Coronavirus în România: Un nou bilanț zilnic record de la debutul pandemiei: Peste 12.000 de cazuri de COVID-19 / 176 de decese, 1.364 de pacienți la ATI

de Redactia     HotNews.ro
Joi, 30 septembrie 2021, 13:17 Actualitate | Coronavirus


Testare coronavirus
Foto: pixabay.com
Un nou bilanț zilnic record, de la debutul pandemiei: Nu mai puțin de 12.032 de cazuri noi de COVID-19 au fost raportate în România în ultimele 24 de ore, după ce marți fusese depășit recordul absolut de cazuri noi de la începutul pandemiei - peste 11.000 de cazuri. În ultima zi au fost înregistrate 176 de decese, iar la terapie intensivă sunt internați 1.364 de pacienți, conform datelor transmise joi de către autorități.
Până astăzi, 30 septembrie, pe teritoriul României au fost înregistrate 1.233.668 de cazuri de infectare cu noul coronavirus (COVID – 19), dintre care 1.575 sunt ale unor pacienți reinfectați, testați pozitiv la o perioadă mai mare de 180 de zile după prima infectare. 1.118.816 pacienți au fost declarați vindecați.

În ultimele 24 de ore au fost înregistrate 12.032 de cazuri noi de persoane infectate cu SARS – CoV – 2 (COVID – 19), dintre care 187 sunt ale unor pacienți reinfectați, testați pozitiv la o perioadă mai mare de 180 de zile după prima infectare. Distinct de cazurile nou confirmate, în urma retestării pacienților care erau deja pozitivi, 928 de persoane au fost reconfirmate pozitiv.

Până astăzi, au decedat 37.041 de persoane diagnosticate cu infecție cu SARS – CoV – 2.

În intervalul 29.09.2021 (10:00) – 30.09.2021 (10:00) au fost raportate de către INSP 176 de decese (89 bărbați și 87 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Brașov, Buzău, Caraș-Severin, Călărași, Cluj, Constanța, Dâmbovița, Dolj, Galați, Gorj, Harghita, Iași, Maramureș, Mehedinți, Mureș, Neamț, Olt, Prahova, Satu Mare, Sălaj, Suceava, Teleorman, Timiș, Tulcea, Vaslui, Vâlcea, Vrancea și Municipiul București.

Dintre cele 176 decese, 2 au fost înregistrate la categoria de vârstă 0-9 ani, 5 la categoria de vârstă 30-39 ani, 10 la categoria de vârstă 40-49 ani, 12 la categoria de vârstă 50-59 ani, 32 la categoria de vârstă 60-69 ani, 62 la categoria de vârstă 70-79 ani și 53 la categoria de vârstă peste 80 ani.

165 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, 8 pacienți decedați nu au prezentat comorbidități, iar pentru 3 pacienți decedați nu au fost raportate comorbidități până în prezent.

Din totalul de 176 de pacienți decedați, 163 erau nevaccinați și 13 vaccinați. Dintre cei 13 pacienți vaccinați, 11 prezentau comorbidități, 1 nu prezenta comorbidități, iar pentru 1 pacient nu au fost raportate comorbidități până în prezent. Pacienții decedați vaccinați aveau vârste cuprinse între 58 și 86 de ani. Nu au fost raportate decese anterioare intervalului de referință.

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 12.168. Dintre acestea, 1.364 sunt internate la ATI.

Din totalul pacienților internați, 315 sunt minori, 299 fiind internați în secții și 16 la ATI.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 9.611.012 teste RT-PCR și 3.245.416 teste rapide antigenice. În ultimele 24 de ore au fost efectuate 25.581 de teste RT-PCR (12.775 în baza definiției de caz și a protocolului medical și 12.806 la cerere) și 42.395 de teste rapide antigenice.

Pe teritoriul României, 61.976 de persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 10.630 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 63.120 de persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 166 de persoane.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.



















21947 vizualizari

  • +14 (50 voturi)    
    mda (Joi, 30 septembrie 2021, 13:21)

    SoulSearcher [utilizator]

    e ok... scolile sunt deschise, asteptam sa se modifice pana cand scolile sunt deschise la incindente de 1000 la 1000... macar stim una si alta

    eu mi-am retras copilul de la gradinita dupa 2 episoade de viroze in 2 saptamani...

    n-aveti decat sa testati pe sanatatea familie voastre..

    multa sanatate 2 all :DD
    • +15 (17 voturi)    
      Aveti dreptate (Joi, 30 septembrie 2021, 14:02)

      VioP [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Suntem fiecare pe cont propriu.
      Sa nu mai gasim vinovati. Fiecare mai intai isi ingrijeste de sanatatea lui si a copiilor lui, daca tot se doreste libertate. Daca ar fi razboi, ne-am ascunde ca sobolanii de bombe, cei care braveaza sau atata pot, stau cu dintii la stele...
    • -6 (16 voturi)    
      transformare (Joi, 30 septembrie 2021, 14:05)

      h.bogdan [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      As zice sa se transforme scolile in spitale iar cancelaria in ATI
    • -8 (34 voturi)    
      Morți: 93% cu comorbiditati, 92% nevaccinați ! (Joi, 30 septembrie 2021, 14:17)

      Rower [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Deci procentul celor cu comorbiditati este aproape egal cu al nevaccinatilor.

      165 cu comorbiditati / 176 total = 93.7%
      163 nevaccinați / 176 total = 92.6%

      De aici se înțelege ca trebuie vaccinați cei cu comorbiditati. Restul oamenilor sunt imuni natural la Covid-19.

      Citat:
      "In intervalul 29.09.2021 (10:00) – 30.09.2021 (10:00) au fost raportate de către INSP 176 de decese ... 165 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități ... Din totalul de 176 de pacienți decedați, 163 erau nevaccinați"
      • +13 (25 voturi)    
        nevaccinati 92%, romani 100%, vaccinati romanii (Joi, 30 septembrie 2021, 14:43)

        Vladf555 [utilizator] i-a raspuns lui Rower

        Sau, vii 100%, nevaccinati 92% => trebuiesc vaccinati toti cei vii.

        Ai o logica de te doare mintea.


        Apropo, 50% din pensionari ar intra la categoria "comorbiditati".

        Si stii ce nu apare in statistica asta?
        Cei care scapa, dar scapa cu sechele, vaccinul te fereste si de asta.
      • +11 (17 voturi)    
        accidente rutiere 90% soferi neatenti (Joi, 30 septembrie 2021, 14:46)

        Vladf555 [utilizator] i-a raspuns lui Rower

        Deci, facem RCA doar soferilor neatenti/ghinionisti/alcoolici samd.
        • -14 (24 voturi)    
          Vaccinurile sunt ca City Insurance (Joi, 30 septembrie 2021, 15:44)

          Rower [utilizator] i-a raspuns lui Vladf555

          Vaccinurile anti Covid-19 iți oferă protecție la fel de buna ca City Insurance în caz de accident rutier.
          • +2 (4 voturi)    
            Speranta exista (Joi, 30 septembrie 2021, 21:33)

            Jorginho [utilizator] i-a raspuns lui Rower

            De la a spune "vaccinul nu e bun" la "trebuie vaccinați cei cu comorbiditati" deja este un pas inainte. Mai ramane sa lucrezi la capitolele statistica si logica simpla, unde esti inca deficitar, si esti pe calea cea buna.
          • -3 (5 voturi)    
            Nu razbati (Joi, 30 septembrie 2021, 21:53)

            Un_cetatean_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Rower

            Sunt multi :) Si bine odihniti la creier!

