Cifre în creștere: Peste 4.200 de cazuri de COVID în ultimele 24 de ore. Bilanțul a ajuns la 812.318 / 1.032 de pacienți la terapie intensivă

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 3 martie 2021, 13:03 Actualitate | Coronavirus


Coronavirus in Romania
Foto: Grosescu Alberto Mihai / Shutterstock Editorial / Profimedia
Alte 4.278 de cazuri de COVID-19 au fost raportate în ultimele 24 de ore în urma a 35.091 de teste, iar bilanțul a ajuns la 812.318, potrivit datelor furnizate miercuri de Grupul de Comunicare Strategică. Este pentru prima dată, de la începutul lunii ianuarie, când este depășit pragul de 4.000 de îmbolnăviri într-o zi. În ultima zi au fost raportate alte 77 de decese, iar la terapie intensivă sunt internați 1.032 de pacienți.

Până astăzi, 3 martie, pe teritoriul României, au fost confirmate 812.318 cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus (COVID – 19). În urma testelor făcute la nivel național, față de ultima raportare, au fost înregistrate 4.278 cazuri noi de persoane infectate cu SARS – CoV – 2 (COVID – 19), acestea fiind cazuri care nu au mai avut anterior un test pozitiv. Distinct de cazurile nou confirmate, în urma retestării pacienților care erau deja pozitivi, 966 de persoane au fost reconfirmate pozitiv.

Până astăzi, au decedat 20.586 persoane diagnosticate cu infecție cu SARS – CoV – 2.

În intervalul 02.03.2021 (10:00) – 03.03.2021 (10:00) au fost raportate 77 de decese (40 bărbați și 37 femei), ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Alba, Argeș, Arad, Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Brașov, Călărași, Caraș-Severin, Cluj, Constanța, Covasna, Dâmbovița, Dolj, Galați, Gorj, Ialomița, Maramureș, Mehedinți, Mureș, Prahova, Satu Mare, Sălaj, Sibiu, Suceava, Timiș, Vaslui, Vâlcea, Ilfov și București.

Dintre acestea, 1 deces a fost înregistrat la categoria de vârstă 30-39 de ani, 3 decese la categoria de vârstă 40-49 ani, 7 decese la categoria de vârstă 50-59 ani, 19 decese la categoria de vârstă 60-69 ani, 21 decese la categoria de vârstă 70-79 ani și 26 decese la categoria de peste 80 de ani. 75 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, iar 2 pacienți decedați nu au fost prezentat comorbidități.

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 8.795. Dintre acestea, 1.032 sunt internate la ATI.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 6.079.276 de teste RT-PCR și 324.488 de teste rapide antigenice. În ultimele 24 de ore au fost efectuate 26.392 de teste RT-PCR (17.749 în baza definiției de caz și a protocolului medical și 8.643 la cerere) și 8.699 de teste rapide antigenice. De asemenea, de la ultima informare făcută de GCS, au fost raportate și rezultatele a 225 teste prelucrate anterior ultimelor 24 de ore și transmise până la data de 3 martie a.c.

Pe teritoriul României, 43.457 de persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 12.527 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 57.455 de persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 127 de persoane.

De la debutul pandemiei, 746.779 de pacienți au fost declarați vindecați.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9671 vizualizari

  • +8 (44 voturi)    
    Cresc, si vor creste. (Miercuri, 3 martie 2021, 13:12)

    vali_pk [utilizator]

    Vor creste numerele grupa mare, din moment ce multi "sosoci" sunt printre noi si nu mai respecta normele de protectie, si multi dintre ei au mentalitatea "nu ma ajuta masca nu o port", uitand ca nu pentru ei conteaza portul mastii si distantarea, ci pentru celalalt. In metrou, claie peste gramada, in magazine/ institutii iti stau in ceafa, desi sunt marcaje pe jos... Problema este aici: organele care trebuie sa aplice legea si sa imparta amenzi, sunt ca inexistente! Sunt multe state in care populatia s-a vaccinat in procentaj mare si in scurt timp vor renunta la masca, vor domoli restrictiile. Pentru noi, medievalii, vor continua restrictiile cat timp exista droaia de caposi conspirationisti care nu vor de dragul celor din jurul lor sa respecte niste reguli. Toti o dau la intors ca amenzile sunt ilegale, ca nu e lege scrisa sa porti masca, bha, vin din partea unor experti, unor oameni cu studii!
    • -6 (22 voturi)    
      Studiile lor (Miercuri, 3 martie 2021, 13:53)

