Avocatul Poporului: A impune unui angajat vaccinarea anti-Covid este ”dincolo de lege”

de N.O.     HotNews.ro
Duminică, 14 martie 2021, 21:51 Actualitate | Coronavirus


Renate Weber
Foto: Agerpres
Avocatul Poporului, Renate Weber, afirmă că niciun angajator nu poate impune unui angajat să se vaccineze împotriva Covid, pentru că o astfel de condiție ”nu-şi găseşte sub nicio formă suport în legislaţia noastră actuală”.

„Aceasta este o cerinţă care nu-şi găseşte sub nicio formă suport în legislaţia noastră actuală. Câtă vreme vaccinarea este o chestiune absolut bazată pe consimţământul persoanei, a impune astfel de condiţii este categoric, categoric nu că excesiv, este dincolo de lege. Acum, întrebarea e câţi dintre cei care sunt în astfel de situaţii vor avea curajul să-şi dea angajatorii în judecată, pentru că dacă este un angajator privat, nici nu există altă soluţie”, a declarat Renate Weber duminică seară, la Antena 3, potrivit News.ro.

Ea a dat ca exemplul instituţia Avocatului Poporului, unde personalul nu a fost obligat să se vaccineze, singurii care s-au imunizat fiind cei care au dorit.

Weber a afirmat de asemenea că instituţia pe care că o reprezintă a primit un număr mare de petiţii din partea unor oameni care s-au plâns că, după o perioadă de izolare din cauza COVID-19, au fost obligaţi de angajator să prezinte un test negativ pentru SARS-CoV-2, făcut pe banii angajaţilor.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9643 vizualizari

  • -10 (72 voturi)    
    Hmmm (Duminică, 14 martie 2021, 21:56)

    Sah [utilizator]

    Foarte corect!!
    Sa nu uitam campania terorista facuta impotriva avocatului poporului acum un an cand a facut plangere impotriva internarii fortate!!
    Ce mai era la gura hastagistilor si conducerii tarii, ce mai spunea ca din cauza ei mor oamenii, etc ca acum sa considere toti ca asa este corect, se interneaza numai cine are nevoie nu toti!
    PS. Nu am auzit scuze de la niciun hastagist, niciun ziar, niciun politician pentru acea campanie terorista!!
    • -2 (22 voturi)    
      Deșteptăciune, numele tău este Renate. (Luni, 15 martie 2021, 8:26)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      Un angajat care a contactat COVID ,este nevaccinat, merge la lucru, îți îmbolnăvește toți colegii, unii mor, serviciile/produsele firmei ajung la consumatori, mai mor și câteva zeci de consumatori, dar asta nu-i împotriva legii. Conform logicii Renate Weber, avocat al morților, că de vii nu-i pasă.
      • -5 (13 voturi)    
        Hmmm (Luni, 15 martie 2021, 9:53)

        Sah [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Stalinistii nu stiu ce este aceea lege...si nici nu le pasa de legi!
        Ei sunt fani Petrov!! :)))
      • +2 (12 voturi)    
        Hmmm (Luni, 15 martie 2021, 10:25)

        Sah [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        ''Un angajat care a contactat COVID ,este nevaccinat, merge la lucru''...spui prostii.
        Transmitator de covid poate fi si cel vaccinat, apoi un angajat care a contactat covid se va simti rau, va avea temperatura care i se poate masura la intrarea la munca, etc.
        Se vede ca vorbeste si tzatza Leana ca...si ea e om!
    • -2 (8 voturi)    
      Renate e agent GRU ..... (Luni, 15 martie 2021, 11:32)

      viziru [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      Renate e agent GRU ..... toate actiunile ei au un scop bine definit ......
  • +27 (47 voturi)    
    Evident ca este mai presus de lege (Duminică, 14 martie 2021, 21:59)

    Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator]

    Insa angajatorul ii va putea face viata angajatului un cosmar: test saptamanal, etc. pana angajatul de va vaccina "de bunavoie".
    • -6 (34 voturi)    
      Oh, Doamne! (Duminică, 14 martie 2021, 22:35)

      muvis [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

      Și să te testezi e un coșmar?
      Anti-orice pe lumea asta au mai multe psihoze decât cei care poarta mască, se vaccinează și apoi poartă mască. Muuult mai multe psihoze. Și hule la gură
  • +3 (79 voturi)    
    Lumea e cu fundul in sus!!! (Duminică, 14 martie 2021, 22:00)

    Alex_capsunar [utilizator]

    Daca eu, angajator, stabilesc niste reguli, atunci tu, angajat, ai doua alternative: ori le accepti si le indeplinesti, ori parasesti locul de munca.