            Nu au priceput nici pana acum ca daca erau convinsi cei cu comorbiditati sa se vaccineze, acum erau probabil max 15% paturi ocupate in ATI.

            Eu am trecut prin boala si consider ca nu mai am nevoie (pe testele Synevo aveam in decembrie anul trecut 6,7 - la trei luni de la infectie, acum la 12 luni am 2,7 adica tot mai mult de 1,2. Probabil si celule B si T dormind pe vreundeva dupa cum zic (adevaratii) cercetatori. Mi-am sfatuit parintii (70+) sa se vaccineze, ceea ce au si facut.

            In rest fiecare isi alege riscul de pati ceva de la Covid sau de la vaccin, scuze tratament individual preventiv.
      • +5 (7 voturi)    
        si tu poti sa ai comorbiditati (Joi, 30 septembrie 2021, 16:37)

        rmos [utilizator] i-a raspuns lui Rower

        chiar daca nu stiai pana acum. sunt anumite alele care favorizeaza inhibarea raspunsului initial, pe baza de intereferon, de catre sc2. sa nu-mi spui ca te-ai testat genetic si nu le ai, ca nu te cred! in plus, exista multe patologii fara simptome, cum ar fi diabetul.
        mare parte a populatiei are comorbiditati, deci ar trebui vaccinata. ce facem cu cei care nu stiu ca le au? testam genetic toata populatia? tu ce propui?
        • -4 (6 voturi)    
          Esti tot... (Joi, 30 septembrie 2021, 22:07)

          Un_cetatean_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui rmos

          De neluat in seama :P

          Oare de ce sa se inoculeze cineva pe motiv nu se stie daca altcineva are vreo comorbiditate?

          Bine ar fi ca fiecare sa isi stabileasca propriile limite apropos de acest tratament individual

          In lumea ta de destepti, oare cum stie vreunul dintre voi ca este de fapt ....altfel?

          Tot pe loc pe loc pe loc cred ca ar fi refrenul ce ti se potriveste :)

          Oare te-am enervat?

          Ca idee: tin in continuare pariul ca nu ai inteles nimic :))
          • +1 (3 voturi)    
            gata, nu mai ceri studii (Vineri, 1 octombrie 2021, 10:02)

            rmos [utilizator] i-a raspuns lui Un_cetatean_oarecare

            doar debitezi aberatii. deh ... fiecare face ce stie mai bine :)))).
            daca sunt de "De neluat in seama" de shaormarii habarnisti cu ifose de genii neintelese, nu ma deranjeaza prea tare. nu pentru cei ca tine scriu aici. ti-am mai explicat, vad ca nu esti atent, eu combat, atat cat am timp, dezinformarile pe care le fac cei ca tine. pentru ca mai exista totusi si persoane decente in tara asta. pentru ei fac asta.
            in plus, poate nu ai aflat, lumea e mult mai mare, nu se rezuma la vecinatatea shaormeriei in care traiesti tu. "lumea mea" e mult mai mare decat "lumea ta". in "lumea mea" "sunt luat in seama", dar asta oricum nu e important pentru mine. pentru mine, cel mai important e sa ajut oamenii.
            • 0 (0 voturi)    
              LOL (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 11:07)

              Un_cetatean_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui rmos

              Taman iti spusei ca nu pricepi nimic.

              Citeste cu atentie ce am scris, dar cred ca nici intr-o suta de ani nu vei realiza :))))))
      • +3 (3 voturi)    
        Lol (Joi, 30 septembrie 2021, 18:11)

        jcjc [utilizator] i-a raspuns lui Rower

        Comorbidități aici înseamnă diabet, tensiune, boli respiratorii, obezitate - afecțiuni de care suferă mai bine de jumătate din populația țării. Și nu mă refer numai la pensionari.
  • +17 (41 voturi)    
    Superman (Joi, 30 septembrie 2021, 13:24)

    Luk [utilizator]

    Superman o sa ajunga la 3-400 de morti pe zi.

    Un bilant demn de "Guvernul Meu".
    • -4 (38 voturi)    
      Nu "Superman"... (Joi, 30 septembrie 2021, 13:46)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      ... ca nu a oprit el prostimea sa se vaccineze, ci chiar prostimea ignoranta si laşa !
      Ce, nu mai tii minte cand "tu nu recomandai" vaccinul ?
      Tu, "doctor" de gugăl ?

      Hai, VACCINAREA OBLIGATORIE pentru prostime !

      P.S.

      @Harald :

      iar am insistat, sub acelasi pseudom al meu, cu propaganda agresiva in favoarea vaccinarii obligatorii.
      Gata ! Acum, abia astept sa vad ce se intampla, cum mi-ai promis tu ieri.... da' mai repejor, ca mai am cateva zile de concediu.
      Oricum, daca nu esti gata inca, sa ma anunti aici, pe site, sa-mi prelungesc concediul - o sa mai am alte cateva sute de postari cu aceeasi propaganda agresiva .... voi fi usor de gasit..
      • +1 (29 voturi)    
        Adica (Joi, 30 septembrie 2021, 14:28)

        Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        VACCINAREA OBLIGATORIE pentru tine?
        Bine ca-ti recunosti apartenenta de grup.
        • +2 (16 voturi)    
          Ai idee ce problema are? (Joi, 30 septembrie 2021, 15:03)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

          Pentru asta Covid-ul e cea mai mica problema, pe cuvant! :))
      • 0 (18 voturi)    
        Asistenta sociala (Joi, 30 septembrie 2021, 14:40)

        Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        se numeste concediu?
        • 0 (14 voturi)    
          Dap (Joi, 30 septembrie 2021, 15:04)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

          E ori la pensie pe caz de boala, ori somer. Munceste asta cum sunt eu popa.
    • +7 (25 voturi)    
      ce vina are "Superman" (Joi, 30 septembrie 2021, 13:51)

      axel8 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      daca romanii sunt niste primitivi nespalati?
      daca va vaccina cu forta, dupa aia urlati ca va incalca drepturile
      asa e mai bine ca lasa pe dacii liberi sa dea buzna la spital, la fel ca la promotiile la tigai
      • +7 (11 voturi)    
        Românii sînt individualiști (Joi, 30 septembrie 2021, 14:51)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui axel8

        Ceea ce înseamnă că luptă să ocolească regulile impuse, dar sînt foarte preocupați să își rezolve problemele proprii. O prezentare realistă (nu basmele care ni s-au spus anul trecut) a riscurilor bolii pentru indivizi și pentru familiile lor, ar fi generat un sentiment sănătos de alarmă în rîndul celor vulnerabili.

