Record absolut de cazuri noi de coronavirus în România / 184 morți / Record și la ATI: Peste 1.400 de oameni în stare gravă

de C.V.     HotNews.ro
Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 12:57 Actualitate | Coronavirus


Pacient internat la terapie intensiva cu COVID-19
Foto: Delphine Mayeur / AFP / Profimedia Images
Nu mai puțin de 12.590 cazuri noi de coronavirus au fost depistate în ultimele 24 de ore, un nou record absolut de cazuri noi de la începutul pandemiei. În ultima zi s-au efectuat 78.982 de teste - 26.553 teste RT-PCR și 52.429 teste rapide antigen - ceea ce înseamnă o rată de pozitivare de 15,94%, potrivit datelor furnizate de Grupul de Comunicare Strategică. În total, de la debutul pandemiei în România au fost înregistrate 1.257.145 de cazuri. În ultima zi au fost înregistrate 184 decese de persoane infectate cu COVID-19, iar la terapie intensivă sunt internate 1.412 de persoane, un alt record absolut.

Până astăzi, 2 octombrie, pe teritoriul României au fost înregistrate 1.257.145 de cazuri de infectare cu noul coronavirus (COVID – 19), dintre care 1.945 sunt ale unor pacienți reinfectați, testați pozitiv la o perioadă mai mare de 180 de zile după prima infectare. 1.127.564 de pacienți au fost declarați vindecați.

În ultimele 24 de ore au fost înregistrate 12.590 de cazuri noi de persoane infectate cu SARS – CoV – 2 (COVID – 19), dintre care 177 sunt ale unor pacienți reinfectați, testați pozitiv la o perioadă mai mare de 180 de zile după prima infectare.

Până astăzi, 37.394 de persoane diagnosticate cu infecție cu SARS – CoV – 2 au decedat.

În intervalul 01.10.2021 (10:00) – 02.10.2021 (10:00) au fost raportate de către INSP 184 de decese (96 bărbați și 88 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Caraș-Severin, Călărași, Cluj, Constanța, Covasna, Dâmbovița, Dolj, Galați, Giurgiu, Harghita, Ilfov, Maramureș, Mehedinți, Mureș, Neamț, Olt, Prahova, Satu Mare, Sălaj, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timiș, Tulcea, Vaslui, Vâlcea, Vrancea și Municipiul București.

Dintre cele 184 de decese, 2 au fost înregistrate la categoria de vârstă 30-39 ani, 10 la categoria de vârstă 40-49 ani, 14 la categoria de vârstă 50-59 ani, 45 la categoria de vârstă 60-69 ani, 67 la categoria de vârstă 70-79 ani și 46 la categoria de vârstă peste 80 ani.

151 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, 4 pacienți decedați nu au înregistrat comorbidități, iar pentru 29 de pacienți decedați nu au fost raportate comorbidități până în prezent.
Din totalul de 184 de pacienți decedați, 170 erau nevaccinați și 14 vaccinați. Pacienții decedați vaccinați aveau vârste cuprinse între 40 și 79 de ani. 11 dintre pacienții vaccinați care au decedat prezentau comorbidități, iar pentru 3 dintre ei nu au fost raportate comorbidități până în prezent.

Nu au fost raportate decese anterioare intervalului de referință.

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 12.740. Dintre acestea, 1.412 sunt internate la ATI.

Din totalul pacienților internați, 345 sunt minori, 325 fiind internați în secții și 20 la ATI.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 9.662.547 de teste RT-PCR și 3.339.910 teste rapide antigenice. În ultimele 24 de ore au fost efectuate 26.553 de teste RT-PCR (11.613 în baza definiției de caz și a protocolului medical și 14.940 la cerere) și 52.429 de teste rapide antigenice.

Pe teritoriul României, 74.140 de persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 11.374 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 62.605 persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 163 de persoane.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















39889 vizualizari

  • -12 (52 voturi)    
    la 80.000 teste e normal sa fie un record (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 13:02)

    Gryphus [utilizator]

    in Iulie, August erau maxim 40.000 teste
    • +10 (38 voturi)    
      Si asta ce inseamna? (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 13:10)

      Sofis [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      ca dp tau de vedere e totul bine?
      • +13 (25 voturi)    
        Câți bolnaci și decese vor fi? (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 13:52)