      UnOmOarecare [utilizator] i-a raspuns lui vali_pk

      Zic si ca eu pot avea probleme cu respiratia daca port masca.
    • +5 (19 voturi)    
      ! (Miercuri, 3 martie 2021, 13:58)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui vali_pk

      Fabulos cum ai doar 6 minusuri, la un comentariu de bun simt! Proasta natie mai suntem!
    • -4 (12 voturi)    
      Vine vara, oamenii ies din case. (Miercuri, 3 martie 2021, 14:12)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui vali_pk

      in etapa 1 s-au vaccinat Esentialii (tineti din structura de represiun e a statului, aia care v-au dat cu bastoane in cap la 10 august 2018)

      in etapa a 2 se vaccineaza in teorie batranii peste 65 de ani care sunt vulnerabili doar ca NU exista vaccin pt ei nici acum dupa 2 luni de asteptare

      urmeaza etapa a 3-a pt populatia generala care va tine pana la finalul anului.

      eu sunt curios cum vor tine ei dozele la rece in Iunie-Iulie-August
    • 0 (14 voturi)    
      Daca intrebi numai chirurgul (Miercuri, 3 martie 2021, 14:14)

      GuiltySpark [utilizator] i-a raspuns lui vali_pk

      va zice ca trebuie taiat tot.
    • +1 (21 voturi)    
      Multi merg in calatorii si la restaurante! (Miercuri, 3 martie 2021, 14:23)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui vali_pk

      .*.

      Daca sunt atatia care calatoresc in calatorii ne-esentiale doar pentru ca nu pot trai un an fara sa posteze pe Instagram sau Facebook poze din calatorii pentru a se considera "travel influencers" uite unde ajungem. Sa numaram mortii din cauza ca ei imprastie virusul ucigas! De parca ar intra zilele in sac si nu mai pot calatori...

      La fel sunt multi care se duc la petreceri in cluburi gen Nuba, Loft, Biutiful, etc, si stau fara masca si fara distantare sociala. Si nimeni nu intervine. Sa vedeti ce va fi dupa petrecerile de 8 martie!

      .*.
      • -5 (21 voturi)    
        esti bolnav (Miercuri, 3 martie 2021, 15:30)

        Vasile-Vasile [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        esti bolnav, esti dus cu capul!
        ai ceva cu aia care ies la restaurante, esti frustrat!
        oamenii care au murit oricum mureau, mai devreme sau mai tarziu, nu mai incerca sa ii aperi!
        dar, dupa mintea ta, in ideea de a salva chiar si un batran, trebuie ca 10.000 sa stea inchisi in case!
        • +3 (19 voturi)    
          Pai toti murim "mai devreme sau mai tarziu" (Miercuri, 3 martie 2021, 15:51)

          Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Vasile-Vasile

          Tu folosesti propaganda ruseasca de la FSB!
          Pai dupa logica asta, ar trebui toti sa murim acum, ca oricum toti murim "mai devreme sau mai tarziu".
          Ce idititi sunteti voi!
          Da, am ceva cu cei care ies la restaurant si cei care calatoresc in deplasri ne-esentiale! Ei sunt criminalii de acum! Criminali in serie pentru ca raspandesc virusul ucigas!
        • +2 (18 voturi)    
          Bunul simt (Miercuri, 3 martie 2021, 16:23)

          emilm [utilizator] i-a raspuns lui Vasile-Vasile

          Da, prietene, bunul simt spune ca daca trebuie sa faci un sacrificiu acceptabil ca sa salvezi viata altei persoane, il faci. Evident, nu ai cum sa intelegi asta: ce inseamna empatie, grija fata de cel de langa tine, comunitate etc. Ca sa nu mai vorbim de bun simt!
        • +1 (9 voturi)    
          Dreptul la viata (Miercuri, 3 martie 2021, 18:04)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vasile-Vasile

          Drepturile omului din prima generatie se impart in : absolute (5) si relative (19).
          Desi Dreptul la viata este considerat absolut, are , totusi, 3 derogari :
          1) legitima aparare
          2) opozitia violenta la o arestare legitima
          3) reprimarea unor tulburari violente sau a unei insurectii (EXACT ASA este exprimarea din Manualul D.O.  al APADOR-CH).

