Pfizer a cerut autorizarea vaccinului său antiCOVID pentru copiii între 5 și 11 ani

de D.D.     HotNews.ro
Joi, 7 octombrie 2021, 15:43 Actualitate | Coronavirus


Vaccinuri Pfizer
Foto: Stephan Schulz / AFP / Profimedia
​​Pfizer a cerut în SUA autorizarea vaccinului său antiCOVID-19 pentru administrare în cazul copiilor între 5 și 11 ani.

Compania a precizat că a făcut o cerere pentru o autorizație de urgență pentru utilizare și că a transmis deja agenției la sfârșitul lunii septembrie rezultatele studiilor în cazul copiilor din această grupă de vârstă.

FDA, agenția de regelemtare în domeniu, a avertizat că odată formulată cererea Pfizer, procesul ar putea dura „câteva săptămâni” până când primele administrări ale vaccinului pot fi efectiv luate.

Agenția a anunțat săptămâna trecută că a programat o ședință a comitetului său consultativ pentru a revizui datele pe 26 octombrie. Acesta din urmă va trebui să își dea avizul înainte ca autorizația să fie acordată oficial.

Pfizer / BioNTech a efectuat studii clinice pe mai mult de 2.000 de copii cu vârste cuprinse între 5 și 11 ani. Grupul a susținut că, din datele obținute, s-a constatat că vaccinul a fost bine tolerat la copii care au obținut un răspuns imun "robust", "comparabil" cu cel observat la grupa de vârstă între 16 și 25 de ani.

Doza a fost ajustată la 10 micrograme per injecție, comparativ cu 30 micrograme pentru grupurile mai vechi. Pentru moment, în Statele Unite, vaccinarea cu Pfizer este pe deplin autorizată pentru persoane de 16 ani și peste și autorizată în regim de urgență pentru grupa de vârstă 12-15 ani.
(AFP)






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5706 vizualizari

  • -20 (44 voturi)    
    Oare (Joi, 7 octombrie 2021, 15:59)

    Mazeta [utilizator]

    care este urgența?
    • +15 (43 voturi)    
      Niciuna boss (Joi, 7 octombrie 2021, 16:09)

      roadrunner2n [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      copiii mici cu comorbiditati nu mor de la Covid, nu-i asa?
    • -10 (30 voturi)    
      raspuns pentru intrebarea semi-retorica (Joi, 7 octombrie 2021, 16:22)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Pai e foarte simplu. Vaccinurile astea sunt autorizate fara sa fie testate suficient, asa cum prevede procedura, pe motivul urgentei. Se pot autoriza de urgenta, "sarind" etape, DOAR pana in momentul in care apare un medicament/tratament "autorizat" pentru covid. Din acel moment, pa pa "aprobare", "autorizare" sau banutzu garantat din ce vand acum.

      In caz ca se intreaba lumea de ce nu s-au alocat fonduri si nu se misca nimic in directia medicament/tratament sau de ce si potentialele tratamente sunt terfelite instant, raspunsul este la fel de retoric :D
      • +2 (18 voturi)    
        nu e sarita nicio etapa (Joi, 7 octombrie 2021, 18:08)

        rmos [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        - procedurile de aprobare sunt foarte riguroase, nu "se sar etape", asa cum eronat crezi tu.
        - "In caz ca se intreaba lumea de ce nu s-au alocat fonduri si nu se misca nimic in directia medicament/tratament sau de ce si potentialele tratamente sunt terfelite instant, raspunsul este la fel de retoric" raspunsul nu e retoric, e de fapt foarte simplu: habar nu ai tu!
        inca de la inceput, au fost testate sute de potentiale tratamente, antivirale, modulatoare de sistem imunitar, etc. s-au cheltuit miliarde de dolari insa marea majoritate a tratamentelor potentiale au picat testele clinice. in acest moment, nu avem niciun tratament foarte eficient in lupta impotriva covid. dar asta nu inseamna ca nu se investeste si nu se lucreaza masiv in aceasta directie.
        deci, te sfatuiesc sa te documentezi inainte sa debitezi aberatii.
        • -4 (18 voturi)    
          intrebare, tot retorica: (Joi, 7 octombrie 2021, 19:01)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui rmos

          Stii de ce au scris tipul "autorizarii" ca fiind DE URGENTA?