        Laurell [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

        Cât va continua această creștere a numărului de bolnavi?
        Restricțiile de circulație sunt necesare pentru a opri numărul foarte mare de noi bolnavi!
        Dacă s-au vaccinat miliarde de oameni în lume și nu au murit, majoritatea locuitorilor din România de ce nu vor să își facă vaccinul? Vaccinurile nu au fost create în România!
        Sunt centre unde se face vaccinul într-o singură doză, cum este la Gara de Nord.
        • +14 (20 voturi)    
          Daca nu vor sa isi faca vaccinul (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 15:03)

          iSteal [utilizator] i-a raspuns lui Laurell

          Tot ce iti ramane este sa ii lasi in pace. Poate se vor imbolnavi, poate vor muri. Din acel moment e problema lor. Alocat un numar de paturi la ATI, cine nu apuca, pe hol cu butelia. Cine nu apuca, acasa. Cum au stiut ce e mai bine pt ei cu vaccinul, sa stie si cu boala. Punct.
        • +1 (15 voturi)    
          Pentru că românul e prost (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 16:03)

          Belu13 [utilizator] i-a raspuns lui Laurell

          .
          • +4 (6 voturi)    
            Adevărul e că e plină... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:19)

            rsumy_ [utilizator] i-a raspuns lui Belu13

            ... țara de proști.

            Se vede după numărul de nevaccinați, după cum votează, ...
      • 0 (14 voturi)    
        Punctul lui de vedere... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 14:19)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

        ... ii este necunoscut pana si lui.
      • -10 (28 voturi)    
        Asta inseamna: cu cat testezi mai mult creste rata (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 14:23)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

        cu cat testezi mai multi oameni cu atat creste rata de infectare mai mult.

        daca astazi erau 40.000 de teste nu ar mai fi fost aceasta sarabanda de ilegalitati comise de guvern si de Arafat impotriva cetatenilor
        • +8 (8 voturi)    
          Stai acasa (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:52)

          Sofis [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          si pune mana pe cartea de matematica.

          Rata este un procent, 1/2 = 10 miliarde / 20 miliarde.

          Matematica de clasa a 3-a.

          Arafat este un politruc, dar sa vezi ca nu mai sunt locuri in spitale, nici macar pentru cei cu alte afectiuni trebuie sa fi de-a dreptul idiot sa crezi in conspiratii. Si situatia asta nu este doar in Romania.

          In unele tari nu mai ai dreptul sa intri la servici fara certificatul verde. Si noi ne plangem ca nu incapem toti la pacanele.
    • +11 (19 voturi)    
      Deci 800.000 de teste ar gasi 120.000 de cazuri? (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 13:20)

      Denulu [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Sau ce anume intelegi prin "e normal sa fie un record"? Fii te rog mai explicit.
      • -6 (12 voturi)    
        ! (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 15:13)

        tudorr [utilizator] i-a raspuns lui Denulu

        Nu bossulica, e important nr de pacienti care au nevoie de internare si ATI, majoritari sunteti voi sosoncarii!
    • +9 (15 voturi)    
      @Gryphus (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 13:24)

      Booghy76 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Altul bun la matematica…
      Erau 5-6000 de cazuri in iulie si august ca sa fie aceeasi rata de pozitivare?
      Pe de alta parte, crezi ca testele se fac de flori de mar?
    • 0 (16 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 13:48)

      [anonim] i-a raspuns lui Gryphus

      • +2 (8 voturi)    
        Fiind atat de multi.... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 15:18)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui

        ... tarani neciopliti, nu e clar la cine te referi.
        Dar daca vorbest de vreun politician, sa stii ca nu acolo e cel mai inalt grad de prostie : ala are destui bani incat sa se trateze in strainatate daca in Ro nu mai sunt medici.
        Culmea prostiei e la mahalaua ignara si agresiva : iti mai aduci aminte de dna doctor Moldovan ? I s-a strigat "Iesi afara, criminalo ! " si ea a iesit... pana la OMS.
        Ei bine, prostimea asta, sarmana sub toate aspectele , inclusiv din punct de vedere al sanatatii, isi imagineaza ca doctorii tineri vor ramane in Ro ca s-o slujeasca pe ea !
    • -4 (8 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 13:50)

      [anonim] i-a raspuns lui Gryphus

    • +7 (9 voturi)    
      Dar nu vezi proportia? (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 14:00)

      DorinDor [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      40000 de teste, 200 de infectati, 80000 de test3 13000 de infectati. Nu chiar de la simplu la dublu in in ce priveste numarul de persoane infectate
    • +2 (8 voturi)    
      Si atunci, (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 14:02)

