Medicul şef al Secţiei Cardiologie I din Spitalul Judeţean Sibiu a murit din cauza Covid-19 / Ea nu fusese vaccinată anti-COVID (managerul spitalului)

de I.B.     HotNews.ro
Joi, 29 aprilie 2021, 23:57 Actualitate | Coronavirus


Gabriela Eminovici
Foto: Facebook
Medicul şef al Secţiei Cardiologie I din Spitalul Judeţean Sibiu, Gabriela Eminovici, a murit, joi, din cauza coronavirus, potrivit News. Aceasta nu a fost vaccinată anti-COVID, potrivit managerului instituției, Florin Neag, citat de turnulsfatului.ro.

Gabriela Eminovici a fost infectată cu Covid-19 și a dezvoltat o formă severă a bolii, fiind transportată miercuri la Spitalul din Oradea, pentru a ajunge la o clinică din Germania pe cheltuiala familiei după ce Ministerul Sănătății nu îi aprobase cererea, scrie oradesibiu.ro. Deoarece nu a fost găsită o aeronavă disponibilă, transportarea nu a fost posibilă iar medicul a pierdut locul din secția ATI a spitalului din Germania, rămânând la Oradea până când urma să se elibereze un alt loc. Din păcate, joi seara, Gabriela Eminovici a decedat.

”Dragi prieteni, cu mare tristeţe vă anunţăm că dna. Dr. Eminovici Gabriela, medicul şef al Secţiei Clinice Cardiologie I a SCJU Sibiu a pierdut, din păcate, lupta cu virusul Sars-Cov2. Dumnezeu să o ierte şi să o odinească în pace! S-a stins din viaţă un cardiolog de excepţie, cu o pregătire deosebită şi cu o reală vocaţie, iar medicina sibiană este, de astăzi, mai săracă, pierzând un profesionist desăvârşit”, a transmis, joi seară, Spitalul Judeţean Sibiu.

Colectivul spitalului a transmis condoleanţe.

”Din nefericire, deşi mai avea multe de oferit, atât pe pan profesional cât şi pe plan personal, viaţa şi cariera dnei dr. Gabriela Eminovici au fost curmate mult prea repede de infecţia cu SARS-CoV2. Pandemia Covid-19 mai face o victimă în rândul personalului medical care, mai mult decât oricine, este supus permanent riscurilor”, au mai transmis oficialii spitalului.

Aceştia fac apel la vaccinare.

”Tocmai de aceea, subliniem încă o dată că este în puterea noastră, a tuturor, să contribuim la limitarea numărului de infectări şi a cazurilor grave, prin vaccinare”, au afirmat oficialii Spitalului Judeţean Sibiu.

Scurt istoric al cazului. De ce i-a fost refuzat transportul în străinătate de către Ministerul Sănătății

Medicul cardiolog Gabriela Eminovici, Șefa Secției Cardiologie 1, a fost diagnosticată cu COVID-19. În data de 23 aprilie, posta pe pagina de facebook că se află internată din 20 aprilie pe secția de Boli Infecțioase și vorbea despre profesionalismul și dedicarea medicilor de acolo.

„Da, este adevărat. D-na doctor este în stare gravă, internată pe Secția ATI Modular a spitalului. În ceea ce o privește pe d-na doctor, conform procedurii s-a discutat la Minister pentru transportul la un spital din Germania. Ministerul nu a aprobat, pentru că, potrivit legii, în condițiile în care există proceduri similare care pot fi oferite în spitalele din România, nu se aprobă transferul, din datele pe care le cunosc eu la acest moment. Acesta a fost răspunsul de la minister. Familia a dorit să o transfere într-un spital din Germania, pentru că fiecare om are dreptul să aleagă unde vrea să fie tratat, dar nu s-a făcut nicio derogare de la lege. În aceste condiții familia sa dorește să o transfere pe proprie răspundere, nu știu dacă este o alegere bună sau una rea, dar aceasta este alegerea familiei și fiecare are dreptul să facă tot ce poate pentru salvarea unei vieți”, a explicat managerului instituției Florin Neag pentru turnulsfatului.ro.

Călin Cipăian, directorul medical al Spitalului Județean a declarat pentru Turnul Sfatului că principalul motiv al transferului în cazul medicului Gabriela Eminovici a fost terapia ECMO.

„Principalul motiv al transferului a fost încercarea cu terapie cu ECMO, acest tip de terapie era baza și este o alternativă terapeutică pe care noi nu o avem. În momentul de față se află transferată la Spitalul din Oradea pentru a putea face această terapie. Deocamdată nu se mai are în vedere transferul în Germania. Nu am nicio nouă informație în acest sens. La Oradea a ajuns aseară, iar transferul s-a desfășurat în condiții bune. Medicul Csillag (n.r. medicul Bogdan Csillag) a supravegheat-o, nu au fost probleme”, declarase anterior dr. Călin Cipăian, directorul medical al Spitalului Clinic Județean Sibiu.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















20697 vizualizari

  • +40 (52 voturi)    
    ! (Vineri, 30 aprilie 2021, 0:05)

    tudorr [utilizator]

    De ce nu era vaccinata?
    • +29 (69 voturi)    
      ///// (Vineri, 30 aprilie 2021, 0:17)

      GemstonePig [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      Pentru ca in ciuda faptului ca facuse atata scoala (sa ajungi medicu cardiolog e odios de greu) era o minte slaba si crezuse toate teoriile conspiratiei. Se putea vaccina din ianuarie.
      • -14 (52 voturi)    
        Faptul ca... (Vineri, 30 aprilie 2021, 7:57)

        grongobar [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

        ...poate avea alergii sau anumite contraindicatii e exclus din start, n'asa? Ce usor e sa dam cu piatra intr-un om pe care nu l-am cunoscut. Dumneata esti vaccinat?
        • +4 (28 voturi)    
          Da, "faptul ca" e exclus din start (Vineri, 30 aprilie 2021, 10:58)

          Denulu [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

          In primul rand ca nu e un "fapt", e o speculatie a ta.

