Iohannis: Vaccinarea antiCovid va trebui să devină obligatorie pentru anumite categorii

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 22 septembrie 2021, 8:06 Actualitate | Coronavirus


Vaccinare impotriva COVID-19
Foto: CNCAV
Preşedintele Klaus Iohannis a declarat, marţi, că vaccinarea anti-COVID-19 va trebui să devină obligatorie pentru anumite categorii din domenii esenţiale, în condiţiile în care pandemia evoluează şi numărul de infectări creşte, dând ca exemplu personalul medical.

"Nu este normal ca unii medici să dea mesaje anti-vaccin", a mai spus Iohannis, într-o discuţie cu jurnaliştii care îl însoţesc la New York la Adunarea Generală a ONU, transmite Agerpres.

În ceea ce priveşte restricţiile impuse de pandemia de COVID-19, el a arătat că acestea vor fi diferenţiate între persoanele vaccinate şi cele nevaccinate.

În acest context, şeful statului a spus că certificatul de vaccinare este soluţia pentru mai puţine restricţii.

Preşedintele Klaus Iohannis conduce, de marţi până joi, delegaţia României la segmentul la nivel înalt al celei de-a 76-a sesiuni a Adunării Generale a ONU, care are loc la New York.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11328 vizualizari

  • +8 (22 voturi)    
    Ca deobicei nu vulnerabilii si batranii. (Miercuri, 22 septembrie 2021, 8:09)

    Lok [utilizator]

    Restul e problema.
    • +13 (25 voturi)    
      Iohannis nu e calificat la sfaturi pt. vaccinare! (Miercuri, 22 septembrie 2021, 11:51)

      Rower [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Klaus Iohannis este un profesor de fizică care nu are calificarea necesara pentru a emite păreri referitoare la cine trebuie sa se vaccineze anticovi-19 și cu ce antidot.

      Vreau sa vad un document semnat de cel puțin 2 doctori pe județ, specialiști în vaccinuri, care recomanda injectarea obligatorie a anumitor categorii de persoane.

      Pe de alta parte, dacă afacerea vaccinurilor a ajuns la DNA este evident ca avem de-a face cu o fraudă de proporții. Ce facem, obligam lumea sa se injecteze cu tot felul de produse doar ca niște șmecheri de la conducerea țării, în frunte cu Florin Cîțu și Klaus Iohannis, să cumpere în neștire vaccinuri însușindu-și o parte din banii dați pe ele printr-o schemă frauduloasă de plăți.
      • 0 (10 voturi)    
        la cum se misca pln si klaus (Miercuri, 22 septembrie 2021, 13:33)

        cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui Rower

        vaccinarea va deveni obligatorie la timp pentru a preveni valul 6
      • -2 (8 voturi)    
        Pe tine te intereseaza (Miercuri, 22 septembrie 2021, 17:57)

        BuzzBuzzard [utilizator] i-a raspuns lui Rower

        Fraudele acum ? Nu mai bine te-ar interesa siguranta ta si a familei tale ? Nu crezii ca ar trebui sa te vaccinezii acun in al 24 ceas ? Toata lumea gandeste precum tine ! Ce rost are sa ne vaccinam daca tot ne putem imbolnavi. ARE ROST !
        Uita-te la ISRAEL care este cea mai vaccinata tara si pe care o dau toti drept exemplu prost , fara sa stie care este realitatea : Da Israel avea ieri 8.000 de infectati dar numai 9 - NOUA - decese. Romania are din pacate , acum aproape 200 de decese la acelasi numar de infectati . Informati - va corect si mergeti sa va vaccinati !
    • -8 (14 voturi)    
      daca pleaca medicii si profesori (Miercuri, 22 septembrie 2021, 12:30)

      Laurell [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Daca pleaca medicii si profesorii pot fi angajati altii din tarile asiatice si africane care sa profeseze in Romania.
      Multi medici si profesori nu merita sa fie angajati. Idem asistente medicale.
    • +13 (21 voturi)    
      al doilea mandat ! (Miercuri, 22 septembrie 2021, 12:57)

      VaseaV [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Cum se face ca la al doilea mandat toti isi baga picioarele. Eu unul daca o sa se impuna chiar si anumitor categorii si o sa se reuseasca suspendarea presedintelui, o sa merg sa votez pentru demitere. Este incredibil sa incalci drepturi fundamentale, chiar si in perioade ca astea .. Sunt vaccinat, dar nu cred ca trebuie sa se impuna nimanui.