      Laic [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      si acum, o proportie mare sunt testele rapide. Frectie !
    • -1 (9 voturi)    
      Aiureli ! (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:24)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Cel mai important indiciu asupra infectarii Romaniei cu CovidWuhan19 este numarul de morti / pe zi = 184
    • +2 (8 voturi)    
      Se vad efectele covidului, dar unii tot nu cred... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:53)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Sosocii ignora efectele clare ale covidului,care se vadsi sunt concrete (respiratie grea, febra continua pt 1 saptamana, dureri ale muschilor insuportabile, etc) si efectele petermen lung spuse de cei care trec prin boala (respiratia nu vine la normal nici dupa 6 luni, efecte daunatoare ale plamanilor pe termen lung etc, dar ei o dau in continuare ca nu se stie dar e posibil ca vaccinul sa aiba efecte secundare... Pai cum e asta? Ignori ceva concretm vazut,palpabil dar presupui si iti e frica de ceva probabil...desi, daca vedem nivelul de inteligenta al sosocilor nu ar trebui sa ne miram...
    • +1 (1 vot)    
      Totul e "din pix" (Duminică, 3 octombrie 2021, 1:10)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Ai mare dreptate, nu doar testele, ci şi pacienţii din ATI, precum şi morţii, toate astea sunt "din pix".
      Covidul e "doar un guturai" şi guvernul vrea să ne vaccineze fiindcă...neomarxiştii şi Marea Resetare.
  • +14 (28 voturi)    
    Nu-i problema! (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 13:11)

    Bucuresteanul_Bezmetic [utilizator]

    La cat de bine e in spitale, in curand decimam toti nevaccinatii si se rezolva si traficul in Bucuresti!
    • -12 (26 voturi)    
      Hehe (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 13:45)

      Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui Bucuresteanul_Bezmetic

      97% dintre nevaccinati supravietuiesc, ghinion.
      • +1 (17 voturi)    
        Ba nu , este un adevarat noroc fiindca.... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 14:16)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Amenhotep

        .... prostimea dă 97% dintre morti.
        • -1 (15 voturi)    
          Pacat (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 15:22)

          o_persoana [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          ca vaccinatii au convingeri ferme, dar care nu ajuta in cazul matematicii. Iata de ce: sa presupunem ca avem o populatie de 100 de oameni din care 27 (27%) sunt vaccinati si 73 (73%) nevaccinati. Exact situatia de acum din Romania. Acum sa presupunem ca azi mor 28 de persoane din care 2 (7,1%) vaccinati si 26 (92,9%) nevaccinati. Dar cei 2 decedati vaccinati reprezinta 7,4% din cei vaccinati iar cei 26 decedati nevaccinati reprezinta 35,6% din cei nevaccinati. Asadar, cam de 4,8 ori mai mult.
          Nu este nici pe departe de 10, 12, 15 ori mai
          multi nevaccinati cum se tot vehiculeaza.
          • +3 (17 voturi)    
            Ffff.... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 16:07)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui o_persoana

            Nu mi-am inchipuit niciodata ca exista atatia aritmeticieni si numerologi in Romania.
            Noroc cu Covidul ca a descatusat aceste talente nebanuite la cofetari, croitorese, frizeri , soferi, macaragii, grataragioaice, etc.

            Succes !
            • -2 (12 voturi)    
              lipsa de argumente (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:28)

              o_persoana [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

              Inca o dovada. In loc sa ma combata in ceea ce am spus, unde gresesc, iata ce scrie. Macar cofetarii, croitoresle, frizerii si toti ceilalti inteleg un pic de matematica (nu ai habar ce este aritmetica si numerologia), in schimb Covidul l-a incatusat de tot pe intelectualul vaccinat.
              • -1 (7 voturi)    
                Pai, ai scris ceva ? (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:04)

                Valtran [utilizator] i-a raspuns lui o_persoana

                .
                • 0 (4 voturi)    
                  pai ti-a scris ceva (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:55)

                  Sofis [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                  ceva ce trebuia sa inveti in clasa a 3-a. Iar tu sa multumesti ca cineva inca iti ofera o lectie din care ai putea sa inveti ceva incepi sa bati campii cu atacuri la persoana.

                  Este ca ai ura pentru cei care au masini de scris automate?
                  • +1 (5 voturi)    
                    Nu, doar sila... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:19)

                    Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

                    .....fata de sfertodocti ignari, baloane de sapun care se cred planete.
                    Vezi, nu sta mult in soare...
                  • +1 (7 voturi)    
                    Lasa-l amice (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:36)

                    Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

                    altceva nu stie. nu argumenteaza, nu este capabil sa aiba o conversatie normal.
                    Orizontul lui este un punct: punctul lui de vedere. Si chiar si ala este "importat" pentru ca nici macar asta nu poate, sa aiba o opinie...
              • +2 (8 voturi)    
                dovezi (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:23)

                bgd20 [utilizator] i-a raspuns lui o_persoana

                1. faci 2 presupuneri, și ceri pe urma la oameni sa vina cu dovezi să îți combată teorie.
                2. Nu ai specificat care e gradul de infectare in ambele grupuri. La un prim ochi pare a fi la fel, ceea ce in realitate nu e asa
                3. Nu ai specificat care e gradul de mortalitate in ambele grupuri, care și acesta diferă.