        Masca nu te salvează, mai ales dacă este ținută sub nas, dar corect purtată încetinește răspîndirea în comunitate (inclusiv a gripelor și a guturaiurilor) și protejează indirect, mai ales pe cei vulnerabili din preajam noastră.

        Nici vaccinul ne te ferește de îmbolnăvire, dar una este să faci echivalentul unei gripe urîte (care poate fi mortală în situații speciale) și alta este un potențial de septicemie sau de afecțiuni circulatorii acute.

        Sigur, că suportăm consecințele a 30 + 45 de ani de proastă guvernare, dar apelul la instinctul de autoguvernare în locul promulgării țîfnoase de reguli încălcate începînd cu cei care le adoptă ar fi ridicat sensibil gradul de vaccinare, mai ales în rîndul persoanelor în vîrstă.
    • +10 (22 voturi)    
      si 1000 (Joi, 30 septembrie 2021, 14:02)

      bcsb [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Se poate ajunge si la 1000 de morti/zi. Dar acum nu se mai poate plange numeni ca nu a avut acces la vaccin, ca s-au bagat esentialii in fata la Pfizer, etc. Fiecare nevaccinat (banuiesc ca) isi asuma daca isi omoara apropiatii nevaccinati.
      • 0 (2 voturi)    
        dacă (Joi, 30 septembrie 2021, 17:25)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui bcsb

        .
    • -3 (13 voturi)    
      probabil sunt nenorocit (Joi, 30 septembrie 2021, 14:54)

      tusnami [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      dar imi doresc sa ajunga si la o mie de morti pe zi + varianta romano-bulgara de covid + sa pice si niste antivaxxeri de renume, pentru ca aceasta tara o merita!
  • +8 (44 voturi)    
    1575 reinfectati (Joi, 30 septembrie 2021, 13:24)

    t_beriu [utilizator]

    S-a zis si cu imunitatea "naturala" infailibila si superioara vacinarii. uite ca se poate reinfecta bine-merci cineva trecut prin boala.
    • +7 (15 voturi)    
      esti in mare eroare (Joi, 30 septembrie 2021, 13:52)

      florinedy777 [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

      azi au fost 187 reinfectati! vezi ca esti indus in eroare si te bucuri degeaba.
    • -14 (42 voturi)    
      Lol (Joi, 30 septembrie 2021, 13:57)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

      S-au reinfectat cu alte tulpini, tocmai datorita vaccinarii care a creat presiune evolutiva pe virus.
      • +9 (21 voturi)    
        absolut (Joi, 30 septembrie 2021, 14:56)

        tusnami [utilizator] i-a raspuns lui HP

        exact ca in tarile din europa cu 75% + vaccinati.

        A, stai.. aia renunta la restrictii pe capete si traiesc aproape normal.

        Du-te nene si te culca cu presiunea evolutiva. aia se aplica la vaccinuri proaste gen sputnik sau sinovac, singura presiune e in craniul matale.
      • +7 (19 voturi)    
        Bine mă... (Joi, 30 septembrie 2021, 15:03)

        Lionheart [utilizator] i-a raspuns lui HP

        D-nul expert în virusologie, nu vaccinul a pus presiune pe virus, ci virusul s-a împrăștiat suficient de mult cât să genereze o mutație majoră. Ia încearcă să gândești logic mai departe, că nu e greu: unde a apărut mutația delta?
      • +3 (11 voturi)    
        :))))) (Joi, 30 septembrie 2021, 17:52)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Ia joac-o p-asta, domnu' doctor :

        - varianta Delta a aparut intr-o tara nevaccinata : India !
    • -1 (31 voturi)    
      Nu exista imunitate naturala. (Joi, 30 septembrie 2021, 13:57)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

      Orice vaccin te apara, nu te imunizeaza decat temporar. Cu cat sunt mai multi nevaccinati cu atat exista mai multi reinfectati.
      Asta este.
      Ficare judeca cum vrea si face ce vrea.
      Pacat de oamenii care mor.
      • +1 (3 voturi)    
        Da si nu (Joi, 30 septembrie 2021, 23:14)

        falcoind [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        "Ficare judeca cum vrea si face ce vrea.
        Pacat de oamenii care mor."

        Face ce vrea panu nu afectează pe alți.
        Daca ar fi selectiv pe IQ nu ar fi nici o paguba de cei ce se pierd , dar din păcate asta încă nu e. Următorul scos nu se știe. personal cel mai mult ma mira faptul ca nimeni nu își mai pune problema cum a apărut și cum de china e ceea mai putin afectata. WV III câștigat de china fără sa tragă nici o racheta.
    • +9 (19 voturi)    
      Greu cu cifrele. (Joi, 30 septembrie 2021, 13:58)

      h.bogdan [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

      1.575 reinfectari din 1.233.668 de la inceputul pandemiei. Ti se pare mult? Citeste cu atentie. Si cred ca nici un mort, altfel ar fi spus.
      • 0 (4 voturi)    
        Mai bine citeste tu prima data. (Joi, 30 septembrie 2021, 17:26)

        Statisticianul [utilizator] i-a raspuns lui h.bogdan

        E un procent chiar f. mare tanand cont ca ei au trecut prin boala deci nu sunt persoane cu imunitatea compromisa cum el cazul celor vaccinati si infectati.
        Iar cifra la care se face referire e de cca. 900.000 nu ce ai scris tu acolo fara sa citesti cu atentie.
      • +3 (5 voturi)    
        este destul de mult (Joi, 30 septembrie 2021, 19:16)

        TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui h.bogdan

        Pentru ca se pierd cazuri atat la infectare cat si la reinfectare, se testeaza foarte putin.

        De exemplu, daca ai pierdut 80% din infectarile initiale, automat numarul de reinfectari pare de 5 ori mai mic, chiar daca ai prinde toate reinfectarile. Dar nu le prinzi.

        Daca la a doua infectare iar pierzi iar 80% din infectari, prin lipsa de testare, iar scade numarul de reinfectari si ti se pare de inca 5 ori mai mic.

        Deci, in aceasta situatie, ar trebui sa inmultesti cu 5 x 5 = 25 numarul de reinfectari pentru a obtine o cifra apropiata de realitate.

        Daca faci asta, obtii 39.375 de reinfectari, dintr-un total de 6.168.340 de infectari (infectarile totale inmultite cu 5), adica 0,6% din totalul de infectati. Ceea ce intr-adevar, inca este putin.

        Problema e ca aceasta statistica a inceput sa fie tinuta doar de 10 zile, deci sunt doar reinfectarile din ultimele 10 zile.

        In acel interval au fost raportate 81.616 de cazuri noi. Daca le inmultim si pe ele cu 5 ar iesi 408.080 cazuri reale in ultimele 10 zile. Dintre care au fost 39.375 reinfectari, conform calculelor de mai sus.

        Rezulta ca aproape 10% dintre infectarile din ultimele 10 zile sunt reinfectari, ceea ce este destul de mult.

