Valeriu Gheorghiță: Nu cred că vom avea 5 milioane de persoane vaccinate cu două doze la 1 iunie. Ne referim la persoane vaccinate cu cel puțin o doză

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 11 mai 2021, 11:02 Actualitate | Coronavirus


Valeriu Gheorghita
Foto: Agerpres
"Nu cred că vom reuși să avem 5 milioane de persoane vaccinate cu două doze" la data de 1 iunie, a afirmat marți medicul Valeriu Gheorghiță, coordonatorul campaniei naționale de vaccinare împotriva COVID-19. Valeriu Gheorghiță a precizat că prin 5 milioane de vaccinați la 1 iunie "Ne referim la persoane vaccinate cu cel puțin o doză. Vorbim despre persoane care vor avea cel puțin o doză de vaccin și evident, își vor completa ulterior schema de vaccinare."

Precizările lui Valeriu Gheorghiță vin după ce premierul Florin Cîțu vorbise despre o țintă de 5 milioane de români vaccinați la data de 1 iunie.

Și ministrul Sănătății, Ioana Mihăilă, afirmase ieri că nu este posibil ca în actualul ritm de vaccinare România să ajungă la 5 milioane de persoane vaccinate cu două doze la 1 iunie, dar adăuga că este probabil să se atingă această cifră pentru persoanele cărora li se administrează cel puțin o doză de vaccin.

De la debutul campaniei de vaccinare, peste 3,6 milioane de persoane au fost vaccinate cu una sau doua doze, dintre care peste 1,2 milioane de români cu o singură doză și peste 2,4 milioane cu două doze de vaccin.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















27401 vizualizari

  • +4 (10 voturi)    
    La 1 iunie nu vom avea 5 milioane (Marţi, 11 mai 2021, 11:08)

    kokos [utilizator]

    vaccinati cu cel putin o doza .Vom avea 3.5 milioane vaccinati cu 2 doze si inca 1 milion cu o doza..E foarte posibil sa avem 5 milioane vaccinati cu 2 doze la 1 iulie.
    • -1 (7 voturi)    
      Dumnul Gheorghita (Marţi, 11 mai 2021, 12:05)

      florian3619 [utilizator] i-a raspuns lui kokos

      ne spune abia acum un adevar evident (sic) - nu se aduna mere cu pere; iar Catu a vorbit eliptic. In fapt ambii nici nu stiau la ce se refera cu cele 5 mil! (exceptand termenul ferm) si asta in conditiile in care nimeni nu-i ceruse o astfel de estimare. Exista o tinta de 10 mil (tot eliptic formulata) pentru 1 septembrie, dar toti s-au prins in jocul lui Catu ( ca doar el s-a impus ex-coordonator al vaccinarii). Demisiile cui revin? Calafat se reabiliteaza acum, dupa o lunga tacere, comunicand ceva relaxari cu accent riguros pe pe respectarea unor masuri vetuste si dovedit ineficiente.
  • -10 (26 voturi)    
    Vaccinarea e un ESEC. Demisia Catzu!!! (Marţi, 11 mai 2021, 11:12)

    Gryphus [utilizator]

    Catzu a zis ca vor fi 5 milioane vaccinati la 1 Iunie, acum imaginati-va ca Vlad Voiculescu ar fi fost responsabil cu vaccinarea.

    I s-ar fi cerut demisia dar pt ca responsaqbil e acest baiat de la SECU impreuna cu celalalt de la PNL, nu intereseaza pe nimeni ca s-a ratat obiectivul
    • +3 (15 voturi)    
      Nu este nici un esec (Marţi, 11 mai 2021, 12:12)

      bcsb [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Daca era obligatorie, aveai dreptate. Dar daca in tara asta doar 5-6-7 milioane de persoane doresc sa se vacineze, pe ceilalti nu ii poti forta. Nu e de vina guvernului ca SOSOACA NU SE VACCINEAZA.
      • -4 (6 voturi)    
        Ba este un esec, cel putin partial! (Marţi, 11 mai 2021, 15:49)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui bcsb

        Ne situam incet-incet la coada Europei. Pana si Serbia s-a miscat mai bine. Si inca ceva: grosul populatiei NU E ANTI-VACCIN, nu e Sosoaca team. E doar o inertie foarte mare acolo, nu sunt foarte convinsi ca obtin ceva daca se vaccineaza, exista anumite frici fata de reactiile adverse sau e greu sa ajunga la centrele de vaccinare.