          In al doilea rand, ce contraindicatii ar fi putut avea la toate cele 3 vaccinuri care nu erau factori de risc si pentru COVID-19?
          • -5 (17 voturi)    
            Iar faptul ca... (Vineri, 30 aprilie 2021, 17:38)

            grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Denulu

            ...ar fi crezut in teoriile conspiratiei e o presupunere a voastra, a deontologilor specializati in de toate, mai ales in sanatatea altora.
            • +2 (4 voturi)    
              le eliminam pe celalalte (Vineri, 30 aprilie 2021, 21:51)

              ..13 [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

              1. Nu a avut timp pentru vaccinare - se cheama prostie

              2. Nu s-a putu decide pe care vaccin sa il aleaga, care se potrivea mai bine cu profilul ei.

              3. A vrut un anume vaccin si ala, tocmai ala, nu era disponibil - ca sa vezi...
        • +6 (16 voturi)    
          Era medic (Vineri, 30 aprilie 2021, 19:32)

          Rex [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

          Era medic, stia ca poti sa-ti faci vaccinul si daca ai alergii, si putea sa aleaga al treilea vaccin daca nu, care e complet diferit. Oameni cu alergii se vaccineaza in toata lumea, Socul anafilactic care apare in primele minute este oprit f usor cu un epipen. Ea nu din cauza alergiilor nu s-a vaccinat ci din cauza teoriilor conspirationiste care sunt in floare in Europa de Est si de care rade o lume intreaga. Alergii au o multime de oameni si se trateaza si isi fac vaccin.
        • +1 (3 voturi)    
          afirmatia ta este in mare masura fara baza (Vineri, 30 aprilie 2021, 21:49)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

          Nu poti sa conduci interventii dificile si sa nu te bucuri de o sanatate corespunzatoare. este exclus.

          Nu are nici o relevanta afirmatia ta.

          Alergiile sunt generate de o stare precara a sistemului imunitar. In timp, si daca treci de 40 ani, alergiile astea isi mananca sistemul astfel incat sanatatea nu mai este stabila. Iti spune cineva care poseda asa ceva.

          contraindicatii??
          Well, there 3 types of vaccines- Three - you can choose and you know what - alegi raul cel mai mic si monitorizezi cu mare atentie vaccinarea si perioada de dupa -

          Asa ca imi pare rau dar si-a facut raul cu mana ei.

          In ceea ce priveste transferul catre un spital din Germania -

          aici merita putin cercetat - se pot imbunatati procedurile si raspunsul care se asteapta de la MS.
        • -1 (1 vot)    
          ce alergii poți avea la un vaccin mă ? (Vineri, 30 aprilie 2021, 23:08)

          zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

          Dă un exemplu de vaccin contraindicat pe motiv de alergii.
    • +29 (55 voturi)    
      Pentru ca facea parte (Vineri, 30 aprilie 2021, 0:26)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      din tabara antivaccinistilor.
    • +30 (34 voturi)    
      A refuzat (Vineri, 30 aprilie 2021, 0:29)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      .
  • +29 (49 voturi)    
    Se spune ca nu e bine sa judeci, mai ales un mort (Vineri, 30 aprilie 2021, 0:28)

    malika ela [utilizator]

    Dar de ce a refuzat vaccinarea? Medicii trebuie sa fie in primul rand un exemplu de urmat in ceea ce priveste vaccinarea, iar doamna, oricate avea de oferit...a ales sa nu se vaccineze, deci sa nu dea sanse medicinei de a o salva. Pacat! Indiferent cati bani si relatii ai, daca ajungi pe pat de spital nu mai poti controla evolutia bolii prea bine, de aceea e bine preventiv sa fii imunizat cu vaccinul!
    • +17 (41 voturi)    
      Fiecare face cre crede ca-i bine (Vineri, 30 aprilie 2021, 0:50)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui malika ela

      Cativa mor pentru ca se vaccineaza, mai multi mor pentru ca refuza. Pana la urma e viata lor, decizia lor.
      • +33 (55 voturi)    
        ok, decizia lor (Vineri, 30 aprilie 2021, 1:19)

        ion.daniel [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Dar de ce cand s-a ingrosat treaba a cerut repede mutarea la un spital din germania ca sa isi scape pielea? Crezi ca un cetatean de rand are parte de o astfel de favoare?
        Dupa ce ca nu s-a vaccinat, a ocupat un loc la ATI pentru unul care poate avea nevoie , apoi a si fost tranferata preferential la oradea si a mai si cerut tranferul in Germania . Daca ai fost suficient de idiot sa refuzi vaccinul, atunci acceptati soarta
        • +17 (27 voturi)    
          ... (Vineri, 30 aprilie 2021, 9:38)

          tirolez [utilizator] i-a raspuns lui ion.daniel

          Si inca pe banii statului initial, nu asa. Poate daca aveau banii pregatiti din start si nu pierdeau timpul pe la minister nu mai ajungeau pe lista de asteptare in Germania.
          Zero intelegere pentru oamenii astia, in prostia lor fac un rau urias celor din jur, am zeci de exemple de persoane in varsta convinse de medicul de familie sa nu se vaccineze, dintre care unii au si decedat. Nu mai zic ca au luat de la nepoti, asta e alta discutie.
      • +15 (47 voturi)    
        Nu e chiar asa (Vineri, 30 aprilie 2021, 1:22)

        Ionut F. [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Traiesc intr-o societate...trebuie sa ne conformam regulilor. Daca incep curente periculoase...anti dus copii la scoala, anti-mers la spital e datoria noastra (si a statului dar si a noastra) sa le descurajam.

        Daca incepe un curent de flat-earthers si brusc astia devin majoritari nu stai si te intrebi cum s-a ajuns la asta? A fost decizia lor sa creada niste porcarii?
        • +2 (32 voturi)    
          Nu sunt de acord (Vineri, 30 aprilie 2021, 7:46)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Ionut F.

          Multimile nu iau decizii in locul indivizilor, nu suntem in comunism aici. Ei si ce daca devin majoritari astia cu Pamantul plat? Problema apare doar daca ma obliga sa fac eu ceva pentru ca ei cred in altceva. Daca m-ar obliga sa ma vaccinez sau sa nu ma vaccinez, atunci am avea o problema, dar altfel e fix problema lor.
          • -9 (29 voturi)    
            Mai, nene ! (Vineri, 30 aprilie 2021, 8:19)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            De cand te stiu eu pă net nu incetez a ma mira de capacitatea ta de a emite platitudini.
            Dar partea mişto vine cand sunt presarate cu prostii cum e cea din postarea de mai sus.
            Zau asa: nu esti nicio lumină, ce drac te indeamna sa te faci de râs mereu?
            Ori debitezi doar pentru respectul de sine , poate ?
            N-ai motive, crede-ma !
            • +14 (22 voturi)    
              Calm (Vineri, 30 aprilie 2021, 10:12)

              palatin [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

              Nu e cazul sa faci atac de panica din cauza unei opinii. Fiecare are dreptul la opinie, asa cum dumneata ai dreptul la opinie. Sau, nu-ti convine?
              Poate ai vrea ca numai dumneata sa ai dreptul la opinie, ceilalti care nu-ti impartasesc opinia, poate ai vrea sa le inchizi gura?
              Hai, serios!
            • +7 (17 voturi)    
              Dumneata ai probleme mari (Vineri, 30 aprilie 2021, 14:08)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