                Nu trece de la a la d fara sa treci prin b și c mai întâi.
                Refa calculul cu date reale și fără presupuneri, și atunci putem discuta.
                • +1 (5 voturi)    
                  De ce-l obosesti si tu ? (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:33)

                  Valtran [utilizator] i-a raspuns lui bgd20

                  .
              • +1 (1 vot)    
                un argument... (Duminică, 3 octombrie 2021, 18:48)

                minus [utilizator] i-a raspuns lui o_persoana

                sa zicem ca dvs, veniti in contact in societate cu 1000 de oameni care au acelasi comportament statistic cu cei 100 de care vorbiti. Adica acelasi procent de vaccinare, aceeasi structura sociala, aceleasi distributii ale grupelor de varsta,etc. Daca este asa, singurul lucru care conteaza este decizia dvs, de a va vaccina sau nu bazata pe criteriul mortalitatii (sa zicem asa!). De ce mai este relevant numarul de vaccinati pentru dvs? el este bun doar ca sa calculati niste procente dar nu are relevanta in raport cu obiectivul de a calcula riscul mortalitatii in mediul in care traiti. Iar riscul mortalitatii este acelasi pe care l-ati constat pe esantionul de 100, adica 2% ca vaccinat si 26% ca nevaccinat. Desigur, in caz ca mediul in care traiti nu este reprezentat corect de cei 100 din exemplu, ce rost mai are sa faceti calcule pe baza esantionului de 100?
          • 0 (8 voturi)    
            Incurajare (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:49)

            Algo [utilizator] i-a raspuns lui o_persoana

            Calculul dumneavoastra este corect.
            Multumesc pentru contributia la intelegerea minciunilor.

            Continuati sa va dezvoltati intelegerea fenomenului si sa publicati.
            Faceti verificari de logica si coerenta.
            Apoi mergeti catre minciuna prin utilizarea incompetenta a stiintei (de ex. statistica).

            Nu va descurajati de atitudinea Komistacilor.

            [1] https://justpaste.it/333ay
            [2] https://justpaste.it/1k4k5
            [3] https://justpaste.it/8whv8
          • +5 (9 voturi)    
            eu as zice... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:00)

            minus [utilizator] i-a raspuns lui o_persoana

            ca extrapoland situatia cunscuta pentru 100 de subiecti (daca cei 100 sunt reprezentativi pentru grupa dvs de varsta, istoric medical, comportament in societate-masca, participant la Congres de partid, etc) aveti 26% sanse de deces ca nevaccinat si 2% sanse de deces ca vaccinat. Ce ziceti de interpretarea asta?
          • +6 (8 voturi)    
            gresit, nu ai calculat pe grupe de varsta (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:07)

            TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui o_persoana

            Cata vreme atat vaccinarea cat si riscul de deces difera pe grupe de varsta, calculul tau nu demonstreaza nimic, pentru ca l-ai facut global, pe toate grupele de varsta.

            De exemplu cei peste 50 de ani sunt cel mai afectati de riscul de deces la infectare cu COVID, cand sunt nevaccinati.

            Pentru a stabili un baseline, hai sa ne uitam la ziua cea mai rea din 2020, cand nu era inca nimeni vaccinat, 8 decembrie 2020:

            Doar 10 dintre cele 213 decese au fost la cei sub 50 de ani. Adica peste 95% dintre decese au fost la cei peste 50 de ani.

            Asta inseamna ca trebuie sa te concentrezi pe grupa de varsta peste 50 de ani daca vrei sa vezi eficacitatea vaccinului in prevenirea deceselor.

            De fapt ideal ar trebui separata si aceasta grupa de varsta in grupe mai mici, de cate 10 sau chiar 5 ani, ca sa faci un calcul cum trebuie, pe fiecare grupa de varsta in parte, si sa poti trage concluzii. Dar din pacate n-avem date pentru asta.

            Hai sa luam si ziua cu cele mai multe decese din acest val in care ne-au dat statistici despre vaccinati decedati: 29 septembrie 2020. Doar 10 dintre cei 199 decedati peste 50 de ani erau vaccinati, si 189 erau nevaccinati.

            In Romania sunt vaccinati 36,85% dintre cei peste 50 de ani.

            Deci calculul tau devine: 10 din 36,85 decedati la vaccinati, fata de 189 din 63,15 la nevaccinati.

            10/36,85 = 0,2713
            189/63,15 = 2,9928

            Deci riscul de decese la vaccinati fata de nevaccinati este:

            0,2713 / 2,9928 = 0,0906

            Adica 9,06% din riscul unui nevaccinat. De peste 11 ori mai mic.