          Ai habar ce inseamna asta de fapt? Exact ce am scris eu, desteptaciune mica: intr-o situatie de urgenta se accepta saritul unor etape care dureaza ANI.

          Mai sfatuieste-ma, ca pari foarte inteligenta. Probabil ai invatat la cursurile de dezvoltare personala ca daca-ti repeti in oglinda ca esti frumi si dasteapta, chiar esti.
          • +1 (13 voturi)    
            care etape sunt sarite geniule (Joi, 7 octombrie 2021, 20:27)

            rmos [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            ai idee? la aproape 50 de ani din care cca 30 in domeniul asta, cred ca stiu mai bine care sunt etapele si ce insemna procedurile de aprobare. sau ... poate mi le explica un shaormar infumurat cu ifose de geniu ...
            deci, te intreb din nou, care sunt etapele peste care zici tu ca "se sare"?
            eu te sfatuiesc sa ramai la ce te pricepi tu mai bine, din domeniul asta nu intelegi absolut nimic!
            • -2 (12 voturi)    
              wow (Joi, 7 octombrie 2021, 21:27)

              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui rmos

              Daca pentru un specialist ca tine, 2 luni = MINIM 6 luni, esti bine. Trec peste faptul ca FDA si-a "adaptat" propriile reguli, pentru modifica autorizarile initiale si a permite doze suplimentare.

              Daca nu stii la ce ma refer, sa nu te pui rau cu angajatorul, ca nici job la shaormarie nu pupi ;)

              Oricum, te-as pune macar sa locuiesti la ultimul etaj intr-o cladire de minim 15et cu structura de rezistenta inovatoare si in rolling review :D
              • +2 (14 voturi)    
                te intreb din nou: care etape sunt sarite? (Joi, 7 octombrie 2021, 22:03)

                rmos [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                pentru ca ai afirmat "intr-o situatie de urgenta se accepta saritul unor etape care dureaza ANI"! deci, nu mai devia cu glume de doi bani, hai, raspunde, sa vada lumea ca habar nu ai!
                hai sa te luminez putin, daca e posibil: autorizarea de urgenta e strict reglementata, nu a fost "sarita nicio etapa care dureaza ANI".
                iti repet, domeniul asta e o enigma totala pentru tine. asa ca lasa mistocareala de copil de scoala primara si incearca sa te rezumi la ce te pricepi
                • -3 (9 voturi)    
                  simplu (Joi, 7 octombrie 2021, 23:25)

                  Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui rmos

                  Etapa "sarita" este TESTAREA.
                  Tu, care lucrezi de la frageda varsta de 20jde anisori in domeniu, cred ca poti face diferenta intre cele 2 perioade pe care ti le-am dat. Apropo, le gasesti atat pe site ul fda, cat si comentate pe la sococi pe siteuri.
                  Cand discut cu somitati, mai folosesc caps, ergo MINIM. (NB: vezi ca mistocari fiind, filipinezii spun tot fda la organismul propriu si au dat si ei autorizari de urgenta, inclusiv sputnik. sa nu te ia corazonul)

                  Cu logica ta beton, de profesionista, oare cum poti vedea efectele pe termen mediu/lung, la ceva nou, in cateva luni? E de notorietate ca medicamentele, vaccinurile etc sunt aprobate dupa ani de teste si para-teste. Acum 2 luni sunt ok, zici tu. Profesionisto.
                  • +3 (7 voturi)    
                    nu-ți mai clama atât ignoranța (Vineri, 8 octombrie 2021, 6:23)

                    berenger [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                    testele preclinice și clinice, atât la medicamente, cât și la vaccinuri durează câteva luni. ce s-a schimbat acum, la aceste vaccinuri a fost așa: bani mulți pentru studii, „cobai” gârlă la dispoziție (că degeaba încerci să faci vaccin la sars, de exemplu, dacă lumea nu se îmbolnăvește de sars, deci virusul nu e prezent în populație, dar la covid chiar s-a putut testa eficiența foarte repede), procese birocratice accelerate. ce vorbești tu, despre efectele pe termen lung, e o aberație. nu există substanță care, la ingerare, să nu-ți facă rău, și nici peste o săptămână, nici peste o lună și apoi, brusc, peste un an sau 10 te omoară.
                    • -2 (4 voturi)    
                      saraca "realitate" (Vineri, 8 octombrie 2021, 15:24)

