Adrian Wiener: Situația pandemică din România este foarte îngrijorătoare, valul 4 va fi unul cu efecte dramatice

de S.J.     HotNews.ro
Marţi, 20 iulie 2021, 12:13 Actualitate | Coronavirus


Adrian Wiener
Foto: AGERPRES
​Vicepreşedintele Comisiei de Sănătate din Camera Deputaţilor Adrian Wiener afirmă că „orice măsură, chiar şi de recompensă, chiar şi de condiţionare a accesului la anumite obiective publice ar trebui să fie un mijloc prin care să creştem rata de vaccinare”, potrivit RFI.

Acesta a declarat la RFI că, în contextul ritmului scăzut de vaccinare din România, situaţia este „foarte îngrijorătoare, pentru că într-adevăr, contagiozitatea variantei Delta, tendinţa de a avea un număr mai mare de spitalizări decât varianta cu care ne-am obişnuit şi pe lângă aceste cifre mici globale de vaccinare, faptul că doar sub 30% din populaţia vulnerabilă peste 60 de ani este vaccinată, toate aceste lucruri ne fac să ne gândim la faptul că valul patru va fi unul cu efecte dramatice în România, cu un număr foarte mare de spitalizări şi decese".

„Orice mijloc prin care creştem rata de vaccinare este un mijloc bun. Cântărirea în termeni de etică acum nu mai are vreun sens, în măsura în care lucrurile stau cum stau. Orice măsură, chiar şi de recompensă, chiar şi de condiţionare într-un fel a accesului la anumite obiective publice ar trebui să fie într-un fel sau altul un mijloc prin care să creştem rata de vaccinare şi stimulentele pot fi unul dintre ele, categoric”, afirmă Adrian Wiener.

Potrivit raportării de luni seară, doar aproximativ 13.000 de persoane au fost vaccinate în România în cele 24 de ore de referinţă. Dintre ele, circa 8.600 au primit prima doză. Numărul total de persoane vaccinate se apropie de 4,9 milioane.

Citește și:






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11861 vizualizari

  • +3 (103 voturi)    
    De ce? (Marţi, 20 iulie 2021, 12:21)

    Popescu80 [utilizator]

    De ce ar avea efecte mai dramatice acest val, decat celelalte? Cgiar asa retardati ne cred useristii astia?
    Oricum de vreo 2 saptamani planul este sa dati stiri panicarde, in mai multe zile am vazut ca primele 2 stiri pe hotnews sunt despre covid si cat de rau o sa fie.
    • -10 (52 voturi)    
      Șoșocule (Marţi, 20 iulie 2021, 12:39)

      Dogul [utilizator] i-a raspuns lui Popescu80

      Șoșocele, pentru că de luni de zile ți se tot spune că mutațiile, mai ales Delta, sunt mult mai nasoale decât forma inițială a virusului. Mai citește și altceva, nu doar postarile Dianei:))))
      • +2 (24 voturi)    
        ooops (Marţi, 20 iulie 2021, 14:26)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

        dr. Adrian Marinescu a declarat ca varianta Delta e doar mai contagioasa, nu si mai periculoasa decat precedentele! ei, cine minte?
        • -3 (11 voturi)    
          rezultatul total conteaza (Marţi, 20 iulie 2021, 18:19)

          TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          Chiar daca o singura infectare in sine, la nivel de individ, nu ar fi mai periculoasa, daca varianta e mai contagioasa poate infecta mai multe persoane, si efectele la nivel de societate pot fi mult mai grave.

          Mai exact, daca e la fel de periculoasa, dar infecteaza un numar dublu de persoane pana se trezesc autoritatile sa bage restrictiile necesare, vei avea un numar dublu de decese, chiar daca nu e mai periculoasa varianta.

