Valeriu Gheorghiţă, după ce 9 țări au oprit temporar administrarea vaccinului AstraZeneca: Foarte probabil, dacă decizia va viza toate loturile, și România va lua această decizie / Circa 200.000 de români s-au vaccinat cu acest ser

de Redactia     HotNews.ro
Joi, 11 martie 2021, 18:53 Actualitate | Coronavirus


Vaccinare cu AstraZeneca
Foto: Liselotte Sabroe / AFP / Profimedia
România nu a primit doze din lotul de vaccin AstraZeneca care ridică suspiciuni la nivel european, iar până acum au fost vaccinați cu serul de la această companie peste 200.000 de români, afirmă coordonatorul campaniei de vaccinare, Valeriu Gheorghiță. Legat de decizia a 9 state europene de a opri temporar administrarea vaccinului AstraZeneca, Gheorghiță a spus că autoritățile române așteaptă clarificări și, "foarte probabil că, dacă decizia va viza toate loturile de vaccin, și România va lua această decizie".

Coordonatorul campaniei de vaccinare din România, dr. Valeriu Gheorghiță, a declarat joi seară, la Antena 3, că România analizează, la rândul său, dacă se impune suspendarea vaccinării cu vaccinul produs de AstraZeneca, așteptând date suplimentare.

Întrebat dacă țara noastră se îndreaptă spre o astfel de decizie, medicul a răspuns: "Foarte probabil că, dacă decizia va viza toate loturile de vaccin, și România va lua această decizie".

Chestionat dacă este o chestiune de ore sau de zile, Valeriu Gheorghiță a spus că decizia "poate fi luată oricând", cât mai repede după ce autoritățile vor fi fi înştiinţate despre motivul deciziei statelor europene.
  • "Ne interesează să ştim care a fost motivul, ţinând cont că în momentul de faţă ţările care au suspendat vaccinarea fac parte din cele care au recepţionat doze din lotul asupra căruia planează această suspiciune de legătură cu acele evenimente trombotice. Agenţia Europeană a Medicamentului analizează în momentul de faţă toate cazurile raportate, cele 22 de cazuri raportate la nivel european şi va face o precizare, aşa cum este şi firesc, ca această decizie să fie recomandată de EMA, cea care a autorizat, de altfel, punerea pe piaţă a acestui vaccin”, a spus medicul militar.
El a explicat că este vorba despre un lot de vaccin de 1,6 milioane de doze de la compania AstraZeneca, distribuit în circa 17 state europene, asupra căruia există suspiciunea că ar fi potențial legat de apariția unor fenomene trobotice - cheaguri de sânge - într-o perioadă de până la 10 zile de la vaccinare.
  • "Agenția Europeană a Medicamentului a analizat aceste cazuri și a stabilit la acest moment că nu ar fi un indiciu în ceea ce privește relația de cauzalitate. Până pe data de 9 martie, la nivel european, la nivelul Agenției Europene a Medicamentului au fost raportate 22 de astfel de cazuri din aproximativ 3.000.000 de persoane vaccinate cu vaccinul de la compania AstraZeneca, iar lotul asupra căruia s-a ridicat această suspiciune și care este în evaluare în momentul de față presupune aproximativ 1,6 milioane de doze care au fost distribuite în circa 17 țări europene.
  • România nu a primit doze din acest lot. La acest moment am observat și noi că aproximativ 9 țări europene au decis să suspende vaccinarea cu vaccinul de la AstraZeneca. Încă nu știm dacă este vorba de o decizie care vizează toate loturile de vaccin sau doar vaccinurile din acest lot.
  • Eu am luat legătura cu reprezentanții companiei AstraZeneca din România și chiar la această oră este o întâlnire la nivel european pe această temă și imediat ce această întâlnire va fi finalizată, voi avea și eu toate datele la dispoziție și vom putea analiza dacă se poate impune în România acest lucru, însă trebuie să înțelegem că până în acest moment există o suspiciune asupra unui lot.
  • Nu vreau să creăm îngrijorări și panică în rândul persoanelor vaccinate sau a celor programate", a declarat Valeriu Gheorghiță.
Potrivit acestuia, aproximativ 200.000 de persoane s-au vaccinat cu serul de la AstraZeneca, iar România mai are în stoc circa 200.000 de doze de la această companie.

