Creștere alarmantă a cazurilor de COVID-19: peste 2.500 în ultimele 24 de ore / Topul județelor după ultima raportare

de Redactia     HotNews.ro
Vineri, 10 septembrie 2021, 13:15 Actualitate | Coronavirus


Coronavirus in Romania
Foto: Grosescu Alberto Mihai / Shutterstock Editorial / Profimedia
​2.520 de cazuri de COVID-19 au fost raportate în ultimele 24 de ore în România, bilanțul epidemic ajungând la 1.115.901, din care pacienți vindecați 1.063.360. Potrivit datelor oficiale de vineri, în ultima zi au fost efectuate 16.061 de teste RT-PCR și 27.905 teste rapide antigenice. Numărul deceselor înregistrate în ultimele 24 de ore a fost de 43, din care 2 anterioare.

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 4.298. Dintre acestea, 543 sunt internate la ATI.

Din totalul pacienților internați, 107 sunt minori, 102 fiind internați în secții și 5 la ATI.

Pe teritoriul României, 14.595 de persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 3.838 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 54.229 de persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 97 de persoane.

Topul județelor în funcție de numărul de noi cazuri:

Mun. București 345
Timiș 138
Cluj 124
Constanța 118
Iași 105
Suceava 103
Ilfov 99
Satu Mare 94
Maramureș 87
Bacău 76
Botoșani 64
Dolj 63
Galați 61
Prahova 51
Bistrița-Năsăud 50
Olt 49
Brașov 45
Neamț 42
Vaslui 41
Bihor 40
Caraș-Severin 40
Arad 39
Călărași 32
Mureș 32
Sibiu 32
Alba 31
Teleorman 31
Vâlcea 31
Sălaj 30
Argeș 28
Mehedinți 28
Dâmbovița 26
Giurgiu 25
Hunedoara 25
Vrancea 20
Buzău 16
Gorj 15
Brăila 14
Ialomița 14
Harghita 11
Tulcea 4
Covasna 2
Din străinătate** 28
Cazuri noi nealocate pe județe 171







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















22082 vizualizari

  • -2 (38 voturi)    
    INCHIDETI TOOTTT (Vineri, 10 septembrie 2021, 13:20)

    Zummm [utilizator]

    Lasati bolnavii cronici sa, se descurce cum or putea CRIMINALILORRR.
    • +10 (22 voturi)    
      :) (Vineri, 10 septembrie 2021, 15:12)

      Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui Zummm

      Sunt de acord cu tine. Mai sunt si alte tipuri de afectiuni care trebuie tratate.

      Dar cred ca nu vor inchide nimic!

      Cine nu a vrut sa se vaccineze problema lui.
  • +8 (20 voturi)    
    titlu mai exact (Vineri, 10 septembrie 2021, 13:22)

    Pacala se intoarce [utilizator]

    titlul artocolului e cumva imprecis. Nu e vorba de numarul de cazuri, asta nu stie nimeni nici cate sunt, nici cu cate au crescut.
    Singurele date pe care le avem sunt de la testele efectuate, si aici nu avem testare in masa ci doar situatii izolate care cer testare.

    Se poate extrapola intr-o oarecare masura cu gazurile generale, dar factorul cel mai important enumarul mai mare de teste care se face. Asta ar fi o informatie care ar trebuii sa insoteasca raportarea asta tot timpul (daca au crescut si numarul de teste efectuate adica).
  • +14 (52 voturi)    
    Cine se pricepe la matematica, era de asteptat. (Vineri, 10 septembrie 2021, 13:37)

    gmb72 [utilizator]

