Managerii de spitale fac apel la populaţie să respecte măsurile anti-Covid: Situaţia este extrem de gravă

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 4 aprilie 2021, 18:25 Actualitate | Coronavirus


Ambulanta Covid-19
Foto: MoiraM / Alamy / Alamy / Profimedia
Manageri ai spitalelor bucureştene au făcut un apel la populaţie să colaboreze şi să respecte măsurile de prevenire a răspândirii virusului, atrăgând atenţia că există o creştere semnificativă a pacienţilor cu Covid-19 internaţi, iar situaţia este extrem de gravă, notează Agerpres. Aceştia au participat duminică la o întâlnire cu ministrul sănătăţii Vlad Voiculescu.



„Dincolo de cifrele care nu sunt deloc îmbucurătoare, înregistrăm record negativ după record negativ. Acest lucru nu arată altceva decât limita sistemului. Peste ceea ce avem la un moment dat s-ar putea ca, dacă numărul pacienţilor creşte, să nu mai putem să avem paturi de terapie intensivă”, a declarat medicul șef al UPU SMURD Bucureşti, Bogdan Opriţa, la conferinţa de presă organizată cu acest prilej.

El a arătat că, din punctul de vedere al echipajelor SMURD care acţionează în Capitală şi Ilfov, numărul cazurilor la care acestea sunt solicitate a crescut cu 30% comparativ cu valul doi al pandemiei.

„Caracteristica pe care lumea trebuie să o înţeleagă este că, dacă în valul doi undeva la 50% din pacienţi aveau forme uşoare şi puteau să meargă la domiciliu, acum greu mai dăm drumul la 10% din pacienţi. Mai toţi pacienţii au nevoie de oxigen şi au nevoie de oxigen în debit mare. Avem nevoie de paturi, de echipamente, pe care, datorită sprijinului DSU, le-am avut”, a mai spus Opriţa.

El a anunţat că resursa umană este epuizată şi riscă să nu mai facă faţă.

„O altă caracteristică este că, dacă în valul doi aveam un anumit număr de pacienţi, acum ne confruntăm cu o creştere de 50% la pacienţii de zonă verde, pacienţi non-COVID. Deci pe lângă acest val, care reprezintă o creştere, mai avem şi pacienţii pe care nu îi putem neglija”, a mai spus Opriţa.

Bogdan Opriţa a făcut un apel la populaţie să colaboreze şi să respecte măsurile de prevenire a răspândirii virusului.

„Până când nu va exista o colaborare din partea populaţiei, oricât de multe măsuri am lua, nu vom putea să ieşim la liman. Trebuie să înţelegeţi că avem o capacitate limitată, că nu putem să ne dezvoltăm la infinit şi la un moment dat s-ar putea să ajungem la situaţia în care să trebuiască să discutăm despre modul în care îngrijim astfel de pacienţi”, a adăugat medicul.


Managerul spitalului de urgenţă Spitalul de urgenţă „Sf. Pantelimon” din Bucureşti, Dragoş Daviţoiu, a afirmat că situaţia este foarte gravă pentru că spitalul este obligat să primească şi să trateze orice pacient care trece de poarta spitalului, nu doar pacienţi COVID.

„Presiunea pe noi este foarte mare. Pe lângă aceste urgenţe, corpul medical al spitalului are și o anumită reputaţie şi un anumit număr de pacienţi cronici şi, având în vedere patologia, nu-i putem trimite acasă.(...) Nu este bine ce se întâmplă acum şi fac şi eu un apel să încercăm să respectăm toate restricţiile şi să limităm un pic intrările în spital pentru că presiunea este foarte mare. Fac apel şi la colegii mei, din solidaritate de breaslă care nu sunt implicaţi în lupta anti-COVID, să ne ajute”, a spus Davițoiu.

Şi Bogdan Tănase, manager interimar al Institutului Oncologic Bucureşti, a afirmat că situaţia este extrem de gravă.