        Poti ajusta in sus si in jos acel numar de 80% cazuri pierdute, pe care mi-am bazat estimarile, dar vorbim despre un numar mare de reinfectari, oricum o iei si o dai.
    • +7 (21 voturi)    
      păi e valabil și pentru vaccinare (Joi, 30 septembrie 2021, 14:03)

      feedback [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

      Câti injectați își testează periodic nivelul anticorpilor? De regulă, dacă n-ai avut o formă severă, n-o să ai nu știu ce rezerve senzaționale de anticorpi.
      Nici după injecții nu e musai că vei fi acumulat suficientă protecție, iar dacă ăsta e cazul, poti lejer să faci forme grave și să mori.
      De asta ar trebui să fie puțin mai prudenți și cei care au ales injecțiile, să păstreze conduita preventivă și să monitorizeze puțin cum stau lucrurile cu anticorpii căpătați sau nu.
      • +4 (8 voturi)    
        imunizare nu inseamna doar anticorpi (Joi, 30 septembrie 2021, 16:49)

        rmos [utilizator] i-a raspuns lui feedback

        de fapt, in prevenirea formelor grave, dupa infectare, nu anticorpii sunt cei mai importanti (cu exceptia ade, in sens negativ, ca agraveaza), ci imunitatea celulara.
        in plus, DA, exista "rezerve senzaționale de anticorpi" dupa imunizare (celule de memorie gata sa secrete cantitati masive de anticorpi la un nou contact cu patogenul)
        in rest, sunt total de acord cu prudenta din partea celor vaccinati si nu numai
    • +3 (25 voturi)    
      1575 din 1.233.668 (Joi, 30 septembrie 2021, 14:16)

      tahomir [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

      vezi ca nu e asa de rau. Si da, se stie de la inceput ca te poti reinfecta. E un coronavirus, nu ai cum sa ai imunitate permanenta ptr acest tip de virus. Si stii ce? Nici nu ai nevoie, ca ptr majoritatea nu e asa de rau.
      Vestea interesanta este ca dintre cei 13 morti vaccinati 2 erau fara comorbiditati. Stiu, daca nu se vaccinau puteau sa o pateasca si mai rau.
    • -1 (5 voturi)    
      Nah (Joi, 30 septembrie 2021, 22:17)

      Un_cetatean_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

      Ia de rumega de aici:

      https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/1000373/Weekly_Flu_and_COVID-19_report_w27.pdf

      Pagina 19: reinfectarile max 6 /1000 - 0,6% pana la 79 ani, 1,2% peste 80 de ani.

      Guvernul englez. Un fleac, niste cioflingari de Tamisa fata de tine.

      1575 / 1232000 cazuri in Romania = 0,12%.

      Eficienta vaccin la infectare: conform Israel max 50% conform PHE 60-85% (estimat cu un grad de incredere foarte mic). Vezi mai jos

      https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/1019992/Vaccine_surveillance_report_-_week_38.pd

      Provincia Pescara Italia = 0,33% pana in prezent reinfectari: 24 din 18000+, dintre care 4 spitalizati, 1 deces!

      https://search.bvsalud.org/global-literature-on-novel-coronavirus-2019-ncov/resource/en/covidwho-1398132

      Nasol cu imunitatea asta naturala. Ne-am ciuruit.

      Dddd....asteptule (am zis bine?)
  • +15 (53 voturi)    
    and so it begins (Joi, 30 septembrie 2021, 13:25)

    liviu_ [utilizator]

    "între care două la categoria 0-9 ani / 315 minori internați" (luat de pe g4) ... incepe... distractia si lucrul de care nu m-am temut incepe....

    aproape 200 de morti ... 12k cazuri confirmate (probabil multe dintre ele nu-s usoare)

    nu m-as mira ca locurile de la ATI sa fie papa... si sa fie doar musamalizat tot....


    bunt don-t worry.... e o doar o raceala, statul ne minte, nu va vaccinati.... jos distatura medicala...

    poate ne trezim la 500+ morti / zi... om vedea...
    • +12 (22 voturi)    
      ... (Joi, 30 septembrie 2021, 13:37)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Aveau comorbiditati, scrie in alta stire, deci restul invincibililor pot sta linisititi, ei si rudele lor perfecte pot continua sa ignore orice recomandare.
    • -6 (30 voturi)    
      Vaccinări... (Joi, 30 septembrie 2021, 13:55)

      Lucris [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Dacă ar fi în farmacii medicamentele anticovid, nu ar mai atâtea cazuri de spitalizat.
      Întrebarea este: de ce Guvernul nu permite ca acele medicamente să ajungă în farmacii, pentru ca medicii de familie să poată prescrie liniștiși rețetele specifice?
      Să înțelegem că trebuie făcută norma de vaccinări cu orice preț? Cu prețul vieții unor oameni care, poate, ar fi trăit dacă primeau medicamentele specifice la timp, de la medicii de familie? Asta cum vă sună? E o realitate... Iar condamnarea la moarte, cu bună știință, a multor oameni nevinovați, cum se numește, în termeni legali?
      Credeți că economia a fost oprită de cei nevaccinați? Nu. Deloc. A fost oprită de guvernanți, de cei care iau toate deciziile în țara asta.
      Nevaccinarea este opțională, la fel ca și vaccinarea. Fiecare alege să treacă prin boală după cum crede de cuviință. E UN DREPT ce nu poate fi luat sau îngrădit.
      Unii aleg imunizarea naturală, alții prin vaccin. Fiecare își asumă răspunderea pentru viața lui, alegând o cale sau alta.
      Dar, în momentul în care tu, Guvern, oprești, cu bună știință, distribuirea în farmacii de medicamente pentru bolnavi (acele medicamente existând deja pe piață), înseamnă CRIMĂ CU PREMEDITARE.
      Faptul că limitezi folosirea lor doar la spitale, înseamnă că aglomerezi, deliberat, spitalele, ca să aibă ce filma televiziunile obediente. Și totul ca să se forțeze vaccinarea.
      Și voi spuneți că asta are de a face cu grija pentru sănătatea oamenilor????
      • +5 (15 voturi)    
        Pentru ca nu sunt stocuri, de-asta (Joi, 30 septembrie 2021, 14:55)

        Vladf555 [utilizator] i-a raspuns lui Lucris

        Pentru ca sunt medicamente specifice care au efecte adverse si daca le-ar da la liber si-ar face toti berbecii nevaccinati stocuri si cei bolnavi n-ar mai avea acces la acele medicamente.

        Dar de ce intrebi, v-au expirat hidroxiclorochina si ivermectina?
      • +5 (17 voturi)    
        Daca nu ai fi roman sau bulgar (Joi, 30 septembrie 2021, 15:12)

        PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui Lucris

        ai intelege ca medicamentele pentru forme grave se folosesc de personal calificat si se procura greu, si nu ofera 100% vindecare. Pentru forme usoare te trateaza mredicii de familie cu ce se gaseste in farmacii.
        Daca nu ai fi roman sau bulgar te-ai vaccina si te-ai trata cu ce gasesti la farmacie.
        • 0 (0 voturi)    
          Medicamente (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 15:31)

          Lucris [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

          Medicamentele de care vorbesc se folosesc ca să nu ajungi la forme grave. Fac precizarea pentru că văd cu nu ai înțeles situația.... Ele se dau pe rețetă, nu la liber. Iar inexistența stocurilor, în România, din ce cauză crezi că este?
          Te poți trata de covid ca de orice alta gripă. Dar dacă nu ți se dau la timp medicamentele necesare, ajungi la formele grave.
          E greu de înțeles? Se poate și fără vaccin. Sau nu știai asta?
    • 0 (24 voturi)    
      păi tocmai, statul poartă vina (Joi, 30 septembrie 2021, 14:17)

      feedback [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Reprezentanții statului poartă o foarte mare vină pentru ce se întâmplă. În special în ultimii doi ani, au reușit să-și ducă credibilitatea în noi abisuri.