    O fi brusca pentru cei care nu cred in boala, pentru cei care o considera o manipulare, sau pentru cei care asteapta "sa ne scape Dumnezeu", etc.
    Pentru cine se pricepe la matematica, nu e nicio mirare.
    Din pacate, propagarea unei epidemii e stiinta exacta, e matematica pura, atunci cand stii rata de infectare, perioada de incubatie si fazele bolii.
    Varianta initiala, avea rata de 1 la 2. La tulpina delta e 1 la 6. Avand in vedere perioada de incubatie, durata de manifestare a simptomelor si mai ales perioada de infectiozitate a unei persoane, se poate calcula foarte exact cand vor fi 10 000 de cazuri noi pe zi, cand vor fi spitalele pline la refuz, etc. Asta, pentru șoșocii care exact aceasta stiinta o folosesc pentru teoriile lor prostesti: "de unde stiu ei cati vor fi ? nu vedeti ca-i facatura ?"
    Ce-i mai ingrijorator e ca, in prag de inceperea scolilor, rata de 1 copil internat la fiecare alti 4 adulti internati, se mentine constanta, in timp ce la varianta precedenta, era de vreo 10 ori mai mica....
    Asadar, copii nu mai sunt asa de feriti. Avand in vedere masurile NEluate in scoli, pana se ajunge la rata de infectare de 6 la mie intr-o localitate ca sa stea copii in online, in conditiile in care cei care sunt asimtpomatici sau duc boala pe picioare ASCUND ca-s infectati sa nu fie luati in evidenta si carantinati, vor ajunge ca multi copii din fiecare scoala, in loc sa stea in scoala sau acasa, cu scoala online, sa stea in spital....
    Mi-as dori sa ma insel, dar cum spuneam, e stiinta exacta, e matematica pura. Din pacate, total necunoscuta si de neinteles pentru cca 45% din absolventii invatamantului romanesc, recunoscuti OFICIAL ca fiind analfabeti functional.... Exact cat toti șoșocii și cei care cred in teoriile lor....
    • -6 (34 voturi)    
      Curat stiinta (Vineri, 10 septembrie 2021, 15:03)

      winston_smith [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

      Cum iti explici ca valul patru a inceput in Bulgaria in acelasi timp ca in Romania, iar la ei s’a atins varful de mai bine de 2 saptamani, nr de cazuri deja a inceput sa scada? Asta desi au vaccinat doar 16 % din populatie? Hai cu aritmetica!
      • -4 (8 voturi)    
        valul 4 (Vineri, 10 septembrie 2021, 15:34)

        Pacala se intoarce [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

        intrebarea pe care trebuie sa ti-o pui e "de unde stii precis cand a venit valul 4?" Cand toata tarile, inclusiv Romania si Bulgari vor face in mod frecvent testare in masa, in mod sigur ai sa vezi ca alfel se coreleaza graficele.
      • +1 (11 voturi)    
        simplu (Vineri, 10 septembrie 2021, 16:30)

        TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

        Explicatia este: creste numarul de cazuri, cand se atinge un anumit nivel, se impun restrictii, ca urmare rata efectiva de reproducere a virusului se schimba. Ei au inceput sa introduca restrictii mai devreme decat noi. Asta demonstreaza, inca o data, ca restrictiile functioneaza.

        Dar cand datele problemei nu se schimba, adica daca ignori virusul, de obicei epidemiile evolueaza pur matematic, pe baza ratei de reproducere si a procentului de persoane susceptibile, cel putin cand nu sunt si alti factori care sa afecteze rata de reproducere.

        Factori care pot produce schimbari sunt vremea, restrictiile, inceperea / terminarea unui sezon turistic, deschiderea / inchiderea scolilor, schimbarea comportamentului populatiei, reducerea numarului celor susceptibili, de exemplu prin vaccinare sau dupa trecerea prin boala.

        Din pacate imunitatea nu e definitiva, si o persoana poate deveni din nou susceptibila in viitor, ceea ce complica lucrurile.

        Problema e ca Delta are o rata de producere initiala mult mai mare decat variantele anterioare, deci trebuie sa reactionam mai rapid la cresterea infectarilor pentru a nu depasi cifrele de anul trecut.

        Din pacate e putin probabil ca vom face asta, deci ne asteapta o toamna urata. Deja avem dublul numarului de cazuri de anul trecut la aceeasi data, si avem si la ATI mai multi internati decat anul trecut pe 10 septembrie. Urmeaza sa depasim si la decese cifrele de anul trecut.
        • -1 (13 voturi)    
          Pai nu era (Vineri, 10 septembrie 2021, 17:31)

          winston_smith [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

          Matematica pura? Acum e sofistica pura:)))
        • 0 (10 voturi)    
          :))). Restrictii in Bulgaria? (Vineri, 10 septembrie 2021, 19:01)

          winston_smith [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

          Am foat saptmana trecuta, masca nu mai exista la ei. Nu se poarta nici macar in hypermarket sau mall. Nu exista nici un fel de restrictii. Esti prost informat. E full normal bulgaria si valul 4 a trecut, nu a fost ctie ce.
        • -2 (4 voturi)    
          ce restrictii? (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 10:57)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

          nu mai circulam noaptea? inchidem magazinele la 18.00? astea sunt masuri eficiente, praleo?
    • -5 (19 voturi)    
      Ai dreptate cu analfabetismul (Vineri, 10 septembrie 2021, 15:28)