Ce se va întâmpla cu rapelul în cazul în care va decide și România suspendarea administrării acestui vaccin? Medicul spine că, probabil, se va lua decizia vaccinării cu un alt tip de vaccin sau persoanele respective rămân vaccinate cu o singură doză. El a subliniat însă că nu este o decizie luată.


Nouă țări europene au decis până acum să oprească temporar administrarea vaccinului AstraZeneca.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















24348 vizualizari

  • +18 (36 voturi)    
    Esentialii s-au vaccina cu Pfizer, restul cu Astra (Joi, 11 martie 2021, 19:08)

    Kivek [utilizator]

    la noi nu se opreste vaccinarea pana nu moare unul
    • +14 (32 voturi)    
      si daca moare (Joi, 11 martie 2021, 19:58)

      Vecin [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      tot o sa se spuna ca e o simpla coincidenta, deci nu se va opri vaccinarea
      • -16 (34 voturi)    
        asa-i cand ti-e greu sa gandesti (Joi, 11 martie 2021, 21:08)

        Alex_capsunar [utilizator] i-a raspuns lui Vecin

        Ok, hai sa presupunem, prin absurd, ca au murit 10 oameni de la vaccinul asta. 10 oameni din 10 milioane sau dintr-o suta de milioane de vaccinati.

        Acum hai sa vedem cati au murit de Covid. Eu am calculat 2%, adica, pastrand proportia, 200.000 din 10 milioane.

        Acum, daca cineva are cap, poate sa isi dea seama imediat ca riscul e mult mai mare sa te regasesti printre acei 200.000 de morti de COVID, decat printre acei 10 morti de AZ (presupunand ca, intr-adevat, cineva ar fi murit din cauza vaccinului...)

        Eu prima doza de AZ mi-am facut-o deja si de abia astept sa mi-o fac si pe a doua. Voi n-aveti decat sa asteptati dupa Pfizer, daca mai apucati sa ajungeti pana va vine randul...
        • +9 (15 voturi)    
          Daca (Joi, 11 martie 2021, 21:17)

          Brutus2 [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

          Tatal, mama, fratele, sora sau un copil iti moare dintre acei 10 oare ce o sa spui?
          • -4 (10 voturi)    
            editat de moderator. avertisment<br> (Vineri, 12 martie 2021, 0:02)

            Alex_capsunar [utilizator] i-a raspuns lui Brutus2

            Bine prietene. Ai dreptate sa pui intrebarea ta. Dar daca

            "Tatal, mama, fratele, sora sau un copil iti moare" dintre ceilalti 200.000 (nevaccinati, care mor de virus) "oare ce o sa spui?"

            Acum hai sa judecam rational: daca te afli in oricare dintre cele doua situatii, faptul este deja implinit. Intrebarea este daca ai fi putut sa il eviti.

            Deci, hai sa ne gandim cum se pot evita acele situatii (moarte de Covid sau de vaccin antiCovid). Raspunsul este ca nu se pot evita ambele situatii. Si atunci, ce facem?? Pai facem alegerea care are probabilitatea cea mai mica sa ne duca in acea situatie (moarte). Care este aceea?

            Raspunsul este evident din statistici: vaccinul produce un risc de moarte extrem de redus in comparatie cu imbolnavirea. Tu, daca gandesti, ce alegi?
            • +5 (9 voturi)    
              Bine mă! (Vineri, 12 martie 2021, 0:55)

              SiktirMukles [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

              E sigur vaccinul, fă-l și vezi-ți de treabă, bucură-te că tu ai scăpat și lasă-i pe ceilalți.
              Când cineva din familie va pica prost pe statistică, atunci o să-ți pui întrebări. Până atunci, mai bagă niște prozelitism în 50 de rânduri.
            • +3 (5 voturi)    
              Pai si imbolnavirea are un procent (Vineri, 12 martie 2021, 2:10)

              Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

              extrem de redus de mortalitate pt o Pandemie. Daca nu esti jghiab sau cu anumite boli cronice n-ai nici o treaba!!! Asa ca daca esti in categoria asta fatala poti sa-ti injectezi si pufaika, nu ne intereseaza e fix treaba ta.
        • +2 (16 voturi)    
          Lol (Joi, 11 martie 2021, 21:44)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

          2% din cei infectati, din care la randul lor 2% au murit.