              Problemele tale n-o sa treca cu un simplu vaccin. Esti absolut jenant, zau...
              • +4 (12 voturi)    
                Nu te agita (Vineri, 30 aprilie 2021, 15:02)

                Tokra [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                Ignora ca nu ai cu cine!!!
                Erbivorele trebuie ignorate si lasate sa pasca in voie, eu si multi ca mine le-am donat vaccinul ca sa aiba de unde alege, cred ca este suficient!
                Lasa-le sa behaie in prostia lor!
                • -1 (3 voturi)    
                  foarte bine (Vineri, 30 aprilie 2021, 23:17)

                  zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Tokra

                  Nu te vaccina, infectează-ți familia, eventual și pe cei vaccinați cu sisteme imunitare mai slabe, bagă câțiva în mormânt, pentru că, nu-i așa, astea-s chestii anonime, nu se va afla, infectarea altora din neglijență/prostie nu e sancționată penal decât prin țări ciudate, precum China/Vietnam.
                  Și fudulește-te și pe aici - dealtfel, ai primit plusuri la greu.
                  Asta e Românica - praf și pulbere după 30 de ani de emigrație continuă
          • +1 (5 voturi)    
            exista niste limite (Vineri, 30 aprilie 2021, 22:01)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            Daca decizia ta iti pune viata ta in pericol atunci cineva ar trebui sa intervina.

            este ca si cum te urci pe bloc si vrei sa incerci sa zbori pana jos - zbor liber. daca cineva stie ceea ce vrei sa faci in mod normal si natural intervine - si daca decizia ta de a zbura liber nu se anuleaza macar, poate, se gaseste cineva sa iti pun salteaua jos...

            Daca suntem indiferenti la viata celor de langa noi atunci nici macar nu mai comentam aici ca pana la urma ce rost are??? Doar PR??? sigur si asta este un scop in sine, de pozitonare personala in raport cu gloata.
          • -1 (1 vot)    
            multimile (Vineri, 30 aprilie 2021, 22:53)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            1. au prezentanti cam despre asta este vorba pana la un punct.

            2. tot multimile sunt cele care impun niste cutume, bune sau rele, si pana cand timpul nu le confirma sau infirma se merge dupa acele cutume.

            cine stabileste daca su sau Dvs, ati dreptate?
            cautam argumente, le cantarim fiecare, si luam decizii personale.

            dar sunt si decizii care nu raman la nivelul meu de decizie - cat de mare sau de mica sa fie taxa/impozitul si de ce???Aici nu mai decid doar eu, eu decid indirect si sufar cpnsecintele.

            Intr-o lume care este atat de mult conectata nu mai putem spune ca decizia este doar a mea, practic este decizia mea influentata de bula din care fac parte si undeva se poate constitui un control care valideaza sau invalideaza decizia mea.

            Acum pot sa trec pe rosu?
            Da, dar sunt consecinte, pentru ca exista deja o regula impusa - cand vezi rosu in fata ochilor stai pe loc, nu treci strada.
        • 0 (4 voturi)    
          Comparatii nepotrivite (Vineri, 30 aprilie 2021, 20:44)

          wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui Ionut F.

          Mersul la scoala, la spital, dovada ca pamantul nu e plat, toate sunt dovedite in timp si constituie niste adevaruri incontestabile.
          Decizia de a te vaccina sau nu anticovid este (sau ar trebui sa fie), intr-o lume normala, o decizie personala, fara consecinte decise in graba, bazate pe starea de isterie si panica ce ni se inoculeaza non stop de peste 1 an.
      • +5 (21 voturi)    
        "Cardiolog de exceptie" (Vineri, 30 aprilie 2021, 8:38)

        Hababaeba [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Sa fim seriosi...daca asa gandeste un medic ceva nu e in regula. In cazul asta "de exceptie" probabil insemna ca totusi ceilalti sunt OK.
        • -3 (11 voturi)    
          E obligatoriu? (Vineri, 30 aprilie 2021, 12:10)

          Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Hababaeba

          Daca e asa de bun si necesar de ce nu este facut obligatoriu precum multe alte vaccinuri?
          • +1 (9 voturi)    
            pt ca ar sari unii in sus... (Vineri, 30 aprilie 2021, 16:23)

            festina [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

            ca "my body,my choice".

            Mai era un zevzec p-acilea care zicea ca si daca se pedepseste cu moartea daca nu faci vaccinul, el prefera sa moara...

            Ideea nu e sa-l faci obligatoriu, ci sa inteleaga lumea ca beneficiile sunt mult mai mari daca se vaccineaza.
            Pentru toti!

            Unii, am inteles ca 16%, nu s-ar vaccina nici morti.
            Pe noi astia pro-vaccin ne injura, ne fac oi, prosti, ca ei "stiu mai bine" , ca sunt "destepti" si tot ei urla dupa aia sa nu cumva sa ne permitem sa raspundem.
            Pe aia n-ai cum sa-i convingi.

            Ideea e sa accepte vaccinarea cei indecisi (cam o treime)
            • +4 (10 voturi)    
              Si cum se face ca unele sunt? (Vineri, 30 aprilie 2021, 17:40)

              Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui festina

              Pai sunt vaccinuri OBLIGATORII fara de care copiii nu pot merge la scoala. Deci se poate. Chestia e ca nu poti face obligatoriu ceva care e inca in faza 3 a studiilor clinice. Iar asta cu "intelesul" e relativ. Eu de pilda inteleg ca nu am nevoie sa il fac (am anticorpi, am trecut usor prin boala deci riscul excedeaza beneficiul). Deci cine decide ce e bine? Ca vad razboi si stigmatizare a celor ce aleg altceva decat voi.
              • +2 (6 voturi)    
                daca nu te vaccinezi... (Vineri, 30 aprilie 2021, 19:36)

                festina [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

                pt ca ai anticorpi, e o decizie justificata. Eu vorbeam de aia care nu s-ar vaccina nici morti.
                Parerea mea, daca accepti o parere, este sa-ti verifici periodic (cam la 2 luni) nivelul de anticorpi . Si eu am prieteni medici care au avut anticorpi cateva luni, au scazut si de aceea s-au vaccinat.
                Treaba cu faza a 3-a e discutabila. Daca o iei ad-literam, faza 3 s-a incheiat in august anul trecut, cand au terminat testele clinice pe cateva zeci de mii de voluntari. Ceea ce este adevarat este ca acum suntem in faza a 4-a (unii ii zic faza a 3-a extinsa), aceea de farmaco-vigilenta, in care se studiaza posibilele efecte pe termen lung.
                Vaccinul s-a autorizat in regim de urgenta pentru ca situatia era urgenta. Nu se putea astepta inca un an pt studiile de farmaco-vigilenta. Dar se incheie si aia curand, intrucat primele doze de vaccin s-au inoculat la inceputul verii trecute.
                Si nu a apratu nicio leucemie,boala auto-imuna, modificari genetice sau alte fantasmagorii :)

                Eu am incredere ca nu va fi nicio problema si sper ca macar din august si cei care se tem de efecte pe termen lung sa aiba incredere sa se vaccineze.