„Situaţia este extrem de gravă şi, practic, odată cu implicarea în acest efort a unor spitale cum ar fi Spitalul Oncologic sau Institutul Fundeni, care prin definiţie sunt spitale dedicate unor tratamente complexe sau unor intervenţii chirurgicale specializate, am atins ultima linie de apărare în această luptă cu pandemia. Noi am înţeles urgenţa în care ne găsim ca ţară şi am înţeles să aducem o mică părticică ajutorul nostru. (...) Fără ajutorul populaţiei şi respectarea acestor măsuri, ajutorul nostru nu va însemna probabil mare lucru”, a afirmat Bogdan Tănase.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10551 vizualizari

  • -1 (43 voturi)    
    Dar ce, mangerii de spitale au fost votati?! (Duminică, 4 aprilie 2021, 18:38)

    Jegul Cristian Ioan [utilizator]

    Nu managerii de spitale au fost vitati in Parlament cu 10%,ci haurul si duamna Sososaca, noi pe dumnealor ii credem, nu pe managerii spitalelor!
    • -14 (40 voturi)    
      Pai si din cauza aur? (Duminică, 4 aprilie 2021, 20:00)

      Socrate2021 [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

      Din cauza AUR nu sunt locuri la ATI? Voiculescu doarme in post. De ce nu respecta regulile? De ce nu poarta masca? Ce mesaj transimte? De jumatate de ani managerii urla ca vine valu 3 da nu s’au pregatit pentru el. Poate isi merita unele din lozincile protestatarilor. Plus ca sunt niste stiri azi despre atrocitati jn spitalul din giurgiu, batrani incuiati in container si uitati acolo fara apa si mancare... sa vina managerul de acolo sa dea lectii...
      • -1 (13 voturi)    
        Din cauza AR, unii nu poarta masti (Luni, 5 aprilie 2021, 9:00)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Socrate2021

        si contribuie la raspandirea virusului.
        Pastreaza lozincile pentru tine, invata sa asculti niste reguli elementare
  • +9 (81 voturi)    
    Nu inteleg ce vreti sa mai facem (Duminică, 4 aprilie 2021, 18:41)

    Ichi [utilizator]

    Guvernul a impus restrictii, multe dintre ele absolut cretine, doar ca sa se dea ocupati sau sa gestioneze o pretinsa panica a populatiei (purtatul mastilor in aer liber, de exemplu). Cu comentarii si proteste, chiar asa idioate cum sunt, oamenii le-au respectat si le respecta, totusi. Daca aveti impresia ca lumea nu ia virusul asta in serios, ar fi bine sa va schimbati meseria, ca nu intelegeti nimic. Oamenii au treaba cu prostia voastra, nu cu virusul.

    Nu inteleg ce draku' vreti de la noi, cu toate comunicatele astea. De cateva zile numai asta faceti: sange si puroi. Nu avem voie nici macar sa comentam? Se transmite virusul si prin biti?
    • +4 (62 voturi)    
      E simplu, omule! (Duminică, 4 aprilie 2021, 20:25)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Ichi

      Respecta regulile, chiar daca sunt aberante.
      Ce sens are sa te duci la crasma, sa te faci manga si dupa aceea sa ti se faca pomana?
      Se vede ca nu stii cum este cand esti bolnav!
      Daca ai trece printr-un spital, daca ai avut COVID, poate ca alta ti-ar fi optica.
      Dar daca esti plin de sosoace, ... asta este.
      Decizii aberante, poate...
      Dar cine stie sa ia niste decizii corecta cand nu ai mai avut de-a face cu o astfel de nenorocire de boala?
      Vrei libertate?
      La ce iti foloseste daca la sfarsit ti se canta prohodul?
      • +1 (39 voturi)    
        dacă, dacă, dacă (Duminică, 4 aprilie 2021, 20:50)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        de un an de zile...da dacă nu?
        • +1 (13 voturi)    
          Daca... (Luni, 5 aprilie 2021, 9:01)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui di livio

          ai intelege ceva, dupa mai bine de un an de zile...
      • +1 (33 voturi)    
        Lol (Luni, 5 aprilie 2021, 0:33)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Cui ii e frica zilnic sa nu moara, nu merita sa traiasca.

        E o gripa din care 99% ies fara probleme sau sechele.