                      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui berenger

                      De parca oricare dintre companiile mari a avut vreodata probleme cu banii pentru cobai, indiferent de medicament. :))) Si cica tu argumentezi :D Un client de-al meu face studii clinice pentru pharma, deci stiu cat _costa_, dureaza si cum se intampla procedura asta "stricta"

                      Clar s-a "testat" eficienta, dupa mintea ta, foarte repede si a fost ok si super duper. De aia au aflat DUPA cateva luni ca dispar anticorpii, asta neavand legatura cu varianta delta, ca parca vad ca o sa incerci sa o bagi pe aia.
                      • +2 (4 voturi)    
                        vezi că te contrazici (Vineri, 8 octombrie 2021, 18:54)

                        berenger [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                        pe de o parte spui că cercetările pentru tratamente sunt înăbușite în fașă, pe de altă parte spui că companiile farmaceutice n-au probleme cu banii pentru cercetări! nu că m-ar mira lipsa ta de coerență...

                        în rest, ești doar trist de amuzant: un nimeni care contestă cercetări în cele mai tari laboratoare din lume.
                        • -3 (3 voturi)    
                          serios? unde? (Vineri, 8 octombrie 2021, 22:59)

                          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui berenger

                          Ma poti cita, te rog, unde spun ca cercetarile pentru tratamente sunt "înăbușite în fașă"? Ca daca n-am zis asta, MINTI si crezi ca asta e un argument. Bine, o fi, la valoarea ta

                          + ca n-am contestat cercetarile, ALTA aberatie.
                          • +2 (2 voturi)    
                            evident că te pot cita! (Sâmbătă, 9 octombrie 2021, 8:21)

                            berenger [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                            „In caz ca se intreaba lumea de ce nu s-au alocat fonduri si nu se misca nimic in directia medicament/tratament sau de ce si potentialele tratamente sunt terfelite instant...”

                            eu n-am ce-ți face dacă uiți ce scrii
                            • -3 (3 voturi)    
                              :)))) (Sâmbătă, 9 octombrie 2021, 19:59)

                              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui berenger

                              Si de aici ai tras tu concluzia ca eu am spus ca n-au bani sa investeasca si ma contrazic.
                              Eu cred ca nu faci diferenta intre a avea bani si a aloca fonduri. Stiu, e ceva foarte greu, misiune imposibila pentru tine
                              • +2 (2 voturi)    
                                eu n-am ce-ți face (Duminică, 10 octombrie 2021, 9:20)

                                berenger [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                                dacă nu știi ce vorbești și nu înțelegi ce vorbești și apoi o dai cotită. oricum, desen pentru tine: nimeni nu împiedică pe nimeni să dezvolte tratamente!
                  • +2 (4 voturi)    
                    te-ai facut de ras dar ... nevermind (Vineri, 8 octombrie 2021, 10:55)

                    rmos [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                    lumea a vazut ca habar nu ai. fiecare domeniu are reglementari specifice pentru procesele lui. medicina are unele din cele mai stricte si dure reglementari pentru autorizarea proceselor/tratamentelor/medicamentelor, etc. autorizarea de urgenta e foarte bine reglementata, "testarea" e foarte riguroasa si complexa, e etapizata.
                    iar vaccinul a fost autorizat conform (initial pe aceasta procedura, acum e autorizare completa pe anumite categorii) si nu a fost sarita nicio etapa. iar procesul de autorizare e monitorizat si evaluat de foarte multi specialisti (de exemplu, la fda sunt cca. 150), calificati pentru acest lucru.
                    dar uite ca a aparut un geniu shaormar care "stie el mai bine", vasta lui experienta in mistocareala de doi bani ii spune ca aceste procese trebuie schimbate! :)))))
                    cred ca mi-am pierdut suficient timpul cu tine, cine a citit a inteles ce era de inteles.
                    iar tu, nu-i nicio problema, poti sa-ti schimbi din nou numele si sa postezi in continuare aberatii. atat poti tu
                    • -3 (5 voturi)    
                      yeah, right (Vineri, 8 octombrie 2021, 11:52)