          Iar 99% din cei morti aveau boli cronice ȘI peste 50 de ani.

          Du-te ba cu gripa si cu vaccinul tau de aici.
        • 0 (0 voturi)    
          nu cred (Vineri, 12 martie 2021, 11:25)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

          ca-ti doresti sa fii unul din cei 10 morti de care zici.
          Or sa se fereasca multi oameni sa mai faca vaccin cu Astra Zeneca.
    • +1 (5 voturi)    
      In Italia a murit deja si un tanar de la Astra (Vineri, 12 martie 2021, 0:32)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      S-a oprit total.

      Atentie romani.
  • +11 (23 voturi)    
    Treziti-va! (Joi, 11 martie 2021, 19:08)

    IoPaNet [utilizator]

    Pentru cine a avut ochi sa vada si urechi sa auda, au fost deja 753.127 semne de intrebare legate de AstraZeneca (nu ma intrebati cum am estimat acest numar :-) ). Cate semne de intrebare va mai trebuie ca sa opriti DEFINITIV vaccinarea cu mizeria asta?
  • +17 (23 voturi)    
    Nu înțeleg (Joi, 11 martie 2021, 19:16)

    SKBjull [utilizator]

    Adică să nu ne mai punem cauciucuri de iarnă indiferent de marcă?

    Adică singurul vaccin care a ajuns la populația generală e în pericol de a fi retras oricând?

    Deci să nu mă mai agit să prind poate un loc, veniți voi să alergați după mine să vă vaccinez cu Pfizer peste vreo 3 luni?

    Cred că am spus asta acum o săptămână, dar mi-am luat minusuri, așa că mi-am reconsiderat atitudinea, acum trebuie să mi-o reconsider iarăși?
    • +16 (32 voturi)    
      Da', Romanika, are si ea vreo parere? (Joi, 11 martie 2021, 20:08)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui SKBjull

      "Legat de decizia a 9 state europene de a opri temporar administrarea vaccinului AstraZeneca, Gheorghiță a spus că autoritățile române așteaptă clarificări și, "foarte probabil că, dacă decizia va viza toate loturile de vaccin, și România va lua această decizie".
      "
      -------------------------------------

      Da', Romanika, asa, ca tara, cu institutii, are si ea vreo parere? Intreb, pentru un prieten.

      Daca UE zice SUS, Romanika zice SUS sau cat de SUS, sa traiti!?
      Daca, pe aceiasi problema, ziua urmatoare, UE zice JOS, Romanika zice JOS sau cat de JOS, sa traiti!?

      Bre, suntem in secolul 21. Daca tot sunteti tonomate copy-paste...macar scoateti sinecurile, alde Gheorghita, Fanita si Trita Fanita. Adica, pupincuriti cu nadejde, da' fara proxi, ca ala costa!
      • +13 (21 voturi)    
        Asta-i umorist adevarat: (Joi, 11 martie 2021, 20:55)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        "La acest moment am observat și noi că aproximativ 9 țări europene..." (Umoristul Gheorghita!)
        ----------------------------------
        Serios?"aproximativ 9 țări europene"? Poate erau 8,38, poate erau 9,62 ...ati aproximat bine? Sa nu gresiti cumva!
      • +2 (10 voturi)    
        acuma ai avut o revelatie? (Joi, 11 martie 2021, 23:16)

        Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Clar facem cum ne dicteaza UE, doar nu crezi ca noi avem sange in instalatie sa facem ca Ungurii de exemplu sa ne luam vaccinuri de unde vreu si cand vrem.

        Noi cum canta UE asa dansam, ce fac altii facem si noi, noi nu avem idei proprii sau decizii proprii, suntem 100% subjucati Bruxelului incepand de la presedinte la guvern...

        Ungaria e cea mai vaccinata tara din Europa impotriva Covid

        https://www.zf.ro/business-international/tarile-europa-est-intr-cursa-contra-cronometru-vaccinarilor-19950716
    • 0 (0 voturi)    
      vezi matale asa e cand nu prea dai pe la scoala (Sâmbătă, 13 martie 2021, 19:29)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui SKBjull

      si nu stii cum este cu reglementarile astea -

      asteapta Gheorghita,dupa ce a vazut si deciziile altora, ce o sa zica sefu EMA si atunci cu sa traiti va executa...Altfel, totul este bun, mergeti inainte si mai repede...