      Daca vrea sa impuna, sa inceapa cu politistii, judecatorii si politicienii, pe restul sa ii lase sa aleaga.
      • +5 (9 voturi)    
        Cum adica sa inceapa cu..... (Miercuri, 22 septembrie 2021, 13:31)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui VaseaV

        Impunearea este imposibila din motive constitutionale si Codul Muncii. Prima prevede independenta totala a individului constient la ce intra in el. Iar Codul muncii prevede nediscriminarea in functie de istoric medical, mai ales daca esti deja angajat dar se aplica si la angajari noi unde istoricul medical nu poate fi criteriu de angajare. Apoi GDPR, dar e complicat.
        Nu zic sa inceapa cu careva, doar Juie Mohanis si Cuie Matu. Si PNL sub 10%, fie ce urmeaza.
  • +29 (51 voturi)    
    trebuie?! (Miercuri, 22 septembrie 2021, 8:10)

    .vasile [utilizator]

    dar de ce ma rog?
    asa vin ordinele din umbra, normal...
    mai stiti ce declaratii facea la inceputul pandemiei?
    categoriile respective nu mai au drepturi sau cum?
    ne indreptam spre dictatura!
    • +9 (15 voturi)    
      Cum “de ce”? (Miercuri, 22 septembrie 2021, 11:52)

      tedycv [utilizator] i-a raspuns lui .vasile

      Pentru ca vaccinarea vine la pachet cu jocul de golf!
    • -6 (18 voturi)    
      Intreb si eu pentru un prieten (Miercuri, 22 septembrie 2021, 11:52)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui .vasile

      Desi stiu care va fi reactia, incerc, totusi...
      Nenea Vasile, si daca vine un rezbel si te concentreaza astia, ce faci?
      Tot de la umbra ar veni oridinele?
      Eu stiu ca libertatea este sfanta, dar cand nu te priveste numai pe tine ci si pe ceilalti, parca totusi, libertatea ta este restransa de libertatea mea.
      Daca eu vreau vaccin, nu trebuie sa ma lovesc de opinia ta, pe care o vrei generalizata. Adica daca tu vrei sa fii liber sa ma imbolnavesti, eu trebuie sa tac pentru ca altfel este dictatura.
      Faptul ca tu dictezi ce vrei, ce este?
      Esti liber ca sa ii lasi si pe ceilalti la fel de liberi.
      Te joci cam usor cu cuvinte mari
      • +4 (12 voturi)    
        Un război ar fi o criză reală, oamenii înțeleg (Miercuri, 22 septembrie 2021, 13:04)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        astfel de lucruri.

        Deocamdată tu ești cel care dictează, dar mai și pozezi în victimă, în asta constă mistificarea.
      • +7 (11 voturi)    
        Partial ai dreptate (Miercuri, 22 septembrie 2021, 13:32)

        CezarN [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Însă, pana acuma, totul se bazează percepții.
        Tu ai percepția ca nevaccinații te pun in pericol, însă daca ești vaccinat, si eu sunt, nu vad cum, dar aici fiind vorba de drepturi si libertăți, cred car trebui un pic reglementata treaba. Adică stabilit prin lege cam care ar fi gradul de periculozitate/mortalitate de la care o boala contagioasa (si sunt zeci de astfel de boli comune) poate da dreptul cuiva sa se simtă in pericol de cei care nu vor sa se vaccineze sau sa urmeze anumite proceduri medicale. Probabil si alte lucruri ar trebui stabilite prin lege pentru astfel de situații (care ar fi limitele, modul si căile de intervenție ale statului, daca trebuie sau nu declarata oficial starea de pandemie(acuma nu este, deci nu exista :), etc )
        Altfel, vom avea un dialog al surzilor in care toți își simt libertatea lezata de acțiunile/inacțiunile celorlalți. La limita, si cei care cedează prea ușor si se supun orbește oricărei acțiuni de "facere de bine cu forța " ale guvernului pun in mod evident libertățile celorlalți in pericol încurajând politicienii la alte masuri restrictive (este tendința lor naturala, acapararea de putere cat mai multa, sper ca nu te îndoiești de asta).
        Când se vaccinează 200-300.000 de romani pe luna(in jur de 10.000 pe zi) iar guvernul cumpăra 3.000.000 de vaccinuri pe luna parca mai curând crezi in afaceri, bani si comisioane decât in pandemie si grija guvernului fata de cetățeni.
        Pana la urma, pentru sănătate, iei o pastile sau faci un vaccin, dar pentru a recâștiga niște drepturi si libertăți pierdute nici un glonț in piept nu este de ajuns.
        Întreabă cetățenii onești, femeile din Afganistan daca prefera vaccin sau libertate. Si sa fii sigur ca pentru a-si recâștiga libertățile pierdute vor trebui sa moara mult mai mulți decât ar omora doua epidemii de covid.
      • +5 (13 voturi)    
        daca el e liber sa te imolnaveasca... (Miercuri, 22 septembrie 2021, 13:35)

        cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        tu esti liber sa te vaccinezi si sa stai la distanta de el.
        cam atat de simplu este
        • +6 (12 voturi)    
          corect (Miercuri, 22 septembrie 2021, 14:26)

          igorashu [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          Le punem si o stea in piept alora nevaccinati?
          Ca sa stim de cine sa stam la distanta?