        Treaba guvernului era sa convinga populatie, nu doar sa preia vaccinurile trimise oricum de UE si sa le duca la frigidere. Ganditi-va ca sunt tari care au performat peste Romania, desi procentul anti-vaxxeri real era mult, mult mai mare decat in Romania. Exemplu: Franta.

        Maratonul de vaccinare in orasele mari a fost un lucru bun, ca imagine. Dar e mult prea putin,

        Cei responsabili de campania de vaccinare trebuie sa faca eforturi vizibile pentru reusita:

        - E nevoie de campanii de convingere create de profesionisti, nu de armata (ca armata nu se pricepe la asta!). Dap, dat banii pentru a crea astfel de campanii pe fiecare nisa: si cu doctori, si cu manelisti, si cu fotbalisti si cu actori si asa mai departe. Bani pentru campanii profesioniste de convingere.

        - organizarea rapide de caravane pentru mediul rural, cu tot ce presupune asta.

        - gandirea de bonusuri de orice fel pentru a grabi vaccinare. Inclusiv bonuri valorice sau tombole, care au functionat in Serbia.

        Inca nu e totul pierdut si putem spera sa ajungem pana la valul 4 (octombrie-noiembrie) la 10 milioane de vaccinati. Dar trebui sa si vrei sa muncesti pentru asta!
    • 0 (10 voturi)    
      Demisioneaza tu (Marţi, 11 mai 2021, 12:47)

      Ionut F. [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Sa fim seriosi...Asta e problema? ca a zis Gheorghita asta? Nu ca nu iesea la calcul? Avem aproape 2.5 milioane vaccinati cu a doua doza, si inca 20 de zile pana la sfarsitul lunii. Doamne cum pun unii botul la asemenea senzationalisme!

      Oricum si daca sunt 5 milioane cu prima doza, care e problema? cei cu doza a 2-a vor veni si ei sa fac 5 mil in 3-4 saptamani.
      • +2 (8 voturi)    
        Problema e ca ne MINT in fata. (Marţi, 11 mai 2021, 14:27)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Ionut F.

        Ei stiu adevarul foarte bine si totusi vin cu minciuni.

        asta ma deranjeaza. i-a deranjat ca Vlad Voiculescu a aratat poporului ca esentialii isi vaccineaza familiile peste rand, in centre SECRETE de vaccinare si cu Pfizer in timp ce altii mureau prin spitale fara vaccin
        • 0 (0 voturi)    
          de acord, (Marţi, 11 mai 2021, 20:02)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          sunt mincinoși, dar cere-i demisia lui cîțu pentru ceva palpabil, cum ar fi numirea fiicei țiitoarei lui Vela într-un post de conducere, sau pentru proasta gestionare de la Ape.
          Asta cu 5 milioane de vaccinați a fost inițial mai mult o dorință exprimată verbal, apoi s-a transformat într-o declarație politică care acum se va dezumfla ca orice logoree politică.
  • -4 (20 voturi)    
    Lol (Marţi, 11 mai 2021, 11:31)

    HP [utilizator]

    Nu vor fi 5 milioane cu o doza nici la 1 iulie.
    • +4 (10 voturi)    
      ba vor fi. (Marţi, 11 mai 2021, 11:45)

      s@s@s [utilizator] i-a raspuns lui HP

      vor fi in jur de 4.5 mil la 1 iunie si aproape 6 la 1 iulie. vorbim de vaccinati cu cel putin o doza
      • +3 (13 voturi)    
        Lol (Marţi, 11 mai 2021, 11:56)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui s@s@s

        Eu ma bazez pe intentia de vaccinare a romanilor, tu te bazezi pe faptul ca rata de vaccinare va continua acelasi trend din ianuarie pana acum, ceea ce e fals.

        Toate maratoanele astea se chinuie sa stranga ultimele zeci de mii de romani care se vor vaccina.

        6 milioane nu cred ca vor fi niciodata.

        Sunt 3.6 milioane stransi cu chiu, cu vai in 6 luni.

        Se va ajunge la 4 milioane in urmatoarele 2-3 saptamani si cam aia e, apoi inca un milion chinuit pana prin octombrie.
        • -2 (10 voturi)    
          Tu esti un sosoc care spera sa faca parte din majo (Marţi, 11 mai 2021, 13:12)

          HN_Cov_2 [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Acum ca intra si medicii de familie in programul de vaccinare si vor ajunge dozele la oameni si nu vor mai trebui sa se duca oamenii la doze, vei avea o mare supriza.