          Oricum, inca nu am vazut studii care sa spuna clar daca e mai periculoasa sau nu aceasta varianta.
        • 0 (4 voturi)    
          Nu sunt dovezi ca e mai periculoasa (Marţi, 20 iulie 2021, 21:33)

          andypandy [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          E doar mai contagioasa pana acum. Dar daca inainte se impolnaveau n oameni si din n mureau 10%, acum exista sansa sa se imbolnaveasca n x 4 oameni si sa decedeze (doamne fereste) 10% din (n x 4) = de 4 ori mai multi ... evident ca 4 e scos din sosete ... cine stie cat e rata de multiplicare, dar ideea e ca poate fi mai mare rezultand din "mai multi bolnavi"
        • +2 (2 voturi)    
          nu stiu cine minte (Miercuri, 21 iulie 2021, 12:04)

          gwolf [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          dar asociam acel 80 a lu' Popescu de mai sus cu IQ-ul. E cea mai plauzibila ipoteza citind comentariul lui.
          Si uite unde se situeaza individul:
          80–90 - Dullness, rarely classifiable as feeble-mindedness
          70–80 - Border-line deficiency, sometimes classifiable as dullness, often as feeble-mindedness

          deci nu inteleg avalansa comentariilor in baza unei replici de kkt a unui posibil redus mintal.
    • -7 (31 voturi)    
      Cel putin in legatura cu rata vaccinarii (Marţi, 20 iulie 2021, 12:44)

      siviufxx [utilizator] i-a raspuns lui Popescu80

      Este adevarat, daca oamenii nu vor de buna voie si nesiliti de nimeni sa se vaccineze pt evitarea presiunii pe sistemul medical si a introducerii altor restrictii(de care tot ei se plang) trebuie gasite solutii drastice. Imi permit sa fac o paralela cu toleranta 0 in fata consumului de alcool la volan, daca omul de rand intelege sa fie responsabil doar prin masuri "dictatoriale"....
      • 0 (26 voturi)    
        Lol (Marţi, 20 iulie 2021, 14:32)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui siviufxx

        Cum anume ajută vaccinarea la scăderea presiunii pe sistemul medical ?

        Comparativ cu trecerea prin boală în mod natural.

        Cu linkuri, mersi.
        • +1 (13 voturi)    
          virusul se propaga mai greu la cei vaccinati (Marţi, 20 iulie 2021, 18:12)

          ion.daniel [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Ajuta deoarece cei vaccinati nu ajung sa aiba faca o forma severa a bolii si de asemenea nici nu transmit virusul. In us si uk majoritatea vasta majoritate a celor care ajung in spital infectati cu varianta delta nu sunt vaccinati. Uite aici un articol cu link-uri catre diverse studii care dovedesc ce spun mai sus

          https://arstechnica.com/science/2021/07/pandemic-of-unvaccinated-rages-with-deltas-spread-cases-up-in-all-50-states/
          • -3 (9 voturi)    
            Lol (Marţi, 20 iulie 2021, 20:57)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui ion.daniel

            “Comparativ cu trecerea prin boala”

            Merci.
            • +1 (3 voturi)    
              Pai (Miercuri, 21 iulie 2021, 10:55)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui HP

              "Trecerea prin boala" e mult mai utila decat vaccinarea, cu conditia sa nu faci o forma aiurea si sa-ti petreci o vreme prin spitale. Daca esti tanar si clinic sanatos n-ai de ce sa-ti faci griji, oricum o sa faci Covid chiar si daca esti vaccinat.
          • +2 (2 voturi)    
            Articolul respectiv (Miercuri, 21 iulie 2021, 18:21)

            Un_cetatean_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui ion.daniel

            Este evident in favoarea vaccinarii. Nu am citit cu atentie decat linkul referitor la rezistenta mai buna a vaccinatilor la delta decat a recuperatilor.

            Autorii articolului au preluat doar o concluzie si au refrazat-o sa para ca daca ai trecut prin boala du-te totusi repede sa te vaccinezi.

            Au descoperit autorii francezi ai studiulul respectiv, dupa diverse interpolari si extrapolari ca titrul de anticorpi prezenti la cei trecuti prin boala in urma cu un an este sub titrul neutralizant pentru Delta. Fantastic, ce sa zic.

            Dar in acelasi Nature sunt publicate alte cateva studii care arata ca (1) sistemul imunitar trimite la nani in maduva celulele tip B responsabile de producerea anticorpilor - deci imunitate pe viata si ca (2) timp de cel putin 10 luni celulele tip T antrenate contra Covid sunt active.

            Dupa infectare titrul de anticorpi scade in mod firesc in timp. Valabil pentru orice antigen. Important ca celulule tip B antrenate sa produca anticorpii specifici respectivului antigen sunt puse la pastrare, urmand a fi activate imediat in cazul reaparitiei antigenului.