          Sa fie valabil si pentru copiii celor nevaccinati care se duc la scoala cu copiii celor vaccinati?

          Niciunul dintre anti-vaxxeri nu intelege un lucru simplu: nu te vaccinezi pentru tine, te vaccinezi pentru ceilalti. Dar romanii sunt inca egoisti, n-au invatat sa se gandeasca si la binele celuilalt...
          • +2 (10 voturi)    
            Există sute de vaccinuri pe lumea asta (Miercuri, 22 septembrie 2021, 18:18)

            Harald [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

            Câte dintre ele vrei să fie obligatorii? Dacă tu ești vaccinat și totuși îi contaminezi pe ceilalți, pentru ei zici tu că te-ai vaccinat?

            Mai departe: dorești să susții că orice vaccin are contraindicații 0 (zero)? Poți să susții absolut orice măsură, dar ea trebuie să aibă sens dpdv logic. Lipsa de logică e tipică pentru spațiul ex-sovietic.
            • +1 (5 voturi)    
              toate (Miercuri, 22 septembrie 2021, 18:38)

              igorashu [utilizator] i-a raspuns lui Harald

              Ca sa nu existe discriminare. End sarcasm.

              Exista o lista a vaccinurilor obligatorii (variola, hepatita B, TBC, etc.), toate contra unor boli foarte pacatoase si contagioase. Aceeasi logica se aplica si pentru vaccinurile anti-Covid.

              Nimic pe lumea asta nu are contraindicatii 0.
      • +7 (11 voturi)    
        vasile (Miercuri, 22 septembrie 2021, 13:37)

        fghr [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        zice sa nu l obligi pe el sa se vaccineze. Tu esti liber sa te vaccinezi daca vrei , cum de altfel ai si facut.. Fiind vaccinat nu trebuie sa ti mai fie teama sa stai langa un nevaccinat

        la razboi vreau sa l vad pe generalul izmana in prima linie secondat de generalul Ilie nastase. In linia a 2 sa fie restul de cadre militare pensionate vremelnic la 40 de primaveri
      • +8 (12 voturi)    
        Wow (Miercuri, 22 septembrie 2021, 14:26)

        ABBV [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Pai daca aveti asa frici mari ....poate nu ar trebui sa circulati pe strada ...din timp in timp se intampla accidente, daca va surprinde unul ? Nu era discursul ca vaccinul e pentru protectia personala ?
        Va place societatea globala, preturi bune la marfuri din India, China, etc ? Plateste cineva pentru vaccinarea lor ? Aveti impresia ca daca va acoperiti ochii va disparea bau bau ? Dar Africa ....pentru ei plateste cineva ?
        Cam atata minte cat dumneavoastra au si politicieni. Facem 100 de doze nu conteaza ce fac saraci aia de la care cumparam ieftin ...parca nu am intra in contact cu ei.
        PS:Acela care renunţă la o libertate esenţială pentru a obţine puţină sguranţă nu merită nici libertate, nici siguranţă. - Benjamin Franklin
  • +27 (39 voturi)    
    luati libertate pe paine (Miercuri, 22 septembrie 2021, 8:21)

    fghr [utilizator]

    de la NY

    dulapul nu ar mai trebui sa vorbeasca de lucruri normale , ca nu e sprijinit de fapte.

    ia niste placuta suedeza domnule presedinte

    ati comandat 120 de milioane de doze de ser la o populatie de vreo 14mil, normal ca nimeni nu ar trebui sa vorbeasca impotriva serului
  • -24 (42 voturi)    
    kol (Miercuri, 22 septembrie 2021, 8:27)

    cartofiprajiti [utilizator]

    cand 80 % sunt prosti ca s/ula ,cei ramasi in tara, cred ca nici o masura de vaccinare nu v-a fi posibila ...pupatori de oase ,asta vor
  • +36 (54 voturi)    
    De ce, ma ? (Miercuri, 22 septembrie 2021, 8:37)

    gmb72 [utilizator]