        Dispari cu vrajeala asta toxica.
        • -1 (17 voturi)    
          Esti malefif, esti spalat pe creier (Luni, 5 aprilie 2021, 6:08)

          GeorgeSb [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Din cazua unor personaje ca tine, am ajuns in aceasta situatie critica
        • -3 (15 voturi)    
          Ce crezi? Cine va dispare? (Luni, 5 aprilie 2021, 9:04)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Cu atitudinea pe care o ai , te văd că dispari primul. Cum la ATI nu sunt locuri, caută la cimitir, poate mai prinzi locuri bune. Altfel te mănâncă corbii.
        • 0 (12 voturi)    
          Sunt foarte curios (Luni, 5 aprilie 2021, 9:40)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui HP

          ce ai spune daca ai face parte din cei 1%, sau daca cei dragi tie ar intra tot acolo!
          La fel de vrajeala ar fi?
          Chestia cu "dispari" o pun pe seama prostiei; nu asa vorbesti cu cineva pe care nu il cunosti... sosocule!
          • 0 (6 voturi)    
            Lol (Luni, 5 aprilie 2021, 13:01)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            As spune "asta este", mi-ar parea rau si as merge mai departe.

            Lumea mai si moare, si iti trebuie o doza incredibila de narcisism sa te consideri mai special sau mai important ca toti cei din jurul tau.
    • -5 (39 voturi)    
      purtatul măștilor în aer liber (Duminică, 4 aprilie 2021, 21:02)

      hdd [utilizator] i-a raspuns lui Ichi

      nu e pt aerul liber,
      ci pt când se întâlnesc nea Vasile cu tanti Leana și stau la taclale și se mai și pupă.

      Problema e nivelul extrem de redus de educație al românilor.

      Cine crezi că-și mai pune masca atunci când se întâlnește cu altcineva?
      Așa, deja o ai pe față - e altceva să o dai jos.

      Dar, de acord, o măsură complet cretinå pt cei 1% din români, literați, conștiincioși și inteligenți. Problema e cu ceilalți 99%.
      • +2 (16 voturi)    
        Pai, stai la panda! (Luni, 5 aprilie 2021, 4:59)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui hdd

        Pai, stai la panda! L-ai vazut pe Vasilica ca se intalneste cu Mandolinica, fara masca in aer liber, fa-ti datoria de patriot: paraste-i, fa poze, toarna-i...pentru infractiunea ca indraznesc sa respire!
        Dar pe aia care sunt chiar singuri pe strada, lasa-i in pace...poate s-au saturat de dobitoci ca tine in diverse alte locuri.
      • +3 (11 voturi)    
        Măsura e cretină pentru 100% din oameni (Luni, 5 aprilie 2021, 8:47)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui hdd

        pentru că nea Vasile și cu tanti Leana nici măcar când se întâlnesc pe stradă și stau de vorbă fără mască nu au nicio șansă (calculabilă) să se infecteze.
    • +3 (7 voturi)    
      Pai e o campanie de scoatere a medicilor (Luni, 5 aprilie 2021, 11:13)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Ichi

      Din "asasinii" in eroi. Odata inceputa campania nu vei mai gasi alte stiri, pentru ca presa libera e doar o iluzie.
  • -8 (28 voturi)    
    . (Duminică, 4 aprilie 2021, 18:43)

    tirolez [utilizator]

    Lasa ca deschide cimpeanu scolile, dar nu-l deranjati, lasati-l sa abereze in continuare.
    • -2 (36 voturi)    
      Pai sa le deschida! (Duminică, 4 aprilie 2021, 19:56)

      Socrate2021 [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Cum mallurile sunt deschise, pot si si scolile. Sau e mai important profitu’ unora din afara decat educatia si sanatatea mentala a copiilor romani? Mai ales ca studiile dovedesc ca scoala are cea mai mica rata de transmitere, mult mai mica decat mallurile, dar eclar care sunt prioritatile guvernului...
      • -13 (17 voturi)    
        ... (Duminică, 4 aprilie 2021, 21:30)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Socrate2021