          Toti batranii aia din sate, care oricum merg lunar sa-si ia retetele compensate se vor si vaccina. Poate nu toti, dar o mare majoritate.

          Tu confunzi intentia cu accessul la vaccin. Iti spun din proprie experienta ca oamenii de la tara mai greu se duc la oras sa piarda o zi intreaga ca sa se vaccineze. Basca sa intre pe platforma lui papuc sa se programeze.


          Mai adauga si o mare parte din sosoci care vazand ca nu mai au acces pe stadioane, la concerte sau prin Europa decat daca scot pentru fiecare iesire 300 RON de caciula si iti garantez ca te inseli amarnic.

          Eu estimez in jur de 10 milioane vaccinati pana la sfarsitul lui octombrie minim.
          • +1 (5 voturi)    
            Lol (Marţi, 11 mai 2021, 15:11)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui HN_Cov_2

            E fix problema ta ca majoritatea romanilor nu s-au lasat prostiti de o viroza ca sa ii ingrase pe aia din Big Pharma si sa ia asupra lor vina pentru incompetenta si prostia politicienilor.

            Ramane cum am zis. Maxim 6 milioane pana la toamna si gata.
    • 0 (10 voturi)    
      sosoaco , tu esti? (Marţi, 11 mai 2021, 13:00)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Sprea marea ta ciuda , o sa vezi ca la 1 iunie o sa fie 3.5 milioane cu 2 doze si inca 1 milion cu o doza , iar la 1 iulie o sa fie 5 milioane cu 2 doze.
      • 0 (6 voturi)    
        Lol (Marţi, 11 mai 2021, 15:17)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui kokos

        Bossao, avem 1.2 milioane cu o singura doza, iar 1 iunie e peste 3 saptamani.

        Dupa logica ta, in 20 de zile se vor vaccina 2.3 milioane, adica 115.000 pe zi PLUS 50.000 nou vaccinati ?

        Aberatii…
        • 0 (0 voturi)    
          Aoleo , e grele matematicile pt. tine! (Marţi, 11 mai 2021, 23:08)

          kokos [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Deci avem acum aproape 2.5 milioane vaccinati cu 2 doze , da? Din cele 1.2 milioane vacciinati cu 1 doza , 1 milion fac rapelul pana la 1 iunie(50.000 /zi in medie) , deci vor fi 3.5 milioane vaccinati cu 2 doze , exact cum am spus eu. In cele 20 de zile ramase , daca se vaccineaza 40.000/zi cu prima doza , vom avea 800.000 vaccinati care se adauga la cei 3.7 milioane vaccinati cu cel putin o doza azi , si rezulta 4.5 milioane vaccinati cu cel putin o doza . Unde vezi tu aberatiile?
  • +3 (23 voturi)    
    Aiureli ... (Marţi, 11 mai 2021, 11:38)

    Gigi Kent [utilizator]

    Asta cu productia la hectar, cum au comandat ei milioane de vaccinuri si nu au cui sa le faca (ma intreb daca expira) si cum vor ei sa faca cincinalul in patru ani chiar nu intereseaza pe nimeni.

    Din punctul meu de vedere exista patru variante:
    1) Indeplinirea indicatorilor de productie la hectar (70% din populatie vaccinata) cu un numar de infectari / spitalizari ATI si decese in continuare foarte inalt - vor avea multe explicatii de dat in legatura cu tot procesul de vaccinare, utilitatea acestuia, cheltuieli, propaganda asociata samd.
    2) Indeplinirea indicatorilor de productie la hectar (70% din populatie vaccinata) cu reducerea spre disparitie a internarilor la ATI / deceselor - o victorie in lupta de clasa a infaptuirii socialismului multilateral dezvoltat.
    3) Neindeplinirea indicatorilor de productie la hectar si un numar inalt in continuare de internati la ATI / decese - infierarea cu manie proletara a chiaburilor (cunoscuti si ca shoshocisti) care nu participa la colectivizare (inteparea cu ser experimental).
    4. Neindeplinirea indicatorilor de productie la hectar si un numar redus de internati la ATI / decese - inventarea de noi utilitati si justificari pentru a impinge vaccinarea inainte (sa nu expire serul) plus explicatii penibile despre lipsa de legatura intre % de vaccinati si evolutia pandemiei.