      Și da, reprezentații statului au mințit pe față, au dat informații distorsionate, "strategia" de comunicare este o glumă proastă, ceea ce lasă loc pentru a avea încredere în orice altceva decât declară oficial statul prin reprezentanții lui.

      Se comunică pueril, se arată infografice care simplifică până la denaturare situația.

      În afară de obsesia cu dealtfel imposibila distanțare permanentă, masca și vaccinul, nu s-a comunicat absolut nimic relevant pentru prevenție în privința propriei stări de sănătate, creșterea tonusului, tratament adecvat timpuriu care să reducă șansele de evoluție nefavorabilă, informații despre recuperare, monitorizare etc.
      • +3 (7 voturi)    
        S-a comunicat (Joi, 30 septembrie 2021, 17:39)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui feedback

        fix ceea ce e mai relevant. Anume că vaccinul te protejează de boală și mai ales de efectele adverse.

        Faptul că nu poți percepe ce ți se spune clar și la obiect ține mai mult de tine decât de cei care îți comunică.
        • -2 (6 voturi)    
          serios? (Vineri, 1 octombrie 2021, 9:09)

          feedback [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Adică gripa de exemplu se "tratează" doar prin vaccinare și nu poți avea grijă la starea ta de fond?
          Mâine o să ziceți că ziua e noapte.
  • +18 (20 voturi)    
    Cum este cu reinfectații? (Joi, 30 septembrie 2021, 13:26)

    BEDE [utilizator]

    Până acum nu am văzut ceva care să spună cum este, în general, cu cei reinfectați la mai bine de 6 luni. A doua oară este mai ușor pentru ei decât prima dată? Sau?
    • +5 (9 voturi)    
      ... (Joi, 30 septembrie 2021, 13:35)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      oricum e alta tulpina (delta) care are unele simptome diferite
    • +7 (11 voturi)    
      - (Joi, 30 septembrie 2021, 13:37)

      kiko123 [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Eu stiu pe cineva care tocmai are din nou covid, prima oara forma usoara, digestiva, acum forma respiratorie urata. Dar o statistica ar fi interesanta.
    • +5 (13 voturi)    
      Cifrele, daca sunt corecte, vorbesc de la sine (Joi, 30 septembrie 2021, 13:55)

      Vladf555 [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      1500 de reinfectati din 1.200.000 de infectati, adica 0.127%.

      Sigur, nu stim cati au fost infectati de fapt in total si nici cate reinfectari nu au fost depistate, dar asa cum arata cifrele, arata foarte bine.
      • +3 (3 voturi)    
        sunt corecte (Joi, 30 septembrie 2021, 20:05)

        TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui Vladf555

        Dar sunt doar pentru ultimele 10 zile. Nu de la inceputul pandemiei.
    • +3 (9 voturi)    
      Se ascund in spatele declaratiei ca nu sunt studii (Joi, 30 septembrie 2021, 14:03)

      h.bogdan [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Fii sigur ca daca ar fi fost morti ar fi zis, n-ar fi ezitat.
    • +2 (8 voturi)    
      probabil că depinde de la caz la caz (Joi, 30 septembrie 2021, 14:04)

      feedback [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Probabil depinde ce tulpină iei și în ce perioadă te prinde. Dacă n-ai făcut niște lucruri pentru recuperare după prima tură și neglijezi în general alimentația și programul de odihnă, ai toate șansele să faci ceva mult mai urât.
    • +4 (12 voturi)    
      e sperietoare , nu prea exista (Joi, 30 septembrie 2021, 14:18)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      cazuri documentate stiintific din 200 de milioane sunt doar 360 dovedite : https://bnonews.com/index.php/2020/08/covid-19-reinfection-tracker/
    • +1 (11 voturi)    
      asta ar fi o informatie foarte utila (Joi, 30 septembrie 2021, 14:22)

      tahomir [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Tocmai de asta nu o sa o vezi prin comunicatele de presa, nu doar de la noi. Teoretic, ca la orice boala, ar trebuie sa fie mai usor, statistic vorbind. Dar daca se da in ADE (Antibody Dependent Enhancement), ca la febra Dengue de pilda, poate sa fie mult mai nasol la a doua infectare daca ai parte de o noua tulpina. Inca e prea devreme sai iti dai seama cum evolueaza. Ceea ce e clar e ca nici trecerea din boala si cu atat mai putin vaccinarea nu te fereste de un nou episod. Momentan insa toate statisticile pe care le-am citit arata superioritatea covarsitoare a protectiei oferite de recuperare dupa boala fata de vaccin.
      • -2 (8 voturi)    
        ce statistici ai citit tu (Joi, 30 septembrie 2021, 17:02)

        rmos [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

        in care arata "superioritatea covarsitoare a protectiei oferite de recuperare dupa boala fata de vaccin"? am citit si eu cateva, in primele 3 luni dupa a doua doza vaccinul ofera o protectie excelenta care incepe sa scada cantitativ (calitativ maturarea afinitatii anticorpilor atinge un maxim pe la 5 luni parca). dupa 6 luni, imunitatea oferita de infectarea naturala e mai buna cantitativ (si calitativ, avand in vedere numarul mai mare de epitopi si componenta mucosala) dar in nici un caz nu e "covarsitor superioara"! hai sa nu mai exageram in halul asta, nu e normal, nu crezi?
        in plus, problemele generate de infectia naturala sunt mult mai grave fata de vaccinare.
    • -3 (3 voturi)    
      Vezi mai sus (Joi, 30 septembrie 2021, 22:35)

      Un_cetatean_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Am pus linkurile si rezultatele (daca or fi trecut de cenzura)

      Daca ai trecut prin boala riscul de a deceda este infim, dupa studiul din Italia cam 0,0013%. In studiile englezilor nu am gasit niciun reinfectat decedat.
  • +8 (36 voturi)    
    Multumim, Florin Cîțu! (Joi, 30 septembrie 2021, 13:33)

    Popcea [utilizator]