      Ba, dar ailalti cum au putut decide mai frate???

      Ma asteptam ca un civil, ca astia gandesc, de cele mai multe ori, tot timpul, sa il lamureasca pana acum cum este cu procedurile de restrictionare a vaccinurilor in conditii dubuioase..

      Gheorghita sarmanul nu cred ca avut de la cine sa invete carte ca la ei, la medicina militara, tot gradul este intai si stiinta mai apoi.

      mare pacat de noi, fraierii de rand, ca suntem supusi unor asemenea conducatori

      mare rusine pentru mine sa am de infruntat asemena tinichele plasate in fruntea tarii.
  • +19 (29 voturi)    
    .... (Joi, 11 martie 2021, 19:17)

    _Sherlock_ [utilizator]

    Suntem niste ratati in ploaie.... asteptam tot timpul sa ne spuna alti.... sunt 9 tari ... nu cred ca s-au asteptat una pe alta..... au avut specialisti, nu habarnisti.....
    • -8 (10 voturi)    
      Serios? (Joi, 11 martie 2021, 22:25)

      Alohaa [utilizator] i-a raspuns lui _Sherlock_

      Păi cazurile au avut loc in alta țară europeană, trebuia să ne trimitem noi experții în Italia? Vorbești prostii.
  • -4 (38 voturi)    
    aiurea (Joi, 11 martie 2021, 19:17)

    Itsoc [utilizator]

    se stie ca vaccinurie sunt sigure si eficiente!
    • +10 (20 voturi)    
      sigure si eficiente (Joi, 11 martie 2021, 19:50)

      naenae [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      doar ca nu avem niciun fel de date despre evolutia pe termen lung... sau scurt, se pare.
    • 0 (6 voturi)    
      si trebuiesc folosite la pasaportarea scavilor.. (Joi, 11 martie 2021, 22:55)

      aero [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      ura! restul sunt sub-oameni si trebuie sa poarte masca, sa nu mearga nici la teatru, nici in restaurante sau excursii si trebuie sa ajunga la 10 seara acasa!!! Traim noaptea mintii cu acesti asa-zisi conducatori - ca moda nu e doar la noi! Niciun tratament, doar vaccin! Din nefericire nu am incotro - daca vrau sa traiesc cat de cat aproape normal - trebuie sa ma risc si eu cu orice vaccin!!
  • -1 (17 voturi)    
    vorba lui Gheorghita (Joi, 11 martie 2021, 19:53)

    cucuveauamov [utilizator]

    vom primi ce am vrut ad labam
  • +8 (18 voturi)    
    daca doar copiem tampeniile altora... (Joi, 11 martie 2021, 19:56)

    maiorulmura [utilizator]

    ...macar avem mereu o scuza
  • +12 (26 voturi)    
    Ghiorghitza asta tot militar ramane!!! (Joi, 11 martie 2021, 20:06)

    Parzivall [utilizator]

    Opreste bah vaccinarea cu Zevzeca, ca oamenii de rand nu vor sa devina Victime Colaterale!!!
    • -10 (16 voturi)    
      Domnule Sputnik (Joi, 11 martie 2021, 22:28)

      Alohaa [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

      Las-o jos că măcăne. Doar in Marea Britanie au fost vaccinate cu Az peste 12 milioane de oameni, fara vreun fel de probleme.
      PS: cât primești pentru un post de genul ăsta?
      • +5 (5 voturi)    
        Ce-ai bah, ti-a cazut greu pufaika? (Vineri, 12 martie 2021, 2:11)

        Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui Alohaa

        Vez'tz de treaba!
  • 0 (16 voturi)    
    Niciun "ser"! (Joi, 11 martie 2021, 20:09)

    Namaste [utilizator]

    Vaccinul nu e un ser! Serul este altceva!
  • +16 (22 voturi)    
    Pe propria piele (repostare) (Joi, 11 martie 2021, 20:27)

    IoneI [utilizator]

    Sunt un caz de long covid.