    Fara a pune la socoteala ca aceasta regula nu e doar in folosul angajatorului, ci si in folosul angajatului!!

    Eu sunt de acord sa nu se poata da afara angajatii nevaccinati si fara posibilitate de vaccinare. Dar angajati care au posibilitatea sa se vaccineze si nu vor, eu zic ca angajatorul are tot dreptul sa ii dea afara. Fiindca daca apoi iau virusul, vor pretinde ca angajatorul sa le plateasca concediu medical, sau, mai rau, il vor da in judecata pentru a obtine daune, pe motiv ca au luat virusul la locul de munca din vina angajatorului.

    Dar PSD este inca la putere in CCR, asa ca nu putem avea sperante....

    Institutia avocatului poporului si cea a CCR ar trebui reformate puternic!!!!
    • +7 (53 voturi)    
      Hmmm (Duminică, 14 martie 2021, 22:06)

      Sah [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

      Angajatorul trebuie sa respecte legile exact ca si angajatul...nu are drepturi mai multe.
      Tu nu intelegi ca relatia angajat/angajator este una egala nu de slugarnicie.
      Angajatorul plateste mana de munca de care are nevoie pentru a creea profit, angajatul o ofera pentru un pret corect.
      Lasa aerele de stapan de sclavi...a trecut sclavagismul.
      Nu vrei sa respectui democratia si drepturile angajatului, inchide si dispari!!
      • +4 (6 voturi)    
        Ai raspuns (Luni, 15 martie 2021, 9:30)

        mopsu [utilizator] i-a raspuns lui Sah

        singur, decît să piardă banii patronul închide, pleacă toți acasă și cei docili vor fi angajați într-o nouă firma pregatită din timp .....
    • +23 (47 voturi)    
      Lumea E cu fundul in sus! (Duminică, 14 martie 2021, 22:10)

      n4c [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

      "Daca eu, angajator, stabilesc niste reguli, atunci tu, angajat, ai doua alternative: ori le accepti si le indeplinesti, ori parasesti locul de munca."

      Regulile pe care tu, angajator, le stabilesti, trebuie sa nu contravina legilor acestei tari.

      Altfel, apare a treia alternativa.
    • -17 (43 voturi)    
      Cei care mi-ati dat minus sigur sunteti angajati, (Duminică, 14 martie 2021, 22:35)

      Alex_capsunar [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

      Cei care mi-ati dat minus sigur sunteti angajati, nu angajatori. Sau, cel putin, oameni care nu sunt nici angajati, nici angajatori, dar care au capacitate de discenere scazuta, as zice eu.

      Fiindca taxele le plateste angajatorul.

      Dar daca voi nu sunteti angajatori, ci angajati, cu un minim dicernamant ati intelege ca, in cazul in care angajatii se imbolnavesc, angajatul are obligatia sa le plateasca concediu medical, caz in care cheltuielile lui vor putea depasi veniturile si s-ar putea sa falimenteze. Caz in care toti angajatii vor ramane fara servici. Ghinion!! Pentru toti!!! Dar provocat de angajaT!!!!

      Prin urmare, faptul de a nu se vaccina aduce prejudicii nu doar angajatorului, ci si angajatului!!!