          ATAT !

          NU SCRIE nimic despre :
          1) comorbiditati.
          2) varsta victimelor.
          3) starea economiei mondiale, nationale, judetene sau comunale/satesti.
          4) parerea ta
          5) starea vremii
          6) orice altceva

          Prin urmare, Dreptul la viata POATE fi invocat ( si TREBUIE invocat) in cazul tuturor celor decedati din cauza unor imbecili inconstienti.
          Nimeni nu este "racit/gripat", spun medicii,. Este vorba de un virus ucigas .
          Si conteaza ce spun medicii, nu soferii de otokare

          Ce rost are sa iesi din casa ?
          Oricum, tot acolo te intorceai....
        • +3 (11 voturi)    
          vasile (Miercuri, 3 martie 2021, 18:28)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Vasile-Vasile

          Cam asta e diferenta dintre Oameni si primate cu forma de om. Oamenii accepta sa faca un sacrificiu pentru protejarea semenilor mai vulnerabili, primatele sunt interesate exclusiv de propriul confort, fara sa le pese daca acesta ucide alti oameni. Ca doar... mai devreme sau mai tarziu toti murim, nu?
        • -1 (7 voturi)    
          Dreptul la viata (Miercuri, 3 martie 2021, 18:31)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vasile-Vasile

          Drepturile omului din prima generatie se impart in : absolute (5) si relative (19).
          Desi Dreptul la viata este considerat absolut, are , totusi, 3 derogari :
          1) legitima aparare
          2) opozitia violenta la o arestare legitima
          3) reprimarea unor tulburari violente sau a unei insurectii (EXACT ASA este exprimarea din Manualul D.O.  al APADOR-CH).

          ATAT !

          NU SCRIE nimic despre :
          1) comorbiditati.
          2) varsta victimelor.
          3) starea economiei mondiale, nationale, judetene sau comunale/satesti.
          4) parerea ta
          5) starea vremii
          6) orice altceva

          Prin urmare, Dreptul la viata POATE fi invocat ( si TREBUIE invocat) in cazul tuturor celor decedati din cauza unor imbecili inconstienti.
          Nimeni nu este "racit/gripat", spun medicii,. Este vorba de un virus ucigas .
          Si conteaza ce spun medicii, nu soferii de otokare.

          Ce rost are sa iesi din casa ?
          Oricum, tot acolo te intorceai .....
    • -4 (26 voturi)    
      Lol (Miercuri, 3 martie 2021, 14:28)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui vali_pk

      Pai stai tu ba in casa cu 3 masti una peste alta, nu 15 milioane de oameni.

      Minoritatea se supune majoritatii.

      Minoritatea aia de mortaciuni ambulante, ca din ce se vede 99% dintre decese sunt si batrani, si cu comorbiditati.

      Voi ati vrea ca toata planeta sa stea drepti ca sa nu mai crape 0.01%, pentru ca ne pasa.

      Nu, nu ne pasa. Ne pasa de vietile noastre.

      Cat despre ATI, e problema autoritatilor, ca bani au avut, trebuiau sa faca 10 spitale noi de atunci.
      • 0 (18 voturi)    
        ba ?! (Miercuri, 3 martie 2021, 14:55)

        vali_pk [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Ba vorbesti cu ai tai, ca aici nu ne tragem de sireturi. Si port o singura masca, si cum trebuie, nu precum toti.. nataraii.

        Nu ti-a spus nimeni sa stai in casa ci sa respecti niste norme, macar alea de bun simt... asta daca ai 7 ani de acasa, daca nu, ramai individualist, insa nu in societate unde traiesti printre oameni nu de unul singur, si du-te in padure unde sa-ti pese doar de viata ta !

        Tarile civilizate au respectat si ies frumos elegant din problema asta, spre deosebire de noi care avem o parte a populatiei careia ii pasa doar de vietile lor. Dupa parerea mea, ar trebui sa nu primiti asistenta medicala in caz ca va mermeleste viruselul.

        Majoritatea e aia care respecta normele, si aleia o sa va supuneti, ca nu aveti incotro.
        • -5 (19 voturi)    
          Lol (Miercuri, 3 martie 2021, 15:18)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui vali_pk

          Stiu ca nu mi-a zis nimeni sa stau in casa, aia iti spun eu tie sa faci, cand te mai trezesti sa dai sfaturi altora despre cum sa isi traiasca vietile.