      Crop [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

      Cu matematica nu poti anticipa o pandemie. Doar oamenii cu mintea incuiata pot emite astfel de fraze stupide.

      Tocmai de aceea iti dau dreptate cu analfabetismul. In Ro se mai practica si justificare a orice cu matemstica. O practica a celor nesiguri si care de altfel, doar aia stiu.
      • +4 (12 voturi)    
        matematica si statistica ajuta (Vineri, 10 septembrie 2021, 15:46)

        meme_youyou [utilizator] i-a raspuns lui Crop

        Ajuta, pentru ca transmiterea virsului este exponentiala si este destul de predictibila cand iei in calcul variabilele importante. Cel putin pe termen mediu poate fi un instrument foarte bun si relativ precis care te ajuta sa te pregatesti (paturi de ATI, masuri de sanatate publica). Intr-adevar, matematica si statistica nu te vor scapa de pandemie, nu poti anticipa in totalitate lipsa de ratiune a oamenilor, sunt doar niste instrumente care te ajuta sa planifici, sa preintampini alte probleme.
        • -4 (8 voturi)    
          My point exactly. (Vineri, 10 septembrie 2021, 16:21)

          Crop [utilizator] i-a raspuns lui meme_youyou

          E nevoie de mai mult de matematica.
    • +4 (6 voturi)    
      45% analfabeti functionali? (Vineri, 10 septembrie 2021, 16:48)

      doz2018 [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

      iau legatura zilnic cu persoane din top management firme de tot felul.
      9 din 10 persoane sunt agramate indiferent de varsta, sex, pozitie, etc
    • +3 (7 voturi)    
      epidemiologia da, e statistica si matematica pura (Vineri, 10 septembrie 2021, 22:02)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

      Dar dincolo de ea e medicina si important nu e numarul de infectii raportate/descoperite ci numarul exact de bolnavi spitalizati sau decese!
      Nimeni pana acum nu a avut tupeul sa spuna clar, din 100 de infectati la grupa de varsta 50-60, xx% au avut simptome usoare, yy% au avut simptome medii, zz% au fost spitalizati si 0,nn% au murit!
      Dupa mine virusul evolueaza fix matematico-medical spre formele mai transmisibile dar mai putin letale!
  • -10 (24 voturi)    
    sincronizre (Vineri, 10 septembrie 2021, 13:44)

    TrickyWicky [utilizator]

    Scadere alrmanta a umiditatii si crestere uriasa a darelor mortii pe cer
  • +4 (50 voturi)    
    solutia e vaccinarea obligatorie (Vineri, 10 septembrie 2021, 13:58)

    krank [utilizator]

    dar Iohannis si restul guvernantilor dorm...pe ei ii preocupa cum sa-l tina in viata pe Catu....au abandonat combaterea pandemiei
    • -2 (12 voturi)    
      Corect (Vineri, 10 septembrie 2021, 17:06)

      VOX. [utilizator] i-a raspuns lui krank

      As adauga si fericirea obligatorie. Ca pe vremea lui Stalin.
  • +15 (49 voturi)    
    Din păcate de ce ne era frică n-am scăpat! (Vineri, 10 septembrie 2021, 14:12)

    ploiesteanu [utilizator]

    pandemia se întinde iar Șoșoaca face propagandă și inițiază demonstrații anti vaccin. Iar nimeni în țara asta nu ia o măsură împotriva acestei rătăcite pe care inconștienții au ales-o senator. Ea apără dreptul oamenilor de a se îmbolnăvi și a muri de boli asociate Covid 19.
  • +25 (33 voturi)    
    De unde atatea infectari? (Vineri, 10 septembrie 2021, 14:19)

    ember [utilizator]