                Ca la toamna ne paste un alt val, a carui intensitate depinde de gradul de imunizare.

                Sanatate!
                • +2 (4 voturi)    
                  cand ai un studiu (Vineri, 30 aprilie 2021, 22:16)

                  ..13 [utilizator] i-a raspuns lui festina

                  ai un argument stiintific relevant care dovedeste ca vaacinul este util.

                  Ramane o problema legata de cheagurile generate de unele tipuri de vaccinuri pentru care nu exista suficiente metode de a lupta impotriva.

                  Nu cred ca la toamna o sa mai apara un nou val.
              • 0 (2 voturi)    
                Asteapta inca un pic (Vineri, 30 aprilie 2021, 20:49)

                wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

                Si ai sa vezi ca noi ce inca nu suntem decisi (nu pt ca suntem antivaccinisti, dar ne punem unele intrebari absolut normale), vom fi fortati sa ne decidem. Apare pasaportul de vaccvinare si usor usor cei nevaccinati nu vom mai putea nici iesi din casa.
              • 0 (6 voturi)    
                anticorpii generati de boala (Vineri, 30 aprilie 2021, 22:11)

                ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

                Pot sa fie in cantitate mai mica decat cei generati devaccin s i nu ofera o protectie completa, asupra intregului organism.

                Vaccinul aplicat dupa boala invata organismul sa lupte mai bine si lasa o perioada mai lunga de protectie.

                Succes!

                PS
                Nu este un razboi - este un schimb de opinii

                pana la urma, pana la obligarea de a fi vaccinat, fiecare face exact ceea ce isi doreste.
          • +3 (3 voturi)    
            this is a terrible good question (Vineri, 30 aprilie 2021, 22:05)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

            Haideti sa o dam mai departe la MS

            sa vedem daca au cele necesare pentru a pune un raspuns - cu
            DA, va fi obligatoriu pentru...,
            NU, ramane cum am stabilit, sau
            NE MAI GANDIM...

            Asa atarnata in nowhere intrebarea nu isi are sens - astept raspuns - multumesc!
      • +4 (12 voturi)    
        ! (Vineri, 30 aprilie 2021, 15:59)

        tudorr [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Eu cand ma duc la spital cu 10 boli la mine, cu viata atarnand de un fir de ata, ma astept ca cei care trebuie sa ma vindece sa fie vaccinati, nu sa-mi dea si covid in plus fata de ce am, altfel ma duc la vraciul din sau sau la popa!
        • +5 (5 voturi)    
          Te astepti degeaba (Vineri, 30 aprilie 2021, 18:02)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

          E irelevant ca-i vaccinat sau nu medicul, relevant e ca are o pregatire si niste proceduri care elimina posibilitatea sa iei o boala de la ei, adica asa ar trebui. Uite ca nu-i chiar asa.
          • +1 (1 vot)    
            imi pare rau (Vineri, 30 aprilie 2021, 22:20)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            Am un cunoscut care s-a preluat covid-ul pentru ca a stat, de nevoie, 3 zile in spital ca sa isi rezolve o problema legata de o rana la mana

            serviciul a fost excelent in spital, doctorul i-a rezolvat rana perfect, nici nu se mai vede cum a avut rana, dar covid-ul l-a luat din spital in acele zile si stie chestia asta pentru un anumit comportament anormal a fost observat cand a fost operat in a 3a zi in spital.

            a trecut cu bine peste covid, dar a mai stat putin in spital fara insa sa fie nevoie de ATI. Luke one!
          • 0 (2 voturi)    
            poate ca boala a luat-o din alta parte (Sâmbătă, 1 mai 2021, 9:12)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            Poate a luat boala de acasa - din familie - sau de la un cunoscut si nu din spital.

            riscul de a te imbolnavi este la fel pentru un cadru medical cat si pentru om care are o alta pregatire.

            exista zone unde te duci fara masca/protectie - acasa, in familie, sau intre prieteni, la o cafea sau la o tigara...
      • +2 (8 voturi)    
        Mai muti (Vineri, 30 aprilie 2021, 19:35)

        Rex [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Mult mai multi mor pentru ca refuza! Pe ce planeta traiti in Romania, cel mai mare curent al nevaccinistilor chiar si din Europa de Est. A tunat si v-a adunat, oti fi voi cei mai inteligenti de pe planeta asta de stiti voi mai bine decat toti si ati aflat tot despre Oculta si alte baliverne - de rasul lumii.
      • -1 (5 voturi)    
        decizia lor, sănătatea celor pe care-i (Vineri, 30 aprilie 2021, 23:12)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        infectează, ce nu ți-e clar ÎNCĂ mă ?!
        Când o să pricepi mă noțiunea de datorie civică ??
        Praf țara asta, masca sub nas și analfabeți superiori cu libertăți individuale
    • +2 (12 voturi)    
      Nu inteleg cum un medic (Vineri, 30 aprilie 2021, 15:23)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui malika ela

      Poate pune la indoiala binefacerile de necontestat ale unui vaccin ?
      Ce a invatat si cum a reusit sa termine o facultate de medicina daca el nu crede in vaccinare ?
      Ce cauta astfel de oameni in sistemul medical ?
      Ar trebui toti exclusi, au liberatea de a merge la biserici si manastiri sa pupe ciolane.
  • +15 (33 voturi)    
    Pe romaneste (Vineri, 30 aprilie 2021, 4:55)

    cetateanu_urmentat [utilizator]

    A cam murit gratuit sau degeaba ca vaccinul nu costa nimic !
    E spectatoare la Catanga, Ploiesteanu si Lunca
    • -8 (24 voturi)    
      Pe ce te bazezi cand afirmi asta? (Vineri, 30 aprilie 2021, 10:13)

      palatin [utilizator] i-a raspuns lui cetateanu_urmentat

      Pe nimic.
      Dar, e dreptul tau.
  • +10 (38 voturi)    
    Intrebare (Vineri, 30 aprilie 2021, 5:06)

    TheFreeOne [utilizator]

    Era medic la STAT si nu era vaccinata? Cum i s-a permis sa profeseze in continuare in sistemul public de sanatate??? Putea sa se duca la privat sau sa treaca granita...
  • +12 (36 voturi)    
    ma intreb , daca nu a fost in stare (Vineri, 30 aprilie 2021, 7:03)