                      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui rmos

                      Specialistule, ma amuzi cu negarea unei logici basic, 1+1=2. Am zis eu ceva de rigurozitate? Am zis de TIMP. Iar timpul nu a existat FIZIC. Cate medicamente, ca sa nu zic vaccinuri, a autorizat final, ever, vreo autoritate, in mai putin de 1 an? Cu ce "rigurozitate" si "complexitate" poti testa/afla efecte pe termen de 2 ani, de ex, in 6 luni? Sau in 2 (doua) luni? Mama ei de logica. Specialule. Mai ai sa-mi spui ca profesezi in domeniu din fasha.

                      De acord cu tine la partea cu cine a inteles, a inteles. Chill, am nick-ul asta de ani si nu servesc "din nou", ca iar ai presupus ca o muiere, la ele fiind genetica treaba.

                      Ca fapt divers, sunt vaccinat. Insa asta nu inseamna ca nu m-am informat sau nu ma informez. Pentru ca-mi asum o decizie pe facts si informatii, nu pe titluri din presa de bine pentru oameni speciali.
                      • 0 (4 voturi)    
                        facts (Vineri, 8 octombrie 2021, 16:54)

                        berenger [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                        habar nu ai cum e cu autorizațiile în domeniul farmaceutic! insiști cu aceeași marotă a celui care nu a citit o carte în viața lui, a timpului, ignorând total dovezile, cercetările și realitatea în general!
                        • -3 (3 voturi)    
                          really? (Vineri, 8 octombrie 2021, 18:45)

                          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui berenger

                          Nu mi-ai raspuns la intrebarea legata de cum mama dracului "testezi" in 2 luni efectele pentru 2 ani. Ca sa citez o somitate "deci, nu mai devia cu glume de doi bani, hai, raspunde, sa vada lumea ca habar nu ai!"

                          + ca gresesti. Am 50 de carti citite. Mi-au mai ramas doar jokerii si 2 dame, dar cartile astea le citesc pe aici.
                          • +2 (2 voturi)    
                            devii din ce în ce mai incoerent (Vineri, 8 octombrie 2021, 20:47)

                            berenger [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                            tu nu mi-ai pus nicio întrebare. în rest, de câte ori ai văzut efecte ce nu au apărut 1,5 ani (că de atât vorbim deja, de la primele teste clinice) și să apară brusc după aia. nu ai deloc cunoștințe de chimie sau de medicină, dar aberezi în continuare...
                            • -2 (4 voturi)    
                              faci proiectii de manual (Vineri, 8 octombrie 2021, 22:56)

                              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui berenger

                              "Cu ce "rigurozitate" si "complexitate" poti testa/afla efecte pe termen de 2 ani, de ex, in 6 luni? Sau in 2 (doua) luni?"

                              Copy/paste pentru un special ca tine. Tot asa atenta citesti si stirile sau documentele de "secialitate"?

                              In mod normal, medicamentele NU se testeaza doar 2 (doua) luni, in ideea si logica ta de SPECIAList, ca ce nu apare atunci pe loc, nici nu mai apare.
                              Gizas...