    Am făcut vaccinul Astra Zeneca în data de 18.02 ora 15 - prima doză (care va fi și ultima în cazul meu).

    Aparent nici o reacție. Dupa cca 12 ore (adică noaptea) s-a declanșat haosul, în succesiune la cca 60 de minute diferență:

    -dureri intense de cap
    -dureri la nivelul toracelui, brațelor
    -dureri in tot corpul și la locul de injectare
    -inflamație generală (evidentă pe piele, palme, față)
    -amețeli și stări de rău intense
    -tahicardie (pentru următoarele 24 de ore pulsul nu a scăzut sub 100 bpm)
    +alte complicații

    Răspuns anormal al sistemului imunitar - furtună de citokine. Și astăzi mai sufăr consecințele. Asta pentru că acest vaccin conține vector viral. Cunoșteam riscul dar am încercat, în speranța că o să mă ajute și o să apară anticorpi. Nu cred că va fi cazul. Mai rău am făcut.

    Știu asta deoarece am mai trecut prin episoade similare de câteva ori de la începutul pandemiei) Primul în luna aprilie 2020.

    Numeroasele testele de covid PCR și anticorpi covid au ieșit negative :( inclusiv IgG din ziua vaccinării.

    Vreau doar să spun că vaccinul a declanșat o reacție mai puternică și mai brutală decât în majoritatea cazurilor de reinfectare prin care am trecut de la începutul pandemiei. Din păcate vaccinul doar mi-a pus și îmi pune viața în pericol.

    Răspunsul meu la virus (sau la proteine din acesta) este anormal. Sistemul imunitar îl "ia pe sus" cu consecințe grave inflamatorii în corp, în loc să dezvolte anticorpi uzuali IgM/IgG. Afectarea este una cardiovasculară.

    Nimic nu e sigur. Stați departe de tot ce înseamnă covid sau părți din acesta!!!

    ATENȚIE! CU DEDICAȚIE PENTRU DOCTORI! Cine înainte de vaccinare risca să treacă sau a trecut prin o furtună de citokine cu virus real, riscă la fel sau mai rău după un AstraZeneca!
    • -5 (15 voturi)    
      pai poate problema e la tine (Joi, 11 martie 2021, 21:40)

      stupidu [utilizator] i-a raspuns lui IoneI

      zici ca ai avut o reactie mai puternica decit in majoritatea cazurilor de reinfectare prin care ai trecut. de cite ori ai fost infectat cu covid?? nu ti se pare suspect ca te-ai infectat de mai multe ori? poate organismul tau nu face anticorpi.
      • +6 (6 voturi)    
        Deci trebuie sa fii rezistent la Vaccin!! (Vineri, 12 martie 2021, 2:12)

        Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui stupidu

        Ca sa scapi cu viata! Fain.
      • 0 (0 voturi)    
        sigur ca este ceva care tine de o anume cauza (Sâmbătă, 13 martie 2021, 19:37)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui stupidu

        Dar ea ar trebui stiuta.

        Poate sunt mai multe persoane in aceeasi situatie si deci...
    • +7 (9 voturi)    
      si ai raportat cazul tau ? (Joi, 11 martie 2021, 23:47)

      muma_padurii [utilizator] i-a raspuns lui IoneI

      ..la centrul la care ai facut vaccinul... sau la medicul de familie ?
  • 0 (6 voturi)    
    vad ca pe linga faptul ca premiantii (Joi, 11 martie 2021, 20:43)

    Coco Whistle [utilizator]

    sint in avantaj, raspunsul intirziat ii face si criminali.
  • +14 (18 voturi)    
    Nu înțeleg (Joi, 11 martie 2021, 20:46)

    Jolly Roger [utilizator]

    Pentru ca nouă tări să ia decizia asta, bănuiesc că au luat-o bazându-se pe o serie de date, rapoarte, cazuri, etc.