    Oricum am da-o eu am cateva probleme maxime cu ceea ce se intampla:
    1. Faptul ca nimeni nu comunica in ce conditii anume se considera terminata pandemia imi da de gandit ca nu se doreste a fi incheiata niciodata.
    2. Se pare ca, din datele statistice, evolutia infectarilor in populatii cu nivel ridicat de inoculare (Israel) si populatii cu nivel redus de inoculare (Romania) este la fel. Ceea ce inseamna ca oricum vaccinarea nu are legatura cu infectarea / transmiterea. Sa speram ca are cu imbolnavirea (cu forme mai putin severe pentru cei injectati).
    • -2 (10 voturi)    
      Lasa minciunile : (Marţi, 11 mai 2021, 13:07)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Israelul are sub 100 cazuri/zi de la un varf de 10.000/zi iar noi avem peste 1000/zi de la un varf de la 6000/zi. Israelul are sub 10 decese/zi de la un varf de 80/zi , iar noi am ajuns la 100 decese/zi de la un varf de 200/zi .Cum poti sa zici ca e aceeasi evolutie???
      • +1 (7 voturi)    
        Nu suntem? (Marţi, 11 mai 2021, 14:29)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui kokos

        Nu suntem pe aceeasi panta descendenta? Populatia Israelului e si cam jumatate din cea a Romaniei, asa ca nu prea are rost compararea unor cifre absolute.
        • +1 (5 voturi)    
          Repet, nu e adevarat (Marţi, 11 mai 2021, 16:29)

          sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Suntem pe o panda descendenta. Dar coboram inca lent, departe de coborarea Israelului. Si avem un numar prea mare de decese zilnice.

          Si asta dupa ce am platit un pret crunt in martie si aprilie, pe care Israelul NU L-A PLATIT. Verificati graficele la decese

          Si cifrele se pot compara RELATIV:
          Israel 10 mai: 20 de cazuri noi, 1 deces
          Romania 11 mai: 1.156 de cazuri si 101 decese

          Ca sa fim in situatia Israelului ar trebui sa avem 40 de cazuri noi si doua decese zilnice. Suntem acolo si nu vad eu?

          Ce incerc sa va zic: iesim cu mare greutate dintr-o perioada foarte grea. Va fi cu siguranta si un val 4 al pandemiei, in toamna.

          E absolut inconstient sa spui acum: s-a terminat totul si nu mai trebui sa ne vaccinam. Poate nu realizati, dar mai sunt inca minim 7 milioane de romani care NU au imunitate in fata Covid-19. Ei vor alimenta valul 4 din toamna, val ce va da iarasi mii de morti si blocarea terapiei intensive.
    • -2 (10 voturi)    
      Din putul gandirii... (Marţi, 11 mai 2021, 13:29)

      HN_Cov_2 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      1. Exista mii de izvoare pe internet din care te poti documenta in legatura cu cand se declara pandemie si cand se se schimba statutul din "pandemie" in "epidemie".

      In alta ordine de idei, poti avea in continuare pandemie declarata de OMS, dar tu local, in Romania sa nu mai ai nicio treaba.

      Asta arata cat de ignorant esti. Daca tu ai senzatia ca e prima pandemie te inseli. Singura diferenta e ca pana acu se cam limitau la Africa si Asia.

      2. Israelul coboara in trei luni, pana la sfarsitul lui Martie de la 10.000 de cazuri noi pe zi la 300-400, in timp ce Romania atinge la sfarsitul lui martie varful valului 2, dar tu nu observi nicio diferenta ??

      Bai frate, ce e incapul vostru, zau asa ?

      Acu 2 zile Israelul raporta 7 infectari si tu spui ca e la fel peste tot. In decembrie, Ianuarie raportau 10.000 si tot nu vrei sa vezi legatura intre vaccinare si infectare.

      In ce lume traiti frate ca ma sperie deja. Aveti cifrele in fata si trageti cu dintii de Sosoaca si Antena 3.... doar doar o fi ca voi.
      • -1 (5 voturi)    
        Hmmm (Marţi, 11 mai 2021, 14:27)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui HN_Cov_2

        https://www.hotnews.ro/stiri-coronavirus-24790724-grafic-toata-romania-zona-verde-covid-19-rata-infectare-este-sub-1-5-toate-judetele.htm
        • 0 (4 voturi)    
          Asa si ? (Marţi, 11 mai 2021, 15:03)

          HN_Cov_2 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Romania vaccineaza si ea de cateva luni.