                              Testele pe copii NU au 1 an jumate, scumpete, de aia sunt autorizate tot in regim "de urgenta". Sau sugerezi ca acum 1 an jumate au inceput teste clinice inclusiv pe sugari, ca probabil va urma o autorizare de "urgenta" si pentru ei?
      • 0 (16 voturi)    
        nu-mi dau seama dacă minți (Joi, 7 octombrie 2021, 19:14)

        berenger [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        din ignoranță sau din răutate. vaccinurile anticovid au fost testate în fazele clinice exact ca orice alt vaccin (iar testările pentru vaccinuri sunt mai riguroase decât pentru orice alt medivcament, au mai multe etape, iar grupul persoanelor implicate în teste, „cobaii” cum le place șoșocilor să spună, este mult mai mare decât în cazul medicamentelor).
        pe de altă parte, e hilar să spui că nu s-au depus eforturi pentru un tratament. oricum, pentru ignoranța ta, ceva logică: ce e mai rentabil pentru un producător, să scoată un vaccin care costă 10 euro și îl iei de două ori pe an sau un tratament care costă 1 euro pastila și o iei zilnic? evident, toți ar prefera să facă tratamentul, numai că virușii sunt păcătoși și nu prea sunt tratamente împotriva lor (tamiflu, de exemplu, e singurul tratament contra gripei, obținut după zeci de ani de încercări)
        • -4 (16 voturi)    
          macar in cazul tau nu exista dubii (Joi, 7 octombrie 2021, 20:08)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui berenger

          Inainte sa comentezi sfertodoct, ai cautat macar sa vezi ce inseamna autorizare de _urgenta_ in cazul unui vaccin?!?

          Dupa cum spuneam, in cazul tau nu sunt dubii. Tinand cont ca au fost scoase in <1an, CLAR a fost timp de studii si teste riguroase, short/medium/long, nu? Gandire critica la nivel zero barat.

          Apropo de logica de care spui, ca pari si uom de biznis... am zis medicament/tratament, nu ceva profilactic. Adica iei 14 zile, CAND sau DACA te imbolnavesti, deci nr platitori mai mic fata de toaaaata lumea doza 1, 2, 3, 4, 5 tip vaccin abonament. In afara de asta, pentru imensa ta cultura generala, vaccinurile pe care se face push, mARN, nu sunt 10 eur. Vezi pfizer, ca tot le-au scumpit, informatule
          • +2 (6 voturi)    
            eu n-am ce-ți face dacă nu poți ieși din ideile ta (Vineri, 8 octombrie 2021, 6:14)

            berenger [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            autorizare „de urgență” nu înseamnă că se ard etape sau se mânăresc în stilul dâmbovițean, așa cum ești tu obișnuit, ci, pur și simplu, că etapele birocritice sunt scurtate, atâta tot. dacă ai fi citit ceva despre istoria vaccinurilor și, mai ales, despre saga acestor vaccinuri, nu ai scrie atâtea prostii, dar na, așa e când propria ignoranță și impotentă devine reper: „eu nu știu cum se poate face și nu pot să fac, deci nimeni nu poate”.
            în rest, toate companiile farmaceutice preferă medicamentele vaccinurilor, pentru că vaccinul îl folosești maximum câțiva ani, medicamentele zeci de ani. e bine acum pentru pfizer și moderna, dar peste câțiva ani acest corn al abundenței va seca pentru ele, pe când „nurofen răceală, gripă” se va vinde și peste 50 de ani.
  • +1 (47 voturi)    
    hai mai repede și în europa, (Joi, 7 octombrie 2021, 16:08)

    berenger [utilizator]

    că fiică-mea a intrat deja în online și m-am săturat să mă îngrijorez la fiecare tuse a ei!
    • -17 (57 voturi)    
      ha? (Joi, 7 octombrie 2021, 16:13)

      Hexadanus [utilizator] i-a raspuns lui berenger

      un copil are sanse mai mari sa moara lovit de traznet, decat de covid si te ingrijorezi cand tuseste, in sezonul de toamna-iarna? carne de tun...
      • +11 (35 voturi)    
        n-am ce-ți face (Joi, 7 octombrie 2021, 16:23)

        berenger [utilizator] i-a raspuns lui Hexadanus

        dacă ești incult și nepăsător. nu doar moartea e problema. nu vreau să cresc un om cu plămânii distruși pe jumătate, cu probleme cardiace sau renale. tu vezi-ți de inconștiența ta!
        • -3 (21 voturi)    
          pai daca nu vrei (Joi, 7 octombrie 2021, 17:28)