    Că daca ne amintim bine, prin 24 iunie, pentru tine, refuzul populatiei de a se mai vaccina, era un săcses !
    Ia uite ce ziceai, poate ai uitat:
    "Campania de vaccinare a fost un succes, practic am oprit pandemia. Avem un succes care se vede într-o reducere a dorinței de vaccinare".
    Iar acum, anumite categorii trebuie sa se vaccineze obligatoriu ?
    Pai nu zisesi ca se oprise pandemia ?
    Si acum ce faci, iti distrugi singur semnul succesului, in loc sa lasi romanii SA NU SE VACCINEZE - in semn de succes, ii obligi sa se vaccineze ?....
    ...Lasand ironia (amara) la o parte, EXACT inconsecventa asta a mesajelor publice, a facut oamenii sa nu mai creada in autoritati, in pandemie, in vaccin, in tratamente si tot asa. Iar asta e generata de faptul ca, numirile in orice functii importante, fie ca sunt facute politic fie ca sunt negociate, NU AU NICIO OBLIGATIE LEGALA sa respecte si anumite criterii de competenta a celui numit. N-ar fi nicio problema daca va negociati scaunele intre partide, dar ce impediment ar fi sa existe pe undeva, un articol de lege, ca cel in final numit, sa respecte si anumite criterii profesionale ? Intrebare retorica, raspunsul e clar: nici nu ati mai avea de unde alege, iar un profesionist, nu va fi niciodata la cheremul unui sef (de partid) tampit, daca i se cer absurditati, isi da demisia si-si vede de meseria lui, nu e dependent de acea numire....
    • +22 (34 voturi)    
      ca s 120 de melioane de doze (Miercuri, 22 septembrie 2021, 9:03)

      fghr [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

      trebuie facute cumva
    • +23 (25 voturi)    
      Criteriile si raspunderile sunt distruse... (Miercuri, 22 septembrie 2021, 9:30)

      provest_1 [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

      ....sistematic!
      Tocmai pentru ca politrucii sa nu poate fi niciodata trasi la raspundere.
      Suntem deja ca in Rusia: esti in cercul care trebuie, ai acces la resurse si esti intangibil legal!
      Nu esti, asteapta putin, trage niste sfori, si vei fi :)
  • +24 (30 voturi)    
    De un vaccin anti-spaga, ce-ar fugi politicienii.. (Miercuri, 22 septembrie 2021, 8:48)

    CezarN [utilizator]

    Deci, când zice un zugrav ceva de vaccin, este clar, omul nu este informat, nu are studii, etc.
    Dar cand zice un medic ceva ce ar indemna la prudenta, nu este normal, nu mai e ca nu știe, nu-i informat, samd
    Si de ce nu ar fi normal? In mintea lor de mici mafioți, politicienii gandesc ca din moment ce si medicii primesc o bucățică din chifteaua vaccinării, din imensele sume care se învârt in aceasta afacere(nu pandemie), nu este normal ca ei sa mârâie in front, "ce naiba, doar v-am dat si vouă!"
    Doza 3: pai când ai comandat vaccinuri cat pentru China, si nu gratis, pe comisioane grase, trebuie sa le consumi cumva, sa vaccinezi cu ele, ca altfel vine sau va veni DNA-ul sa te întrebe: ce-ai cu noi, ba, de ne tragi la mașina de cusut?
  • +27 (31 voturi)    
    de acord (Miercuri, 22 septembrie 2021, 9:08)

    vodatepes [utilizator]

    De acord unele categorii : Palamentarii, guvernul, politiceni , presedintele cu familie lor. Vaccinarea sa se faca de catre medicii care refuza sa se vaccineze si pe care matale ii vrei vaccinati ca sa nu avem vorbe privind vaccinarea la chiuveta.
  • +3 (35 voturi)    
    Lol (Miercuri, 22 septembrie 2021, 9:35)

    HP [utilizator]

    Singura categorie care trebuia vaccinata obligatoriu erau batranii, ca 90% din decese sunt acolo.

    Faceati chestia asta si scapam de toata vrajeala asta.

    Dar asa nu se puteau sifona banii pe 120 de milioane de doze.

    Iar anul trecut, cand nu erau vaccine, tot astia, bosorogii, trebuiau aliniati si carantinati.

    Ne scuteau "autoritatile" de 2 ani de chin.
    • +18 (22 voturi)    
      nici macar (Miercuri, 22 septembrie 2021, 9:59)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Oamenii se pot auto-carantina daca se tem, sunt bolnavi etc. daca un batran (nu bosorog) nu are o problema sa se imbolnaveasca, atunci sa il lasam in pace.