            Ca sa vezi unde gresesti, sa luam o situatie ipotetica: un vaccin cu eficacitate 100% in prevenirea deceselor, si fara vaccin 95% dintre decese ar fi la cei peste 50 de ani.

            Te-ai astepta la o reducere cu 50% a deceselor cand vaccinezi 50% din populatie cu un vaccin 100% eficient.

            Dar sa zicem ca ii vaccinezi pe toti cei peste 50 de ani, si ii lasi nevaccinati pe cei sub 50 de ani.

            In acest caz decesele se vor reduce cu 95%, desi ai vaccinat doar 50%. Intelegi acum?
          • 0 (2 voturi)    
            De 4 ori mai mult (Duminică, 3 octombrie 2021, 1:26)

            Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui o_persoana

            înseamnă că vaccinurile au eficacitate de 75%
            Dar şoşocarii spun că asta e "apă de ploaie" şi vor să se trateze cu Ivermectină şi Molnupiravir, că alea SIGUR au eficacitate de 90%
      • +7 (19 voturi)    
        Medic (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 14:33)

        Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Amenhotep

        Ioana Simion, şef secţie ATI Spitalul Colentina: „99,9% dintre pacienţii care ajung la Terapie Intensivă sunt nevaccinaţi”
  • -24 (38 voturi)    
    Doar vorbe (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 13:17)

    doar_un_mesaj [utilizator]

    și nimic dovezi.
    • +3 (23 voturi)    
      Si ce, ti-e teama.... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 13:26)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui doar_un_mesaj

      .... ca esti luat de prost ?
    • +14 (22 voturi)    
      Fa o vizita intr-un spital (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 13:46)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui doar_un_mesaj

      Ca sa te convingi cu ochii tai, daca nu crezi in raportarile oficiale.
    • -1 (5 voturi)    
      Elaborati (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:49)

      Algo [utilizator] i-a raspuns lui doar_un_mesaj

      Nu va descurajati de atitudinea Komistacilor.

      [1] https://justpaste.it/333ay
      [2] https://justpaste.it/1k4k5
      [3] https://justpaste.it/8whv8
  • -22 (32 voturi)    
    Varianta Alpha a disparut! (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 13:38)

    mike123 [utilizator]

    Varianta Alpha a disparut, cu toate ca se vaccinase mai putin de 20% din populatie....in schimb au aparut alte variante, provocate de mutatii ale virusului tocmai din cauza vaccinarii!
    • +5 (13 voturi)    
      Foarte tare, cum ati descoperit asta ? (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 13:51)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui mike123

      Lucrati in domeniu, sau e doar o banuiala ?

      Mai face cineva secventiere la fiecare infectat ca sa se constate cu ce tulpina s-a "pricopsit" ?
      • -8 (14 voturi)    
        nu e nevoie (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 15:19)

        martel55 [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        sasunt altii mai destepti care ;lucreaza inc ercetare siu au spus asta, avetizand chiar OMS...insa cum nu mai exista liberatte siu opiniile diferite de cele oficiale nu mai msunt acceptate, aplicandu-se cenzura pe marile retele sociale si in mass media asa zis mainstream, e mai greu pentur unii sa le auda....totusi cei care au avertizat asupra acestui lucru au fost mai multi si au tirmis chiar o scrisoare OMS pe tema asta....cum insa acolo au intrare doar sefii de la big phamrma si cei care le impartasesc opiniile, nu s-a uitat nimeni peste ea macar sa o analizeze, i-au dat ianinte sa consume stocurile,
    • +7 (21 voturi)    
      . (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 13:54)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui mike123

      delta a aparut in india tocmai pentru ca erau foarte multi nevaccinati (la momentul respecti) si trecand prin foarte multe gazde in timp scurt a suferit mutatii.
      In curand in ritmul asta, varianta romaneasca.
    • -9 (19 voturi)    
      și gripa a dispărut (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 13:59)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui mike123

      ce bună-i o pidemie la casa omului, mai ales dacă ai și o clinicuță de făcut teste, cum are domnu Musta
    • -1 (11 voturi)    
      Wow (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 14:04)

      Laic [utilizator] i-a raspuns lui mike123

      din ce put al gandirii le scoateti? Romanul uimeste tot timpul pentru ce gandire superficiala poate avea.
    • +5 (21 voturi)    
      Nu faci decat sa confirmi.... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 14:12)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui mike123

      .... faptul ca prostimea are mintea scurta.
      NICIO varianta nu a aparut intr-o tara cu populatie vaccinata.
      ABSOLUT NICIUNA !
      Daca stii vreuna, numeste-o !
      Altfel, daca nu spui minima una, esti un colportor de minciuni !
    • -8 (14 voturi)    
      aberezi (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 14:37)