          tahomir [utilizator] i-a raspuns lui berenger

          de ce o vaccinezi? Esti tu sigura ce efecte vor fi pe termen lung? Asta ca sa nu mai vorbim ca vaccinul nu te scuteste de a avea Covid. Cica in forma mai usoara dar toti copii fac o forma foarte usoara. Oricum ar fi, multa sanatate copilului, ca o sa aiba nevoie.
          • +8 (20 voturi)    
            hi, hi (Joi, 7 octombrie 2021, 18:11)

            berenger [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

            crezi că vaccinul are plutoniu în componență, de insiști atât pe problemele de termen lung, veșnica marotă a celor care n-au citit o carte în viața lor? și nu, prefer un copil cu sistemul imunitar antrenat de vaccin nu unul căruia să-i cedeze plămânii sau inima în fața virusului.
            • -5 (17 voturi)    
              e copilul tau, faci ce vrei (Joi, 7 octombrie 2021, 19:18)

              tahomir [utilizator] i-a raspuns lui berenger

              dar sarmanul nu are nici o vina ca are asa parinti. Cu sau fara vaccin ii urez sa ramana sanatos si, evident, sa nu semene cu voi.
              • +6 (18 voturi)    
                copilul meu (Joi, 7 octombrie 2021, 20:02)

                berenger [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

                crește cu respect și înțelegere față de știință și de informație corectă. iar asta-l face diferit de obsurantismul promovat de cei ca tine
          • +8 (16 voturi)    
            ... (Joi, 7 octombrie 2021, 18:16)

            Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

            Varianta asta a cam afectat si tineri fara comorbiditati...

            Care au fost efectele pe termen lung pentru celelalte vaccinuri? (poliomelita, pojar, etc.)? Sau chiar crezi ca iti schimba ADN-ul si devii altceva?!

            Daca de la inceputul secolului 20 pana acum populatia a crescut de 4 ori asta se datoreaza unor inventii/descoperiri medicale...Antibioticul si vaccinul fiind unele cu un foarte mare aport!

            Personal sper sa nu va vaccinati, suntem si asa prea multi prosti si punem prea multa presiune pe resursele planetei...

            Teoria lui Darwin isi va spune cuvantul...
            • -5 (21 voturi)    
              nivel de sosocist (Joi, 7 octombrie 2021, 19:15)

              tahomir [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

              asa ca vedeti in jurul vostru doar sosocisti, sarmanii de voi. Credeti ca cei care nu stau la coada la doze sunt toti cu moaste si cu teama de cipuri si grafen pus in vaccinuri de Bilgheitz si amicii lui de oculta mondiala.
              Bine ca faci educatie medicala pe hotnews, nu stiu ce ne-am face fara voi.
              Mai puneti mana pe o carte reala,nu va faceti educatia de pe Facebook!
    • -4 (32 voturi)    
      Cred ca ai remarcat (Joi, 7 octombrie 2021, 16:21)

      panda_rosu [utilizator] i-a raspuns lui berenger

      Ca tot iei covid si vaccinat, nu? Deci nu te protejeaza de imbolnavire… tusea aia va putea fi covid si daca o vaccinezi.
      • +1 (17 voturi)    
        la fel și pentru tine: (Joi, 7 octombrie 2021, 17:37)

        berenger [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

        n-am ce-ți face dacă ești incult. acel „poți” vorbește despre probabilități. tu nu știi ce-s alea. tu „poți” câștiga la loto marele premiu. în realitate, n-ai să câștigi niciodată!
        • -5 (17 voturi)    
          daca tu compari (Joi, 7 octombrie 2021, 18:08)

          panda_rosu [utilizator] i-a raspuns lui berenger

          castigatul la loto cu posibilitatea imbolnavirii daca esti vaccinat, esti complet defazat, nu vezi ce se intampla in lume si in jurul tau.

          este chiar apa de ploaie impotriva imbolnavirii. am cunoscuti care vaccinati fiind, s-au imbolnavit cand au intrat in contact cu virusul, adica nu am un exemplu de vreunul vaccinat care sigur intrase in contact, dar a scapat pt ca era vaccinat.