    La noi nu s-a raportat nimic oficial până acum? Cu excepția a 1-2 cazuri relatate de presă, toate celelalte persoane vaccinate au fost ok?
    Sau s-a ascuns gunoiul sub preș în cel mai idiot stil posibil?
  • -9 (27 voturi)    
    Milioane de vaccinări și ZERO reacții (Joi, 11 martie 2021, 20:50)

    Dogul [utilizator]

    E absurd să crezi că dintr-un eșantion de câteva milioane de persoane vaccinte nu vor apărea unele cazuri care să aibă diverse probleme de sănătate, de la cheaguri de sânge la infarct. E ABSURD să crezi că nu se poate întâmpla asta. Să zicem că vineri vaccinăm un sat întreg format din vreo 8.000 de locuitori. Știm că prin sate-s zilnic decese, inmormântări, oameni care au diverse probleme de sănătate. Dar, hopa, vineri, dacă sunt vaccinati cei 8.000 de locuitori si moare vreunul, ca intr-o zi obisnuita, dăm vina pe vaccin. Mintea cocoșului a sărit de la balcon când a văzut ce scrieți.
    • +3 (5 voturi)    
      ai perfectă dreptate (Joi, 11 martie 2021, 22:28)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      ce spui aici se nimere perfect și la decesele „asociate” covrig, așa se spune mai nou, decese asociate...„E absurd să crezi că dintr-un eșantion de câteva milioane de persoane care au luat răceală nu vor apărea unele cazuri care să aibă diverse probleme de sănătate, de la cheaguri de sânge la infarct. E ABSURD să crezi că nu se poate întâmpla asta.”
    • +4 (6 voturi)    
      "diverse probleme de sănătate" (Vineri, 12 martie 2021, 0:01)

      muma_padurii [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      Nu e vorba de un frison sau dureri articulare.
      E un infarct prin trombembolie; e tragic...

      Macar sa ii spui omului sa mai ia o aspirina-cardio cateva zile ,daca e o particularitate a vaccinlui ( mai ales daca exista factori de risc care favorizeaza coagularea - chiar si fumatorii de ex) ...sau e vorba doar de un lot cu probleme.

      Oficial, in UK nu s-a raportat inca ceva legat de un astfel de accident, si , conform statisticilor lor, pe an, cam o persoana la 1000 sufera un eveniment embolic cu simptome.
      https://www.bbc.com/news/world-europe-56357760
  • -13 (19 voturi)    
    Marea Britanie (Joi, 11 martie 2021, 20:58)

    florinos [utilizator]

    Marea Britanie a vaccinat cu milioane de doze Astra Zeneca si nu au semnalat probleme
    • +2 (6 voturi)    
      GO (Joi, 11 martie 2021, 21:19)

      Brutus2 [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      THERE!
    • +6 (6 voturi)    
      ba da (Joi, 11 martie 2021, 22:25)

      Vecin [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      doar ca toate au fost si o sa fie tratate drept simple coincidente, ca sa nu deranjeze campania de vaccinare:

      https://www.thesun.co.uk/news/13956949/143-brits-died-covid-jab-but-vaccines-safe/
      • 0 (4 voturi)    
        the sun (Vineri, 12 martie 2021, 0:08)

        muma_padurii [utilizator] i-a raspuns lui Vecin

        as turna o solnita de sare peste ce (si cum) comunica ei.
        sorry.
        • +3 (5 voturi)    
          asa e mai clar? (Vineri, 12 martie 2021, 0:55)

          Vecin [utilizator] i-a raspuns lui muma_padurii

          The MHRA has received 227 UK reports of suspected ADRs to the Pfizer/BioNTech vaccine in which the patient died shortly after vaccination, 275 reports for the Oxford University/AstraZeneca vaccine and 4 where the brand of vaccine was unspecified. The majority of these reports were in elderly people or people with underlying illness.
          This report covers the period 9 December 2020 to 28 February 2021.
  • +5 (19 voturi)    
    asa se va auzi si de pfizer in curand (Joi, 11 martie 2021, 20:59)

    alfa1 [utilizator]

    aveti un pic de rabdare....doar ca acolo efectele vor aparea peste 1-2 ani...si sa vezi atunci probleme....
  • +13 (17 voturi)    
    La noi tocmai s-a extins varsta (Joi, 11 martie 2021, 21:05)

    mircea112 [utilizator]