          Nu e nicio norma de bun simt aici, cand obligi milioane sau miliarde de oameni sa isi sacrifice complet vietile ca sa se simta mai in siguranta 0.001% din ei.

          Nu ne supunem la nimic, o sa treaca si vrajeala asta cu pandemia si oile ca tine o sa isi revina.
          • -2 (12 voturi)    
            Bunul simt (Miercuri, 3 martie 2021, 16:26)

            emilm [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Ca sa sesizezi ca este sau nu o norma de bun simt, trebuie sa il ai! Se pare ca nu e cazul aici.
            • -2 (6 voturi)    
              Lol (Miercuri, 3 martie 2021, 17:56)

              HP [utilizator] i-a raspuns lui emilm

              Da, am dreptul sa fiu nesimtit si sa imi vad de interesul personal, mai ales atunci cand el imi este afectat in mod grav, in 2021.
          • 0 (10 voturi)    
            nu "te" supune (Miercuri, 3 martie 2021, 17:04)

            vali_pk [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Ia nu mai vorbi tu pentru o masa de oameni, ca nu ai inca aceasta calitate! E o forma de bun simt sa fim civilizati, cine nu, IN PADURE! Chiar e asa greu sa pricepi!? In cantitatea aia neglijabila sunt si oameni de varste sub cei in varsta, dar nu esti documentat ci doar un troll care poate a ramas fara loc de munca si o arde aiurea pe net. Nu te supune, sa vedem cum mai calatoresti tu la greci, turci, englezi.. mai bine cei ca tine sa stea acasa.
            • -2 (8 voturi)    
              Lol (Miercuri, 3 martie 2021, 17:58)

              HP [utilizator] i-a raspuns lui vali_pk

              Nu mai vorbi tu pentru o masa de oameni.

              Vezi-ti de piticii tai si nu mai insista ca toata lumea sa stea in case sau sa poarte masti pentru ca esti tu speriat de bombe.

              O sa calatoresc bine mersi, fara pasapoarte si alte minuni.

              De fapt, vezi aici: https://www.hotnews.ro/stiri-coronavirus-24641524-oms-avertizeaza-aeroporturile-nu-ceara-adeverinte-vaccinare.htm
      • -2 (14 voturi)    
        Ba pune-ti... (Miercuri, 3 martie 2021, 15:05)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui HP

        ....tu, bă, masca pe rât , ca imbolnavesti oameni. Asa iti spunem nou, majoritatea.
        Iar daca nu-ti pasa, solutia noastra pentru tine si altii ca tine , e simpla : Politia

        Drepturile omului din prima generatie se impart in : absolute (5) si relative (19).
        Desi Dreptul la viata este considerat absolut, are , totusi, 3 derogari :
        1) legitima aparare
        2) opozitia violenta la o arestare legitima
        3) reprimarea unor tulburari violente sau a unei insurectii (EXACT ASA este exprimarea din Manualul D.O.  al APADOR-CH).

        ATAT !

        NU SCRIE nimic despre :
        1) comorbiditati.
        2) varsta victimelor.
        3) starea economiei mondiale, nationale, judetene sau comunale/satesti.
        4) parerea ta
        5) starea vremii
        6) orice altceva

        Prin urmare, Dreptul la viata POATE fi invocat ( si TREBUIE invocat) in cazul tuturor celor decedati din cauza unor imbecili inconstienti.
        Nimeni nu este "racit/gripat", spun medicii,. Este vorba de un virus ucigas .
        Si conteaza ce spun medicii, nu soferii de otokare.
        • -4 (14 voturi)    
          Lol (Miercuri, 3 martie 2021, 15:19)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          Nu port ba nimic, iar politia ma pupa in dos, pentru ca toate legile si amenzile date pentru pandemie sunt neconstitutionale.

          Vezi ca mor oamenii si in accidente de masina, poate vrei sa interzici si condusul.

          Virusul tau e ucigas pentru 0.001% din oameni, adica masa neglijabila.