    N-am fi reusit sa batem recordul asta daca nu am fi avut parte de inteligenta sclipitoare prin care au fost ascunse datele reale colectate de DSP-urile aservite PNL. Suntem mandri de tine Cîțule! Asteptam sa batem in curand si recordul la numarul de morti Covid.
    • -1 (17 voturi)    
      Record :)) (Joi, 30 septembrie 2021, 14:08)

      bcsb [utilizator] i-a raspuns lui Popcea

      Recordul de infectati/morti e facut de sosoci, premierul s-a vaccinat. ... si uite-asa pierde AUR sau PSD-ul cate 200 votanti zilnic. Nu conteaza ca au fost sau nu date ascunse date, bla bla bla, conteaza ca fiecare din noi a avut la dispozitie o sansa se revenim la normalitate si 70% au dat cu piciorul. E ridicol sa dai acum vina pe DSP/PM ca sunt 12.000 cazuri/zi. In afara de cei 0.01% alergici la vaccin, ceilalti suntem vinovati pentru starea in care ne aflam.
  • +6 (20 voturi)    
    Braco sosoci (Joi, 30 septembrie 2021, 13:34)

    Laic [utilizator]

    mai puneti de un miting anti-vaxx, sa dublam cifrele astea !
  • +2 (16 voturi)    
    Reinfectatii (Joi, 30 septembrie 2021, 13:46)

    Lukkian [utilizator]

    Daca tot au inceput sa includa si reinfectatii, sa includa de acum incolo si infectatii care sunt deja vaccinati. Nu vad de ce e asa greu.
    • -6 (24 voturi)    
      exista aceste date dar arata tare rau (Joi, 30 septembrie 2021, 14:43)

      tahomir [utilizator] i-a raspuns lui Lukkian

      pe ultima saptamana cam 75% dintre infectari erau la nevaccinati si pe cale de consecinta 25% erau la vaccinati. Avand in vedere faptul ca populatia vaccinata e de 29% si este in mod cert mai atenta, mai precauta, mai inteligenta, mai sanatoasa cifrele arata absolut sinistru. Mai precis eficacitatea vaccinului in ceea ce priveste infectarea e aproape de 0, adica ai aceleasi sanse sa te infectezi ca si un nevaccinat. Sa speram insa ca se pastreaza un nivel ridicat de protectie impotriva formelor grave si de fapt asta conteaza. Separarea si discriminarea pe baza vaccinarii este o prostie si o ticalosie monumentala. Nu are nimic de-a face cu stiinta si cu binele general al societatii.
      • +1 (9 voturi)    
        meriti nobel direct (Joi, 30 septembrie 2021, 17:10)

        rmos [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

        cu ocazia asta am aflat si eu cum se "face un studiu" pe aici! :)))))
        prin alte parti, studiile se fac altfel si evident ca sunt si alte concluzii. uite de exemplu:
        https://codeblue.galencentre.org/2021/09/23/covid-19-vaccines-cut-icu-risk-by-83-deaths-by-88-in-malaysia/
        dar deh ... aici toti vorbesc de "stiinta", fac studii, interpreteaza date si trag concluzii. suntem un popor de "cercetatori". sincer, chiar se vede asta! :))))
        • -3 (7 voturi)    
          cifrele astea le avem de mult (Joi, 30 septembrie 2021, 18:25)

          tahomir [utilizator] i-a raspuns lui rmos

          Asa s-au prezentat de la bun inceput vaccinurile, eficacitate de 85-95%.
          Cum explici cazul Romaniei in care procentul de infectari e la fel in cele doua grupe, nevaccinati si vaccinati . Media pe ultimele saptamani, conform vaccinare .ro e de 25% vaccinati intre cei nou infectati. 25% din 12000 sunt 3000 de vaccinati infectati azi dintr-un total de 5mil. Adica azi s-au infectat 0.06% din cei vaccinati, asta e probabilitatea ptr tine, pe ziua de azi. La nevaccinati s-au infectat 9000 din 15 milioane adica procentul dintre nevaccinati care au luat Covid azi a fost de 0,06% .
          Nu sunt chiar 5 mil de vaccinati si in nici un caz 15 de nevaccinati dar tot cam pe acolo da.
          Poti sa il suni pe ala din Malaezia, poate iti explica el.
          Sau cazul Israelului. Sau al Angliei.
          Vorbesc de infectari, nu de ATI, ca acolo din fericire se pare ca treaba sta mult mai bine ptr cei vaccinati.
          Nu ramane cu impresia ca am ceva impotriva vaccinurilor , ca nu e cazul, as vrea sa mearga si eram programat ptr vaccin oricum doar ca m-am imbolnavit inainte asa ca nu mai e cazul sa iau si altceva. Dar nu imi place cand mi se prezinta date incomplete si cand se trag concluzii aiurea.
          • +2 (4 voturi)    
            studiile sunt inca in curs (Joi, 30 septembrie 2021, 20:02)

            TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

            Eficacitatea din studiile intiale e valabila in primele luni dupa vaccin, dupa care scade, in special in ceea ce priveste infectarea simptomatica. Asa cum spuneai, la spitalizare, ATI si decese prevenite eficacitatea ramane mare mai mult timp.

            De asta au inceput multe tari sa faca a 3-a doza, care readuce nivelul de anticorpi la valori ridicate, chiar mai ridicate decat imediat dupa a doua doza.

            Nu e o mare supriza ca e necesara a 3-a doza, de la inceput se estima ca e posibil sa fie nevoie sa fie repetata vaccinarea macar o data pe an.

            Acum incepem sa avem estimari mai clare pentru fiecare vaccin, dar inca nu sunt 100% sigure. Aparent cam 5-6 luni la Pfizer, in special la cei in varsta, conform datelor din Israel. La restul vaccinurilor se mai studiaza.

            Si e posibil ca intervalul intre doza a 3-a si o eventuala a 4-a doza sa fie mai mare, ceea ce ne-ar putea readuce la estimarile initiale de vaccinare anuala.
          • 0 (4 voturi)    
            nu intelegi nimic (Vineri, 1 octombrie 2021, 10:24)

            rmos [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

            geniule. din ce postezi e clar ca ai urat cartea. daca ai fi invatat si tu ceva in scoala, nu ai mai posta aberatii de genul "nu imi place cand mi se prezinta date incomplete". geniule, in domeniul medical TOATE DATELE SUNT INCOMPLETE! deal with it. nu o sa ai niciodata date complete. de exemplu, nu ai cum sa cunosti numarul exact de oameni infectati. pentru asta exista statistica, matematica, sunt folosite masiv in orice domeniu. modul tau de calcul arata nivelul tau intelectual.
            in plus, daca tot ai sugerat, uite, data din uk: https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.09.28.21264260v1.full.pdf
            acum, sincer, nu ma astept sa intelegi ceva din acel articol. dar cu siguranta exista inca destule persoane in tara asta care inteleg. articolul este pentru aceste persoane, nu pentru tine.
  • 0 (14 voturi)    
    Cinele moare de drum lung (Joi, 30 septembrie 2021, 13:47)

    Un cititor [utilizator]

    și prostul de grija altora. (Proverb românesc)

    Voi nu știți ce să faceți cu viața voastră și vă dați cu părerea despre ce-ar trebui să facă alții cu viața lor.
  • -5 (5 voturi)    
    cifre prezentate gresit (Joi, 30 septembrie 2021, 13:54)

    florinedy777 [utilizator]

    azi au fost 187 reinfectati din 12000 . cat este la suta face de cei vaccinati?ce prezinta hotnews este totalul de cand se numara
  • +7 (25 voturi)    
    Iata si datele de ieri din UK, tara cu... (Joi, 30 septembrie 2021, 14:04)

    Valtran [utilizator]

    ....82% vaccinati cu doua doze si 90% cu cel putin o doza, din total populatie eligibila - cea peste 16 ani.
    37 000 cazuri noi,
    spitalizari : "-" (adica, MINUS, prostime!) 36 in raport cu ziua de marti

    Fata de miercurea trecuta :
    6,976 persoane spitalizate fata de 7,608 acum o saptamana.
    Din mou CU MINUS, prostime !