            Autorii respectivi au tras concluzia ca la 1 an de la infectare titrul este sub valoarea de necesara pentru neutralizarea variantei delta, dar nu sufla nici pas nici despre limfocitele T si nici despre celulele tip B ce se vor reactiva imediat ce va fi nevoie.

            Ca sa nu mai spun ca grupul de test este deosebit de relevant...56+47 persoane.

            Adevarul este ca pentru cei care cred ca sistemul imunitar inseamna doar niste anticorpi (= niste proteine) aparuti din senin, este "relevant" studiul francezilor.
        • +2 (16 voturi)    
          glumesti, nu? (Marţi, 20 iulie 2021, 18:27)

          TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Raspunsul este evident prin reducerea numarului de cazuri care necesita spitalizare, ATI, si eventual morga.


          Link-urile sunt la doi pasi pe google. Te duci frumos, bagi "how do vaccines reduce pressure on the healthcare system?" Primul rezultat, un studiu din 2015, care zice asa:

          "The use of vaccines to prevent diseases in children, adults, and the elderly results in fewer medical visits, diagnostic tests, treatments, and hospitalisations, which leads to substantial savings in healthcare costs each year in Europe and elsewhere."

          Scuze ca ti-am dat undita in loc de peste.
          • -6 (10 voturi)    
            Lol (Marţi, 20 iulie 2021, 20:58)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

            “Comparativ cu trecerea prin boala”

            Merci.
    • -3 (35 voturi)    
      de ce nu gandesti? (Marţi, 20 iulie 2021, 12:48)

      Andrei__ [utilizator] i-a raspuns lui Popescu80

      Acum avem posibilitatea sa ne protejam cu acest vaccin si tot nu o facem. Dar cand ne va lovi acest val, o sa stam cu totii la coada la spitale si o sa cerem statului sa ne trateze pentru ceva ce puteam preveni. Daca ar fi dupa mine, as interzice nevaccinatilor sa fie tratati impotriva covid. Daca vrei sa fii pe propria raspundere, fii pana la capat.
    • -7 (15 voturi)    
      cred ca omu' nici pe jumatate nu spune... (Marţi, 20 iulie 2021, 12:51)

      richter [utilizator] i-a raspuns lui Popescu80

      asta cred eu din ce am pus cap la cap pana acum; virusul asta pe cine nu omoara repede, al omoara lent, sau al face aproape jumatate incapabil !
      • -1 (13 voturi)    
        da, mai ales (Marţi, 20 iulie 2021, 14:27)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui richter

        il face agramat :)))
        • +2 (2 voturi)    
          daca ramane in viata, (Miercuri, 21 iulie 2021, 10:56)

          richter [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          dincolo "nul" mai ajuta gramatica, din pacate, doar din cainta///
    • 0 (32 voturi)    
      Ca sa intrebe ******* (Marţi, 20 iulie 2021, 12:55)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Popescu80

      In India toata lumeaa facut covid, UK e la 50k cazuri cu 67% din populatie vaccinata, in crestere constanta a cazurilor cu 40% pe saptamana, din urma vine tare Spania si Olanda, Portugalia e si ea pe punctul sa izbucneasca valul 4, semne ingrijoratoare sunt si in Grecia, unde petrec zeci/sute de mii de romani... Si tu te intrebi de ce va fi mai rau???

      Varianta Delta e cu 60% mai contagioasa dect Alpha, care a dus la un varf de 10.000 de cazuri, ceea ce inseamna minim 20.000 de cazuri in varf. Si daca la 10.000 spitalele au fost depasite, ne putem imagina ce va fi la 20.000. Da' na, romanul pana nu vede cu ochii lui nu crede in stiinta.
    • -6 (18 voturi)    
      Dramatic pozitive (Marţi, 20 iulie 2021, 12:55)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Popescu80

      Corect. Nu inteleg nici eu de ce se agita Adrian Wiener. Bazinul electoral al USR s-a vaccinat. Efectele dramatice vor fi la restul.