          si pana sa tragi concluzia inteligenta ca sunt anti-vaccin, sa stii ca m-am vaccinat anti covid.
          • +2 (16 voturi)    
            în continuare, (Joi, 7 octombrie 2021, 18:43)

            berenger [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

            nu înțelegi cum e cu probabilitățile (și nici cu analogiile). ca să fie clar pentru șoșoci ca tine, un desen: comparația cu câștigul la loto era strict pe ideea de semantică a acelui „pot”. bineînțeles că te „poți” infecta chiar și cu vaccinul făcut, numai că șansele sunt de vreo cinci ori mai mici la contactul cu virusul decât ale unui nevaccinat. bineînțeles că poți muri chiar și vaccinat, numai că de șansele tale să supraviețuiești sunt de vreo 20 de ori mai mari ca ale unui nevaccinat. calculează și tu ce „poate” să ți se întâmple!
            • 0 (14 voturi)    
              lasa-l (Joi, 7 octombrie 2021, 19:34)

              ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui berenger

              nu vezi ca nu e in stare nici sa faca diferenta intre posibilitate si probabilitate. pt anti-vaxeri e acelasi lucru...
  • 0 (42 voturi)    
    E clar ! (Joi, 7 octombrie 2021, 16:11)

    Emma12 [utilizator]

    Gata, de-acum incolo copiii de 5 ani vor fi urmariti prin cipurile injectate odata cu vaccinul. Soros si Gates vor stii in permanenta tot ce fac. Nu-i pacat sa le creasca solzi de la asa varsta frageda ?
    • -7 (21 voturi)    
      tu ? (Joi, 7 octombrie 2021, 16:32)

      Jude [utilizator] i-a raspuns lui Emma12

      Tu vorbesti ? Ti-au crescut coarne de atata desteptaciune
      • +8 (22 voturi)    
        Isuse Cristoase, (Joi, 7 octombrie 2021, 17:12)

        Emma12 [utilizator] i-a raspuns lui Jude

        bineinteles ca am glumit ! Hmmm, poate ca trebuia sa postez asa ceva pe kamikaze.ro, nu aici ...
  • -5 (21 voturi)    
    mda (Joi, 7 octombrie 2021, 16:21)

    noi2013 [utilizator]

    asta dupa ce Pfizer tocmai au publicat un studiu in care arata ca imunitatea/ anticorpii neutralizanti scad vertiginos dupa cateva luni de la injectare.....

    Si ai nevoie de booster la cateva luni....
    • +1 (1 vot)    
      se termina bateria la nanoboti :) (Vineri, 8 octombrie 2021, 11:16)

      MTTRN [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      se termina bateria la nanoboti :) a intarziat musk cu star link ;) - pamflet
  • -2 (18 voturi)    
    FDA (Joi, 7 octombrie 2021, 16:49)

    levierul [utilizator]

    daca FDA aproba ceva, atunci nu mai e cazul de conspiratie decat daca crezi ca insusi FDA este conspiratiem dar atunci trebuie sa ai probleme mari, nu doar 5G activated vaccine
    • -4 (20 voturi)    
      autorizare de _urgenta_ (Joi, 7 octombrie 2021, 17:18)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      Vezi ce inseamna.
      Gizas, cati culti in cap pe aici...
    • +2 (2 voturi)    
      FDA a fost implicata in mai multe scandaluri (Vineri, 8 octombrie 2021, 10:57)

      MTTRN [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      de-a lungul timpului, faptul ca vine de la FDA nu e garantia infailibilitatii autorizatiei, cautati pe wikipedia , nu dau link ca sa nu fie cenzurat.

      Hai sa nu schimbam ursul pe licurici.

      Romania are nevoie de cercetatorii, institutele ei. De ce a distrus Base Institutul Cantacuzino? Era un ordin de la sefii lui pt ce se intampla acum?
  • -2 (16 voturi)    
    hehe (Joi, 7 octombrie 2021, 17:17)

    transpenibilus [utilizator]

    Hai pangolinule sovietic, baga ceva cu "pidemie", "botnita", "ductatura", "fikus"...
    Jo napot, te-a dovedit foamea pangolinule si nu mai poti presta!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by