Teste clinice cu vaccinul Moderna, demarate pe aproape 7.000 de copii cu vârste între 6 luni și 12 ani

de G.S.     HotNews.ro
Marţi, 16 martie 2021, 13:51 Actualitate | Coronavirus

Vaccinuri Moderna
Foto: MApN
Moderna a început administrarea vaccinului său contra Covid-19 (mRNA-1273) în cadrul testelor clinice de fază medie-avansată efectuate pe copii cu vârste între 6 luni și 12 ani, a anunțat compania marți, potrivit CNBC.

Studiul va evalua eficacitatea celor două doze, administrate la 28 de zile distanță, testele clinice fiind făcute pe 6.750 de copii din Statele Unite și Canada.

Vaccinul este autorizat în Uniunea Europeană și în alte țări la persoane cu vârste de cel puțin 18 ani.

Într-un alt studiu, demarat în decembrie, Moderna testează mRNA-1273 pe minori cu vârste între 12 și 18 ani.

vin dupa copiii vostri, oilor (Marţi, 16 martie 2021, 13:57)

Itsoc [utilizator]

credeati ca se vor opri cu vaccinul la cei vulnerabili? nope, vor vaccina intreaga populatie umana cu un vaccin experimental pe baza de terapie genetica care va modifica pentru prima oara genomul uman al intregii planete.

consecintele unei campanii de vaccinare globale cu o tehnologie despre care nu avem nicio informatie despre efectele pe termen lung poate avea consecinte f apropiata extinctiei.

in plus, care e logica in a vaccina copiii si adultii sanatosi care au 99,95% sanse de supravietuire cu un vaccin experimental, aflat inca in stadiul de test, care nu opreste nici transmisia virusului?
      Super (Marţi, 16 martie 2021, 14:11)

cineva123 [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

Sper sa-l fabrice in cantitati cat mai mari.
      nene, ai fost infectat cu virusi RNA (Marţi, 16 martie 2021, 15:44)

t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

de nenumarate ori in viata ta, si nu ti-a "poluat" cu nimic codul tau genetic. Printre virusii pe baza de RNA se numara virusii care provoaca raceala, gripa, hepatitele C si E, rabia, poliomielita, pojar, etc.
      RNA e un tip de material genetic folosit in mod NATURAL de corpul uman in procesele metabolice, de ex. Virusii doar deturneaza acest mecanism de producere de proteine. E ca si cand ai avea o imprimanta 3d in care daca introduci programul potrivit iti produce un obiect. In acest caz virusul comanda "xeroxarea" proprie cu ajutorul codului RNA.
      Vaccinul nu face decat sa foloseasca acelasi mecanism. Codul RNA introdus de vaccin comanxa "xeroxarea" de spike de covid, ca sa aiba corpul material pe care sa-si antrenee imunitatea, astfel incat virusul care poarta acele spike sa fie recunoscut de sistemul imunitar.
      Asa ca mai usor cu panica pe scari, nu e nicio catastrofa planetara. Daca ai fi trait acum 150 de ani ai fi fost probabil in randul celor care credeau ca daca trenurile ar merge cu mai mut decat 40 kmph oameniii din ele s-ar sufoca, fapt pentru care un cal mergea in fata trenului, sa nu depaseasca viteza "fatala".
        bine progresistule (Marţi, 16 martie 2021, 16:10)

Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

ma incred in stiinta, mergi tu si fa-l si pe al meu si promit sa-l fac si eu la anu dupa ce ma conving ca lucruri precum ADE, cytokine storm si virusi mutanti rezultati din pacientii vaccinati nu exista asa cum se intampla cand vaccinezi in plina pandemie.

de fapt nu, eu voi astepta 2023 pentru terminarea testelor clinice din faza a 3-a pentru a benficia de rezultatele unui studiu facut pe sute de milioane de cobai.
          imi aduc aminte de un desen umoristic (Marţi, 16 martie 2021, 18:06)

t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

Era cu o "doamna",asezata pe o banca. Si era o explicatie acolo: "Waiting for the perfect man". "Doamna" era un schelet.
          Gluma ca gluma, dar risti sa astepti vaccinul privind cum creste iarba. Sau sa supravietuiesti, dar sa dai cuiva care nu e asa norocos.
          Nu exista medicament fara efecte adverse, nu exista efect 100% eficace. Eu am sa ma vaccinez cu AZ. Daca peste un an trebuie sa ma vaccinez cu altceva, ghici ce? Mai fac unul. Nu mi-e frica de injectii. Efectele secundare sunt rare, comparat cu sechelele covid.
            foarte bine (Marţi, 16 martie 2021, 19:17)

Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

eu ma incred in sistemul meu imunitar care imi confera o protectie de 99,95% impotriva covid.
    Primum non nocere! Un principiu uitat de medici (Marţi, 16 martie 2021, 14:44)

D-or [utilizator]

Riscul complicatiilor grave la copii in caz de Covid e practic zero.

In interesul cui sunt ei vaccinati? Ca sa protejeze pe cine? Viata lor este mai importanta pentru specie decit viata celor iluzoriu protejati de vaccinuri.
    Parca copii nu erau afectati de COVID?! (Marţi, 16 martie 2021, 20:55)

mike123 [utilizator]

Nu puteau lasa sa le scape ditamai "oportunitatea" de facut bani!
    oare cata minte au parintii? (Marţi, 16 martie 2021, 23:28)