          Fiind masa neglijabila, fa pasi si canta la alta masa.
          • 0 (10 voturi)    
            Bunul simt (Miercuri, 3 martie 2021, 16:31)

            emilm [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Asta apropo de bunul simt din comentariul de mai sus :) Deci esti "jmescher", esti antisistem, te doare la basca de politie si lege si apoi vorbesti de bun simt :) Asta, da!, tupeu.
          • -2 (6 voturi)    
            Nu stabileste... (Miercuri, 3 martie 2021, 17:29)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui HP

            ...neica-nimeni-dă-pă-net nici ce este constitutional si nici criterii pentru pandemie.
            Accidentele de masina nu sunt contagioase dar dar asta nu te impiedica sa traversezi pe verde.
            Si, daca nu ai oglinda acasa, hai sa-ti spun cine nu se vede, oricât s-ar salta pe varfuri :
            - TU faci exact ceea ce conditiile impuse de noi, majoritatea, te lasa sa faci ! Iar cobditiile impuse de noi, majoritarea, iti modeleaza TIE viata. Iar aceste conditii se schimba atunci cand spunem noi, NU TU. Si asta se va petrece atunci cand consideram noi, NU TU.

            Alt balon de sapun care se crede planeta !
            • 0 (8 voturi)    
              Lol (Miercuri, 3 martie 2021, 18:00)

              HP [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

              "Noi" adica cine ? Cei in numele carora vorbesti sunteti masa aia neglijabila.

              Pe cand cei in numele carora vorbesc eu reprezentam majoritatea oamenilor, care sunt satui de prosteala asta cu covid.
              • -1 (9 voturi)    
                Tu... (Miercuri, 3 martie 2021, 18:44)

                Valtran [utilizator] i-a raspuns lui HP

                .....reprezinti ceea ce nu conteaza. Adica, masa aia pe care nimeni nu o baga-n seama . Si cand te uiti in cioburi de oglinzi, sigur, ti se pare ca esti numeros.

                Majoritatea (careia putin ii pasa de parerea ta si care impune cadrul vietii tale) e data de oamenii care vor sa se fereasca de Covid si sa termine odata cu pandemia.
                Parerea lui neica-nimeni-dă-pă-net nu conteaza, iti repet : dovada este ca nimic din ceea ce-ti doresti tu nu se intampla ci doar ceea ce doreste majoritatea.
                Iar tu NU esti in masura sa apreciezi daca e prostie sau nu covidul fiindca nu esti medic. Iar in situatia data, DOAR ce spun medicii e important.

                Hai, pa !
                Si nu mai citi singur, ia pe cineca aa-ti explice . Tu nu vezi ca nu poti ?
        • 0 (10 voturi)    
          Libertatea (Miercuri, 3 martie 2021, 18:10)

          GuiltySpark [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

          nu este gratuita. Din cand in cand, ea trebuie aparata prin sacrificii. Tu consideri ca dreptul la viata este mai presus de libertate, eu consider exact invers. Hai sa fim de acord ca putem sa nu fim de acord.
          • -1 (5 voturi)    
            Platitudinile... (Miercuri, 3 martie 2021, 20:30)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui GuiltySpark

            .....nici nu tin loc de libertate si nici nu dau viata inapoi, nimanui.
            NU este important daca suntem de acord - Drepturile Omului sunt aceleasi. Iar conform lor, dreptul meu la sanatate si la viata este superior libertatii tale .
            Eu, nefiind jurist, am cautat pe : www.apador-ch.org si www.drepturicivile.ro
            In primul rand, manualul drepturilor omului, redactat de apador-ch.

            La rubrica 2.3 - Conditii generale in care exercitiul drepturilor relative poate fi restrans 

            - la punctul 1 (paginile 25, 26) : cedo accepta ca in domeniile tehnice , recursul la consilieri poate fi necesar
                 (poti intelege de ce exista, in vremuri de pandemie, medici care consiliaza guvernul)

            - la punctul 2) (pagina 26) se mentioneaza explicit : " protejarea sanatatii si a moralei, protejarea drepturilor si libertatilor altora ".
            da ! a sanatatii ! pentru asa ceva, se ingradesc drepturile relative.

