Coronavirus în România: Alte 5.231 de cazuri în ultimele 24 de ore. Bilanțul a ajuns la 983.217 / 196 de decese în ultima zi, 1.466 de pacienți la ATI

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 6 aprilie 2021, 12:53 Actualitate | Coronavirus


Coronavirus in Romania
Foto: Grosescu Alberto Mihai / Shutterstock Editorial / Profimedia
Alte 5.231 de cazuri de COVID-19 au fost raportate în ultimele 24 de ore în România, iar bilanțul a ajuns la 983.217, potrivit datelor publicate marți de Grupul de Comunicare Strategică. În ultima zi au decedat alte 196 de persoane, iar la terapie intensivă sunt internați 1.466 de pacienți.

Până astăzi, 6 aprilie, pe teritoriul României, au fost confirmate 983.217 cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus. În urma testelor efectuate la nivel național, față de ultima raportare, au fost înregistrate 5.231 cazuri noi de persoane infectate cu SARS – CoV – 2, acestea fiind cazuri care nu au mai avut anterior un test pozitiv. Distinct de cazurile nou confirmate, în urma retestării pacienților care erau deja pozitivi, 1.368 de persoane au fost reconfirmate pozitiv.

Până astăzi, au decedat 24.386 de persoane diagnosticate cu infecție cu SARS – CoV – 2.

În intervalul 05.04.2021 (10:00) – 06.04.2021 (10:00) au fost raportate 196 de decese (109 bărbați și 87 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Brașov, Brăila, Buzău, Călărași, Caraș-Severin, Cluj, Constanța, Covasna, Dâmbovița, Dolj, Galați, Gorj, Hunedoara, Hunedoara, Iași, Maramureș, Mehedinți, Mureș, Neamț, Olt, Prahova, Satu Mare, Sălaj, Sibiu, Suceava, Timiș, Tulcea, Vaslui, Vrancea, Ilfov și Municipiul București.

Dintre acestea, 1 deces a fost înregistrat la categoria de vârstă 20-29 ani, 1 deces la categoria de vârstă 30-39 ani, 5 decese la categoria de vârstă 40-49 ani, 12 decese la categoria de vârstă 50-59 ani, 65 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 64 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 48 decese la categoria de peste 80 de ani. 184 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, 7 pacienți decedați nu au prezentat comorbidități, iar pentru 5 pacienți decedați nu au fost raportate comorbidități până în prezent.

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 14.052. Dintre acestea, 1.466 sunt internate la ATI.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 6.849.813 teste RT-PCR și 661.094 de teste rapide antigenice. În ultimele 24 de ore au fost efectuate 24.809 teste RT-PCR (15.422 în baza definiției de caz și a protocolului medical și 9.387 la cerere) și 12.721 de teste rapide antigenice.

Pe teritoriul României, 67.046 de persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 16.724 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 47.882 de persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 122 de persoane.

De la debutul pandemiei, 880.429 de pacienți au fost declarați vindecați.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10373 vizualizari

  • -8 (26 voturi)    
    va moare pandemia! (Marţi, 6 aprilie 2021, 13:06)

    Francisc 1 [utilizator]

    multi au fost deja bolnavi ( intre 5 si 10 milioane ) plus incalzirea vremii plus oleaca de vaccinuri ... va moare pandemia!
  • -9 (29 voturi)    
    MASURILE (Marţi, 6 aprilie 2021, 13:39)

    jidanul [utilizator]

    Masurile luate de acest guvern sunt un esec total si era de asteptat. Mai trebuie un singur lucru: demisia guvernului Cîțu.
    • 0 (8 voturi)    
      ! (Marţi, 6 aprilie 2021, 16:46)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui jidanul

      Vezi ca Polonia are 30 de mii de cazuri noi pe zi iar la noi stagneaza pe la 6000! Masurile functioneaza, doar ca e idiotata lumea si nu se respecta masurile! Daca-s putine nu e bine, daca sunt prea multe, IAR nu e bine...
  • -12 (24 voturi)    
    Rezultatele vaccinarii: scade nr de cazuri! (Marţi, 6 aprilie 2021, 13:56)

    Miky60 [utilizator]

    .*.

    Uitati, se vad rezultatele vaccinarii! Numarul de cazuri scad, domnul Catu a spus ca de la 1 iunie o sa revenim la normal, rezistati daor inca 2 luni si gata, trecem peste!

    Nu mai ascultati de Sosoaca, Bittman, Garcea, AUR, PSD, ascultati de cifre!

    Si eu ma vaccinez!