    Marele economist de renume mondial ne spunea clar acum cateva luni ca "valul patru nu se justifica" pentru ca el a luat cele mai bune masuri. Cum se pot intampla lucruri nejustificate in tara asta cand Catu si Rares Bogdan vegheaza asupra bunastarii noastre?!
  • +9 (19 voturi)    
    Sa lasam grijile (Vineri, 10 septembrie 2021, 14:49)

    VOX. [utilizator]

    Incepe festivaul Untold!
  • +3 (17 voturi)    
    Cineva doarme cu somnifer puternic.E logic? (Vineri, 10 septembrie 2021, 14:53)

    DozaTreiaDevaccin [utilizator]

    Numarul cazurilor creste, este si logic la un procent de vaccinare de 30%.
    Ar trebui continuat vaccinarea, este la fel de logic, chiar daca nu le place la unii.
    Dar cine face vaccinarea? Parca personalul medical. La fel de logic.
    Numai ca a trecut mai mult de opt luni de la ultima doza, si numeni nu doreste sa se imbolnaveasca (poate inca odata), numai pentru ca unii dorm. Tot logic.
    Ce nu este logic?
    Ca aproape toate postarile legate de a treia doza nu sunt publicate.

    .
    • 0 (12 voturi)    
      Despre Israel... (Vineri, 10 septembrie 2021, 17:06)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui DozaTreiaDevaccin

      Un comentariu? Ceva? I-au vaccinat cu apa sfiintita?
  • +5 (21 voturi)    
    Delta (Vineri, 10 septembrie 2021, 15:01)

    Cluster [utilizator]

    Delta si iface de cap peste tot

    Israel
    607 decese in August 2021
    579 decese (95.4%) - varsta 60+
    Nevaccinati - 218 (35.9%)
    Vaccinati 1 doza - 14 (2.3%)
    Vaccinati 1+2 - 313 (51.6%)
    Vaccinati 1+2+3 - 62 (10.2%)


    UK
    Public Health England, Technical Briefing #22:
    Cazuri Delta, varsta > 50:
    Vaccinati: 58,319 (89,7%)
    Nevaccinati: 6,742 (10,3%)
    Decese, varsta > 50:
    Vaccinati: 1182 (73%)
    Nevaccinati 437 (27%)

    Nici pentru varianta Miu nu sunt vesti prea bune
    https://pbs.twimg.com/media/E-3g4V2XIAIFOvI?format=jpg
    • +1 (19 voturi)    
      Deci practic (Vineri, 10 septembrie 2021, 15:41)

      panda_rosu [utilizator] i-a raspuns lui Cluster

      Vaccinul este apa de ploaie pt varianta delta? Vad o proportie zdrobitoare de imbolnaviti si morti la vaccinati. Nu prea are eficienta de 95% cum se laudau la inceput.
      • -2 (12 voturi)    
        Depinde (Vineri, 10 septembrie 2021, 16:58)

        Cluster [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

        Depinde de varsta, tipul de vaccin, comorbiditati, timpul scurs de la ultima doza, varianta virusului, daca sunt si imunizati natural etc. Daca raspunsul imun nu este optim, problema.

        Un studiu din Qatar, unde circula in general Beta si Delta arata urmatoarele:
        https://pbs.twimg.com/media/E96JFjHXoAMvwek?format=jpg
        PDF cu studiul aici:
        https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.25.21262584v1.full.pdf

        Eficienta Pf1zer impotriva infectiei creste gradual si este atinsa dupa 5 saptamani de la doza a doua. Incepe sa scada, accelerat dupa 15 saptamani. Se pare ca protectia impotriva bolii severe sau a decesului dureaza cam 6 luni, pentru anumite persoane mai mult.
        • +1 (9 voturi)    
          depinde (Vineri, 10 septembrie 2021, 17:14)

          noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui Cluster

          Acesti "depinde" sunt si in cazul imbolnavirilor fara vaccin
      • +2 (12 voturi)    
        Stupida concluzie (Vineri, 10 septembrie 2021, 17:15)

        UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

        Unde vezi tu proportiile zdrobitoare? Nu e specificat nicaieri rata deceselor, doar numarul absolut de decese.

