25 voturi)    
    Vai de noi (Duminică, 10 octombrie 2021, 13:38)

    Bota [utilizator]

    Vai de noi. Este cea mai mare rată de infectare raportată într-o zi de duminecă. Ce rată de infectare se va raporta luni după ce președintele convoacă partidele la Cotroceni?
    • +3 (7 voturi)    
      De aia nu propun prim ministru. (Duminică, 10 octombrie 2021, 15:02)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Bota

      Nu vor să intre la guvernare până nu trece pandemia. Cred-că cei care au votat la moțiune pentru căderea guvernului Cîțu, trebuiau să menționeze că moțiunea este valabilă când se termină pandemia COVID.
    • -1 (5 voturi)    
      Este GARANTAT (Duminică, 10 octombrie 2021, 21:44)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Bota

      că la sfârşitul lui Octombrie vom avea în medie 400 morţi/zi.
    • +1 (3 voturi)    
      România e campioană MONDIALĂ (Duminică, 10 octombrie 2021, 22:26)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Bota

      la mortalitate per milion în ultima săptămână.
      Date de la Worldometers: https://www.worldometers.info/coronavirus/weekly-trends/#weekly_table
      Suntem depăşiţi numai de câteva ţări foarte mici (sub 600K locuitori).

      La numărul ABSOLUT al deceselor în ultimele 7 zile, România este pe LOCUL ŞASE DIN LUME (după SUA, Rusia, Mexic, Brazilia şi India)
  • 0 (26 voturi)    
    9% din decese la persoane sanatoase. (Duminică, 10 octombrie 2021, 13:44)

    Statisticianul [utilizator]

    Nu cred ca in Romania sunt astazi 30% dintre persoane fara comorbiditati.
    45% au hipertensiune de exemplu.
    Peste 55% sunt supraponderali si mai sunt si destule alte comorbiditati.
  • -2 (12 voturi)    
    @ivasile (Duminică, 10 octombrie 2021, 14:07)

    Booghy76 [utilizator]

    Asa-i daca citesti si nu intelegi nimic. Articolul compara UNELE CU ALTELE tari cu diferite rate de vaccinare, timp de o saptamana, la inceputul lui septembrie. Deci, corect ai spus, e apa de ploaie, dar articolul e. Ia fa tu cu mintiuta ta niste calcule IN ACEEASI TARA comparand cresterea ratei de vaccinare (dar peste 60-70%) cu numarul deceselor, al cazurilor de ATI si al cazurilor in general.
    Fara suparare, dar esti definitia analfabetului functional: citesti articole de inalta specialitate si intelegi ce vrei tu, in principiu te opresti la titlu, ca asa te-a invatat presa tabloida.
  • -1 (27 voturi)    
    Fapt divers (Duminică, 10 octombrie 2021, 14:31)

    MDK [utilizator]

    Azi 3 cunoscuti vaccinati au covid. 1 cu J&J su 2 cu Pfizer. Un studiu pe Pfizer din US arata ca dupa 3 luni de la prima doza vaccinul ajunge la 100% dupa care scade ajungand la 0 dupa 3 luni. Asadar protectia “vaccinului” este de doar 3 luni.
    • 0 (18 voturi)    
      Au murit , au sechele ? (Duminică, 10 octombrie 2021, 15:08)

      Bolovanu2 [utilizator] i-a raspuns lui MDK

      Nu cred ca au murit si nici nu au sechele. Scapa usor.
      Johnson intr-adevar e slab dar e mai bine decat nimic.

      Iar aia cu Pfizer dupa 3 luni ajunge la zero trebuia sa-ti pui ochelarii cand citeai.

      Aaa e de pe un site rusesc. Atunci e corect.
    • 0 (12 voturi)    
      Lol (Duminică, 10 octombrie 2021, 15:12)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui MDK

      Bonus, in alea trei luni, protectia e doar impotriva variantelor pre-Delta.

      Acestea fiind spuse, vezi ca esti analfabet functional, fiindca scrie clar ca scaderea protectiei este impotriva infectarii, nu impotriva formelor grave, pentru care exista si dupa 4 luni, si dupa 6.
    • +6 (6 voturi)    
      Nu chiar asa :) (Duminică, 10 octombrie 2021, 15:19)

      Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui MDK

      De exemplu eu nu stiu pe nimeni nevaccinat cu o exceptie.
      Dar nu asta zice studiul. Sau zice doar partial. Zice ce zice si de alte boli, trebuie booster la mai multe luni..
    • +3 (15 voturi)    
      Pai (Duminică, 10 octombrie 2021, 15:37)

      Raaa [utilizator] i-a raspuns lui MDK

      Cine a zis ca nu faci covid daca te vaccinezi?
      • 0 (16 voturi)    
        Aia care au creat certificatul "verde" (Duminică, 10 octombrie 2021, 15:56)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui Raaa

        Pentru ca te lasa sa mergi netestat in societate, chipurile pentru ca nu ai fi un pericol pentru raspandirea bolii.
    • +1 (17 voturi)    
      Gresesti voit sa nu. (Duminică, 10 octombrie 2021, 15:46)

      Statisticianul [utilizator] i-a raspuns lui MDK

      La 6 luni eficacitatea la Pfizer e de doar 45 % nu de 0.
      In plus nu a fost niciodata 100% ci doar 88% fata de Delta si doua doze.
      In schimb dupa boosterul cu doza 3 creste puternic la peste 95%.
      La noi in Romania intampinam aceasi problema din Marea Britanie sau Israel unde vaccinarile sau facut in primele 3..5 luni ale acestui an si astfel apare lipsa de eficienta a vaccinului la infectari.
      Realitatea e ca persoanele vaccinate se imbolnavesc de cca. 10 ori mai rar fata de cei nevvacinati si in plus nu imbolnavesc de Covid alte
      persoane. Am mai multe exemple chiar in familia mea care demonstreaza ca persoanele vaccinate nu dau Covidul mai departe.
  • +5 (9 voturi)    
    imunizare de turma (Duminică, 10 octombrie 2021, 14:56)

    Paul_ [utilizator]

    Este clar ca guvernantii au mers pe imunizare de turma.