          Ce incerci sa-mi explici ?

          Eu iti spun clar cu cifre ca , avand in vedere campania agresiva de vaccinare din Israel in perioada Ianuarie-Martie ei au coborat de la 10.000 de cazuri pe zi la 300 in timp ce Romania, in aceeasi perioada urca de la 2.500 la 6.500 de cazuri.

          Deci NU! NU suntem pe aceeasi panta descendenta.


          Acum Israelul a a ajuns la cateva zeci de cazuri pe zi pe care le poti avea numai din persoanele date jos din avion venite de prin diverse colturi ale lumii.

          Bucurestiul e la 40% vaccinare din populatia eligibila, Clujul la fel, Timisul pe aproape.... dar tu nu vezi o corelarea intre vaccinare si numarul de infectari. Evident ca si Romania e pe o panta descendenta, asa cum tot omul normal care s-a dus sa se vaccineze spera.

          Jesus!
    • +1 (5 voturi)    
      Doar ca raspanditi informatii false (Marţi, 11 mai 2021, 16:19)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Isarel azi:30 de cazuri noi, 1 deces
      Romania azi: 1100 de cazuri noi, 101 decese

      Si Romania are populatia doar dubla fata de Israel. Vi se mai pare ca e la fel si ca vaccinarea nu a facut nicio diferenta?

      Mai mult, o simpla vizualizare a cazurilor grave arata ca Romania a fost lovita in plin de valul 3, am avut varfuri mari de decese in martie si aprilie (cu 180-200 de decese pe zi), iar ATI-ul a fost complet blocat, am transformat spital dupa spital in spitale Covid.

      Asta in comparatie cu Israelul vaccinat, care a avut SCADERI masive si continue a deceselor din ianuarie pana azi, cu valori intre 5 si 10 decese zilnic in martie si aprilie. Azi au destule zile din saptamana cu ZERO decese. Repet, noi suntem inca la peste 100!

      Deci, nu. Nu e adevarat ca vaccinarea masiva a populatiei nu conteaza. Prin vaccinare (facuta cu seruri eficiente, cele chinezesti sau rusesti nu se pun!) duci atat la scaderea rapida a cazurilor, cat si a deceselor.
  • +3 (9 voturi)    
    ok (Marţi, 11 mai 2021, 14:17)

    Elshazzar [utilizator]

    cei ce au dorit sa se intepe o vor face in urmatoarea luna
    restul sa fie lasati in pace
    oricum e de ajuns ca s-au intepat pe banii majoritatii ,acum mai vor si sa ne forteze ca sa iasa cota la hectar pentru raportul spre sovietul suprem
    pandemia s-a terminat, de acum o sa fie doar raspandiri comunitare la fel cum e si in cazul gripei
    • -2 (4 voturi)    
      Pandemia nu s-a terminat (Marţi, 11 mai 2021, 16:36)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Elshazzar

      Ai nevoie de 60-70% din populatie cu imunitate naturala sau dobandita prin vaccin ca sa blochezi raspandirea virusului

      Oricum ai calcula, suntem departe de a ajunge la 10-11 milioane de persoane imunitate. Mai ar fi nevoie de inca minim 4-5 milioane de oameni care sa capete cumva imunizarea ca sa se termine pandemia.

      Refuzam vaccinarea? E ok si asta, nu ne poate nimeni vaccina cu forta. Dar o sa platim in octombrie si noiembrie pretul platit si in martie-aprilie: ATI-ul blocat si pana la 150-200 de decese zilnic.
  • -2 (2 voturi)    
    Misiune Neindeplinita (Marţi, 11 mai 2021, 16:29)

    MDK [utilizator]

    Adica nu ti ai facut treaba care o aveai. Dar, ca o hiena ce esti, declari cu seninatate ca si cum tu n ai nici o vina. Mare mincinos Gheorghita asta, a discreditat imaginea armatei.
  • 0 (0 voturi)    
    dar nu asta conteaza, musai 5 milioane la 1 iunie, (Marţi, 11 mai 2021, 20:23)

    revo [utilizator]

    ca doar nu e un maraton contra-cronometru! Conteaza ca vaccinarea sa mearga mai departe, sa existe doritori, pana se atinge imunitatea de masa.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by