        Am verificat acum de curiozitate, din totalul populatiei >50 din UK, cei nevaccinati reprezinta cam 2-3%. Din totalul de decese >50, cei nevaccinati reprezinta un procent de 10 (zece) ori mai mare. E firesc sa ai majoritatea deceselor in randul celor vaccinati cand ai peste 97% rata de vaccinare, insa proportional mor mult mai multi nevaccinati.

        Ca idee, Cluster e generos si ii baga pe toti care au minim o doza la vaccinati, ceea ce nu e neaparat ok, dar sa nu ne cramponam in detalii.
  • +2 (20 voturi)    
    ca de obicei (Vineri, 10 septembrie 2021, 15:54)

    EXEs [utilizator]

    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/romania/
    Ia si plangeti autoritaristilor. Daca acum va panicati, la iarna o sa va apucati de sacrificii umane ca sa imblanziti noii vostrii zei comunisti.
    Matematica mai ass. Probalbil e matematica CRT cu 2+2=5. Ce matematica e bah aia in care tu nu stii mai nimic in privinta virusului si a functionarii lui, nu ai habar care sau macar cate variabile are propozitia pe care vrei sa o calculatorezi. Nici nu stii despre ce varianta se discuta delta, gama, lambda etc. ca sa nu mai spun ca mRNA-ul targheteaza un spectru mult mai redus de mutatii fata de vaccinurile traditionale.
    1 copil internat la 4 adulti. Oh no, think of the children.
    Variabilele necunoscute aici sunt o groaza, care sunt predispozitiile genetice, sociale, care este nivelul intelectual, care este nivelul educatiei in domeniul igienei si sanatatii, al parintilor, al copilului, ce mananca, cantitativ, calitativ, care este starea fizica, greutatea, care este starea anterioara de sanatate medicala, cat de aerisit este mediul in care traiesc, in ce oras locuiesc, in ce zona locuiesc, cu cate persoane au intrat in contact, care este probabilitatea ca unele din acele persoane sa fie infectate, la cat timp de la infectare s-au testat si au fost luati in grija unui medic, spital, care este starea de pregatire a medicilor, spitalului, etc si la fiecare infectat trebuie sa o iei de la capat.
    Easy. De asta sunt atat de multi habarnisti si atat de putini real experti.
    • -2 (10 voturi)    
      In sfarsit. Un comentariu la obiect (Vineri, 10 septembrie 2021, 16:22)

      Crop [utilizator] i-a raspuns lui EXEs

      Ai sibtetizat bine dar ei sunt preocupati de altceva
  • +7 (13 voturi)    
    Nu (Vineri, 10 septembrie 2021, 20:40)

    Luk [utilizator]

    Daca trebuie sa faci patru rapeluri intr-un an, ala nu-i vaccin, e un soi de tratament (cum era ala cu imunoglubulina). Vaccin e o denumire pompoasa pentru un tratament de preventie care tine intre 6 luni si un an, iar cei cu probleme trebuie sa-l faca trimestrial.
    Terminati cu prostiile.
    • -2 (12 voturi)    
      Preferi un vaccin definitiv cu fum de tamaie ? (Vineri, 10 septembrie 2021, 21:47)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Vaccinul antigripal, care are rapel anual, nu e vaccin ? Nu e pentru preventie ? E "tratament" ?

      Tratament e ceea ce iei dupa ce te imbolnavesti, nu ca sa previi imbolnavirea sau sa faci forme usoare...

      Asa ca, terminati cu prostiile !

      Mai vrei sa numaram ce mai e pe la ATI ?

      01.09 - 293
      02.09 - 322
      03.09 - 358
      04.09 - 372
      05.09 - 405
      06.09 - 426
      07.09 - 470
      08.09 - 523
      09.09 - 543

      Viitorul suna bine, nu ?
      • -1 (7 voturi)    
        Eh (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 2:55)

        winston_smith [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Nu as fi crezut ca stii sa numeri…
        • +1 (5 voturi)    
          Esti mai rau decat Mazeta... (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 8:12)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

          Mistocareala e ultima arma, atunci cand nu mai ai argumente.
  • +2 (4 voturi)    
    esential: 46 si judetele din nord-est (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 11:37)

    Antenistontel [utilizator]

    46 de decedati, care sunt rezultatul situatiei de acum o luna!
    iar printre fruntasi se regasesc judetele nevaccinate, care acum o luna se mandreau ca nu au cazuri.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by