    150 decese.

    UK = 67 milioane locuitori
    RO = 20 milioane locuitori

    VACCINAREA OBLIGATORIE !

    P.S. @ Harald ... iar... e a 4-a oara in 30 minute
    @ Vaka :))))))))
    • -8 (14 voturi)    
      Spanu' militian (Joi, 30 septembrie 2021, 14:38)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

      cat aberai, erai ok, se mai oprea lumea, mai radea de tine, cam ca de aia care stau la colt de strada si proorocesc in gura mare sfarsitu lumii. Aia e, toti avem tigle lipsa de pe casa sau canari la colivie. Vorba lui Pitis: "Toti suntem un pic luati"

      Dar acum minti cu cifrele in fata. Adu tu o dovada in sustinerea a ce zici acolo. In romana, ca in engleza e clar ca nu te descurci si alte limbi, poate doar alea de la pantof.

      Si acum, fuguta, turuie repede ceva off-topic (inseamna in afara subiectului) ca poate distragi atentia de la mincuna de mai sus.

      Aaa, si acopera-ti nestiinta cu aia ca tu nu explici. Ca nu ai cui, ca nu ai ce...
      Ca e laie
      Ca-i balaie,
      Ca e ciuta
      Ba-i cornuta

      Ca Spanu' lu harap Alb

      P.S. Incepe-ti eseul pornind de aici: https://www.hotnews.ro/stiri-coronavirus-25070000-portugalia-devenit-cea-mai-vaccinata-tara-din-lume-impotriva-coronavirusului-84-din-populatie-fost-imunizata-regim-complet.htm
      • 0 (12 voturi)    
        :))))) (Joi, 30 septembrie 2021, 14:51)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

        Nu vreau sa afuc nicio dovada.
        Daca as aduce dovezi, n-ai mai posta .

        Si nimeni de pe site nu are interesul asta

        :))))))
        • -1 (7 voturi)    
          Asta e (Joi, 30 septembrie 2021, 17:23)

          Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          de la "prima generatie incaltata" nu ai ce astepta.

          https://ourworldindata.org/covid-vaccinations?country=GBR

          66% e departe de ".82% vaccinati cu doua doze"

          Si asta se cheama minciuna.
          • +1 (7 voturi)    
            :))))) (Joi, 30 septembrie 2021, 23:13)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

            Nu ai ce adtepta, intr-adevar ! Dar iti urez bun-venit la asfalt... cu conditia sa nu stai mult.

            Iar ce postezi tu se cheama "prostie" ... ca atatea alte lucruri care te privesc..
            • 0 (6 voturi)    
              Te suisi in copac tataie? (Vineri, 1 octombrie 2021, 10:14)

              Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

              Cand ai mei aveau asfalt pe strada in bordeiul tau nici lumari nu existau.
              Astia ca tine au omorat firava intelectualitate a Romaniei dupa razboi. Astia ca tine a adus 50 de ani de noapte comunista si tot astia ca tine ne fac numele prost pe care il avem in Europa....
          • +2 (6 voturi)    
            Lasa ironiile! (Vineri, 1 octombrie 2021, 1:24)

            JimmyJump [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

            Exemplu de analfabetism functional, mai citeste de cateva ori ce-a scris Valtran, poate iti dai seama de ce e 82% si nu 66%.
            • -1 (5 voturi)    
              Yo jimmy (Vineri, 1 octombrie 2021, 12:33)

              Vaka [utilizator] i-a raspuns lui JimmyJump

              ti-ai gasit un zeu, adu-i ofrance, jertfeste un miel, o gaina, damn, o lebada de la Viena cum ai pomentit de mic
  • +3 (21 voturi)    
    singura cale (Joi, 30 septembrie 2021, 14:05)

    levierul [utilizator]

    vaccinarea a peste 85%
    restul sunt cai gresite
    • +1 (7 voturi)    
      Corect (Joi, 30 septembrie 2021, 15:00)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      dar procentul este prea mare. 70% imunizare prin vaccinare sau prin boală ar elimina presiunea pe spitale iar vaccinarea și stilul de viață ar redeveni alegeri de interes strict personal
      • -3 (7 voturi)    
        poate (Joi, 30 septembrie 2021, 16:35)

        levierul [utilizator] i-a raspuns lui bilbofil

        insa sa stii ca valul 4 nu trece nici cu vaccinare de 85% la populatia adulta. Prezumtiile pentru Romania sunt foarte triste
  • -3 (13 voturi)    
    PNL a sacrificat sanatatea pe congres (Joi, 30 septembrie 2021, 14:10)

    Rezistam [utilizator]

    In loc sa ia decizii drastice, PNL cu Citu in frunte au avut doar de rezolvat problemele lor la congres. Pana una alta nu fac absolut nimic. Scolile si restaurantele raman deschise. Daca nu actioneaza in ceasul al 13-lea se va inchide toata economia si va trebui sa stam di nou cu totii in case.
    • -2 (18 voturi)    
      Nicidecum (Joi, 30 septembrie 2021, 14:34)

      marie-cu-palarie [utilizator] i-a raspuns lui Rezistam

      Tu n-ai decât să stai în casă până în 2035 sau până îți zice Jurma sau Cherecheș că ai voie să ieși din casă (neapărat cu trei măști pe față și la 14 zile de la a 15-a doză).

      Noi restul, însă, nu, sub nicio formă nu o să ”trebuiască” să nimic - cu atât mai puțin să stăm în case.
  • +1 (17 voturi)    
    Zadarnicia combaterii bolilor (Joi, 30 septembrie 2021, 14:39)

    mnv [utilizator]

    Sper sa te acuze cineve de zadarnicia cobaterii bolilor! dupa cum scrie in articol, astazi au murit 2 copii de Covid 19 iar unul avea sub 1 an. Acest scenariu se poate repeta oricand daca un frate mai mare aduce virusul de la scoala pentru ca un ministru incompetent renunta la o limita pe care a stabilit-o crezand ca nu poate fi atinsa... Intr-o lume normala nu poti obliga copii sa se amestece la scoala cu posibil infectati pentru ca nu le dai posibilitatea de a invata online. Cu ce e mai buna prezenta fizica in scoli daca inainte de pandemie vorbeam de analfabeti functionali in conditiile predarii fata in fata? intrebarile astea sunt de la un parinte vaccinat si infectat de curand prin copilul care a adus virusul de la scoala
    • 0 (0 voturi)    
      Sunt acestia. (Joi, 30 septembrie 2021, 19:00)