        Normal ar fi sa puna o limita de persoane simultan prezente in mall sau in supermarket, cum era la un moment dat anul trecut. Iar la scoala sa fie maxim 10 in clasa, nu 35 cum a fost cazul in multe clase din Bucuresti.
        Cat despre rata aia nu pot fi luate in considerare cifrele lui Cimpeanu pentru ca nu au numarat si persoanele infestate de un caz intr-o clasa. Daca ar fi urmarit pe modelul de la inceputul pandemiei ( cazul x contact cu y) toate cazurile generate de 1 copil ii stricau statistica. Acum daca se inchide clasa nu sunt numarate si cazurile care apar cat timp copiii sunt in online ca fiind generate de scoala si nici cate rude si-au imbolnavit, ce sa mai zic decedat.
  • +20 (52 voturi)    
    asa se intampla cand la 200 de cazuri (Duminică, 4 aprilie 2021, 19:21)

    alfa1 [utilizator]

    pe zi iei cele mai dure masuri inchizi parcurile , bisericile etc..si iei oamenii cu forta in izolete ; la 6000 pe zi normal ca nu te mai crede nimeni....
    • -6 (46 voturi)    
      După război .... (Duminică, 4 aprilie 2021, 19:48)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

      Înțelepcunea Dvs. privind ÎNCEPUTUL pandemiei, de acum un an (când toate națiunile bîjbîiau) este impresionanta ....
      • +5 (13 voturi)    
        care intelepciune ?? (Luni, 5 aprilie 2021, 8:04)

        alfa1 [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

        nu trebuia mare intelepciune ...aici in Elvetia nu s-au inchis parcuri , nu a fost luata lumea cu forta, nu au fost carantine. Si cand va spuneam ca in Rom sunteti nebuni cum procedati toata lumea te injura. Va meritati soarta prostilor !
    • +15 (57 voturi)    
      Bine zis! (Duminică, 4 aprilie 2021, 19:53)

      Socrate2021 [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

      Sa nu uitam ca la 8-9000 pe zi mahler, musta & co. ne indemnau sa mergem la alegeri, ca situatia nu e asa grava...acum vor iar sa panicheze.. stati relax ca nu va mai crede nici dracu...
      • -10 (34 voturi)    
        hehe (Duminică, 4 aprilie 2021, 21:26)

        transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Socrate2021

        Cand te-a indemnat Mahler sau Musta sa mergi la alegeri, ivane? Iar va incurcati in minciuni...
        • +12 (32 voturi)    
          jo napot kivanok peeseedee (Duminică, 4 aprilie 2021, 22:07)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

          https://www.hotnews.ro/stiri-sanatate-24309568-interviu-cat-sigur-este-mergi-vot-pandemie-explicatiile-medicului-virgil-musta-riscul-infectare-vot-este-mult-mai-mic-decat-cumparaturi.htm... "În primul rând, aș vrea să spun că votarea nu reprezintă în sine un factor de risc. De aceea recomand ca oamenii să meargă la vot, pentru că responsabilitatea de a vota este mult mai importantă decât riscul la care este expus”...minți ca fikusz cu profesorii francezi ajunși la ati
        • +16 (16 voturi)    
          da (Duminică, 4 aprilie 2021, 22:16)

          winston_smith [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

          "Medicul Virgil Musta, șeful Secţiei de Boli Infecţioase II din cadrul Spitalului de Boli Infecţioase "Victor Babeş" din Timişoara, îndeamnă oamenii să meargă la vot duminică, dar atrage atenția că este responsabilitatea fiecăruia să respecte măsurile de protecție la secțiile de votare."
          https://www.digi24.ro/alegeri-locale-2020/recomandarile-medicului-virgil-musta-pentru-ziua-votului-unde-e-pericolul-mai-mare-sa-ne-infectam-1374248
  • +11 (43 voturi)    
    Dacă (Duminică, 4 aprilie 2021, 20:12)

    Alex2016 [utilizator]

    Ați fi dublat numărul de vaccinați în ultima săptămână, va credeam. Mai veniți sa bociti și sa urlați cind aud ca pica medicii de somn în centrele de vaccinare deschise 24/7 și ca ati epuizat și ultima doza din frigidere. Azi ați vaccinat 48 000. Sictir... Cu masurile voastre cu tot.
    • +6 (18 voturi)    
      Asa-i (Duminică, 4 aprilie 2021, 20:52)

      muvis [utilizator] i-a raspuns lui Alex2016

      Nimic despre numărul de vaccinați și niciun apel al medicilor din urgenta către vaccinare. Ar trebui ca in doua trei zile să termine tranșa aia de 500 de mii, poate cu un apel la populația de pe lista să se prezinte la centre, facem pauza de orice și mai vaccinam o tură. Pauza pâna vin celelalte. Aș vaccina incontinuu, mai ales în orașele cu risc.
    • 0 (10 voturi)    
      Din 48 000, 30 000 cu rapel (Duminică, 4 aprilie 2021, 20:53)