            si mai interesant este pe www.drepturicivile.ro 

            1) la dreptul la libertate si siguranta : " intr-o cauza nepenala , se poate dispune detentia legala a unei persoane susceptibile sa transmita o boala contagioasa"... asadar, nu trebuie certitudine.
            2) drepturile mai pot fi restranse si " ca masura necesara..... pentru protejarea sanatatii, sau a moralei, ori protejarea drepturilor si libertatilor altora"

             aceasta formulare este folosita cu privire la urmatoarele drepturi si libertati :

            a) dreptul la respectarea vietii private si de familie
            b) libertatea de gandire, de constiinta si de religie
            c) libertatea de exprimare
            d) libertatea de intrunire si asociere
            e) libertatea de circulatie

            altfel spus, in conditii legale si in situatii exceptionale, toate aceste drepturi pot fi restranse.
            NIMIC nu este lasat la aprecierea mea sau a ta.
            • +1 (3 voturi)    
              Globul de cristal (Joi, 4 martie 2021, 0:03)

              GuiltySpark [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

              Nu are rost sa intru in polemici cu matale.
              Din prima fraza reiese clar ca nu intelegi cum functioneaza democratia, nu intelegi ca, pana la expertii izolati in bulele lor birocratice, vointa oamenilor inca...inca mai este suprema.
              Cum sa nu fie important daca suntem sau nu de acord? Nu mai da copy-paste din articole ce comenteaza Conventia europeana a drepturilor omului fara sa intelegi principiile CEDO, printre care si pe cel al proportionalitatii limitarii exercitiului drepturilor.
              Asta este tot ceea ce timpul imi permite sa-ti raspund.
              Iti doresc sa vezi dincolo de frica bolnavicioasa ce te-a cuprins...
              • -2 (2 voturi)    
                :)))) (Joi, 4 martie 2021, 4:18)

                Valtran [utilizator] i-a raspuns lui GuiltySpark

                Acri, nu-i asa ?
                Bine, hai, mergi si pune mana pe carte !
                Avocat nu esti...

                Si cand ti-o mai veni sa gandesti cu mintea proprie dar nu stii bine la ce, incearca asta : cum este posibil, oare, sa limitezi drepturi absolute ?

                Bafta !
                • +1 (1 vot)    
                  Vezi ca nu intelegi? (Joi, 4 martie 2021, 9:40)

                  GuiltySpark [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                  Dreptul la viata este absolut strict in privinta pedepsei cu moartea. Altfel, daca era in totalitate absolut, nu aveai derogarile acelea pe care le-ai mentionat si, totodata, daca ar fi fost absolut, adica situatia in care interpretarea data de tine este cea corecta, unele state membre, precum Olanda, nu ar fi putut eutanasia oameni cu consimatamantul lor tocmai pentru ca ar fi fost limitati de art. 2 din Carta drepturilor fundamentale. Or, dupa cum bine stii, lucrurile nu stau asa. Tu vei continua sa faci ceea ce crezi ca e corect, dar si eu voi face la fel. Spor si tie!
      • +5 (17 voturi)    
        conditia umana (Miercuri, 3 martie 2021, 16:06)

        rmos [utilizator] i-a raspuns lui HP

        tu ai parinti, bunici, rude in varsta? tot asa vorbesti cu ei, le zici "mortaciuni ambulante"? stiu ca nu realizezi, dar aceste "mortaciuni ambulante" ne-au dat viata, ne-au crescut, ne-au educat (se pare ca nu pe toti), au muncit pentru noi, unii au luptat si murit pentru noi. ai grave probleme de educatie si nu numai. omul este o fiinta sociala si acest lucru presupune empatie. persoanele care nu le pasa de ceilalti nu au ce cauta intr-o societate. asta este caracteristica sociopatului. insa nu esti doar sociopat din pacate, problemele patologice sunt mult mai grave
        • 0 (10 voturi)    
          Lol (Miercuri, 3 martie 2021, 18:05)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui rmos

          Asta e vechea prosteala prin care v-au convins sa va aliniati ca oile.

          Parintii si bunicii mei sunt bine mersi, se protejeaza prin izolare si se vor vaccina atunci cand le va veni randul.

          In niciun caz nu sunt de acord cu masurile restrictive, si nu sunt absolut de acord cu discursul asta stupid pe care il afiseaza cei ca tine.

          Sunt oameni bolnavi grav, cu cancer, cu alte conditii care nu au avut acces in spitale din cauza covizilor.

          Sunt oameni in stadii terminale care aveau nevoie de dializa si de alte ingrijiri care au murit din cauza ca unii ca tine au perpetuat prosteala asta.

          Sunt oameni care se imbolnavesc anual de zeci de boli grave si pentru asta nu s-a mai blocat toata omenirea.

          Vezi ca sunt copii in Africa ce mor de foame, de ei "nu-ti pasa ?"