      John_Re [utilizator] i-a raspuns lui mike123

      poti sa vaccinezi toata romania, europa si america cu 100%, dar daca in alte parti ale lumii populatia nu se vaccineaza tot aia e.

      vor apare variante pana cand virusul se va autodistruge sau e cel mai probabil va ramane cu noi pentru totdeauna.

      si nu este doar o varianta in circulatie ci sute sau mii.
    • +2 (4 voturi)    
      Varianta alfa a dispărut (Duminică, 3 octombrie 2021, 1:38)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui mike123

      Dar CÂND a apărut ?
      Varianta alfa apăruse deja în UK cand erau doar 2% vaccinaţi, deci NU a apărut din cauza vaccinului.
      La fel şi varianta delta, care apăruse în India când erau doar vreo 2% vaccinaţi.
      Variantele apar fiindcă virusul "vrea" să scape de raspunsul imun contra lui, de imunitate.
      Virusul nu are o ideologie, "nu-i pasă" dacă imunitatea a fost dobândită în urma trecerii prin boală, sau în urma vaccinării.
  • -7 (21 voturi)    
    nu mai zice nimeni nimic de israel (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 13:55)

    nash pandelica [utilizator]

    si nici de uk.
    ceva numere. in israel toata lumea e vaccinata si rasvaccinata. totusi se moare de covid. si nu putin.
    in uk, peste saptezeci de procente vaccinati, la care daca adaugam si cei vindecati, rezulta ca cel putn optzeci si cinci de procente ar avea imunitate, virusul n'ar mai trebui sa se transmita, epidemic.
    si totusi.
    deci, ne vaccinam sa ne imunizam. asa spun specialistii, politrucienii...
    atunci, deca va temeti de nevaccinati, ca doara, sunteti imuni. si daca nu sunteti imuni, atunci...aaaaaa?> qui prodest ? adica, la ce foloseste ?
    ca se pare ca nu prea, cel putin prin israel, uk....astia mai avansati pana si in franta se moare...vaccinat. dar acolo e deja stalinism. nu se mai spun decat minciunile oficiale.
    • +6 (8 voturi)    
      da mey nas' pandelica (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 15:02)

      John_Re [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      medicina e o stiinta experimentala. unele chestii merg, altele nu.

      asta nu inseamna ca trebuie sa stai cu mainile in san sa nu faci nik.

      probabil ca fara tratament virusul asta va fi ca tuberculoza pe vremuri si va ajunge prima cauza de mortalitate in special pt cei batrani. si toti vom ajunge acolo daca nu vom muri in vreun accident rutier.
      • -5 (13 voturi)    
        tuberculoza (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 16:06)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

        are si preventiv, vaccinul, verificat, dar mai intai a a vut tratamentul, penicilina.
        spune'mi care'i tratamentul pt. covid. se zbate cineva sa faca un tratament care sa lucreze ?
        nu, da toata lumea ne indreapta spre al treilea vaccin, la rand. bine ca m'am tras cu johnson, ca astia sunt mai putin porniti pe capatuiala, cum e pfizer, cunoscut pt. ...viagra.
        hiv, tot virus, are tratament, nu vaccin. lupus, tratament, nu vaccin.
        la covid nu se poate ?
        asa o fi, medicina e cum spui, in cautare de leacuri. numai ca impresia lasata e ca se face pt. capatuiala. si de catre faram si de catre doftori si spitale. banu' sa iasa ...
        • +6 (8 voturi)    
          pana la penicilina (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 16:44)

          John_Re [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          ...a fost nik.

          cei bolnavi de tuberculoza erau lasati singuri in case sa moara pentru ca nimeni nu se mai apropria de ei.

          referitor la covid, Merck tocmai a scos un medicament care spun ei ca-i bun. Pfizer testeaza altul,... samd.
      • +1 (9 voturi)    
        UK - datele de joi (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 16:28)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

        Cele de ieri si de azi nu sunt publicate deocamdata.
        In UK, populatia eligibila pt vaccinare este cea peste 16 ani.
        In acest moment, sunt 90% cu cel putin o doza si 82% full.
        36 500 cazuri noi.
        139 decese

        DAR

        Spitalizari :
        " The most recent government figures show 6,853 people with coronavirus in hospital in the UK, down from 7,397 a week earlier.
        More than 800 of those in hospital with coronavirus are in mechanical ventilation beds - using ventilators to help them breathe.
        Although numbers of hospital patients with coronavirus are higher than they were over the summer, they are far below the peak of nearly 40,000 people back in January."
        Fata de miercuri sunt "-" (da, MINUS) 136 persoane.
        Nr celor spitalizati a inceput sa scada constant in urma cu vreo 4 saptamani , cand s-a ajuns la 77-78 % vaccinati cu doua doze.

        Astea sunt date din "viata reala".