      Singura problema este ca la numar mare de cazuri apare si riscul mutatiilor.
      • -1 (9 voturi)    
        nu s-a vaccinat (Marţi, 20 iulie 2021, 23:08)

        Cata_ [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        nici "bazinul" lor. o gramada de "oameni tineri si frumosi" nici nu se gandesc sa se vaccineze
        • +1 (3 voturi)    
          Esti sigur? (Miercuri, 21 iulie 2021, 12:16)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Cata_

          Eu cunosc o gramada de "oameni tineri si frumosi" care au votat USRPLUS. Toti sunt vaccinati. Garantat. Pentru ca oamenii tineri si frumosi zboara cu avionul vara asta.. ;)
    • +5 (27 voturi)    
      Știri (Marţi, 20 iulie 2021, 13:00)

      Tomesteanul [utilizator] i-a raspuns lui Popescu80

      de genul ăsta prind la țațe.
      • -2 (12 voturi)    
        Tate destepte! (Marţi, 20 iulie 2021, 14:17)

        john-doe [utilizator] i-a raspuns lui Tomesteanul

        Daca tatele au atata minte sa inteleaga srirea asta sunt de 100 de ori mai intelepte ca tine!
      • 0 (2 voturi)    
        Si la.... (Marţi, 20 iulie 2021, 23:33)

        Zoca [utilizator] i-a raspuns lui Tomesteanul

        .... gaini .
    • 0 (32 voturi)    
      despre sanatate (Marţi, 20 iulie 2021, 13:03)

      Holodan [utilizator] i-a raspuns lui Popescu80

      de ce nu-i preocupa problemele reale de sanatate a populatiei?
      de ce vor sa ne vaccinez pe toti?
      de ce mimeaza ca le pasa?
      • 0 (18 voturi)    
        Pentru ca (Marţi, 20 iulie 2021, 14:55)

        dealucaragiale [utilizator] i-a raspuns lui Holodan

        spitalele, marea majoritate, nu se mai ocupa de altceva decat de covid. Ca nu mai are lumea loc din cauza imbecililor care nu inteleg ca vaccinul te fereste de spitalizare si ca, daca o tinem tot asa, cu usturoi si foi de varza, vor aparea mutatii peste mutatii si n-o sa scapam in vecii vecilor, Amin!
        De asta!
      • 0 (0 voturi)    
        Mai bine (Miercuri, 21 iulie 2021, 12:37)

        JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Holodan

        Mai bine să ne dee câte o găleată roșie, dacă vor să ne arate că le pasă!
    • -4 (14 voturi)    
      Nu e vorba ca " va cred"... (Marţi, 20 iulie 2021, 13:14)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Popescu80

      ....ci asa sunteti cum spui tu .
    • +5 (25 voturi)    
      corect (Marţi, 20 iulie 2021, 13:15)

      martel55 [utilizator] i-a raspuns lui Popescu80

      fata de valuriloe anterioare avem multe persoane imunizate fie prin boala, fie prin vaccinare, fie prin ambele metode....asa ca de ce ar fi mai rau? suna mai degraba a disperare ca s-au luat prea ulte doze de vaccin si nu stiu ce sa faca cu ele
      • -6 (8 voturi)    
        nu e adevarat (Marţi, 20 iulie 2021, 18:15)

        ion.daniel [utilizator] i-a raspuns lui martel55

        Sunt destule studii care arata ca cei imunizati prin boala nu capata imunitate la varianta delta si au anticorpi de 10 ori mai putin impotriva ei in comparatie cu cei care au facut ambele doze ale unui vaccin. Aceeasi problema e si la cei care nu au facut ambele doze . Nu au destui anticorpi sa ii protezeje de aceasta varianta
        • 0 (0 voturi)    
          Nu sunt studii (Miercuri, 21 iulie 2021, 18:42)

          Un_cetatean_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui ion.daniel

          E un singur studiu facut pe 111 persoane care spune de fapt altceva si trage o concluzie in sensul care il spui tu, ignorand insa peste 20 de alte studii publicate (si peer-reviewed toate) facute pe 700.000+ persoane care arata cu totul altceva.

          Ti-am povestit in detaliu mai sus. M-as hazarda sa spun ca e un un studiu facut pentru la ordin pentru a justifica deciziile guvernului francez.

          Altfel, toate cele peste 20 de studii de pana acum arata ca INDIFERENT de varianta rata de reinfectare este intre 0,01-2%, diferita de la studiu la studiu si ca cei reinfectati nu au inregistrat decat in putine cazuri simptome medii, niciun simptom grav si niciun deces.
          Se gasesc toate in baza de date OMS, ba chiar e si un studiul centralizator.