      Fiecare e stapan pe sanatate alui..... Fumatorilor le scoatem tigarea din gura?!
      • -7 (11 voturi)    
        Lol (Miercuri, 22 septembrie 2021, 11:51)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        Nu e vorba despre faptul ca se pot proteja si singuri, daca se tem.

        Cel putin nu doar despre asta e vorba.

        Problema de la bun inceput a fost suprasolicitarea sistemelor de asistenta medicala, si asta e problema si azi.

        Daca lasi optionala carantinarea sau vaccinarea, atunci se vor conforma doar o mica parte - asa s-a intamplat in Romania.

        Daca se vor conforma doar putini, se ajunge la ce avem azi.

        Pe de alta parte, sunt de acord cu tine ca nu ii poti obliga, nu pe toti.

        Ideea e sa ii vaccinam obligatoriu pe cei susceptibili de infectare cu urmari grave, care sunt doar o parte din populatia generala.

        S-a vazut clar ca "specialii", vaccinati obligatoriu, nu au dus la eliberarea sectiilor ATI.

        Insist, vaccinarea obligatorie a batranilor peste 60 de ani ar rezolva problema.
        • +4 (4 voturi)    
          Da. De asta a apărut internarea forțată :) (Miercuri, 22 septembrie 2021, 18:23)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Fiindcă era suprasolicitat sistemul de sănătate publică, corect?
    • +6 (10 voturi)    
      @lol (Miercuri, 22 septembrie 2021, 12:58)

      larkinsen [utilizator] i-a raspuns lui HP

      @Lol :sa inteleg ca tu ai fost facut in eprubeta si n-ai parinti de iti permiti sa numesti bosorogi pe restul parintilor.Gandire primitiva.
      • -4 (10 voturi)    
        Lol (Miercuri, 22 septembrie 2021, 14:54)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui larkinsen

        Pot sa ii numesc cum am chef, e o tara libera.

        Ia-ti smiorcul si du-te, esti pe langa subiect.
  • +31 (41 voturi)    
    Dar (Miercuri, 22 septembrie 2021, 9:45)

    CoralMS [utilizator]

    De când domnul profesor de fizică, președinte, are competența profesională să stabilească ce mesaje trebuie să dea medicii? Pe baza a ce?

    Poate medicii doresc să-și nuanțeze mesajul, poate că vor să sublineze că vaccinul ar fi necesar pentru cei care nu s-au întâlnit niciodată cu virusul. Poate vor să spună că imunitatea dobândită natural - de atâția și atâția oameni în țară, cei mai mulți neoficial pentru că statul a refuzat să-i testeze - este mult mai solidă și de durată decât imunitatea dobândită prin vaccinare. Și asta nu pentru că așa spun nici ei nici domnul profesor președinte, ci pentru că studii largi au obiectivat acest lucru.

    Din ce calitate și cu ce putere domnul profesor președinte se poate exprima și da mesaje fără să aibă nici un fel de dialog deschis cu profesioniștii în domeniu? Ei sunt buni doar să lucreze până crapă și atât? Părerea lor nu contează, nu i-a întrebat nimeni nimic. Nici măcar domnul profesor președinte, pentru că dânsul era la golf. Lucru pe care îl recomandă de altfel tuturor. La fel ca și vaccinarea.
    • +14 (20 voturi)    
      spre sfarsitul mandatului (Miercuri, 22 septembrie 2021, 10:07)

      fghr [utilizator] i-a raspuns lui CoralMS

      o sa fie scuipat ca Dragnea

      multa placuta suedeza pentru Dvs , domnule Presedinte
      • +3 (7 voturi)    
        Cu ce utilitate?! (Miercuri, 22 septembrie 2021, 11:56)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui fghr

        La noi numai placute se dau, in rest nimic.... Se impun hotarari neconstitutionale si nimeni nu ridica un deget
  • +16 (24 voturi)    
    Nu ma intereseaza ce spune (Miercuri, 22 septembrie 2021, 10:19)

    ac [utilizator]

    Nu o sa execut porunci sau ceva cu forta, period. Singurele lucruri pe care le astept sint urmatoarele alegeri in care sper sa vi se dea un sut in fund, si punerea sub acuzare a acestui individ si a altor citorva care reprezinta pe altii, desi au fost alesi de poporul roman.
    Cele doua calitati ale individului prezidente, cum bine spunea Papahagi, ca 1. nu e Victor Ponta si 2. nu e Viorica Dancila nu mai sint suficiente. Trebuia sa stai si sa faci nimic, asa cum ai facut toata viata, si macar sa lasi tara sa functioneze natural. Nu se poate nici asta, ca trebuie sa fim cu totii teren de caft intre ramura Merkel pe care cu onor o slugariti, si ramura Macron cu celalalt agent, Ciolos (si el europarlamentar roman - e euro, si parlamentar, cica - doar partea cu roman nu).
  • +11 (17 voturi)    
    Se baga în seama (Miercuri, 22 septembrie 2021, 10:40)

    Koczka [utilizator]

    De fapt ne-am lămurit cu toții ca e un mare zero.
    Ar fi bine sa se limiteze strict la fisa postului.
  • +16 (20 voturi)    
    :))) (Miercuri, 22 septembrie 2021, 10:44)

    balex [utilizator]

    nu cumva domnul presedinte ne mintea că în rândul personalului medical vaccinarea e de peste 90%? și că este doar o discuție de principiu? iar realtatea era alta!!