    Francisc 1 [utilizator]

    sa ia o decizie logica medicala despre propria persoana cat de bine isi trata pacientii?
  • +12 (32 voturi)    
    Ne mai întrebam și (Vineri, 30 aprilie 2021, 7:07)

    mr_mojo [utilizator]

    Câți oameni o fi infectat in spital in timp ce trebuia să îi vindece.
    • -15 (31 voturi)    
      Exact (Vineri, 30 aprilie 2021, 10:14)

      palatin [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      Eu ma intreb cati oameni au fost infectati in spital de catre medicii care s-au vaccinat, pentru ca este cunoscut ca cei vaccinati dezvolta proteine spike virale.
      • -11 (13 voturi)    
        Mda... (Vineri, 30 aprilie 2021, 10:34)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui palatin

        .
      • +7 (11 voturi)    
        e ca la radio Ereven... (Vineri, 30 aprilie 2021, 16:25)

        festina [utilizator] i-a raspuns lui palatin

        dezvolta anticorpi anti-spike, nu proteine virale.

        Da' ce mai conteaza?:)

        M-am lamurit de ce esti anti-vaccin.
      • +2 (4 voturi)    
        gandesti??? (Vineri, 30 aprilie 2021, 22:24)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui palatin

        Masca este folosita???
        este o chestie de decor masca sau este cumva utila???
  • -4 (38 voturi)    
    ... (Vineri, 30 aprilie 2021, 7:35)

    cartograful [utilizator]

    @majoritatea comentatorilor, voi realizati ca groaza v-a dezumanizat? A fost alegerea ei sau nu se vaccineze, a platit cu viata, nu e nevoie sa aruncati cu laturi. La fel ca si pe cei din Colectiv care au ales sa-si petreaca seara aia in club sau orice victima a unui accident auto care moare pt. ca drumurile sunt cum sunt si parcul auto e vechi dar nu are incotro si trebuie sa mearga pe drumurile pe care le avem. Nu vreau sa-mi imaginez cum v-ati comporta pe o nava care se scufunda sau intr-o sala de cinematograf in timpul unui cutremur.
    • +6 (34 voturi)    
      Poftim? (Vineri, 30 aprilie 2021, 8:17)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      Ce-are una cu alta?
      Tu pui semnul egal între o catastrofă bruscă, asupra căreia nu ai control, și decizia conștientă de a refuza un vaccin timp de 4 luni?
      Nevaccinarea e alegerea cuiva, nava care se scufundă sau cutremurul nu sunt.

      Vezi că e niște mobilă deranjată în secțiunea „logică” a mansardei dumitale.
      • 0 (18 voturi)    
        ... (Vineri, 30 aprilie 2021, 10:05)

        cartograful [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

        Nu discut ca respectiva d-na n-a gresit dar mi se pare bizar sa fie judecata in halul asta post-mortem. Era medic cardiolog totusi, credeti ca ea i-a judecat pe ceilalti la fel? Gen "umflatule, daca nu ajungeai la 140 de kile nu mureai la 40 de ani, sedentarule daca te miscai putin nu veneai la mine sa-ti pun stent, colericule daca te enervai mai putin nu crapa inima in tine la nici 50 de ani, ati venit sa va repar acum? N-aveti decat sa crapati" Cam asta e atitudinea voastra. Respectiva s-a sinucis pasiv ca sa zic asa...lucrand intr-un mediu de mare risc Covid fara sa se vaccineze, fiecare o facem zi de zi prin viata nesanatoasa sau decizii riscante. Are cineva dreptul sa-i judece pe ceilalti in felul asta?
        • +2 (12 voturi)    
          OK (Vineri, 30 aprilie 2021, 10:36)

          war4peace [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

          Eu nu făceam la referire la judecata altora asupra dânsei, ci strict la analogiile de mai sus, care sunt pe stil „logică fracturată”.
          E de așteptat să se comenteze asupra unei alegeri iraționale, mai ales atunci când e vorba de un medic, care, măcar în teorie, ar trebui să fie mult mai bine informat.

          Se ridică întrebarea, pe bună dreptate: dacă un medic nu are capacitatea de a înțelege la ce ajută vaccinul anti-Covid, la ce să te aștepți din partea unui român obișnuit?
          • +2 (2 voturi)    
            Intocmai (Vineri, 30 aprilie 2021, 20:53)

            wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

            Un medic a luat o decizie bazata pe ceva, lucrul acesta ar trebui sa ne ridice niste ????
      • +1 (25 voturi)    
        Dezumanizarea prin expunere la teroare medicala (Vineri, 30 aprilie 2021, 10:17)

        palatin [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

        Exact asta se petrece de un an incoace.
        Foarte multi cunoscuti s-au schimbat foarte mult in rau, de cand cu pandemia. Frica si teroare picurata zlnic de mass-media si-au facut treaba.
        Teoria conspiratiei: poate ca, asta au si urmarit de la inceput?
        • +1 (17 voturi)    
          Nu cred ca asta au urmarit (Vineri, 30 aprilie 2021, 14:48)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui palatin

          Incerc sa nu explic prin rautate ceea ce se poate explica prin prostie si situatia asta nu face exceptie. Nu-i nicio cabala, sunt doar tampiti.
          • +1 (9 voturi)    
            tot nu te potolești (Vineri, 30 aprilie 2021, 23:29)

            zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            crezi că elimini virusul făcându-i pe alții tâmpiți ? Te tot chinui de 1 an, ți-a reușit cumva până acum ?!
    • +6 (24 voturi)    
      ho. ho (Vineri, 30 aprilie 2021, 8:39)

      Razvan002 [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      Stai bre ca nu-i acelasi lucru. Nu compari Colectivul cu refuzul vaccinarii. Daca tu nu te vaccinezi, asta ma afecteaza si pe mine. Te gandesti oare ca exista batrani sau oameni cu intolerante cunoscute la vaccinuri care nici sa vrea nu se pot vaccina? Daca tu ii imbolnavesti pe astia, cine e criminalul? Apoi, daca din cauza ta si a celor ca tine nu ajungem la procentul necesar redeschiderii economiei, cine e de vina?
      Aruncati o privire in Israel si in USA sau Marea Britanie, unde procentul de vaccinati e foarte mare si unde se revine la normal. Nu vrei sa ajungem acolo pentru ca tu crezi niste teorii idioate marca Rusia si Sosoaca? In plus, daca o lungim asa mult timp o sa mai apara inca o tulpina si inca una... si ma baga iar in carantina pentru ca vaccinul nu mai are efect.
      Madam era doctor, trebuia sa aiba incredere in medicina si nu in vraci si tratament cu usturoi...
      • -2 (12 voturi)    
        De ce nu e obligatoriu? (Vineri, 30 aprilie 2021, 12:24)

        Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Razvan002

        Totusi daca esti atat de sigur si resigur de toate astea de c enu il fac acesti politicieni atoatestiutori obligatoriu? Nu e mai usor decat sa ne ratoim unii la altii?
        Asta cu batranii si intolerantii sa ne mai lasi cu ea. Maine poimaine o sa vii sa ne iei averile ca sa traiasca saracii si intolerantii la munca...
      • +7 (13 voturi)    
        Logica lui peste... (Vineri, 30 aprilie 2021, 15:01)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Razvan002

        Domnule, cei vaccinati transmit (zic Expertii Covid19 Media Planetara) cam la fel de bine ca orice cetatean. Riscul dumitale poate fi redus doar vaccinandu-te, intelegi? Repet: degeaba se vaccineaza un Gigel oarecare daca dumneata nu esti vaccinat. O sa-ti dea cu SARS COV2 in nasuc, pe manute si hainute chiar si daca-i vaccinat, iar dumneata ai sanse de 0,1% sa mori daca nu esti vaccinat. Refuzul cuiva de a se vaccina nu te influenteaza direct in niciun fel. Refuzul tau de a te vaccina te influenteaza.
        Nu e nimeni criminal, doar ca dumneata nu poti intelege ce scrie si esti gata sa-i obligi pe toti sa faca cum crezi tu ca-i bine. Cine nu face ca tine, e ori "criminal" ori "prost" etc
        Romanii sunt o natie de mici dictatori, idioti, egocentristi si analfabeti gregari gata oricand sa recurga la forta pentru a-si impune ideile (care sunt intotdeauna bune, minunate si clare pentru ca "a citit el/ea undeva".
        Imi aduc aminte cu cata ardoare se sutinea pe aici ca trebuie internati cu forta in spitale si asimptomaticii. Aveti un stat pe masura abilitatilor si capacitatilor voastre sublime :))
        • -3 (7 voturi)    
          Comentariu (Vineri, 30 aprilie 2021, 19:04)

          war4peace [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          "gata oricand sa recurga la forta pentru a-si impune ideile"
          Păi dacă românul de rând e bolovan și nu înțelege...
          Dacă are IQ de câine prost dresat...
          Dacă după UN AN de explicații și instrucțiuni nu știe (sau nu vrea) să-și pună amărâta aia de mască pe față corect...
          Dacă s-au epuizat toate metodele civilizate de a-i educa...
          Rămâne doar parul.
          Să nu se înțeleagă greșit, nu sunt adeptul impunerii cu forța al unui lucru, dar vremea „vorbei dulci” a venit și-a trecut.
        • -1 (5 voturi)    
          refuzul cuiva de nu se vaccina (Vineri, 30 aprilie 2021, 23:48)

          zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          înseamnă faultarea a o groază de vaccinați cu sisteme imunitare slabe care la rândul lor infectează pe alții și tot așa, vaccinurile NU funcționează decât la scară mare, nu sunt nuș ce panaceu individual, ce naiba e greu de priceput ?!
          Același refuz presupune încurajarea apariției altor tulpini pe piață... și o luăm de la capăt !

          Ce, bolile copilăriei au fost eradicate individ cu individ ?! S-au vacinat câteva generații de copii la rând și aia a fost ! De aia imbecili antii vacciniști au acum ocazia de a fi anti vacciniști !

          Internarea simptomaticilor, în condițiile de început ale pandemiei, când nu se știa mare lucru despre virulența lui Sars Cov 2, NU era o idee proastă, ci doar una nepractică, nici o țară din lume nu-și permite asta logistic ! Dealtfel, dacă Covid 19 avea măcar jumătate din virulența Ebola asimptomaticii behăiau ei să fie internați repejor ! Ceea ce, în funcție de gradul redus de vaccinare, s-ar și putea întâmpla - cine știe ce noi tulpini apar pe piață, numa bune pentru prospături ca tine !
          Cât despre Statul român, pe care aveai obrăznicia să-l tratezi de sus... cred că activitatea DSPurilor, ignorantă, fudulă, lipsită de ORICE responsabilitate, te reprezintă la perfecție, tati. Absolut la perfecție. Evident, prin UK bugetarii ăia erau de mult scutiți de suferințe și trimiși la munca în depozitele Amazon. Ce noroc pe voi că sunteți români băieți, mare noroc aveți
    • +1 (11 voturi)    
      Personal (Vineri, 30 aprilie 2021, 9:21)

      dealucaragiale [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      Nu va permit sa comparati cu ceea ce s-a intamplat la Colectiv... in rest, puteti avea orice parere, nu-mi pasa.
      • +2 (6 voturi)    
        Asa e (Vineri, 30 aprilie 2021, 11:43)

        pizbuin [utilizator] i-a raspuns lui dealucaragiale

        Doamna doctor mergea la locul de munca in timp ce la Colectiv erau la distractie. La locul de munca te duci pt altii in timp ce la distractie mergi pe cont propriu. Insa da, in ambele ai alegeri si compromisuri de facut.
      • -3 (9 voturi)    
        Așa e, la Colectiv n-au murit decât 65 de oameni (Vineri, 30 aprilie 2021, 12:21)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui dealucaragiale

        Mai puțin de jumătate decât mor pe ZI de COVID de câteva luni întregi.
    • +13 (19 voturi)    
      Nu e așa deloc (Vineri, 30 aprilie 2021, 9:46)

      mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      Una e să fii un om normal care interacționează cu alții la magazin sau pe strada și alta e să fii doctor și lumea să vina la tine sa se vindece și sa plece bolnavă.
      Eu cred că dacă lucrezi in aparatul medical trebuie sa ai niște reguli clare ca să lucrezi in siguranța. Tocmai faptul ca doctorii nu s-au vaccinat a scăzut încrederea in campanie iar faptul ca au fost oameni internați pentru alte boli care s-au îmbolnăvit in spitale a scăzut încrederea in profesionalismul doctorilor și in actul medical.
  • +2 (24 voturi)    
    saraca (Vineri, 30 aprilie 2021, 8:16)

    Coresponedntu [utilizator]

    chiar a meritat sa urmareasca seara de seara Antena 3 si Romania TV ? de ce ? ca sa voteze AUR, sa nu se vaccineze desi avea prioritate ca medic si sa ajunga in final in pamant la o varsta tanara.
    • +7 (21 voturi)    
      Ai cunoscut-o personal? (Vineri, 30 aprilie 2021, 10:20)

      palatin [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      Sau esti vreun agent seku care i-a plantat dispozitive de spionaj in apartament?
      Cum poti sa afirmi ca se uita la Antena3?
      De unde stii ca simpatiza AUR? A iesit vreodata public sa spuna dumneaei lucrul asta?
      Pe ce te bazezi cand afirmi, atat de sigur pe tine, toate elucubratiile astea?
      Pe nimic.
      Hai, serios!
  • -6 (16 voturi)    
    covid-ul a facut dreptate! (Vineri, 30 aprilie 2021, 8:44)