      Hai, sariti din nou cu minusurile! Dar asta va fi semn ca ori sunteti asistati sociali, ori sunteti cu slaba capacitate de discernere (ca sa nu spun altfel...)
      • +13 (33 voturi)    
        mda, (Duminică, 14 martie 2021, 23:12)

        Zero_Kelvin [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

        Ba, esti chiar prost. In primul comentariu am crezut ca esti ignorant... daca, pe bune, esti angajator... chiar ca merita sa falimentezi !
      • +1 (9 voturi)    
        aoleuuuuuu, este grele (Luni, 15 martie 2021, 0:15)

        mbembe [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

        tu platesti 5 zile concediu medical...
        da si tu salariu astfel ca angajatul sa-ti poata veni la serviciu cu masina sau taxiul! nu vrei? e scump? dar sa ai argati ieftini e de bine?
      • 0 (8 voturi)    
        mai spune, cum e cu taxele? (Luni, 15 martie 2021, 0:21)

        mbembe [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

        din ce stiu de cativa ani platiti mai putin, o buna parte din taxe a revenit la angajat
      • +7 (23 voturi)    
        Mai Bula, (Luni, 15 martie 2021, 0:38)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

        Mai Bula,

        a) Taxele le plateste ANGAJATUL. Tu ii faci un serviciu statului prin aceea ca le retii direct din salariul cuvenit angajatului, nimic mai mult. Poti fi suparat pe stat ca te obliga sa faci asta, dar aia sunt banii angajatului, nu banii tai.

        b) Concediul medical e platit de angajat/stat prin asigurarea de sanatate (platita IN AVANS de catre angajat; angajatorul doar contribuie). Deci, NU platesti ca omul intra in CM. Minti si aici, sau doar esti prost. Pariez pe ambele! Si castig!

        c) capacitatea aia se numeste "capacitate de discernamant", nu "de discernere". Iar ala pe care il numesti "servici" se numeste "serviciu", mai precar alfabetizatule, "stapan de sclavi".

        d) Si da, mai Bula, am responsabilitatea celor ce le spun. Platesc doi angajati cu sume ce se scriu cu 4, uneori cu 5 cifre in dolari americani si, desi NY e, dupa California, c.m. dificil stat dpdv al fiscalitatii muncii, platesc tot ce trebuie platit. Eu trebuie sa ma ocup sa aduc contracte...nu sa-i caut de COVID. Daca vreau suturi in fund de la toate autoritatile de pe aici trebuie sa le cer angajatilor ceea ce le ceri tu. Abia atunci se distruge afacerea, cand intru in viata lor privata.
    • +12 (26 voturi)    
      Cateva chestiuni (Duminică, 14 martie 2021, 22:40)

      Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

      1. Tu ca angajator iti stabilesti regulile iar daca angajatul nu le respecta, ai DREPTUL sa il concediezi. DAR, regulile despre care discutam sunt fie in contractul colectiv de munca fie in fisa postului. Pe alte baze legale nu ai cum sa il concediezi decat daca lichidezi postul sau daca angajatul e pe contract temporar pe care te decizi sa nu il prelungesti. Ai trecut vaccinul in fisa postului sau pe contract?

      2. Dpdv medical cel vaccinat POATE raspandi infectia. Cum asa? Iata un exemplu: pe maini. De asemenea comunitatea stiintifica nu a dat un raspuns clar ca unul vaccinat nu poate raspandi infectia ci s-a ascuns in spatele celebrei "scade substantial probabilitatea". O scadere cu 50% poate fi substantiala insa inseamna unul din doi. Poate pt tine e substantiala, pt mine nu. Deci e ceva relativ.

      3. Asigura-te ca cei ce doresc sa se vaccineze sa se vaccineze mai repede. In acest fel EI DA, vor fi protejati de formele grave. Cei care nu vor se vor imbolnavi pe riscul lor. In fond, doar boii din firma nu s-au vaccinat in timp ce personalul tau important are deja vaccinul. Ce iti pasa asadar de cei nevaccinati? Nu au asigurare medicala platita?