      Socrate2021 [utilizator] i-a raspuns lui Alex2016

      Sa fim mandri! Suntem peste Bulgaria!
  • +7 (19 voturi)    
    MENEGERI (Duminică, 4 aprilie 2021, 20:50)

    andr1stE [utilizator]

    de spital cu scoli si facultatiuri facute pe la oradea, bagate de psdistul bodog in fata si care isi beau cafelele pe la georgeta bumbac prin birouri NU imi zic mie ce sa fac.
    nu prezinta nicio garantie astfel de manageri.
  • +3 (29 voturi)    
    Si noi facem apel (Duminică, 4 aprilie 2021, 20:51)

    Socrate2021 [utilizator]

    La medici, sa puna la dispozitia populatiei kituri anticovid in farmacii, ca sa te poti trata de la primele simptome, sa nu ajungi la forma grava, sa iti umfle doctorasii de casa ai big pharma nota, cu tratamente scumpe, dovedit ineficiente; facem apel sa nu mai fie pacienti intubati fara acordul lor, legati si sedati, in acelasi scop al “vindecarii fortate”, cu tratamente de pana la 30 000 lei decontabile la CAS de big pharma, intru realizarea targetului si comisionului aferent sefilor de sectii ati& managerilor; sa nu mai terorizeze populatia, pentru ca stresul si frica scad imunitatea si sa nu mai bage oameni decedati de alte patologii la covid din pix, vezi cazul Gabi Lunca, care nu a avut test pozitiv. Etc etc ev
    • -3 (17 voturi)    
      am rezistat sa citesc (Duminică, 4 aprilie 2021, 23:47)

      rmos [utilizator] i-a raspuns lui Socrate2021

      pana la "kituri anticovid in farmacii". nu trebuie sa te pui cu geniul carpatin. geniul carpatin e doctor, chimist, biolog, fizician, specialist it, matematician, astronom. adica, intr-un cuvant habarnist! dupa geniul carpatin trebuie inchise spitalele, nu avem nevoie de ele, ne tratam cu "kituri din farmacii"! :))))))
      • +5 (17 voturi)    
        fractura de logica (Luni, 5 aprilie 2021, 2:01)

        winston_smith [utilizator] i-a raspuns lui rmos

        pai daca protocolul e imuabil, si trebuie respectat intocmai, care e diferenta ca ti-l dau ei la spital sau ca il iei singur acasa? azitromicina, dexametazona, favipiravir, paracetamol si ce mai contine. Sa se faca public, sa il ia oamenii de la primele simptome, dupa cum zic toti medicii, ca e bine sa il iei de la inceput, ca de-asta se ajunge la forma grava, cu nevoie de oxigen si intubare. pentru ca oamenii nu se duc la spital. pai la spital protocoulul e unul singur, cam aceleasi medicamente. te-ai testat pozitiv, il iei. In italia deja asa merg lucrurile. Noi mai asteptam.
        https://www.regione.piemonte.it/web/pinforma/notizie/aggiornato-protocollo-delle-cure-casa-per-covid
        • +3 (7 voturi)    
          iar spitalele (Luni, 5 aprilie 2021, 2:51)

          winston_smith [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

          nu trebuie inchise, trebuie puse la dispozitia cronicilor care au nevoie de tratament, operatii, ca nu e voiculescu Dumnezeu sa hotarasca cine are drept de viata si de moarte, cum zicea pe zi intr-o declaratie, ca o sa amane operatiile. Sunt zeci de mii de morti , cronici in stadii avansate sau oncologici care mor cu zile, ca nu au acces la tratamente, vezi lunile noiembrie-decembrie anul trecut cand a fost un exces de mortalitate de 30 de mii de morti, dar doar 5000 au murit de covid. sa mai vorbim si de faptul ca suntem singurii din europa care avem spitale covid si non-covid? Ceilalti au circuite rosii si verzi in acelasi spital, ca sa iti poata trata si comorbiditatile, pe cand la noi te duci cu avc si te trateaza de covid.(daca te trateaza, de obicei uita de tine cate o zi intreaga, sedat). Sa mai vorbim de mancarea din spital, aia de 10 lei pe zi, ca daca nu mori de covid, nici de cormobiditati, supravietuiesti infectiilor mutante ultrarezistente la antibiotice zise nosocomiale, te ajuta alimentatia(lipsa ei) de lagar.
        • 0 (4 voturi)    
          dupa cum spuneam (Luni, 5 aprilie 2021, 10:52)