    .*.
    • +5 (17 voturi)    
      Bai baiatule.. (Marţi, 6 aprilie 2021, 14:37)

      Ionnut [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Tu nu te plictisesti de atitudinea asta de robot pe care o ai? Sincer nu cred ca ar putea sa imi pese mai putin daca te vaccinezi tu sau nu, e irelevant chiar, dar sincer iti zic ai o atitudine de politician. Lasa lumea sa faca ce vrea si nu mai fi tu asa flower-power ca da urat.

      P.S. Stiu ca s-ar putea sa nu primesc nici un raspuns ca sunt mari sanse sa fi un script/bot care da automat comment la articole de genul, cel putin asa te comporti..
  • +1 (17 voturi)    
    După càt timp au fost retestați pozitiv? (Marţi, 6 aprilie 2021, 14:02)

    nick24 [utilizator]

    “ în urma retestării pacienților care erau deja pozitivi, 1.368 de persoane au fost reconfirmate pozitiv. ”
    Contează cam cât timp esti pozitiv, chiar fără simtome evidente.
    Sunt foarte mulți oameni pozitivi, care umblă pe stradă, prim magazine și involuntar îi îmbolnăvesc pe altii.
    Alți oameni care știu că sunt bolnavi, chiar nu se feresc și NU LE PASĂ că dau mai departe.
    • +3 (9 voturi)    
      Cred că e vorba de retestarea aia la 2 săptămâni (Marţi, 6 aprilie 2021, 14:52)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      După prima testare pozitivă stai în casă (cel puțin teoretic) fără să ai simptome și te mai testează la 2 săptămâni. dacă iar ești pozitiv mai stai odată! C-așa e protocolul. Te bagă în baza de date și dacă te prinde hai hui pe stradă, gata amenda.
  • -3 (15 voturi)    
    Infectați mai puțini (Marţi, 6 aprilie 2021, 14:06)

    ploiesteanu [utilizator]

    La ATI ceva mai puțini decât ieri dar decese mai multe! De ce nu se recurge la medicamentele din ISRAEL care sunt în teste dar se folosesc pe scară largă în această țară? Ieri au avut doar 5 decese, astăzi din nou doar 5 decese și din ce în ce mai puțini pacienți la ATI. Voiculescule, Câțule, faceți ceva! Altfel vom bate toate recordurile în ceea ce privește numărul de decese datorate acestei maladii nenorocite!
    • -5 (9 voturi)    
      Cum adica nu se recurge? (Marţi, 6 aprilie 2021, 14:35)

      doz2018 [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Medicamentele din Israel se gasesc la farmacia Help net si oricine poate sa le cumpere. Elimina cu 99% probabilitatea de infectare cu ORICE TIP de virus.
      Daca oamenii nu-si cumpara...e problema lor. Sa le dea Catu bani?
      Dumnezeu da, dar in traista nu-ti baga.
      Atentie: sunt mai capabile decat vaccinul!
      • -1 (3 voturi)    
        E vorba de (Marţi, 6 aprilie 2021, 16:04)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui doz2018

        EXO-CD24 și de Allocetra care e făcut după un patent chinezesc. În china nu mai sunt decese demult. Cel puțin nu sunt afișate de regim. Nu cred că aceste medicamente se găsesc în farmacii. Dar poate mă înșel.
    • -2 (10 voturi)    
      ati (Marţi, 6 aprilie 2021, 14:37)

      kalughin [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      era nevoie să moară oameni ca să se elibereze paturi la ati
    • +7 (11 voturi)    
      Mai trebuie sa faca si lumea ceva ... (Marţi, 6 aprilie 2021, 14:38)

      Gametry [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      ... nu numai Catu si Voiculescu.
      • 0 (2 voturi)    
        E vorba de Allocetra și EXO-CD24 (Marţi, 6 aprilie 2021, 16:08)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Gametry

        care se folosesc pentru bolnavii cu forme medii și severe, oamenii ăștia sau infectat și nu pot să mai facă prea multe. La ei m-am referit. Introducerea acestora la noi în țară, chiar sub formă de testare, cred c-ar micșora mult numărul deceselor, care iată, au ajuns aproape de un nou record.
      • 0 (2 voturi)    
        Mă refer la pacienții la secțiile ATI (Marţi, 6 aprilie 2021, 16:23)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Gametry

        care nu mai pot face prea mult și pentru care aceste medicamente, mă refer la EXO-CD24 și Allocetra (făcut după patent chinezesc) mai pot face ceva, situația fiind deja destul de gravă.
    • +2 (4 voturi)    
      Zici de vaccinul de la Pfizer? (Marţi, 6 aprilie 2021, 16:05)