    Toate masurile pe care le iau sunt practic optionale.

    Partea buna este ca peste 2 saptamani se pare ca vom ajunge pe platou.

    Partea rea este ca, probabil, vom ajunge pe primul loc in UE la numarul de decese la 1 million de locuitori.

    Pana acum pe primul loc este Ungaria cu 3144 decese la 1 milion de locuitori. Noi suntem la 2067.
    • -2 (10 voturi)    
      Lol (Duminică, 10 octombrie 2021, 17:51)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

      Da, doar ca noi vom scapa printre primii, la fel ca Suedia, in timp ce restul se vor vaccina inca mult si bine, ani la rand, si vor avea episoade periodice.
      • 0 (6 voturi)    
        suedezii s-au vaccinat masiv (Duminică, 10 octombrie 2021, 19:39)

        rmos [utilizator] i-a raspuns lui HP

        oameni destepti
  • -2 (22 voturi)    
    Big Pharma, business model! (Duminică, 10 octombrie 2021, 15:13)

    mike123 [utilizator]

    Niciodata nu este interesata sa eradicheze o boala sau sa vindece un pacient, doar sa-l faca "dependent" de un anume tip de tratament!
    Tine in viata pacientii, doar ca sa "cotizeze" zilnic/saptamanal/lunar la un anumit tip de medicatie!
    Capisci?
    • 0 (20 voturi)    
      Ce optiuni ai ? (Duminică, 10 octombrie 2021, 16:21)

      Bolovanu2 [utilizator] i-a raspuns lui mike123

      Du-te la scoala ia-ti diploma in medicina si farmacie si produ tu medicamente d-alea care vrei tu. Sau mergi prin padure si culege plante ca sa-ti faci ceaiuri.
      Te lamentezi aici degeaba....si oricum nu ai habar ce si cum.

      Si mai poti sa iesi in strada sa strigi Libertate :), jos cu straini, traiasca patriotismul, nu ne vindem tara si alte d-astea.
      Nu uita de ceaiurile medicinale ! Sunt bune la orice.
  • +1 (19 voturi)    
    Nu se controlează nimic (Duminică, 10 octombrie 2021, 15:33)

    Vaccinatu'lu'Peste [utilizator]

    In food courts din mall-uri nu verifică nimeni certificatul digital, oricum poți arăta certificatul unui prieten pentru că nu are nimeni drept să te legitimeze, in afara de poliție. Cluburile de sport (fotbal) organizează meciuri între ele cu copii nevaccinați, deși competițiile sportive sunt interzise. Pun pariu că, în București, nunțile și botezurile se organizează în continuare. Iar cu vaccinul, treaba e încurcată. Am prieteni care și-au testat anticorpii după vaccinare și acum, după 8 luni. De la 11000 au scăzut la 800. Eu clar că trebuie făcut cel puțin anual și nu multă lume va fi dispusă. Când vor începe să presteze pe grupele mici de vârstă (5-11 ani, apoi și la cei mici), va fi nasol. Sunt vaccinați, dar nu mai cred că asta e soluția. Trebuie găsit un tratament; așa cum penicilina a făcut minuni la descoperire, așa ar fi și cu un astfel de tratament pentru Covid. Dar cred că Big Pharma nu are interes, că sunt mulți bani de muls de la statele imbecilizate.
    • +2 (6 voturi)    
      sunt pe drum mai multe (Duminică, 10 octombrie 2021, 16:35)

      c2 [utilizator] i-a raspuns lui Vaccinatu'lu'Peste

      https://www.hotnews.ro/stiri-coronavirus-25075173-merck-anunta-realizarea-unui-medicament-anti-covid-experimental-care-reduce-foarte-mult-riscul-spitalizare-deces.htm
      • +3 (3 voturi)    
        din pacate molnupiravir e foarte riscant (Duminică, 10 octombrie 2021, 19:48)

        rmos [utilizator] i-a raspuns lui c2

        dar vin din urma inhibitorii de proteaze
  • +2 (10 voturi)    
    Wow...peste 10000 în zi de weekend! (Duminică, 10 octombrie 2021, 17:44)

    Nyk1 [utilizator]

    Când se știe că se testează mult mai puțin decât în mod normal!

    Pe săptămâna viitoare cu siguranță vom depăși pragul psihologic de 20000!
    • -3 (3 voturi)    
      peste 43500 de teste ... (Luni, 11 octombrie 2021, 9:54)

      GNG [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      ...nu sunt chiar asa de putine, de regula sambata si duminica se faceau in jur de 20000, acum sunt de doua ori peste. Cam 1 din 4 este test pozitiv.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by