    Îi spune și lui cineva de ce s-a închis o secție din colentina?

    sau urmează și golful să fie obligatoriu?
  • +17 (25 voturi)    
    Care e raspunderea statului in caz de reactii (Miercuri, 22 septembrie 2021, 11:02)

    D-or [utilizator]

    Odata cu obligativitatea - sau constringerea- vaccinarii, trebuie stabilite clar si raspunderile institutionale si personale in cazul reactiilor la vaccinare.
    Respectiv, despagubiri in bani si condamnari penale
  • +15 (19 voturi)    
    Chiparosul s-a trezit la ONU? (Miercuri, 22 septembrie 2021, 11:07)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    Pana acum a fost la golf?

    Să nu caute vinovaţi în altă parte, când principalii vinovaţi sunt Iohanis&Catu.

    Oamenii ar avea mai mare încredere dacă, Primul-ministru, sau Presedintele, de exemplu, ar ieşi în faţa tuturor şi ar spune: da, am greşit, nu am făcut nimic, dar acum trebuie să găsim o soluţie împreună la situaţia de criză în care ne aflăm.

    Fuga de răspundere, de asumare E intolerabilă la acest nivel.

    Când vezi că autorităţile nu numai că nu au făcut nimic trei-patru luni de zile, dar au şi încurajat diverse manifestări cu număr extrem de mare de persoane, care au accelerat transmiterea infecţiei şi acum să vii după zece zile de la... că până în data de 10 septembrie n-am avut nici o problemă de sănătate publică, în opinia autorităţilor, problemele au început din 11 septembrie şi atunci discutăm de obligativitate, de măsuri dure şi aşa mai departe.

    Nu prea oferă prea multă credibilitate genul ăsta de comportament.

    Klaus Iohannis e total paralel cu nevoile ţării al cărui preşedinte este.

    Acest portdrapel al dezastrului bine făcut nu vrea decât să ne ajute să ne umplem timpul până în 2024, când i se încheie mandatul.
    • +7 (9 voturi)    
      S-a trezit, dar nu total (Miercuri, 22 septembrie 2021, 12:21)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui DomnuTrandafir

      De exemplu: capitala a trecut de incidenta 3 la mie astazi, am intrat in zona rosie. Congresul PNL de sambata, cu 5000 de participanti, e interzis, conform chiar hotararilor date de guvernul Citu.

      Ce credeti, se va tine sau nu?

      P.S. Iohannis si-a anuntat, evident, participare. Trebuie sa intre de manutza cu Citu, sa stie liberalii pe cine sa voteze.
  • +29 (43 voturi)    
    M-am plictisit (Miercuri, 22 septembrie 2021, 11:14)

    idealogul [utilizator]

    Ca teoria conspiratie sa se adevereasca din nou si din nou si din nou.
    - 15 zile de carantina ca sa oprim epidemia?
    - au trecut aproape 2 ani
    - vaccinurile au eficienta 98%, 95%
    - vaccinurile au 60% eficienta dar dupa doza a 4-a urca eficienta pana la cer
    - este suficienta o vaccinare ca la poliomielita
    - neaparat rapel
    - obligatoriu a treia doza
    - a patra e pe vine
    - nu exista efecte secundare
    - exista efecte secundare dar sunt minore
    - si ce daca lumea moare din cauza efectelor secundare, oricum mor mai putin decat de la covid
    - imunitatea naturala nu e buna
    - imunitatea naturala e buna dar totusi va vaccinam fortat
    - vaccinatii nu transmit covid
    - vaccinatii totusi transmit covid
    - vaccinatii nu se imbolnavesc de covid
    - vaccinatii se imbolnavesc de covid dar fac cazuri usoare
    - vaccinatii mor de covid dar totusi mai putini
    - nu vaccinam cu forta
    - totusi vaccinam cu forta
    A facut un calcul cineva daca vaccinatii care mor de covid+vaccinatii care mor de la efectele secundare sunt mai putini decat cei nevaccinati care mor de covid? Si daca exista o diferenta nesemnificativa intre cele 2 grupe este necesara distrugerea democratiei si instaurarea dicaturii pentru a salva 0,01% morti in exces?
    • -2 (8 voturi)    
      romania (Miercuri, 22 septembrie 2021, 11:30)

      balex [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

      romania cu 0 cazuri de deces din cauza vacinării, romania cu 90% cadre medicale vaccinate în iunie-iulie și la o săptămână procentul era de 50-60% imuntiate (vaccin plus tecut prin boală).

