O epidemie de coronavirus ar fi avut loc și acum 20.000 de ani / O mutație i-a ajutat pe oameni să supraviețuiască (studiu)

de N.O.     HotNews.ro
Duminică, 27 iunie 2021, 18:27 Actualitate | Coronavirus

Variante coronavirus
Foto: Freepik
În ultimii 20 de ani, oamenii s-au confruntat cu o serie de epidemii cauzate de coronavirusuri, inclusiv SARS, MERS și Covid-19. Dar e posibil ca oamenii să se fi confruntat cu o epidemie provocată de coronavirus în urmă cu 20.000 de ani, sugerează noi cercetări, relatează CNN.

O echipă de cercetători din Australia și Statele Unite a găsit dovezi ale unei epidemii de coronavirus care a izbucnit acum mai bine de 20.000 de ani în Asia de Este, potrivit unui studiu publicat joi în revista științifică Current Biology.

În cadrul studiului, cercetătorii au studiat genomul a peste 2.500 de persoane din 26 de populații diferite din întreaga lume. Ei au identificat cea mai timpurie interacțiune a genomului uman cu coronavirusurile, care a lăsat amprente genetice asupra ADN-ului oamenilor moderni din Asia de Est.

Genomurile pe care le-au studiat conțin informații evolutive despre oameni de acum sute de mii de ani, a spus autorul principal al studiului Yassine Souilmi, informații pe care oamenii de știință au învățat să le decodeze doar în ultimii ani.

Virușii funcționează făcând copii ale lor. Cu toate acestea, nu au propriile instrumente pentru a realiza acestă duplicare. "Deci, ei depind de fapt de o gazdă și de aceea invadează o gazdă și apoi îi deturnează instrumentele pentru a crea copii ale lor", a spus Souilmi.

Această deturnare a celulelor umane lasă o amprentă pe care o putem observa acum - oferind dovezi concrete că strămoșii noștri au fost cândva expuși și adaptați la coronavirusuri.

În genomi, cercetătorii au descoperit aceste semnale genetice legate de un coronavirus în cinci populații diferite din China, Japonia și Vietnam. E posibil ca epidemia să se fi răspândit dincolo de aceste țări, a adăugat Souilmi, dar datele nu sunt disponibile în alte părți ale regiunii, deci nu se poate ști.

La aceste populații, Souilmi a spus că cercetătorii au descoperit că un grup afectat de epidemie a dezvoltat o mutație benefică, care a ajutat la protejarea lor împotriva coronavirusului. Cei cu mutație au avut „un avantaj” pentru supraviețuire, a spus el - adică, în timp, populația a fost alcătuită din mai mulți oameni cu mutația respectivă decât fără.

"De-a lungul unei perioade lungi de timp și de-a lungul expunerii, acest lucru lasă un marcaj foarte, foarte clar în genomii descendenților lor", a spus Souilmi. "Și aceasta este amprenta pe care o folosim de fapt pentru a detecta această epidemie veche și, de asemenea, momentul acestei epidemii antice."

Studiul a spus că boala a apărut separat între diferite regiuni și s-a răspândit în Asia de Est ca o epidemie.

Cu toate acestea, oamenii de știință nu știu cum au trăit oamenii prin epidemie, parțial pentru că nu era clar dacă era ceva sezonier ca o gripă sau continuă - cum ar fi pandemia Covid-19 - care continuă să răspândească și să infecteze tot timpul.

Deci (Duminică, 27 iunie 2021, 18:38)

fdaniel [utilizator]

Deci umanitatea a ieșit întărită din această interacțiune …. pe cale naturală …
      "Umanitatea" (Duminică, 27 iunie 2021, 22:24)

imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

Da, la modul general, da... dar nu neaparat acelasi numar de persoane din clanuri sau comunitate. Fii sigur ca si acum la SARS2 am fi scapat. Intrebarea e "cati", nu "daca".

Au fost gasiti oameni imuni 100% la HIV. Deci nu m-ar surprinde ca in 8 miliarde de oameni sa fie cineva imun si la SARS2.

Dar ca sa nu supravietuim doar 5 milioane, s-au laut anumite masuri, atata tot. E la mintea cocosului.

Sau tu chiar crezi conspiratia aia imbecila ca statele au vrut sa isi distruga economia in mod intentionat?! Daca da, chiar nu am contra-argumente suficiente ca sa pot combate asa o teorie tampita. Voi zice doar "fiecare cat il duce capul, nu mintea".
        #showComment()
      Calea naturala - legea junglei (Luni, 28 iunie 2021, 11:02)

pehash [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

Practic, adaptarea pe cale naturala inseamna ca mor toti cei care nu au mostenit noua mutatie genetica.

Echivalentul in ziua de azi ar fi sa nu mai tratam nici o boala cu antibiotice sau antivirale. Cine supravietuieste, ajuta la evolutia naturala a speciei...
        #showComment()
      Aceiaşi oameni care susţin darwinismul social (Miercuri, 21 iulie 2021, 19:07)

Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

acum susţin şi aplicarea darwinismului biologic la societatea umană (numai cei mai puternici să supravieţuiască).
      Ei vor ca societatea să funcţioneze conform legilor biologiei / legea junglei.