          Oaie ce esti tu, cu generatia voastra de sclavi progresisti cu tot.
          • +1 (9 voturi)    
            A fi .... (Miercuri, 3 martie 2021, 19:10)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui HP

            .....sau a nu fi oaie nu e o chestiune de generatii ci una de inteligenta.
            Asa ca ai grija sa te tunzi , ca acuşi vine vara
          • +1 (3 voturi)    
            te visezi tu lup ... viseaza (Joi, 4 martie 2021, 10:41)

            rmos [utilizator] i-a raspuns lui HP

            spre disperarea ta, nu m-a convins nimeni. eu lucrez in domeniu de zeci de ani si inteleg cu ce ne confruntam. tu, in schimb, habar nu ai. dar nu asta e problema. ti-am explicat, conditia umana presupune societate si societatea nu poate exista fara empatie, ceea ce tu nu ai! ce fiinta umana isi numeste parintii "mortaciuni ambulante"?! mai e ceva de demonstrat aici? a vazut toata lumea! tu nu realizezi dar daca toti oamenii ar fi ca tine, lipsiti de empatie, nu ar mai exista civilizatia umana. am fi doar o alta specie de mamifere, cu nimic superioara celorlalte. din fericire, cei ca tine sunteti minoritate. daca o sa deveniti majoritari, omenirea o sa dispara
  • +6 (30 voturi)    
    se schimba trendul (Miercuri, 3 martie 2021, 13:30)

    Alex_capsunar [utilizator]

    Incet incet, numerele de cazuri noi si de morti zilnice incep sa creasca din nou. Vine peste noi varianta englezeasca si cine stie cate altele, poate chiar mai periculoase. Unde sunteti aia care ziceati ca epidemia se opreste de la sine, in mod naural?

    Sa ne grabim cu vaccinarea si sa speram ca vaccinurile astea vor protaja impotriva tuturor tulpinilor, ca altfel mai dureaza vreo 5 ani pandemia asta
  • +2 (16 voturi)    
    mda (Miercuri, 3 martie 2021, 14:24)

    SoulSearcher [utilizator]

    pregatiti-va de lockdown dupa 15 martie pana pe 15 mai

    ca anul trecut :DDDD

    neah... nu se mai inchide nimic, iese lumea in strada, da-o dreq de pandemie, ca murim de foame daca mai dureaza mult
    • -2 (8 voturi)    
      Se vede treaba ca... (Miercuri, 3 martie 2021, 15:06)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      ....romanilor le place lockdown.
      • +2 (10 voturi)    
        mda (Miercuri, 3 martie 2021, 15:16)

        SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        bugetarilor si pensionarilor le-a placut in lockdown.. ca la ei banii oricum au intrat pe card...

        la privat s-a taiat in carne, s-a dat afara.. s-au taiat beneficii, bonusuri.. etc
        • -3 (9 voturi)    
          Si inca traiesti ! (Miercuri, 3 martie 2021, 17:18)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

          .
          • +1 (1 vot)    
            mda (Joi, 4 martie 2021, 12:50)

            SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

            eu nu`s nici una, nici alta...

            lucrez la amazon si sunt platit de jeff beszos
  • -4 (14 voturi)    
    Numere (Miercuri, 3 martie 2021, 14:58)

    JoeTheDow [utilizator]

    Au schimbat criteriile si cresc cifrele. Multumim USR+ pentru privarea oamenilor de serviciile medicale, lucru care va duce iar la mai multi morti decat normal.
    Dar nici sistemul de sanatate, trebuie sa recunoastem, nu ajuta foarte mult.
  • 0 (0 voturi)    
    Aia destepti si liberi, ce nu se lasa prostiti (Joi, 4 martie 2021, 12:18)

    pseudo_nim [utilizator]

    Aruncati o privire la Noa Zeelanda.
    Oile alea au facut si fac ce li se spune, au stat in casa cand a fost cazul.
    Si asa au avut mai putin de 3000 de cazuri si 25 morti, iar cand nu a fost cazuri au avut liberate, evenimente cu public, afaceri mici care nu s-au dus in cap, au putu iesi la restaurant, la terasa, sa merga la scoala, cei bolnavi au gasit si alte tratamente infara de covid.. Totul cu pauze.
    Una peste alta, oile de acolo au fost mai liberi decat cei neprostiti si nesupusi de aici.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by