          rmos [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

          geniul carpatin intelege absolut nimic din ce citeste si crede ca se pricepe la toate. de exemplu "Icardi specifies - It does not mean simply prescribing paracetamol over the phone and staying in watchful waiting, but taking care of patients at home". debiteaza aberatii pe banda, de genul "protocolul e imuabil". nu geniule, protocolul nu e "imuabil", este adaptat in functie de rezultatele testelor clinice. in plus, geniule, acele medicamente din protocol se administreaza in functie de situatie. de exemplu, nu dai dexa imediat la primele simtome geniule, ca mai mult faci rau. in plus, dupa mintea ta, ai lua dexa daca esti diabetic, sau ai glaucom sau probleme mari cu tensiunea (sau multe alte conditii in care nu este indicata dexa)? pai .. bafta! :)))))) mai geniule carpatin, inteleg ca tu crezi ca esti buricul universului dar te rog sa ne scutesti de inteligenta ta nemarginita. treaba ta daca vrei sa te indopi aiurea cu medicamente si sa crapi, dar te rog nu mai incerca sa-i convingi si pe alti creduli sa faca atfel de tampenii.
          • 0 (0 voturi)    
            Mda... vad ca esti tanar pe aici. (Luni, 5 aprilie 2021, 16:25)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui rmos

            In tara asta vrajitoarele, probioticele si ceaiurile naturiste au un scces imens deoarece increderea in sistemul medical e la pamant. Neincrederea vine de la multe cazuri si scandaluri pre COVID, plus ca toti cam avem povesti cu rude prin spitale si nu is alea funny.
            Daca tot insisti sa te pogoresti din inaltul Sistemului medical cu cunostiinte reale, fa-o cu mai putine invective, ca le vorbesti clientilor si tu doar prestezi un serviciu platit de ei. Educa-i ca de injurat poate oricine.
            • +1 (1 vot)    
              ai dreptate doar (Marţi, 6 aprilie 2021, 11:14)

              rmos [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              la primul punct, studiile si mare parte din viata le-am petrecut pe afara. in rest, gresesti, nu am clienti in tara, din fericire :)))) si tot din fericire, o sa plec iar in cateva luni. cat despre educatie, nu se mai poate face dupa o anumita varsta. am ajutat si ajut in continuare zeci de persoane cu knowledge si cam tot ce este in puterea mea. insa imi rezerv dreptul de a selecta acele persoane. macar atat. imi cunosc limitele, nu sunt in stare sa educ hoardele de analfabeti. si sincer ma indoiesc ca poate cineva.
              • 0 (0 voturi)    
                Nu poti sa ii educi la un nivel decent (Marţi, 6 aprilie 2021, 12:10)

                Lok [utilizator] i-a raspuns lui rmos

                Nici nu ar fi receptivi majoritatea. Dar fata de majoritatea lipsita de studii de specialitate poti oferi detalii care schimba perceptia generala a unor situatii greu de inteles. Cum orice comunicare sub orice forma este o manipulare de perceptie cu varii efecte, nu reiese ca nu incerci a face ceva intr-o directie pe care o vrei. Eu doar iti recomandam sa o optimizezi catre receptor.
    • -1 (7 voturi)    
      Ai fabricat tu kituri anticovid? (Luni, 5 aprilie 2021, 10:50)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Socrate2021

      Întreb pentru-că, încă nu cunosc să fie vreo-un tratament eficient, garantat pentru COVID. De aia se insistă pe vaccinare, care merge greu și din cauza celor care sperie oamenii și așa unii renunță la vaccin în timp ce alții nu pot să facă vaccin. Ar fi simplu, te-ai înscris ești obligat să faci vaccinul, dar, de multe ori frica ucide mai rău decât boala și să faci vaccin unui om în faza de frică riști să-l ucizi(cum se întâmplă).Vaccinul, și orice tratament medicamentos ajută organismul să lupte cu boala, iar frica dă peste cap tot organismul care nu mai este capabil să lupte. De aia spun că acțiunile de protest cu lozinci care fac oamenii să le fie frică sunt criminale și trebuie judecate și pedepsite drept crime.
  • +2 (28 voturi)    
    Haznaua 3 si ghita tv... (Duminică, 4 aprilie 2021, 21:11)

    ciuma.rosie [utilizator]

    ...posturi de imbecilizare in masa !
  • +10 (24 voturi)    
    Lol (Luni, 5 aprilie 2021, 0:31)

    HP [utilizator]

    Da, populatia e de vina ca nu sunt suficiente paturi ATI.