    AstraZeneca avea limitare de varsta la 55 de ani iar zilele astea tocmai ce au ridicat limitarea de varsta specialistii Romani, cica astia peste 55 nu au probleme cu coagularea :))) pe astia ii trimite direct la Catedrala Neamului!
    • +6 (8 voturi)    
      La fel a fost in Italia apoi.. au urmat cazurile (Vineri, 12 martie 2021, 0:40)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui mircea112

      Iti vine sa mori de ciuda cand vezi ca practic astia habar nu au ce fac se iau dupa altii.
  • 0 (2 voturi)    
    Vaccinul nu e un ser! (Joi, 11 martie 2021, 21:26)

    Namaste [utilizator]

    Serul se extrage din sange, este biologic complex si nu se mai foloseste, fiind foarte alergenic.
  • +2 (6 voturi)    
    VarzaZeneca... (Vineri, 12 martie 2021, 0:03)

    ciuma.rosie [utilizator]

    ...sediu in cel mai scump mp din Bucuresti, parc auto exclusiv hibrid, salarii de 10.000 euro/luna la sefi si sefuleti, conferinte in cele mai luxoase locuri dupa pamant, 0(zero) taxe pe profit platite in Romanistan...si un vaccin de tot rahatul !
  • +1 (1 vot)    
    Cum au procedat vietnamezii CONTINUARE (Vineri, 12 martie 2021, 6:33)

    hotnewsfil [utilizator]

    Whenever Vietnam experienced a surge in cases, the affected neighbourhoods were quickly sealed off. Affected hospitals, streets, and provinces were placed under 14-day lockdowns. During these periods, the government allotted daily groceries to the people within the confined areas.

    The Ministry of Information took on the task of conveying news and advice to the public. Locals had access to the latest updates via an official COVID-19 web portal, which was updated daily with transparent information on new cases. SMS texts were sent out regularly from the Ministry of Health offering health recommendations and encouraging those with symptoms to call health hotlines.

    Wearing a mask and social distancing was made compulsory.

    130.5K viewsView 299 upvotesView shares
  • +1 (1 vot)    
    Cum au procedat vietnamezii PRIMA PARTE (Vineri, 12 martie 2021, 13:37)

    hotnewsfil [utilizator]

    Perhaps one of the best approaches would be what Vietnam did. Vietnam has a population of about 100 million people, but up till now, they only have about 2,100 infections.

    Even before the first COVID-19 cases arrived in Vietnam on January 23, the Ministry of Health began preparing for a possible outbreak. Military barracks were transformed into quarantine camps and field hospitals with thousands of beds made ready. Vietnam set up 45 quick response teams nationwide, and 31 private hospitals organized their own task forces. Testing facilities and health hotlines were quickly opened to the public.

    Vietnam used border closures and targeted lockdowns to halt community transmissions. On January 31, Vietnam closed its border with China and over the coming weeks, more closures from affected areas were announced.

    A week after the first COVID-19 case was confirmed in the country, the Prime Minister declared an epidemic in the country. A National Steering Committee for COVID-19 Prevention was formed to coordinate and direct the government’s strategy in a unified way.

    Vietnam chose to adopt three-level contact tracing, using both manual and hi-tech methods. Health officials tested and quarantined the close contacts of each infected person, whether they exhibited symptoms or not. The contacts of those people in turn were placed in at-home quarantine, and their contacts in turn were also quarantined at home, all for 14 days. Anyone who tested positive was placed in medical care, while those who tested negative self-isolated at home. Everyone in the country was required to fill out medical declarations, and soon the government launched tracing apps for people to identify potential exposure.
    Vietnamese and expats returning from overseas were taken directly into quarantine, where they were given repeated tests before being discharged.
    • 0 (0 voturi)    
      daca ma credeti (Sâmbătă, 13 martie 2021, 19:48)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Purtarea corecta a unei masti medicale ne scuteste de toate problemele.

      Economia se poate relua,

      tinerii si copiii pot merge linistiti la scoala fara sa existe pericole,

      numai la restaurant si la sport creste riscul de imbolnavire.

      Liber la turism.

      Recomandarea doi evitati totusi aglomerarile

      sa avem rabdare ca o sa fie vaccinuri - posibil chiar de la AZ, dar inca nu cred ca este in cea mai buna formula sau poate ca are clar niste contraindicatii care trebuie musai respectate fara nici o derogare.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by