        Concluzia e simpla : pana la 80% vaccinati in Romania se va muri si suferi la greu ....

        P.S. si sa nu uit : de vreo 3 luni, in UK nu sunt restrictii
        • -1 (7 voturi)    
          daca sunt 90% vaccinati (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:09)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          si mor peste suta zinic, probabil ca nu va mai fi nevoie sa convinga nevaccinatii, ca mor pe capete. caci, banuiesc ca ne spui, prin citare, ca cum ca mor nevaccinatii pe capete.
          din cei 139 de morti, ar trebui ca 80% sa fie vaccinatii proportional cu proportia proportionalictatii. deci !
          dar, cum spui, scade. peste alte trei luni, vori fi toti vaccinati, si vor muri numai cincizeci zilnic.
          poate afli si din israel.....
          cum spuneam, vaccinat, inseamna imun. ca asa ne spune gheorghita, un secretar de stat de la sanatate, arafat si superman florin.
          • +2 (6 voturi)    
            UK, datele de azi (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:32)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            Spitalizari :
            "The most recent government figures show 6,733 people with coronavirus in hospital in the UK, down from 7,148 a week earlier."
            Iar fata de ieri, MINUS 143 persoane.
            30 300 cazuri noi.
            121 decese.
            Aceleasi procente de populatie eligibila vaccinata.

            Vaccinat inseamna protectie fata de forme grave si spitalizare.
            AŞA a spus Gheorghita si asa spun toti medicii.
            Habar nu ai ce se intampla cu aceasta pandemie si in lume, in general :
            - numai prostii se mai mira ca mor vaccinati .
            In UK, primul deces dupa vaccinare s-a inregistrat la vreo 5 zile de la inceperea campaniei.
            Nu a mirat pe nimeni si azi ai procentele pe care ti le-am dat.
            Numai la noi prostimea nu a inteles nici dupa un an de explicatii...
            • +1 (7 voturi)    
              Şoşocii folosesc dublu standard (Duminică, 3 octombrie 2021, 1:50)

              Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

              Ei nu acceptă decât eficacitate 100% din partea vaccinului, dacă e 90%, atunci e "apă de ploaie"
              În schimb şoşocii acceptă eficacitate de 50% (dacă o fi măcar atât) de la Ivermectină sau Molnupiravir.

              Şoşocii resping vaccinurile TOCMAI fiindcă sunt aprobate de agenţiile medicamentului (FDA, EMA, OMS, ANM).
              În schimb, ei îmbrăţişează ORICE alt tratament care NU e aprobat oficial.
        • -2 (8 voturi)    
          Minti. e 66% nu 82% (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:47)

          Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          Si de data asta am sa iti demonstrez si de ce:

          Sursa datelor: https://ourworldindata.org/covid-vaccinations?country=GBR

          1. rata de vaccinare nu se raporteaza la "populatia eligibila" ci la toata masa populatiei. "Imunitatea de turma" nu tine cont de cei ne-eligibili. Poate acum intelegi.

          2. Daca tot incerci sa cresti artificial numerele: "populatia eligibila pt vaccinare este cea peste 16 ani." poate ar fi OK sa verifici. In UK populatia eligibila este de la 12 ani, nu 16. Goof again.

          3. Cand iti alegi sursele, asigura-te ca intelegi ceea ce scrie si mai ales cum sunt manipulate numerele ca sa serveasca unui scop. Altfel citesti si dai mai departe fara sa fi inteles nimic. Eticheta ti-o stii, nu ma injosesc sa ti-o repet.


          P.S. cat am fost la catedra am explicat tuturor studentilor ce si unde au gresit, mai ales celor pe care trebuia sa ii pic.
          • -2 (2 voturi)    
            :))))) (Duminică, 3 octombrie 2021, 5:52)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

            Cat ai fost la catedra, ti-era frica sa te-nntorci cu spatele.
            Dar cred ca erau destui studenti care-ti radeau in fata.....
            Insiri prostii.... dar cine sa stea sa-i explice unui prost ?
            Asa ca : ai castigat !

            :)))))))
            • 0 (0 voturi)    
              @redactia HotNews (Duminică, 3 octombrie 2021, 19:01)

              Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

              Va rog sa revizuiti comentariul la care raspund:
              "Insiri prostii.... dar cine sa stea sa-i explice unui prost ?"
              este agresiv si jignitor. Eu am avut comentarii cenzurate si am primit ban pentru mult mai puitin.

              Va rog sa tineti cont de propriul set de reguli: alineatul 1 al #9 din "Termeni si conditii de utilizare a site-ului Hotnews.ro"
              N.R. Aveti dreptate. Ne-a scapatat moderarii.
  • +3 (19 voturi)    
    știri pt boi (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 14:13)

    hdd [utilizator]

    când R trece de 1.0, e clar că se răspândește exponențial. Atunci trebuie acționat, nu la 2.5. La orice peste1.0 e prea târziu.