          Imi pare rau sa deziluzionez promotorii vaccinarii Covid aratand ca sunt sanse mici ca cei care am trecut prin boala sa mai patim ceva deosebit....

          Vezi tu, inca nu am ajuns chiar institutille mai serioase sa minta chiar cu nerusinare...daca ar fi fost adevarat ca cei care au trecut prin boala sunt mai neprotejati decat vaccinatii ar fi scris MARE DI TAT ...atatia nevaccinati infectati cu delta dintre care atatia ce s-au reinfectat. Nici americanii nici englezii nu indraznesc sa minta chiar asa...de la francezi m-as astepta.
    • -5 (17 voturi)    
      ... (Marţi, 20 iulie 2021, 13:18)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Popescu80

      Eu zic sa nu te vaccinezi si sa-i convingi si pe cei din familie sa nu se vaccineze. Sa lasam selectia naturala sa isi faca treaba.
    • +8 (24 voturi)    
      Cum adica? (Marţi, 20 iulie 2021, 13:19)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Popescu80

      Inundatii, viituri? Nu, Zapezi de 3 metri? Nu. O criza economica, un razboi? Nix, Atunci bagab planul de rezerva: Coro-coro.
    • +1 (21 voturi)    
      Minusuri (Marţi, 20 iulie 2021, 13:19)

      amicugri [utilizator] i-a raspuns lui Popescu80

      Neputindu-ti raspunde ti-au dat minusuri, stiinta si logica democratica.
    • -1 (17 voturi)    
      Ce ciudat (Marţi, 20 iulie 2021, 13:41)

      rusul.viclean [utilizator] i-a raspuns lui Popescu80

      Tu erai azi dimineață idealogul și acum vrei să mai încasezi o diurnă? N-o sa te platim dublu oricâte conturi logoreice folosești. Dacă nu mă crezi întreabă-l pe animatron.
      Vă rog pe toți insistent să vă restrângeți strict la prevederile contractuale!
    • -4 (16 voturi)    
      Pentru ca... (Marţi, 20 iulie 2021, 13:52)

      Thexy [utilizator] i-a raspuns lui Popescu80

      ...varianta Delta, care este asteptata sa fie majoritara in valul patru, este mult mai contagioasa.
    • -8 (22 voturi)    
      pentru ca ... (Marţi, 20 iulie 2021, 13:58)

      inmono [utilizator] i-a raspuns lui Popescu80

      Economia cu greu isi mai permite inca un lockdown si restrictii. Fara lockdown si restrictii numarul de inbolnaviri si spitalizari printre anti-vaccinisti in special o sa fie foarte mare.
      Da, chiar asa de retardati sunt unii.
      Medicii muncesc sa ofere o solutie si unii ii dau cu 5G, Bill Gates, martienii si oculta lui peste prajit.
      • -2 (10 voturi)    
        Lol (Marţi, 20 iulie 2021, 14:37)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui inmono

        Corect, ridicați restricțiile complet, iar dacă urmașa lui Veve nu face față, scoateți usereul de la guvernare.
    • +4 (12 voturi)    
      Vaccinarea protejează de boala severă (Marţi, 20 iulie 2021, 15:31)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Popescu80

      Priviţi acest grafic cu rata de vaccinare completă în Rusia şi alte 5 ţări vest-europene (UK, Olanda, Spania, Portugalia, Danemarca): https://bit.ly/3xOenfw
      Rusia a vaccinat numai 14% din populaţie, în timp ce celelalte ţări au >40% vaccinaţi.

      Apoi comparaţi incidenţa cazurilor covid (https://bit.ly/3rmAHdE) cu mortalitatea (https://bit.ly/3hRYXRX)
      Rusia are CEA MAI MICĂ incidenţă a cazurilor dintre aceste ţări.
      Cu toate astea, mortalitatea în Rusia este MULT MAI MARE decât în celelalte ţări (între 7 şi 70 de ori mai mare).
      • 0 (0 voturi)    
        Ce este asa supercalifragilistic??? (Miercuri, 21 iulie 2021, 19:15)

        Un_cetatean_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

        la comparatia cu Rusia????

        Tarile respective au vaccinat cu prioritate persoanele vulnerabile la Covid. Exact ce trebuia facut, pentru acestea raportul beneficiu - risc fiind in favoarea vaccinarii.