Este ironic, fiindcă aceiaşi oameni RESPING o altă învățătură a darwinismului: evoluţia speciei umane din maimuţe.
    Si cum a disparut pandemia? (Duminică, 27 iunie 2021, 18:45)

galeo [utilizator]

Au fost si ei obligati sa poarte masca si in arest la domiciliu deccatre dictatorii lor ?
      ehh (Duminică, 27 iunie 2021, 19:14)

transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui galeo

A disparut pandemia pentru ca pe vremea aia postaci ca tine nu existau ca sa o intretina.
      Alta intrebare.
      Minte nu-ți mai trebuie. (Duminică, 27 iunie 2021, 19:36)

asavreau [utilizator] i-a raspuns lui galeo

Ce să faci cu ea? Închipuie-ți că acum 20.000 de ani era o distanțare socială apreciabilă iar întâlnirile dintre diferitele clanuri erau mortale. Nu ieșeai din casă pentru-că nu intrai în casă. Jinduiești după acele timpuri ?
      Solidaritate sociala si regulile comunitarilor (Duminică, 27 iunie 2021, 20:01)

VictorS [utilizator] i-a raspuns lui galeo

Sunt o multitudine de arrticole pe tema pandemiilor si cum se sting ele.

Dar pentru cineva care nu a inteles inca despre ce e vorba cu mastile si care crede ca in toate tarile sunt dictaturi - greu de crezut ca o sa ajute lectura.

Ce e cel mai trist e focusul pe purtatul mastilor. Personal purtam si inante de pandemie, din cauza poluarii - mai ales cand mergeam cu bicicleta in Bucuresti sau alte orase europene.

In marea de probleme si abuzuri, majoritatea se supara ca a trebui sa poarte masti de protectie in timpul unei pandemii. Trist.
        #showComment() #showComment() #showComment()
      Au murit multi,au scapat cei care au facut mutatii (Duminică, 27 iunie 2021, 20:27)

Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui galeo

Daca se petreceau si astazi lucrurile asa, mai ramaneam vreo 2 miliarde...
        #showComment() #showComment()
      Șoșocel,taci (Duminică, 27 iunie 2021, 22:13)

Dogul [utilizator] i-a raspuns lui galeo

Iar scrii tâmpenii cu dictatura din capul tău :))))
    Hahahahaha (Duminică, 27 iunie 2021, 18:59)

john70 [utilizator]

Vedeti, carcotasilor, nu e din cauza Partidului Comunist Chinez, se intampla si acum 20 de mii de ani.

Provenind de la CNN, e foarte probabil FAKE NEWS.
      Mere si pere (Duminică, 27 iunie 2021, 22:21)

imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui john70

Cam asta zboara prin mintea ta. Evident ca in mod normal coronavirusul, ca orice alt virus, apare pe cale naturala. Dar, asta nu inseamna ca un virus nu poate fi modificat genetic (a se vedea adenovirusii din vaccinuri) sau chiar inventa in laboratoare.

Evident ca nu sustin ca ar fi fost facut de PCC in laboratoare. Nu stiu, nu am dovezi, nu are sens sa imi dau cu parerea. Pur si simplu explicam ceva banal care se pare ca e greu de inteles cand toata activitatea cerebrala e ocupata cu repsiratul si clipitul si nu poate executa mai mult de 2 actiuni odata.
    Pe vremea aia (Duminică, 27 iunie 2021, 19:38)

POMPIERUL [utilizator]

Distantarea sociala functiona, nu trebuia impusa de ....
    'autoritati'
    Pandemie nepandemie.... (Duminică, 27 iunie 2021, 20:55)

FortApache [utilizator]

Ok, dar in Romania va prostesc astia pe fata....in USA o familie cu doi copii a primit pana azi cam 10 mii USD pomana dela guvern....

Mos Bideu mai da acum o tura de 3500 pentru fiecare copil ...:)))

Voua ce va "dau" guvernantii??? Sau nu va trebuiesc banii...:)))
    Am stiut eu ca... (Duminică, 27 iunie 2021, 21:51)

Robin_W [utilizator]

...Fauci e un nemuritor care are o varsta de minimum 20 mii de ani.
    Eu zic sa il criogenam pe Arafat (Duminică, 27 iunie 2021, 22:30)

galeo [utilizator]

Sa salveze omenirea de covid si peste 20.000 ani
    Pai, inseamna ca de fapt acum e valul 40.000 (Luni, 28 iunie 2021, 0:14)

CezarN [utilizator]

Deci, virusul nu a scapat de nicaieri, ci pur si simplu pandemia aia nu s-a terminat si, la doua valuri pe an, acuma suntem la valul 40.000 :)))
    ,,Studiul" de la revista (Luni, 28 iunie 2021, 13:08)

Rahan5 [utilizator]

,,Current Biology'' este facut in scopul ajutararii propagandistice a Partidului Comunist Chinez !.
    Coronavirusi care ataca omul exista de mult timp !!!!. Dar nu au legatura cu COVID Wuhan 19 ! sau Coronavirusul SARS de acum vreo 10 ani care amandoi ATACA PLAMANII !.
    Deci, echipa de australieni si SUA-isti NU AU NICI O DOVADA ca acel coronavirus de acum 20.000 de ani nu era similar cu alti coronavirusi obisnuiti din secolul 20 si 21 (in afara de COVID Wuhan19) si care NU ATACA PLAMANII !!.
    Adica NU este nici o dovada, despre coronavirusul de acum 20.000 de ani, ca atunci ATACA PLAMANUL !
    Deci intai cercetatorii astia sa dovedeasca ATACAREA PLAMANULUI la coronavirusul de acum 20.000 de ani si dupa aia sa vorbeasca !!!!
    Al ț-șpelea val (Luni, 28 iunie 2021, 16:34)

Tescovin [utilizator]

De fapt, așa-zisa pandemie care a început anul trecut nu e decât al 38.617-lea val al pandemiei care a început acum 20.000 de ani, continuă și în prezent și va mai persista încă vreo 2-3 luni după ce dispare viața pe Pământ.