    Rata va crește indiferent de aceste măsuri, sunt luate mult prea târziu.

    În legătură cu toate ratele și toate pamdemiile:
    această "bursă" a covid în lume și în țară, în care cazurile cresc spectaculos si dispar la fel de dramatic, va continua foarte mult timp, cel puțin 10 ani.
    Covid e o nouă gripă, mai rea, mai mortală, mai transmisibilă. Cum n-am scăpat de gripă, nici de covid nu vom scăpa.
    Nici măcar prin vaccinare.
    Uitați-vă la Israel, UK și USA: pe roșu.

    Nu este o soluție aplicarea restricțiilor ci să învățăm să trăim cu boala. Văd că cel puțin nu mai închid școlile.

    Soluțiile sunt f dure și imposibil de luat în Europa corectă politic.

    Au fost vaccinuri la liber. Au fost implorați oamenii să se vaccineze.
    Soluția este f simplă: tratarea în spital doar a celor care au covid și au fost vaccinați măcar cu o doză.
    Cei care sunt nevaccinați și sunt bolnavi de covid - să facă tratament acasă, cu coada șoricelului, mușețel și tumeric.

    Nu e normal ca patul ATI să fie ocupat de unul bolnav de covid nevaccinat și dacă are altul un accident de mașină să nu avem unde să-l punem.

    Desigur, astea sunt aberații - nu se va întâmpla așa ceva, nimic din toate aceste masuri normale.
    Trăim o epocă în care tâmpenia e mainstream.
    • +5 (9 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 15:23)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      Ce inseamna rosu? Ca au rosu in drapel?
      Israel, 1 oct=5 morti. Portugalia 0 morti ieri, 7 alaltaieri. Ne comparam in vreun fel cu ei??
    • -7 (13 voturi)    
      pai te contrazici singur (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 15:24)

      martel55 [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      tocmai zici de UK, SUA, Israel, care sunt printre cele mai vaccinate, si totusi cam degeaba,,, apoi indemni la vacicnare..pai daca vaccinuril actuale si-au dovedit limitele in cele trei tari mentionate, de ce ar fi altfel in celelalte?totusi e rusinos ca dupa 2 ani de pandmeie nu s-a stabilit exact modul de trnamsitere, nu s-a reusit crearea unei amsti sigure, nu s-a reusit crearea unui medicamtmn eficient, doar niste seruri care in lumea reala isi cam dovedesc ineficienta, cel putin la prevenirea infectarii si imbolnavirii
      • +1 (5 voturi)    
        "seruri care in lumea reala" (Duminică, 3 octombrie 2021, 2:09)

        Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui martel55

        "isi cam dovedesc ineficienta"

        Păi să ne uităm la "lumea reală", să vedem cum a evoluat mortalitatea în România şi în marile ţări vest-europene (Germania, UK, Franţa, Italia, Spania): https://bit.ly/2ZW3PPD

        -înainte de introducerea vaccinurilor, FIECARE dintre marile ţări a depăşit la un moment dat 800 morţi/zi
        -în schimb, în cursul actualului val 4, NICI UNA dintre marile ţări n-a atins măcar 150 morţi/zi, adică mai puţini morţi decât are acum România.
    • +2 (6 voturi)    
      "să învățăm să trăim cu boala" (Duminică, 3 octombrie 2021, 1:55)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      Să trăim cu boala aşa cum se trăia în Evul Mediu cu ciuma sau variola?
      Ori să trăim cu boala aşa cum s-a procedat în secolul 20, aplicând scheme de vaccinare care au ţinut sub control majoritatea bolilor infecţioase?
  • +1 (3 voturi)    
    Rata de transmisie e dubla decat la Alfa (Duminică, 3 octombrie 2021, 2:44)

    MDK [utilizator]

    Deci nu e bine. Conform declaratiilor un blonav poate infecta pana la 8 alti oameni. Deci daca vineri au fost 11.000 de cazuri sambata trebuiau sa fie cel putin 25.000 si maxim 80.000. Ceva e putred aici in cifrele astea. Rata de pozitivare creste se o saptamana deja, dar nu se dubleza niciodata de pe o zi pe alta asa cum ar fi normal conform “specialistilor”.
    • 0 (2 voturi)    
      Pont (Duminică, 3 octombrie 2021, 8:10)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui MDK

      Carantina e de 14 zile . Ghici de ce , ca de stiut n-ai cum ...
  • 0 (0 voturi)    
    cu cat mai multi, cu atat mai bine! (Duminică, 3 octombrie 2021, 10:58)

    Antenistontel [utilizator]

    .


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by