        Evident in momentul de fata decesele si cazurile grave sunt raportate in principal la persoanele mai putin vulnerabile in fata Covid. Hence, numarul mic de decese in aceste tari, raportat la total populatie. Daca te iei dupa cifrele englezilor rata deceselor persoanelor nevaccinate este mult mai mica decat acum un an, deoarece s-au diminuat decesele in randul celor vulnerabili. 700 de decese pana acum de delta la 111.000 infectati nevaccinati = 0,006% acum fata de valul 3 cand erau aproximativ 2,1 % decese din numarul de infectati.

        In Rusia probabil s-au vaccinat esentialii inainte. Persoanele vulnerabile ramase in marea lor majoritate nevaccinate reprezinta grosul deceselor.

        Chiar asa de greu este sa vezi o poza completa????
    • +2 (2 voturi)    
      Varianta Delta se transmite mult mai usor (Marţi, 20 iulie 2021, 21:29)

      andypandy [utilizator] i-a raspuns lui Popescu80

      Gradul de transmitere spun unele articole ca este crescut cu 40-60%. Am citit cum ca in Australia, transmiterea a fost verificata ca fiind posibila intre 5-10 secunde de contact trecator ... https://www.forbes.com/sites/williamhaseltine/2021/06/28/infection-through-fleeting-contact-with-the-delta-variant-leads-to-lockdowns-across-australia/?sh=3b3b0a705d4f. Nu stiu cat de consistente sunt aceste masuratori dar variantele anterioare se transmiteau in cam 15 minute de contact. O sa vedem probabil "in direct" daca e pe bune sau nu.
  • +8 (28 voturi)    
    Sanatatea romanilor (Marţi, 20 iulie 2021, 12:28)

    Holodan [utilizator]

    Statul este ingrijorat si preocupat de sanatatea populatiei!
    Este o gluma sinistra daca ne gandim la ceea ce NU face Statul Roman pentru bolnavii de cancer.
    Ma intreb de unde aceasta preocupare de a gasi modalitatea prin care sa ne vaccineze pe toti, pentru ca trebuie sa existe o explicatie iar aceasta nu este grija pentru sanatatea noastra, sa fie clar!
    • +2 (12 voturi)    
      Tratarea unui bolnav de cancer nu costă (Marţi, 20 iulie 2021, 15:36)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Holodan

      doar €50 , ca un vaccin.
      Şi nici tratarea unui bolnav de covid.
  • +10 (26 voturi)    
    in acelasi timp (Marţi, 20 iulie 2021, 12:31)

    andrei1245 [utilizator]

    e foarte probabill ca un asteroid de mari dimensiuni sa distruga viata pe planeta pentru mai multe milioane de ani. e si mai probabil ca aceasta rusine de formatiune politica sa dispara ,cu tot cu figurantii care o compun, din politica romaneasca. doamne ajuta!
  • +3 (19 voturi)    
    dati " premiu" de 50 de lei (Marţi, 20 iulie 2021, 12:39)

    Francisc 1 [utilizator]

    si intr-o luna vaccinati tot racanu!
  • +5 (31 voturi)    
    Tot urlati ca vine lupul (Marţi, 20 iulie 2021, 13:01)

    mmagic [utilizator]

    De nu va mai crede acum nimeni !
    Va place, nu va place, asta e.

    Din cate vad cu tristete e ca tarile cele mai bine vaccinate sunt cele care au in fapt cele mai multe probleme cu COVID-ul. Vezi UK, Franta, Spania si Italia. Deci vaccinurile astea nu prea vad sa isi atinga scopul de a proteja.

    Super sistemele lor medicale si vaccinurile par sa aiba efectul invers, fata de astia mai amaratii de la coada europei si mai nevaccinati.