    Antenistontel [utilizator]

    si a pus-o la locul ei!
  • +9 (23 voturi)    
    Darwin (Vineri, 30 aprilie 2021, 8:47)

    Razvan002 [utilizator]

    Si uite asa se mai imputineaza antivacinistii... selectie naturala...
  • +7 (21 voturi)    
    S-a dus la Oradea la Flavia Grosan! (Vineri, 30 aprilie 2021, 9:23)

    remicristian [utilizator]

    Poate ca la Oradea era salvarea, numai ca familia Eminovici nu a inteles ca doamna Flavia Grosan din Oradea consulta doar la telefon bolnavii de covid.
    Baietii de la mine de la santier au spus ca ei se vaccineaza zilnic cu tuica! Probabil ca a ramas fara tuica!
    Jumatate dintre cadrele didactice nu sunt vaccinate!
    Prostia este raspindita democratic in societate si ca atare sa mori ca prostul de Covid nevaccinat este o declaratie de statut!
  • +12 (22 voturi)    
    ... (Vineri, 30 aprilie 2021, 9:32)

    tirolez [utilizator]

    Autorul anonim acuza voalat autoritatile ca nu i-au aprobat cererea de transfer in Germania pe banii statului. Care factura aflam ca era in jur de 40.000 de euro. Din cauza aceluiasi stat aflam ca s-a ocupat locul in Germania.
    Statul i-a oferit vaccin, restul a fost decizia ei. Pe cati o mai fi avand pe constiinta, genul asta de medici mai sfatuiesc si pe altii sa nu se vaccineze. O parte din milionul ala din platforma care nu e inscris pe vreo lista e opera lor. Eu am 2 persoane in situatia asta, ambii cu operatii, una pe cord, celalalt tumora in gat. Ambilor le-au zis medicii "mai asteptati, vaccinul nu e sigur" si mi-au zis sa le anulez programarea. Asta prin martie cand era ceva sa prinzi un loc.
  • +4 (24 voturi)    
    instigarea la vaccinare (Vineri, 30 aprilie 2021, 10:13)

    alfa1 [utilizator]

    ca si instigarea la nevaccinare ar trebui pedepsite prin lege ! e doar alegerea proprie a oricarei persoane...
    • +7 (13 voturi)    
      ... (Vineri, 30 aprilie 2021, 11:28)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

      Atunci sa nu ceara statului transfer in Germania cand lucrurile scapa de sub control.
      • -2 (12 voturi)    
        Nu zau (Vineri, 30 aprilie 2021, 15:07)

        Tokra [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Ok, dar nici nu mai platim taxe si impozite, sunt de acord!
        Ce treaba are una cu alta?
        Este decizia ficaruia daca se vaccineaza sau nu, cererea era in baza cotiozatiilor la stat nu are legatura cu nimic altceva!
        Dar la ce ineptii insiri este clar ca esti vai de steluta ta!
        • 0 (4 voturi)    
          dar bolnavii de cancer sau bolnavii cronci,, (Vineri, 30 aprilie 2021, 22:55)

          festina [utilizator] i-a raspuns lui Tokra

          care nu mai au loc in spitale din cauza bolnavilor de covid nu platesc taxe?
          Ei ce vina au ca vor fi spitale pline in continuare din cauza ca nu ne vaccinam sa atingem nenorocita aia de imunitate de turma si sa ne reluam vietile inapoi?
          Ok ,platesti taxe. Si eu. Dar asta nu ne scuteste sa analizam cate pagube si belele ne asteapta daca nu ne imunizam repede.
          Gandeste un pic in ansamblu si in perspectiva.

          Ti-o spune o "oaie" vaccinata
    • +1 (11 voturi)    
      Adică instigare la viață? (Vineri, 30 aprilie 2021, 12:37)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

      Să-ți cântărești capul. Nu cred că este ceva acolo. instigare face referire la ceva rău. Dacă as te vaccina este ceva rău, tu ești într-o gaură neagră, că acolo ,se spune, că legile sunt pe invers.
    • 0 (6 voturi)    
      du-te in padure (Vineri, 30 aprilie 2021, 15:19)

      amdox [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

      si alege ce vrei
  • -2 (12 voturi)    
    Partea bună (Vineri, 30 aprilie 2021, 12:53)

    Nyk1 [utilizator]

    Va mai crește IQul mediu din România cu ocazia acestei pandemii.
    • +3 (11 voturi)    
      Absolut corect! (Vineri, 30 aprilie 2021, 14:51)

      VOX. [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Va creste datorita manelistilor care se vaccineaza, si a celor care se inteapa ca sa plece in Grecia.
  • +4 (16 voturi)    
    Important nu e cat de mult traiesti, ci cum (Vineri, 30 aprilie 2021, 14:50)

    VOX. [utilizator]

    Pentru unii e imposibil sa inteleaga, dar sunt oameni care considera ca e de o mie de ori mai bine sa mori cu demnitate, decat sa fii o sluga obedienta si sa faci ce vor altii. Numai animalele se zbat sa traiasca cu orice pret, pentru ca sunt complet guvernate de instinctul de conservare.

    Securistii si tortionarii au avut, de regula, o viata indelungata (vezi Visinescu). Toata viata lor au facut numai mizerii. Astazi, urmasii lor la calca pe urme, si vor sa-si intreaca parintii in nelegiuiri. Bineinteles, acum au metode rafinate, acum sunt "europeni"...
    Deci?!
    • +2 (12 voturi)    
      JA (Vineri, 30 aprilie 2021, 15:13)

      Tokra [utilizator] i-a raspuns lui VOX.

      Fiecare este liber sa decida pentru el, statul nu are drept asupra corpului/sangelui unui om si nici asupra copilului sau copiilor celui ce i-a facut!
      Daca nu o sa inteleaga asta si o sa forteze nota, mai mult ca sigur o sa ne gasim cativa sa le cream un precedent de genul " pe aici nu se trece, dand cu topoarele, sabii iar altii cu propriile pistoale detinute mai mult sau mai putin legal".
      Astia nu se potolesc de vorba buna, din pacate!
    • +1 (13 voturi)    
      OK ! Dar....... (Vineri, 30 aprilie 2021, 16:50)

      Torquemada13 [utilizator] i-a raspuns lui VOX.