      4. De ce nu dai afara si oamenii cu handicap? Sau alergici? In fond un pic de vant si iti stranuta in birou si nu pot munci pentru tine. Sau miopii? Cum adica faptul ca si-a spart ochelarii nu te afecteaza? Pai daca i-a spart si te loveste pe tine cu o grinda in cap ca nu vede nu te afecteaza?
    • +10 (24 voturi)    
      Regula pe care tu o poti stabili (Duminică, 14 martie 2021, 22:50)

      Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

      Este ca angajatul tau sa nu fie infectios cand intra in firma. Pentru asta e necesar sa isi faca test omologat, pe banii lui. DAR daca el va putea de fiecare data sa dovedeasca ca nu e infectios, cu ce drept ii ceri tu ce anume sa isi bage in vena?!?!?

      PS: Eu sunt pentru vaccinare si ma voi vaccina imediat ce mi se va oferi posibilitatea. Chiar si cu AZ. Dar asta ESTE STRICT TREABA MEA!
      • +1 (1 vot)    
        stai putin (Luni, 15 martie 2021, 9:42)

        jescu [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

        Angajatul nu se va testa de fiecare data pe banii lui ca sa intre in firma si nici nu poate cere cineva asta la schimb cu vaccinarea. Daca o sa intri bolnav in firma sunt 2 posibilitati, intalnesti colegi vaccinati si nu vor pati nimic(o sa fie ~70% din populatie), intalnesti colegi nevaccinati, adica 30% din populatie care isi asuma riscul. Nu e treaba patronului sa le poarte de grija celor 30% care nu vor sa se vaccineze. PS: Eu o sa ma vaccinez, inclusiv cu Astra Zeneca sau cu alt vaccin aprobat in UE, dar discutam de drepturi aici, oamenii au dreptul de a alege, mai ales ca sunt multe necunoscute in joc, oamenii nu au access la toate datele ca sa aleaga clar.
    • +9 (25 voturi)    
      subtire gandire (Duminică, 14 martie 2021, 22:55)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

      azi dai afara dupa vaccinare, maine dupa culoare, poimane dupa ce ai intre picioare...
      si vei plati milioane despagubire cu asa subreda gandire!
    • 0 (16 voturi)    
      boss (Duminică, 14 martie 2021, 23:02)

      fghr [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

      concediul medical e platit de stat nu de angajator.

      de ce sa ma vaccinez daca am facut deja boala? ca asa vrea Catu? sunt de acord sa port masca pentru a ma proteja pe mine si pe cei din jurul meu.

      P.S. m as vaccina daca odata vaccinat n ar mai trebui sa port masca
    • +5 (19 voturi)    
      ce, ma??? (Duminică, 14 martie 2021, 23:07)

      Zero_Kelvin [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

      1. Daca tu, ca angajator crezi ca poti sa-i stabilesti reguli/regulamente angajatului peste lege, peste Codul Muncii si peste drepturile si libertatile omului...esti un angajator PROST! Vei pierde ORICE proces pe legislatia muncii in prima instanta!
      2. "vor pretinde ca angajatorul sa le plateasca concediu medical" - Ba, ejnebun? Eu stiam ca angajatorul este OBLIGAT prin lege sa plateasca concediu medical, fie si pentru o banala raceala, daca aceasta este acoperita de certificatul medical! La voi la corporatii e altfel???
      3. Presupunand ca un angajat vaccinat face ulterior covid...ce faci: il trimiti acasa in concediu medical (sic!) sau il tii la munca sa te infecteze? M-am saturat de cate ori s-a spus: VACCINUL NU STOPEAZA CONTAGIOZITATEA ! Il faci sa treci mai usor prin boala, sa nu o mierlesti. Atat!

      PS1: Momentan nu se cunosc cazuri care sa confirme ca o persoana vaccinata a facut o forma mai usoara de covid. Cazuri de oameni cu probleme dupa vaccin sunt, din pacate, destule.
      PS2: M-am vaccinat cu AZ.
      • +5 (5 voturi)    
        cunosc eu un caz in familie... (Luni, 15 martie 2021, 10:45)

        festina [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

        Socru-miu (batran, obez, diabet,HTA, ce mai,"cocktail-ul" perfect de comorbiditati) a facut Covid intre doze (dupa prima doza, inainte de rapel).
        Singurul simptom (ca asa a si ajuns sa se testeze si sa vada ca e pozitiv) a fost lipsa mirosului (care a si trecut dupa cateva zile).