      romania cu mesaje hilare din partea asociațiilor de pacienți. oare ne mai trezim?
    • -8 (14 voturi)    
      Doar ca va bazati pe date false. (Miercuri, 22 septembrie 2021, 12:33)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

      "este necesara distrugerea democratiei si instaurarea dicaturii pentru a salva 0,01% morti in exces?"

      Romania a avut 60.000 de decese in exces din aprilie 2020 pana in aprilie 2021, adica aproape 25% in plus la mortalitatea anuala. Iar toamna asta vom depasi cu siguranta mortalitatea in exces din toamna trecuta.

      Poate unora mai cinici li se pare putin. Probabil situatia s-ar schimba daca ar fost vorba de cineva apropiat,

      "A facut un calcul cineva daca vaccinatii care mor de covid+vaccinatii care mor de la efectele secundare sunt mai putini decat cei nevaccinati care mor de covid?"

      Da, toate statisticile medicale arata ca daca esti nevaccinat ai sanse de 6 ori mai mari sa faci forme grave si sa ajungi la deces.

      O simpla comparatie intre numarul de decese raportat la cazuri in Israel (tara vaccinata) vs. Romania (tara nevaccinata) va arata asta. Ei au ajuns la un varf de 35 de decese la 10.000 de cazuri (prima saptamana din septembrie), noi suntem la 130 de decese la 7000 de cazuri. Oamenii mor cu zile, pentru ca refuza sa se vaccineze.
      • +8 (12 voturi)    
        Oare? (Miercuri, 22 septembrie 2021, 13:40)

        idealogul [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        Nu ai citit cu atentie ce am spus eu.
        In Israel sunt 35 decese de covid la 10.000 de cazuri. Dar nu ai spus nicaieri cati au murit din cauza vaccinului. Deoarece aici este o mare problema. Nimeni nu vrea sa raporteze acest lucru.
        Am cunostinte care dupa vaccinare au s-au imbolnavit de inima si merg la Targu Mures sa se trateze. Medicii l-au spus in privat ca e de la vaccin dar in rapoartele oficiale nu apare vaccinul nicaieri. In privat medicii iti spun una iar in rapoartele oficiale iese cum trebuie. Poate ca iti amintesti ca in romania oficiala nu avem nici un spital cu infectii nozocomiale.
        In alte tari sunt raportate cazuri de morti datorate vaccinului. La noi nu exista. Asa cum nu exista nozocomiale si nici spaga data medicilor.
        In plus exista tot felul de metode de a deforma statisticile. Una clasica aecea ce prin care timp de 15 dupa vaccin (perioada critica) daca mori esti considerat NEVACCINAT.
        Fii oleaca mai sceptic si cauta si alte surse de informatii decat cele oficiale. Ciudat e ca toti spun ca Arafat si Catu sunt niste ticalosi corupti dar rapoartele oficiale girate de ei si intocmite de oamenii lor sunt curate ca lacrima.
      • -5 (7 voturi)    
        in sfarsit (Miercuri, 22 septembrie 2021, 13:52)

        LL [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        si cineva cu o gandire rationala, pe aici!
        Din ce vad, numarul de imbecili in tara noastra este in crestere ...exponentiala!!!
        Ne apropiem rapid (cu capul) de ...."pragul de sus".
        Trist dar adevarat ....vorbim dupa ....in speranta ca vom mai fii pe aici ..!
  • +17 (23 voturi)    
    Este normal ca medicii sa dea mesaj antivaccin? (Miercuri, 22 septembrie 2021, 11:19)

    jackalphonse [utilizator]

    Intr-un anumit context nu este normal,a sta zicem si noi (daca mai conteaza ce zicem noi). Dar mai zicem ca, daca au motive, nu este normal sa taca.
    Este normal ca Cutu sa cumpere 120 de milioane de doze? Este o intrebare care a ramas fara raspuns.
    • +3 (5 voturi)    
      tot timpul (Miercuri, 22 septembrie 2021, 11:28)

      balex [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      tot timpul ne uităm la jumătatea care ne convine. dacă avem 100 de doctori din care 50vaccinați cu argumentele lor și 50% nevaccinați cu argumentele lor...mereu vom alege jumătatea care ne convine.