      Algo [utilizator] i-a raspuns lui mnv

      https://ziare.com/stiri/val-patru-covid/bebelusi-suceava-covid-morti-1702423
  • +6 (14 voturi)    
    e doar o gripă (Joi, 30 septembrie 2021, 14:44)

    minodues [utilizator]

    NOT

    :D
  • +3 (11 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 30 septembrie 2021, 14:46)

    [anonim]

    • +3 (3 voturi)    
      Nu peste tot (Joi, 30 septembrie 2021, 15:56)

      McChicken [utilizator] i-a raspuns lui

      Unde m-am vaccinat eu ieri (Buc. - ParkLake), erau doua cozi, pt. programari si fara. La programari era mai scurta, dar tot am asteptat vreo 45 de min sa imi vina randul.
      • +2 (2 voturi)    
        Depinde de cartier (Joi, 30 septembrie 2021, 17:02)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui McChicken

        Prin sectoarele 4 si 5 bate vantul prin centrele de vaccinare, nu sunt mai mult de 15 oameni si procesul in sine dureaza sub 5 minute. Asteptarea de dupa vaccin e mai lunga...
  • +3 (5 voturi)    
    Eu am auzit altceva (Joi, 30 septembrie 2021, 14:51)

    Mihail. [utilizator]

    Untold - primul festiva post-pandemie. 260000 de participanti.
    • +2 (2 voturi)    
      Invers (Joi, 30 septembrie 2021, 16:34)

      copci [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      Mai degraba invers, ultimul pre-pandemie, ca in vara nu a fost pandemie.
  • -5 (15 voturi)    
    arata a platou, relax, dragi panicati! (Joi, 30 septembrie 2021, 14:57)

    tahomir [utilizator]

    Cresterile din ultimele 2 zile sunt minore atat ca numar de noi infectari cat si la ATI. Nr de decese a scazut dar asta e conjunctural, nu trebuie luat prea mult in calcul. La nivel mondial nr de cazuri a scazut cu 10% in ultima saptamana. Cam in toate tarile e mai bine sau relativ constant. Noi suntem printre tarile cu cea mai mare crestere dar uitam sa specificam ca am fost luni bune printre tarile cu cifrele cele mai bune si asta cu masuri restrictive minore. Populatia Romaniei si mai ales populatia useristoplusista insa nu pricepe mai nimic, important e sa sa producem panica si isterie.
    Relax, arata bine. Si vaccinul isi face treaba, fie si partial. Coloborat cu imunitatea naturala ave toate motivele sa privim cu optimism evolutia Covid. Problema cea mai mare o reprezinta nu Covid ci impunerea restrictiilor de catre o minoritatea extrem de agresiva si toxixa, de regula cea userista dar nu numai. Efectele acestor restrictii si reguli vor marca mult mai mult societatea decat Covid. Stati departe de cei cu simptome, stati departe de sosoci, stati departe de useristi.
  • 0 (14 voturi)    
    Ghita carpa-n nas... (Joi, 30 septembrie 2021, 14:58)

    Valtran [utilizator]

    ... nu a avut, nu are si nici nu va avea vreodata, nicaieri in lumea moderna, niciun cuvant de spus in chestiuni de sanatate publica.
    Nu poti lasa sanatatea unei intregi populatii la mana prostilor.
    Nu exista "my body, my choice" in pandemie - este o amenintare la adresa intregului colectiv iar raspunsul nu poate fi decat unul colectiv -exact ca in tarile cu populatie vacconata masiv
    Este imbecil sa crezi ca raspunsul poate fi individial/punctual.

    VACCINAREA OBLIGATORIE !

    DA, vaccinul protejeaza populatiile vaccinate.
    • -6 (14 voturi)    
      draga valtrane (Joi, 30 septembrie 2021, 17:32)

      tahomir [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

      Uite, eu am imunitate de aia buna, obtinuta dupa trecerea prin boala si nici prin cap nu-mi trece sa ma vaccinez ptr Covid, cel putin nu atata vreme cat Covid-ul nu prea are treaba decat cu aia cu probleme si in varsta. Nici cand o sa fiu batran nu cred ca ma bag, ca ce conteaza cum o mierlesti de la o varsta incolo? Cam cum crezi ca ma convingi tu pe mine?
      Daca vrei sa ma fortezi si imi pierd locul de munca pai atunci trecem la regim de subzistenta, mai culegem, mai vanam. Si vanatul o sa fie divers, ca nu o sa ne mai permitem sa fim pretentiosi.
      Dar nu ma forteaza niste agarici sa bag in mine un ser care nu are nici un beneficiu ptr mine, ca asa vreti voi. Clar, vatrane?
      Nu ne vom supune, nu suntem oi.
    • -1 (7 voturi)    
      în acest context (Joi, 30 septembrie 2021, 17:46)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

      ce vruseși a zice cu vacco nata?...poate vruseși a zice vacco natale?...vezi de baterii, bagă-le o doză de rapel
  • +7 (11 voturi)    
    mare scofala.... (Joi, 30 septembrie 2021, 15:12)

    FCX [utilizator]

    asta au vrut romanii. daca erau atat de ingrijorati se duceau asta vara la vaccinat ca era liber la fiecare centru de vaccinare din toata tara unde batea vantul de plictisela.
  • -1 (3 voturi)    
    bilant slabut fata de premise! (Joi, 30 septembrie 2021, 17:35)

    Antenistontel [utilizator]

    nu vad niciun motiv sa inchidem scolile!
    pana la scoli, putem inchide stabilimentele frecventate de cei in varsta.
  • -2 (8 voturi)    
    Starea Minciunilor : Editia 30-09-2021 (Joi, 30 septembrie 2021, 18:33)

    Algo [utilizator]

    Oamenii abandoneaza, renunta sa isi mai publice opinia, sa schimbe informatii si sa participe activ la intelegerea problemelor publice si a solutiilor lor, la crearea (modelarea) opiniei publice.
    Iar Komistacii creeaza perceptia ca domina opinia publica, cand in realitate sunt foarte putini.

    Multiple dileme pe multiple canale, toate simultan.
    Pe de o parte atac asupra functiilor vitale si atomizare a grupului inamic.

    Pe de alta parte atac informational, Infodemie, asa incat sa nu poti procesa in timp real informatia si sa nu poti intelege ce vrea sa faca grupul ce doreste si implementeaza schimbarea. Astfel capacitatea ta de a lua decizii corecte iti este masiv diminuata; este crucial sa recunosti ca in acel moment nu poti lua o decizie buna ! si sa iti minimizezi pierderile.


    Textul complet il gasiti in [1].

    [1] https://justpaste.it/8whv8
  • +2 (2 voturi)    
    Romania e pe locul 2... (Joi, 30 septembrie 2021, 18:50)

    taro [utilizator]

    la infectari raportat la populatie.

    Serbia e pe primul loc desi sta mai bine decat Romania la vaccinare, 40% fata de 28% dar au folosit vaccin rusesc si chinezesc pe langa astra-zeneca si pfizer.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by