        In rest NIMIC,NADA !!!
        Adica s-a infectat, da' vaccinu' n-a mai permis inmultirea virusului in organism.
        N-a luat niciun medicament, doar niste vitamine.
        Medicul de familie care l-a monitorizat (ca si mine dealtfel) crede ca vaccinul i-a salvat viata.Chiar si o singura doza !
        E doar parerea mea, dar vaccinul chiar functioneaza!!!
    • +7 (21 voturi)    
      Ce va mai place (Duminică, 14 martie 2021, 23:14)

      VOX. [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

      Sa va credeti dumnezei, sa stabiliti reguli si sa credeti ca sunteti stapani pe viata altora...
  • +4 (18 voturi)    
    Da (Duminică, 14 martie 2021, 22:19)

    mitg [utilizator]

    Asa este.

    In schimb obligarea sa poarte masca daca nu-s vaccinati sau sa faca teste rapide/normale mi se pare de bun simt.
  • -1 (15 voturi)    
    eh (Duminică, 14 martie 2021, 22:20)

    codyrocco [utilizator]

    se schimba ROF-ul si zice "tre' sa fii vaccinat in firma asta".
    dupa care na, ti se respecta alegerea, mai apoi dandu-ti-se posibilitatea demisiei sau concedierii pe caz disciplinar.
    • +12 (22 voturi)    
      Boala (Duminică, 14 martie 2021, 22:46)

      Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui codyrocco

      Este strict a celui care se imbolnaveste. Ceilalti care nu vor sa se imbolnaveasca se vaccineaza si sunt protejati. Ce iti pasa de cei care nu vor?!?!

      Cat despre transmitere, in comunitatea medicala nimeni nu a declarat ca 100% cei vaccinati nu pot transmite boala. Ce au spus este ca scade probabilitatea. Atat la infectarea altuia cat si ca sa faci forme grave.

      In plus pot aparea mutatii fata de care vaccinul nu ofera protectie. Asadar in fata lor faptul ca au vaccin sau nu e apa de ploaie. Iar acele mutatii odata aparute, oamenii nefiind protejati, acestea vor deveni dominante in lume. Vrei un exemplu? Gripa! Exista vaccin de decenii. Ti se pare eradicata?!?!?!
      • 0 (8 voturi)    
        aici e o problema... (Luni, 15 martie 2021, 10:57)

        festina [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

        pe care chiar tu ai mentionat-o...

        Cei nevaccinati (daca sunt multi), ofera in continuare suficiente "gazde" virusului sa se raspandeasca si deci, in timp, posibilitatea sa sufere mutatii care pot face vaccinurile actuale ineficiente.

        Deci nu e numai problema celui care se imbolnaveste, ci indirect si a celor vaccinati.

        Cu cat ne vaccinam mai repede si mai multi, cu atat ne va fi mai bine tuturor.

        Eu sunt clar pro-vaccinare, dar nu pt vaccinare obligatorie.

        Ideea e ca prin comunicare, fara istericale, sa convingem si pei cei care au temeri (normale dealtfel) sa se vaccineze.
        Chiar si cu hulitul AZ: daca s-ar explica clar ca riscul de tromboze (statistic vorbind) e de 35.000 ori mai mare la nevaccinati decat la vaccinati (in UK s-a facut comparatia cati au facut tromboze la 100.000 vaccinati vs nevaccinati in tr-un laps de timp), oamenii rationali ar intelege ca e mai bine sa te vaccinezi.
        Iar efectele secundare sunt pasagere si sunt chiar o dovada ca organismul produce anticorpi, care-ti vor fi necesari daca te infectezi.