    Uneori imi pun problema daca voi sunteti doar naivi sau chiar ticalosi.

    Adica dupa ce ne jucati in picioare toate libertatile, va bateti joc de viitorul copiilor, de economia nationala, aveti tupeul sa aruncati vina tot pe romani.

    Asta e narativa dreptei progresiste: vina pentru toate o poarta poporul, nu politicienii.

    Noi suntem de vina ca voi furati.
    • +3 (5 voturi)    
      Naivi pe bani multi (Luni, 5 aprilie 2021, 8:25)

      Victtor [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Este greu de crezut ca salariile mari ii fac naivi pe oameni.
    • 0 (8 voturi)    
      !!!!! (Luni, 5 aprilie 2021, 10:09)

      Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Orice tara are un numarul maxim de paturi la ATI. Veriga slaba este numarul medicilor de la ATI. Un medic la ATI se formeaza in 5-6 ani.

      Acelasi lucru s-a intamplat si in Italia, Franta, Cehia, Slovacia, Belgia etc.
      • +1 (7 voturi)    
        Lol (Luni, 5 aprilie 2021, 13:03)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

        Atunci aia e, ghinion, sa zica "fratilor, astea sunt limitele, ne asumam un numar mare de victime, mergeti la vaccin".

        Nu sa dea vina pe noi ca vrem sa traim normal, cu acceptarea faptului ca e o gripa care ucide 0.001% din populatia lumii.
  • -1 (7 voturi)    
    Se rezolva...Luni Sosoaca organizeaza (Luni, 5 aprilie 2021, 6:06)

    GeorgeSb [utilizator]

    un alt miting si situatia va fi mai buna. Nu stiu cine poate participa la astfel de demonstratii. Eu ieri am fost la o inmormantare....multi habar nu au ce se intampla.
  • +5 (9 voturi)    
    Nu reușesc să găsesc apelul medicilor către Guvern (Luni, 5 aprilie 2021, 8:52)

    hic sunt leones [utilizator]

    cu privire la măsuri pe care trebuie să le îndeplinească acesta.
    Sau doar populația e obligată să facă lucruri - pe care le-a făcut deja și care, după cum vedem, nu prea funcționează?
  • +3 (9 voturi)    
    ATI/paturi, sectii etc. (Luni, 5 aprilie 2021, 8:56)

    FortApache [utilizator]

    Timp de un an de pandemie, paturile ATI din Ro au ramas....tot 1500-1600 bucati.

    Rezulta ca nu prezinta interes pentru marirea capacitatii la nivel de tara....rezulta ca nu ma mai intereseaza nici pe mine de restrictii generate de presiunea pe ATI si daca la nivel de Minister/UPu/mupu/lupu/pupu Arafat etc. nu exista interes pentru mai multe poaturi si sectii ATI.... devine penibil de clar faptul ca e o bataie de joc la adresa populatiei care Trebuie corectata chiar de catre populatie.

    Guvernele Orban si Citu nu sunt interesate de sectiile ATI...au alte prioritati.
  • +1 (5 voturi)    
    cat costa (Luni, 5 aprilie 2021, 9:57)

    AMDATi [utilizator]

    Şapte nopţi de spitalizare completă pentru o persoană ajung la aproape 170.000 de lei ( https://www.zf.ro/eveniment/cat-costa-sa-fii-bolnav-de-covid-sapte-nopti-de-spitalizare-completa-19435163 ).
  • +3 (7 voturi)    
    Dar (Luni, 5 aprilie 2021, 11:12)

    noi2013 [utilizator]

    poate facem si noi un apel la medici/manageri sa trateze corect bolnavii, sa nu ii mai omoare cu zile dupa protocol, sa se mai ocupe cu curatenia si infectiile intraspitalicesti....

    Ce parere au?!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by