    Cand va vedea lumea ca chiar e de rau atunci se va vaccina singura si fara sa mai mediatizati problema, pana atunci foate putini se vor vaccina.
    • -3 (17 voturi)    
      Cand o sa fie de rau zici! (Marţi, 20 iulie 2021, 14:23)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui mmagic

      Pai atunci o sa fii demult in burta lupului!
  • -6 (20 voturi)    
    de ce?! (Marţi, 20 iulie 2021, 13:04)

    adrhc [utilizator]

    pai ți-a răspuns deja: pt ca noua varianta este mult mai contagioasa!
  • -4 (14 voturi)    
    popcorn si bere la rece (Marţi, 20 iulie 2021, 13:12)

    beeeeeenar [utilizator]

    abia astept sa ma amuz la toamna pe seama țațelor care nu se vaccineaza.
    ce incruntat o sa fie arafatu :)))
  • +9 (29 voturi)    
    Valul 5 cum va fi? Astept expertii sa se exprime (Marţi, 20 iulie 2021, 13:46)

    Gryphus [utilizator]

    Valul 3 a fost asa si asa, valul 4 va fi 'dramatic' dar valul 5 cum o sa fie?
  • -13 (25 voturi)    
    ... (Marţi, 20 iulie 2021, 14:13)

    a.nonim [utilizator]

    E foarte simplu, esti vaccinat ai prioritate la asistenta medicala in cazul in care spitalele vor fi din nou supraaglomerate. Sa nu te vaccinezi e ca si cum te arunci constient in fata masinii si pe urma ai pretentia sa primesti ingrijiri medicale imediate si gratuite. Iti asumi raspunderea, asuma-ti pana la capat.
    • +2 (14 voturi)    
      destept (Marţi, 20 iulie 2021, 14:32)

      vodatepes [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

      Ala care spui tu ca este vaccinat sa aiba prioritate la tratament ala poate in viata lui nu a muncit si nici nu munceste si nu a platit taxe in viata lui la stat. Ala nevaccinat din motive poate de sanatate, munceste de vreo 40 de ani plateste taxe si impozite si sustine din bani lui sistemul de sanatate. E corect cum gandeste tovarase comunist? Cred ce nu prea.. S-ar putea sa sa ai mari suprize sa vezi ca multi care platesc taxe si impozite si sustin sistemul sanitar din bani lor nu au acces la servicii de sanatate. Vezi ca erai premiant prin ani 50 ai secolului trecut daca te asculta tatuca Stalin. In rest sa auzim de sanatate
      • -8 (16 voturi)    
        ... (Marţi, 20 iulie 2021, 16:03)

        a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

        In primul rand faci acuzatii nefondate. Ma vad obligat sa ma repet. In SUA nimeni nu intra in spital pana nu dovedeste ca are asigurarile platite. Iar daca ai incalcat recomandarile medicului nu vezi un ban de la firma de asigurari. Asta inseamna sistem de asigurari.
        In al doilea rand am mai vazut eu genul asta cu gura mare cand e vorba de taxe, dar care pe hartie au salariu minim, restul la negru sau PFA (ba mai fac si fraude cu TVA, pana si hartia igienica o cumpara pe firma), in schimb au pretentii la hotel de lux in spital.
        • +5 (5 voturi)    
          Habar nu ai (Marţi, 20 iulie 2021, 18:03)

          blablavertical [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

          ce e in SUA. In primul rand, daca nu ai asigurare, poti plati din buzunar, inclusiv in rate. In al doilea rand, nu exista ‘daca nu respecti recomandarile medicilor..’ bla bla. Daca ar fi asa, ar insemna ca toti obezii care fac infarct sunt lasati sa moara sau nu le e platita spitalizarea pt ca nu au respectat recomandarile medicilor. In al treilea rand, asigurarea o platesti. Din banii tai. Cu cat platesti mai mult, cu atat ai o asigurare mai buna si mai multe si servicii medicale garantate.
          • -5 (5 voturi)    
            ... (Marţi, 20 iulie 2021, 18:52)

            a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui blablavertical

            In primul rand ca asigurarea e foarte mare daca ai risc mare. Si asiguratorul poate sa refuze partial sau total returnarea sumei daca dovedeste ca e vina ta. Nu plateste nimeni pentru greselile tale. Exact ca la masina.
    • -1 (13 voturi)    
      Din fericire (Marţi, 20 iulie 2021, 15:06)

      palatin [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

      tu nu esti intr-o pozitie de decizie.
      • -8 (14 voturi)    
        ... (Marţi, 20 iulie 2021, 15:30)