      Problema este alta ! Cei care vor sa moara cu demnitate...........treaba lor ! Asa sa fie. Ce fac insa cei care vor sa traiasca cu demnitate ? Daca undeva (sa spunem un birou, un atelier) sunt 10 colegi, din care 5 vaccinati (care vor sa traiasca demn) si 5 nevaccinati (care vor sa moara demn, intubati la ATI) .......de ce ar suporta primii potentialul pericol creat de ultimii ? Pot fi o veriga de transmisie.....or copii de acasa nu sunt vaccinati. Plus stresul & trauma cu moartea colegilor, plus cheta (cu pierderile de rigoare) pentru parastasul colegilor, plus pierderea de timp/bani pana invata altii meseria, plus.........
      Rezumat: daca tu vrei sa mori, OK ! .........Dar nu-mi fa mie zile grele............Corect ?
      • +4 (14 voturi)    
        Mai precis (Vineri, 30 aprilie 2021, 18:57)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Torquemada13

        Mai precis in ce pericol se afla cei vaccinati? Puteti dezvolta un pic? In ce pericol ii pun cei nevaccinati pe cei vaccinati?
        Va mai spun o data: cei vaccinati si cei nevaccinati transmit virusul. Daca nu era asa, nu ar fi trebuit cei vaccinati sa poarte in continuare masca ori sa respecte nu stiu ce distante.
        Care-i pericolul pentru cei vaccinati?
      • +5 (9 voturi)    
        Inca un lucru (Vineri, 30 aprilie 2021, 19:04)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Torquemada13

        Doar o persoana cu nevoi speciale s-ar plange de "banii de cheta" si "trauma" cand ii moare un coleg.
        Sunt aproape convins ca aveti o aripa speciala in categoria aia speciala, n-am mai vazut pe nimeni sa se planga de asa ceva :)))
        Mare e gradina...
      • +4 (6 voturi)    
        Pai n-ar trebui sa se simta in pericol (Vineri, 30 aprilie 2021, 19:39)

        Mihail. [utilizator] i-a raspuns lui Torquemada13

        Vaccinurile astea nu se fac pentru a putea merge in Bahamas sau la restaurant, ci in primul rand pentru protectie contra virusului SARS-COV-2. Iar de transmis, si vaccinatii il transmit fara probleme (virusul nu stie ca esti vaccinat, si intra nepoftit in organismul tau).
        • 0 (4 voturi)    
          intra nepoftit... (Vineri, 30 aprilie 2021, 23:00)

          festina [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

          Dar conteaza mult incarcatura virala a organismului ca sa devii "raspandac".
          Au aparut deja studii in UK,SUA si Israel care demonstreaza ca vaccinatii transmit mult mai putin virusul. Ca n-apuca sa se mutiplice suficient, fiind neutralizat de anticorpi.
          Incet-incet si aceasta teorie ca vaccinatii transmit ca ne-vaccinatii va disparea.

          Importnt e si sa acceptam studiile care apar, ca n-aveau cum sa demonstreze asta de la inceput.
        • 0 (2 voturi)    
          Yes, of course.......but....... (Vineri, 30 aprilie 2021, 23:17)

          Torquemada13 [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

          Desigur ca si vacinatii pot fi vectori ai virusului.......dar, palarie-ntr-un picior, oare cum poate fi intrerupta transmisia ? Dovada vaccinarii-testul negativ sau trecerea prin boala cu anticorpi cu titru semnificativ vor inlocui carantina. Oare de ce ? Autoritatile sanitare din toata lumea sunt idioate ?
          Ma rog, unii vor o lume "safe"..........iar altii vor "supans"..........bine macar ca vaccinul asta nu este incriminat ca ar contine cipuri (ar fi fost super, ar mai creste IQ-ul multora - cipul fiind o constructie infinit mai sofisticata decat mintea unora....).......
  • 0 (8 voturi)    
    Contraste (Vineri, 30 aprilie 2021, 20:31)

    bardiCristi [utilizator]

    Medic exceptional pe de-o parte, idiot pe de cealalta. Victima a covid dar si a propagandei antivaccinare. Sunt curios cati vor mai muri desi centrele de vaccinare au stoc. Si mai curios sunt cand isi vor depune medicii ati halatele pt. ca o natie ce nu pricepe ca trebuie sa se vaccineze nu trebuie tolerata.
  • +1 (3 voturi)    
    ce mizerie (Vineri, 30 aprilie 2021, 21:30)

    albastrele [utilizator]

    Stirea trebuia sa fie a murit doctorul x, nu "clic bait" pt nebunii de pe net. A fost optiunea dansei vaccinarea sau nevaccinarea, nu v-a luat nimic din casa. Mor atatia copii in Romania si nu va mai agitati.
    E aceeasi campanie agresiva de presa (platita) pentru a face lumea sa se vaccineze. Vad ca o dati in continuare pe frica, super "succes" va fi.
    Asa pot raspunde persoanele care au facut boala si nu au murit, toate alea 97%, majoritatea mortilor fiind dupa o varsta.
    Disperarea de a baga frica in oameni nu o sa va aduca mai multi vaccinati, doar o sa imparta societatea si mai mult in tabere.
    Plangeti toti aici de mila batranilor, dar de ani de zile cu pensiile alea mizere nu dadea nimeni doi bani pe ei. Erau niste PSD-isti nenorociti.
    Nu dati 2 bani pe doctorita aia, pe batrani, va oftica lockdown-urile, atat.
  • 0 (0 voturi)    
    un studiu (Vineri, 30 aprilie 2021, 22:56)

    ..13 [utilizator]

    Prezentat anterior de HNs arata ca medicii care sunt singuri si care au intre 1-3 ani, sau intre 5-10 ani sau mai mult de 20 de ani de activitate sunt cei care refuza vaccinarea in mai mare masura.

    Nu am reusit sa aflu daca era casatorita si/sau daca avea copii - uneori aceste mici amanunte conteaza.
  • -1 (5 voturi)    
    țară care tâmpește (Vineri, 30 aprilie 2021, 23:25)

    zavalitaa [utilizator]

    Poate că medicul ăsta nu era o imbecila cum 20-30 de ani, la intrarea în activitate, acum însă clar era nebună de legat. Să fii tu cadru medical, în 2021, meeic șef. cu responsabilități manageriale, cu exemplu de dat, și nevacinat, să-ți pui în pericol familia, colegii de muncă, arată ce rahat de țară e Românica, unde până și medicii de succes, adică probabil milionari în euro se dovedesc a fi niște imbecili patentați care mor și iau și pe alții cu ei. Cine știe pe câți a infectat nefericita asta până să aibă simptome, mai ales că pe lângă un medic ești tentat să lași garda jos. un medic oferă încredere în primul rând.
    De fapt, de ce mă mir. Prin clinicile private din Românica se stă cu masca sub nas la greu.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by