        Cum de in Israel se poate si la noi nu?
        (e o intrebare retorica, bineinteles)...
  • 0 (32 voturi)    
    Populismele doamnei Renate Weber (Duminică, 14 martie 2021, 22:36)

    Dilematic [utilizator]

    si activitatile de propaganda politica sistematica desfasurata prin studiourile tv. depasesc atributiile prevazute in Constitutie si in Legea de organizare si functionare a institutiei Avocatului Poporului.
  • +10 (28 voturi)    
    rw (Duminică, 14 martie 2021, 22:54)

    oxbridge [utilizator]

    Albă ca Zăpada,Tom Degeţel şi Quasimodo se plimbă prin pădure. La un moment dat dau de o căsuţă: ”Oglinda Care-ţi Spune Adevărul”. Se hotărăsc să intre, dar nu pot decât pe rând. Prima intră Albă ca Zăpada. Stă câteva minute şi iese turuind fericită:
    - Eu sunt cea mai frumoasă din lume!
    Apoi intră Tom Degeţel. După câteva minute iese fericit:
    - Eu sunt cel mai mic din lume!
    Intră şi Quasimodo. Stă ce stă, apoi iese nervos, bombănind:
    - Cine dracu o fi Renate Weber?
    • +6 (10 voturi)    
      Renate este "Notre Dame" ... (E de-a noastra :) (Luni, 15 martie 2021, 5:03)

      zeeman [utilizator] i-a raspuns lui oxbridge

      Pentru bancul asta meriti 100 de like-uri ... ha-ha-ha.

      (CITAT) Intră şi Quasimodo. Stă ce stă, apoi iese nervos, bombănind:
      - Cine dracu o fi Renate Weber? (INCHEIAT CITAT)

      Exact cand Ciordache era pe cale sa dea replica: "ALTA INTREBARE" ... Nicolicea se grabi si raspunse: "Renate Weber este NOTRE DAME" ... :)
    • 0 (16 voturi)    
      Epic fail (Luni, 15 martie 2021, 7:01)

      Fides [utilizator] i-a raspuns lui oxbridge

      Quasimodo este unul din personajele cele mai iubite din literatura, modul in care trece peste prejudecatile celor din jur, ghidat fiind doar de bine, arata frumusetea lui interioara. Bancul e ca va supara Renate ca si-a facut treaba, nelasand vremelnicii aflati la guvernare sa cocoseze populatia prin legi neconstitutionale.
      P. S. Ziua in care nu vei mai auzi clopotele de alarma, va fi ziua in care democratia a murit. Dreapta e prea lacoma.
      • +1 (11 voturi)    
        Simtul UMORULUI, nu simtul OMORULUI! (Luni, 15 martie 2021, 9:01)

        zeeman [utilizator] i-a raspuns lui Fides

        Prietene nu mai fi asa crispat. E vorba de un banc, nu de o declaratie de aia ... "politically correct".

        Bancul nu se refera la frumusetea interioara a lui Quasimodo, unde (BTW) doamna Weber nu are nici o asemanare cu el.

        E vorba numai de imaginea din oglinda, deci de frumusetea fizica, exterioara, unde ”Oglinda Care-ţi Spune Adevărul” nu il declara pe Quasimodo ca omul cel mai pocit la chip ... ci pe doamna in chestie.

        Sper ca nu intentionezi sa o declari pe doamna Weber etalon de frumusete fizica, nu-i asa ?
        • -1 (3 voturi)    
          Esti monumental (Luni, 15 martie 2021, 17:10)

          Fides [utilizator] i-a raspuns lui zeeman

          Nu imi spune pieten, ai un creier atavic.
          • 0 (0 voturi)    
            Noi suntem romani? ... Au ba? (Luni, 15 martie 2021, 22:08)

            zeeman [utilizator] i-a raspuns lui Fides

            Prietene (insist), toate creierele sunt mai mult sau mai putin atavice.

            Doar ca unele au evoluat pana la rasul tonic, prietenie, si simtul umorului.

            Altele au ramas doar la ura sociala, discriminare, lipsa de empatie si de simt al umorului. Au fost tradate de proprii neuroni, si lasate putin in urma evolutiei generale (vae victis).