        a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui palatin

        V-a invatat Ceausescu ca (sic) totul trebuie sa fie pe gratis. In SUA nimeni nu intra in spital pana nu dovedeste ca are asigurarile platite. Iar daca ai incalcat recomandarile medicului nu vezi un ban de la firma de asigurari. La noi faci orice, mananci shaorma, fumezi, bei cat poti, si pe urma vrei tratamente de mii de euro pe luna gratis, ba chiar sa fii trimis in strainatate (tot pe gratis).
        In cazul COVID recomandarea medicilor e clara, trebuie sa te vaccinezi atata timp cat nu ai vreo contraindicatie. Daca nu vrei e raspunderea ta, de ce sa sufere altii in locul tau? Pana cand trebuie sa plateasca toti pentru unii care se cred mai destepti?
        • -2 (2 voturi)    
          In SUA (Miercuri, 21 iulie 2021, 0:25)

          autan [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

          e si Fauci care curand va fi alergat la propriu. Stai in SUA linistit.
    • +3 (5 voturi)    
      comunist habarnist (Marţi, 20 iulie 2021, 23:15)

      Cata_ [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

      care-si ia datele de pe cnn. in State ORICINE poate intra in spital, idiotenii mai mari la tine rar am auzit
      • 0 (0 voturi)    
        LOL, Tanțo (Miercuri, 21 iulie 2021, 12:33)

        JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Cata_

        Comuniști sunt ăia care au pretenții ca serviciile sanitare să fie gratuite chiar și pentru cei care-și bagă picioarele în ele de măsuri sanitare.
      • 0 (0 voturi)    
        intri (Miercuri, 21 iulie 2021, 15:01)

        andrei1245 [utilizator] i-a raspuns lui Cata_

        si iesi cu biluri(bills) de mii sau chiar zeci de mii de dolari. escrocherie si nesimtire mai mare ca asa zisul sistem medical american nu exista in lumea civilizata, preturile la medicamente in aceasta tara cu escroci legali sunt de asemenea de zeci de ori mai mari ca in alte tari. cunosc pe cineva care iese mai ieftin daca plateste bilet de avion dus intors romania si vacanta de o luna sa iv ina sa isi procure insulina din tara.
    • 0 (0 voturi)    
      Oare (Miercuri, 21 iulie 2021, 18:52)

      Un_cetatean_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

      Cati dintre cei care s-au vaccinat sunt fumatori?

      Au gandit asa cand s-a propus ca sa isi plateasca singuri costurile spitalizarilor cauzate de fumat????

      Siguuuuur!

      Tu, cel care te-ai vaccinat de frica, oricare ai fi acela. Stai acolo linistit ca nici asteroidu' nu te mai loveste. Si cu atat mai putin eu nevaccinatul trecut prin boala. Tu te-ai bucura ca eu sa patesc ceva ca nu m-am vaccinat. Eu m-as bucura ca tu sa deschizi ochii si sa te vaccinezi numai atunci cand esti CORECT SI TOTAL informat. Si daca nu intelegi ce spun aici, m-as bucura aditional daca nu ai lasa vreun mostenitor pe lumea aceasta...sunteti deja prea multi.
  • +5 (17 voturi)    
    Ingrijorare? (Marţi, 20 iulie 2021, 14:48)

    n4c [utilizator]

    Avem 50 la ATI si situatia este "foarte ingrijoratoare"?

    Cind erau 1500, adica de 30 de ori mai multi, prin aprilie, cum era? Extrem de super mega foarte ingrijoratoare?
  • +6 (14 voturi)    
    aoleu (Marţi, 20 iulie 2021, 15:59)

    bancheru83 [utilizator]

    revine insoleta?
  • +11 (19 voturi)    
    Mai dati-ne filmuletele din Wuhan (Marţi, 20 iulie 2021, 16:28)

    Mihail. [utilizator]

    Cu oameni care se tavalesc pe jos, cu spume la gura.
    • -4 (10 voturi)    
      nu e nevoie (Marţi, 20 iulie 2021, 17:54)

      feedback [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      O să le poată filma fiecare curând în propria țară.
  • -1 (17 voturi)    
    minciuni peste minciuni (Marţi, 20 iulie 2021, 17:18)

    feedback [utilizator]

    Uitați-vă la UK și Israel și vedeți efectele inoculării. Deja trebuie să fii complet orb să nu îți dai seama ce se petrece.
  • 0 (0 voturi)    
    Aveți grija de (Miercuri, 21 iulie 2021, 3:24)

    Observatory [utilizator]

    Saracutzul care abia a fost eliberat, comoara noastră cea iubita !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by