      Dar dacă tot a început pandemia și am văzut că e o problemă mai ales la obezi și fumători, de ce nu a interzis fumatul?
  • +20 (34 voturi)    
    Ba nu trebuie! E un abuz intolerabil! (Miercuri, 22 septembrie 2021, 11:21)

    tahomir [utilizator]

    Unii au trecut prin boala, altii sunt tineri si fara risc, altii pur si simplu nu vor din alte motive.
    Si mai ales vaccinarea nu garanteaza deloc faptul ca nu se pot reinfecta sau transmite boala, e fix la fel ca la cei nevaccinati. Boala in sine nu e ceva dramatic la nivel de societate, afectaeza doar pe cei in varsta si bolnavi, cu nefericitele exceptii de rigoare, bineinteles.
    Asa ca nu are absolut nici un sens din punct de vedere medical, nu mai vorbesc de etica si respectarea drepturilor elementare ale fiecarei persoane.
    Romanii se iau dupa ce vad prin alte tari si ce vedem prin Australia, Canada, Franta, Italia, China, USA nu arata deloc, deloc bine. Gata, se renunta si la aparenta democratiei?
    • -9 (13 voturi)    
      1000 de bolnavi in ATI azi (Miercuri, 22 septembrie 2021, 12:35)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      In maxim 10 zile nu va mai exista loc la ATI sa arunci nici macar un ac.

      Sa nu dea al de sus sa aveti nevoie de o operatie urgenta zilele astea ca o sa vedeti cat de lipsita de dramatism o sa fie situatia dumneavoastra.

      Ma refer la "Boala in sine nu e ceva dramatic la nivel de societate"
      • +9 (13 voturi)    
        Prietene, trezeste-te!!! (Miercuri, 22 septembrie 2021, 13:12)

        Bitzer [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        Au avut 1 an si jumatate sa creasca locurile la ATI? Unde sunt spitalele modulare??? Ei au tinut festivalul Untold cu 300000 de persoane...
        Pe ce lume traiesti??? Inca mai halesti vrajelile astea???!!!
      • +5 (11 voturi)    
        au mai fost 1000 la ATI (Miercuri, 22 septembrie 2021, 13:24)

        tahomir [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        si ce, s-a desfiintat tara? Au fost cateva zile mai naspa si apoi s-a reglat, asa o sa fie si acum.
        Solutia e, evident,sa intaresti capacitatea de raspuns a sistemului medical. Cine sa o faca, idolii tai gen Vlad Vaicarescu?
        Dar sa vorbesc cu useristoplusisti ca tine e la fel de absurd cu a incerca sa convingi pe pesedistii care se uita la Antena 3. Sunteti la fel.
  • +3 (9 voturi)    
    Formidabil ! (Miercuri, 22 septembrie 2021, 11:50)

    Ibit [utilizator]

    A trebuit sa se duca pana la New York cu o cohorta de jurnalisti " agreati " ca sa faca o declaratie pe care trebuia sa o fi facut in tara !
    Cat drum , cata oboseala , ca sa nu mai vorbim de cheltuieli .
    Asta este Romania NOORMAALAA ?
  • +5 (9 voturi)    
    Obligatoriu trebuie sa devina jocul de golf (Miercuri, 22 septembrie 2021, 12:45)

    palatin [utilizator]

    :)
  • +4 (6 voturi)    
    a vorbit mutulica... din putul gandirii (Miercuri, 22 septembrie 2021, 13:38)

    qwerasdf [utilizator]

    vaccinarea contra prostiei si incompetentei ar trebui sa fie obligatorie!
  • -3 (9 voturi)    
    Cum sa aplici masuri diferentiate? (Miercuri, 22 septembrie 2021, 13:55)

    Gigel cu elefantii [utilizator]

    La modul practic zic. Am inteles, certificat de vaccinare. Dar cine sta sa-i verifice pe toti oamenii? Cine verifica certificatele, sa nu fie false? Cine poate verifica 1 milion de oameni iesiti la cumparaturi in 1 zi sa zicem? Eu zic ca suntem in situatia in care trebuie luate masuri pentru toti. In primul rand masca peste tot. Apoi teste in scoli, facultati si pe unde o mai fi cazul.
  • +6 (8 voturi)    
    Nu esti rege, nici faraon (Miercuri, 22 septembrie 2021, 15:00)

    Mihail. [utilizator]

    Ci doar o marioneta, pusa acolo unde esti in scopuri care nu au legatura cu interesele romanilor de rand, adica cei care conteaza.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by