            Oamenii acestia nu trebuiesc tratati cum te trateaza ei pe tine (cu hate, dispret, venin), caci nu ei sunt vinovati, ci evolutia insasi, prin "meandrele concretului" (LOL) :(

            VACCINUL pentru boala lor este empatia si resocializarea. Chiar daca unii nu vor sa fie vaccinati...

            Daca suntem romani, trebuie sa ne intelegem unii pe altii si sa fim uniti ... sa ramanem in stare sa comunicam unii cu altii ,,, INTELEGI PRIETENE?
  • 0 (14 voturi)    
    Relax baieti...vaccinul va deveni obligatoriu... (Luni, 15 martie 2021, 2:48)

    FortApache [utilizator]

    Mai intai totul a fost optional in Romania, carantina...apoi a devenit obligatorie, testarea a devenit obligatorie pentru calatoriile cu avionul (nu te imbarca in avion cu Turkish Airlines de la Bucurest cu destinatie finala Los Angeles decat daca ai testul PCR negativ cu 72 ore inainte de inbarcare).

    Va deveni obligatoriu vaccinul pentru calatoriile cu avionul in maxim 8 luni de acum inainte in Europa in mod sigur, deja se stabileste forma pasaportului de vaccinare...mai bine propuneau un piercing gen belciug in nareta sau un crotal de ureche :))) in prima faza
    ...iar la imigration sa se faca randuri separate pe "rase" : cei cu Astra-zeneca pe randul rosu, cei cu sputnic pe cacaniu in dungi , cei cu sinovac pe galben iar cei cu Pfizer direct pe alb la First Class :)))
  • +2 (6 voturi)    
    modelul...atacul este cea mai buna aparare (Luni, 15 martie 2021, 11:11)

    Dizidentul [utilizator]

    Doamna Weber si-a facut aparitia la vestitul A3 sa justifice ce deja se stia, in mai multe rinduri a fost Avocatul Poporului de o parte si aluzii la hotaririle Guvernului, luate deja sau ce se vor lua in viitor. Multi comentatori au despicat firul de par in patru sa demonstreze cit de bine cunosc legislatia. NICI DOAMNA WEBER NICI COMENTATORII ATOTSTIUTORI NU AU PREZENTAT ADEVARATA FATA A SITUATIEI; AVEM DE-A FACE CU O BOALA PERICULOASA, Avocatul Poporului putea sa se exprime in felul urmator "sfatuim populatia din tot sufletul sa se vaccineze noi Avocatul Poporului cu toata cunostiinta legilor" CEA MAI BUNA PREVENTIE ESTE VACCINAREA. aceste cuvinte au lipsit in totalitate. Tot ce a facut ilustra Doamna a fost sa dea apa la moara celor care sint impotriva vaccinari. Cu siguranta cind calatoresc (avion,tren,etc.)am pretentia sa ca fiecare sa prezinte o dovada ca a fost vaccinat (lege sau nu)
    • -1 (5 voturi)    
      Ai pretentia? (Luni, 15 martie 2021, 12:32)

      Razorxyz [utilizator] i-a raspuns lui Dizidentul

      Si eu am pretentia ca atunci cand te urci in avion sa prezinti o dovada ca nu esti nebun, depresiv sau instabil psihic, sau cu antecedente penale . Totodata, ar trebui ca cei care vin din Africa, America de sud si alte zone tropicale sa prezinte, la coborarea din avion, dovada ca nu a contractat un patogen periculos pentru populatia Romaniei, cel mai bine ar fi o carantina de 40 de zile , pentru a ne proteja de acesti suspecti inconstienti carora nu le pasa de siguranta noastra.
  • +2 (2 voturi)    
    Dincolo de lege? (Luni, 15 martie 2021, 13:13)

    ipolitic [utilizator]

    Nu exista asa ceva. Orice lucru, actiune, inactiune etc. care nu este interzisa de lege, este permisa.
    Existenta sau nu a unei clauze de vaccinare in contractul individual sau colectiv nu are nici o insemnatate. In orice contract exista clauza fortei majore. O epidemie intra in aceasta categorie.
    In plus, exista articole de lege care chiar impun angajatorului asemenea masuri. Nu spun care, nu fac parte din barou.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by