      Denulu [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Ca eu n-am auzit de alte medicamente care se folosesc "pe scara larga" in Israel, mai ales ca au foarte putine cazuri noi dupa ce si-au vaccinat peste 50% din populatie.
      • +1 (3 voturi)    
        Nu mă refer la vaccin și la antivirale (Marţi, 6 aprilie 2021, 16:32)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Denulu

        prescrise după ce v-ați infectat. Este vorba de EXO-CD24 și Allocetra care au dat rezultate foarte bune în Israel dar și în China (Allocetra), numărul deceselor scăzând spectaculos în aceste țări.
    • +1 (1 vot)    
      medicamentele din Israel?!? (Marţi, 6 aprilie 2021, 18:51)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      "Medicamentele din Israel" sunt vaccinarea a 60% din popuatie nu leacurile de care citesti tu prin tot felul de locuri...
      • 0 (0 voturi)    
        sau aici (Marţi, 6 aprilie 2021, 20:29)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        https://www.mediafax.ro/externe/noi-sperante-din-israel-dovezi-care-arata-eficacitatea-a-doua-medicamente-minune-pentru-covid-19-ce-sunt-exo-cd24-si-allocetra-19918670
  • -1 (9 voturi)    
    mai lipseste ceva (Marţi, 6 aprilie 2021, 14:40)

    tcvl [utilizator]

    ar fi foarte interesant dacă s-ar ține (și s-ar publica) o nouă statistică - câte cazuri pozitive sunt la persoane vaccinate și teoretic imunizate complet
    • 0 (4 voturi)    
      E foarte interesant si s-a publicat (Marţi, 6 aprilie 2021, 16:09)

      Denulu [utilizator] i-a raspuns lui tcvl

      https://en.wikipedia.org/wiki/COVID-19_vaccine#Real-world_studies_of_vaccine_effectiveness
      • -1 (1 vot)    
        Mulțumesc pentru link (Marţi, 6 aprilie 2021, 16:36)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Denulu

        Respect.
    • 0 (0 voturi)    
      Daca (Marţi, 6 aprilie 2021, 16:10)

      n4c [utilizator] i-a raspuns lui tcvl

      nu mint astia, statistica asta ar trebui sa arate fix eficienta deja cunoscuta a vaccinului folosit: ~90% mRNA, ~75-80% alea cu vector viral modificat (AZ,Sputnik, etc).
  • -3 (17 voturi)    
    Interesant (Marţi, 6 aprilie 2021, 15:01)

    ploiesteanu [utilizator]

    articolele despre Covid 19 și cifrele privind evoluția pandemiei sunt citite la început de indivizi ofticați, care fac spume în casă și-și trag palme că n-au voie să iasă noaptea la bairamuri, stresați peste măsură de această stare, de Câțu, de Guvern, antivacciniști convinși și anti coviți. Mai apoi vin și oamenii echilibrați care știu ceva despre această pandemie și o iau în serios, cunoscându-i pericolele și potențialul vacinului de a ucide pandemia întorcându-ne în sfârșit la viața noastră obișnuită.
    • +3 (7 voturi)    
      Vaccinul nu va ucide virusul! (Marţi, 6 aprilie 2021, 15:49)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Va transforma Pandemia in Boala Sezoniera, ca Gripa. Asa ca daca tu crezi ca o sa te intorci la viata obisnuita, te inseli amarnic. Unele natiuni se vor intoarce, dar tu, obisnuit cu iobagia, niciodata.Guvernul Tau, de ficiori tineri de sorginte securista, o sa aiba grija de tine.
      • -1 (5 voturi)    
        Este părerea Dvs. (Marţi, 6 aprilie 2021, 16:27)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

        sper că greșită. În primul rând vaccinul va eradica pandemia în maximum un an, iar medicamentele care vor apărea, și deja sunt câteva foarte eficiente, e adevărat, încă în perioada de testare, vor combate din pripă acest virus.
        • +2 (2 voturi)    
          Ai scapat de gripa in 50-60 de ani de vaccin? (Marţi, 6 aprilie 2021, 17:36)

          Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

          Not. Daca gripa omora pe la juma de milion anual, corona probabil se va stabiliza pe la 1 milion anual.
          • 0 (2 voturi)    
            Corona se va "stabiliza"... (Marţi, 6 aprilie 2021, 19:00)

            festina [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

            daca ne vaccinam suficient de multi. Doar asa se va trasnforma intr-o "gripa" sezoniera. Alftel,fiind mai transmisibila decat virusul gripal vom vorbi despre restrictii inca multi ani.
            Si da, nu va fi eradicata probabil niciodata, ca gripa, dar va fi gestionabila fara masuri drastice, fiindca sistemele sanitare din lume nu vor mai fi puse in situatie de colaps.
            • +3 (3 voturi)    
              Nu poti lua masuri drastice (Marţi, 6 aprilie 2021, 19:53)

              Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui festina

              Pt prea mult timp, deoarece economia mondiala va colapsa in acest caz ceea ce va duce la adevaratul World War III. De data asta se va lasa cu miliarde de morti.
              ps: dar mai ai nitica rabdare sa vezi milioanele de morti care urmeaza dupa un an de masuri drastice, din cauza foametei si a lipsei accesului la healtcare pt cei cu boli cronice sau in faze terminale. In tarile sarace insa foametea loveste deja, Africa si India in special.
              • -1 (3 voturi)    
                ai perfecta dreptate... (Marţi, 6 aprilie 2021, 20:52)

                festina [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

                din pacate criza e inevitabila.
                Dar tocmai pt a nu face yo-yo non-stop cu criza sanitara/criza economica , exista o solutie simpla: vaccinul.
                iIunitatea de turma nu apare prea curand doar prin imbolnavire.

                Gandeste-te ca, daca nu atingem imunitatea de turma, nici economia nu poate sa-si revina complet.
                In lipsa imunizarii, valurile succesive de covid (cu decesele si ATI-ul aferente) vor face ca multi oameni sa traiasca in continuare cu frica si in incertitudine. Iar frica si incertitudinea sunt dusmanii economiei.

                Debeaba relaxezi restrictiile daca o parte din populatie nu va calatori, nu va consuma, nu se umple horeca,stadioane, mall-uri , avand frica bolii sau a zilei de maine

                De aceea zic eu ca pt toti ar fi mai bine sa ne imunizam si sa mergem mai departe.
                • +1 (1 vot)    
                  Nu vei fi lasat in pace (Marţi, 6 aprilie 2021, 23:24)

                  Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui festina

                  N-auzi ca se vrea pasaport de vaccinat? Tu crezi ca pasaportul dispare intr-un an? Nope. O sa ai nevoie de vize in el ca sa te deplasezi, ca sa ai loc de munca, ca sa faci orice in principiu. O sa te vaccinezi anual, restrictiile or sa continue, pt ca virusul sufera deja mutatii, nu vor fi restrictii la nivel national dar or sa fie pe localitati, regiuni, etc, patrule de militie....Lumea se schimba si nu in bine din pacate, or schimbarile majore s-au lasat cu multi morti, tot timpul. Asa ca pregateste-te pt ceva pt care oricum nu o sa fii pregatit!! Esti in elita tarilor la nivel mondial? Nu!!! Si cum saracii trag intotdeauna ponoasele si sufera primii, take a wild guess....
                  • +1 (1 vot)    
                    eu zic ca... (Miercuri, 7 aprilie 2021, 10:20)

                    festina [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

                    esti prea pesimist.
                    Tocmai tu ai zis ca restrictiile nu pot continua la nesfarsit.
                    Pasaportul de vaccinare nu e dracu' pe pamant (pt cei care vor sa se vaccineze). Nu-ti pune nimeni vize pe el, doar tre' sa-l ai la tine cand treci granita (ca si pasaportul/buletinul sau cardul de credit cand inchiriezi o masina in vacanta).
                    Iar despre vaccinare, ma vaccinez anual de peste 15 ani prin natura meseriei (sunt medic stomatolog).
                    O intepatura in plus e "piece of cake".
                    Eu doar imi doresc sa se termine rahatu' asta cat mai repede, sa pot trimite copilu' la scoala (ca asta e o mare problema) si sa-mi reiau viata normala in tara asta "saraca"
          • 0 (0 voturi)    
            E o diferență majoră (Marţi, 6 aprilie 2021, 19:34)

            ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

            de abordare din partea noastră. Vaccinurile sunt mai eficiente și diversificate, medicamentele antivirale specifice covid 19 care apar și vor mai apărea, vor fi mai multe și mai eficiente, se cercetează peste tot pentru prevenție, se fac teste mai precise, ori la virușii gripali nu se fac atâtea eforturi în domeniul medical.
  • -3 (9 voturi)    
    dăștepții (Marţi, 6 aprilie 2021, 15:30)

    Ilenuca1 [utilizator]

    Este grav. Șansa să scăpăm de molimă este vaccinarea și măsurile de prevenție prevăzute prin lege. Cine minimalizeaza sau zădărnicește măsurile anti-Covid nu este întreg la cap ori face jocul unor politrucieni. Ne fac rău.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by